Göteborg: Kundtjänstmedarbetare sökes omgående

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare sökes omgående i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-29 // Varaktighet: Heltid

Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen.

För ett konsultuppdrag på initialt 6 månader söker vi nu en positiv kundtjänstmedarbetare. Det aktuella företaget är ett medelstort bolag som är väletablerat inom respektive industri och det är beläget i centrala Göteborg. Vi söker nu dig som gärna har viss erfarenhet av att ha jobbat med kundtjänst men framför allt kommer vi lägga vikt på din personlighet i denna tillsättningen. Det finns genuint goda chanser att uppdraget övergår till en anställning hos kund efter att man arbetat hos kund i ett halvår.

Du kommer främst att arbeta med företagets kunder i Sverige, varvid god uttrycksförmåga på svenska i både tal och skrift är önskvärt. Vidare kommer du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundtjänst och det innefattar både administrativa uppgifter såväl som direkt kontakt med kunder främst via telefon och mail.

I övrigt söker vi en person som gillar att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus. Det är också viktigt att man är ordningsam och noggrann. Man arbetar i team så god samarbetsförmåga samt en vilja att ha roligt på jobbet är viktigt för att trivas.

Vi tillämpar löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Arbeta med kundtjänst – var ledig mitt på dagen

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera ett av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Unik möjlighet inom kundtjänst – Siesta mellan 12-15

Läs mer Mar 25
Har du någon gång
funderat på hur det skulle vara att jobba heltid, men ändå ha tid att ägna dig
åt fritidsaktiviteter mitt på dagen? Vi söker nu passionerade
kundservicemedarbetare som vill ta del av en unik arbetsupplevelse. Säg hejdå till traditionella arbetstider - hos oss får du
en "siesta" mitt på dagen för att främja en god balans mellan arbete
och fritid.



Om oss
Vi är ett dynamiskt kundtjänstteam som värdesätter både arbetsglädje och personlig utveckling. Dina
arbetspass sträcker sig mellan klockan 8-12 på förmiddagen samt 15-19 på
kvällen. Detta ger dig den unika möjligheten att ha flera timmar ledigt mitt på
dagen. Under denna tid kan du unna dig själv en välförtjänt paus, träna, umgås
med vänner eller helt enkelt ägna dig åt dina passioner.

I tjänsten kommer du att

- Representera en av Sveriges största telefonoperatörer

- Hantera tekniska ärenden och fakturafrågor via telefon, e-post och chatt

- Vara en viktig länk mellan företaget och kunderna

- Arbeta med enklare merförsäljning mot företagets befintliga kunder

Vem vi söker
Vi letar efter
självständiga och engagerade personer som trivs med att ge kvalitativ service
till våra kunder. Du behöver vara flexibel, ha god kommunikationsförmåga och
vara redo att ta dig an olika utmaningar. Du är flytande i tal och skrift på
svenska, samt har goda kunskaper i engelska.

Tror du att detta är
rätt för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team! Vi
ser fram emot att lära känna dig och välkomna dig till vårt härliga team.

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 27
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!
OM FÖRETAGET
Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.
Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också. Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!OM TJÄNSTEN
Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.
I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov. VEM ÄR DU?
Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.
För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.
Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt. VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Talar och skriver obehindrat på svenska,engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.
PRAKTISK INFORMATION
Start:28 maj - 31 augOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Torslanda, Göteborg Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Sommarjobb - finsktalande kundservice

Läs mer Mar 25
Som Customer Care Specialist är du nyckeln till att sammanföra företagets varumärken, kunder och återförsäljare. Denna tjänst erbjuder inte bara möjligheten att överträffa kundernas förväntningar genom din serviceexpertis, utan ger även dig chansen att vara en del av den pågående digitala transformationen. Ansök nu och vara med och forma framtiden!

OM FÖRETAGET

Här kan du jobba på ett av Sveriges största företag med cirka 23 000 anställda. Tillsammans strävar vi efter att skapa frihet för människor att röra sig personligt, hållbart och säkert. Företagskulturen präglas av nyfikenhet, samhörighet och samarbete med en stark vilja att påverka och göra skillnad.

