Göteborg: TESTARE / SENIOR

Hitta ansökningsinfo om jobbet TESTARE / SENIOR i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Arbetsuppgifter
Till vår kund inom offentlig sektor söker vi nu efter en senior Testare. Vår kund bedriver ett omfattande digitaliseringsarbete och behöver nu utöka och bredda sin kompetens inom test och testledning.
Vi söker därför en erfaren Testare till avdelningens digitaliseringsprojekt och förvaltningsobjekt. I rollen som Testare kommer du att genomföra automationstester inom berörda projekt eller objekt. I detta uppdrag kommer du även att ha ett nära samarbete med utvecklarna, vilket kräver att du har goda erfarenheter av utveckling, framför allt i Java. Du kan även behöva hoppa in som Testledare i vissa fall och behöver därför ha erfarenhet av att ha arbetat som det tidigare.


Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Du har minst 10 års erfarenhet inom test och testledning.
- Du har senior kompetens inom testautomatisering.
- Du har minst 3 års erfarenhet av utveckling i Java.
- Du har erfarenhet av att genomföra tester utifrån dokumenterade testfall.
- Du är flytande i svenska, i både tal och skrift.
- Meriterande med erfarenhet av Maven.
- Meriterande med erfarenhet av Jenkins.
- Meriterande med erfarenhet av Docker.

Personliga egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen som Testare så ser vi att du har god samarbetsförmåga och att du arbetar på ett strukturerat sätt. Som Testare behöver du ha en välutvecklad förmåga att se helheten för att kunna avgöra vad som behöver testas, men också kunna driva det praktiska arbetet med att se till att testen genomförs.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v med möjlighet till visst distansarbete. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa till och med 2024-03-23, med option på förlängning på 1+1 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Göteborg. Du kommer sitta på vår kunds kontor i centrala Göteborg, med möjlighet till att arbeta hemifrån till viss del. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Deadline för ansökningar är 2022-12-01 klockan 10:00 Sökord: Testare, Testledare, Java, Testautomatisering

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Testledare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Testledare.

QA Test Leader

Läs mer Dec 1
Alektum Group är ett familjeägt, värdedrivet företag som verkar i en internationell och expansiv miljö. Vi brinner för vårt arbete, är stolta över vår historia och entusiastiska inför framtiden. Vi ser våra anställda som vår största tillgång. Vår företagskultur är progressiv, omtänksam och kännetecknas av stor laganda, innovation och driv. Vi strävar efter att skapa långsiktigt värde för våra kunder genom att hjälpa dem att förutsäga sitt kassaflöde så att de kan vara hållbara och växa. Vi fokuserar på att ta bort komplexiteten och hitta flexibla lösningar. Och framför allt - vi jobbar tillsammans för att göra saker bättre och vi har roligt på vägen.

IT på Alektum Group består av 80+ högt kvalificerade personer och är en av de viktigaste anledningarna till vår framgång och tillväxt som företag. Vi söker fler kollegor och välkomnar dig till teamet.

Om Rollen

Som QA Test Leader på Alektum Group kommer du ha en bred roll med involvering i alla våra utvecklingsprojekt för flera produkter.

Din uppgift är att bygga upp och ansvara för vår strategi kring en dynamisk testdriven utveckling, koordinera arbetet kring test samt ha ett nära samarbete med projektledare i våra utvecklingsprojekt.

Rollen är central i företaget varför du kommer att bli involverad i alla våra utvecklingsprojekt i arbetet med att förbättra och utveckla våra test- och verifieringsprocesser. Du kommer ha stor möjlighet att påverka vårt testarbete och utveckla rollen som QA Test Leader.

I rollen som QA Test Leader ingår bland annat:

- Ansvara för testning och att projekt lever upp till uppsatta testplaner.
- Koordinera testuppgifter för testare i projekten.
- Ansvara för att upprätta, underhålla och uppdatera test-case för våra produkter så att felrapporter, buggrapporter/rättningar m.m. fungerar på bästa möjliga sätt samt att rätt stödverktyg används.
- Aktivt delta i kravgranskning, utforma tester på nödvändiga nivåer (unit-, integration-, system-, acceptans- och prestanda-/robusthetstester) samt utföra tester vid behov.
- Proaktivt arbeta med kvalitetssäkring, testplanering och projektledning.


