Göteborg: Receptionist 100 % tjänst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Receptionist 100 % tjänst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi Dig som vill vara en i gänget och skapa magi med oss i receptionen!

Du ska ha ett genuint intresse för att skapa en wow-känsla och hjälpa alla våra gäster till ett skönare liv.

Vi vill att du har ett öga för service och gör det där lilla extra för att få gästen/medlemmen att känna sig speciell. Vi vill att du brinner för försäljning och guidar gästen till rätt produkt för den personen.

Vi har ofta ett högt tryck i receptionen så du bör vara stresstålig och kunna ha många bollar i luften samtidigt som du levererar service i världsklass.

På Hagabadet jobbar vi tillsammans så att kunna vara flexibel i dina arbetsuppgifter och hjälpa kollegor på andra avdelningar är ett måste.

Det är en fördel om du jobbat i reception tidigare och har ett intresse för träning och hälsa. Viktigast är dock att du är en glad person med mycket energi och glöd i ögonen och har viljan att lära dig.

Du behöver på svenska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift och då vi har internationella gäster så skall du även vara bekväm i engelskan. Fördel om du talar ytterligare språk.

Som receptionist på Hagabadet har du många olika uppgifter.

- Checka in och ut medlemmar
- Försäljning
- Vara behjälplig till våra medlemmar i alla frågor
- Kassahantering
- Boka in gäster på behandlingar/spa/träning/kurser/workshops
- Hjälpa spagäster tillrätta
- Svara i telefon
- Hantering av tvätt


Tjänsten är på 100 % och arbetstider är både under dag- och kvällstid samt helger.

Vi vill inte att du röker - OM du röker får du vara något alldeles, alldeles extra för att vi ska ta dig. Och då kan du räkna med att vi kommer jobba ihjäl oss för att du ska bli rökfri. (Bara så att du vet)

Urval sker löpnade då tillträde är snarast så vänta inte med din ansökan, sista ansökningsdag 10 december.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Hotellreceptionist

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Hotellreceptionist.

Revenue Manager

Läs mer Okt 19
Om rollen

Vi vill att du brinner för siffror och att sätta prisstrategier. Du skall ha koll på evenemang och viktiga händelser i Göteborg och kunna analysera marknaden.. Du jobbar ihop med säljansvarig för att nå våra uppsatta mål.

Tjänsten är en 100% Tillsvidareanställning.

Din profil

Du gillar att ta egna beslut och att analysera siffror. Flexibilitet och möjlighet att agera snabbt när marknaden kräver är kvaliteter vi söker. Du är kunnig i olika bokningssystem och bokningskanaler och har du jobbat i vårt system Spectra tidigare är det meriterande.

Information och ansökan

Om du har frågor eller funderingar rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig till vår Hotellchef Marie Ivarsson via mail marie.ivarsson@kvibergparkhotell.se

Är tjänsten något för dig? Ansök genom att bifoga CV eller din Linkedin-profil. Sista ansökningsdag är 2022-10-31, men sök redan idag då urval sker löpande.

Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater.

Om Kviberg Park Hotel & Conference

Kviberg Park Hotel & Conference är ett hotell, beläget mitt i Nordens största multisportarena: Prioritet Serneke Arena i Kviberg Park. Hotellet har 121 rum, restaurang och bar samt konferensavdelning.

Vi är alla anställda i Serneke Allanit AB som är ett bolag inom Sernekekoncernen. Här driver vi och utvecklar verksamheter i våra egna fastigheter, så som hotell, restaurang, skidanläggning samt evenemang och arenadrift

Hotellet har funnits i arenan sedan den byggdes 2015, och drivs sedan 2018 av Serneke Allanit AB.

Ansök nu

Receptionist

Läs mer Okt 19
Om rollen

Som receptionist hos oss blir du vårt ansikte utåt och en stor del av att hjälpa till att utveckla vår verksamhet. Jobbet innebär att du skall kunna jobba så väl dag- som nattpass och helger. Mestadels ligger arbetstiden på morgon/förmiddag och eftermiddag/kväll.

Din profil

Du bör ha ett genuint intresse för gästen, kunna ha många bollar i luften, vara driven och samarbeta väl med dina medarbetare. Vi söker dig med hög arbetsmoral, noggrannhet och som har en "hands-on" attityd med förmågan att se och höra gästernas önskemål. Erfarenhet från liknande tjänst och tidigare erfarenhet från hotell och bokningssystem är meriterande.

Information och ansökan

Om du har frågor eller funderingar rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig till vår Receptionschef Anda Marcu via mejl anda.marcu@kvibergparkhotell.se.

Är tjänsten något för dig? Ansök genom att bifoga CV eller din Linkedin-profil. Sista ansökningsdag är 2022-10-31, men sök redan idag då urval sker löpande.



Om Kviberg Park Hotel & Conference

Kviberg Park Hotel & Conference är ett hotell, beläget mitt i Nordens största multisportarena: Prioritet Serneke Arena i Kviberg Park. Hotellet har 121 rum, restaurang och bar samt konferensavdelning.

Vi är alla anställda i Serneke Allanit AB som är ett bolag inom Sernekekoncernen. Här driver vi och utvecklar verksamheter i våra egna fastigheter, så som hotell, restaurang, skidanläggning samt evenemang och arenadrift

Hotellet har funnits i arenan sedan den byggdes 2015, och drivs sedan 2018 av Serneke Allanit AB.

Ansök nu

Receptionist Heltid / Deltid

Läs mer Jul 21
Om rollen

Som receptionist hos oss blir du vårt ansikte utåt och en stor del av att hjälpa till att utveckla vår verksamhet. Jobbet innebär att du skall kunna jobba så väl dag- som nattpass och helger. Mestadels ligger arbetstiden på morgon/förmiddag och eftermiddag/kväll.

Din profil

Du bör ha ett genuint intresse för gästen, kunna ha många bollar i luften, vara driven och samarbeta väl med dina medarbetare. Vi söker dig med hög arbetsmoral, noggrannhet och som har en "hands-on" attityd med förmågan att se och höra gästernas önskemål. Erfarenhet från liknande tjänst och tidigare erfarenhet från hotell och bokningssystem är meriterande.

Information och ansökan

Om du har frågor eller funderingar rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig till Marie Ivarsson via marie.ivarsson@kvibergparkhotell.se eller 0700-831699.

Är tjänsten något för dig? Ansök genom att bifoga CV eller din Linkedin-profil. Sista ansökningsdag är 2022-0805, men sök redan idag då urval sker löpande.

Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater.

Om Kviberg Park Hotel & Conference

Serneke Allanit AB är ett bolag inom Sernekekoncernen. Här driver vi och utvecklar verksamheter i våra egna fastigheter, så som hotell, restaurang, skidanläggning samt evenemang och arenadrift

Kviberg Park Hotel & Conference är ett hotell, beläget mitt i Nordens största multisportarena: Prioritet Serneke Arena i Kviberg Park. Hotellet har 121 rum, restaurang och bar samt konferensavdelning.

Hotellet har funnits i arenan sedan den byggdes 2015, och drivs sedan 2018 av Serneke Allanit AB.

Ansök nu

Liseberg Grand Curiosa Hotel söker Arbetsledare till Front Office

Läs mer Nov 18
Liseberg Grand Curiosa Hotel öppnar våren 2023 och kommer tillsammans med vattenvärlden Liseberg Oceana, (öppnar 2024), skapa en helt ny plattform för våra gäster, varumärket Liseberg och för nya besöksanledningar till staden Göteborg. Det är nu dags att fokusera på projektets pre-opening-fas samt driftsättning. För Liseberg Grand Curiosa Hotel innebär det att vi behöver utöka den grupp av nyckelspelare som tillsammans bidrar till Lisebergs största satsning någonsin. Nu söker vi dig som vill bidra till att forma gästernas hotellupplevelse! 



Stig in genom dörrarna till ett magiskt hotell som väcker nyfikenhet och äventyrslust med kuriositeter, knasigheter och märkvärdigheter i varje hörn!

Ett hotell som längtar efter att få skapa ännu mer magi tillsammans med just dig.

Ett hotell som ser service som ett sant trolleritrick. Ett hotell som söker sådana människor som du. Du som älskar att skapa magiska upplevelser för våra gäster – och dina arbetskompisar. Det här är ditt hotell, din arbetsplats.

Just nu har vi fullt fokus på att förbereda för öppning av vårt underbara hotell! Nu söker vi dig som brinner för service, längtar efter nya utmaningar och är beredd att hugga i - är du den vi söker?

Arbetsuppgifter
Som arbetsledare inom Front Office är du mycket synlig i verksamheten och säkerställer tillsammans med ditt team en hög kvalitets- och servicenivå. Du är Front Office Managers högra hand, vilket innebär att ni tillsammans hanterar planering, ledning samt fördelning av det dagliga arbetet i hotellets Front Office, hotellets shop, bagagehantering och värdskapet i hotellets lobby. I uppstartsskedet av hotellet kommer du vara delaktig i att sätta nödvändiga administrativa rutiner och arbetssätt för en fungerande drift samt utbilda nya medarbetare i ditt team. När hotellet väl öppnar kommer fokus ligga på att upprätthålla en fungerande drift där du blir delaktig i arbetet att säkerställa att avdelningen har nödvändig info om det som händer inom Liseberg, detta för att skapa en hög kvalitet på gästservice. Front Office teamet kommer att arbeta tillsammans för att göra detta möjligt och din roll som arbetsledare blir central för att få verksamheten att fungera.

Tillsammans med Front Office Manager och övriga arbetsledare skapar ni en trygg och trivsam arbetsmiljö inom ert verksamhetsområde. Du har en god förmåga att prioritera och hantera flera ärenden samtidigt och tar stort ansvar för att finnas till för samtliga medarbetare på ditt område genom att motivera, inspirera och vara behjälplig vid de situationer som kan uppstå. Du rapporterar till Front Office Manager.

Vem är du?
Vi ser gärna att du tar egna initiativ med ett lösningsorienterat förhållningssätt, där du alltid är noggrann och ordningsam i det du utför. Du arbetar med hög integritet och resultatfokus, samtidigt som du besitter en stor kommunikativ förmåga. Du trivs med snabba utmaningar som kräver omprioritering och flexibilitet, samt har ett öga för detaljer och gästens behov. Du bidrar med att skapa en god team-anda genom att skapa tydliga rutiner och väl fungerande arbetssätt. För dig är kvalité en service och du drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med ditt team för att skapa den bästa gästupplevelsen. 

För att trivas hos oss brukar personliga egenskaper som att vara prestigelös, positiv och ärligt intresserad av människor vara till god hjälp. Samarbetsförmåga, effektivitet och kreativitet är andra faktorer som brukar leda till framgång i vår företagskultur. Om du känner arbetsglädje och stolthet efter en intensiv och varierande arbetsdag - ja då tror vi att du kommer älska att jobba som arbetsledare för Front Office på Liseberg Grand Curiosa Hotel!

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av arbete inom hotellreception alternativt Hotel Management utbildning. Gymnasieutbildning är ett krav. Du har minst två års ledarerfarenhet, har du dessutom erfarenhet av hotell- och gruppbokning är det meriterande. Det är önskvärt om du tidigare arbetat på ett större hotell med minst 300 rum med stora mötesverksamheter. Även erfarenhet av butiks-/caféarbete eller liknande servicearbete är positivt för rollen.

Du har ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt och har förmågan att kunna växla mellan helhetsperspektiv och detaljnivå. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer och samarbeten, såväl internt som externt och du lockas av möjligheten att vara med och påverka och utveckla verksamheten.

God datavana och goda kunskaper i Excel och Word är ett krav. Vi lägger stor vikt vid tydlighet och kommunikation med möjlighet att kunna uttrycka sig väl både på svenska och engelska. Det är meriterande ifall du även har kunskaper inom andra språk så som spanska, tyska eller franska. Vi värdesätter om du har ett brinnande hållbarhetstänk i ditt arbete och bidrar till att Liseberg tar steget mot ökad hållbarhet. Vi söker dig som besitter förmågan och viljan att skapa oförglömliga höjdpunkter för våra gäster tillsammans med ditt team.

Villkor
Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse, preliminärt behöver vi dig från februari månad. Arbetstiden påverkas av verksamhetens behov vilket betyder att du kommer arbeta både dagtid, kvällar och helger. Tjänsterna ligger under HRF:s avtalsområde.

Vi ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter då vi strävar mot en bred representation i organisationen.

Du är varmt välkommen att höra av dig om du har frågor om tjänsten till Lisebergs rekrytering på Jobb.grandcuriosa@liseberg.se

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar därför tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt, senast den 31 december. Varmt välkommen att söka!

Läs gärna mer om vår spännande utökning av Liseberg här: https://www.liseberg.se/grandcuriosa

Ansök nu

Liseberg Grand Curiosa Hotel söker medarbetare till Front Office

Läs mer Nov 18
Liseberg Grand Curiosa Hotel öppnar våren 2023 och kommer tillsammans med vattenvärlden Liseberg Oceana, (öppnar 2024), skapa en helt ny plattform för våra gäster, varumärket Liseberg och för nya besöksanledningar till staden Göteborg.

Det är nu dags att fokusera på projektets pre-opening-fas samt driftsättning. För Liseberg Grand Curiosa Hotel innebär det att vi behöver utöka den grupp av nyckelspelare som tillsammans bidrar till Lisebergs största satsning någonsin. Nu söker vi dig som vill bidra till att forma gästernas hotellupplevelse! 

Stig in genom dörrarna till ett magiskt hotell som väcker nyfikenhet och äventyrslust med kuriositeter, knasigheter och märkvärdigheter i varje hörn! 

Ett hotell som längtar efter att få skapa ännu mer magi tillsammans med just dig. Ett hotell som ser service som ett sant trolleritrick. Ett hotell som söker sådana människor som du. Du som älskar att skapa magiska upplevelser för våra gäster – och dina arbetskompisar. Det här är ditt hotell, din arbetsplats. 

Just nu har vi fullt fokus på att förbereda för öppning av vårt underbara hotell! Nu söker vi dig som brinner för service, längtar efter nya utmaningar och är beredd att hugga i - är du den vi söker? 

Arbetsuppgifter och kvalifikationer
Som Front Office medarbetare är du högst delaktig i att hitta nya vägar och arbetssätt för hotellets receptionsarbete. Tillsammans bidrar vi med kunskap och energi till att såväl receptionens som hotellets shop, bagagehantering och lobby upplevs tillgänglig och trevlig för våra gäster att besöka. Genom att hålla oss uppdaterade kring vad som händer inom hela Lisebergs verksamhet, samt i övriga Göteborg stad kan vi guida och ta hand om våra gäster på ett sätt som gör att de känner sig trygga med att bo hos oss på Liseberg Grand Curiosa Hotel. 

Att sätta kollegor och gäster i första rummet och att skapa team-känsla med övriga delar av verksamheten är för oss en självklarhet. Hos oss på Liseberg Grand Curiosa är ensam inte stark, och vi tror att det är lagarbetet i vårt arbetssätt som leder till att gästernas upplevelse blir något utöver det vanliga. 

Vem är du?
Vi söker dig som har en färdig treårig gymnasieutbildning. Har du en hospitality-utbildning i din ryggsäck är det extra meriterande. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av arbete på hotell, gärna inom reception/Front Office. Har du erfarenhet av receptionsarbete inom stora verksamheter med mycket gästkontakt är även det meriterande. Du ska vara flytande i såväl svenska som engelska i både tal och skrift, vi värdesätter även om du har ytterligare språkkunskaper.

Personliga egenskaper
För att trivas hos oss brukar personliga egenskaper som att vara prestigelös, positiv och nyfiken på människor vara till god hjälp. Samarbetsförmåga, struktur, kreativitet och god kommunikationsförmåga är andra faktorer som brukar leda till framgång i vår företagskultur. Om du känner arbetsglädje och stolthet efter en intensiv och varierande arbetsdag- ja då tror vi att du kommer älska att jobba som Front Office medarbetare på Liseberg Grand Curiosa Hotel!

Villkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillsättning enligt överenskommelse. Arbetet kan var förlagt under dygnets alla timmar, vilket betyder att du arbetar på ett rullande schema inklusive helger. Vissa av tjänsterna inom Front Office är förlagda enbart nattetid. Tjänsten ligger under HRF:s avtalsområde.

Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar därför tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt, senast den 31 december. Varmt välkommen att söka!

Vi ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter då vi strävar mot en bred representation i organisationen.

Du är varmt välkommen att höra av dig om du har frågor om tjänsten till Lisebergs rekrytering på: jobb.grandcuriosa@liseberg.se alt. 031 766 86 14

Läs gärna mer om vår spännande utökning av Liseberg här: https://www.liseberg.se/grandcuriosa

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Hagabadet AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Hagabadet AB .

Massör - behovsanställning

Massör/Massageterapeut
Läs mer Nov 16
Just nu märker vi att det finns ett uppdämt behov av ta massage.

Så vi hinner inte riktigt med att ta emot alla som vill komma. Allt fler gäster vill ha och behöver våra händer. Därför söker vi dig som är utbildad massör!

Kan du jobba med oss på lång sikt är du välkommen att kontakta oss. Kan du bara jobba några veckor eller någon månad - ja då är du också välkomman att kontakta oss. Så länge du tycker om att göra det du kan och du vet att du gör det bra.

Vi söker framförallt dig som kan arbeta mycket i november och december 2022 och januari 2023.

Vi finns nu på tre ställen i stan.

Har du relevant utbildning och erfarenhet? Viss datavana är bra då vi använder bokningssystem, mejl, sociala medier i vår kommunikation både internt och externt.

Stämmer allt? Då kanske du passar ihop med oss. Låt oss träffas. Stämmer det lite grann? Låt oss träffas i alla fall.

Arbetsuppgifter

- Ta hand om gäster på behandlingsavdelningen
- Se till att vår avdelning ser bra ut
- Guida din gäst till att köpa med sig rätt produkter hem
- Guida din gäst att njuta av våra spa- och badupplevelser
- Ge dina gäster en skön upplevelse och se till att de vill besöka oss igen
- Vara en del av vårt team på avdelningen
- Vara en del av team Hagabadet


Sökes till Hagabadet i Haga

- Massageterapeut vid behov - Du ska kunna jobba varierande tider. Morgon, dag, kväll och helg.

Kvalifikationer

- Som massör ska du vara diplomerad och certifierad enligt branschrådet.
- Fördel om du kan läsa och tala svenska då alla våra lathundar, manualer är på svenska. Men har du magiska händer så hjälper vi dig. Om du inte behärskar svenska är det viktigt att du har en bra engelska i kommunikation ut till gäst.
- Som hudterapeut ska du ha Cidesco-diplomering och SHR-godkänd examen. Kunskap om Kerstin Florian-produkter är meriterande.
- Extra fördjupningar i kompletterande tekniker är meriterande


Annat viktigt att veta:

Vi har kollektivavtal. Våra lönenivåer ligger på den övre skalan för terapeuter som jobbat ett tag.

Timlön, Bonus & Månadslön. Du har en lön enligt kollektivavtal (vilket innebär tjänstepension och försäkringar) + bonus på sålda produkter, återbokningar och stammisar. Det gör att du kan styra nivån på din ersättning. En terapeut som jobbar heltid hos oss tjänar ca 28 000 kr/mån beroende på erfarenhet, sålda produkter, antal personliga bokningar mm.

Förmåner. Vi erbjuder bra och attraktiva förmåner för dig och den du bor ihop med. T ex ingår medlemskap på Hagabadet, rabatter på mat och dryck, studiebesök på Spahotell, mm. Du ingår i en arbetsstyrka på 275 personer som gör att du får fullt med härliga arbetskamrater.

Arbetstider. Du blir schemalagd så att du vet i förväg hur du ska jobba. Arbetstider varierar mellan morgon, dag, kväll och helg.

Vid sjukdom. Då hjälper vi varandra på bästa sätt vilket gör att man får frågan om man kan hjälpa sin kollega och hoppa in extra. Det innebär att man kan få frågan att hjälpa och stödja på någon av våra tre arbetsplatser.

Internutbildning & introduktion. Vi arbetar kontinuerligt med utveckling och fortbildning. Du får fördjupad kunskap och erfarenhet inom ett flertal områden för att vi ska kunna hjälpa människor till ett långt, gott och friskt liv. Vi uppmuntrar också till studier och har ett omfattande studiebidragssystem så du kan förkovra dig inom områden du är intresserad av och som bidrar till din personliga utveckling och Hagabadets utveckling.

Säkert & Trygghet. Du jobbar aldrig ensam. Du har alltid en kollega i din direkta närhet även på kvällar och helger. Hos oss jobbar du säkert med trevliga kunder.

Språk & Förståelse. Vi pratar flera språk hos oss. Vårt gemensamma språk är svenska då lathundar, manualer, utbildningar och direktiv är på svenska. Det är bra om du förstår svenska och kan läsa svenska. Och vi hjälper dig gärna att bli bättre på att prata svenska.

För oss är massage en del i helheten för att skapa förutsättningar optimal hälsa och nå sin fulla potential. Om du och vi känner att vi vill jobba ihop kommer du ingå i ett hälsoföretag med 275 andra som alla brinner för att hälsa och omtanke.

Urval och intervjuer sker kontinuerligt så vänta inte - ansök redan idag!

Ansök nu

Säljare av medlemskap

Innesäljare
Läs mer Nov 22
Vi söker säljare på heltid
Hagabadet växer och nu behöver vi utöka vårat säljteam - Är du den vi söker?

Våra medlemmar som besöker oss är grunden i Hagabadets verksamhet. Våra säljare och medlemsrådgivare är därför viktiga personer då de är en av gästernas första kontakt när de bestämt sig för att prioritera sin hälsa.

En säljare guidar och stödjer för att man ska känna sig trygg i att ta det viktiga beslutet att ta första steget och bli medlem.

Hos oss är det mer träning för hälsan än för utseende skull. Vår hälsofilosofi menar vi är: Nytta & Njutning och balans mellan Rörelse & Vila. Som säljare jobbar du ihop med våra Hälsocoacher som tar över efter dig.

Att brinna för försäljning hos oss är att brinna för att möta människor, se deras behov och sedan guida till ”ett långt gott liv med livskvalitet”.

Vem är du?

Den person som trivs på detta jobbet har förmågan att arbeta fokuserat, självständigt och gillar att arbeta i ett systematiserat och processinriktat försäljningssystem. Du är positiv, envis och gillar att möta människor såväl i verkligheten som via telefon och digitalt t.ex. sms, mejl, Facebook och Linkedin o.s.v.

Du skall ha erfarenhet av försäljning och tidigare erfarenheter av både att misslyckas och att lyckas. Din erfarenhet har även lärt dig att det är mycket jobb innan ett lyckat avtal mellan två personer är på plats. Du har helt enkelt varit med om att ibland går det trögt och då får man kämpa ändå.

Det är en fördel om du arbetat med försäljning av en premiumprodukt eller med tjänsteförsäljning till privatkund. Är du dessutom intresserad och har erfarenhet som ledare/coach/NLP eller annan inriktning där du lärt dig hur du motiverar och inspirerar till beteendeförändring är det ett plus men inget krav.

Hälsosam livsstil

På Hagabadet jobbar vi med hälsa och vi ser gärna att du har en hälsosam livsstil. Du behöver inte vara super-atleten, yogini eller kunna springa ett maraton men du ska förstå vad en hälsosam livsstil innebär. Vi hoppas du rör på dig varje vecka, att du är rörlig och har energi. Du är naturligtvis ickerökare.

Det är en fördel om du är lite äldre då de allra flesta av våra medlemmar är + 30 år. Det blir enklare om du har lite erfarenhet av livet när du möter våra kunder. Minst 25 år.

Hagabadet har ett starkt varumärke med hög premiumkänsla i både utbud, stil och mervärden. Vi har höga ambitioner att ge en hög servicenivå. Som säljare ger det dig ett bra stöd och möjligheter.

Övrigt

Arbetstider är varierande men framförallt jobbar säljteamet när våra gäster besöker oss. Du jobbar vardagar, ibland dagtid, en hel del kvällstid fram till kl 19.00. Sista helgen varje månad jobbar säljteamet ihop och fördelar helgen mellan sig. Syftet är att nå sitt personliga mål men även gruppens mål. Du har mycket frihet under ansvar.

Vi har kollektivavtal vilket innebär tjänstepension och föräldraersättning samt mycket bra förmåner, hög fast grundlön enligt kollektivavtal och ett bonussystem som du själv kan påverka. Ett rättvist och prestationsbaserat arbetssätt.

Vi jobbar kontinuerligt med fortbildning, självstudier och inspiration för att du ska lyckas med ditt uppdrag. Vi firar alla våra segrar och har extra pepp för att lyckas när det går trögt. Du får lära dig av kända föreläsare och säljexperter för att du ska bli ditt bästa jag.

Vi tränar ihop, spaar ihop och ibland blir det såklart bubbel ihop. Nytta & Njutning i kombination.

Som säljare hos oss får du tillgång till hela vårt utbud.

Placering

Vi har tre klubbar i Göteborg. Du kommer ingå i vårt gemensamma säljteam.

Start: Omgående efter överenskommelse.

Ansök redan idag! Vi följer upp och genomför intervjuer löpande för att hitta rätt kandidat men vi vill ha din ansökan senast 22/12-2022.

Ansök nu

Sälare

Innesäljare
Läs mer Nov 23
Vi söker en säljare som är en affärsdriven relationsbyggare och som ska hjälpa företag och organisationer att utveckla sin verksamhet.

Vi på N'gager söker dig som vill jobba med oss och göra skillnad på riktigt!

Din profil

Du behöver ha levt ett tag och gjort en del redan. Vi tror du är över 30 år. Du gillar att möta människor och stödja företag och människor att bli lite bättre varje dag.

Du behöver ha erfarenhet av försäljning B2B. Vi jobbar ständigt med förbättringar och vi kommer kontinuerligt utbilda dig inom försäljning.

Du behöver vara engagerad och systematisk i ditt arbetssätt då säljprocessen oftast är lång och kräver uppföljning.

Har du erfarenhet av att vara arbetsledare/teamledare är det ett plus då det är bra att ha förståelse för potentiella köpares situation. Har du dessutom ett stort kontaktnät är det ett stort plus.

Känner du dig fortfarande kvalificerad? Läs mer om oss nedan.

Vad är N’gager?

N’gager är ett system som skapar engagerade medarbetare. En medarbetare som känner sig trygg känner sig mindre stressad, har ett högre välmående och får större chanser till utveckling.

N’gager finns med under hela medarbetarresan, från påskrivet anställningsavtal och framåt. Låt medarbetaren starta olika typer av utbildningar och säkerställ kompetensen med frågor och uppföljningar. Förstå dina medarbetare genom att lyssna och stötta, skicka information som annars brukar missas. Hantera uppdrag snabbt, smidigt och enkelt. Allt detta och mer gör man i en enda app!

Vilka är våra kunder?

Vi arbetar bland annat med Hagabadet, Sturebadet, Elma Group, Cubsec och Bunchery.

Programmet riktar sig till de företag som har från 25-30 anställda och uppåt. Vårt upplägg anpassas till flera olika typer av branscher. Appen är helt enkelt bra för alla branscher och speciellt bra för de verksamheter där medarbetare saknar en skrivbordsplats med en dator som arbetsverktyg.

N’gager Communication Group AB är ett företag inom Human2Human Group AB som är en grupp av företag inom hotell (Onyxen), restaurang (Berzelius) och dagspa (Hagabadet)

Ansök nu

Lokalvårdare extrajobb

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Okt 20
Hjälp oss hålla vårt spa skinande fint
Vi har höga ambitioner vad gäller vår städning och nu behöver vi bli fler som hjälps åt att hålla vårt fina spa skinande!

På Hagabadet städar vi duschar, omklädningsrum, badområden, trappor, lounger/soffmiljöer, träningssalar och receptioner. Du behöver ha öga för det lilla extra och gilla att lämna rummet när det ser mysigt ut - inte bara när rutinlistan är avprickad. Känsla, värme och leende ögon vill vi ha. Du är en i teamet som är en viktig pusselbit för att våra gäster ska bli nöjda och återkomma igen och igen.

Är du rätt person?
Vi söker dig som kan arbeta extra varannan helg samt 1-2 dagar i veckan. Har du den erfarenhet vi vill ha? Har du starka ben? Du får gärna vara intresserad av hälsa och träna några gånger i veckan men du behöver inte vara superatleten och hälsonörd.

Vår ambition är att förbättra vårt miljöarbete och är det något självklart för dig så är det såklart bra men inte nödvändigt. Det viktiga är att du är nyfiken och vill lära och göra. Har du tidigare erfarenhet som lokalvårdare är det ett plus.

Lön enligt kollektivavtal - HRF

Skriv några rader om dig själv i ett personligt brev och motivera varför just du skulle passa för denna tjänst. :) En presentationsvideo är inte obligatoriskt men absolut ett plus.

Vi vill inte att du röker - OM du röker får du vara något alldeles alldeles extra för att vi ska ta dig. Och då kan du räkna med att vi kommer jobba ihjäl oss för att du ska bli rökfri. (Bara så att du vet)

Vi hoppas att du vill bli en del av vårt team! / Hagabadet i Haga

Ansök nu

Är du vår nästa digitala marknadsförare?

Marknadsförare
Läs mer Okt 30
Vi söker dig som vill utvecklas inom digital marknadsföring, ehandel & analys!
Vårt varumärke och vår arena för hur vi hjälper våra gäster & medlemmar genomsyrar hela vår verksamhet där marknadskommunikationen är ett viktigt steg för att våga ta steget till en hälsosam livsstil.

Hagabadet är inget gym, ingen yogastudio, ingen massagestudio, inget spa. Vi är allt det, och det skall synas i all vår kommunikation, marknadsföring och annonsering.

Hagabadet gör just nu en nysatsning och utvecklar våra digitala plattformar och e-handel. Vill du vara med i uppstartsfasen och ingå i ett kreativt team med hög motivation? Nu söker vi dig som vill utveckla och utvecklas inom ehandel, digital marknadsföring och analys.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som digital marknadsförare på Hagabadet kommer du ansvara för att driva trafik och konvertering genom bl.a. köpt digital marknadsföring via t.ex. Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads och Linked In.

Du kommer att ansvara för uppsättning och löpande förbättring och optimering av våra annonskonton, med kampanjer och erbjudande som sträcker sig över flertalet produkter och tjänster inom både träning, yoga, spa och behandling, till flera olika målgrupper och personas. Löpande arbete med SEO och weboptimering, att analysera och komma med förslag på åtgärder för att öka den organiska trafiken.

Du arbetar i en kreativ miljö, i vårt marknad- och säljteam, nära vår marknadschef och content creator, med att planera, skapa innehåll och genomföra planer och kampanjer för nå våra mål, och givetvis med analys, utvärdering och rapportering utifrån målsättningar och KPI:er.

Du jobbar med vårt varumärke över flertalet produkter och tjänster inom både träning, yoga, spa och behandling.

Din profil & kvalifikationer
Vi söker dig som är mångsidig och tekniskt intresserad marknadsförare som drivs av att se resultat av ditt arbete. Du har förmåga att se hela kundresan och koppla din arbetsinsats till företagets ekonomiska mål, värdegrund och visioner.

Vi ser att du har en relevant utbildning inom digital marknadsföring och har tidigare arbetslivserfarenhet inom digital annonsering, marknadsföring och ehandel. Kanske har du tidigare arbetat som konsult för en byrå och vill prova på att arbeta in house.

Vi ser att du:
Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom SEO/SEM/digital marknadsföring/annonsering Google Ads, Facebook Ads etc
har relevant utbildning inom digital marknadsföring
är en god skribent med kunskap av att skapa texter för web och annonser
har erfarenhet av CMS (Wordpress) och html
är analytisk och hanterar Google Analytics, Tag Manager, Google Search Console och liknande verktyg
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet från upplevelse-, tränings-, spa-, eller hotellbranschen
Erfarenhet av Email Marketing och Marketing Automation
Systemstödvana fr affärssystem och CRM-system, ehandel/ecommerce (wooCommerce)

Vi erbjuder dig
Du kommer ingå i ett sälj- och marknadsteam där din roll är viktig för Hagabadets fortsatta tillväxt och framgång. Här kan du ta Hagabadets marknadsföring ett steg vidare med hjälp av digital utveckling.

I ditt arbete med att förbättra effekten av vår marknadsföring kommer du få en central roll och arbeta nära hela organisationen. Du rapporterar till och jobbar ihop med vår marknadschef.

Du kommer att vara placerad på Hagabadets huvudkontor i Haga på Norra Allégatan 7, med möjlighet att då och då arbeta hemifrån när vi väl lärt känna varandra.

Vi räknar med att du är rökfri.

Lön enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal och bra förmåner.

Vid intervju kommer vi att be om referenser och exempel på arbetsmaterial och/eller projekt du är stolt över.

Senaste ansökningsdag den 20 november.

Vi kommer att tillsätta tjänsten omgående och intervjuer sker löpande vänta därför inte med att ansöka.

Ansök nu