Göteborg: Konsultchef till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konsultchef till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

VÅRT ERBJUDANDE

Inför 2023 stärker vi nu upp vårt team med en ny Konsultchef - kanske är det du?

I rollen som Konsultchef jobbar du nära våra kunder och dina kollegor med omväxlande uppgifter inom bemanning, rekrytering och ledning av personal. Placeringsort är Göteborg.

ARBETSBESKRIVNING

Din roll kommer omfatta personalansvar för de bemanningsuppdrag du driver. Det är viktigt att kunden får rätt kompetens i rätt tid och att det alltid skall vara med god lönsamhet för båda parter för att säkerställa ett långsiktigt samarbete med våra kunder.

DINA KVALIFIKATIONER

- Relevant utbildning inom personal och/eller beteendevetenskap, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet av personal och/eller inom serviceyrke
- Datorvana med mycket goda kunskaper i Google Suite
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


MERITERANDE

Utöver relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet ser vi gärna att du även har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från bemannings- alternativt rekryteringsbranschen.

DIN PROFIL

För att lyckas i denna roll har du sinne för relationsskapande och är duktig på att känna av våra kunders behov och önskemål. Du är en naturlig ledare för din personalgrupp och har en positiv människosyn.

Du är kommunikativ, flexibel och ödmjuk till ditt arbetssätt och upprätthåller en löpande dialog med både konsulter och kunder. Ditt ledarskap är tydligt och du har en förmåga att förmedla trygghet och energi

Värderingarna är en viktig del av vår företagskultur och länkar samman alla medarbetare, på varje kontor, hos varje kund, i hela Sverige, i hela världen. Du bör dela och leda efter våra globala värderingar som är; Extreme Ownership, Innovation, Highest Standards, Hands on, Bootstrapping, Analytical, Communication

OM OSS

Jobandtalent är en av de större växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Jobandtalent är medlem i Almega, Kompetensföretagen och har kollektivavtal med samtliga LO-förbund och Unionen.

ANSÖKAN

Jobandtalents rekryteringsprocess är kompetensbaserad. För oss är det viktigt med en fördomsfri rekrytering, därför ber vi dig att inte bifoga något personligt brev. Detta för att främja objektiviteten i rekryteringarna.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som HR-konsult/PA-konsult

Nedan visas andra jobb i Göteborg som HR-konsult/PA-konsult.

HR-administratör sökes för uppdrag i Göteborg

Läs mer Jul 4
Skriv din ingress här

HR-administratör, omfattning 100 % i Göteborg

Om uppdraget

Fastighetskontoret arbetar på uppdrag av fastighetsnämnden. Fastighetsnämnden
ansvarar för Göteborgs Stads mark- och bostadspolitiska uppgifter. Nämndens
övergripande mål är att skapa förutsättningar för att de som bor och vill bo i Göteborg
ska kunna erbjudas goda bostäder i en trygg och stimulerande miljö. En annan viktig
uppgift är att ge service åt och underlätta etablering och utveckling av näringslivet i
Göteborg samt att medverka till en utveckling av Göteborg som kunskapsstad.

Dina arbetsuppgifter

Fastighetskontoret står inför fantastiskt spännande utmaningar under hösten 2022 och
behöver nu stärka upp vår HR-avdelning med en driven HR-administratör som
tillsammans med oss vill vara med på denna resa! Vårt team består av en HR-chef som
tillsammans med sex professionella och erfarna HR-kollegor ansvarar för att säkerställa
att vi är en nära verksamhetspartner för vår organisation.
Uppdraget avser ett tillfälligt behov av en HR-administratör med en omfattning på
100%.
Rollen innebär ett brett arbete med olika frågor, där en stor del av rollen innefattar
arbete i personalstödsystemet, för att förse medarbetare och chefer med support.
Staden använder personalstödsystemet Personec
Rollen innebär också att säkerställa att HR-avdelningen har väl fungerande processer
och rutiner som följs upp och utvecklas vid behov.

Dina kvalifikationer

Relevant eftergymnasial utbildning inom administration eller annan
utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av administrativt arbete inom HR.
Krav på tidigare erfarenhet inom administration för kommunal verksamhet
Kunskaper om lagar, förordningar och avtal på området.
2 tidigare referensuppdrag med administrativt arbete inom HR

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, ydalia.mendoza@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Internship - HR

Läs mer Nov 24
Are you the prestige less HR Student with passion for people that we are looking for?! As HR intern you will join our Scandinavia HR team for a period of time. You will assist and support the team in different daily HR matters. Does this sound interesting?! Then we are looking forward to read your application!

Some of the intern duties and responsibilities:
- Assist with recruitment
- Assist in Employer Branding Activities
- HR administration
- Other related HR projects

What you will experience
At Stena Line, we believe everything is connected. By bringing people and goods together, we enable businesses and societies to grow. As a company, we are on an exciting journey driven by technology and new digital habits, developing our business to create outcomes that matter to our customers.

Stena Line’s People & Communications department has an important part in this journey. The Scandinavian HR team handles all HR matters regarding our Swedish employees, serving 8 of our vessels as well as our shore organization. We are a team of 10 people who work closely together and sharing the responsibility to give our business the best support. 

Who you are
At Stena Line your personality matters as much as how good you are at what you do. We are looking for a prestige less person with a can-do mind-set. We also believe that you are open to new challenges. You are a social chameleon who finds it easy to communicate with different people. Your ability to handle administrative tasks in a structured, detail-oriented way with the bigger picture in mind will definitely come in handy.

Qualifications:
- Ongoing studies within the Human Resources field or equivalent
- Fluent in English and Swedish, both written and spoken

Interested? 
This is a full-time internship. Please let us know what period you have your internship, we are flexible when it comes to dates. You will be based in Gothenburg within our HR Scandinavia team. To apply, please register your profile and send in your application in English as soon as possible but no later than 18th of December, 2022. Please note that due to GDPR we do not accept applications via e-mail or postal service.

If you have any questions regarding the internship or the recruitment process you are welcome to contact Anna Svedberg, Talent Acquisition Partner at anna.svedberg@stenaline.com

Please note that the internship is unpaid.

About Stena Line
As the leader of sustainable shipping, Stena Line has Europe’s most comprehensive route network focusing on transportation of both passengers and freight. We have over 5100 employees in our Stena Line family across Scandinavia, around the UK and the Baltics, making a contribution to our company. As a company, we are on an exciting journey driven by technology and new digital habits, developing our business to create outcomes that matter to our customers. The journey starts with us.

We are committed to maintaining and developing a sustainable working environment, free from harassment, that gives equal opportunities to everyone. We embrace equality, diversity and inclusion – and welcome all applicants.

Ansök nu

Affärssystemkonsult till ZeeU!

Läs mer Sep 14
Har du ett stort driv, kundfokus och erfarenhet av löpande arbete i ekonomimodulen inom Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central? Söker du en arbetsgivare som lägger stor vikt vid trivsel och som skapat en generös modell där du får bra utväxling för det arbete du utför? ZeeU´s resultat och kundvård har gett dem ett mycket gott rykte i branschen. Detta har lett till deras fortsatta tillväxt, som sedermera lett till att de söker just dig! Vi går igenom urvalet löpande, så sök redan idag! 

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med ZeeU en affärssystemkonsult. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos ZeeU.

ZeeU är ett välrenommerat och snabbväxande konsultföretag inom ERP-systemen Jeeves och Microsoft BC.

Sedan starten 2017 har de vuxit med ca 25% årligen i omsättning med bibehållen vinstmarginal.  Hemligheten är långsiktigt och proaktivt arbete nära ihop med deras kunder där målsättningen är hög attention och servicegrad.

Du blir en del av ett växande team som jobbar aktivt med kunder inom Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central. På kontoret omges du av likasinnade, öppna och ambitiösa människor. Verktygen finns på plats, projektledare och en beprövad arbetsmetodik likaså. Allt som behövs är du som har rätt driv och förkunskaper.

Mikael Asklid, CMO på ZeeU säger följande: "Efter drygt 20 år i konsultbranschen har vi anammat de bästa delarna från våra tidigare erfarenheter och arbetsgivare och skapat ett bolag där konsulten står i centrum. Vi är ett bolag av konsulter för konsulter och delar med oss av bolaget till våra medarbetare"

Delägarskap är en naturlig del av ZeeU-modellen där du som medarbetare erbjuds en del av bolaget. Utöver en bra grundlön - inklusive pension inklusive alla viktiga förmåner samt optionsprogram erbjuder ZeeU en attraktiv kostnadsställemodell där konsulten själv behåller en betydande del av sina konsultintäkter. ZeeU vill bygga långsiktigt på sina konsulter och gör detta genom incitament såväl finansiellt som utvecklingsmässigt. 

På ZeeU har du flexibel arbetsmiljö där du kan varva arbete på annan ort med arbete på kontor i Göteborg eller Jönköping. Då kollegorna gillar att umgås planeras flertalet aktiviteter och AW:s löpande. 

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och ZeeU´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds:

• En arbetsmiljö med transparens och stort fokus på kollegors utveckling
• En generös modell med flera incitamentspaket för att motivera kollegors långsiktighet och lönsamhet
• En trygg arbetsgivare med ett beprövat koncept
• God möjlighet att styra sin egen roll/inriktning/utveckling och/eller arbetsverktyg efter kunskap och intresse

Arbetsuppgifter

Du ansvarar för ekonomimodulen för Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central gentemot dina kunder. 

Du kommer exempelvis att: 

• Vara ansvarig konsult för implementationsprocessen
• Löpande stöd på plats efter implementation
• Kundansvarig för ett antal kunder
• Genomföra workshops och utbilda våra kunder i systemet

Vi söker dig som:

• Har erfarenhet av Ekonomimodulen inom Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central i minst ett par år.
• Har jobbat som konsult i minst ett par år. 
• Har goda kunskaper i det svenska och det engelska språket i tal och skrift
• Innehar B-körkort

Det är meriterande om du: 

• Har erfarenhet av Power BI, Microsoft CRM och/eller Document Capture

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos ZeeU.

Du är konsultativ och serviceinriktad till naturen. Du har god social förmåga, är lösningsfokuserad och pålitlig. Du trivs med att arbeta självständigt men är samtidigt en riktig teamplayer som ställer upp och samarbetar med övriga i gruppen.

 

Varför ZeeU? 

• En del av vår strategi är även att kunna vidareutveckla våra kunder genom olika leverantörers samarbeten samt integrationer med andra intressanta produkter.
• Vi ger kontinuerlig feedback till varandra kring frågor som rör kunder, försäljning och utveckling och främjar aktivt kompetensöverföring, vidareutveckling och en god gemenskap.
• Vi sitter centralt i trevliga, moderna lokaler på Mässans Gata 14 vid Korsvägen i Göteborg eller Östra Storgatan 9 i Jönköping.
• Vi är en transparent organisation med högt i tak.
• Vi lägger stort fokus på att våra kollegor ska trivas och att de ska få bra utväxling för det arbete de utför samtidigt som de aktivt får vara med att påverka bolagets utveckling framåt med hög delaktighet.

 

START: Omgående med flexibilitet till Q4 för rätt person
OMFATTNING: Rekrytering
STAD: Göteborg eller Jönköping
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Albin Andersson

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

HR-specialist till arbetsmarknad och vuxenutbildning

Läs mer Nov 23
Arbetsmarknads- och vuxenutbildning har både det övergripande ansvaret för stadens kommunala vuxenutbildning och för hela stadens arbetsmarknadspolitiska åtgärder. Tillsammans skapar vi förutsättningar för studier och arbete för göteborgare i alla åldrar, allt ifrån ungdomar som ska få sina första jobb till vuxna som ska ges möjlighet att byta yrkesbana.

För att lyckas med vårt uppdrag samarbetar vi med både modiga entreprenörer, akademin, världsomspännande företag och självklart med övriga staden. Hos oss ger du såväl göteborgare som näringslivet nya möjligheter, varje dag.

Vi är förvaltningen som rustar göteborgaren för både nutid och framtid!

ARBETSUPPGIFTER
Vi som utgör förvaltningens HR-funktion består av fem medarbetare som tillsammans arbetar stöttande och styrande inom samtliga HR-områden. Tillsammans har vi både bred och djup kompetens och ett stort engagemang för verksamhetens gemensamma mål. Vi ser fram emot att tillsammans med vår nya kollega utveckla HR-arbetet i förvaltningen!

I rollen som HR-specialist arbetar du såväl generellt som specialiserat med utgångspunkt i Göteborgs stads HR-processer. Du kommer att ha processansvar för någon eller några av processerna arbetsmiljö, rehabilitering och rekrytering och tillsammans med kollegor har du stor möjlighet att vara med och utveckla innehållet i tjänsten. Som processansvarig får du stort utrymme att sätta dig in i såväl stadens som förvaltningens processer och arbetssätt. Inom ramen för ditt arbete har du möjlighet att själv utforma metoder och arbetssätt.

Arbetet innebär många kontaktytor och förutsätter ett brett samarbete där du är med och skapar ett förtroendefullt samverkansklimat med förvaltningens samtliga aktörer.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har högskoleexamen inom HR eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer relevant för rollen samt erfarenhet och förståelse av systematiskt arbetsmiljöarbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med rehabilitering.

Då tjänsten innebär många kontaktytor behöver du ha förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Du har förståelse för förvaltningens mål och uppdrag och bidrar till helheten.

Du tar ansvar för såväl egna som gemensamma arbetsuppgifter med verksamhetens bästa i fokus. Du tar dina uppgifter på allvar, är mån om att slutföra det du påbörjat och ser till att arbetet blir utfört på rätt sätt.

Du har förmåga att förklara problem och information för olika mottagare och ur olika perspektiv och uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang.

I ditt arbete sätter du tydliga mål och du planerar aktiviteter och projekt i god tid. Du använder tiden effektivt och arbetar systematiskt och metodiskt, du ser till att arbetet slutförs och följer upp resultatet.


ÖVRIGT
Vänligen bifoga till din ansökan examensbevis eller motsvarande.
Intervjuer kommer att påbörjas under v.50.
Arbetsmarknad och vuxenutbildning erbjuder en arbetsplats i kontinuerlig utveckling. Vi arbetar för en hälsofrämjande och god arbetsmiljö och erbjuder bland annat flexibel arbetstid, friskvård och cykelförmåner. För oss ses mångfald som en styrka i vårt gemensamma uppdrag.
Vi rekryterar utifrån en kompetensbaserad rekryteringsprocess för att säkerställa en rättvis och jämlik rekrytering.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och undanber oss därför ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jobandtalent People Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jobandtalent People Sweden AB .

Nu söker vi erfarna lagermedarbetare till vår kund i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Sep 22
VÅRT ERBJUDANDE

Du blir del av en arbetsplats där din noggrannhet i kombination med din förmåga att vara effektiv kommer väl till pass. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter.
Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder.

ARBETSBESKRIVNING

Vi söker nu efter en erfaren lagermedarbetare till vår kund i Göteborg. Arbetet innefattar packning och emballering av gods kommunikation och övervakning av flöde mellan in- och utleverans, samt övrigt förekommande arbetsuppgifter på lager. Arbetet kräver att du har ordningssinne, är noggrann, kommunikativ och trivs i en miljö som kräver engagemang och fokus från dig.



DINA KVALIFIKATIONER

För att lyckas komma in i arbetsuppgifterna på ett tillfredställande sätt tror vi att du har tidigare vana av lagerarbete. Du ska vara en erfaren truckförare och även ha erfarenhet av administrativt lagerarbete såsom bokning av transporter. Erfarenhet från tidigare ledande roll inom lager är meriterande. Positiv inställning, teamplayer och intresse är en förutsättning för att lyckas i rollen.

Som person är du driven, positiv och kvalitetsmedveten. Egenskaper som passar in på dig är noggrann, tålmodig och att du uppskattar ordning och reda. Vi lägger stor vikt i att din personlighet ska stämma överens med företagets kultur och värderingar, du är därför med fördel en glad och positiv person. Det är även väsentligt att du har god förståelse av svenska i både tal och skrift.

KRAV

- TLP-Utbildning.

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- Har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent.
- Är ansvarsfull och ha en god känsla för detaljer.
- Har en hög servicenivå.
- Är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment.
- Är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.


OM OSS

Jobandtalent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Jobandtalent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nu söker vi händiga däckskiftare i Göteborg!

Fordonsmontör
Läs mer Sep 15
VÅRT ERBJUDANDE

Är du en person som trivs i en snabbrörlig miljö där det är högt tempo med fysiskt arbete? Varför inte ta chansen att söka ett säsongsjobb som däckskiftare till kommande säsong!

ARBETSBESKRIVNING

- Utföra hjulskifte på personbilar
- Bidra med god service till kunderna på däckverkstäder
- Jobbet utförs på dagtid mån-fre
- Arbetsstart i Oktober


DINA KVALIFIKATIONER

- Erfarenhet av hjulskifte
- Bra humör och god arbetsmoral
- B-körkort


MERITERANDE

- Tidigare jobbat på däckverkstad
- Truckkort


DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- har möjlighet att jobba heltid från Oktober till slutet på December.
- har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent.
- är ansvarsfull har god känsla för detaljer.
- har en hög servicenivå.
- är strukturerad och noggrann.
- är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.


OM OSS

På Jobandtalent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. En unik möjlighet för våra kunder. I kombination med nytänkande, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov resulterar den filosofin i bemannings- och personallösningar som verkligen gör skillnad. Både idag och i morgon.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

B-Chaufförer för kvällspass sökes i Göteborg

Paketbilsförare
Läs mer Aug 4
We are looking for drivers that are able to work 5-6 hours with start at 16:00 in afternoons. You will be delivering parcels with our vans. We have deliveries 6 days a week and you can decide which days you can work.

Your dutys

- Delivery parcels with our vans in and around Göteborg

What we are looking for

- Driver licensce, at least type "b" for manually driven cars.
- European driver license


Meritorius

- Driver license for at least two years
- Former experience from delivery goods


Your profile

To succeed with this we think you got.

- Is responsible and has a good sense of details.
- Are service minded
- Can work independently
- Like to communicate with people


Apply

Are you the one we looking for? Apply today!

Selection takes place on an ongoing basis and the position may be filled before the last application date

Ansök nu

B-Chaufförer för kvällspass sökes i Göteborg

Paketbilsförare
Läs mer Aug 1
We are looking for drivers that are able to work 5-6 hours with start at 16:00 in afternoons. You will be delivering parcels with our vans. We have deliveries 6 days a week and you can decide which days you can work.

Your dutys

- Delivery parcels with our vans in and around Göteborg

What we are looking for

- Driver licensce, at least type "b" for manually driven cars.
- European driver license


Meritorius

- Driver license for at least two years
- Former experience from delivery goods


Your profile

To succeed with this we think you got.

- Is responsible and has a good sense of details.
- Are service minded
- Can work independently
- Like to communicate with people


Apply

Are you the one we looking for? Apply today!

Selection takes place on an ongoing basis and the position may be filled before the last application date

Ansök nu

B-Chaufförer för kvällspass sökes i Göteborg

Paketbilsförare
Läs mer Jul 25
We are looking for drivers that are able to work 5-6 hours with start at 16:00 in afternoons. You will be delivering parcels with our vans. We have deliveries 6 days a week and you can decide which days you can work.

Your dutys

- Delivery parcels with our vans in and around Göteborg

What we are looking for

- Driver licensce, at least type "b" for manually driven cars.
- European driver license


Meritorius

- Driver license for at least two years
- Former experience from delivery goods


Your profile

To succeed with this we think you got.

- Is responsible and has a good sense of details.
- Are service minded
- Can work independently
- Like to communicate with people


Apply

Are you the one we looking for? Apply today!

Selection takes place on an ongoing basis and the position may be filled before the last application date

Ansök nu