Din Profil

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom test- och verifieringsprocesser, samt god teknisk förståelse för att utföra uppgifterna. Som person är du en lagspelare som inte räds att hjälpa till där det behövs, du är lyhörd och social samt en fena på att kommunicera och få med andra på banan.

Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet av liknande roll med kravhantering, kravanalys och testmetodik.
- Erfarenhet av testledning och genomförande av tester både självständigt och i team.
- God förståelse för utveckling/programmering. Meriterande om du har god förståelse av att koda eller scripta.
- Erfarenhet eller intresse av testautomatisering, dvs ha koll på när automatisering är användbart inom test- och utvecklingsprocessen.
- ISTQB FL certifiering är meriterande men inget krav.
- Erfarenhet av att skapa och implementera testprocesser är meriterande men inget krav.
- God samarbetsförmåga och lätt för att anpassa dig i en föränderlig miljö.
- Bra projektledningsförmåga.
- Fokus på kvalité och företagets affär.
- Förmåga att planera och prioritera uppgifter på ett strukturerat sätt.


Intresserad?

Låter detta som din nästa utmaning? Urval och intervjuer sker löpande och vi ser gärna att tjänsten tillsätts så snart som möjligt så dröj inte med din ansökan!

Tjänsten är på heltid och start sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på Alektum Groups huvudkontor i centrala Göteborg.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Amir Kadic, Team Manager IT, vid frågor rörande tjänsten: amir.kadic@alektumgroup.com.

Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Anna Persson, anna.persson@alektumgroup.com.

Ansök nu

QA Test Leader

Läs mer Nov 17
Alektum Group är ett familjeägt, värdedrivet företag som verkar i en internationell och expansiv miljö. Vi brinner för vårt arbete, är stolta över vår historia och entusiastiska inför framtiden. Vi ser våra anställda som vår största tillgång. Vår företagskultur är progressiv, omtänksam och kännetecknas av stor laganda, innovation och driv. Vi strävar efter att skapa långsiktigt värde för våra kunder genom att hjälpa dem att förutsäga sitt kassaflöde så att de kan vara hållbara och växa. Vi fokuserar på att ta bort komplexiteten och hitta flexibla lösningar. Och framför allt - vi jobbar tillsammans för att göra saker bättre och vi har roligt på vägen.

IT på Alektum Group består av 80+ högt kvalificerade personer och är en av de viktigaste anledningarna till vår framgång och tillväxt som företag. Vi söker fler kollegor och välkomnar dig till teamet.

Om Rollen

Som QA Test Leader på Alektum Group kommer du ha en bred roll med involvering i alla våra utvecklingsprojekt för flera produkter.

Din uppgift är att bygga upp och ansvara för vår strategi kring en dynamisk testdriven utveckling, koordinera arbetet kring test samt ha ett nära samarbete med projektledare i våra utvecklingsprojekt.

Rollen är central i företaget varför du kommer att bli involverad i alla våra utvecklingsprojekt i arbetet med att förbättra och utveckla våra test- och verifieringsprocesser. Du kommer ha stor möjlighet att påverka vårt testarbete och utveckla rollen som QA Test Leader.

I rollen som QA Test Leader ingår bland annat:

- Ansvara för testning och att projekt lever upp till uppsatta testplaner.
- Koordinera testuppgifter för testare i projekten.
- Ansvara för att upprätta, underhålla och uppdatera test-case för våra produkter så att felrapporter, buggrapporter/rättningar m.m. fungerar på bästa möjliga sätt samt att rätt stödverktyg används.
- Aktivt delta i kravgranskning, utforma tester på nödvändiga nivåer (unit-, integration-, system-, acceptans- och prestanda-/robusthetstester) samt utföra tester vid behov.
- Proaktivt arbeta med kvalitetssäkring, testplanering och projektledning.


Din Profil

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom test- och verifieringsprocesser, samt god teknisk förståelse för att utföra uppgifterna. Som person är du en lagspelare som inte räds att hjälpa till där det behövs, du är lyhörd och social samt en fena på att kommunicera och få med andra på banan.

Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet av liknande roll med kravhantering, kravanalys och testmetodik.
- Erfarenhet av testledning och genomförande av tester både självständigt och i team.
- God förståelse för utveckling/programmering. Meriterande om du har god förståelse av att koda eller scripta.
- Erfarenhet eller intresse av testautomatisering, dvs ha koll på när automatisering är användbart inom test- och utvecklingsprocessen.
- ISTQB FL certifiering är meriterande men inget krav.
- Erfarenhet av att skapa och implementera testprocesser är meriterande men inget krav.
- God samarbetsförmåga och lätt för att anpassa dig i en föränderlig miljö.
- Bra projektledningsförmåga.
- Fokus på kvalité och företagets affär.
- Förmåga att planera och prioritera uppgifter på ett strukturerat sätt.


Intresserad?

Låter detta som din nästa utmaning? Urval och intervjuer sker löpande och vi ser gärna att tjänsten tillsätts så snart som möjligt så dröj inte med din ansökan!

Tjänsten är på heltid och start sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på Alektum Groups huvudkontor i centrala Göteborg.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Amir Kadic, Team Manager IT, vid frågor rörande tjänsten: amir.kadic@alektumgroup.com.

Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Anna Persson, anna.persson@alektumgroup.com.

Ansök nu

QA Test Leader

Läs mer Okt 26
Alektum Group är ett familjeägt, värdedrivet företag som verkar i en internationell och expansiv miljö. Vi brinner för vårt arbete, är stolta över vår historia och entusiastiska inför framtiden. Vi ser våra anställda som vår största tillgång. Vår företagskultur är progressiv, omtänksam och kännetecknas av stor laganda, innovation och driv. Vi strävar efter att skapa långsiktigt värde för våra kunder genom att hjälpa dem att förutsäga sitt kassaflöde så att de kan vara hållbara och växa. Vi fokuserar på att ta bort komplexiteten och hitta flexibla lösningar. Och framför allt - vi jobbar tillsammans för att göra saker bättre och vi har roligt på vägen.

IT på Alektum Group består av 80+ högt kvalificerade personer och är en av de viktigaste anledningarna till vår framgång och tillväxt som företag. Vi söker fler kollegor och välkomnar dig till teamet.

Om Rollen

Som QA Test Leader på Alektum Group kommer du ha en bred roll med involvering i alla våra utvecklingsprojekt för flera produkter.

Din uppgift är att bygga upp och ansvara för vår strategi kring en dynamisk testdriven utveckling, koordinera arbetet kring test samt ha ett nära samarbete med projektledare i våra utvecklingsprojekt.

Rollen är central i företaget varför du kommer att bli involverad i alla våra utvecklingsprojekt i arbetet med att förbättra och utveckla våra test- och verifieringsprocesser. Du kommer ha stor möjlighet att påverka vårt testarbete och utveckla rollen som QA Test Leader.

I rollen som QA Test Leader ingår bland annat:

- Ansvara för testning och att projekt lever upp till uppsatta testplaner.
- Koordinera testuppgifter för testare i projekten.
- Ansvara för att upprätta, underhålla och uppdatera test-case för våra produkter så att felrapporter, buggrapporter/rättningar m.m. fungerar på bästa möjliga sätt samt att rätt stödverktyg används.
- Aktivt delta i kravgranskning, utforma tester på nödvändiga nivåer (unit-, integration-, system-, acceptans- och prestanda-/robusthetstester) samt utföra tester vid behov.
- Proaktivt arbeta med kvalitetssäkring, testplanering och projektledning.


Din Profil

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom test- och verifieringsprocesser, samt god teknisk förståelse för att utföra uppgifterna. Som person är du en lagspelare som inte räds att hjälpa till där det behövs, du är lyhörd och social samt en fena på att kommunicera och få med andra på banan.

Vi ser gärna att du har:

- Erfarenhet av liknande roll med kravhantering, kravanalys och testmetodik.
- Erfarenhet av testledning och genomförande av tester både självständigt och i team.
- God förståelse för utveckling/programmering. Meriterande om du har god förståelse av att koda eller scripta.
- Erfarenhet eller intresse av testautomatisering, dvs ha koll på när automatisering är användbart inom test- och utvecklingsprocessen.
- ISTQB FL certifiering är meriterande men inget krav.
- Erfarenhet av att skapa och implementera testprocesser är meriterande men inget krav.
- God samarbetsförmåga och lätt för att anpassa dig i en föränderlig miljö.
- Bra projektledningsförmåga.
- Fokus på kvalité och företagets affär.
- Förmåga att planera och prioritera uppgifter på ett strukturerat sätt.


Intresserad?

Låter detta som din nästa utmaning? Urval och intervjuer sker löpande och vi ser gärna att tjänsten tillsätts så snart som möjligt så dröj inte med din ansökan!

Tjänsten är på heltid och start sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad på Alektum Groups huvudkontor i centrala Göteborg.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Amir Kadic, Team Manager IT, vid frågor rörande tjänsten: amir.kadic@alektumgroup.com.

Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Anna Persson, anna.persson@alektumgroup.com.

Ansök nu

Test Object Leader

Läs mer Okt 10
Assignment description

For our client Aurobay we are looking for a Test Object Leader.

Uppdragsbeskrivning/Assignment Description

Aurobay is looking for a Test Object Leader. As Test Object Leader, you will be part of the section Analysis & Verification within Powertrain Engineering Sweden AB (PES) Research & Development unit. The team is called Durability Testing and includes two teams, one team working with hybrid test object planning, specification, coordination and order of test objects and one team focusing on engine durability verification testing.

As Test Object Leader and part of the Test Object team, you will work with complete R&D. Having a key role within R&D projects to progress and have a final product. The team is key in development process, and you will for sure be in the spotlight. The Test Object team is leading and coordinating all needs as well as utilization, instrumentation, and updates of the test object during its complete lifetime. The test object team works globally with internal customers in R&D as well as pilot and production plants. In Aurobay, test objects are defined as prototype test engines, hybrid solutions and test vehicles for all test and calibration activities.

As Test Object Leader, you will have the responsibility of leading test object need in engine and hybrid solution projects. This means to lead and perform the coordination of engine test object need in every prototype phase of an engine program as well as follow-up on testing outcome to understand needs of instrumentation, spare parts and updates. You will be part of the Durability testing group but work widely cross all sections involving design, testing and calibration within R&D.

The role is key in the product development process to optimize and deliver the R&D test objects need according to specification and timing.

Krav/Requirements

We believe you have at least a BSc in mechanical engineering or similar, could also be knowledge with similar work experience of 1-2 years of project leading or similar task, working with planning, part systems, BoM (Bill of Material) and testing.

As a person we believe you are constantly curious, driven with new-thinking mindset and taking own initiatives without major guidance. We also believe you are structured, communicative, and clear, as a real team player.

To flourish at Aurobay you are a caring, collaborative person with a global mindset, and a passion for innovation and a drive to create excellence.

Ansök nu

Test & Valideringsingenjör till Auto-Maskin

Läs mer Okt 6
Nu söker Auto-Maskin en Test & Valideringsingenjör till sitt R&D i Göteborg

Auto-Maskin är specialiserade på kontroll- och övervakningslösningar inom den marina sektorn och har sitt huvudkontor i Oslo med ca 55 medarbetare. Produktutvecklingen och produktägaransvaret finns på R&D kontoret i Gårda, Göteborg där 8 personer arbetar.

Som Test & Validerings ingenjör ingår du i R&D teamet och arbetar med produktutvecklingsprojekt, för nya och befintliga produkter. Du utför tester för att validera produkterna enligt gällande kvalitetskrav och standarder

Vi tror du har:

- Några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll.
- Svenska och engelska flytande, både i tal och skrift
- Goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excell
- Ett stort intresse för produktutveckling inom elektronik


Arbetsuppgifter:

- Granskning av prototyper.
- Produktverifiering och valideringsaktiviteter.
- Testning av nya releaser.
- Dokumentera utförda tester och generera testrapporter.



Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi värdesätter struktur, planering samt ordning och reda. Du är en analytisk person som trivs i en problemlösande roll och du känner dig trygg och bekväm med att kommunicera och samarbeta med andra både internt och externt i företaget.

Auto-Maskin har en platt organisation och har för avsikt att växa långsamt och stabilt. Här arbetar du precis som dina kollegor med flera spännande projekt igång parallellt.

Vi erbjuder:
Vi erbjuder flexibla arbetstider och möjlighet till remote-arbete när du väl känner dig bekväm i rollen. Utöver det erbjuder vi även friskvårdsbidrag, tjänstepension samt möjlighet att delta på olika webbinarier och utbildningar under arbetstid, så att du kan spetsa till din kompetens ytterligare etc.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. ??

Så här ser rekryteringsprocessen ut

- Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt
- Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent
- Eventuellt arbetsprov och sedan intervju med rekryterande chef
- Rätt match? Grattis till nya jobbet!


Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB .

DIGITAL BUYER

Inköpare
Läs mer Nov 30
Kvalifikationer
- At least BSc in Economics or Technical discipline.
- Experience as buyer within the Digital/IT functions or similar purchasing position.
- Knowledge within Software and license agreement and lease agreements for IT-Hardware and Digital Services.
- Experience of doing global business.
- Fluent in English in speech and writing. Swedish knowledge is a plus.
- Excellent knowledge of MS Office packages; working knowledge of Volvo SRM software and/or Workdays is a strong advantage.
- Experience working in tech companies is an advantage.

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
To our client within the automotive industry we are now looking for a Digital Buyer within the Indirect Procurement team! Your main responsibilities in this role will be to lead the end-to-end products and services sourcing and implementation of purchasing within the field of Design and Innovation. It will be within your scope to create and manage the right partnerships internally and with suppliers. Your tasks will among others be to perform procurement according to strategies that you have defined together with your stakeholders, solve problems involving the relevant cross-functional experts to take the right actions based on insights and support the business transformation within Polestar, and support the best class procurement initiatives. You will also review purchase requisitions and identify and select suppliers in accordance with defined strategies and agreements, advise stakeholders on procurement issues, providing support and guidance at all stages of the procurement cycle as well as on modifcations requests and track supplier performance through regular and automated tracking of the quality, cost project deliverables across the network and more.

Personal qualities
To thrive in the role of Digital Buyer you are a service minded doer with a go-get mindset. You have strong social abilities and can easily understand internal stakeholder needs. Furthermore you are flexible, can adapt your way of working along the way to find the best possible solution and you have a positive mindset.

Salary
Salary as agreed.

Admission and Application
40h/week. The assignment is expected to start as soon as possible and is expected to run for 6 months with chance for extension. You will be employed as a consultant with us at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Submit your application (preferably in Word format) as soon as possible as the process is ongoing and may be completed before the last application day. We look forward to reviewing your application! Key words: "digital buyer", buyer, "indirect procurement", procurement

Ansök nu

ADMINISTRATÖR / KOORDINATOR

Administrativ assistent
Läs mer Nov 28
Arbetsuppgifter
Till vår kund i Göteborg söker vi nu en Administratör/Koordinator! I rollen kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter som minnesanteckningar, dagordningar och bokningar och planering av konferenser. Du kommer också arbeta administrativt med möten och kallelser, påminnelser och hantering av SharePoint. Vidare kommer du fixa fika till ledningsgruppsmöten och göra rumsbokningar. För att summera innebär rollen att förbereda, föra minnesanteckningar och sammanställa möten. Uppdraget är på 50% där arbetet utförs i centrala Göteborg men där även visst hemarbete kan förekomma.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Erfarenhet av att skriva minnesanteckningar, skicka kallelser och mötesinbjudan.
- Goda kunskaper i Officepaketet, Teams och Sharepoint-lösningar.
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör/Koordinator är du noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du har också god samarbetsförmåga och är serviceminded.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Deltid (20 h/v) och kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligt och uppdraget förväntas löpa till 2023-12-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Göteborg. Arbetet utförs i centrala Göteborg men även visst hemarbete kan förekomma. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Sökord: administratör, koordinator, administration

Ansök nu

INKÖPARE STRATEGISK

Inköpare
Läs mer Nov 25
Arbetsuppgifter
Till vår kund som är en av de ledande bolagen inom fordonsindustrin söker vi nu en strategisk Inköpare till deras verksamhet i Göteborg. I rollen som strategisk Inköpare kommer du att vara en del av ett team som jobbar strategiskt mot nyckelleverantörer och arbeta för att säkra de optimerade affärslösningarna framtagna för kundens verksamhet. Du kommer att arbeta nära produktion, produktledning, produktdesign och leverantörer för att optimera hela kedjan. I rollen som strategisk Inköpare har du en viktig funktion i vår kunds utvecklingsprojekt för att driva inköpsaktiviteter och rätt fattade beslut i projekten. Ditt huvudansvar är att fokusera på långsiktiga kostnadsaktiviteter, upprätta leverantörsavtal samt kontinuerligt styra och förbättra samarbetet med kundens leverantörer. Det här är en perfekt roll för dig som har några års erfarenhet som Inköpare och som vill ta nästa steg i din karriär och arbeta strategiskt och vara en del av en attraktiv arbetsplats!

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Eftergymnasial utbildning inom inköp eller motsvarande.
- Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med inköp, gärna inom fordonsindustrin tidigare men inget krav.
- Du har erfarenhet av att arbeta med juridiska frågor och avtal.
- Du har erfarenhet av att arbeta kommersiellt.
- Du har god teknisk vana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem.
- Du behärskar svenska och engelska flytande, i tal och skrift.
- Du har svenskt medborgarskap då detta är ett krav utifrån vår kunds verksamhet.

Personliga egenskaper
För att du ska trivas i rollen som strategisk Inköpare tror vi att du som person har ett starkt eget driv av att få saker gjorda och tar ansvar både för utförande och resultat. Du har lätt för att skapa relationer och trivs i en kundnära och relationsskapande roll. Till sist är du en person som skapar god energi och engagemang i de sammanhang du tillhör.

Lön
Enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid och kontorstider. Vår kund önskar start i början av 2023 och uppdraget förväntas löpa till 2023-06-30, med god chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Göteborg med viss flexibilitet till arbete remote. Sista ansökningsdatum är 2022-12-24. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande och annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdatum. Ansökningar mottagna omgående kommer hanteras i ett första urval.

Ansök nu

SAP SALES TRAINER

Affärskonsult, IT
Läs mer Nov 24
Kvalifikationer
- You have a Bachelor’s degree within Sales, Logistics or equivalent education.
- You are a senior SAP consultant with good experience of SAP Sales modules.
- You are fluent in English.
- You are very good in using Excel and PowerPoint.
- The knowledge in Schedule Agreement is highly appreciated.

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
We are now looking for a SAP Sales Trainer to our Industry client in Gothenburg. The SAP Sales Trainer will have the task to deliver a qualified training in Pre-Sales and Sales SAP modules. You will work closely with the Training lead and with the other trainers for being sure that all the SAP modules are properly covered. The tasks and responsibility for the SAP Sales Trainer will among others be to ensure to have received the most updated version of the available training material, to support the training material developers in giving inputs on how to update the training material before each training session. You will also have to ensure that both local key users and end users have the full understanding of the new processes and that they achieved the right level of knowledge and ability.


Personal qualities
To succed in the role as SAP Sales Trainer we believe that you are very structured and have a rational way of thinking and acting. Further more you are practical, pragmatic and well organized.


Salary
Salary as agreed.

Admission and Application
Full-time position, 40h/week, 100% remote within Sweden. The assignment is expected to start 2022-12-12 and is expected to run until 2023-12-31 with chance for extension. You will be employed as a consultant at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Submit your application today, the process is ongoing and may be completed before the last application day. Keywords: SAP, Sales Trainer, SAP Consultant

Ansök nu

SUPPLY CHAIN MANAGER (JUNIOR)

Inköpsledare
Läs mer Nov 22
Kvalifikationer
- Bachelor’s Degree in a scientific or business subject area – equivalent experience will be considered
- You have experience within a supply chain environment or pharmaceutical industry
- You have experience of demand planning and forecasting and risk identification and management
- You have experience in running projects and in?uencing customer demands
- You have excellent English written and verbal communication skills

Company Description
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company. We are aimed at civil servants and place great value in finding the right person for the right position. By being flexible, available and present in relation to customers, consultants and candidates, we aim to find our customers' dream candidates and our candidates' dream jobs.

Job Description
For our global customer in pharmaceuticals and biotechnology we are looking for a junior Supply Chain Manager to join the Clinical Study Supply Chain team in Gothenburg. In this role you will project manage the design, plan, and set-up of the study supply chain to ensure on time delivery of clinical supplies. You will also lead a cross-functional team enabling continuous dialogue with both internal and external partners. Among your responsibilities you will project manage the delivery of clinical supplies effectively and consistently, and input to the balance of costs and any risks to supply. You will ensure effective communication with project teams and key partners across a global network. Also support risk management of individual studies with proactive mitigation of risks that potentially impact the quality or delivery of supplies. You will take ownership for Inventory management including any rework and recalls, extensions of shelf life and expiry date management, or stock destruction.

Personal qualities
To fit the role as Supply Chain Manager at our customer, we believe that you have strong in?uencing, negotiating and problem-solving skills.

Salary
By agreement

Admission and Application
Full time position and office hours. The position is expected to start in the beginning of February 2023, and is expected to run for one year, with possible extension. You will be employed as a consultant at JobBusters and work for our client in Gothenburg. Last application day is 2022-12-21. Submit your application today, the process is ongoing and may be completed before the last application day.

Ansök nu