Göteborg: Subway söker en administratör på 50%

Hitta ansökningsinfo om jobbet Subway söker en administratör på 50% i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Deltid

SUBWAY® söker en glad och noggrann administratör 50%
Vår verksamhet växer och vi behöver nya talanger. Gillar du ordning och reda och är strukturerad? Då skulle just du kunna vara vår nästa stjärna. Vill du vara med på vår resa att göra Subway ännu starkare? Då skall du fortsätta att läsa!
Subway är världens största snabbmatskedja med restauranger i över 100 länder. I Sverige finns ca 160 restauranger och målet är att öka antal restauranger de kommande åren. Subway Sverige är en organisation under ledning av DAF Group Oy som tillsammans ansvarar för över 350 restauranger i Sverige och Finland. Subway genomgår nu en omorganisation för att bättre kunna supporta nya och befintliga franchisetagare i Sverige och behöver därför förstärkning till vårt Sverigekontor i form av en administratör.
Vem är du och vad förväntar vi oss av dig?
- Du har tidigare erfarenhet av administration och eller handläggning
- Du är strukturerad dvs, planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar.
- Du är stabil, dvs är lugn och kontrollerad i stressituationer eller pressade situationer. Behåller ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker.
- Du är kvalitetsmedveten, dvs är noggrann och är väl medveten om mål och kvalitetsstandard.
- Du har en god samarbetsförmåga, dvs arbetar bra med andra människor. Relaterar sig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
- Du är serviceinriktad, dvs är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar.
Subway är ett amerikanskt företag, så vi förväntar oss att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person bör du vara självgående, driven och kommunikativ. Du skall tycka om att träffa nya människor och känna att det är givande att hjälpa andra. Att du har förmågan att uttrycka dig professionellt i både tal och skrift är ett krav.
Vad kommer du att få göra?
- översätta dokument från engelska till svenska
- korrekturläsa dokument
- lära dig mer om hur Subway fungerar
- administrera olika avtal mellan franchisetagare och Subway
- se till att dokument och handlingar är korrekt ifyllda innan de skickas vidare till berörda mottagare
- arbeta nära Leasing & Franchise manager och Operation Manager
- jobba ihop med ett härligt och glatt gäng


Start: Omgående
Placering: Centrala Göteborg
Omfattning: 50% med möjlighet till förlängning
Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter deltid
Lön: enligt överenskommelse


Vill du bli en nyckelperson i vårt engagerande lag?
Du är välkommen e-posta ditt CV, personliga brev och foto senast 11 december 2022 till job@subway.nu Skriv ”Administratör” i din ansökan.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

Administratör sökes till kund i Göteborg

Läs mer Nov 15
Har du god erfarenhet av kundkontakt samt administrativa uppgifter? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund, som är verksam inom fastighetsbranschen, söker en administratör till ett uppdrag på heltid. Uppdraget börjar omgående och löper i 4 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att arbeta hos vår kund i centrala Göteborg.

Sök tjänsten redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Tjänsten söks genom att klicka på ansök nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ansökan görs via Bemannias hemsida.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund kommer att skriva om alla avtal inom ett område, och behöver administrativt stöd med detta.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Kontrollera avtalsvillkor
- Administrera avtal i fastighetssystem
- Informera och skicka handlingar till hyresgäster
- Svara på frågor från hyresgäster kring skickade handlingar
- Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Erfarenhet av att jobba med kunder, gärna via mail/telefon
- Kommunikativ & serviceinriktad
- God förmåga att hantera även svåra samtal
- Effektiv och noggrann
- Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
- Tala och skriva svenska obehindrat, samt kunna kommunicera på engelska
- Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration



Meriterande för tjänsten: - Kunskaper inom ytterligare språk
- Kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, ydalia.mendoza@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Administratör i Göteborg

Läs mer Nov 8
Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren administratör till vår kund i Göteborg.
Uppdraget börja gälla omgående efter överenskommelse och pågår fram till 31 dec 2023 med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du arbeta med hantering av diverse administrativa uppgifter såsom inköp, resebeställning, mötesplanering, dokumentationshantering, kurs och konferensbokning och fakturahantering. Du kommer även att arbeta som administratör i projekt där andra arbetsuppgifter kan förekomma såsom hantering av IT-system och användare, onboarding av projektmedlemmar.

Dina kvalifikationer

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör

- Erfarenhet av att jobba i projekt


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, Roy.Hoang@Bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Administratör i Göteborg

Läs mer Okt 31
Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren administratör till vår kund i Göteborg.
Uppdraget börja gälla omgående efter överenskommelse och pågår fram till 31 dec 2023 med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du arbeta med hantering av diverse administrativa uppgifter såsom inköp, resebeställning, mötesplanering, dokumentationshantering, kurs och konferensbokning och fakturahantering. Du kommer även att arbeta som administratör i projekt där andra arbetsuppgifter kan förekomma såsom hantering av IT-system och användare, onboarding av projektmedlemmar.

Dina kvalifikationer

- Minst 5 års arbetslivserfarenhet som administratör

- Erfarenhet av att jobba i projekt


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, Roy.Hoang@Bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Administratör

Läs mer Okt 31
Är du en driven och strukturerad person som vill vara med på resan att utveckla vårt kontor i Göteborg?

Arbetsuppgifter:
Som administratör hos oss arbetar du i en bred roll med syfte att stötta och avlasta verksamheten med olika administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna består till exempel av att ta emot och svara på inkommande telefonsamtal och mail, posthantering, kontorsinköp, systemadministration och övriga kontorsgöromål. Rollen erbjuder en varierande arbetsdag med möjligheten att få arbeta med olika typer av arbetsuppgifter.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som:

- har en avslutad gymnasieutbildning
- har god datavana i Office-paketet
- behärskar svenska språket obehindrat, både i tal och skrift
- är strukturerad, noggrann och tar egna initiativ
- är social och öppen


För att trivas i denna roll och hos oss tror vi att du tycker om att ta ansvar för att självständigt driva ditt arbete framåt samtidigt som du motiveras av att hjälpa andra. Du trivs i en roll där du få ta egna initiativ och har intresse av att leverera bra lösningar och god service till kunder och kollegor.

Är du intresserad?
Du ansöker genom att skicka in ansökningshandlingar bestående av personligt brev och CV via nedan formulär.
Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.
Start: Enligt ök och med hänsyn till uppsägningstid, snabb start möjlig.
Omfattning: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar provanställning.

Vi strävar efter jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Välkommen med din ansökan!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater efter sitt godkännande kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.

Om oss

Ocab är ett rikstäckande sanerings- och avfuktningsföretag som finns på ett 50-tal orter över hela landet. Våra kunder finns i hela Sverige inom försäkringsbolag, fastighetsbolag, FM-bolag, industri, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Vi räddar ekonomiska värden och tid vid skador orsakade av framförallt brand och vatten och erbjuder tjänster vid utredningar, underhåll och sanering av fastigheter och industri.

Vi strävar efter jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Tillsammans står vi för Kvalitet - Engagemang - Hållbarhet.

Ansök nu

Administratör i Göteborg

Läs mer Okt 20
Om uppdraget

Nu söker vi en administratör till vår kund i Göteborg - med start efter överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten som administratör så kommer du främst att arbeta med att sköta administrativa rutiner, planera och samordna.
Andra arbetsuppgifter som kan förekomma:

- Operativt stöd för verksamheten
- Arbeta utifrån fastlagda rutiner
- Formulera brev, protokoll och dokumentation
- Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
- Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
- Utföra reseplanering
- Skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll




Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning

- Minst 1 års arbetslivserfarenhet som administratör eller liknade arbete
- Goda kunskaper i MS Office


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, Roy.Hoang@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Resty Nordic AB

Hittar inga andra jobb i Göteborg från Resty Nordic AB .