Arbetsmiljön är modern och bekväm i nyrenoverade lokaler. Du får förmåner som SATS-gym, lunchrestauranger i närheten och enkla kollektiva förbindelser. Gratis parkering finns också.

Vid intervjun delar vi mer om företaget och dess unika karaktär. Välkommen till en plats där du inte bara jobbar, utan även påverkar och gör skillnad!

OM TJÄNSTEN

Du kommer, tillsammans med dina fantastiska kollegor, spela en nyckelroll i att upprätthålla en kvalitativ och professionell kundsupport, där ni fungerar som länken mellan koncernens olika varumärken, kunder och återförsäljare. I den pågående digitala resan är du en viktig del av skapandet av en ny kundresa för ett stort välkänt bolag. Genom att assistera både befintliga och nya kunder via chatt, telefon och mejl, blir du en central del av den digitala omvandlingen.

I dina kundärenden inkluderas även administrativt arbete. Med ett varierande arbete i kundservice är det essentiellt att du analyserar kundens behov och proaktivt arbetar för att hitta unika lösningar för varje situation. Din roll är också central när det gäller att notera och eskalera avvikelser, samt att hänvisa kunder vidare till andra avdelningar vid behov.

VEM ÄR DU?

Du drivs av att skapa nya relationer och är en skicklig kommunikatör. Med intresse och förmåga att samarbeta gör dig till en viktig stöttepelare för dina kollegor. Din positiva inställning gör att du ser möjligheter där andra ser problem.

För oss är det även viktigt att du har god dator- och systemvana samt att du är öppen för att lära dig nya saker. Din förmåga att vara problemlösande och din nyfikenhet gör dig till en resurs som ständigt söker nya vägar framåt.

Vi värdesätter en hög ambitionsnivå och en stark vilja att utvecklas, då rollen erbjuder betydande möjligheter till både personlig och professionell tillväxt.

VI SÖKER DIG SOM

- Har en fullständig gymnasieutbildning

- Talar och skriver obehindrat på svenska, engelska och finska

Språkkunskaper i nordiska språk är mycket meriterande för tjänsten.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 28 maj - 31 aug
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Torslanda, Göteborg
Arbetstider: Varierade tider, måndag till fredag

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

I denna process ser vi även att du bifogar dina ansökningshandlingar på engelska, samt har en bild i dina ansökningshandlingar för att effektivisera rekryteringsprocessen.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Orderhantering och kundservice

Läs mer Mar 21
Kundservice med orderadministration. Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

I tjänsten kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.

Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.

Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.

Arbetsuppgifter

- Ärendehantering, främst via mail men även telefon

- Fakturaservice

- Kundservice

- Orderläggning

- Systemadministration

Vi söker dig som
- Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT

- Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B

- Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande

- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

- Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.

Som person är du

- Serviceinriktad

- Självgående

- Ansvarstagande

- Flexibel

Övrig information

- Start: Omgående/enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub

- Vi har kollektivavtal med unionen

- Placering: Göteborg

Vi går igenom urvalet löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB .

Account Manager sökes

Account manager
Läs mer Mar 26
För rekrytering till vår kund söker vi nu en driven säljare. Vi söker dig med gedigen erfarenhet av kvalificerad försäljning med goda resultat. 

Du skall främst bearbeta nya kunder genom att boka och genomföra kundbesök främst digitalt. Du driver din egen försäljning från prospektering, genomförande av kundmöte, offertskrivning och hela vägen fram till avslut.


Försäljningen både korta och långa säljcykler, så det krävs ett gott affärsmannaskap och att man jobbar långsiktigt i sitt relationsbyggande. I rollen så ingår att ansvara för att utveckla affärer och att skapa sig en djup förståelse för kundernas verksamhet och att därefter identifiera huruvida, och på vilka sätt de tjänster bolaget du jobbar för kan hjälpa dem stärka sin verksamhet.
Du som söker denna tjänst skall vara målinriktad och självgående. Det är viktigt att du trivs att arbeta med hög aktivitetsgrad och är orädd att ta kontakten och knyta band med nya kunder. Du tycker om att utveckla långsiktiga affärsrelationer.

Du har en stark kommunikationsförmåga som du utnyttjar i dina presentationer. Du är även en förtroendeingivande person som kan se möjligheterna för varje kund.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supportansvarig IT -Tekniker

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Mar 26
.

För kunds räkning söker vi nu en supportansvarig IT-tekniker för rekrytering.
 
Företaget är idag ca 20 anställda, som har funnits i snart 30 år och de är en helhetsleverantör inom IT med kontor beläget i Mölndal.
 
Du kommer att ingå i ett supportteam om 7 personer där ni alla utför liknande arbetsuppgifter. Du kommer arbeta självständigt med helhetsanvar för dina egna kunder. Arbetsplatsen har ett trevligt arbetsklimat och en god sammanhållning.
 
För att kvalificera dig för rollen bör du ha ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du kommer bli "IT-ansvarig" ute hos kund då de out-sourcar hela IT-driften till företaget. I rollen skall du även ansvara för att strukturera och skapa effektiva rutiner och processer för bolagets support gentemot sina kunder.
 
Du ansvarar för dina egna kunders IT-drift, sedvanliga arbetsuppgifter kan vara:
* Support av Windows operativsystem med standardapplikationer och programvaror
* Underhåll av nätverk och brandväggar
* Konfiguration och administration av molnlösningar såsom Office365
* Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
* Proaktivt kontrollera att datorparken är funktionell och säker
* Anpassa nya datorer och datorprogram för att passa företagets behov


Vissa ärenden kräver att du åker ut till kund medan andra ärenden kan lösas remote från kontoret.
 
Vi tror att Du som söker har någon form av eftergymnasial utbildning inom relevant område. Som person är du positiv, flexibel och serviceminded.
Du är även lösningsorienterad och en god lyssnare som tycker om att arbeta såväl självständigt som i team.
* Körkort är ett krav
* Flytande svenska i tal och skrift
* Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast

Ansök nu

Dansktalande kundsupport sökes

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 18
Inför sommaren med start 27 Maj, söker vi dansk talande kundtjänstmedarbetare till ett intressant bolag i Göteborg.


Detta är ett konsultuppdrag som initialt är på ca 3 månader - med goda chanser till  förlängning/övertag därefter. Vi söker dig som är tillmötesgående och positiv person och som är helt flytande i danska språket; både skriftligt och muntligt.

Det aktuella företaget är ett stort bolag som är välkänt inom sin industri och det är beläget här i Göteborg. Vi söker dig som har viss erfarenhet av kundtjänstarbete, men vi  kommer också lägga stor vikt på personlighet då den är avgörande för att man ska göra bra ifrån sig i denna roll.

När du arbetar mot den danska marknaden kommer du uteslutande hjälpa dem kunderna, varvid god/flytande uttrycksförmåga på danska i både tal och skrift är ett krav. Vidare kommer du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundtjänst och det innefattar både administrativa uppgifter såväl som direkt kontakt med kunder främst via telefon och mejl.

I övrigt söker vi en person som gillar att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus; du har en service-minded approach i allt du gör och för dig kommer det naturligt att stå till tjänst för andra människor. Det är också viktigt att man är ordningsam och noggrann då man har rutiner/processer att utgå ifrån och förhålla sig till. 

Vi behandlar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan omgående, välkommen med din ansökan! Ansök gärna med engelskt CV!

Sökord: Helpdesk, Help Desk, Helpdesktekniker, Supporttekniker, Service Desk, Helpdesktekniker/supporttekniker, Kundtjänstmedarbetare

Ansök nu

Marknadsprojektledare med digital kompetens

Marknadsförare
Läs mer Mar 6
Till ett spännande företag i stark tillväxt söker vi en entusiastisk och driven marknadsprojektledare med bred erfarenhet inom marknadsföring och kunskap i och om sociala medier för att förstärka deras marknadsteam.


I denna roll kommer du att spela en avgörande roll för att stärka deras närvaro på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa visuellt tilltalande innehåll och har förmågan att engagera målgrupper på sociala plattformar, kan du vara den person vi letar efter. 

Arbetsuppgifter:

* Ansvara för att planera och genomföra sociala mediekampanjer, inklusive innehållsskapande.


* Bidra till att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier.


* Samarbeta nära med andra avdelningar, inklusive försäljning och övriga avdelningar, för att säkerställa enhetlig och effektiv marknadsföring.

Kvalifikationer
* Erfarenhet av grafisk produktion.


* Förståelse för sociala medier-plattformar och förmåga att skapa engagerande innehåll.


* Du hanterar annonsering och publicering i sociala medier samt analys och optimering.


* Du är van användare avPhotoshop och Indesign.


* Stark kommunikationsförmåga, både skriftlig och muntlig.


* Förmåga att arbeta självständigt och inom team.


* Kreativitet och öga för detaljer.


* Att ha jobbat med plattformen WordPress.


Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område och som person är du positiv, lösningsorienterad, strukturerad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.

Ansök nu

Account Manager sökes

Account manager
Läs mer Mar 6
För rekrytering till vår kund söker vi nu en driven säljare. Vi söker dig med gedigen erfarenhet av kvalificerad försäljning med goda resultat. 

Du skall främst bearbeta nya kunder genom att boka och genomföra kundbesök främst digitalt. Du driver din egen försäljning från prospektering, genomförande av kundmöte, offertskrivning och hela vägen fram till avslut.


Försäljningen både korta och långa säljcykler, så det krävs ett gott affärsmannaskap och att man jobbar långsiktigt i sitt relationsbyggande. I rollen så ingår att ansvara för att utveckla affärer och att skapa sig en djup förståelse för kundernas verksamhet och att därefter identifiera huruvida, och på vilka sätt de tjänster bolaget du jobbar för kan hjälpa dem stärka sin verksamhet.
Du som söker denna tjänst skall vara målinriktad och självgående. Det är viktigt att du trivs att arbeta med hög aktivitetsgrad och är orädd att ta kontakten och knyta band med nya kunder. Du tycker om att utveckla långsiktiga affärsrelationer.

Du har en stark kommunikationsförmåga som du utnyttjar i dina presentationer. Du är även en förtroendeingivande person som kan se möjligheterna för varje kund.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Finsktalande till kundsupport sökes

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 26
Till ett uppdrag på initialt 6 månader med goda möjligheter till anställning/övertag hos kund söker vi nu en person med mycket god kommunikativ förmåga i finska i både tal och skrift. 


Det aktuella företaget är ett globalt bolag som är välkänt inom sin industri och har verksamhet runt om i världen. Vi söker dig som har erfarenhet av att ha jobbat med kundsupport i minst ett par år men vi kommer också lägga stor vikt vid personlighet då den är avgörande för att man ska göra bra ifrån sig i denna roll. 

Du kommer att ge support till företagets kunder i Sverige via telefon, mail och chatt och det är ett krav att du behärskar engelska, svenska och finska språket flytande i både tal och skrift. Du kommer att arbeta i ett team och det är väldigt viktigt att du är bra på att samarbeta så ni tillsammans kan nå gemensamma mål. För att lyckas i denna roll behöver du även kunna analysera kundernas problem och hitta lämpliga lösningar på ett effektivt sätt. Vidare kommer du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundtjänst så som uppföljning och registrering. 

I övrigt söker vi en person som har en stark kundförståelse och tycker om att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus; du har en serviceminded approach i allt du gör. Det är även viktigt att man är ordningsam och noggrann då man givetvis kommer ha rutiner/processer att utgå ifrån och förhålla sig till. För att lyckas i rollen behöver du också ha god datavana och kunna multitaska med telefon och dator utan problem.

Övrigt:
- Heltid 40h/v
- Kunna arbeta vissa kvällar och helger
- Flytande finska, svenska och engelska i tal och skrift
- Proffesionellt förhållningssätt och kommunikativ förmåga


Vi behandlar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan omgående, välkommen med din ansökan!

Ansök nu