Göteborg: Telecom - Jobba på kundtjänst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Telecom - Jobba på kundtjänst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Vi söker nu personal till kundservice inom telecom-branschen med placering i centrala Göteborg. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden



Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom sälj är meriterande

På den här arbetsplatsen är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
• Friskvård, pension och kollektivavtal


Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Administratör / kundmottagare

Läs mer Sep 22
På Neoplan arbetar vi med marknadsledande buss & lastbilsmärken Neoplan/MAN. 2023 utsågs MAN Lion's City E till årets buss och 2021 utsågs MAN TGX till årets lastbil. Verksamheten växer och vi behöver bli fler.

Är du en fena på administration, serviceinriktad och vill vara ansiktet utåt mot våra kunder? Nu söker vi en administratör / kundmottagare som tar emot våra kunder både via telefon men även i verkstan.

Din Roll

På verkstan i Göteborg kommer du ha en central roll där du möter alla våra kunder och sköter bokningarna. Arbetsuppgifterna består utöver bokningar att hantera krockärenden mot försäkringsbolag, fakturerar kunder, kontrollerar inkommande fakturor men även övrigt förekommande administrativt arbete. Du har ett nära samarbete med både verkmästaren och lagerchefen i dina arbetsuppgifter men även övriga kollegor.

Dina egenskaper

Vi ser gärna att du har erfarenhet som kundmottagare och om det är inom fordonsbranschen är det meriterande. Utöver det är det viktigt att vara serviceinriktad, engagerad och trivas i en flexibel arbetsmiljö. Har du även en positiv "kan göra" attityd, social förmåga och värdesätter samarbete med dina arbetskamrater ser vi det som ett plus.

Kunskaper i KOBRA och CABAS är meriterande och utöver det hoppas vi att du är en stjärna på Excel. Fordonsteknisk utbildning är också meriterande då du ska planera och prioritera arbetet i verkstan.

Det administrativa ordningssinnet är A-O då det är du som har hand om bokningarna och kundens upplevelse.

Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav

B-körkort - krav

C- eller D-körkort - meriterande

Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande


Vi erbjuder:

Hos oss får du ett varierat arbete med stort eget ansvar. Vi är ett familjärt gäng med stort engagemang som har kul på jobbet. Vi erbjuder utbildningar och möjlighet att växa i företaget.

Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning samt individuell lönesättning.

Arbetstid 7-16

Självklart vill vi att våra medarbetare mår bra och håller sig friska och erbjuder därför friskvårdsbidrag.

Kollektivavtal



Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Ansök nu

iobb söker kundtjänstmedarbetare till Göteborg

Läs mer Sep 15
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare till vår kund i Göteborg. Är du service-minded och gillar att hjälpa människor? Vill du lära dig mer om service?

Arbetsuppgifterna innefattar support via telefon, chatt och mejl samt en del administrativt arbete. Datorn och telefonen kommer därför att vara dina främsta arbetsredskap.

Vi söker dig som:
- Tycker om att prata med människor och lösa problem
- Är social, service-minded och ansvarstagande
- Är arbetslös
- Pratar flytande svenska och engelska

Meriterande:
- Körkort
- Avslutad gymnasieexamen

iobb rekrytering är ett socialt företag som verkar för att fler människor ska ta klivet in på arbetsmarknaden. Våra kandidater är långtidsarbetslösa, nyanlända och ungdomar som av olika anledningar stått utanför arbetsmarknaden. Vi välkomnar sökande med någon form av anställningsstöd. Sedan starten 2019 har vi tillsammans med våra kunder hjälpt över 500 personer till en anställning.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes!

Läs mer Sep 11
Nu söker vi tre kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!



Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera ärenden via telefon, chatt och mail

- Behjälplig gentemot kollegor

Omfattning: Heltid

Placering: Centrala Göteborg

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid



Din profil

Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:

- Erfarenhet av service och kontakt med människor

- Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

- Gymnasial utbildning

Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Jobba som kundtjänstmedarbetare på Elgiganten i Göteborg!

Läs mer Sep 7
Börja hösten på bästa sätt - genom att hoppa på möjligheten att utvecklas inom kundservice! Elgiganten söker nya kundtjänstmedarbetare till den norska och svenska kundbasen med start 16 oktober!

Varför jobba med oss? På Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:

Friskvårdsbidrag på 2200kr/år

Betald utbildningsperiod

Kollektivavtal med Unionen

Boosta din lön genom att dra in en bonus!

Stora möjligheter att växa i din Webhelp-karriär

Kontor i centrala Göteborg, med utmärkta pendlingsmöjligheter

På Webhelp jobbar vi med outsourcad kundtjänst där vi rekryterar kundtjänstmedarbetare till våra externa uppdragsgivare. Som en del av vårt team kommer du att vara anställd av Webhelp, men du kommer att arbeta med Elgigantens kunder, särskilt den växande norska kundbasen! Från kontoret i Göteborg kommer du tillhöra en exklusiv grupp som enbart hanterar Elgigantens norsktalande kunder. Här har du chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Vi söker även ett fåtal medarbetare som kan hantera den svenska kundbasen.

Som kundtjänstmedarbetare har du en viktig roll i att guida och lösa kundernas ärenden. Detta kommer främst ske via telefon, men även via chatt och mail. Kundärenden kan exempelvis bestå utav frågor gällande fakturor, leveranser, försäkringar och lagersaldo i butik.

För att trivas på Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. För att kunna kommunicera och hjälpa kunderna på bästa sätt behöver du ha godkända betyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A. Under rekryteringsprocessen genomför vi även bakgrundskontroller som du behöver godkänna för att vara aktuell för tjänsten.

Rekryteringsprocessen: I samband med din ansökan kommer vi be dig att genomföra ett personlighetstest, där vi gör en helhetsbedömning gällande personlighet, datorkunskap och språknivå. Om personlighetstet är godkänt kommer vi ringa upp dig för en kort telefonintervju och därefter bjuda in dig till en digital intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och bakgrundkontroll - efter det ser vi fram emot att ha just dig som vår kollega!

Ta chansen - Sök redan idag!

Start: 2023.10.16

Placeringort: Göteborg, vårt kontor ligger på Johan Willins gata 8.

Anställningsform: heltid

Arbetstider: varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00.

Sista ansökningsdag: 2023.10.09, (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum).

Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?

Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu

Elgiganten expanderar, vi söker medarbetare!

Läs mer Aug 29
Vi är glada över att kunna meddela att ansökan till Webhelp och Elgiganten är öppen!
Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du därför få ta del av de nyaste produkterna och leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!

Teamet växer och vi söker nu nya kollegor att utveckla vår avdelning som hanterar norska samtal från Elgigantens kunder i grannlandet! På avdelningen i Göteborg kommer du arbeta i en exklusiv grupp medarbetare som arbetar specifikt mot den norska kundtjänsten för Elgiganten. Ta chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!

Inför nästa start 11/9 erbjuder vi nu möjligheten att arbeta även mot svenska kunder men fortsätter att hålla vårt norska team öppet för nya taggade kollegor!

Rollen som kundtjänstmedarbetare
Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp har du en viktig roll i att guida och ge den bästa möjliga servicen till våra kunder utifrån deras behov. Vi hanterar frågor och funderingar framförallt via telefon, men i takt med att du utvecklas kommer du även få hantera andra kanaler såsom email och chatt.

Några exempel på vanliga ärenden från Elgigantens kunder är frågor kring leverans av produkt, frågor kring produkt i butik och på hemsida samt fakturaärenden. Ditt största fokus i denna roll är att leverera en hög kvalitet av service, och ge kunden den bästa möjliga lösningen - varje gång.



Vi söker dig som
Är utåtgående, social och har intresse av att hjälpa kunder framåt i deras ärende

Är bekväm med att jobba mot uppsatta mål och hela tiden strävar efter att bli bättre

Kan jobba effektivt på en professionell nivå även i stressfulla situationer

Är självständig, tar ansvar över ditt arbete och kan ta egna initiativ

Är serviceminded och kan påverka även de negativa samtalen till något bättre

Har godkända gymnasiebetyg i Svenska 1/A och Engelska 5/A

Är bosatt i Göteborgsområdet och vill jobba på kontor

Inte finns med i belastningsregistret (under rekryteringen kommer en bakgrundskontroll utföras)

Vi ser tidigare erfarenhet av service som meriterande



På Webhelp erbjuder vi
Betald utbildning! Din resa på Webhelp börjar med en gedigen utbildning där du får verktygen för att lyckas i din nya roll.

Trygghet i din anställning med Kollektivavtal.

???? Friskvårdsbidrag!

En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Det finns många exempel på kundtjänstmedarbetare som gjort intern karriär på Webhelp!

Internt utvecklingsprogram

Bli en del av ett av världens ledande företag inom vår bransch

Möjlighet till prestationsbaserad bonus varje månad

Roliga teamaktiviteter

Du är varmt välkommen med din ansökan.



START: 2023-09-11

PLATS: Vårt kontor - Johan Willins gata 8, 416 64 Göteborg

OMFATTNING: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande schema under våra öppettider måndag - fredag 8.30-22

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-09-01
Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.)

Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?

Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Swedish

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Recruitive AB .

