Göteborg: Tekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet Tekniker i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som vill arbeta som fälttekniker och ansvara för service och reparationer hos olika kunder i regionen.

Som person är du social och trivs i en roll där kundkontakt är en viktig del i arbetet. Du är driven och framåt och vill uppnå resultat. Viktigt att du kan skapa din egen struktur och att du har en förmåga att planera och prioritera. Du är en problemlösare som är bra på att samarbeta och trivs i ett högt tempo.

Vi ser gärna att du har fordonsteknisk-, Truckteknisk-, eller verkstadsteknisk utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå.

B-körkort är ett krav.

Arbetstider är dagtid och på heltid.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Truckreparatör

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Truckreparatör.

Servicetekniker Källhage Truck AB

Läs mer Nov 22
Brinner du för teknisk problemlösning, har koll på hydraulik och besitter viss el-kunskap? Trivs du dessutom i en roll med frihet under ansvar och relationsskapande kundkontakt? Vi på Källhage Truck växer och behöver därför förstärka organisationen med ytterligare servicetekniker som vill bli en del av oss. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Källhage Truck
År 1998 grundades Källhage Truck i Göteborg och har sedan dess fungerat som en helhetsleverantör inom truck och materialhantering. Affärsidén är försäljning och uthyrning av ett komplett produktsortiment med nya och begagnade truckar samt sop/skurmaskiner. För dessa maskiner ska man också erbjuda service, reparationer, reservdelar och andra tillbehör. Källhage Truck är STILL Partner, generalagent för CLARK samt BAOLI Partner. Inom området för sop/skurmaskiner är de återförsäljare för märket DULEVO. Vi är ett härligt gäng på tolv personer och utgår tillsammans från vår lokal på Ringön men kommer inom en relativt snart framtid flytta till nya fräscha lokaler.

Servicetekniker
Din roll som Servicetekniker innebär att du kommer åka ut till kunder i Göteborg med omnejd och hjälpa till med felsökning, reparationer, underhållsarbete samt teknisk support. Arbetsdagen startas gemensamt på kontoret där alla samlas för att gå igenom arbetsdagen och ger också möjlighet att dela med sig eller ställa frågor till sina kollegor. Du kommer hämta din servicebil på plats hos oss för att lämna tillbaka den efter arbetsdagens slut. Under arbetsdagen har du telefon och laptop som arbetsredskap där du löpande tar emot arbetsorders och rapporterar slutfört uppdrag. Antalet kunder du kommer besöka per dag, varierar beroende på uppdragets storlek och omfattning. Du kommer också beställa reservdelar och se till att dessa levereras till rätt kund.

Arbetstiderna är mån-tors kl. 07:00-16:00, fre kl. 07:00-15:00

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande roll och känner dig trygg med teknisk problemlösning, hydraulik och har god el-kunskap. Som person är du trygg i dig själv och trivs med relationsskapande kundkontakt som är en viktig del av arbetet. Du drivs av problemlösning och motiveras av att hjälpa kunder och alltid ge det lilla extra. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och har lätt för att dela med dig av dina erfarenheter, och samtidigt ta emot hjälp från dina kollegor. Som person är du nyfiken och har ett intresse att ständigt utvecklas och förbättra tidigare kunskaper. Du trivs i ett mindre företag där din arbetsinsats, vilja och driv märks och blir en viktig del i vår fortsatta utveckling.

Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss blir du en del av ett familjärt, väletablerat bolag med högt i tak och korta beslutsvägar. Du blir en viktig del av fortsatta tillväxten och har möjlighet att vara med och påverka din egen och företagets utveckling. Här erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling och gemensamma personalaktiviteter. För att skapa de bästa förutsättningarna inleds anställningen med introduktion och samåkning.

Krav

- Erfarenhet från liknande roll
- Hydraulik
- Grundläggande el-kunskap
- Datorvana krävs eftersom vi genomför en hel del felsökning via diagnostikprogram
- B-körkort
- Flytande svenska i tal och skrift


Meriterande

- Relevant utbildning/erfarenhet (Fordonsteknisk/hydraulik/el)
- Erfarenhet från truckbranschen
- Svetskunskaper




Varmt välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2022-11-30
Tillträde: Enligt överenskommelse
Tjänst: Heltid
Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Serviceledare till Göteborg

Läs mer Nov 11
Linde Material Handling söker en serviceledare med placering på fast verkstad hos vår kund i Torslanda. Har du ett stort intresse för teknik, ledarskap och människor? Är du redo för en ny utmaning? Då kanske du är den vi söker.

Vi är en stark och stor aktör på servicemarknaden. Årligen säljer vi tusentals nya och begagnade truckar och våra kunder tecknar serviceavtal på merparten av dem. Våra kunder finns huvudsakligen inom industri-, logistik- och transportnäringen. Vi har de senaste åren haft en positiv utveckling och vi tänker fortsätta på den resan.

Vår nuvarande serviceledare går vidare till nya utmaningar internt och vi söker nu en ersättare.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som serviceledare kommer du leda och fördela arbete för tre servicetekniker på vår verkstad hos vår kund i Torslanda. Du följer upp och säkerställer att bemanning, service och reparationsarbeten utförs i rätt tid med högsta möjliga effektivitet, kvalitet och servicegrad. Den service och utrustning som vi levererar ska fungera så bra att den överträffar kundens förväntningar. Du verkar för att arbetet bedrivs i enlighet med de riktlinjer, ramar, rutiner och arbetssätt som gäller inom företaget. Du rapporterar till den regionala servicechefen.

Vem är du?
Vi söker dig som har någon form av teknisk utbildningsbakgrund, gärna inom fordonsteknik eller liknande. Du har flera års dokumenterad erfarenhet av att självständigt bedriva operativ arbetsledning inom en teknisk bransch. Du kan planera, prioritera och fördela arbete samt har en god administrativ förmåga. Meriterande är om du har arbetat med ekonomisk uppföljning, har lätt att sätta dig in i nyckeltal samt har arbetat i affärssystemet SAP. Du behärskar engelska och har B-körkort.

För att lyckas i rollen söker vi en lösningsorienterad och positiv ledare som sporras av att arbeta mot uppsatta mål. Som person är du prestigelös, du har ett coachande ledarskap, är öppen och nyfiken i ditt förhållningssätt och föredrar att arbeta operativt med många kontaktytor. Du har förmågan att planera och fördela arbetsuppgifter och resurser i verkstaden. Du har lätt för att skapa goda relationer med medarbetare, kollegor och kunder.

Vårt erbjudande
På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar - utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och konstandseffektivt sätt.

På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter - men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet - samtidigt som vi skapar ett värde för företaget och våra kunder.

Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid.

Linde Material Handling ingår i koncernen KION Group.

Övrig information
Vi erbjuder dig löpande utbildningar.

Frågor om tjänsten besvaras av servicechef Johan Magnusson på 070-070-818 50 15.

Vill du vara med på vår framgångsresa och jobba med truckar i världsklass? Varmt välkommen med din ansökan senast 30 november 2022.

Ansök nu

Servicetekniker Källhage Truck AB

Läs mer Sep 21
Brinner du för teknisk problemlösning, har koll på hydraulik och besitter viss el-kunskap? Trivs du dessutom i en roll med frihet under ansvar och relationsskapande kundkontakt? Vi på Källhage Truck växer och behöver därför förstärka organisationen med ytterligare servicetekniker som vill bli en del av oss. Läs mer om tjänsten och vem vi söker!

Källhage Truck
År 1998 grundades Källhage Truck i Göteborg och har sedan dess fungerat som en helhetsleverantör inom truck och materialhantering. Affärsidén är försäljning och uthyrning av ett komplett produktsortiment med nya och begagnade truckar samt sop/skurmaskiner. För dessa maskiner ska man också erbjuda service, reparationer, reservdelar och andra tillbehör. Källhage Truck är STILL Partner, generalagent för CLARK samt BAOLI Partner. Inom området för sop/skurmaskiner är de återförsäljare för märket DULEVO. Vi är ett härligt gäng på tolv personer och utgår tillsammans från vår lokal på Ringön men kommer inom en relativt snart framtid flytta till nya fräscha lokaler.

Servicetekniker
Din roll som Servicetekniker innebär att du kommer åka ut till kunder i Göteborg med omnejd och hjälpa till med felsökning, reparationer, underhållsarbete samt teknisk support. Arbetsdagen startas gemensamt på kontoret där alla samlas för att gå igenom arbetsdagen och ger också möjlighet att dela med sig eller ställa frågor till sina kollegor. Du kommer hämta din servicebil på plats hos oss för att lämna tillbaka den efter arbetsdagens slut. Under arbetsdagen har du telefon och laptop som arbetsredskap där du löpande tar emot arbetsorders och rapporterar slutfört uppdrag. Antalet kunder du kommer besöka per dag, varierar beroende på uppdragets storlek och omfattning. Du kommer också beställa reservdelar och se till att dessa levereras till rätt kund.

Arbetstiderna är mån-tors kl. 07:00-16:00, fre kl. 07:00-15:00

Vem söker vi?
Vi söker dig som har flera års erfarenhet från liknande roll och känner dig trygg med teknisk problemlösning, hydraulik och har god el-kunskap. Som person är du trygg i dig själv och trivs med relationsskapande kundkontakt som är en viktig del av arbetet. Du drivs av problemlösning och motiveras av att hjälpa kunder och alltid ge det lilla extra. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och har lätt för att dela med dig av dina erfarenheter, och samtidigt ta emot hjälp från dina kollegor. Som person är du nyfiken och har ett intresse att ständigt utvecklas och förbättra tidigare kunskaper. Du trivs i ett mindre företag där din arbetsinsats, vilja och driv märks och blir en viktig del i vår fortsatta utveckling.

Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss blir du en del av ett familjärt, väletablerat bolag med högt i tak och korta beslutsvägar. Du blir en viktig del av fortsatta tillväxten och har möjlighet att vara med och påverka din egen och företagets utveckling. Här erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling och gemensamma personalaktiviteter. För att skapa de bästa förutsättningarna inleds anställningen med introduktion och samåkning.

Krav

- Flera års erfarenhet från liknande roll
- Hydraulik
- Grundläggande el-kunskap
- Datorvana krävs eftersom vi genomför en hel del felsökning via diagnostikprogram
- B-körkort
- Flytande svenska i tal och skrift


Meriterande

- Relevant utbildning/erfarenhet (Fordonsteknisk/hydraulik/el)
- Erfarenhet från truckbranschen
- Svetskunskaper




Varmt välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Sista ansökningsdatum: 2022-11-10
Tillträde: Enligt överenskommelse
Tjänst: Heltid
Ort: Göteborg

Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare:

Evelina Löfberg, civ. ek, evelina.lofberg@platsa.se, 0733-28 18 60

Ansök nu

Servicetekniker After Sales Göteborg

Läs mer Okt 5
Beskrivning

Väx tillsammans med oss på Jungheinrich - Nu söker vi ytterligare två fälttekniker till Göteborg med omnejd.

Tjänsten ska tillträdas 5:e december 2022.



Beskrivning

Vi söker dig som vill arbeta som fälttekniker och ansvara för service och reparationer hos våra kunder inom regionen. Du kommer att ha ett självständigt arbete och jobba med marknadens absolut modernaste produktprogram. Vår roll är att vara den samarbetspartner som hjälper kunden att förbättra sin verksamhet. Att identifiera och kommunicera behov - detta är en grundpelare i vårt arbetssätt.



Profil

- Du är en social person som trivs i rollen där kundkontakt är en viktig del av arbetet
- Du har en god förmåga att planera och prioritera samt ha struktur i ditt utförande
- Du har tidigare erfarenhet av arbete inom truckbranschen eller liknande område
- Du har den rätta serviceandan och tycker om fysiskt arbete
- Att få jobbet gjort och att ha en nöjd kund är en självklarhet för dig!
- Då vår servicerapportering är helt datoriserad måste du ha god datorvana
- Som person är du drivande, framåt och gillar att uppnå resultat
- Du har lätt för att samarbeta, är lösningsorienterad, noggrann och hanterar ett högt tempo
- Vi ser gärna att du har fordonsteknisk-, Truckteknisk-, eller verkstadsteknisk utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå.




Erbjudande

Jungheinrich erbjuder dig ett utvecklande jobb med frihet, bra villkor och utmaningar i ett framgångsrikt företag. Tekniken i truckarna lär du dig genom Jungheinrichs löpande utbildningsprogram.



Körkort

B-körkort är ett krav.

Varaktighet

Tillsvidareanställning

Arbetstid/Varaktighet Heltid dagtid. I tjänsten kan det efter överenskommelse ingå beredskap.

Tillträde efter överenskommelse.

Ansökan

Ansök genom att klicka ansök nedan i annonsen, bifoga CV, personligt brev, möjligt tillträdesdatum samt löneanspråk snarast. Sista ansökningsdag 2022-10-30, men vi tillämpar löpande urval, vilket kan innebära att vi tillsätter tjänsten före sista ansökningsdag, så vänligen ansök snarast.



Vid frågor, kontakta:

Håkan Karlsson, Regional After Sales Manager Väst, på mobil 0702-259153 eller mail: hakan.karlsson@jungheinrich.se



Jungheinrich AG är en av världens största leverantörer av truckar, ställage och lagersystem. Den årliga tillverkningen är över 125 000 truckar. Företaget har totalt 18 000 anställda och en omsättning på 4 miljarder Euro. Vårt koncernspråk är engelska. Jungheinrich Svenska AB är helägt av det tyska moderbolaget och har cirka 170 medarbetare samt en omsättning på +500 miljoner kronor.

Jungheinrich ligger på 171:e plats på Forbes World's Best Employers 2021!

Huvudkontoret är placerat i Malmö. Vi har filialkontor i Stockholm och Göteborg, samt försäljningskontor i Linköping, Örebro och Sundsvall. Vår verksamhet består av försäljning av nya och begagnade truckar, truckuthyrning, truckservice och reservdelar. Vi erbjuder även kompletta lagerlösningar med ställage och lagersystem. www.jungheinrich.se (http://www.jungheinrich.se/)

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Arena Personal Sverige AB .

Biljettkontrollant

Trafikvakt
Läs mer Nov 25
Om Tjänsten

Som biljettkontrollant kommer du att arbeta med kontroller av passagerares färdbevis inom kollektivtrafiken i Göteborg med omnejd. En viktig del i arbetet som representant för Securitas och Västtrafik är att skapa trygghet och förtroende hos resenärerna. Du arbetar i grupp om fyra. Tjänsterna är framför allt heltid och förekommer i tre olika skift mellan tidsspannet 05:00 och 03:00.

Din profil

Då du kommer att vara ansiktet utåt för Securitas och Västtrafik är det viktigt att du som person:

- Har god social förmåga
- Är serviceinriktad
- Agerar professionellt och inger trygghet
- Trivs att arbeta i grupp samt enskilt och kan fatta snabba beslut i periodvis högt tempo
- Krav på godkända betyg i engelska och svenska.
- Krav på svenska språket i både tal och skrift. Ett plus är om du talar flera språk.


För att kunna bli aktuell för tjänsten krävs att du ej har anmärkningar i belastningsregistret. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs att du blir godkänd av länsstyrelsen för arbete inom auktoriserade bevakningsföretag.

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kemist

Kemist
Läs mer Nov 14
Nu söker vi på Arena Personal en Kemist till en av våra kunder i Göteborg

Arbetsuppgifter

Är du intresserad av ett omväxlande och utmanande arbete i en spännande bransch som är under ständig utveckling? Då kan avfallsbranschen och tjänsten som Kemist vara något för dig!

Nu söker vi en kemist till vår kund som är inne i en expansiv fas inom området Farligt Avfall. Som kemist arbetar du med utvecklingsarbete inom befintlig verksamhet samt kreativt arbete för att bäst möta samhällets behov av att minska mängden avfall. Som ett led i att ta en allt mer betydande roll i att avgifta samhället söker vi en sann miljökämpe med gediget intresse för samhällsnytta.

Tjänsten är placerad i Sävenäs inom verksamheten för farligt avfall som består av ca 20 medarbetare. Vi erbjuder dig ett spännande arbete och en arbetsgivare med höga ambitioner att utvecklas inom området. Du rapporterar direkt till Platschef inom FA- verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter
Arbeta med processer i vår produktion, merparten på anläggningar för Farligt avfall.
Process- och produktutveckling gällande såväl förbättring och optimering av befintliga arbetssätt som att etablera nya produktions- och affärsmöjligheter.
Driva projekt självständigt, både hos kunden och tillsammans med deras kunder och övriga intressenter i avfallskedjan.
Utbilda personal inom avfallshantering, speciellt inom området Farligt avfall och farligt gods.
Bevaka lagstiftning inom området och på så sätt anpassa behandlingsmetoder och arbetssätt.
I rollen ingår även att fungera som ett stöd vid frågor kring andra materialslag.

Frihet under ansvar utgör grunden för tjänsten där arbetsuppgifter kan komma att anpassas under tid beroende på var i processen vi gemensamt finner att kompetens för närvarande behövs bäst.

Kvalifikationer

Högskoleutbildning inom kemiteknik, miljövetenskap eller motsvarande.
Erfarenhet av utvecklingsarbete inom farligt avfall.
Relevant erfarenhet från kemisk industri, miljöhantering och kemikaliehantering.
Du kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift då arbetet bland annat omfattar kontakter med olika myndigheter.
B-körkort är ett krav.

Meriterande
Erfarenhet från arbete med avfallslagstiftning samt kemiska produkter är meriterande.
Erfarenhet av att arbeta aktivt med ADR-S för att säkerställa rätt hantering av farligt gods.
Erfarenhet av att utbilda inom farligt avfall och farligt gods, t e x sorteringsutbildningar.

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Sorteringskemist

Miljökemist
Läs mer Nov 14
Nu söker vi på Arena Personal en Sorteringskemist till en av våra kunder i Göteborg.

Arbetsuppgifter

Är du intresserad av ett omväxlande och utmanande arbete i en spännande bransch som är under ständig utveckling? Då kan avfallsbranschen och tjänsten som sorteringskemist vara något för dig!

Nu söker vi en sorteringskemist till våran kund som är inne i en expansiv fas inom området Farligt Avfall. Som sorteringskemist arbetar du med löpande sorteringar inom befintlig verksamhet samt aktivt arbete för att bäst möta samhällets krav på rätt behandlat avfall. Som ett led i att ta en viktig roll i att avgifta samhället söker vi en person med gediget intresse för samhällsnytta.

Tjänsten är placerad i Sävenäs inom verksamheten för farligt avfall som består av ca 20 medarbetare. Vi erbjuder dig ett spännande arbete och en arbetsgivare med höga ambitioner att utvecklas inom området. Du rapporterar direkt till Platschef inom FA- verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter
Sortera avfall och styra avfall till rätt behandling -vad får tas emot var.
Hålla utbildningar inom kompetensområdet
Kanalisera diverse avfallsfrågor i organisationen.
Stöd till samt arbete med ordinarie driftpersonal på anläggningarna.
Utföra sorteringsuppdrag
Hålla sig uppdaterad inom området

Frihet under ansvar utgör grunden för tjänsten där arbetsuppgifter kan komma att anpassas under tid beroende på var i processen vi gemensamt finner att kompetens för närvarande behövs bäst.

Kvalifikationer

- Gymnasiekompetens inom kemiteknik, miljövetenskap eller motsvarande.
- Specialiserad yrkeskunskap alt relevant eftergymnasial utbildning.
- Erfarenhet av praktiskt arbete inom farligt avfall alternativt farligt gods.
- Relevant erfarenhet från kemisk/process industri, miljöhantering eller kemikaliehantering.
- Du kan kommunicera mycket bra på svenska i tal och skrift då arbetet bland annat omfattar kontakter med olika myndigheter och kunder
- B-körkort
- Erfarenhet från arbete med avfallslagstiftning samt kemiska produkter är meriterande.
- Erfarenhet av att arbeta aktivt med ADR-S för att säkerställa rätt hantering av farligt gods.
- Erfarenhet av att hålla utbildningar, gärna inom farligt avfall och farligt gods

Arena Personal

Arena Personal är ett bemanningsföretag med driv. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade professionella processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Oavsett om du har ett långsiktigt eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta en lösning. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Köksbiträde

Köksbiträde
Läs mer Nov 28
Vi på Arena Personal söker nu köksbiträden till vår kund i Göteborg med omnejd

Arbetsuppgifter

Förbereda maten

Salladsberedning

Disk/städ

Kvalifikationer

Erfarenhet av arbete i kalla och/eller varma köket samt goda kunskaper om kökets hygien och kontrollrutiner.

Flytande svenska i tal och skrift

Som person

God lagspelare

Tar egna initiativ

Ödmjuk och drivande

Tycker om kundkontakt

God känsla för service

Om Arena Personal:

Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lagermedarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Nov 29
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack och sortering med scanner.

Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta dag och kväll. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska. Arbetstiderna är varierande beroende på uppdraget.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Krav: Kunna jobba minst 3d/v.

Arbetet börjar med en upplärningsperiod på 3 dagar.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu