Göteborg: Supervisor till spännande uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Supervisor till spännande uppdrag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-02-27 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten

Vi söker en driven och utåtriktad supervisor till frukostuppdrag som vill arbeta på en attraktiv arbetsplats med mycket rörelse. Du är med i den dagliga driften och ansvarar för att leda och fördela arbetet. Du ser det det som en självklarhet att föregå med gott exempel och att leverera service på högsta nivå. Tillsammans med ditt team vill du vara med och skapa världens bästa frukostupplevelse! Tjänsten är förlagd under varannan helg med start så snart som möjligt. Anställningen kommer från och med Juni till mitten av Augusti övergå till en tidsbegränsad 80% tjänst.

Din Profil

Självklart är du redan en stjärna på service och älskar att leda en grupp. Du har ett öga för små detaljer och vet hur du skall delegera ut uppgifter. Ledarollen för dig faller naturligt och du är flexibel i att kunna anpassa dig efter situationer. I din roll som supervisor kommer du ha övergripande ansvar för personal och att få verksamheten att leverera bästa kvalité. Du är första kontaktperson på plats gentemot din personal samt gäster i restaurangen. Trots din strukturerade sida är det viktigt att du kan förmedla information på ett ödmjukt sätt.



Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet

- Gillar att jobba i team och leda personal

- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv och ödmjuk attityd
- Är flexibel och prestigelös
- Tala obehindrat svenska och engelska

- Meriterande om du tidigare haft likande arbetsroll / arbetat inom restaurang

I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny på Carotte de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service tillsammans med Carotte Staff.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Varannan helg, därefter 80% from Juni till mitten av Augusti.

Arbetstider: Vardagar mellan 05.00-13.30, helger 05.30-13.00.

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på beatrice@carotte.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Hovmästare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Hovmästare.

Spontanansökan

Läs mer Apr 12
Vill du vara med och göra Göteborg roligare?
Vi söker alltid efter duktiga medarbetare. Känns det inte helt rätt bland våra annonser som ligger ute just nu får du gärna skicka in en spontanansökan så kontaktar vi dig om vi tror oss ha en tjänst som kan passa.
I din spontanansökan vill vi att du skriver några rader om dig själv och vad du är intresserad av för typ av tjänster, vi vill också gärna att du skickar med ett cv med vad du gjort tidigare för att vi ska kunna matcha dig på bästa sätt med rätt roll.
Vi brinner för att göra Göteborg roligare!Göteborgsfamiljen består av 20 krogar som skall bidra till att göra staden mer levande och tryggare genom ett rikt gatuliv och en vänlig atmosfär

Ansök nu

Hovmästare/ servis

Läs mer Apr 2
Taverna Averna är en stimmig New York-italian bistro beläget på Tredje Långgatan. Här erbjuder vi våra gäster allt ifrån högkvalitativ lunch, träffsäkra cocktail samt senkvällar med DJ och go stämning.
Känslan på Taverna Averna är pulserande, självsäker och upplyftande. Servicen likaså, vår grymma personal har alltid gästen i fokus och gör allt för att ge bästa möjliga upplevelse.
Om dig
Vi söker dig som vill komplettera vårt team med din positiva personlighet, brinnande servicehjärta och engagemang för våra gäster.
Hovmästare
Från det att gästen kommer till den går är det en självklarhet för dig att ge den ditt fulla fokus, du har med din erfarenhet av a la carte servering insett vikten av detaljerna. Du älskar när det är högt tempo där du leder servispersonal och kommunicerar med köket för att optimera gästupplevelsen. I rollen som hovmästare visar du vägen för dina ambitiösa medarbetare och är en förebild i din kunskap såväl som med din positiva energi.
Servis
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service, människor, mat och dryck.Du är positiv, kvalitetsmedveten och van att jobba i ett högt tempo. Du har det lilla extra och rör dig i restaurangen med självsäkerhet, blicken mot gästerna samt med glimten i ögat. Observant är ett nyckelord. Du är punktlig och har en genuin servicekänsla för alla gäster och medarbetare.

Omfattning: Heltid
Lön: Efter överenskommelse
Säsong: April-september, med god chans till förlängning
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning.

2 års tidigare erfarenhet är ett krav.

Ansök nu

Hovmästare

Läs mer Apr 2
Prime Grill är en pulserande restaurang mitt på avenyn. Med Lounge(s) en trappa upp och Vinklubben i källaren skapas ett härligt flöde av gäster. Vi serverar kött av högsta kvalité samtidigt som vi bjuder på god stämning med otroliga drinkar i baren.
Om dig
Från det att gästen kommer till restaurangen till att den går är det en självklarhet för dig att ge den ditt fulla fokus, du har med din erfarenhet av tidigare ”a la carte-servering” insett vikten av detaljerna. Du älskar när det är högt tempo där du leder servispersonal, och kommunicerar med köket för att optimera gästupplevelsen. I rollen som hovmästare visar du vägen för dina ambitiösa medarbetare, samt är en förebild i din kunskap såväl som med din positiva energi.
Vi söker dig som växer med utmaningar, är kommunikativ och lösningsorienterad. I ditt ledarskap är du ödmjuk, tillitsfull och du är inte rädd för att hugga i när det behövs.
Omfattning: Heltid
Lön: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning.

Ansök nu

O'Learys Järntorget söker Skiftledare

Läs mer Feb 6
O’Learys Järntorget, stans största nöjescentrum, söker en erfaren och mångsidig Skiftledare!

Vi söker dig som

Har minst tre års arbetslivserfarenhet som skiftledare/områdesansvarig i restaurang/bar och har god kassavana. Vi ser att du har bred erfarenhet inom restaurangyrket och har arbetat både som bartender och servis under flera år och söker nu en ledarroll inom restaurangyrket. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska.

Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är mångsidig, lyhörd och uppmärksam på vad som behöver göras i restaurangen samt är snabb på att hjälpa till där det behövs.

Du är en naturlig ledare, problemlösare och en förebild för personalen när det kommer till hur man agerar och sköter sig i samtliga delar i restaurangen. Du är även en duktig och ödmjuk projektledare som delegerar uppgifter på ett tydligt sätt under både lugna och stressiga förhållanden. Vi ser även att du är bra på att skapa goda relationer, både med gäster och personal, och gillar att jobba som en del av ett team.

Arbetsuppgifter

Din yttersta roll som Skiftledare är att stötta Platschef/Restaurangchef genom att leda personalen under ditt skift och se till att verksamheten rullar på felfritt innefattande servis, bar, kök, aktiviteter, lokaler, gäster etc.

Du delegerar uppgifter, coachar personalen och kvalitetssäkrar samtliga områden under drift. Du arbetar själv i driften, är flexibel och arbetar där det behövs såsom i servisen, som bartender eller som aktivitetsansvarig.

Som Skiftledare kommer du exempelvis att:

- Coacha och kvalitetssäkra personalen under ditt skift

- Ansvara för att checklistor ges ut, delegeras, samlas in och kontrolleras

- Arbeta själv i drift där det behövs såsom i servis, hov, bar, aktivitet, spelreception etc

- Ser till att kassasystem, betalningsterminaler och övrig teknik fungerar under drift

- Ansvara för att lösa problem som kan uppkomma under drift och koppla in de parter som behövs vid behov

- Huvudsakligt ansvar för gästnöjdhet under ditt skift

- Huvudsakligt ansvar för att öppnings- & stängningsrutiner följs om inte Platschef eller Restaurangchef är på plats



Om O'Learys

O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan.

Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor.

Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag

Välkommen med din ansökan!

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 75%

ARBETSTIDER: Kvällar/Helger

PLATS: Järntorget, Göteborg

VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

Ansök nu

Hovmästare/Servis

Läs mer Dec 11
Taverna Averna är en stimmig New York-italian bistro beläget på Tredje Långgatan. Här erbjuder vi våra gäster allt ifrån högkvalitativ lunch, träffsäkra cocktail samt senkvällar med DJ och go stämning.

Känslan på Taverna Averna är pulserande, självsäker och upplyftande. Servicen likaså, vår grymma personal har alltid gästen i fokus och gör allt för att ge bästa möjliga upplevelse.

Om dig

Vi söker dig som vill komplettera vårt team med din positiva personlighet, brinnande servicehjärta och engagemang för våra gäster.

Hovmästare

Från det att gästen kommer till den går är det en självklarhet för dig att ge den ditt fulla fokus, du har med din erfarenhet av a la carte servering insett vikten av detaljerna. Du älskar när det är högt tempo där du leder servispersonal och kommunicerar med köket för att optimera gästupplevelsen. I rollen som hovmästare visar du vägen för dina ambitiösa medarbetare och är en förebild i din kunskap såväl som med din positiva energi.

Servis

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service, människor, mat och dryck.
Du är positiv, kvalitetsmedveten och van att jobba i ett högt tempo. Du har det lilla extra och rör dig i restaurangen med självsäkerhet, blicken mot gästerna samt med glimten i ögat. Observant är ett nyckelord. Du är punktlig och har en genuin servicekänsla för alla gäster och medarbetare.

Vi letar efter en härlig servis och en grym hovmästare för att komplettera vårt team. Båda tjänsterna är på 100% och inleds med en provanställning. Lön och startdatum efter överenskommelse. Sök redan idag och bli en värdefull del av vårt arbetslag!

2 års tidigare erfarenhet är ett krav.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB .

Värd/Värdinna till Alecta Fastigheters coworkingsatsning Flexiwork

Receptionist, telefonist
Läs mer Apr 2
OM ARBETSGIVARENAlecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024öppnar Alecta Fastigheter sin första coworkinganläggning i Göteborg under namnet Flexiwork i kvarteret Regina.
Kvarteret ReginaPå Rosenlund, rakt under bastion Christina Regina, hittar du Kvarteret Regina. Här kommer organisationer och verksamheter nå framgång genom den fulla frihet som Drottning Kristina eftersträvade redan för 400 år sedan.I Alecta Fastigheters nya kontorsvaruhus Regina i centrala Göteborg vid Hvitfeldtsplatsen öppnar deras första Flexiwork Hovet som slår upp portarna 15:e maj. Flexiwork, som är namnet på Alecta Fastigheters coworking, är ett nytt affärsområde inom företaget.
Fastigheten byggs i två etapper och rymmer totalt 31 000 kvadratmeter. Första etappen omfattar en flexiyta på 1 100 kvm och andra etappen en yta på 1 900 kvm. Kvarteret Regina ligger centralt placerat och attraherar innovationsdrivna och kreativa företag. Fastigheten omfamnar allt från flexibla kontraktslösningar, musikinspirerade inredningskoncept, coworking /flexiwork, färdiginredda lokaler samt restauranger och butiker. I fastigheten är det fokus på återbruk och fastigheten certifieras enligt Breeam SE. Läs mer om Hovet här: https://kvarteretregina.se/kontor/

OM TJÄNSTEN
Är du redo att vara ansiktet utåt för Hovet och skapa magiska ögonblick för våra gäster? Då kan rollen som värd vara perfekt för dig! Som värd är din viktigaste uppgift att ge våra gäster en förstklassig upplevelse från det att de kliver in genom dörrarna.
Din dagliga rutin kommer att inkludera att välkomna besökare med ett leende, svara på deras frågor samt se till att våra konferensgäster och medlemmar har allt de behöver för en smidig vistelse.Det innebär att ordna frukostar, luncher och fikapauser, samt se till att all konferensteknik är i toppskick när det behövsoch hantera allehanda administrativa uppgifter.
Ditt öga för detaljer kommer att vara ovärderligt när du ser till att våra utrymmen alltid är prydliga och presentabla för våra gäster. Du behöver ha väl kännedom av lokalerna som du är ansvarig för att visa till nya potentiella medlemmar till coworking arenan.Dessutom kommer du att vara ansvarig för att bemanna receptionen och säkerställa att varje gäst får det förstklassiga bemötande de förtjänar.
Som en del av teamet kommer du också att vara med från början och vara en del av uppbyggnaden av rutiner, processer och standarder för både receptionen och konferensavdelningen.Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är heltid och arbetstiderna är förlagda vardagar 8.00-17.00. Under vissa event kan enstaka kvällar samt helgarbete förekomma.
Tillträde Slutet på april, början på maj 2024
DIN PROFIL
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och alltid sätter kunden främst.
Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga att jag anade det så jag har redan kollat upp det. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.
Vidare har du ett säljande förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. Vi ser gärna att du har arbetat i någon form avaffärssystem samt bokningssystemtidigare och har du erfarenhet av Nexudus är det meriterande.
Genom din tidigare erfarenhet av liknande roller är du även bekant med modern konferensteknik och har lätt för att lösa vanligt förekommande tekniskt strul som kan uppstå. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.
I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Vill du öka dina chanser att gå vidare i rekryteringsprocessen, rekommenderar vi att du bifogar ett personligt brev i din ansökan. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.OM OSS
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper vårakunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Viskräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifikabehov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen ochbesöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION
I denna process samarbetar Alecta Fastigheter med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direktav Natalie Fjellström via mail natalie@carotte.se.Vibehandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan såsnart som möjligt.

Ansök nu

Servering, event- och cateringpersonal till Carotte Staff

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 12
Om tjänsten

Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen!

Söker du ett jobb där du får hänga med härliga människor? Då har vi kanske något spännande för dig! Vi letar efter personer som inte rynkar på näsan åt att ge service och trivs i en rörlig och livlig arbetsmiljö. Det viktigaste är att du har en positiv inställning och vill leverera toppservice till våra många kunder i Göteborgsområdet med hjälp av våra superduktiga medarbetare. Häng med oss och bli en del av vårt härliga team!

Du kommer att få glänsa vid olika event, företagsfester, storslagna banketter och mer inom besöksnäringen. Vi har allt från glamorösa konferensanläggningar och lyxiga hotellkedjor till trendiga kontorshotell och egna Carotte restauranger. Vad som är extra bra? Du kan anpassa dina arbetstider efter ditt eget schema. För de som är extra ambitiösa finns möjligheter till vidareutbildning, mer ansvar och fasta uppdrag runt om i hela Sverige. Här kan du verkligen göra karriär med stil! ????????

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera hög servicenivå i sann Carotte anda till våra kunder.

Hos oss finns flera möjligheter!

- Bankett: servis, bankett bar

- Restaurang: á la carte servis, runner, diskare, bar
- Festlokal: servis, runner
- Catering: servis, runner, bar

- Event: Eventvärdar, servis



Hur kan en arbetsdag se ut?

Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service.

Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt.

Vi letar efter någon som:

- Älskar att ge bra service och sprida glädje.

- Har alltid ett leende på läpparna, är flexibel och prestigelös.

- Är en riktig social fjäril

- Har full koll på svenska och engelska, både när det gäller att prata och skriva.

Kan du checka av dessa punkter? Om ja, då är du precis den vi vill ha!





I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

Vi jobbar nära vårt systerbolag Carotte Food & Event som arrangerar flera spännande uppdrag framöver.

Roliga uppdrag under 2024 som vi ser fram emot tillsammans med Carotte Food & Event:

- Göteborgsvarvet - folkfesten där vi levererar mat och dryck till tappra löpare från hela Sverige. (maj 2024)

- Gothia & Partille Cup - Var delaktig i världens största fotbollsturnering och träffa fotbollsspelande glada ungdomar från hela världen. (sommar 2024)

- Event på Åby Arena - Häst kapplöpning med glada spelare som vi serverar gedigen mat & dryck (Augusti 2024)

- Veteran VM - friidrottens främsta seniorer tar upp till kamp! (Augusti 2024)

- Winterlights - en magisk promenad genom ljud & ljus i ett vinterlandskap. (vinter 2024)

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Alla som arbetar med oss behöver genomgå första steget i vår utbildning.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Servering, event- och cateringpersonal till Carotte Staff

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 13
Om tjänsten

Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen!

Söker du ett jobb där du får hänga med härliga människor? Då har vi kanske något spännande för dig! Vi letar efter personer som inte rynkar på näsan åt att ge service och trivs i en rörlig och livlig arbetsmiljö. Det viktigaste är att du har en positiv inställning och vill leverera toppservice till våra många kunder i Göteborgsområdet med hjälp av våra superduktiga medarbetare. Häng med oss och bli en del av vårt härliga team!

Du kommer att få glänsa vid olika event, företagsfester, storslagna banketter och mer inom besöksnäringen. Vi har allt från glamorösa konferensanläggningar och lyxiga hotellkedjor till trendiga kontorshotell och egna Carotte restauranger. Vad som är extra bra? Du kan anpassa dina arbetstider efter ditt eget schema. För de som är extra ambitiösa finns möjligheter till vidareutbildning, mer ansvar och fasta uppdrag runt om i hela Sverige. Här kan du verkligen göra karriär med stil! ????????

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera hög servicenivå i sann Carotte anda till våra kunder.

Hos oss finns flera möjligheter!

- Bankett: servis, bankett bar

- Restaurang: á la carte servis, runner, diskare, bar
- Festlokal: servis, runner
- Catering: servis, runner, bar

- Event: Eventvärdar, servis



Hur kan en arbetsdag se ut?

Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service.

Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt.

Vi letar efter någon som:

- Älskar att ge bra service och sprida glädje.

- Har alltid ett leende på läpparna, är flexibel och prestigelös.

- Är en riktig social fjäril

- Har full koll på svenska och engelska, både när det gäller att prata och skriva.

Kan du checka av dessa punkter? Om ja, då är du precis den vi vill ha!





I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

Vi jobbar nära vårt systerbolag Carotte Food & Event som arrangerar flera spännande uppdrag framöver.

Roliga uppdrag under 2024 som vi ser fram emot tillsammans med Carotte Food & Event:

- Göteborgsvarvet - folkfesten där vi levererar mat och dryck till tappra löpare från hela Sverige. (maj 2024)

- Gothia & Partille Cup - Var delaktig i världens största fotbollsturnering och träffa fotbollsspelande glada ungdomar från hela världen. (sommar 2024)

- Event på Åby Arena - Häst kapplöpning med glada spelare som vi serverar gedigen mat & dryck (Augusti 2024)

- Veteran VM - friidrottens främsta seniorer tar upp till kamp! (Augusti 2024)

- Winterlights - en magisk promenad genom ljud & ljus i ett vinterlandskap. (vinter 2024)

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Alla som arbetar med oss behöver genomgå första steget i vår utbildning.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Kontorsassistent för uppdrag på 50% vardagar

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 7
OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. Carotte har kontor i Göteborg, Stockholm & Jönköping och kunder över hela Sverige.

VÅR KUND

Carotte Staff söker åt kund en erfaren och professionell kontorsassistent till ett konsultbolag med höga verksamhets ambitioner.

Kulturen på denna arbetsplats präglas av höga ambitioner, professionalitet och driv. Teamet hos vår kund består av noga utvalda högpresterande proffs, erkända inom sina områden och som alltid sätter kunden i fokus.

Om tjänsten

Vi söker en person som har en känsla för detaljer, har förmågan att arbeta effektivt i varierande tempo och har en flexibel inställning till arbetsuppgifter. Vi tror att du som söker denna position har en välkomnande attityd, du är en relationsskapare med en förmåga att skapa positiva möten för besökare och kollegor. Du trivs i en professionell miljö och är tillmötesgående.

För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom kontorsarbete och även konferens. Du talar & skriver obehindrat i både svenska och engelska. Du bör också ha god datorvan och du kommunicerar professionellt i skrift. Du har en naturlig känsla för att vara uppmärksam på detaljer och får med lätthet ett helhetsgrepp över den dagliga verksamheten.

Dina arbetstider: Dagtid, måndag till fredag främst förmiddag men kan även vara förlagda under eftermiddag.

Anställningsform: Provanställning 6 månader därefter tillsvidareanställning. Du är anställd hos oss på Carotte Staff och arbetar 50% hos vår kund.

Startdatum: Enligt överenskommelse

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta natalie@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Reception- & serviceansvarig till nysatsningen Leir Mat & Möten

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Feb 6
OM ARBETSGIVAREN

Carotte har sedan starten 1982 levererat catering och service i toppklass. Vi är numera en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Soft Facility Services med fokus på möten & upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang.
Idag består Carotte av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Carotte har kontor i Stockholm, Göteborg & Jönköping med kunder över hela Sverige.


OM KUNDEN

Alecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024 utvecklar och nyöppnar Alecta Fastigheter i toppmoderna kontorsfastighet Göteborg. Fastigheten genomgår nu omfattande renoveringsinsatser där reception, konferens, serviceytor & restaurang utvecklas tillsammans med servicepartnern Carotte Group.

Ullevi Park stod inflyttningsklar våren 2012. Fastigheten består av två sammanbyggda hus, med totalt 16 våningsplan. Det är med stolthet Carotte förvaltar serviceuppdraget för hela anläggningen hos Alecta Ullevi Park. Inom kort kommer service i form av gemensam reception, loungeytor, konferensavdelning och restaurang med mera finnas tillgängligt för hyresgäster och besökare. Vi ser fram emot att erbjuda personal, hyresgäster, alla i närområdet och nyfikna förbipasserande att njuta av fantastiskt värdskap och smakrik mat i vår nya Restaurang och konferensanläggning "Leir".


OM TJÄNSTEN

I rollen som Reception- & serviceansvarig blir du en viktig pusselbit i nysatsningen av Leir Mat & Möten.

Du har huvudansvaret för all service i fastigheten där du hanterar såväl hyresgäster som externa besökare och konferensgäster. I ditt dagliga arbete har du ansvar för den fartfyllda konferensdelen där du ordnar med bl.a. offerter, visningar, frukostar, luncher, fika samt konferensteknik vid behov. Vidare ser du med ditt utmärkta sinne för detaljer till att alla utrymmen alltid är presentabla för hyres- och konferensgäster. Du bemannar också receptionen och säkerställer ett förstklassigt bemötande för gästerna. I receptionen tar du emot besökare, hjälper hyresgästerna med deras löpande frågor, du har ansvar för nyckelkvittering för fastigheten och hanterar i övrigt allehanda administrativa uppgifter. Du samarbetar dagligen och har en god dialog med dina kollegor i restaurangen som drivs av Carotte. Du kommer in i ett tidigt skede av verksamheten och kommer vara delaktig i uppbyggnaden av rutiner, processer och standarder för såväl reception som konferens.

Tillträde till tjänsten: Mars 2024
Arbetstider: Är förlagda under kontorstider med flexibilitet för visst kvällsarbete vid event & arrangemang.
Anställning: Via Carotte Staff till uppdrag hos Alecta

VI SÖKER DIG

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för mötet med människor och kan förmedla ett starkt värdskap. Du har servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i en dynamisk miljö där du får möjligheten att vara behjälplig hyresgästerna i fastigheten i både högt och lågt. För att trivas i rollen behöver du ha en fallenhet och intresse för att vara säljande och koordinerande kring konferenser och service.

Vi tror att du gillar att engagera dig i aktiviteter och aktivering för en varierad & trevlig miljö för fastighetens hyresgäster där du skapar community. Du har tidigare erfarenhet av att skapa konferenser och event. Du är en skicklig relationskapare och drivs av att föra människor samman.

Som person så är ditt ledord energi och du trivs med att konstant vara i rörelse för att ge en service upplevelse utöver det vanliga. Ditt proaktiva arbetssätt gör att du alltid ligger ett steg före.

Din profil:

Tidigare arbetat i servicebranschen
Ett skarpt öga för detaljer
Är flexibel i ditt arbete och kan hantera en dynamisk arbetsmiljö
Inte är rädd för att hugga i där det behövs
Har god datorvana, med erfarenhet från Officepaketet
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har erfarenhet av konferenser

Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på natalie@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Reception, konferens, möten, värd/värdinna, Carotte, Alecta

Ansök nu

SiteManager/Platschef till Alecta Fastigheters coworkingsatsning Flexiwork

Konferenschef
Läs mer Jan 5
OM ARBETSGIVAREN

Alecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024 öppnar Alecta Fastigheter sin första coworkinganläggning i Göteborg under namnet Flexiwork i kvarteret Regina.

Kvarteret Regina

På Rosenlund, rakt under bastion Christina Regina, hittar du Kvarteret Regina. Här kommer organisationer och verksamheter nå framgång genom den fulla frihet som Drottning Kristina eftersträvade redan för 400 år sedan.

I Alecta Fastigheters nya kontorsvaruhus Regina i centrala Göteborg vid Hvitfeldtsplatsen öppnar deras första Flexiwork Hovet som förväntas stå klart i slutet av april 2024. Flexiwork, som är namnet på Alecta Fastigheters coworking, är ett nytt affärsområde inom företaget.

Fastigheten byggs i två etapper och rymmer totalt 31 000 kvadratmeter. Första etappen omfattar en flexiyta på 1 100 kvm och andra etappen en yta på 1 900 kvm. Kvarteret Regina ligger centralt placerat och attraherar innovationsdrivna och kreativa företag. Fastigheten omfamnar allt från flexibla kontraktslösningar, musikinspirerade inredningskoncept, coworking /flexiwork, färdiginredda lokaler samt restauranger och butiker. I fastigheten är det fokus på återbruk och fastigheten certifieras enligt Breeam SE.

Läs mer om Hovet här: https://kvarteretregina.se/kontor/

OM TJÄNSTEN


I rollen som platschef för Alecta Fastigheters nya Flexiwork-satsning blir du en central del av projektet redan från början. Din position är avgörande för att forma och utveckla konceptet och du kommer vara involverad i allt från affärsmodell och försäljning till eventplanering. Ditt arbete sträcker sig även till att skapa en trivsam och produktiv arbetsmiljö genom att sätta samman en mångsidig och välbalanserad kundmix.

Du kommer inte bara vara delaktig i strategin och planeringen av verksamheten, utan också ha ansvar för personal, där du får chansen att bygga upp ditt eget team genom att vara delaktig i rekrytering. Ditt dagliga arbete kommer innefatta försäljning, service och att noggrant följa upp ekonomin och leverantörsrelationer. I det inledande skedet är fokus satt på att etablera Hovet på marknaden, försäljning blir en viktig del av arbetet och potentialen för ytterligare Flexiwork-enheter öppnar upp för framtida utveckling, med Hovet som den första av flera planerade öppningar i Göteborg. Start senast april 2024.

Tillträde till tjänsten: Februari/Mars 2024

VI SÖKER DIG SOM HAR


Vi tror du har erfarenhet av resultat- och verksamhetsansvar samt bevisad förmåga att sätta, driva och följa upp organisationen mot tydliga mål. Att du besitter förmågan att leda och utveckla verksamhet och människor samt implementera ett fantastiskt värdskap. Att du har mångårig erfarenhet av sälj: från att själv sälja till att bygga en vinnande säljkultur i organisationen. För att trivas i rollen uppskattar vi även att du har en fallenhet och intresse för att ta till dig och analysera ekonomiska samband, göra affärsmässiga kalkyler och utveckla affären.



DIN PERSONLIGHET

Vi tror att du är nyfiken, säljande, tänker helhet och trivs bäst i en organisation där du förväntas tänka nytt, kan påverka och där beslutsvägarna är korta. Att du är en proaktiv, rådgivande och en prestigelös problemlösare. Som ansvarig på Hovet kommer du ha många kontaktytor så det är också viktigt att du är en relationsbyggare med genuint intresse för människor och hur vi bygger engagemang, förtroende och samarbete hos både kunder och medarbetare och gillar att skapa en mötesplats där både människor och affärer växer.

OM OSS


Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.





ÖVRIG INFORMATION


I denna process samarbetar Alecta Fastigheter med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av Negin Hafizi via mail negin@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu