Göteborg: Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundrådgivare till Telia i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor

Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.

Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.

Du kommer besvara inkommande samtal rörande:

- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter


Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt visa helgdagar 10.00-18.00

Om företaget:

Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.

Vi erbjuder:

Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter

Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande norska. Tjänsten är på heltid. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Det är viktigt att du har god dator vana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.

Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Norska

Ansök nu

Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst medarbetare som talar flytande danska. Tjänsten är på heltid. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team .Det är viktigt att du har god dator vana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.

Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Danska

Ansök nu

Finsktalande kundtkänstmedarbetare

Läs mer Nov 24
Jobbeskrivning

Vår kund inom fordonsindustrin söker kundtjänst-medarbetare som talar flytande finska. Tjänsten är på heltid. Det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Danda och uthyrd till vår kund med placering i Torslanda.



Om dig: Du har minst ett års erfarenhet av liknande jobb, gärna inom service eller försäljning. Du är lyhörd, trevlig och har lätt för att arbeta i team. Det är viktigt att du har god datorvana då detta tillsammans med telefonen kommer att vara dina främsta arbetsverktyg.



Omfattning: 100%

Plats Torslanda

Språk: Finska

Ansök nu

Kundtjänst/logistiksamordnare till Husqvarna

Läs mer Nov 21
Om tjänsten
Nu söker vi en kundtjänst- och logistikkoordinatorassistent till Husqvarna. Den globala kundserviceavdelningen Husqvarna Construction ansvarar för hantering av bokningar, leveranser och fakturering av varor, samt tillhandahåller tullklarering av exportvaror. Husqvarna ABs kunder är globala och de strävar efter att proaktivt ge dem utmärkt kundservice och hjälpa till att lösa problem.

I Husqvarna Construction får du chansen att arbeta tvärfunktionellt och med internationella kunder och export till hela världen. Arbetet är mycket serviceinriktat och du får möjlighet att utvecklas i din roll som Kundtjänst- och logistiksamordnare och växa med ansvar och arbetsuppgifter.

Husqvarna AB:s arbetsplats är öppen och inkluderande med tydliga förväntningar på att alla tar ansvar och initiativ i koncernen. Arbetet är omväxlande och ingen dag på jobbet är den andra lik. Husqvarna AB erbjuder dig en chans att lära dig och växa med dem inom export och logistik.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

- Hantera kundärenden via mail, team och telefon
- Orderhantering och fakturering
- Planera och boka transport
- Arbeta med exportdokumentation
- Administration och garantihantering
- Skadehantering


Vem är du:
Erfarenhet av liknande arbete eller service och administration är meriterande. Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom logistik, tull eller ekonomi/administration. Du talar och skriver flytande engelska och svenska. Du har goda kunskaper i Microsoft Office

Detta är ett konsultuppdrag på minst 1 år. Du blir anställd av oss på M-R Partner och arbetar initialt 100% ute hos Husqvarna i Jonsered.

Vi presenterar kandidater löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten kontakta John Rembeck på john@mrpartner.se eller 0730-463121.

Ansök nu

Stort möbelvaruhus söker kundtjänstmedarbetare!

Läs mer Nov 18
Miljonbemanning söker kundtjänstmedarbetare som vill arbeta heltid till ett stort möbelvaruhus. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och vill ta del av en spännande och utvecklade arbetsplats. Ditt primära uppdrag är att hantera inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden på ett professionellt och kundorienterat sätt. Det är även viktigt att du gillar utmaningar och är duktig på att kommunicera och att samarbeta med företagets bästa för ögonen.



Arbetsuppgifter:

I detta uppdrag kommer du att ge professionell service och support till Möbelvaruhusets alla kunder. Du har således en dynamisk roll och erbjuds dagligen stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

- Ta emot inkommande telefonsamtal och lösa kundens ärenden
- Besvara frågor gällande produkter, reklamation av varor eller leveranser
- Hjälpa kunden att navigera sig fram.
- Vara lyhörd för deras behov.
- Arbeta aktivt för att hitta den bästa lösningen för dem.


Vem är du?

För att lyckas i uppdraget och rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
- Tar stort ägandeskap
- Gillar att arbeta med problemlösning
- Är duktig på att kommunicera pedagogiskt
- Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
- Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
- Kan arbeta heltid




Övrigt:

Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiden är förlagd till årets samtliga dagar huvudsakligen mellan 08:00 och 20:00 på vardagar och 09:30 - 18:00 på helger . Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterande konsultchef på Miljonbemanning.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-20:00 samt 09:30 - 18:00 på helger

Start: Omgående


Om Miljonbemanning

Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet.

Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål.

Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Tekniker/Kvalitetskontrollant

Montör, el- och teleutrustning
Läs mer Sep 30
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå utav att utföra service på mindre maskiner, skruva i sär och kontrollera komponenter samt även utföra lättare reparationer.

Arbetstiderna är 07:00 - 16:00 måndag - fredag, och företaget i sig är beläget ute i Västra Frölunda. Det finns goda pendlingsmöjligheter men även tillgång till parkering om du kör bil till och från jobbet.

Vi ser gärna att du har jobbat med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, och är van utav att jobba med dels verktyg men även kan läsa och förstå lättare ritningsanvisningar.

Då tjänsterna samt utbildningen ute hos kund startar upp under v.41 så det viktigt att du finns tillgänglig för start redan här i mitten utav oktober.

Vidare ser vi gärna att du är en ansvarstagande och driven person. Arbetsuppgifterna kommer att utföras såväl självständigt som tillsammans med andra kollegor så vi ser det som en självklarhet att du är van och trivs med att samarbeta och jobba tillsammans med dina kollegor,

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.

Vid eventuella frågor så är du varmt välkommen att ta kontakt med ansvarig rekryterare Tobias Wolfgang på 072-500 26 77

Ansök nu

Fastighetstekniker

Kontorsvaktmästare
Läs mer Aug 24
Nu söker vi efter ytterligare en kollega inom fastighetsservice till vår uppdragsgivare, där du kommer att ingå samt vara stationerad centralt inne i Göteborg tillsammans med övriga arbetslaget om 4 personer inom fastighet/drift/underhåll. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som tillsammans tar hand om både serviceärenden och den inre skötseln i vår kunds olika fastigheter.

I tjänsten ingår bland annat arbetsuppgifter som:
- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll av fastighetsknutna tjänster
- Löpande administration samt dokumentation
- Ronderingar
- Kontakt med fastighetsägare
- Kontakt samt mötesbokningar med underentreprenörer

Till denna tjänst så söker vi efter dig som är intresserad utav ett längre uppdrag/arbete inom fastighetsbranschen, då tjänsten är tänkt att gå över till en fast tjänst ute hos vår uppdragsgivare efter 6 månader.

Arbetstiderna är förlagda måndag - fredag 07:00-16:00.

Din profil

Vi söker dig som har följande erfarenhet och kompetens:

- God förmåga att möta kunder och andra samarbetspartners på ett trivsamt och personligt sätt.
- Fastighetsteknisk utbildning eller annan arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig.
- Vana av att utföra enklare reparationer/felanmälningar där kunskaper inom EL och VVS är meriterande.
- Datorvana

Det är ett krav att du behärskar det svenska språket flytande samt innehar B-körkort.

Arbetet är varierande och passar dig som har viljan och engagemanget att ge professionell service åt våra kunder. Stor del av tiden arbetar du i områden där du möter kunder varför din sociala kompetens är viktig.



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Montör/Mekaniker

Fordonsmontör
Läs mer Aug 23
Nu söker vi på BemanningsKontoret efter ytterligare medarbetare till en utav våra uppdragsgivare ute på Hisingen. Vi söker nu efter ytterligare duktiga och erfarna fordonsmontörer för ett långsiktigt uppdrag med start under September/Oktober.

Du kommer att arbeta som montör/mekaniker med inriktning på nyproduktion utav tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon. Vi tror att du sedan tidigare har erfarenhet utav att arbeta efter monteringsanvisningar och har god förståelse för såväl ritningsläsning samt goda verktygskunskaper. Vi ser det även som väldigt meriterande om du har tidigare erfarenhet utav att ha jobbat med fordons-el alt. har likvärdig el-kunskap ifrån andra branscher.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,

Din profil

- Utbildad montör/mekaniker på gymnasienivå
- Tidigare erfarenhet utav fordonsindustrin
- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska i tal och skrift



Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

¨Ventilationsmontör

Instrumentmekaniker
Läs mer Aug 23
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att installera och serva befintliga ventilationsanläggningar för en så energieffektiv ventilation som möjligt, i både bostäder, kontor, skolor och andra lokaler. Du kommer även montera kanaler, fläktar och aggregat. Jobbet kommer ge dig varierande arbetsuppgifter med mycket frihet under ansvar där du får träffa massor med människor och samarbeta med olika yrkesgrupper under en arbetsvecka.

Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - fredag 07:00-16:00

Din profil

Vi söker dig med teknisk utbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet. Du har ett stort intresse av ventilationsteknik och gärna kompetens inom el, rör, styr- och reglerteknik. Du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har även god datorvana och B-körkort.

- God monterings och verktygsvana
- B-Körkort
- Engelska & svenska tal och skrift


Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Receptionist med omgående start

Receptionist, telefonist
Läs mer Aug 3
Vi söker just nu 2 receptionister till Göteborg med omgående start.

Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos våra kunder i Göteborg med omnejd.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda kontorstid.

I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ

Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!

Tjänsten är på heltid och vi tillämpar provanställning.
Uppdraget startar omgående.

Ansök nu

Extrajobba som receptionist

Receptionist, telefonist
Läs mer Jul 19
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos vår företagskunder i Malmö med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi uppskattar att du kan som minst ta 3 arbetspass per vecka.

Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.

Vi söker en person som har annan sysselsättning och som vill komplettera med extra timmar. Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.

Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete och har möjlighet att arbeta mer i sommar samt även till hösten.

Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet ocg du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.

Krav
- Gymnasieutbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera

Ansök nu