Göteborg: Customer Success Tech till Amido // Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Success Tech till Amido // Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-15 // Varaktighet: Heltid

Besitter du den magiska kombon av ett stort teknikintresse och ett starkt kundfokus? Bli en del av vårt snabbväxande och marknadsledande PropTech-bolag med internationella ambitioner!


Om rollen
Med en kontinuerlig tillväxt och en ständigt växande kundbas, söker vi nu dig som vill bidra till att skapa tryggare samhällen och samtidigt dyka ner i ditt intresse för teknik och IT. Här blir du en del av vårt Customer Success team som varje dag samarbetar för att leverera hållbara och effektiva moln-och integrationslösningar inom access för våra kunder. Som vår tekniska och operativa resurs får du möjligheten att jobba nära vår hållbara produkt och ta dig an IT-utmaningar i varierande storlek. Du ansvarar för felsökning, problemlösning och kundkontakt i 2nd line support?- allt för att se till att våra kunder kommer i gång och kan jobba smidigt i våra system. Hos oss väntar möjligheten att bidra på vår spännande och utvecklande raketresa när vi fortsätter växa inom PropTech-branschen.

Det här har du med dig:


- Relevant utbildning (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) inom digitala plattformar och teknik

- Tidigare erfarenhet av kundtjänst och 2nd line support?

- Svenska och engelska i tal och skrift

- Ett intresse för tekniska lösningar och vana att snabbt förstå och analysera komplexa frågor och problem

- Kunskap inom minst ett av följande områden: Microsoft , Ärendehanteringsystem, Applikationssupport, Nätverk, Windows server, Integrationer, Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)

Varför Amido?
Med en växande kundstock och en pågående expansion söker vi nu dig som vill ta del av vår familjära kultur med stor transparens och mycket skratt. Präglade av en stark entreprenörsanda, erbjuder vi dig en miljö där vi tillsammans skapar banbrytande passersystemlösningar för fastighetsbranschen. Bland våra kunder finns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare. Balder, Heimstaden, Stena Fastigheter och Vasakronan är några av många fler som vi har förmånen att samarbeta med dagligen. Hos oss väntar inspirerande konferensresor både i Sverige och utomlands, härliga middagar, lunchpromenader och träningspass. Skicka in din ansökan med detsamma - vi ser fram emot att träffa dig!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-15

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Service Desk Technician

Läs mer Feb 7
The Service Desk Technician is responsible for delivering 1st contact support to the global organization. The areas of support include, but are not limited to, IT infrastructure and application support as well as related Finance and HR support.

Key Accountabilities

- Responsible for delivering 1st contact support at the GBS Service Desk

- Ensure that the global policies, processes and procedures are followed.

- Proactively suggest new ways of working and improvements to increase efficiency and effectiveness.

- Actively participate in process improvement

- Actively participate in building and maintaining Knowledge base articles related to the end user support.

- Take ownership of the support tickets generated

- Adhere to the ways of working and procedures to ensure consistency and quality in the underlying data and information as well as timely and relevant communication with the end users.

- Keep end users informed of the status of all tickets at all times.

- Deliver support within the defined SLAs and take action whenever an SLA breach is imminent.

- Identify, suggest and provide end user training and knowledge.

- Participate in projects when needed.

- Work together with the other functions during a project transition to ensure quality in the production cut-over and early-life support.

- Participate in User Acceptance Tests when necessary

Key Decisions

- Proactively escalate needed changes in the support processes to increase efficiency, quality and end user satisfaction.

- Determine whenever a Knowledge gaps occurs and work towards getting the necessary Knowledge base articles created.

Competencies

- Excellent customer service focus

- Act with a “Customer at heart” attitude, always acknowledging the user’s needs.

- Works in an organised and structure way

- Proactiveness and understanding of business criticality.

- Problem solving skills

- Flexible and a “can-do” attitude.