Kundtjänstmedarbetare till teknisk support

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 11
Om tjänsten
Vi söker nya medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett eget ansvar? Då är jobbet som Kundtjänstmedarbetare något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på ett välkänt, innovativt och modernt företag som jobbar med support för hårdvaror som de flesta av oss har i hemmet. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i Lindholmen.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och support. Du kommer representera ett välkänt bolag med bred produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar svenska i tal och skrift
* behärskar engelska
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* lön enligt kollektivavtal
* ovärderlig arbetserfarenhet
* en social arbetsplats som präglas av gemenskap

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Jobba på kundtjänst!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 21
Om tjänsten
Vi söker nu personal till kundservice inom telecom-branschen med placering i centrala Göteborg. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden



Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom sälj är meriterande

På den här arbetsplatsen är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
• Friskvård, pension och kollektivavtal


Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänst till nordisk tv- och bredbandsleverantör

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 21
Om tjänsten
Vi söker nu personal till en välkänd tv- och bredbandsleverantörs kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Göteborg. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor om sitt tv-abonnemang på ett effektivt och professionellt sätt.


Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa norska kunder via telefon.
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
• Merförsäljning


Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska. God förståelse för norska.
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Norska är meriterande, men inte ett krav

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss och spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.
Schemalagd arbetstid.

Inleds med 6 månaders provanställning.

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Lösningsorienterad säljare till Selecta!

Utesäljare
Läs mer Aug 7
Om tjänsten
Selecta står inför en stark tillväxt och utökar därför dom sitt fält-team med ytterligare Solutions Specialists till Sveriges storstadsregioner. Selecta söker nu efter sin nya säljare. Du kommer att få ta del av utbildning samt coachning för att kunna prestera på bästa sätt. Vill du arbeta i ett marknadsledande företag där vi erbjuder både premiumprodukter och egenutvecklade, ger duktiga medarbetare chansen till att både utvecklas och kanske även göra en internationell karriär?

Det här är en möjlighet för dig som gillar att kontakta nya kunder och brinner för att se till att våra befintliga kunder är mer än nöjda! Du både säljer in och omförhandlar, utvecklar, optimerar och förnyar avtal för små och medelstora kunder i alla segment.

Dina arbetsuppgifter
Som Client Solution Specialist har du en central och viktig roll i företaget där du ingår i ett starkt team. Du kommer att bearbeta marknaden med behovsanalyser, offerter och förhandling samt implementera och affärsutveckla klienter, det vill säga account management.

Vi utgår ifrån en behovsstyrd försäljning där du i din roll presenterar olika lösningar och produkter till alla typer av företag och branscher, alltid utifrån klientens behov.

Du bor i respektive distrikt. Övernattningar i tjänsten är ovanligt men förekommer, resor med bil förväntas.

Din profil
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och söker en social och ambitiös person med ett starkt driv och viljan att lyckas i sin roll.

Vi ser även till övriga egenskaper såsom:
- Ett starkt affärssinne, drivkraft och förmågan att bygga långsiktiga och goda affärsrelationer
- Du ser lösningar i stället för problem och är bra på att hitta den optimala lösningen!
- Du är van att jobba individuellt men ser dig likväl som en lagspelare där man hjälper varandra
- Som person är du både strukturerad, nyfiken, noggrann och tävlingsinriktad.
- Svenska och engelska kunskaper i tal och skrift
- B- körkort

Om företaget
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe. Vi har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Du har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner och Friskvårdsbidrag.

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet

Ansök nu

Jobba på kundtjänst med logistik

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 1
Om tjänsten
Till vår kund i centrala Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare. Detta börjar som ett konsultuppdrag på 100% men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt logistikföretag med ett starkt varumärke i centrala Göteborg.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans. Man blir en del av ett team och man har ständigt en teamleader till hands som stöttar och följer dig i din utveckling.

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon med spårning av paket
• Hjälpa kunder via mail och chatt med div frågor kring frakt och logistik
• Ge kunderna snabb och rätt service

Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav



Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Nya kontorslokaler och många härliga kollegor
• Lön enligt kollektivavtal
• Betald utbildning

Ansök idag! Urval sker löpande.

Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Heltidsjobb på kundtjänst - start omgående

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 26
Om tjänsten
Vi söker nu personal till kundservice inom telecom-branschen med placering i centrala Göteborg. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.

Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden



Din profil
Din erfarenhet

• Flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
• Fullgjord gymnasieexamen är ett krav
• Erfarenhet inom sälj är meriterande

På den här arbetsplatsen är det hög trivsel och som anställd får du många härliga kollegor men även nya vänner och gedigen erfarenhet av kundservicearbetet.

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
• Fräscha kontorslokaler i Göteborg nära till kommunikationer med buss spårvagn
• Betald utbildning på ca 3 veckor att börja med, samt kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöljigheter
• Friskvård, pension och kollektivavtal


Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu