Göteborg: Administratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-26 // Varaktighet: Heltid

Vi söker just nu en driven administratör till vår kund inom fordonsindustrin. Har du arbetat några år som administratör eller som exekutiv assistent helst inom fordonsindustrin så är du kanske den vi söker. Det är ett plus om man har teknisk bakgrund, men absolut inget måste.
Man sitter ute hos kund på heltid och driver olika ärenden för teamet, skapar ekonomiska rapporter, planerar möten, håller presentationer m.m.
Vi söker någon som är mycket organiserad och som arbetar på ett strukturerat sätt med vana att ha många bollar i luften samtidigt. Viktigt att man är social, kommunikativ och har lätt för att skapa ett nätverk. Viktigt att man är kunnig i flera olika system och i MS Office. Flytande Engelska i tal och skrift och van att arbeta i en global miljö. Vi ser helst att man arbetat några år inom fordonsindustrin samt har en utbildning inom Ekonomi/projektledning/administration eller liknande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

Junior Projektledare med ambitioner!

Läs mer Feb 13
De senaste åren har Power Tech elektrifierat båtar, utvecklat energilagringssystem samt utvecklat och producerat en rad andra applikationer för att bidra till en mer miljövänlig värld! Vi erbjuder komplett leverans av styrsystem, strömförsörjning och skåpkonstruktion baserat på egen teknik. De främsta kunderna finns inom varv- och fartygsindustrin. Viktiga värderingar för Power Tech är kvalitet, innovation och tillförlitlighet. Nu finns möjligheten till en spännande tjänst i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner!

FRÄMSTA ARBETSUPPGIFTER ÄR:

- Leda projekt från start till slut, dvs. vara delaktig i och knyta samman alla involverade processer från projektstart till slut.

- Projektadministrering - projektupplägg, inköp, dokumenthantering.

- Vara i kontakt med leverantörer och kunder.

- Samordna nödvändig information och dokumentation för projekt.

- Arbeta tätt med ekonomi och projektuppföljning.

- Vara med och utveckla nya rutiner och arbetssätt för att driva utvecklingen av projektprocessen framåt



DU ERBJUDS:

- En möjlighet till en nyckelposition med stort eget ansvar där du bidrar med ditt engagemang i en organisation under utveckling.

- Att utvecklas tillsammans med likasinnade kollegor i en härlig arbetsmiljö med glädje och framåtanda i fokus.

- Du får möjligheten att utforma arbetsuppgifter på ett effektivt sätt utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer ifrån chef.



ERFARENHET, KOMPETENS OCH PERSONLIGHET:

För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och nyfiken på att lära nytt. Du har arbetat med service samt administration tidigare och har god prioriteringsförmåga. Som person är du noggrann, kommunikativ och handlingskraftig. Vidare ser vi gärna att du trivs med att arbeta i högt tempo och är en person som ser lösningar hellre än problem.

Vi tror att du har en teknisk utbildning alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet. Du har med fördel några års erfarenhet i ledande befattning samt intresse för olika tekniska system.

För rätt person finns goda möjligheter till utveckling då en spännande resa väntar Power Tech de närmaste åren!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Gärna så snart som möjligt.

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.

Plats: Västra Frölunda, Göteborg

Detta uppdrag är först ett konsultuppdrag på 6 månader genom oss på A-Hub. Därefter sker en tillsvidareanställning direkt hos vår kund Power Tech.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Urval görs löpande och vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Maja Wikemark, maja@a-hub.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Orderadministratör

Läs mer Mar 6
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet inom órderadministration? Skulle du beskriva dig som serviceminded, produktiv samt som en positiv lagspelare? Då är det dig vi söker!
Som orderadministratör kommer du att hantera ordrar i företagets affärssystem. Vidare kommer du hantera leverans bevakningar, vilket innebär att du kommer följa flödet av företagets leveranser. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder vilket kräver att du har ett brinnande intresse för kundservice både via telefon och mail.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Orderhantering och leveransbevakning
Kundservice


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
Flytande svenska och god engelska
Erfarenhet från arbete i SAP
Erfarenhet från service/kundtjänst
Erfarenhet från orderhantering och leveransbevakning


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Koordinator / projektledarassistent

Läs mer Mar 27
Vi söker dig som är van att arbeta lyhört och självständigt för att lösa problem och hjälpa till med bokningar av hotell, leveranser med mera. Du har god datorvana och arbetar effektivt men samtidigt noggrant. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Göteborg.
Målet är att du ska underlätta arbetet för en projektledare som mestadels ansvarar för större projekt i Norden där det förekommer en del förberandande pappersarbete, bokningar med mera.
Det krävs ett personligt engagemang och driv och du är inte rädd för att använda telefonen.
Vi lägger extra stor vikt vid ordning och reda, strukturerat arbete och uppföljning.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Integro Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Integro Consulting AB .

Quality Manager - Certification Engineer ISO 17025

Civilingenjör, produktion, elektronik
Läs mer Mar 25
For the automotive industry we are now looking for a Quality manager/Certification Engineer with strong knowledge within ISO 17025, to help the organization of the implementation and maintenance of ISO 17025, an internationally recognized standard for testing and calibration laboratories. The job role can be onsite but also remote if necessary with possibility to travel onsite every now and then.
Responsibilities:
· Overseeing ISO 17025 Compliance: ensures that all processes, procedures, and documentation within the laboratory meet the requirements of the standard. They establish and maintain a quality management system to ensure compliance.
· Developing and Implementing Quality Policies: They create and implement quality policies and procedures to improve laboratory processes. This involves developing standardized operating procedures, work instructions, and quality manuals.
· Training and Development: The Quality Manager provides training to laboratory personnel on quality systems, ISO 17025 requirements, and good laboratory practices. They also ensure that all employees are aware of their responsibilities and understand the importance of quality compliance.
· Internal Audits and Corrective Actions: Conducting regular internal audits to assess the effectiveness of the quality management system is another crucial responsibility. The Quality Manager identifies non-conformities and implements corrective actions to address them.
· External Audits and Accreditation: Coordinating external audits by accreditation bodies is essential for maintaining ISO 17025 accreditation. The Quality Manager ensures that the laboratory is adequately prepared for these audits and assists in addressing any findings or recommendations.
Qualifications:
· Strong Knowledge of ISO 17025: Thorough understanding of ISO 17025 requirements and experience in implementing and maintaining the standard within a laboratory setting.
· Quality Management Experience: Previous experience in quality management, preferably in a testing or calibration laboratory, with a focus on compliance, audits, and process improvement.
· Excellent Communication Skills: Effective communication is crucial to interact with laboratory personnel, accreditation bodies, and other stakeholders. The Quality Manager should have strong verbal and written communication skills.
· Analytical and Problem-Solving Skills

Ansök nu

EE System Design Engineer

Systemdesigner
Läs mer Mar 24
EE System Design Engineer
We are looking for an experienced EE System Design Engineer for our client in the automotive industry.
Job description:
You will together with the team work on the system Design with both new and old architecture and on the configuration technology in the vehicle and surrounding systems. Develop, improve, and support configuration parameters based on new functionality for all platforms. You will design and implement the configuration software module and provide guideline for ECU application to use configuration service interfaces. You will also conduct testing and create automated test methods. Provide support and create new processes. You will drive the exploration of alternative EE concepts during the very early phases of our new projects or to mature current products. This includes system level design of embedded systems, e.g. designing effective systems by logical design of SW & HW components based on Autosar. Deciding the most advantageous choice of ECUs or communication-buses etc. Provide technical expertise and system knowledge to support the development teams through the development of the solution.
Experience Required:
• You have a minimum of 5 years of work experience as a EE System Designer preferably for commercial vehicles.
• You have a University Degree in Electrical Engineering, Mechatronics, Computer Science or
similar
• Experience withing architectural work, you have created modules and interfaces in a design
tool.
• You have experience from SW-, Functional- or System Development within the automotive
industry
• Experience of handling requirements
Skills required
• You are skilled in embedded systems, with extensive experience in system- & function design with a good understanding on how functions and services are realized through application SW, SW platforms (Autosar Platform, Embedded Linux, etc.), electronics (ECUs) and electrical components and HW. Big plus if you have worked with the TEA2+ architecture or similar, but experience from other architectures used in other vehicle companies in the automotive industry is also a merit.
• You are familiar with automotive standards and technologies, especially onboard communication technologies and protocols (CAN, LIN and Ethernet).
• System weaver, Jira and Autosar knowledge. Kola is a plus
• knowledge of distributed electrical systems and electrical architecture
• You have excellent communicational skills and can
easily create networks and collaborate with others.
• You are driven, pro-active and can take initiatives and
lead other more junior engineers.
• Fluent in English both spoken and written, Swedish is a merit
• You are curious, helpful and want to contribute to the team.
• You enjoy working agile and teamwork
• Have a positive mindset and a “Can-do” attitude.

Ansök nu

Sr System Architect

Systemarkitekt
Läs mer Mar 24
We are looking for five Senior EE System Architect for our client in the automotive industry.
Work Description:
You will be working with a brand new architecture for commercial vehicles. You will keep the technical roadmap together for the development of functionalities & services according to the platform strategies and roadmaps
• Bring the system view to the team , explain the context and the reference architecture,
• Provide system design principles and guidelines
• Participate to the architect community to align design strategies and mature bigger architectural steps
• Contribute actively in developing the system concept solution, facilitate discussions and reviews with the other architects
• Support the product managers and product owners with guidence
Experience required:
• You have a M.Sc. degree in IT, Computer Science, Mechatronics, Electrical Engineering, or equivalent.
• Strong experience in embedded E&E systems, preferably in the automotive industry
• 5+ years experience in systems engineering and architecture
• Big plus if you have worked with the TEA2+ architecture or similar, but experience from other architectures used in other automotive companies are also a merit.
• Experience from working with automotive electrical system Design

Skills required:
• Good understanding of the overall product development flow and product lifecycle in a complex global environment
• Good knowledge of modern architectural design principles and patterns
• Skilled in onboard communication technologies (LIN, CAN, Ethernet, diagnostic protocol, SOME/IP etc.)
• Skilled in SW platforms such as Classic and Adaptive Autosar, Linux, etc.
Personal qualities
• You have excellent communicational skills and can easily create networks and collaborate with others.
• You are driven, pro-active and can take initiatives and lead other more junior engineers.
• Fluent in English both spoken and written, Swedish is a merit
• You are curious, helpful and want to contribute to the team.
• You enjoy working agile
• Solution-oriented, problem solver with a holistic system view
• Have a positive mindset and a “Can-do” attitude.
• Used to work in a fast phase global environment

Ansök nu

Buyer for client within the automotive industry

Inköpare
Läs mer Mar 12
We are currently looking for Buyers both within Indirect Purchasing and Direct Material.
Work Description and Responsibilities:
As a Buyer you will manage the daily operations with supplier sourcing's, send out RFQs, collect bids, negotiate contracts etc. You will support operations on a daily basis by continuously challenging the suppliers performance through negotiations for existing parts and/or services to increase efficiency. Responsible to make sure that the segment strategy is implemented through the selection of the right suppliers following the speed sourcing process. You will create reports and represent your segment.
Experience required:
We think you have worked for a few years as a Buyer preferably in the industry
Degree in Purchasing, Business, Economics or similar
Experience from sourcing, negotiations and in signing agreements with selected suppliers
Contribute to segment business plan & be an active member in the global network of commodity and project buyers
Manage and negotiate product/processes changes for Revenue segments
Used to working in a global environment
Skills required:
Used to working daily in Excel
Fluent in English, both written and spoken, Swedish is also a plus
Excellent communication and networking skills
Business Acumen
Self-driven and autonomous
Excellent Negotiation skills
Merit if you have worked with Purchasing tools such as SAP Fieldglass, Ariba etc.
Personal skills:
High focus on personality for this role. You need to have a postive and proactive mindset and great team spirit. You like or might have a background in customer service and like to support both stakeholders and suppliers. You can easily build networks and collaborate with all levels. Social skills are key.
Additional info:
We schedule interviews on a rolling basis so do not wait until end date.

Ansök nu

Supply chain coordinator

Supply chain manager/SCM manager
Läs mer Mar 10
We are looking for an Supply Chain Coordinator/Order Planner for our client.
Description:
Role as Supply Chain Coordinator - Order planner.
The main purpose of the role is to plan/manage sales orders and to solve order cases together with front office, production units and warehouses. The main focus is to deliver excellent performance in the operation in accordance with our customer promises.


Role Description: Order Planner
As an Order Planner, your primary responsibility is to strategically coordinate and manage sales orders, collaborating closely with front office, production units, and warehouses. The key objective is to ensure exceptional operational performance aligning with our commitment to customer satisfaction.
Key Responsibilities:
Strategically plan and oversee sales orders to meet customer-specified delivery timelines.
Monitor and administer orders across various processes, including returns, resale, order re-acknowledgment, order changes, and delivery stops.
Address and resolve order-related issues originating from customers, market units, warehouses, and production units within the global supply chain network.
Effectively manage order backlogs from production units and warehouses, promptly notifying Front Office of any potential order delays.
Proactively take initiative and implement corrective actions based on available information to ensure high delivery precision for customers.
Lead and actively participate in continuous improvement initiatives alongside Front Office, Process and Solution working groups, warehouses, and production units, with a focus on enhancing supply chain delivery precision.



Personal Skills:
We believe that you are social, flexible and like working in global teams. You have a strong customer focus and a natural, service minded attitude. In your working situation you like taking responsibility, act with integrity and of course with a result-oriented mindset. Being efficient and lead-time reduction oriented is important for you.
Other:
To expedite the hiring process, candidates should be European Union (EU) residents. Ffemale applicants are encouraged to apply.

Ansök nu

Measurement & Testing Engineer

Provningsingenjör, el-tele
Läs mer Feb 12
You will be working in a team that supports testing engineers with knowledge, equipment, and tasks such as building rigs and special equipment that is needed for tests. The work varies a lot depending on the current projects, but often requires understanding a combination of programming, electronics and physics.
Work description:
Design and construct test equipment, test rigs and special adaptions for vehicle systems. Develop, interpret and review calibration methods and results. Perform functions associated with testing including operations, equipment, inventory control management and component level repair. Perform analysis of test data with correct consideration to external influences and error factors. Responsible for sustaining, preventive maintenance and troubleshooting problematic set-up and equipment.
Skills required:
· You have a degree in Mechatronics, Electrical- or Embedded Engineering.
· You are skilled in Electronics, and Embedded Design.
· A few years of work experience working with test or as a measurement engineer or in calibration, preferable within the automotive industry.
· As a person you need to be innovative, flexible and service minded, since you support various departments with equipment.
· Excellent communicative skills in both Swedish and English.
· You are a problem solver who can easily collaborate with others.
· This is a hands-on practical role so it’s a plus if you are creative and has some practical experience as well.
· A big plus if you have worked with commercial vehicles before.
· Good to have some programming skills in C, Python, and CAN.

Ansök nu