- Team player

Qualifications And Experience

- Minimum of a high school education or similar

- Minimum of 3 years of Service Desk first line experience

- Experience of working in and knowledge of IT support processes

- Skill in the Microsoft end-user environment

- Basic understanding of Microsoft service software and related operation server management tools

- Understanding of process automation through IT enabled solutions is a plus

- ITIL foundation v3 Certificate

- Fluent in English, spoken and written

Ansök nu

Produkt- och Supportspecialist - Sesami Cash Management Technology Nordi...

Läs mer Feb 19
Sesami Cash Management Technology Nordic AB söker en entusiastisk och tekniskt kunnig person för rollen som Produktspecialist med fokus på support. Om du älskar att gräva i tekniska problem och utveckla "enkla" lösningar, är detta en unik möjlighet för dig.

Tillsammans med dina kollegor kommer du att lösa utmanande problem, utbilda våra kunder globalt och delta i viktiga projekt. Som Produktspecialist inom support kommer du att få de mest utmanande uppgifterna att lösa, och din tekniska expertis kommer att vara avgörande.

I rollen som Produktspecialist kommer du att stödja projekt, hantera dokumentation och säkerställa att våra produkter presterar på högsta nivå. Din passion för att lösa problem och din tekniska expertis kommer att vara centrala när du skapar monteringsinstruktioner, testar nya designlösningar och fungerar som det tekniska gränssnittet med vår externa produktion.

Din profil:

Vi söker en självgående, strukturerad och nyfiken individ med passion för mekanik och konstruktion. Förmågan att samarbeta och kommunicera effektivt på både svenska och engelska är av stor vikt för oss. Vi värdesätter initiativtagande och problemlösningsförmåga högre än formell utbildning.

Du bör ha minst 3 års erfarenhet inom support / liknande roller och en stark passion för mekanik.

Det är meriterande med erfarenhet av produktionsteknik och Failure Mode and Effects Analysis (FMEA, feleffektsanalys), samt en teknisk ingenjörsexamen eller erfarenhet av sedel/mynt-hanteringssystem.

Om positionen:

Det är en tillsvidareanställning enligt kollektivavtal med regelbundna resor till våra andra enheter eller leverantörer. Tillträde sker enligt överenskommelse, och vi strävar efter att tillsätta rollen så snart som möjligt.

Sesami Cash Management Technology Nordic AB är platsen för dig som söker en utmaning, vill utvecklas och vara en del av något stort. Om du tror att du är den vi letar efter, ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu och vara med och forma framtiden för säker kontanthantering!

Om Sesami:

Sesami Cash Management är verksamt över hela världen och finns i mer än 25 länder. Vår tillverkning finns i Europa, Asien och Amerika. Vi levererar automatiska kontanthanteringslösningar, mjukvara och tjänster för kunder inom detaljhandel, banker, värdetransportörer och finansbolag över hela världen.

Genom vårt erbjudande skapar vi en effektivare och säkrare kontantprocess samt minskar kostnaderna för hanteringen av sedlar och mynt genom hela cykeln. Trygghet för våra kunder och betalningsfrihet för slutkunden.

Ansök nu

1st line support för sommarjobb hos Ekman & Co

Läs mer Feb 12
Tillsammans med Ekman & Co söker vi nu en 1st line support för sommarjobb mellan mitten av juni till och med augusti. Rollen lämpar sig bäst för dig som har erfarenhet av användarsupport inom både hård- och mjukvara samt en stark känsla för service.

Idag arbetar cirka 300 personer på Ekman, uppdelade på omkring 40 kontor med global spridning, varav 51 personer i Göteborg.

Om bolaget
Ekman & Co AB är en världsledande marknadsförings- och försäljningsorganisation vars fokus är den globala skogsindustrin. Sedan starten år 1802 erbjuder Ekman ett brett utbud av tjänster för sina globala kunder och leverantörer genom bland annat försäljning, marknadsföring, försäkring, riskhantering och logistik. Varje år hanterar Ekman mer än fyra miljoner ton skogsprodukter åt sina affärspartners i över 100 länder. Genom kompetent och motiverad personal har Ekman skapat sig ett starkt anseende som kännetecknas av pålitlighet, kompetens och service. Läs mer om bolaget på Ekmans hemsida.

Arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support blir ditt huvudsakliga ansvar att stötta användarna i frågor gällande både hård- och mjukvara. Exempelvis kommer du hantera installation och konfiguration av datorer, VPN, nätverk, skrivare och access/inloggning. Du kommer att arbeta i Active Directory och MS365. Användarna som du supporterar sitter över hela världen.

Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av användarsupport/IT-support, installation av datorer, Active Directory och MS365
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Har möjlighet att sommarjobba på heltid under juni-augusti


Det är meriterande om du studerar inom relevant område vid högskola eller universitet.

För att passa i rollen som 1st line support ska du vara lösningsorienterad, kunna se helheten och inspireras av att hitta nya lösningar. Du utstrålar en positiv energi och förstår att användaren är i centrum. Du är bra på att skapa relationer och har ett utmärkt tålamod. På så vis ger du bästa möjliga service samtidigt som du bygger relation till användarna. Vidare tar du stort ansvar i ditt arbete genom att vara noggrann, strukturerad och värdesätta kvalitet.

Om rekryteringsprocessen & anställningen
Vänligen bifoga både CV och personligt brev i samband med din ansökan. Genom rekryteringsprocessen kommer löpande urval att tillämpas. Annonsen kan således komma att stängas ner innan tjänsten är tillsatt.

Uppdraget är ett sommarjobb i form av ett konsultuppdrag. Du blir således anställd på OIO.

Omfattning: Heltid enligt överenskommet schema juni-augusti
Arbetstider: Vardagar, 08:15-16:30
Start: Mitten av juni, 2024
Placering: Göteborg, Polhemsplatsen 5 (GP-huset)
Lön: Timlön
Kontaktperson: Armin Rizvanovic

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Ansök nu

It Support tekniker

Läs mer Dec 11
Vi på Acea Consulting söker en erfaren och driven IT-Supporttekniker för att stärka upp vårt dynamiska team. Du blir hjärnan bakom att stödja våra kunders IT-infrastruktur och ge professionell support till både interna och externa användare. Är du redo för en seriös men engagerande resa inom IT-support? Då vill vi höra från dig! ????????????

Vad ska du göra

Du är vår personliga IT-guru, redo att leverera förstklassig support till både interna team och externa kunder.

Mjukvaru- och hårdvaruproblem? Ingen match för dig. Du tar hand om installation, konfiguration och underhåll av datorer och nätverksenheter som en expert.

När det kommer till IT-projekt är du på plats för uppgraderingar och migrationer. Dokumentation är din specialitet, och du trivs i ett smidigt samarbete med andra IT-team för att säkerställa en problemfri användarupplevelse.

Vem är du

Du har god kommunikationsförmåga och förlåt klyschan, du gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du är en fena på att förklara tekniska koncept så att morfar fattar och gillar när det klurigt och trixigt. Självklart håller du dig uppdaterad med de senaste trenderna inom IT.
Dessutom vill vi se följande:

- Flertal års erfarenhet av IT-support eller en liknande roll

- Erfarenhet av fjärrsupportverktyg och helpdesk-programvara

- Stark förståelse för operativsystem (såsom Windows/MacOS), nätverkstekniker och databasadministration

Vi önskar relevant utbildning inom IT, datavetenskap eller aktuell arbetslivserfarenhet.

Livet på Acea

Du kommer in i ett företag med siktet högt ställt med ambitioner att växa till ett av Göteborgs trevligaste konsultbolag. Som vår kollega får du en prestigelös och stöttande arbetsmiljö med möjlighet till professionell utveckling. Våra ledord på vägen mot stordåd?är samarbete, initiativ och glädje ????

Vi erbjuder dessutom:
stans bästa lön & förmåner
sjukförsäkring
löneväxling
???? friskvårdsbidrag

Är du på? Vi ser vi fram emot att få din ansökan!

Acea Consulting

Acea är ett svenskt konsultbolag som startade 2022. Vi erbjuder konkurrenskraftiga vilkor och tror på att du som konsult ska vara med och påverka hela vägen. Vår ambition är att växa men inte på bekostnad av våra anställda och kollegor Hur bra är inte det ????

Ansök nu

Teknisk support till världsledande bolag inom Kyla

Läs mer Dec 7
Vi på Bee Bemanning AB söker just nu en konsult till vår kunds First Line support i Västra Frölunda, Göteborgs stad.

Är du en tekniskt intresserad person som brinner för att hjälpa kunder och lösa deras problem inom kyla och värme? Då kan du vara den vi söker!

Vår kund är i behov av en medarbetare till sin kundsupport, gärna med kunskaper inom kyla och värme. Företaget är ledande inom värmepumpsbranschen och erbjuder ett brett sortiment av produkter inom kyla, värme och värmepumpar.

Om tjänsten
I rollen som first line support hos vår kund kommer du att vara en viktig del av deras kundsupportteam, som idag består av firstline- och 2nd line-support. Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att vara den första kontaktpersonen för kunder som ringer in med frågor eller problem. Du kommer att behöva förstå kundens utmaning genom att ställa kvalitativa frågor och guida dem mot lösningar. Om du inte kan lösa problemet direkt, kommer du att skapa ett ärende i företagets ärendesystem och överföra kunden till 2nd line-support där tekniska specialister tar vid.

Krav och meriter
Tekniskt intresse är ett krav.

- Önskvärt med bakgrund/utbildning inom kyl- och värmepumpsteknik, el eller VVS

- Erfarenhet av att arbeta i helpdesk eller kundtjänst är meriterande.

- Förmåga att snabbt lära dig om vår kunds produkter och branschen i stort.

- Självständig och drivande person som kan ta ansvar för kunduppdrag.

- Flytande i tal och skrift i svenska, behärskar engelska.

- Erfarenhet av att arbeta i IT-system och god datorvana.

- Erfarenhet av att använda olika system, inklusive Microsoft 365 (Teams och Outlook).

Övrigt

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Mån-tors 08.00-16.30, fre 08.00-16.00
Plats: Västra Frölunda, Göteborgs stad.
Start: Uppdraget påbörjas omedelbart och sträcker sig fram till slutet av mars, med möjlighet till förlängning

Ansökan
Vi genomför urvalet löpande och uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den tas i beaktande omedelbart.

Vid eventuella frågor om rollen, tveka inte att höra av dig till vår rekryteringskonsult, Philip Börjesson på philip@beebemanning.se

Tack för ditt intresse och vi ser fram emot att höra från dig snart!

Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB .

Teknisk utesäljare till Profcon // Göteborg med omnejd

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Feb 22
Är nätverkande med nära kundkontakt, teknik och stort ansvar under frihet din grej? Strålande! Vi söker nämligen en relationsbyggande säljare som är redo att spela en nyckelroll i vårt bolag och identifiera nya affärsmöjligheter på vår spännande tillväxtresa.

Ditt nya uppdrag:
Nu söker vi dig som vill ta ägandeskap för försäljningen av Profcons produkter och lösningar på den svenska marknaden! Här på Profcon levererar vi allt från enstaka kort till kundspecifika industridatorer. Inom företaget har vi också möjlighet att komplettera vårt kraftfulla erbjudande med egenutvecklad hårdvara och ofta skräddarsyr vi även Windows Embedded-lösningar där vi implementerar kundens egna program. Vi levererar till både större och mindre företag, exempelvis inom fastighetsautomation, medicin, industri och fartyg, men även högskolor och universitet. I denna självständiga och flexibla roll, ansvarar du för att luska och gräva fram nya affärsmöjligheter och affärsområden, skapa din egen struktur och bygga vidare på våra befintliga kundrelationer. Du kommer samarbeta tätt med både Micael, närmsta chef och kollega, samt teamet i Vansbro som har en gedigen erfarenhet i branschen. Är du en relationsbyggare av rang, som trivs i nätverkande momentum och är redo för en ny utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Din profil:


-
Erfaren och teknikintresserad: Du har ett tekniskt intresse och några års säljerfarenhet. Har du även en teknisk utbildning och kunskap om datorer eller elektronik? Pluspoäng till dig!

-
Lyhörd och affärsmannamässig: Du har ett naturligt driv att nå uppsatta mål och en fallenhet för att identifiera nya möjligheter till merförsäljning

-
Ett körkort i plånboken: Vi står för tjänstebilen.

-
Svenska och engelska.

Är du vår nästa kollega?
Kul! Vi läser ansökningar löpande och gör vårt bästa för att återkoppla till dig så snart som möjligt. Förresten - du har väl inte missat att vi just nu söker två säljare? Här (https://jobb.oddwork.se/jobs/3612733-teknisk-utesaljare-till-profcon-goteborg) hittar du vår andra annons om du vill ta en kik eller tipsa en kompis. Vi hörs!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg med omnejd
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Strategic Purchaser till Matthews Marking Systems // Mölndal

Inköpare
Läs mer Feb 16
Vill du spela en central roll på vår inköpsavdelning och bidra till framtidens utveckling av märkningsprodukter? Välkommen till vårt internationella bolag och spännande tillväxtresa!


Din nästa utmaning:

Här blir du en del av vårt globala team inom inköp! I nära samarbete med utvecklingsavdelningen, ser du till att rätt material beställs och att lagret är påfyllt inför nya projekt så att produktionsteamet kan göra sitt jobb och att leveranskrav uppfylls. Med målet att förbättra kvalitet och lönsamhet utvärderar och förhandlar du med leverantörer, utforskar nytt material på marknaden och planerar strategiskt dina inköp för att driva resultat och besparingsprojekt. Förutom teamet i Mölndal, kommer du även samarbeta med kollegorna på Costa Rica och närmsta chef i USA. Denna roll passar dig som är taktisk, strategisk och som trivs med att driva självständiga projekt och ta ägandeskap över dina uppgifter.

Ett axplock av dina uppgifter och ansvarsområden:

- Supporta produktion i att möta leveranskrav

- Ansvar för kundorder

- Utvärdera leverantörer gällande kvalitet, priser, servicenivå etc.

- Ansvar för leverantörsrelationer

- Sammanställa data för att identifiera möjligheter till inköp

- Stötta produktprojekt

Det här har du med dig:


- Några års arbetslivserfarenhet inom strategiskt inköp

- Eftergymnasial utbildning inom Supply Chain Management /Business eller annat relevant område

- Tidigare erfarenhet av MRP system, gärna SAP?

- Goda kunskaper i Excel

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Om Matthews Marking Systems
Som en del av det etablerade företaget Matthews International, är vi stolta över att ha allt från utveckling och tillverkning till försäljning under ett och samma tak på vårt svenska kontor - samtidigt som vi arbetar i en global kontext. Vi jobbar mot olika typer av branscher och märker allt ifrån äggkartonger, kvalitetsmärkning på ändträ och spårbarhet på pappersbruk. Här välkomnas du in i en internationell och trivsam miljö där vi levererar både till svenska slutkunder och partners runt om i världen. Dessutom väntar en grundlig onboarding och utbildning i våra produkter, ett generöst friskvårdsbidrag, leasingcykel, flextid och kollektivavtal. För rätt person finns det såklart även stora möjligheter till utveckling inom bolaget.



Intresserad? Skicka in ditt CV på engelska, vi ser fram emot att höras!

START: Omgående
PLATS: Mölndal
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Director of Product to Eliq // Gothenburg?

Chief Information Officer/CIO/IT-chef
Läs mer Feb 15
Are you ready to make a difference in the journey towards net zero emissions? We are seeking a dynamic and visionary leader to join our team as the Director of Product!?

About the role:?

As the head of our Product division, you will play a pivotal role in shaping the direction of our digital energy products, driving innovation, leading a talented team, and ensuring the successful delivery of cutting-edge solutions - on time and within budget. Some of your key responsibilities will include recruiting and mentoring a team of product leaders, defining and executing product strategy aligned with our vision and goals, and analyzing market data to gain deep insights into customer needs and behaviours. From conception through launch, growth, and maturity, you will oversee the entire product lifecycle, ensuring that products meet quality standards while encouraging a forward-thinking mindset in the team to explore new ideas and potential products or features. Bring your relentless customer focus, strong problem-solving abilities, and results-oriented mindset, and get ready to leave a lasting impact on the future of digital energy.?


Our wishes:?

- Master's degree in, Product, Tech, Business, or a related field?

- A strong track record of success in delivering products within the SaaS b2b space, in senior product leadership roles.?

- Deep technical understanding and familiarity with the latest trends in product and technology.??

- Strategic thinker with a growth mindset and excellent communication and interpersonal skills.??

?
About Eliq:
Welcome to Eliq - the fast-growing Climate Tech company that promotes energy efficiency in properties around Europe. Together, we make it possible for millions of consumers to understand and reduce their energy costs, take control of their consumption and take part in the energy transition. Our goal is to reach hundreds of millions of end customers and make a significant contribution to the journey towards net zero emissions for our planet. Do you want to be part of the journey and our pioneering scale-up company? Apply today!? ?

START: According to agreement??
LOCATION: Gothenburg?
JOB HOURS: Full-time??
CONTACT: Talent Manager Jacob Chalkley, jacob.chalkley@oddwork.se (contact for questions regarding the position, not applications)??
LAST APPLICATION DATE: Selection is ongoing

As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of?Oddwork?by? clicking here? (https://oddwork.se/en/about/)or find more career opportunities? here! (https://oddwork.se/en/career/)

Ansök nu

Underhållstekniker till Pågen // Göteborg

Underhållstekniker, vattenrening
Läs mer Feb 1
Nyfiken problemlösare på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll av Pågens spännande fastighet? Läs vidare!

Om rollen
Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt företag i ständig utveckling! Här väntar ett sammansvetsat team på två personer och en bred tjänst med varierande uppdrag inom drift, underhåll, felsökning och reparation av in-och utgående media. Till denna roll söker vi dig med erfarenhet av tekniskt arbete och som trivs med att självständigt kavla ut din arbetsdag och dina uppgifter. Dina dagar spenderar du med alltifrån reparationer och underhållsåtgärder, systematiskt brandskyddsarbete, felanmälningar och andra driftrelaterade uppgifter av en industrifastighet. En stor del av arbetet innefattar även mediaförsörjning av tryckluft, ånga, el, gas, fjärrvärme och kyla både till fastigheten och produktionen samt är med och driver ett reningsverk för bageriets processavloppsvatten.

Du kommer samarbeta med kollegor inom olika funktioner och jobba nära både produktion och teknik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi jobbar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling!


Detta tror vi att du har med dig:


- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker, reparatör inom fastigheter alt underhållstekniker/drifttekniker

- Goda kommunikativa egenskaper samt svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av tekniska uppgifter och en bred praktisk kompetens av förekommande reparationer

- B-körkort

- Teknisk grundutbildning

- Meriterande om du tidigare jobbat med systematiskt brandskyddsarbete




Om oss på Pågen
Visst har du hört om Pågen. Sveriges ledande bageri som bakar och utvecklar ett färskt och särskiljande bagerisortiment?för framtidens generationer. Alltid med samma engagemang för nya möjligheter, mod att utmana oss själva och ansvar för att ta långsiktiga beslut. Men visste du att vi även satsar stort på ny teknik och automation? Att vi befinner oss mitt i en spännande teknisk innovationsresa där vi ständigt strävar efter att ligga i framkant? Nu vet du i alla fall. Och vi hoppas att det gör dig ännu piggare på att söka dig till oss! Häng med på resan och säkra driften för att utveckla våra avdelningars framtid - vi ser fram emot din ansökan!



START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande



Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Fastighetstekniker till Pågen // Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Jan 14
Nyfiken problemlösare på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll? Läs vidare!

Om rollen
Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt företag i ständig utveckling! Här väntar ett sammansvetsat team på två personer och en bred tjänst med varierande uppdrag inom drift, underhåll, felsökning och reparation av in-och utgående media. Till denna roll söker vi dig med erfarenhet av tekniskt arbete och som trivs med att självständigt kavla ut din arbetsdag och dina uppgifter. Dina dagar spenderar du med alltifrån reparationer och underhållsåtgärder, systematiskt brandskyddsarbete, felanmälningar och andra driftrelaterade uppgifter av en industrifastighet. En stor del av arbetet innefattar även mediaförsörjning av tryckluft, ånga, el, gas, fjärrvärme och kyla både till fastigheten och produktionen samt är med och driver ett reningsverk för bageriets processavloppsvatten.

Du kommer samarbeta med kollegor inom olika funktioner och jobba nära både produktion och teknik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi jobbar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling!


Detta tror vi att du har med dig:


- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker, reparatör inom fastigheter där industrifastigheter är meriterande

- Goda kommunikativa egenskaper samt svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av tekniska uppgifter och en bred praktisk kompetens av förekommande reparationer

- B-körkort

- Teknisk grundutbildning

- En utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande är meriterande

- Meriterande om du tidigare jobbat med systematiskt brandskyddsarbete




Om oss på Pågen
Visst har du hört om Pågen. Sveriges ledande bageri som bakar och utvecklar ett färskt och särskiljande bagerisortiment?för framtidens generationer. Alltid med samma engagemang för nya möjligheter, mod att utmana oss själva och ansvar för att ta långsiktiga beslut. Men visste du att vi även satsar stort på ny teknik och automation? Att vi befinner oss mitt i en spännande teknisk innovationsresa där vi ständigt strävar efter att ligga i framkant? Nu vet du i alla fall. Och vi hoppas att det gör dig ännu piggare på att söka dig till oss! Häng med på resan och säkra driften för att utveckla våra avdelningars framtid - vi ser fram emot din ansökan!



START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-01-15



Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Fastighetstekniker till Pågen // Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Jan 8
Nyfiken problemlösare på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll? Läs vidare!

Om rollen
Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt företag i ständig utveckling! Här väntar ett sammansvetsat team på två personer och en bred tjänst med varierande uppdrag inom drift, underhåll, felsökning och reparation av in-och utgående media. Till denna roll söker vi dig med erfarenhet av tekniskt arbete och som trivs med att självständigt kavla ut din arbetsdag och dina uppgifter. Dina dagar spenderar du med alltifrån reparationer och underhållsåtgärder, systematiskt brandskyddsarbete, felanmälningar och andra driftrelaterade uppgifter av en industrifastighet. En stor del av arbetet innefattar även mediaförsörjning av tryckluft, ånga, el, gas, fjärrvärme och kyla både till fastigheten och produktionen samt är med och driver ett reningsverk för bageriets processavloppsvatten.

Du kommer samarbeta med kollegor inom olika funktioner och jobba nära både produktion och teknik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi jobbar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling!


Detta tror vi att du har med dig:


- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker, reparatör inom fastigheter där industrifastigheter är meriterande

- Goda kommunikativa egenskaper samt svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av tekniska uppgifter och en bred praktisk kompetens av förekommande reparationer

- B-körkort

- Teknisk grundutbildning

- En utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande är meriterande

- Meriterande om du tidigare jobbat med systematiskt brandskyddsarbete




Om oss på Pågen
Visst har du hört om Pågen. Sveriges ledande bageri som bakar och utvecklar ett färskt och särskiljande bagerisortiment?för framtidens generationer. Alltid med samma engagemang för nya möjligheter, mod att utmana oss själva och ansvar för att ta långsiktiga beslut. Men visste du att vi även satsar stort på ny teknik och automation? Att vi befinner oss mitt i en spännande teknisk innovationsresa där vi ständigt strävar efter att ligga i framkant? Nu vet du i alla fall. Och vi hoppas att det gör dig ännu piggare på att söka dig till oss! Häng med på resan och säkra driften för att utveckla våra avdelningars framtid - vi ser fram emot din ansökan!



START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-01-15



Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu