Göteborg: Konferensvärd/värdinna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konferensvärd/värdinna i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-26 // Varaktighet: Heltid

Vi söker för omgående start en konferensvärd/värdinna till vår kund i centrala Göteborg.

Tjänsten som konferensvärdinna är ett roligt och varierande arbete där du möter människor med förväntningar.

Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kund

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda från ca 07-16, viss kvälls och helgarbete kan förekomma och då med god framförhållning.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Ställa i ordning konferensrum enligt önskemål
- Ta emot besökare
- hantera av-teknik inför möten
- Beställa fika och lunch
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder.

Uppdraget startar omgående och är initialt under 2 månader men kan bli förlängt.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Konferensvärd/Konferensvärdinna

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Konferensvärd/Konferensvärdinna.

Servis/konferensvärd till vikariat ???????

Läs mer Mar 1
TJÄNSTEN

FRAM är ett personalföretag med hjärta och passion för människor, som sätter gemenskap, glädje och personlig utveckling högst upp på listan. Vi drivs av att ständigt förbättras och utvecklas tillsammans med de som jobbar hos oss - och det är här du kommer in. Nu söker vi dig som är erfaren servitris/konferensvärd som tillsammans med oss vill utveckla restaurangen och konferensavdelningen i Mölndal.

Arbetsplatsen är ett stort internationellt företag med över 1000 anställda med en personalrestaurang som serverar ca 400 lunch om dagen, 10-70 affärslunch, frukost och ett stort antal konferenser. Utvecklingsviljan är hög och du kommer att vara med och lyfta servicenivå och kvalitet på konferenserna/bokningarna tillsammans med ansvariga på plats.

Vi ser gärna att du är kreativ i ditt arbete och hittar nya recept eller erbjudanden som du själv producera för att överträffa kunden / gästens förväntan. Ett stort intresse för bakning är meriterande. Du kommer med idéer och utveckling för hur vi hela tiden ska kunna göra upplevelsen så bra som möjlig för våra gäster. Du talar svenska och engelska flytande i skrift och tal.

Du kommer även att vara servisansvarig för företagets affärsluncher och middaga. Hos denna kund arbetas det prestigelöst och alla ska kunna hjälpa alla. Erfarenhet från restaurang är meriterande.

TRYGGT ARBETE, STABILA TIDER

Ett tryggt, stabilt jobb med helt förutsägbara arbetstider. Du jobbar varje dag 08.30-16.30 måndag till fredag. Lunchrast, ledig röda dagar, semester på sommaren. Och - det bästa av allt, inte en enda helg.

08.30-16.30 mån - fredag

Vikariat med möjlighet för förlängning

Lön enl överenskommelse

Start Juni

Mölndal, Göteborg



FRAM BEMANNING

På FRAM är vi helt övertygande om att restaurang är ett av världens roligaste jobb. Energin, kollegorna, de glada gästerna och att få jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och gråa administrativa jobb i alla avseenden. Att räkna ner tiden tills vi slutar är det få Frammare som känner igen sig i.

Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi älskar våra medarbetare och brinner för restaurangbranschen.

Självklart medlemmar i Visita och anslutna till HRF:s kollektivavtal.

Sök nu, ansökningar tas emot löpande. Fyll i frågorna på ansökan på nästa sida och bifoga en bild på dig själv.

Ansök nu

Reception- & serviceansvarig till nysatsningen Leir Mat & Möten

Läs mer Feb 6
OM ARBETSGIVAREN

Carotte har sedan starten 1982 levererat catering och service i toppklass. Vi är numera en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Soft Facility Services med fokus på möten & upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang.
Idag består Carotte av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Carotte har kontor i Stockholm, Göteborg & Jönköping med kunder över hela Sverige.


OM KUNDEN

Alecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024 utvecklar och nyöppnar Alecta Fastigheter i toppmoderna kontorsfastighet Göteborg. Fastigheten genomgår nu omfattande renoveringsinsatser där reception, konferens, serviceytor & restaurang utvecklas tillsammans med servicepartnern Carotte Group.

Ullevi Park stod inflyttningsklar våren 2012. Fastigheten består av två sammanbyggda hus, med totalt 16 våningsplan. Det är med stolthet Carotte förvaltar serviceuppdraget för hela anläggningen hos Alecta Ullevi Park. Inom kort kommer service i form av gemensam reception, loungeytor, konferensavdelning och restaurang med mera finnas tillgängligt för hyresgäster och besökare. Vi ser fram emot att erbjuda personal, hyresgäster, alla i närområdet och nyfikna förbipasserande att njuta av fantastiskt värdskap och smakrik mat i vår nya Restaurang och konferensanläggning "Leir".


OM TJÄNSTEN

I rollen som Reception- & serviceansvarig blir du en viktig pusselbit i nysatsningen av Leir Mat & Möten.

Du har huvudansvaret för all service i fastigheten där du hanterar såväl hyresgäster som externa besökare och konferensgäster. I ditt dagliga arbete har du ansvar för den fartfyllda konferensdelen där du ordnar med bl.a. offerter, visningar, frukostar, luncher, fika samt konferensteknik vid behov. Vidare ser du med ditt utmärkta sinne för detaljer till att alla utrymmen alltid är presentabla för hyres- och konferensgäster. Du bemannar också receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I receptionen tar du emot besökare, hjälper hyresgästerna med deras löpande frågor, du har ansvar för nyckelkvittering för fastigheten och hanterar i övrigt allehanda administrativa uppgifter. Du samarbetar dagligen och har en god dialog med dina kollegor i restaurangen som drivs av Carotte. Du kommer in i ett tidigt skede av verksamheten och kommer vara delaktig i uppbyggnaden av rutiner, processer och standarder för såväl reception som konferens.

Tillträde till tjänsten: Mars 2024
Arbetstider: Är förlagda under kontorstider med flexibilitet för visst kvällsarbete vid event & arrangemang.
Anställning: Via Carotte Staff till uppdrag hos Alecta

VI SÖKER DIG

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för mötet med människor och kan förmedla ett starkt värdskap. Du har servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i en dynamisk miljö där du får möjligheten att vara behjälplig hyresgästerna i fastigheten i både högt och lågt. För att trivas i rollen behöver du ha en fallenhet och intresse för att vara säljande och koordinerande kring konferenser och service.

Vi tror att du gillar att engagera dig i aktiviteter och aktivering för en varierad & trevlig miljö för fastighetens hyresgäster där du skapar community. Du har tidigare erfarenhet av att skapa konferenser och event. Du är en skicklig relationskapare och drivs av att föra människor samman.

Som person så är ditt ledord energi och du trivs med att konstant vara i rörelse för att ge en service upplevelse utöver det vanliga. Ditt proaktiva arbetssätt gör att du alltid ligger ett steg före.

Din profil:

Tidigare arbetat i servicebranschen
Ett skarpt öga för detaljer
Är flexibel i ditt arbete och kan hantera en dynamisk arbetsmiljö
Inte är rädd för att hugga i där det behövs
Har god datorvana, med erfarenhet från Officepaketet
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har erfarenhet av konferenser

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på natalie@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Reception, konferens, möten, värd/värdinna, Carotte, Alecta

Ansök nu

Entrévärd

Läs mer Jan 9
Göteborgsfamiljen är en restaurangkoncern som idag består av 20 olika krogar där vi varje dag strävar för att göra Göteborg till en roligare stad!

Som entrévärd är du en viktig del i skapandet av upplevelsen som gästen har under hela sin vistelse, från att de anländer till att de lämnar, där du bland annat genomför ålderskontroll och bemöter gäster på ett respektfullt och inbjudande sätt.

För att trivas och göra ett bra jobb i rollen tror vi att du älskar att träffa folk, du är en social kameleont som med lätthet tar emot olika typer av människor och får dem att känna sig riktigt varmt välkomnade.
Gästernas trygghet samt att vi uppfyller myndighetskrav är av högsta vikt vilket gör att noggrannhet och tydlighet är viktiga egenskaper hos dig, att du rör dig i lokalen för att kunna styra flöden till lämpliga platser och på så sätt skapa en ännu bättre gästupplevelse ser vi som väldigt positivt.

Med andra ord är du en nyckel till att gästens helhetsintryck ska överträffa förväntningarna!

Rollen är väldigt serviceinriktad och därför ser vi det som en fördel om du har tidigare erfarenhet inom service och gärna inom restaurang.

Arbetstiderna är förlagda kvällar och helger.

Ansök nu

Meeting & Event Host till Jacy'z

Läs mer Apr 3
Att gå igenom ytterdörrarna på Jacy'z ger dig puls bara det. Det är ett wow som slår dig här näst och vilket följer dig hela vägen upp till våning 28. Här blir alla vuxna unga igen och du kan verkligen känna den amerikanska glamourösa röda tråden in i detaljerna. Här har vi allt samlat under ett tak, upplev konserten, ät sharing med utsikt över hela Göteborg eller dyk ner i poolen till beatet från våra egna djs.
Upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över.Vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Meeting & Event Host till Jacy'z
Jacy’z Hotel & Resort erbjuder en stor mötesanläggning med mångsidig variation av möteslokaler och events. Vi vill skapa ett dynamiskt team där både du som host och dina kollegor på Jacy’z jobbar mellan avdelningar och med olika uppgifter, för att skapa en organisation som är flexibel utifrån verksamhetens behov, men också för att ge en större möjlighet till variation och utveckling för dig som medarbetare i det dagliga arbetet. På Jacy’z är mötesupplevelsen en central och viktig del av helheten vilket gör ditt arbete värdefullt och viktigt.
Så, vem är du?
Som vår Meeting & Event Host spelar du en nyckelroll i att säkerställa att varje event och möte är framgångsrikt och överträffar gästernas förväntningarna. Du blir ansiktet utåt för Jacy'z och den första kontaktpunkten för många av våra gäster. Din förmåga att hantera olika situationer smidigt och professionellt kommer att vara avgörande för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö.

Hur kan en dag se ut?
Som host är dina primära arbetsuppgifter att ta hand om våra mötesgäster på Jacy’z Hotel & Resort. Det innefattar bland annat att se till att all logistik flyter på ett effektivt sätt. Detta säkerställs genom att lokaler förbereds enligt specifikation, du ansvarar för både möblering och dukning, du välkomnar gäster, hantera teknisk utrustning under eventen och servera samt leverera service i världsklass. Med andra ord förbereda, säkerställa och leverera de planerade upplevelserna som våra koordinatorer och säljare har bokat in och som nu ska levereras på plats.

Om tjänsten
Anställningsform: Vikariat Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse
Om processen:Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 20 april
Vi erbjuder en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

Ansök nu

Floor Host/Kontorsvärd till Sodexo Kund i Göteborg

Läs mer Feb 26
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!


Vi söker nu en positiv och engagerad medarbetare till vår nya uppdrag i Göteborg. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Du kommer att ingå i ett team som ansvara för att leverera först-klassig service till vår kund. Du är en Floor Host/Servicevärd som brinner extra för service och hålla god ordning och leverera med glädje. Arbetsuppgifterna är många och variande och består bl.a. av värdskap för att bemöta kundens behov, sköter om catering och events, beställningar och allmänt hålla det rent och snyggt i kundens olika miljöer. Sodexo ansvarar för reception/växel, konferensservice, kontorsservice, lokalvård m.m och du kommer att ingå i ett större team. Vi söker dig som är service lagd och som gillar att arbeta med varierade uppgifter då tjänsten kan komma att utvecklas över tid. Du som söker tjänsten har en hög känsla för service och korrekt beteende gentemot kunder.

Din bakgrund bör vara inom hotell & restaurang och det är en krav att du tidigare har arbetat i servicebranschen eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

 Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:


• Ta emot och registrera besökare och kunder
• Hantera förfrågningar och beställningar per telefon, över disk och e-mail
• Boka och leverera catering
• Sköta om och iordningställa konferenslokaler och bokningar
• Mötesrumsservice
• Hantera andra serviceförfrågningar

Personliga egenskaper:


• Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand och ständigt vilja göra varje dag bättre för de anställda på kontoret och externa gäster
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
• Du delar våra värderingar

 Kvalifikationer: 


• Minst gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Erfarenhet från servicebranschen 
• Ett starkt kund- och verksamhetsfokus 
• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word
• Vana av att arbeta administrativt och i system  
• Driv och målmedvetenhet

 Anställningsform och arbetstider:


Om tjänsten 

Anställningen är tillsvidare med inledande provanställning from 1 maj 2024, på heltid, 40h/v, Dagtid mån-fre. 

Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Martin Hollingsworth, martin.hollingsworth@sodexo.com.

Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Erfaren EL- Drifttekniker till internationell kund sökes!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 12
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du hög teknisk kompetens och är allmänt bred inom området el- driftteknik så kan detta vara jobbet för dig!
För vår kunds räkning söker vi efteren driven el- drifttekniker med kompetens inom avancerad fastighetsdrift och elanläggningar. Som meriterande ser vi gärna att du har goda erfarenheter inom UPS, reservkraft, el och energimätning. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team hos vår kund beläggen ute i Göteborgs hamn på Hisingen. Du har tillsammans med det övriga teamet ansvaret för att säkerställa att kundens fastighetstekniska system är i gott skick med fokus på drift och underhåll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning.
Arbeta och rapportera i vårt interna system för planerat underhåll.
Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar.
Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner.
Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet.
Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med Kundföretaget:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy.

Vi söker dig som har:
God erfarenhet inom el. Önskvärd el-behörighet eller likvärdigt.
Vi söker dig som är driven och proaktiv.
Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och god fastighetsteknisk kompetens.
Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder.
Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem.
Ett rent belastningsregister är ett krav för anställning.

Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Tjänsten är tänkt att övergå till en fast anställning/tillsvidareanställning ute hos kundföretagetefter 6 månaders inhyrning som konsult.
Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Kontakt: Tobias WolfgangTel. +46725002677

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service och arbeta mot uppsatta mål. Du får också härliga kollegor och en trivsam arbetsplats!
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Uppdraget startar den 3 juni.
Som kundrådgivare har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning av Telias produkter och tjänster
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning för att du ska bli trygg i din roll och startar den 3 juni.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 08.00-19.00 samt lördagar kl 09.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalFast lön + Provision
Varierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50%

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen. Uppdraget är på 50% och distansarbete är ej aktuellt.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fiber
Fakturor, abonnemang
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00. Det finns möjlighet till flexibilitet att arbeta förmiddagar eller eftermiddagar.
Utbildningen är på heltid under 3 veckor med start 6 maj och det är ett krav att du har möjlighet att närvara under hela utbildningen, mån-fre kl 8-17.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund.
Vi erbjuder:
Ett utvecklande arbeteKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 50%

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 17
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 11
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Fordonselektriker - Tunga fordon/maskiner

Fordonsmontör
Läs mer Apr 11
Vår kundsom är verksamma inom fordonsindustrin växlar upp med ytterligare 1 arbetslag, och därför behöver viutöka med ytterligare 1 fordonselektriker till en utav deras anläggningar. Start för denna tjänster är under April 2024.Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat med el med inriktning mot kanske bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?
Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,
Du kommer att ingå i ett team som fordonselektriker med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon.
Din profil
Kunna läsa el schema & kopplingsschema
Vana av felsökning och tester
God monterings och verktygsvana
B-Körkort
Engelska & svenska tal och skrift

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu