Göteborg: Regionchef väst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Regionchef väst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-10-05 // Varaktighet: Heltid

Vi letar just nu efter vår nya hjälte som vill vara med och leda vår verksamhet i västra Sverige. Saps söker dig som vill, vågar och tror på att du kan lyckas! Våra medarbetare är det viktigaste vi har för att nå vårt mål - att leverera Sveriges bästa service inom vår bransch!

OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder bästa service inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter.

Saps kultur präglas av oräddhet inför nya idéer, enkelhet i allt vi gör, flexibilitet i en föränderlig värld och ansvarsfullhet gentemot våra kunder, partners och inte minst varandra. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med ca 150 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta.

Vi ställer stora krav på engagemang, kompetens och initiativförmåga hos våra medarbetare. I gengäld kan vi erbjuda stort utrymme och stöd för egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder.

Om rollen du söker

Som Regionchef ansvarar du för vår drift och operativa organisation inom affärsområdena infrastruktur och fastighet, med fokus på leverans, ledarskap, kund samt affärsutveckling. Du leder ett team bestående av arbetsledare och ett 20 tal servicetekniker där vi levererar servicelösningar till våra kunder

Ditt uppdrag är att vara ansvarig för ledning, planeringen av den dagliga verksamheten såväl som den långsiktiga driften och på så sätt säkerställa att Saps levererar i enlighet med det förutsättningar som avtalen stipulerar och som kunden förväntar sig. Du leder och coachar dina medarbetare till att nå uppsatta mål.

Du är budgetansvarig för enheterna och i rollen ingår att sköta löpande administration såsom att färdigställa fakturaunderlag till kund, godkänna leverantörsfakturor och tidrapporter samt lagerinventering. Du kommer även ansvara för att följa upp entreprenaden och Saps leverans av uppdraget i driftmöten tillsammans med kund. Självklart ingår det att löpande aktivt arbeta med ledarskap, kund och försäljning.

Du kommer i dagsläget att ansvara för depåer som ligger i Göteborg, Borås, Mariestad samt Uddevalla men vi ser gärna en utveckling av verksamheten i mellersta norra Sverige. Din placeringsort kan vi vara flexibla med men du skall kunna och vilja ta dig runt till de olika delarna i ditt verksamhetsområde.

Som regionchef rapporterar du till VD och ingår i ledningsgruppen

VEM ÄR DU?

För att du ska lyckas i rollen, är du resultatinriktad genomförare och strävar efter att uppnå resultatenhetens mål. Du har ett gott självförtroende och en god självinsikt. Du är en erkänt serviceinriktad och erfaren ledare som håller god ordning och struktur. Att du är öppen och positiv och tycker om att arbeta med människor är förutsättningar för tjänsten. Rollen ställer höga krav på kommunikativ förmåga med fokus på tydlighet och dialog.

Du har flera års erfarenhet av arbete med och ledarerfarenhet inom branschen, med personal- och ekonomiskt ansvar. Du är en engagerad person med förmåga att, med en tydlig vilja och ambition, leda och fördela arbetet så att alla inom teamet vet vad de skall göra samt skapa förutsättningar för teamet att lyckas med sina uppgifter. Allt med kunden i fokus.

Du har relevant eftergymnasial utbildning alternativt i arbetslivet motsvarande förvärvad erfarenhet. Du är en god administratör och behärskar svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Officepaketet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och letar efter dig som trivs i en miljö där du jobbar självständigt mot uppsatta mål och tar fullt ansvar i att bygga din organisation för att möta leveranskraven från våra kunder. Då du ansvarar för ett stort geografiskt ansvarsområde krävs det du anammar flexibiliteten hos både dig & din personal.

VI ERBJUDER DIG

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus

Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar

En tjänst hos oss innebär en fantastik möjlighet att få vara del i ett entreprenörsdrivet bolag med stark konkurrenskraft på en enorm marknad, med möjlighet att påverka och vara med på en utmanande tillväxtresa med tuffa mål och visioner!

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor gällande tjänsten besvaras av;

Läs mer om oss på http://www.saps.se/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Platschef, anläggning

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Platschef, anläggning.

Projektledare Anläggning

Läs mer Jan 26
Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 850 personer.

Göteborg befinner sig i den mest omfattande utvecklingen i modern tid. Göteborgs Stad har sedan årsskiftet 22/23 en ny organisation för stadsutveckling. Syftet med förändringen är att skapa en mer sammanhållen stadsutvecklingsprocess, i såväl planering, genomförande som förvaltning av staden. Förändringen ska bidra till ökad effektivitet och transparens i arbetet med stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv.

Göteborgs Stad arbetar utifrån demokratins värdegrund. Den avspeglar sig i stadens fyra gemensamma förhållningssätt; Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi tänker nytt.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborgs Stad står inför många spännande utmaningar beträffande stadens och stadsrummens utveckling. Vi söker dig som vill bidra till ett hållbart samhälle för allt fler göteborgare!

Vår enhet Anläggning arbetar med att underhålla, bygga och anlägga torg, gator, hållplatser, gång- och cykelbanor, VA-arbeten, parker och övriga utemiljöer för Göteborgs Stad. På enheten där du kommer att arbeta är vi närmare 25 anställda. Vi är kommunens utförare i egen regi när det gäller bygg och anläggning i gatu- och parkmiljö.

Som projektledare ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av olika anläggningsprojekt. Projekten rör i
huvudsak mark-, väg-, och ledningsarbeten. På uppdrag av enhetschef kommer du att leda och fördela det operativa arbetet och utveckla gruppens verksamhet och organisation. Detta sker i samverkan med medarbetare, chefer inom förvaltningen och kunder.

Du kommer ha budgetansvar för projekten vilket innebär att du kommer arbeta med bland annat ekonomisk uppföljning och prognoser. Du kommer även att bistå enhetschef i framtagande av strategier och utveckling av enhetens verksamhet.

Som anställd i Göteborgs Stad är det viktigt att du är och uppträder som representant för arbetsgivaren, att du tillämpar lagar och förordningar, använder intern och extern kommunikation som verktyg för att få verksamheten att fungera effektivt samt leder och styr verksamheten med fokus på dem verksamheten är till för.

I dina uppgifter ingår också att hålla dig uppdaterad om relevanta regelverk och styrande dokument som styr verksamheten samt ansvara för att dessa efterlevs. Du kommer ha många kontaktytor och kontinuerligt samarbete med
olika samverkanspartners. Du arbetar direkt mot beställare inom Göteborgs Stad med både konstruktionslösningar och kostnadsberäkning.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med erfarenhet av projekt och anläggningsverksamhet i ledande befattning, exempelvis som platschef. Du har relevant akademisk och/eller yrkesutbildning eller motsvarande erfarenhet som bedöms som likvärdig. Högskoleutbildning är meriterande.

Vi ser att du har erfarenhet av att leda personal och har en god ledarskapsförmåga. Detta innefattar bland annat att du är
lyhörd, ansvarsfull, arbetar mål- och resultatinriktat och har en god kommunikationsförmåga.

Du behöver även ha erfarenhet av att arbeta administrativt och ha goda kunskaper i Office-paketet. Körkort B är ett krav för tjänsten.

I din ansökan vill vi att du punktar upp din utbildningsbakgrund och erfarenhet från tidigare jobb i ditt CV. Vi vill även att du beskriver vad du tycker är viktigt i ett ledarskap.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vår arbetsplats är belägen i centrala Göteborg och vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Om rekryteringsprocessen:
För din kännedom arbetar vi med kompetensbaserade rekryteringsprocesser, en metod som innebär att vi fokuserar på kompetens för tjänsten samt personliga egenskaper. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.

Ansök nu

Operation Manager Göteborg

Läs mer Jan 22
Operation Manager till Area Göteborg.

Trivs du i situationer där samarbete med dina medarbetare är avgörande för framgång, där du måste utnyttja hela din potential för att lyckas? Önskar du samtidigt ett fritt och omväxlande jobb på ett av Sveriges populäraste asfaltsföretag? I så fall råder vi dig verkligen att söka denna tjänst!

Affärsområde NCC Industry är en nordisk organisation specialiserad på hållbara lösningar inom asfalt, stenmaterial, grundläggning och vägbeläggning. Genom kundanpassade koncept och moderna arbetsmetoder kan vi erbjuda dig ett spännande arbete i en utvecklande miljö.

Rollen som Operation Manager

Som Operation Manager leder och utvecklar du vår verksamhet inom asfaltsbeläggning och har daglig kontakt med kommuner och privata aktörer.  Det innebär att du planerar och samordnar resurser, både interna och externa. Du har tekniskt och ekonomiskt ansvar för produktionens utförande samt har arbetsmiljöansvar.

Det är en självklarhet för dig att kommunicera och leva efter NCC:s strategier och våra värderingar Ärlighet, Tillit och Respekt.

Din profil

Som person är du driven, flexibel och duktig på att samarbeta tillsammans med såväl kollegor som kunder. Du behöver vara strukturerad och ha ett sinne för logistik samt ha ett stort intresse för att uppnå effektivitet i alla projekt. Vi ser att du som söker trivs i rollen som ledare och vill vara med och bidra till att våra medarbetare utvecklas och arbetar mot gemensamma mål. Du verkar för en god arbetsmiljö.

Vi ser att du som söker har några års erfarenhet att arbeta som platschef/arbetsledare eller i motsvarande roll. Meriterande för tjänsten är tidigare erfarenheter av beläggningsverksamhet. Du är van att arbeta med uppsatta tidplaner samt vågar ställa krav lika väl som du är stöttande och ödmjuk. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Ytterligare information

Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kommer att tillämpas. B-körkort är ett krav. Placeringsort Göteborg.

Kontakt och ansökan

Vill du veta mer om tjänsten, kontakta gärna Area Manger Mattias Lagerstedt 0706-62 04 62. Registrera din ansökan och CV nedan. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2024-02-29.

 

I enlighet med NCCs säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroll och alkohol och drogtester på våra slutkandidater.

 

Välkommen med din ansökan!

Om oss

På NCC blir du en del i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas tillsammans Varje dag tar våra över 14 500 medarbetare beslut som förbättrar människors vardag, både idag och i morgon. Här arbetar du i en stark gemenskap tillsammans med engagerade och professionella kollegor som drivs av att lära nytt, nå uppsatta mål, dela erfarenheter och göra verklig skillnad tillsammans. Vi utmanar oss själva för att driva utvecklingen och skapar hållbara lösningar som för samhället framåt med ny kunskap.

Som ett av Nordens ledande bygg- och fastighetsutvecklingsföretag utvecklar vi kommersiella fastigheter, bygger skolor, sjukhus, bostäder, vägar, broar och annan infrastruktur som formar vårt sätt att leva, arbeta och resa i samhället. Genom vår industriverksamhet erbjuder vi produkter och tjänster med inriktning på stenmaterial och asfaltsproduktion, beläggningsuppdrag.

Vi värnar ett hållbart arbetsliv med starkt fokus på säkerhet, personlig utveckling och balans mellan jobb och fritid.

NCC ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.

Vi undanber oss vänligen kontakt med rekryterare samt säljare av annons- eller bemanningslösningar.

Ansök nu

Servicechef till Ambius i Göteborg

Läs mer Jan 4
Servicechef till Ambius i Göteborg
Är du en tydlig ledare som är lyhörd för dina kunder och medarbetare? Kan du skapa trygghet och tydliga mervärden och få med dig organisationen för att uppnå uppsatta mål? Svarar du ja på de här frågorna så tror vi att du kan vara Ambius nya servicechef i Göteborg med omnejd. Tjänsten är på heltid och tills vidare. I den här rekryteringen sker urval löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!


Ambius – öppnar upp sinnena. Vi har passion för våra medarbetare och kunder. Våra medarbetare och kunder står i centrum för det vi skapar och levererar. Våra relationer inspirerar, förenar, engagerar och utvecklar. Ambius hyr ut och levererar produkter med tillhörande service som skapar en lönsam arbetsmiljö genom ökat välbefinnande för medarbetarna hos våra kunder. Ambius är en del av Rentokil Initial – ett av världens största serviceföretag med över 58 000 medarbetare i fler än 60 länder runt om i världen. Utöver Ambius-divisionen består Rentokil Initial av ett antal olika divisioner som bl.a. Skadedjurskontroll. Vårt huvudkontor ligger i London. I Sverige är vi totalt ca 450 medarbetare, och i Ambius-divisionen ca 100 medarbetare, fördelade på våra kontor i Växjö, Linköping, Göteborg, Malmö, Västerås, Örebro och Stockholm.
Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team!
Vad vi erbjuder dig
ett härligt gäng kollegor att samarbeta med
kollektivavtal
friskvård och hälsoinspiration
årlig kick-off
möjligheter att växa i en internationell organisation



Beskrivning av tjänsten
Tjänsten som servicechef innebär att du har ett övergripande ansvar över Ambius serviceorganisation i Göteborg med omnejd. Serviceorganisationen har ca 20 medarbetare och under dig finns en arbetsledare som rapporterar direkt till dig och som sköter den dagliga driften i samråd med dig.


I tjänsten ingår ansvar för:
samordning och planering av den dagliga serviceverksamheten lokalt
att serviceverksamheten utvecklas och drivs mot uppställda affärsmål
daglig ledning och coachning av medarbetare
framtagning av övergripande mål och visioner för att generera bästa kund- och medarbetarfokus som i sin tur leder till ökad lönsamhet
integrering av olika produkter i operativ drift
säkerställa kommunikation och informationsflöde i organisationen lokalt
ansvar för arbetsmiljö lokalt
ekonomiskt resultatansvar för den lokala organisationen



Din profil
Du har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kunskap och dokumenterad erfarenhet av ledarskap inom serviceverksamhet där du har haft personalansvar. Du är affärsorienterad och har även stor erfarenhet av att bygga, vårda och utveckla långsiktiga kundrelationer. Din it-kompetens är god och du är van vid att arbeta med logistik, rapportering och ekonomisk planering. Som person är du beslutsam, strukturerad och målinriktad och trivs i en ledande position. Du har en förmåga att hantera, kommunicera med och utveckla människor. Vidare är du handlingskraftig och lösningsorienterad. Du visar engagemang och är intresserad av att arbeta med förändringsarbete och räds inte utmaningar. Du är ansvarsfull och tar stort ansvar för dina uppgifter och för verksamhetens övergripande utveckling.
Din sociala kompetens är hög.
För tjänsten gäller att du har B-körkort.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, engelska är vårt koncernspråk.
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din skriftliga ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-02-29.
Skicka din ansökan med CV och personligt brev till Country Service Manager lisa.parling@ambius.com och märk din ansökan ”Servicechef Göteborg”.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ambius kontrollerar alltid belastningsregister före anställning.
Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekrytering/bemanning .
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Platschef Betong Korsvägen E05

Läs mer Jan 22
Är betong ditt rätta element och vill du vara med och bygga en del av Station Korsvägen, en underjordisk stationsbyggnad på 16 000 m2? Har du tidigare arbetat inom stora och komplexa projekt med platsgjuten betong finns här världens möjlighet att vara med i ett av Sveriges största och mest betydelsefulla infrastrukturprojekt.

Rollen som Platschef Betong

Du ingår i en betongorganisation som planerar och producerar betongarbeten. Där ansvarar du för att den del av projektet du leder drivs utifrån uppsatta mål inom projektplanering, resursanskaffning och genomförande avseende kvalitet, kontrakt, tid och ekonomi. Du har inte personalansvar, men leder och fördelar arbetsuppgifter självständigt och rapporterar till Operation managers. Till din hjälp har du engagerade och kunniga underentreprenörer, medarbetare och specialister inom bland annat daglig arbetsledning, kalkyl, inköp och projektering liksom en engagerad kund i Trafikverket. Tillsammans arbetar vi för att leverera de bästa hållbara lösningarna i en organisation med goda värderingar och en stark vilja att lyckas.

Din profil


• Du har flera års erfarenhet från ledande befattning inom större projekt med fokus på betongarbeten och platsgjuten betong.
• Du upprätthåller en bra relation till kund och har förmåga att samordna egna resurser och underentreprenörer.
• Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska.
• Du har goda kunskaper i entreprenadjuridik samt regelverk såsom AMA, MER, AB04 och ABT06 och har Betong klass 1.

Arbetet ställer höga krav på din förmåga att leda och inspirera dina medarbetare och att uppmärksamma andras förmågor för att kunna delegera effektivt och ställa krav. Du balanserar ett helhetsperspektiv och detaljer längs vägen med förmågan att koordinera, strukturera och kommunicera arbetet på ett effektivt sätt och med ett resultat- och lönsamhetsfokus. Utöver detta så ser vi att du delar du vår uppfattning att en bra och säker arbetsmiljö gör skillnad.

Om projekt E05 Korsvägen

Du kommer att bli en del av vårt projekt E05 Korsvägen, som är en deletapp av Västlänken i centrala Göteborg. Vi går in i nya spännande faser på flera produktionsplatser i projektet. Du kommer vara placerad på produktionsplats Korsvägen där stora arbeten inom mark, grundläggning och betong pågår just nu. Här finner du en fantastisk möjlighet att få växa tillsammans med komplext och unikt projekt.

NCC har tillsammans med ett tyskt bolag, Wayss & Freytag, bildat en Joint Venture som kallas WLC – West Link Contractors. Projektet är ett samverkansprojekt där vi arbetar nära vår kund och involverar många yrkesgrupper.

Ytterligare information

I linje med NCC:s säkerhetsåtagande kommer bakgrundskontroller att genomföras på samtliga slutkandidater som en del av anställningsprocessen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.

Vi erbjuder

Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify.

Kontakt och ansökan 

Vill du veta mer om tjänsten vänligen kontakta Fanny Reinhardt Kånge, HR Specialist Rekrytering på telefonnummer 0762-827148 eller Niklas Bohlin, Operation Manager på 0700-201456. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan så snart du kan, dock senast den 22/2-24.

Varmt välkommen med din ansökan!

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor

På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder.

Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Du är också en viktig länk för att vi ska kunna forma en allt bättre och mer hållbar byggprocess. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur, grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.

NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från SAPS Service Management AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från SAPS Service Management AB .

Vitvaruinstallatör

Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare
Läs mer Apr 11
OM rollen du söker

Vi söker Vitvaruinstallatör som kommer arbeta med enklare service och installation av vitvaror samt fastighetsskötsel såsom rondering och en del underhållsarbete.

Vad vi söker i dig

Du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare där diverse utbildningar inom vitvaror är ett plus, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du är kund och resultatorienterad, du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift.

Vi begär alltid ett utdrag ur belastningsregistret och B-körkort är ett krav.

Du utgår från vårt kontor i Västra Frölunda.

Vad vi erbjuder

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.
- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.

Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet.

Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer.

Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor gällande tjänsten besvaras av;

damir.perisic@saps-group.com

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Skyltsättning till Göteborg Stad

Underhållsarbetare
Läs mer Feb 6
OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter.

Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta.

Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor.

OM rollen du söker

Vi söker nu en noggrann servicetekniker som gillar att jobba självständigt och i grupp som kommer arbeta med nyuppsättning av skyltar samt underhåll av befintliga skyltar för Göteborgs stad parkering. Du utgår från Saps depå i Västra Frölunda. Du arbetar självständigt och har möjlighet att planera din dag tillsammans med kollegor på samma uppdrag. Du är van att använda telefonen som arbetsverktyg och är duktig på att kommunicera med beställare och kollegor med samma uppdrag. Saps arbetar med moderna maskiner och har bilar utrustade med det du behöver för att kunna arbeta effektivt ute på fältet.

Det är meriterande om du jobbat med likande arbetsuppgifter tidigare men inget krav. Det är ett fritt jobb under eget ansvar där du jobbar såväl praktiskt som teoretiskt.

Du träffar många människor i arbetet, både kollegor och kunder och ska därför ha en förmåga att skapa goda relationer med dessa.

Utdrag ur belastningsregistret kommer begäras.

Vår servicedepå är placerad i Västra Frölunda och vårt uppdrag är att serva Göteborgs stads parkeringar inom Göteborgs kommun med skyltar och underhåll av befintliga skyltar.

Tjänsten är en tillsvidareanstälning

B körkort är ett krav.
C-kort är ett plus men inget krav.

Arbetstiderna är 7-16, måndag-fredag. Övertid förekommer mycket sällan.

Vad vi söker i dig

De viktigaste egenskaperna för denna tjänst är:

Våga ta egna initiativ

Vara strukturerad

Vara en lagspelare

Vad vi erbjuder

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.

- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.

Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet.

Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer.

Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.



Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor gällande tjänsten besvaras av;

Mats Ljungberg via e-post mats.ljungberg@saps-group.com

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Redovisningsekonom till Saps Group

Redovisningsekonom
Läs mer Nov 10
OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter.

Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med ca 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta.

OM rollen du söker

Vi söker nu en redovisningsekonom för att göra vårt ekonomiteam komplett.
I rollen som redovisningsekonom kommer du att arbeta närmast ekonomichefen, Businesscontroolern samt våra verksamhetschefer. Exempel på dina arbetsuppgifter är löpande ekonomiarbete, hantering av kund- och leverantörsfakturor, rapportering och kontakt med myndigheter, kravhantering, samt stöd vid bokslut.

Samtlig lönehantering sköts av extern leverantör.





Vad vi söker i dig

Då rollen är av ekonomisk karaktär är det av stor vikt att du är en noggrann person med ett sinne för siffror. Eftersom du kommer ha ett nära samarbete med övriga kollegor inom organisationen är det viktigt att du även har god social förmåga, lätt för att samarbeta och inte har har problem med att arbeta i ett högt tempo och är självgående. Vi är ett litet team som alla tar stort ansvar för sina delar men hjälps åt vid behov.

Vi ser gärna att du är kvalificerad redovisningsekonom med eftergymnasial utbildning samt har minst 5års erfarenhet av att sköta den löpande bokföringen för mindre/mellanstora aktiebolag.

Erfarenhet av koncernredovisning är en bonus

Vad vi erbjuder

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.
- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.


Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet.

Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer.

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor gällande tjänsten besvaras av;

alexandra.jeppsson@saps-group.com

Vi ser fram emot din ansökan!



Läs mer om oss på http://www.saps.se/

Ansök nu

Servicetekniker rastplatsskötsel Kungsbacka

Fastighetsstädare
Läs mer Jul 9
OM TJÄNSTEN

Vi söker servicetekniker som ska arbeta med tillsyn och skötsel av rastplatser område Kungsbacka/Halland. Om du vill arbeta i ett företag som värdesätter drivna, professionella och engagerade medarbetare så är Saps företaget för dig! Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och vi eftersträvar alltid att ge våra kunder - Sveriges bästa service!

Du kommer att leverera tillsyn och skötselåtgärder av rastplatser. Arbetet innebär rondering, tillsyn, skötsel av serviceutrymme, hantering av avfall samt enklare åtgärder av fastighetsskötsel.

Arbetstider enligt överenskommelse då uppdraget sköts enligt schema dag, kväll & helg.



PERSONLIGA EGENSKAPER

Vem är du? Du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du är kund och resultatorienterad, du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet, samt har god lokal kännedom. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Vidare är det ett krav att du innehar ett B-körkort. Meriterande är om du har utbildning i arbete på väg (säkerhet på väg 1 och 2).



VI ERBJUDER DIG

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

- Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.
- Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.


Vår yttersta framgång bygger på att ha de allra bästa medarbetare i vår verksamhet. Vi vet att det är en förutsättning för att nå våra mål och leverera det absolut bästa till våra kunder. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. I Saps vågar man pröva andra vägar för att nå nya och bättre resultat. Hos oss uppnår man erkännande och trovärdighet i prestationen. Saps är under ständig tillväxt och som medarbetare krävs det att man är bekväm med att gå utanför sin trygghetszon. I vår ambition att ligga i framkant på en konkurrensutsatt marknad behövs medarbetare som är flexibla och har förmåga att anpassa sig efter nya förutsättningar och förväntningar.

Urval sker löpande, varför vi gärna ser att du ansöker så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan! Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag undanbedes vänligen då vi sköter rekryteringen själva i enlighet med för denna rekrytering beslutad process.

Företaget är ISO certifierat och har kollektivavtal med Fastighetsanställdas förbund. Läs mer om oss på http://www.saps.se/

Ansök nu

Servicekoordinator med teamledaransvar till Saps

Systemadministratör
Läs mer Jun 15
Saps växer och söker dig som vill, vågar och tror på att du kan lyckas! Söker du ett privatägt företag med korta beslutsvägar, inkluderande ledarskap, tydliga mål och värderingar, samt ett prestigelöst förhållningssätt? Då kanske du är vår nya Servicekoordinator! Häng med på vår spännande och utmanande resa mot vårt mål att omsätta 1 miljard SEK och leverera Sveriges bästa service!

OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps finns över hela landet, från Trelleborg i söder till Luleå i norr, och erbjuder Sveriges bästa service inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Saps kultur präglas av oräddhet inför nya idéer, enkelhet i allt vi gör, flexibilitet i en föränderlig värld och ansvarsfullhet gentemot våra kunder, partners och inte minst varandra. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Vi ställer stora krav på engagemang, kompetens och initiativförmåga hos våra medarbetare. I gengäld kan vi erbjuda stort utrymme och stöd för egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder.

VI ERBJUDER DIG

En tjänst hos oss innebär en fantastik möjlighet att få vara del i ett entreprenöriellt bolag med stark konkurrenskraft på en enorm marknad, med möjlighet att påverka och vara med på en utmanande tillväxtresa med tuffa mål och visioner.

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.

Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.

OM TJÄNSTEN

Den här tjänsten är för dig som brinner för koordinering och service och vill arbeta i en bred roll. Saps Servicecenter befinner sig i en ny fas och du kommer att aktivt arbeta med att skapa goda kundrelationer och stötta, samt följa upp Saps verksamhet.

I dagsläget kommer du att ha teamledaransvar för en Servicekoordinator. Ni båda rapporterar till CFO.

Initialt kommer tjänsten att innebära stort fokus på att implementera ett nytt verksamhetssystem, i vilket du kommer att ha en Superuser-roll.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Leda och fördela arbetet inom Servicecenters ansvarsområden
- Bevaka orderflöde och säkerställa att order mottages, fördelas, utförs och rapporteras av tekniker inom utsatt tid
- Superuser-roll i nytt verksamhetssystem och på sikt primär kontakt gentemot systemleverantör
- Sammanställning av dokumentation och fakturering
- Registervård och utbildning i verksamhetssystemet
- Kundsupport
- Stöd till driftsorganisationen i kundrelaterade frågor
- Kontorsadministrativa uppgifter


OM DIG - EGENSKAPER & ERFARENHETER

Vi söker dig som är engagerad, serviceinriktad och som alltid sätter kunden i fokus.

Du har ett stort systemintresse och stimuleras av att vara med i implementationsfasen av ett nytt system såväl som att arbeta med systemförvaltande uppgifter. Du tycker om att leda andra samtidigt som du själv arbetar operativt.

För rollen krävs att du har:

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Ledarerfarenhet
- God administrativ förmåga
- Ett par års erfarenhet från kundservicearbete
- Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt
- Gymnasial utbildning eller högre


För rollen krävs att du är:

- Kommunikativ, inspirerande och tydlig i ditt ledarskap
- Lyhörd för kundens behov och kan agera affärsmässigt utifrån dessa
- Ansvarsfull och stävar mot att uppnå överenskomna mål
- Bra på att identifiera problem, ta initiativ och prioritera


Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

ÄR DU INTRESSERAD?

Urval sker löpande, varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 27 juni 2021.

För frågor om tjänsten, kontakta Josefine Väljemark på telefonnummer 070-3343703 alt. e-post josefine.valjemark@saps-group.com Varmt välkommen med din ansökan!

Kontakt från rekryterings-och bemanningsföretag undanbedes vänligen då vi sköter rekryteringen själva i enlighet med för denna rekrytering beslutad process.

Ansök nu