Göteborg: Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dansktalande kundtjänstmedarbetare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande danska. Tjänsten är på heltid. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team .Det är viktigt att du har god dator vana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.

Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Danska

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Vill du göra karriär inom bank? SEB i Göteborg söker kundtjänstrådgivare

Läs mer Jan 27
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och har ett genuint engagemang att hjälpa andra? Vill du arbeta med framtidens kundtjänstrådgivning? Nu söker vi ytterligare kundtjänstrådgivare till vår avdelning 24/7 med placering Göteborg. Tillsättning av tjänsten sker löpande och de nästkommande datumen för start är 15 Mars och 3 April.

Vi söker flertalet serviceinriktade kundtjänstmedarbetare. Arbetet som rådgivare på 24/7 innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon. Hos SEB arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa för dina ögon.

Vi ser gärna att du:
Har erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
Har tidigare erfarenhet från kundtjänst och service
Är ambitiös och driven
Är flexibel och prestigelös

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.

Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Arbetstiderna kommer att variera och är förlagda dagtid och kvällar.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer. Dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete. Helt enkelt, service i världsklass!

Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.

I den här rekryteringen samarbetar vi på SEB med Amendo. För frågor kontakta:
Ester Wallin - ester.wallin@amendo.se eller

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 27
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Minst 1års erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga att bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 26
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 24
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga
- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Telefonvan personal sökes till Göteborg

Läs mer Jan 23
Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon, och vill arbeta med samhällsaktuella frågor? Läs mer om uppdraget nedan och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Om uppdraget

Vår kund, som är en av Sveriges största myndigheter, söker nu flera handläggare till sin verksamhet. I denna roll kommer du att arbeta med frågor rörande det av regeringen beslutade elstödet.

Uppdraget påbörjas 2023-03-01 med en utbildning, och pågår i sex månader med möjlighet till förlängning. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:00. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Göteborg.

För att bli aktuell för detta uppdrag ska du genomföra en godkänd kreditupplysning via UC.

Dina arbetsuppgifter

Kundtjänstavdelningen hanterar inkomna samtal från företag samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning. I denna roll kommer du att arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga

- Erfarenhet av kundmöten - du är mycket serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice
- God datorvana
- Erfarenhet av att arbeta i telefon
- God kommunikativ förmåga
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska


Ytterligare är du kvalitetsmedveten och arbetar mål- och resultatinriktat. Du trivs med att ha kundmöten över telefon, och har en god förmåga attt bemöta olika människor.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Danda AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Danda AB .

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 18
Har du erfarenhet inom service och vill utvecklas vidare inom området på ett av världens främsta företag inom fordonsindustrin? Motiveras du även av att ha flera bollar i luften och att ge förstklassig service? Vi erbjuder dig ett uppdrag med möjligheter till internutveckling.



Om tjänsten

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänstmedarbetare som talar flytande svenska och engelska. Tjänsten är på heltid med varierande schema där även kväll och helgpass förekommer. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda Bemanning och jobba som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till internanställning hos företaget.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundserviceagent ansvarar du för att ta emot, hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, chat och mail. Det förekommer även hantering av sociala medier och ordrar. Din uppgift är att hitta rätt lösning till kunden samt ge förstklassig service. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Tidigare arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt

Meriterande med säljerfarenhet

Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Avslutad gymnasieutbildning



För att trivas i rollen är du lugn, flexibel och lösningsorienterad. Du tycker om att hjälpa andra människor och anstränger dig gärna för att ge lösningar. Du trivs med högt tempo i ditt arbete och har kunden i fokus.



Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Plats Torslanda

Språk: Svenska/Engelska

Ansök nu

Customer Support Engineer

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Dec 20
We are looking for a Customer Support Engineer to join our clients team.



Responsibilities

Quickly reply to our customer's conversations coming in through Jira issue management tool, chat, email, phone and other channels.

Verify that all incoming tickets have correct information and that they are reproducible.

Do the first analysis of the incoming tickets to identify the correct development team for further processes of the ticket.

Most of the incoming tickets will be analyzed by you, but for more advanced tickets you will receive assistance internally. Other tickets will require immediate escalation.

Be responsible for follow-up meetings with the customer and Product owners on a weekly basis

Visualize status of the existing tickets coming in from our customers.

Coach our customers on how to document steps to reproduce the tickets.



Your Role

To secure the quality of the incoming tickets and deliver a new generation of Android-based infotainment head units.

Secure the communication around the incoming tickets from our customers.

Work as a member of a globally distributed team designing and developing automotive user experience solutions for leading car manufacturers.

Software issue troubleshooting, problem solving, root cause analysis, etc.



Requires Experience

Working understanding of Android platform, Jira, Qualcomm, QNX, Gtest



Preferred Experience:

Hands-on experience with Linux and C++

Ansök nu

Customer Support

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 20
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande Svenska och Engelska. Tjänsten är på heltid med varierande schema där även kväll och helgpass tillkommer. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda Bemanning och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Är du en nattuggla är detta ett stort plus för den här tjänsten. Det är viktigt att du har god datorvana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.



Start: ASAP

Omfattning: Heltid

Plats Torslanda

Språk: Svenska/Engelska

Ansök nu

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande norska. Tjänsten är på heltid. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Det är viktigt att du har god dator vana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.

Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Norska

Ansök nu

Finsktalande kundtkänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst-medarbetare som talar flytande finska. Tjänsten är på heltid. Det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Det är viktigt att du har god datorvana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.



Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Finska

Ansök nu