Göteborg: Stort möbelvaruhus söker kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Stort möbelvaruhus söker kundtjänstmedarbetare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-18 // Varaktighet: Heltid

Miljonbemanning söker kundtjänstmedarbetare som vill arbeta heltid till ett stort möbelvaruhus. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden på ett professionellt och kundorienterat sätt. Det är även viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support till Möbelvaruhusets alla kunder. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

- Ta emot inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden
- Besvara frågor gällande produkter, reklamation av varor eller leveranser
- Hjälpa kunden att navigera sig fram.
- Vara lyhörd för deras behov.
- Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem.


Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
- Tar stort ägandeskap
- Gillar att arbeta med problemlösning
- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Kan arbeta heltid




Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 20:00 på vardagar och 09:30 - 18:00 på helger . Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-20:00 samt 09:30 - 18:00 på helger

Start: Omgående


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Vill du göra karriär inom bank? SEB i Göteborg söker kundtjänstrådgivare

Läs mer Jan 27
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24/7 med placering Göteborg. Tillsättning av tjänsten sker löpande och de nästkommande datumen för start är 15 Mars och 3 April.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24/7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.

Vi ser gärna att du:
Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
Är ambitiös och driven
Är flexibel och prestigelös

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

I den här rekryteringen samarbetar vi på SEB med Amendo. För frågor kontakta:
Ester Wallin - ester.wallin@amendo.se eller

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 27
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Minst 1års erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga att bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 26
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 24
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 23
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:00. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga

- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Miljonbemanning AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Miljonbemanning AB .

Jobba som kundtjänstmedarbetare till stort energibolag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 19
Om Teleperformance

Teleperformance är en ledande koncern inom digitalt integrerade företagstjänster och därmed en strategisk partner till många av världens största företag inom en mängd olika branscher och verksamhetsområden. Teleperformance erbjuder sina kundföretag en komplett modell för supportservice som kombinerar tre innovativa och värdeskapande lösningar: kundupplevelse, backoffice-tjänster samt stöd och vidareutveckling av kritiska affärsprocesser. Teleperformance har över 380 000 medarbetare som årligen hanterar mer än 1000 miljoner kundinteraktioner på 170 marknader i 83 länder. Teleperformance satsar mycket på sina anställda i form av goda utvecklingsmöjligheter och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.



Miljonbemanning söker på uppdrag av Teleperformance stjärnor inom kundtjänst som vill arbeta heltid för ett stort elbolag. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal på ett professionellt och kundorienterat sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos Teleperformance är det därför viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support åt bolaget. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

Ta emot inkommande telefonsamtal från företagets kunder

Besvara kundernas frågor gällande fakturor, teckna nya kunder samt elavtal

Vara lyhörd för deras behov

Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem



Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra

Gillar att arbeta med problemlösning

Är duktig på att kommunicera pedagogiskt

Kan anpassa dig efter kunden behov och önskemål

Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål

Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska

Kan arbeta heltid



Meriterande:

Miljonbemanning lika mycket som Teleperformance lägger stor vikt i att du ska ha hög social kompetens och förmåga att bygga upp och upprätthålla goda kundrelationer. Du ger ett förtroendeingivande intryck samtidigt som du är tydlig i din kommunikation.



Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 18:15. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-18:15


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Postnord

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 19
Miljonbemanning söker på uppdrag av Teleperformance kundtjänstmedarbetare till storkunden Postnord som vill arbeta på heltid. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal och mejl på ett professionellt och kundorienterat sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos Teleperformance är det därför viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support mot kunden Postnord. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

- Ta emot inkommande telefonsamtal och även besvara mejl
- Besvara frågor gällande paket, hemleverans och moms/tull.
- Vara lyhörd för deras behov.
- Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem.


Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
- Gillar att arbeta med problemlösning
- Tålmodig och förstående
- Tävlingsinriktad
- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
- Har en hög arbetsmoral och är motiverad
- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Kan arbeta heltid


Meriterande:

Miljonbemanning lika mycket som Teleperformance lägger stor vikt i att du ska ha hög social kompetens och förmåga att bygga upp och upprätthålla goda kundrelationer. Du ger ett förtroendeingivande intryck samtidigt som du är tydlig i din kommunikation.



Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 07:55 och 19:00 . Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 07:55 - 19:00


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Stort möbelvaruhus söker kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 19
Miljonbemanning söker kundtjänstmedarbetare som vill arbeta heltid till ett stort möbelvaruhus. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden på ett professionellt och kundorienterat sätt. Det är även viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support till Möbelvaruhusets alla kunder. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

- Ta emot inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden
- Besvara frågor gällande produkter, reklamation av varor eller leveranser
- Hjälpa kunden att navigera sig fram.
- Vara lyhörd för deras behov.
- Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem.


Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
- Tar stort ägandeskap
- Gillar att arbeta med problemlösning
- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Kan arbeta heltid




Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 20:00 på vardagar och 09:30 - 18:00 på helger . Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-20:00 samt 09:30 - 18:00 på helger

Start: Omgående


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Nu söker vi duktiga säljare till våran storkund Telia!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 19
Om Teleperformance

Teleperformance är en ledande koncern inom digitalt integrerade företagstjänster och därmed en strategisk partner till många av världens största företag inom en mängd olika branscher och verksamhetsområden. Teleperformance erbjuder sina kundföretag en komplett modell för supportservice som kombinerar tre innovativa och värdeskapande lösningar: kundupplevelse, backoffice-tjänster samt stöd och vidareutveckling av kritiska affärsprocesser. Teleperformance har över 380 000 medarbetare som årligen hanterar mer än 1000 miljoner kundinteraktioner på 170 marknader i 83 länder. Teleperformance satsar mycket på sina anställda i form av goda utvecklingsmöjligheter och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.



Miljonbemanning söker på uppdrag av Teleperformance stjärnor inom kundtjänst som vill arbeta heltid på Telia. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal, mejl och chattmeddelande på ett professionellt och kundorienterat sätt från såväl befintliga kunder som nyteckningar. Som kundtjänstmedarbetare hos Telia via Teleperformance är det därför viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support till Telias befintliga och potentiella kunder. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

Ta emot inkommande telefonsamtal, mejl och chattmeddelande från företagets kunder

Besvara deras frågor gällande fakturor, telefoni, abonnemang och mobilt bredband

Vara lyhörd för deras behov

Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem



Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

Har fyllt 18 år

Har en godkänd gymnasieutbildning

Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra

Gillar att arbeta med problemlösning

Är duktig på att kommunicera pedagogiskt

Kan anpassa dig efter kunden behov och önskemål

Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål

Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska



Meriterande:

Teleperformance lika mycket som Telia lägger stor vikt i att du ska ha hög social kompetens och förmåga att bygga upp och upprätthålla goda kundrelationer. Du ger ett förtroendeingivande intryck samtidigt som du är tydlig i din kommunikation. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundmötande service och försäljning med goda resultat.



Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning med plats i Backaplan och arbetstiden är förlagd till veckodagar mellan 8 och 19 och till lördagar mellan 9 och 19. Medan söndagar är arbetsfria dagar, kan arbete förkomma på helgdagar och röda dagar mellan 10 och 18. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.



Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning

Ansök nu

Jobba som kundtjänstmedarbetare till stort energibolag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 21
Om Teleperformance

Teleperformance är en ledande koncern inom digitalt integrerade företagstjänster och därmed en strategisk partner till många av världens största företag inom en mängd olika branscher och verksamhetsområden. Teleperformance erbjuder sina kundföretag en komplett modell för supportservice som kombinerar tre innovativa och värdeskapande lösningar: kundupplevelse, backoffice-tjänster samt stöd och vidareutveckling av kritiska affärsprocesser. Teleperformance har över 380 000 medarbetare som årligen hanterar mer än 1000 miljoner kundinteraktioner på 170 marknader i 83 länder. Teleperformance satsar mycket på sina anställda i form av goda utvecklingsmöjligheter och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.



Miljonbemanning söker på uppdrag av Teleperformance stjärnor inom kundtjänst som vill arbeta heltid för ett stort elbolag. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal på ett professionellt och kundorienterat sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos Teleperformance är det därför viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support åt bolaget. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

Ta emot inkommande telefonsamtal från företagets kunder

Besvara kundernas frågor gällande fakturor, teckna nya kunder samt elavtal

Vara lyhörd för deras behov

Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem



Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra

Gillar att arbeta med problemlösning

Är duktig på att kommunicera pedagogiskt

Kan anpassa dig efter kunden behov och önskemål

Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål

Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska

Kan arbeta heltid



Meriterande:

Miljonbemanning lika mycket som Teleperformance lägger stor vikt i att du ska ha hög social kompetens och förmåga att bygga upp och upprätthålla goda kundrelationer. Du ger ett förtroendeingivande intryck samtidigt som du är tydlig i din kommunikation.



Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 18:15. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-18:15


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Stort möbelvaruhus söker kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 21
Miljonbemanning söker kundtjänstmedarbetare som vill arbeta heltid till ett stort möbelvaruhus. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden på ett professionellt och kundorienterat sätt. Det är även viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support till Möbelvaruhusets alla kunder. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

- Ta emot inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden
- Besvara frågor gällande produkter, reklamation av varor eller leveranser
- Hjälpa kunden att navigera sig fram.
- Vara lyhörd för deras behov.
- Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem.


Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
- Tar stort ägandeskap
- Gillar att arbeta med problemlösning
- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Kan arbeta heltid




Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 20:00 på vardagar och 09:30 - 18:00 på helger . Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-20:00 samt 09:30 - 18:00 på helger

Start: Omgående


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu