Göteborg: SAP SALES TRAINER

Hitta ansökningsinfo om jobbet SAP SALES TRAINER i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Kvalifikationer
- You have a Bachelor’s degree within Sales, Logistics or equivalent education.
- You are a senior SAP consultant with good experience of SAP Sales modules.
- You are fluent in English.
- You are very good in using Excel and PowerPoint.
- The knowledge in Schedule Agreement is highly appreciated.

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
We are now looking for a SAP Sales Trainer to our Industry client in Gothenburg. The SAP Sales Trainer will have the task to deliver a qualified training in Pre-Sales and Sales SAP modules. You will work closely with the Training lead and with the other trainers for being sure that all the SAP modules are properly covered. The tasks and responsibility for the SAP Sales Trainer will among others be to ensure to have received the most updated version of the available training material, to support the training material developers in giving inputs on how to update the training material before each training session. You will also have to ensure that both local key users and end users have the full understanding of the new processes and that they achieved the right level of knowledge and ability.


Personal qualities
To succed in the role as SAP Sales Trainer we believe that you are very structured and have a rational way of thinking and acting. Further more you are practical, pragmatic and well organized.


Salary
Salary as agreed.

Admission and Application
Full-time position, 40h/week, 100% remote within Sweden. The assignment is expected to start 2022-12-12 and is expected to run until 2023-12-31 with chance for extension. You will be employed as a consultant at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Submit your application today, the process is ongoing and may be completed before the last application day. Keywords: SAP, Sales Trainer, SAP Consultant

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Affärskonsult, IT

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Affärskonsult, IT.

Agile Coach

Läs mer Nov 24
Är du en Agile Coach som är passionerad över vad du gör? Vill du vara en del av Biners framgångsrika team där du har möjlighet att stötta grupper och organisationer i deras agila transformation? Om svaret är ja, då kan Biner vara din nästa yrkesmässiga utmaning!

I takt med att fler företag och organisationer inser nyttan med att arbeta agilt ser vi ett förändrat och ökat behov hos våra kunder. Som konsult och Agile Coach hos Biner spelar du en viktig roll i våra kunders agila transformationer och förändringsresor.

Arbetsbeskrivning

I din roll som Agile Coach stöttar du företag genom agil transformation och ökar samtidigt förändringsmognaden. Du ansvarar för att hjälpa organisationer och team att leverera med hög kvalitet genom mentorskap där du coachar team för att tillsammans nå de mål som finns för uppdraget.

Din coachning ökar kundens kompetens till att möta nya utmaningar samt implementera bättre processer på olika nivåer i verksamheten. Du bidrar till att effektivisera arbetssätten så att hela organisationen kan arbeta smartare och smidigare. För att vara framgångsrik i rollen har du förmåga att hantera många olika intressenters varierande krav samt kunna navigera i det politiska landskap som det innebär. I din roll som Agile Coach kommer du stödja den agila förändringen i en organisation genom undervisning, facilitering och coachning.

Du har:

- Mångårig erfarenhet av rollen som Agile Coach samt agila transformationer.
- Förmågan att se och stärka samspelet mellan verksamhet och IT.
- Akademisk examen i datavetenskap, civilingenjör, datateknik eller relaterade områden
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är inget krav men meriterande om har erfarenhet av agila processer eller motsvarande samt tidigare erfarenhet från konsultrollen.

Erfarenhet är viktigt, men personlighet är minst lika viktigt! För denna roll söker vi dig som är engagerad, samarbetsvillig och pålitlig. Du har god kommunikativ förmåga och kan anpassa dig och arbetet efter den du kommunicerar med. Att ta egna initiativ, leda och coacha andra i arbetet är något du trivs med. Som person är du lyhörd och flexibel i ditt arbetssätt samt har förmågan att se individen, gruppen och organisationen.

Biners erbjudande till dig!

På Biner är våra medarbetare vår framgång, idag är vi cirka 30 anställda och har en stark tillväxt. Våra konsulttjänster är eftertraktade och våra medarbetare kombinerar gedigen kompetens inom verksamhet och teknik med ett stort engagemang för sitt arbete.

Det vi kan erbjuda dig är möjligheten att utvecklas tillsammans med passionerade, kompetenta och erfarna kollegor. Det är en självklarhet för oss att dela kunskap med varandra och lösa utmaningar tillsammans. Egna initiativ, samarbete och engagemang värdesättes högt och vi satsar på att utveckla våra medarbetare. Du får ta del av att arbeta i ett unikt nätverk av erfarna kollegor och givetvis med branschens mest intressanta kunder. En stark sammanhållning och kultur är viktigt för oss samt att skapa goda möjligheter att påverka sin egen roll och situation.

Ansökan

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om tjänsten eller oss, är du välkommen att kontakta Azra Semic, azra.semic@biner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Technical Consultant/Project Manager M3 till Columbus

Läs mer Nov 21
Vi söker dig som trivs som ????? i vattnet i en rådgivande roll, samtidigt som du får djupdyka i problemlösning! Hos oss får du arbeta med ny teknik och guida våra kunder genom deras digitaliseringsresa.

Om rollen
Du arbetar med utveckling och support av våra kunders befintliga miljöer med användare över hela världen. Ditt arbete tar vid hos våra kunder när de är i behov av nyinstallation, uppdatering av sin befintliga on-prem lösning eller ska starta sin resa upp i molnet. Du är delaktig i uppstartmöte med teknisk ansvarig hos kund, planerar upp servrar, är delaktig i installation, konfiguration eller uppsättningar i M3 Cloud. Du följer kundens resa för att se till att affärssystemet fungerar enligt förväntan och för att se till att systemet uppdateras med relevanta patchar. Intern arbetar du med dina kollegor och våra andra affärskonsulter som arbetar dedikerat med M3. En del av ditt arbete ägnar du åt supportärenden som ofta har en viss komplexitet.

Med Andreas Landberg (https://www.linkedin.com/in/andreas-landberg-84990ba3/) som team manager blir du en del av ett team på tolv tekniska konsulter som sitter runt om i Sverige. För denna roll är det en fördel om du befinner dig i Göteborgsområdet.

Varför Columbus?
Bra fråga! För att vi ligger i framkant, provar nytt och vågar utvecklas in på nya områden. Som en medlem i vårt M3 Tech-team (https://careers-sv.columbusglobal.com/departments/m3) är du en del av en kultur där vi har högt i tak, nya idéer alltid är välkomna och där du får möjlighet att vara med och påverka från start. Vi har roligt på jobbet, lär av varandra, firar framgång och hanterar motgångar tillsammans! Columbus är dessutom en av världens största oberoende partners till branschledande Infor (https://www.infor.com/news/infor-leader-2022-gartner-magic-quadrant-wms) vilket ger tillgång till ett spännande globalt nätverk.

Det jag gillar med Columbus är att det finns utrymme att få utvecklas, lära sig nya saker och att bli riktigt bra på det man tycker är intressant. Det dyker alltid upp nya problem hos kunderna och nyheter från Infor som gör att jag behöver vara flexibel, problemlösa och vara öppen för nya sätt att tänka." - Sofia Hallman (https://www.linkedin.com/in/hallmansofia/), Affärssystemkonsult.Du har med dig
- Erfarenhet som teknisk projektledare i en konsultroll eller från linjeorganisation där du förvaltat samt genomfört uppdaterings- eller installationsprojekt inom M3
- Erfarenhet av serveruppsättning, grundläggande förståelse i databaser (/IBM DB2)
- Kunskap i M3 13.4 och/eller Cloudsuite


För att du ska känna dig till rätta i rollen är du nyfiken på ny teknik, du gillar att "nörda ner dig" i kundernas utmaningar och förutsättningar. Du trivs när du har stort ägandeskap i ditt arbete samtidigt som du har ett nära samarbete med både dina kollegor och kunder. Rollen är dels tekniskt, dels kommunikativt krävande då du har kontinuerlig dialog med våra kunder. Eftersom en stor del dokumentation och möten är både på svenska och engelska så behöver du ha god kunskap i båda språk.



Osäker på om du har nog erfarenhet? Connecta med oss ändå! Vi vill alltid träffa M3 stjärnor ????

Ansökan & nästa steg
Intervjuerna sker löpande och du kan ansöka med din LinkedIn eller CV och utan att fylla i några långa frågeformulär. Rekryteringsprocessen kommer innebära en telefonintervju, logik- och personlighetstest samt möten med chefer och medarbetare internt. Allt för att du, likväl som vi, ska känna att vi verkligen är en bra match. Har du några frågor om rollen så är du välkommen att kontakta Malin Nyberg (mailto:Malin.Nyberg@columbusglobal.com?subject=Berätta mer om rollen som Technical Project Manager till Columbus!).

Om Columbus
Vi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite - har vi gjort det väldigt framgångsrikt. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, vi hjälper våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential.

Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret. ????

Vi lever efter våra värdeord - Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success. ?????

Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. (https://www.instagram.com/columbussverige/)Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

Ansök nu

Agile Coach

Läs mer Okt 20
Är du en Agile Coach som är passionerad över vad du gör? Vill du vara en del av Biners framgångsrika team där du har möjlighet att stötta grupper och organisationer i deras agila transformation? Om svaret är ja, då kan Biner vara din nästa yrkesmässiga utmaning!

I takt med att fler företag och organisationer inser nyttan med att arbeta agilt ser vi ett förändrat och ökat behov hos våra kunder. Som konsult och Agile Coach hos Biner spelar du en viktig roll i våra kunders agila transformationer och förändringsresor.

Arbetsbeskrivning

I din roll som Agile Coach stöttar du företag genom agil transformation och ökar samtidigt förändringsmognaden. Du ansvarar för att hjälpa organisationer och team att leverera med hög kvalitet genom mentorskap där du coachar team för att tillsammans nå de mål som finns för uppdraget.

Din coachning ökar kundens kompetens till att möta nya utmaningar samt implementera bättre processer på olika nivåer i verksamheten. Du bidrar till att effektivisera arbetssätten så att hela organisationen kan arbeta smartare och smidigare. För att vara framgångsrik i rollen har du förmåga att hantera många olika intressenters varierande krav samt kunna navigera i det politiska landskap som det innebär. I din roll som Agile Coach kommer du stödja den agila förändringen i en organisation genom undervisning, facilitering och coachning.

Du har:

- Mångårig erfarenhet av rollen som Agile Coach samt agila transformationer.
- Förmågan att se och stärka samspelet mellan verksamhet och IT.
- Akademisk examen i datavetenskap, civilingenjör, datateknik eller relaterade områden
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är inget krav men meriterande om har erfarenhet av agila processer eller motsvarande samt tidigare erfarenhet från konsultrollen.

Erfarenhet är viktigt, men personlighet är minst lika viktigt! För denna roll söker vi dig som är engagerad, samarbetsvillig och pålitlig. Du har god kommunikativ förmåga och kan anpassa dig och arbetet efter den du kommunicerar med. Att ta egna initiativ, leda och coacha andra i arbetet är något du trivs med. Som person är du lyhörd och flexibel i ditt arbetssätt samt har förmågan att se individen, gruppen och organisationen.

Biners erbjudande till dig!

På Biner är våra medarbetare vår framgång, idag är vi cirka 30 anställda och har en stark tillväxt. Våra konsulttjänster är eftertraktade och våra medarbetare kombinerar gedigen kompetens inom verksamhet och teknik med ett stort engagemang för sitt arbete.

Det vi kan erbjuda dig är möjligheten att utvecklas tillsammans med passionerade, kompetenta och erfarna kollegor. Det är en självklarhet för oss att dela kunskap med varandra och lösa utmaningar tillsammans. Egna initiativ, samarbete och engagemang värdesättes högt och vi satsar på att utveckla våra medarbetare. Du får ta del av att arbeta i ett unikt nätverk av erfarna kollegor och givetvis med branschens mest intressanta kunder. En stark sammanhållning och kultur är viktigt för oss samt att skapa goda möjligheter att påverka sin egen roll och situation.

Ansökan

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om tjänsten eller oss, är du välkommen att kontakta Azra Semic, azra.semic@biner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Agile Coach

Läs mer Sep 9
Är du en Agile Coach som är passionerad över vad du gör? Vill du vara en del av Biners framgångsrika team där du har möjlighet att stötta grupper och organisationer i deras agila transformation? Om svaret är ja, då kan Biner vara din nästa yrkesmässiga utmaning!

I takt med att fler företag och organisationer inser nyttan med att arbeta agilt ser vi ett förändrat och ökat behov hos våra kunder. Som konsult och Agile Coach hos Biner spelar du en viktig roll i våra kunders agila transformationer och förändringsresor.

Arbetsbeskrivning

I din roll som Agile Coach stöttar du företag genom agil transformation och ökar samtidigt förändringsmognaden. Du ansvarar för att hjälpa organisationer och team att leverera med hög kvalitet genom mentorskap där du coachar team för att tillsammans nå de mål som finns för uppdraget.

Din coachning ökar kundens kompetens till att möta nya utmaningar samt implementera bättre processer på olika nivåer i verksamheten. Du bidrar till att effektivisera arbetssätten så att hela organisationen kan arbeta smartare och smidigare. För att vara framgångsrik i rollen har du förmåga att hantera många olika intressenters varierande krav samt kunna navigera i det politiska landskap som det innebär. I din roll som Agile Coach kommer du stödja den agila förändringen i en organisation genom undervisning, facilitering och coachning.

Du har:

- Mångårig erfarenhet av rollen som Agile Coach samt agila transformationer.
- Förmågan att se och stärka samspelet mellan verksamhet och IT.
- Akademisk examen i datavetenskap, civilingenjör, datateknik eller relaterade områden
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är inget krav men meriterande om har erfarenhet av agila processer eller motsvarande samt tidigare erfarenhet från konsultrollen.

Erfarenhet är viktigt, men personlighet är minst lika viktigt! För denna roll söker vi dig som är engagerad, samarbetsvillig och pålitlig. Du har god kommunikativ förmåga och kan anpassa dig och arbetet efter den du kommunicerar med. Att ta egna initiativ, leda och coacha andra i arbetet är något du trivs med. Som person är du lyhörd och flexibel i ditt arbetssätt samt har förmågan att se individen, gruppen och organisationen.

Biners erbjudande till dig!

På Biner är våra medarbetare vår framgång, idag är vi cirka 30 anställda och har en stark tillväxt. Våra konsulttjänster är eftertraktade och våra medarbetare kombinerar gedigen kompetens inom verksamhet och teknik med ett stort engagemang för sitt arbete.

Det vi kan erbjuda dig är möjligheten att utvecklas tillsammans med passionerade, kompetenta och erfarna kollegor. Det är en självklarhet för oss att dela kunskap med varandra och lösa utmaningar tillsammans. Egna initiativ, samarbete och engagemang värdesättes högt och vi satsar på att utveckla våra medarbetare. Du får ta del av att arbeta i ett unikt nätverk av erfarna kollegor och givetvis med branschens mest intressanta kunder. En stark sammanhållning och kultur är viktigt för oss samt att skapa goda möjligheter att påverka sin egen roll och situation.

Ansökan

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om tjänsten eller oss, är du välkommen att kontakta Azra Semic, azra.semic@biner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Product Owner

Läs mer Aug 19
Vill du ta ett ordentligt kliv i karriären och är på jakt efter en möjlighet där du får arbeta med projekt, produktionsplanering samt agera produktägare? Trivs du i rollen som konsult och attraheras av möjligheten till professionell utveckling på flera plan? Då bör du läsa vidare!

I moderna lokaler på Lindholmspiren hittar du Biner, ett konsult- och utbildningsföretag som verkar i gränssnittet mellan verksamhet och IT. Vi står nu inför en spännande tillväxtresa där det finns möjlighet att växa tillsammans med oss. Här arbetar branschens främsta experter inom agila arbetssätt, projektledning, arkitektur och verksamhetsanalys. Vi erbjuder Dig möjligheten att tillsammans med våra kompetenta kollegor, skapa verklig förändring genom digital utveckling!

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en Product Owner som vill växa med oss och vara en del av vårt team i Göteborg. För att passa i rollen har du tidigare erfarenhet som Product Owner, här finns möjlighet att utvecklas professionellt i interaktion med några av Göteborgs mest spännande och stora kundbolag och transformationsprojekt. I rollen som Product Owner kommer en av dina centrala arbetsuppgifter vara att hjälpa våra kunder att utveckla sin digitala transformation. Som konsult hos oss på Biner, är du en del av en växande och flexibel organisation med attraktiva karriärmöjligheter och stora ambitioner.

Utmaningen i uppdragen ligger ofta i att skapa struktur, transparens och förenkla sammanhang i en komplex miljö. I roller strävar du efter att skapa de bästa möjliga digitala lösningarna för både kund och användare. Du trivs med och motiveras av att leda arbete i agila team och som person har har stor ansvarskänsla. Det är viktigt att vara bekväm med att delegera beslutsfattande men samtidigt själv kunna ta resoluta beslut och skapa framåtrörelse när teamet kör fast. För dig är det självklart att leverera tillsammans som ett team.

Du har:

- Mångårig erfarenhet av rollen som Product Owner
- Tidigare erfarenhet av att driva förändrings- och utvecklingsarbete


- Akademisk examen i datavetenskap, civilingenjör, datateknik eller relaterade områden
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är inget krav men meriterande om har erfarenhet av agila processer eller motsvarande samt tidigare erfarenhet från konsultrollen.


Vi ser gärna att du är en engagerad och driven Product Owner med ambition och förmåga att motivera andra samt bygga starka team. Du är också en ödmjuk lagspelare såväl som en driven ledare som kan få med sig olika typer av personer mot samma mål. Du är nyfiken och har en stark vilja att lära dig nytt, vilket du även nyttjar i din roll som Product Owner.

Biners erbjudande till dig!

På Biner är våra medarbetare vår framgång! Idag är vi cirka 30 anställda och har en stark tillväxt. Våra konsulttjänster är eftertraktade och våra medarbetare kombinerar gedigen kompetens inom verksamhet och teknik med ett stort engagemang för sitt arbete.

Det vi kan erbjuda dig är möjligheten att utvecklas tillsammans med passionerade, kompetenta och erfarna kollegor. Det är en självklarhet för oss att dela kunskap med varandra och lösa utmaningar tillsammans. Egna initiativ, samarbete och engagemang värdesättes högt och vi satsar på att utveckla vår personal. Du får ta del av att arbeta i ett unikt nätverk av erfarna kollegor och givetvis med branschens mest intressanta kunder. En stark sammanhållning och kultur är viktigt för oss samt att skapa goda möjligheter att påverka sin egen roll och situation.

Ansökan

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om tjänsten eller oss, är du välkommen att kontakta vår Talent Acquisition Manager: Mimmi Nyman, mimmi.nyman@biner.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB .

DIGITAL BUYER

Inköpare
Läs mer Nov 30
Kvalifikationer
- At least BSc in Economics or Technical discipline.
- Experience as buyer within the Digital/IT functions or similar purchasing position.
- Knowledge within Software and license agreement and lease agreements for IT-Hardware and Digital Services.
- Experience of doing global business.
- Fluent in English in speech and writing. Swedish knowledge is a plus.
- Excellent knowledge of MS Office packages; working knowledge of Volvo SRM software and/or Workdays is a strong advantage.
- Experience working in tech companies is an advantage.

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
To our client within the automotive industry we are now looking for a Digital Buyer within the Indirect Procurement team! Your main responsibilities in this role will be to lead the end-to-end products and services sourcing and implementation of purchasing within the field of Design and Innovation. It will be within your scope to create and manage the right partnerships internally and with suppliers. Your tasks will among others be to perform procurement according to strategies that you have defined together with your stakeholders, solve problems involving the relevant cross-functional experts to take the right actions based on insights and support the business transformation within Polestar, and support the best class procurement initiatives. You will also review purchase requisitions and identify and select suppliers in accordance with defined strategies and agreements, advise stakeholders on procurement issues, providing support and guidance at all stages of the procurement cycle as well as on modifcations requests and track supplier performance through regular and automated tracking of the quality, cost project deliverables across the network and more.

Personal qualities
To thrive in the role of Digital Buyer you are a service minded doer with a go-get mindset. You have strong social abilities and can easily understand internal stakeholder needs. Furthermore you are flexible, can adapt your way of working along the way to find the best possible solution and you have a positive mindset.

Salary
Salary as agreed.

Admission and Application
40h/week. The assignment is expected to start as soon as possible and is expected to run for 6 months with chance for extension. You will be employed as a consultant with us at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Submit your application (preferably in Word format) as soon as possible as the process is ongoing and may be completed before the last application day. We look forward to reviewing your application! Key words: "digital buyer", buyer, "indirect procurement", procurement

Ansök nu

ADMINISTRATÖR / KOORDINATOR

Administrativ assistent
Läs mer Nov 28
Arbetsuppgifter
Till vår kund i Göteborg söker vi nu en Administratör/Koordinator! I rollen kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter som minnesanteckningar, dagordningar och bokningar och planering av konferenser. Du kommer också arbeta administrativt med möten och kallelser, påminnelser och hantering av SharePoint. Vidare kommer du fixa fika till ledningsgruppsmöten och göra rumsbokningar. För att summera innebär rollen att förbereda, föra minnesanteckningar och sammanställa möten. Uppdraget är på 50% där arbetet utförs i centrala Göteborg men där även visst hemarbete kan förekomma.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av att skriva minnesanteckningar, skicka kallelser och mötesinbjudan.
- Goda kunskaper i Officepaketet, Teams och Sharepoint-lösningar.
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör/Koordinator är du noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du har också god samarbetsförmåga och är serviceminded.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Deltid (20 h/v) och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2023-12-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Göteborg. Arbetet utförs i centrala Göteborg men även visst hemarbete kan förekomma. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: administratör, koordinator, administration

Ansök nu

INKÖPARE STRATEGISK

Inköpare
Läs mer Nov 25
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en av de ledande bolagen inom fordonsindustrin söker vi nu en strategisk Inköpare till deras verksamhet i Göteborg. I rollen som strategisk Inköpare kommer du att vara en del av ett team som jobbar strategiskt mot nyckelleverantörer och arbeta för att säkra de optimerade affärslösningarna framtagna för kundens verksamhet. Du kommer att arbeta nära produktion, produktledning, produktdesign och leverantörer för att optimera hela kedjan. I rollen som strategisk Inköpare har du en viktig funktion i vår kunds utvecklingsprojekt för att driva inköpsaktiviteter och rätt fattade beslut i projekten. Ditt huvudansvar är att fokusera på långsiktiga kostnadsaktiviteter, upprätta leverantörsavtal samt kontinuerligt styra och förbättra samarbetet med kundens leverantörer. Det här är en perfekt roll för dig som har några års erfarenhet som Inköpare och som vill ta nästa steg i din karriär och arbeta strategiskt och vara en del av en attraktiv arbetsplats!

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Eftergymnasial utbildning inom inköp eller motsvarande.
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med inköp, gärna inom fordonsindustrin tidigare men inget krav.
- Du har erfarenhet av att arbeta med juridiska frågor och avtal.
- Du har erfarenhet av att arbeta kommersiellt.
- Du har god teknisk vana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem.
- Du behärskar svenska och engelska flytande, i tal och skrift.
- Du har svenskt medborgarskap då detta är ett krav utifrån vår kunds verksamhet.

Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen som strategisk Inköpare tror vi att du som person har ett starkt eget driv av att få saker gjorda och tar ansvar både för utförande och resultat. Du har lätt för att skapa relationer och trivs i en kundnära och relationsskapande roll. Till sist är du en person som skapar god energi och engagemang i de sammanhang du tillhör.

Lön
Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start i början av 2023 och uppdraget förväntas löpa till 2023-06-30, med god chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Göteborg med viss flexibilitet till arbete remote. Sista ansökningsdatum är 2022-12-24. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande och annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdatum. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval.

Ansök nu

TESTARE / SENIOR

Testledare
Läs mer Nov 24
Arbetsuppgifter
Till vår kund inom offentlig sektor söker vi nu efter en senior Testare. Vår kund bedriver ett omfattande digitaliseringsarbete och behöver nu utöka och bredda sin kompetens inom test och testledning.
Vi söker därför en erfaren Testare till avdelningens digitaliseringsprojekt och förvaltningsobjekt. I rollen som Testare kommer du att genomföra automationstester inom berörda projekt eller objekt. I detta uppdrag kommer du även att ha ett nära samarbete med utvecklarna, vilket kräver att du har goda erfarenheter av utveckling, framför allt i Java. Du kan även behöva hoppa in som Testledare i vissa fall och behöver därför ha erfarenhet av att ha arbetat som det tidigare.


Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Du har minst 10 års erfarenhet inom test och testledning.
- Du har senior kompetens inom testautomatisering.
- Du har minst 3 års erfarenhet av utveckling i Java.
- Du har erfarenhet av att genomföra tester utifrån dokumenterade testfall.
- Du är flytande i svenska, i både tal och skrift.
- Meriterande med erfarenhet av Maven.
- Meriterande med erfarenhet av Jenkins.
- Meriterande med erfarenhet av Docker.

Personliga egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen som Testare så ser vi att du har god samarbetsförmåga och att du arbetar på ett strukturerat sätt. Som Testare behöver du ha en välutvecklad förmåga att se helheten för att kunna avgöra vad som behöver testas, men också kunna driva det praktiska arbetet med att se till att testen genomförs.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v med möjlighet till visst distansarbete. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa till och med 2024-03-23, med option på förlängning på 1+1 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Göteborg. Du kommer sitta på vår kunds kontor i centrala Göteborg, med möjlighet till att arbeta hemifrån till viss del. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Deadline för ansökningar är 2022-12-01 klockan 10:00 Sökord: Testare, Testledare, Java, Testautomatisering

Ansök nu

SUPPLY CHAIN MANAGER (JUNIOR)

Inköpsledare
Läs mer Nov 22
Kvalifikationer
- Bachelor’s Degree in a scientific or business subject area – equivalent experience will be considered
- You have experience within a supply chain environment or pharmaceutical industry
- You have experience of demand planning and forecasting and risk identification and management
- You have experience in running projects and in?uencing customer demands
- You have excellent English written and verbal communication skills

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
For our global customer in pharmaceuticals and biotechnology we are looking for a junior Supply Chain Manager to join the Clinical Study Supply Chain team in Gothenburg. In this role you will project manage the design, plan, and set-up of the study supply chain to ensure on time delivery of clinical supplies. You will also lead a cross-functional team enabling continuous dialogue with both internal and external partners. Among your responsibilities you will project manage the delivery of clinical supplies effectively and consistently, and input to the balance of costs and any risks to supply. You will ensure effective communication with project teams and key partners across a global network. Also support risk management of individual studies with proactive mitigation of risks that potentially impact the quality or delivery of supplies. You will take ownership for Inventory management including any rework and recalls, extensions of shelf life and expiry date management, or stock destruction.

Personal qualities
To fit the role as Supply Chain Manager at our customer, we believe that you have strong in?uencing, negotiating and problem-solving skills.

Salary
By agreement

Admission and Application
Full time position and office hours. The position is expected to start in the beginning of February 2023, and is expected to run for one year, with possible extension. You will be employed as a consultant at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Last application day is 2022-12-21. Submit your application today, the process is ongoing and may be completed before the last application day.

Ansök nu