Göteborg: Kundansvarig till Carotte Group - Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundansvarig till Carotte Group - Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Rollen som kundansvarig
Ditt mål som kundansvarig på Carotte är att hitta och etablera nya kundkontakter samtidigt som du underhåller och vårdar befintliga relationer. Du kommer att ingå i ett mindre säljteam med högt i tak där du får en nyckelroll i arbetet att skapa och utveckla kundrelationer och affärer i framför allt västra Sverige.

I det dagliga arbetet kommer du att arbeta med komplex tjänsteförsäljning där du ansvarar och driver hela säljprocesser. Det innefattar bland annat prospektering och bearbetning av företag, genomföra behovsanalyser, boka och planera möten, offerthantering och uppföljning. Till en början tror vi att du fokuserar mycket på nykundsbearbetning för att bygga upp ditt kontaktnät.

Anställningen kommer att inledas med en gedigen introduktion i bland annat rollen som kundansvarig, Carottes bolag och utbud samt våra kunder. Som kundansvarig ges du stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din och Carottes fortsatta utveckling framåt!

Vem är du?
För att lyckas i rollen tror vi att du är en målinriktad person med ett smittsamt engagemang som motiveras av att verka i en föränderlig och snabbväxande miljö. Vidare är du handlingskraftig och initiativtagande, du räds inte att komma med nya idéer och uttrycka dina tankar kring förbättringsmöjligheter. För att nå framgång i rollen ser vi även att du besitter en social säkerhet och god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt.

Vi söker dig som
Har arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Har branscherfarenhet (starkt meriterande)

Har avslutad eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi (meriterande)

Vi ser gärna att du uppfyller ovanstående punkter men lägger i den här rekryteringen även stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vilka är vi?

Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och under 2022 tredubblade vi vår omsättning från 2021, våra tillväxt- och utvecklingsmålen är fortsatt högt uppsatta. Carottes ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner.

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidare med en provanställning på sex månader

Start: Enligt överenskommelse

Lön: Fast lön + provision

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt med CV och personligt brev.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Innesäljare.

LIA-praktik B2B

Läs mer Okt 30
Under din praktik kommer du att få möjligheten att fördjupa dig i B2B-strategier, bygga värdefulla relationer med företagskunder och vara en central del av vår tillväxt inom affärsområdet.

- Affärsstrategi: Du kommer att vara involverad i utvecklingen och implementeringen av B2B-affärsstrategier som syftar till att maximera vårt företags potential.

- Kundrelationer: Du kommer att ha möjlighet att bygga långsiktiga och givande relationer med våra företagskunder, förstå deras behov och arbeta aktivt med att tillgodose dem.

- Affärsutveckling: Du kommer att delta i projekt som syftar till att öka vår närvaro på B2B-marknaden, och du kommer att vara en viktig kugge i vår tillväxtresa.

- Samarbete: Du kommer att samarbeta med vårt affärsutvecklingsteam och vara med och forma framtida strategier och initiativ.

- Mentorstöd: Vår erfarna personal kommer att stödja din utveckling och ge dig möjlighet att lära dig av de bästa inom B2B-affärsutveckling.

Om du är redo att ta på dig utmaningen att forma framtiden inom B2B-marknaden och vill vara en del av vårt växande team, ansök nu. Tillsammans kan vi bygga starka företagsrelationer och driva vår tillväxt inom B2B-affärsområdet till nya höjder!

Ansök nu

Innesäljare till Gycom i Göteborg

Läs mer Okt 27
Gycom agerar integratör inom industriell automation och energidesign. Vi erbjuder anpassade automationslösningar som effektiviserar och optimerar våra kunders processer. Våra lösningar skapar förutsättningar för lönsamhet samt att vi aktivt bidrar till en hållbar framtid. Våra system används i dag av välrenommerade företag över hela världen.
Gycom tillsammans med Enequi Group utgör ett glatt och trevligt gäng på 40 personer och omsätter runt 100 MSEK. Vi har kontor i Göteborg och Stockholm.
Läs gärna mer på www.gycom.com (http://www.gycom.com/)



Din profil

Vi söker dig som är teknik intresserad och har en god förmåga att kunna lyssna på kundens behov och presentera tekniska lösningar.
Du är driven, kommunikativ, analytisk och strukturerad.

Vi tror du har en gymnasial utbildning gärna inom teknik alternativt arbetslivserfarenhet 1-2 år som innesäljare.

Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska.

Meriterande är teknisk kunskap kring el och automation.

Dina huvudarbetsuppgifter

- Orderhantering

- Skapa offerter

- Inköp

- Kundansvar

- Teknisk support via telefon och mail

- Prospektering av nya kunder

- Koordinering mellan sälj, utveckling och produktion

Gycom erbjuder

Som anställd hos Gycom kommer du att vara en del av vårt teamet och av ett företag som tillhandahåller automationslösningar som effektiviserar och optimerar Gycom´s kunders processer samt bidrar till en hållbar framtid.

- Du kommer att få möjlighet att arbeta med välrenommerade företag

- Goda möjligheter till personlig utveckling

- Möjlighet att jobba med spännande kunder och projekt i Sverige och globalt

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning?
Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan.

Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Gycom har valt att samarbeta med PS Xpress i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Rebecca Reuterberg på telefon +46 70 791 57 05

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Ansök nu

Deltid B2B-säljare för framgångsrikt tech-rekryteringsföretag

Läs mer Okt 19
Vi är New Minds - vi tror på olikheter. Vilken egenskap, bakgrund eller erfarenhet du än bidrar med tror vi att du kommer att göra oss bättre och vassare i jakten på att hitta unga IT-talanger. Vi är drömmare och realister, singlar och vabbare, partypinglor och soffpotatisar och en massa annat. Chansen är stor att du trivs hos oss, vem du än är.

Är du en person som intresserad av försäljning eller IT och teknik? Då har du chansen att få praktisk erfarenhet att kombinera dina studier med.

Om oss

New Minds är det personliga rekryteringsföretaget som funkar som en brygga mellan utbildning och arbetsliv för unga ingenjörer. Med kandidatens preferenser i fokus ser vi till vårt stora nätverk av partnerföretag för att hitta den perfekta matchningen. Vi har vårt huvudkontor i centrala Göteborg och ett kontor i Stockholm.

Nu söker New Minds B2B-säljare för att fortsätta växa våra partnersföretag, och kunna hjälpa fler drivna studenter att hitta sina drömjobb. Häng med på vår bolagsresa, där vi försöker förändra hur branschen ser på rekrytering; genom att sätta kandidaten först.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som B2B-säljare på New Minds kommer du att få en mycket god överblick över hela säljprocessen, från första kundkontakt till möte och leverans. Du kommer att få ansvar från start men samtidigt bra stöd från kollegor och du kommer spela en viktig roll i vårt säljteam. Du kommer att hjälpa oss finna nya kunder och behov samt identifiera och analysera nya marknader. Det är viktigt att du är orädd, strukturerad, analytisk och tycker om att ta kontakt och lära känna nya personer. Målet är att attrahera fler kunder genom att öka medvetandet kring oss och våra tjänster. Detta är en deltidstjänst på ca 10h/vecka.

Exempel på arbetsuppgifter;

- Nykundsbearbetning och mötesbokning B2B framför allt via telefon, mail, sociala medier.

- Medverkan och bidra vid säljplanering.

Vem söker vi

Vi söker studenter som tycker om försäljning och som vill samla på sig lite extra arbetslivserfarenhet under studietiden. Du har mycket energi och är van att ta eget ansvar, är självständig och kan bidra med idéer, förslag och lösningar. Meriterande om du har erfarenhet av tidigare försäljningsarbete, vår bransch eller produkter eller är van vid kundkontakt från andra sammanhang.

- Du bor i Göteborg och kan ta dig in till vårt kontor några dagar i veckan.

- Flytande kunskaper i svenska och engelska

- Start omgående

Ansök nu

Dansktalande innesäljare till ProMinent Doserteknik AB i Göteborg

Läs mer Okt 18
PS Xpress rekryterar nu en dansktalande innesäljare till ProMinent i Göteborg

ProMinent Doserteknik AB är ett helägt dotterbolag till ProMinent Group som är en tillverkare av komponenter och system för doserteknik och en tillförlitlig samarbetspartner vad gäller vattenbehandling.

ProMinent erbjuder praktiska lösningar för olika branscher genom sina innovativa produkter, sin djupgående förståelse för processer och sin långvariga erfarenhet av praxis och tillämpning. Därigenom stöder företaget sina kunder över hela världen med allt som gäller säkerhet, effektivitet och miljöskydd.

www.prominent.se

Din profil

Vi söker dig som är teknik intresserad och har en god förmåga att kunna lyssna på kundens behov och presentera tekniska lösningar. Du är strukturerad, kommunikativ och resultatinriktad.
För att trivas och lyckas i rollen har du ett tekniskt intresse och en förmåga att förstå kundernas behov. Vi tror du har en eftergymnasial utbildning inom teknik alternativt arbetslivserfarenhet 2-3 år inom teknisk försäljning.

Goda kunskaper i tal och skrift på svenska, danska och engelska
Meriterande är om du har erfarenhet av pump dimensionering, jonmätning och desinfektion i vatten processer.

Dina huvudarbetsuppgifter

- Kundkontakt av både inkommande och utgående samtal

- Presentera tekniska lösningar och produkter för kunder

- Du kommer arbeta mot danska marknaden

- Supportera utesäljare

- Medverka på mässor

ProMinent erbjuder

- Du kommer att vara med att utveckla den danska marknaden och vara en del av ett företag som tillhandahåller en omfattande produktportfölj inom doserteknik, vattenbehandling och desinfektion. Här kan du arbeta med de senaste teknikerna och lösningarna inom branschen.

- Vi är inte bara en tillverkare, utan också en partner för våra kunder. Du kommer att ha möjlighet att arbeta inom en organisation som sätter kundtillfredsställelse i första rum.

- Vi är djupt engagerade i miljöskydd och hållbarhet. Som en del av vårt team kommer du att bidra till en bättre och mer hållbar värld.

Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning?
Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan.

Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Prominent har valt att samarbeta med PS Xpress i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Rebecca Reuterberg på telefon +46 70 791 57 05

Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.

Ansök nu

Säljare

Läs mer Okt 13
Vi söker säljare till vår anläggning i Frölunda
Som säljare hos oss blir ditt främsta ansvar att bearbeta både nya och befintliga kundkontakter för försäljning av nya och begagnade bilar. Du jobbar med hela försäljningsprocessen - allt från första kundkontakt till inbytesprocess, avtalsskrivning, leverans och uppföljning.

Våra mest framgångsrika säljare har en stark drivkraft att hjälpa våra kunder till ett bättre (bil)liv. Utöver det är våra mest framgångsrika säljare teamspelare som skapar arbetsglädje och har ett högt fokus på resultat och affärsmässighet.

Om dig
Vi söker dig som på ett naturligt sätt har sinne för att skapa goda relationer och resultat utöver det vanliga. Du bygger och bevarar relationer med kunder och kollegor för att nå våra mål. Du är en teamspelare som drivs av att bygga och vårda kundrelationer och ge våra kunder en förstklassig upplevelse. Det är självklart för dig att erbjuda hög tillgänglighet för våra kunder. Idag skapas mer än hälften av alla affärer via telefon eller digitala kanaler och du är bekväm med dagens teknik och öppen för framtidens teknik och nya arbetssätt.

Du är bra på problemlösning som skapar mervärde och du planerar din tid för att säkerställa din affärsmässighet. Du har lätt för att skapa arbetsglädje, tar ansvar för framgångsrika resultat och du är engagerad genom din nyfikenhet och vilja till att utmana dig själv.

Egenskaper som vi värdesätter är personlig drivkraft, entusiasm och en god människokännedom. I den här rekryteringen söker vi efter en etablerad säljare och det är mycket meriterande om du har några års erfarenhet från bilförsäljning eller annan försäljning med mer komplex finansiering.

Det är viktigt för oss att du är driven i rollen som säljare samt att du vill utvecklas tillsammans med oss samtidigt som du har en stark känsla för service och kunder. Vi lägger stor vikt på personlighet och att du förstår våra kärnvärden (https://jbil.se/node/10970) och är beredd att jobba enligt dem till 100%.

Du har god datorvana och mycket god kunskap i svenska i tal och skrift. B-körkort fordras.

Varaktighet: Tillsvidareanställning
Tillträde: Omgående / Enl överenskommelse.
Arbetstid: Heltid, 6 månaders provanställning.

Ansökan
Ansök senast 31 oktober 2023. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Säljchef Johan Mannbro på telefon 073-274 42 09 eller via johan.mannbro@jbil.se. Ansökningar behandlas löpande, så det är bra om du hör av dig så fort som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Carotte Staff AB .

Rekryteringsträff 5/12 för servispersonal - uppdrag för Svenska Mässan G...

Servitör, kafé och konditori/Servitris, kafé och konditori
Läs mer Nov 29
Tisdagen den 5 december bjuder vi in till en rekryteringsträff/gruppintervju för servispersonal som under december vill arbeta på uppdrag för Svenska Mässan Gothia Towers.

Vi har flertalet spännande uppdrag på ingång och söker nu efter konsulter inom event och servering som vill arbeta under december.

Eventen kommer varierar från stora till små, allt från spännande företagsfester, och stora banketter till mindre evenemang som mingel, buffé samt café/foodtruck-verksamhet. Du kommer få chansen att vara del av ett stort team som brinner för gästservice, kvalité och bemötande. Arbetstiderna är förlagda på kvällstid och exempel på arbetsuppgifter är bland annat:

- Välkomna gäster

- Bankettservering

- Montercatering

- Ta emot beställningar av mat och dryck

- Kassahantering

- Plocka disk

Ett stort plus är om du har möjlighet att arbeta fredagen 15/12. Uppdragen är primärt förlagda i december men god chans finns till förlängning.

Om rekryteringsträffen/gruppintervjun den 5/12 kl. 16:45-20:30

Vi kommer inleda kvällen med att presentera de kommande uppdragen. Du kommer också få en introduktion i hur det är att arbeta som konsult på Carotte och chansen att berätta för oss om vem du är och varför du är rätt person för oss. Kvällen kommer avslutas med att vi går igenom bankettserveringsteknik.

Om dig

Vi söker passionerad, driven och utåtriktad serveringspersonal. Du utför ditt arbete prestigelöst med ett glatt humör under högt arbetstempo. Personliga egenskaper vi vädersätter är positivitet, flexibilitet och ansvarstagande.

Som konsult hos oss gillar du att ta egna initiativ och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor. Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss.

Om du inte har någon erfarenhet eller utbildning inom servering, catering eller att ta bordsbeställningar erbjuder vi dig en grundläggande utbildning för att du ska känna trygg i att hantera arbetsuppgifterna och leverera förstklassig service till våra kunder.

Om Carotte

Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm och Göteborg. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och har under 2022 tredubblat vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner.

Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra - engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholm & Göteborgs främsta servicepersonal.

Om Svenska Mässan Gothia Towers som är en av våra största kunder och en spännande arbetsplats

Gothia Towers är idag en av Nordens mest attraktiva mötesplatser med 41 000 m2 upplevelseyta, 1200 förstklassiga hotellrum och sviter samt 5 populära barer och restauranger.

Svenska Mässan och Gothia Towers bildar tillsammans en av Europas största helintegrerade mötesplatser med cityläge. Varje år väljer mer än 1,8 miljoner besökare från hela världen att mötas, äta och bo, utveckla affärer, produkter eller idéer hos dem. Här erbjuds allt från hotell, butiker, teater, spa och restauranger till mässhallar och olika typer av mötesarenor. Allt samlat under ett tak och med stadslivet precis utanför dörren.

Visionen är att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen och med kärnvärdena engagemang, samarbete och mod som vägvisare och inspirationskälla, strävar man ständigt efter att uträtta nya stordåd - varje dag och i varje möte med besökare, kunder och varandra.

ÖVRIG INFORMATION

Inbjudan till rekryteringsträffen skickas efter telefonintervju har genomförts. I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen.

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov under december, utöver din huvudsakliga sysselsättning

Placering: Göteborg

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Platschef till Alecta Fastigheters coworkingsatsning Flexiwork

Hotellchef
Läs mer Nov 28
OM ARBETSGIVAREN



Alecta Fastigheter är det innovativa fastighetsbolaget, där hållbarhet och digitalisering är navet i verksamheten för att skapa framtidsvärden för både människor, verksamheter och platser. Under 2024 öppnar Alecta Fastigheter sin första coworkinganläggning i Göteborg under namnet Flexiwork i kvarteret Regina.

Kvarteret Regina

På Rosenlund, rakt under bastion Christina Regina, hittar du Kvarteret Regina. Här kommer organisationer och verksamheter nå framgång genom den fulla frihet som Drottning Kristina eftersträvade redan för 400 år sedan.



I Alecta Fastigheters nya kontorsvaruhus Regina i centrala Göteborg vid Hvitfeldtsplatsen öppnar deras första Flexiwork Hovet som förväntas stå klart i slutet av april 2024. Flexiwork, som är namnet på Alecta Fastigheters coworking, är ett nytt affärsområde inom företaget.

Fastigheten byggs i två etapper och rymmer totalt 31 000 kvadratmeter. Första etappen omfattar en flexiyta på 1 100 kvm och andra etappen en yta på 1 900 kvm. Kvarteret Regina ligger centralt placerat och attraherar innovationsdrivna och kreativa företag. Fastigheten omfamnar allt från flexibla kontraktslösningar, musikinspirerade inredningskoncept, coworking /flexiwork, färdiginredda lokaler samt restauranger och butiker. I fastigheten är det fokus på återbruk och fastigheten certifieras enligt Breeam SE.

Läs mer om Hovet här: https://kvarteretregina.se/kontor/

OM TJÄNSTEN


I rollen som platschef för Alecta Fastigheters nya Flexiwork-satsning blir du en central del av projektet redan från början. Din position är avgörande för att forma och utveckla konceptet och du kommer vara involverad i allt från affärsmodell och försäljning till eventplanering. Ditt arbete sträcker sig även till att skapa en trivsam och produktiv arbetsmiljö genom att sätta samman en mångsidig och välbalanserad kundmix.

Du kommer inte bara vara delaktig i strategin och planeringen av verksamheten, utan också ha ansvar för personal, där du får chansen att bygga upp ditt eget team genom att vara delaktig i rekrytering. Ditt dagliga arbete kommer innefatta försäljning, service och att noggrant följa upp ekonomin och leverantörsrelationer. I det inledande skedet är fokus satt på att etablera Hovet på marknaden, försäljning blir en viktig del av arbetet och potentialen för ytterligare Flexiwork-enheter öppnar upp för framtida utveckling, med Hovet som den första av flera planerade öppningar i Göteborg. Start senast april 2024.

Tillträde till tjänsten: Februari/Mars 2024

VI SÖKER DIG SOM HAR


Vi tror du har erfarenhet av resultat- och verksamhetsansvar samt bevisad förmåga att sätta, driva och följa upp organisationen mot tydliga mål. Att du besitter förmågan att leda och utveckla verksamhet och människor samt implementera ett fantastiskt värdskap. Att du har mångårig erfarenhet av sälj: från att själv sälja till att bygga en vinnande säljkultur i organisationen. För att trivas i rollen uppskattar vi även att du har en fallenhet och intresse för att ta till dig och analysera ekonomiska samband, göra affärsmässiga kalkyler och utveckla affären.



DIN PERSONLIGHET

Vi tror att du är nyfiken, säljande, tänker helhet och trivs bäst i en organisation där du förväntas tänka nytt, kan påverka och där beslutsvägarna är korta. Att du är en proaktiv, rådgivande och en prestigelös problemlösare. Som ansvarig på Hovet kommer du ha många kontaktytor så det är också viktigt att du är en relationsbyggare med genuint intresse för människor och hur vi bygger engagemang, förtroende och samarbete hos både kunder och medarbetare och gillar att skapa en mötesplats där både människor och affärer växer.

OM OSS


Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.





ÖVRIG INFORMATION


I denna process samarbetar Alecta Fastigheter med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av Negin Hafizi via mail negin@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Varierat extrajobb inom event- och servering i Göteborg

Servitör/Servitris
Läs mer Okt 31
Om tjänsten

Vi söker driven och utåtriktad personal till diverse uppdrag inom event- och servicebranschen!

Söker du ett jobb där du får hänga med härliga människor? Då har vi kanske något spännande för dig! Vi letar efter personer som inte rynkar på näsan åt att ge service och trivs i en rörlig och livlig arbetsmiljö. Det viktigaste är att du har en positiv inställning och vill leverera toppservice till våra många kunder i Göteborgsområdet med hjälp av våra superduktiga medarbetare. Häng med oss och bli en del av vårt härliga team!

Du kommer att få glänsa vid olika event, företagsfester och storslagna banketter. Men det är inte allt - vi har även spännande möjligheter inom reception och värdskap. Jobbet har flexibla arbetstider, vilket gör det perfekt att kombinera med dina studier eller andra åtaganden. Vi har allt från glamorösa konferensanläggningar och lyxiga hotellkedjor till trendiga kontorshotell och företagsreceptioner. Vad som är extra coolt? Du kan anpassa dina arbetstider efter ditt eget schema. För de som är extra ambitiösa finns möjligheter till vidareutbildning, mer ansvar och fasta uppdrag runt om i hela Sverige. Här kan du verkligen göra karriär med stil! ????????

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygg för att leverera hög service nivå i sann Carotte anda till våra kunder.

Hos oss finns flera möjligheter!

- Bankett: servis, bankett bar

- Restaurang: á la carte servis, runner, diskare, bar
- Festlokal: servis, runner
- Catering: servis, runner, bar

- Reception: receptionister, värdar/värdinnor

- Event: Eventvärdar



Arbetsuppgifter

Här är grejen - vårt jobb är mångsidigt och allt handlar om att skämma bort våra gäster med toppservice och kvalitet. Tänk dig att...

- Få förtrolla dukningen och göra det riktigt mysigt innan gästerna dyker upp.

- Ta emot beställningar av de mest delikata maträtterna och läckra drycker.

- Varmt välkomna våra gäster med ett stort leende.

- Servera upp de smakrika läckerheterna på ett sätt som får dem att vilja komma tillbaka om och om igen.

- Sist men inte minst, återställa allting till perfektion efter vår ljuvliga service. Som om vi aldrig varit där!

Detta jobb handlar om att skapa magiska ögonblick för våra gäster och se till att de har en fantastisk upplevelse. Så, om du älskar att sprida glädje och få människor att känna sig speciella, då är det här jobbet helt rätt för dig.

Vi letar efter någon som:

- Älskar att ge bra service och sprida glädje.

- Har alltid ett leende på läpparna, är flexibel och prestigelös.

- Är en riktig social fjäril

- Har full koll på svenska och engelska, både när det gäller att prata och skriva.

Kan du checka av dessa punkter? Om ja, då är du precis den vi vill ha!





I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Alla som arbetar med oss behöver genomgå första steget i vår utbildning.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Bartenders sökes till vinterns fartfyllda evenemang!

Bartender
Läs mer Okt 18
Om tjänsten

Vi söker drivna och utåtriktade bartenderstjärnor till varierande uppdrag runt om i Göteborg! Tjänsten passar dig som har erfarenhet inom service och som bartender. Extra stort plus om du även kan jobba servering och vill få en härlig variation på uppdrag.

Vi ser gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb när det passar dig utifrån ditt personliga schema.

Vi arbetar med allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell och eventbolag. För våra uppdrag kommer man ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema.

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygga för att leverera förstklassig service till våra kunder!

Exempel på olika sorters uppdrag

- A la carté resturang barer
- Bankettbar
- Eventbar

- Cocktailbar

- Spritkassa - Avec



Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet

- Har minst 2 års erfarenhet som bartender
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös, en förebild helt enkelt
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Personal sökes till olika spännande uppdrag i höst/vinter!

Servitör/Servitris, kafé och konditori
Läs mer Okt 9
Om tjänsten

Vi söker utåtriktad personal med erfarenhet inom service- och serveringsbranschen som har en passion för att alltid göra det lilla extra!



Tjänsten passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb där du själv kan bestämma ditt schema och hur mycket du vill jobba. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt.

Vi arbetar med allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell och eventbolag. För rätt person finns det goda möjligheter för vidareutbildning och mer ansvar.

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, för att man ska känna sig trygg att leverera förstklassig service till våra kunder ute på våra olika uppdrag!

Exempel på olika uppdrag

- Restaurang: á la carte servis, runner, bar
- Festlokal: servis, runner
- Bankett: servis
- Catering: servis, runner, bar


Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna kan komma att variera beroende på uppdrag, vi söker eventpersonal, serveringspersonal, á la carte servis och bartenders. Det är stort fokus på gästservice och kvalitet och exempel på arbetsuppgifter är

- Duka och göra det fint inför att gästerna anländer
- Ta emot beställningar av mat och dryck
- Välkomna gästerna
- Servera mat och dryck
- Plocka disk

- Nedrigg


Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet

- Tidigare erfarenhet inom servering

- Stresstålig, gillar att jobba i högt tempo
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös, en förebild helt enkelt
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Erfarna bartenders sökes till roliga uppdrag!

Bartender
Läs mer Okt 5
Om tjänsten

Vi söker drivna och utåtriktade stjärnor till varierande uppdrag som bartender runt om i Göteborg!

Tjänsten passar dig som har erfarenhet inom service och som bartender. Vi ser gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb när det passar dig!

Vi arbetar med allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell och eventbolag. För våra uppdrag kommer man ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema. För rätt person finns det goda möjligheter för vidareutbildning och mer ansvar.

Vi utbildar all vår personal i Carotte Academy, vår egna serviceutbildning, allt för att man ska känna sig trygga för att leverera förstklassig service till våra kunder!

Exempel på olika sorters uppdrag

- A la carté resturang barer
- Bankettbar
- Eventbar

- Cocktailbar

- Spritkassa - Avec



Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet

- Har minst 2 års erfarenhet som bartender
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös, en förebild helt enkelt
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen - både erfarenhets- och personlighetsmässigt.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Göteborg

Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

Ansök nu