Göteborg: Handledare inom arbetsintegration på MatRätt Flatås

Hitta ansökningsinfo om jobbet Handledare inom arbetsintegration på MatRätt Flatås i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår vision är att alla människor har rätt till ett värdigt liv och vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. 

 

Räddningsmissionen bedriver ett socialt företagande via MatRätt, våra sociala supermarkets som vänder sig till människor i ekonomisk utsatthet samt ResursRätt, vårt produktionskök som förser flera av Räddningsmissionens övriga verksamheter med lagad lunch varje dag.

Verksamheten riktar in sig på tre fokusområden; Att minska matsvinn, förhindra matfattigdom samt arbetsintegration.

 

Nu behöver vi förstärka fokusområdet arbetsintegration i MatRätt Flatås med en handledare!


Om tjänsten 
Som handledare arbetar du nära tillsammans med butikschef och arbetsledare. Du deltar aktivt i det dagliga butiksarbetet samtidigt som du handleder och skapar förutsättningar för våra deltagare i arbetsträning att utvecklas och komma ett steg närmare arbetsmarknaden.

Du planerar och genomför aktiviteter såväl enskilt som i grupp samt ansvarar för att leda och följa upp insatser och arbetsplaner. I din roll har du en viktig coachande och stödjande funktion där arbetsprocesser i MatRätts butik utgör arenan för arbetsträningen.

I din roll ingår att vara verksamhetens kontaktperson gentemot myndigheter och uppdragsgivare.

Arbetsuppgifter 


• Teckna avtal med uppdragsgivare samt följa upp och kvalitetssäkra uppdraget.

• Upprätta individuella planer för arbetsträning för deltagare.

• Utifrån upprättad plan coacha, stödja och följa upp arbetsträning.  

• Delta i drift och utveckling av verksamheten.

• Organisera och ta emot studiebesök med befintliga och potentiella uppdragsgivare och deltagare.


Vi söker dig: 
Vi söker dig som vill vara en viktig medspelare i vårt team! För att lyckas med uppdraget som handledare tror vi att du är en engagerad och driven person som orädd tar dig an utmaningar och är intresserad av verksamhetens fokusområden. Eftersom tjänsten innebär många kontaktytor behöver du trivas med att möta nya människor, skapa relationer och en föränderlig miljö. Du har förståelse för människors olika förutsättningar och har kunskap och erfarenhet inom det beteendevetenskapliga området. Du står också bakom Räddningsmissionens värdegrund.

 

Vi vill att du har:


• Eftergymnasial utbildning inom socialt arbete eller annan enligt arbetsgivaren relevant utbildning.

• Erfarenhet av socialt arbete och arbetslivsinriktad verksamhet.

• Arbetserfarenhet av samverkan med offentliga aktörer såsom arbetsförmedling och socialtjänst.


Det är meriterande om du:


• Kan tala och förstå annat språk förutom svenska

• Erfarenhet av mångfaldsarbete 

• Har erfarenhet av arbete i samordnande funktion


 
Förmåner i anställningen  
Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon dygnet runt. 
Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. 
Vi går under kollektivavtalet Hälsa, vård och övrig omsorg.  

Rekrytering  
Vi intervjuar löpande och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt! 

Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är viljan att arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. 

Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. 


Bra att veta:
Befattning: Handledare
Rapporterar till: Butikschef
Omfattning: Heltid 100% 

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader
Tillträde: Enligt överenskommelse

 

För övrig upplysning om tjänsten, varmt välkommen att kontakta:

 

Carina Björk

Butikschef

MatRätt Flatås

Telefon 0739-014190


Varmt välkommen med din ansökan! 

 


Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån kristen värdegrund. Den kristna grunden är en drivkraft till att lindra människors nöd. Vår organisation genomsyras av ledord som samverkan, kreativitet, hopp och kvalitet.

Hos oss är du omgiven av mer än 240 engagerade medarbetare som arbetar inom en rad olika områden och verksamheter. Tillsammans strävar vi mot en gemensam vision: Ett värdigt liv för alla! I våra verksamheter finns också volontärer som genom sina olika kompetenser och personligheter bidrar med mervärden. Utöver medarbetare, volontärer och de 33 kristna församlingar i Göteborg med omnejd som är våra huvudmän, har vi även flera starka företagssamarbeten.

Tillsammans gör vi skillnad!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare.

AvAsta Sisjödal söker Aktivitetspedagog - Sisjödal Äldreboende

Läs mer Dec 5
Nytt
Vill du vara med på vår resa mot ett samhälle där alla har möjligheten att leva ett meningsfullt liv?

Beskrivning
Om AvAsta
AvAsta är ett nästan 70 år gammalt familjeföretag som utvecklats med värderingarna: att via kvalitet, kompetens, omtanke, engagemang och glädje höja livskvaliteten för människor som behöver vård och omsorg.

AvAsta är en innovativ välfärdsaktör som drivs av viljan att hitta nya lösningar för att skapa en högre standard för omsorgen, därför är vi dedikerade att skapa en högre livskvalitet för alla som bor på våra boenden. AvAsta erbjuder idag äldreboenden och individanpassade boenden för vuxna med funktionsvariationer.

AvAsta är inne i en expansiv fas och nu söker vi fler medarbetare som vill vara med och förstärka vårt team på AvAsta – Sisjödal i Göteborg.


Det här kan vi på AvAsta - Sisjödal erbjuda dig:
- På AvAsta tror vi på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi hjälper våra medarbetare att ständigt utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.
- Vi är ett växande företag med goda karriärs- och utvecklingsmöjligheter
- Vi är medlemmar i Vårdföretagarna
- På AvAsta kan vi även erbjuda ett årligt friskvårdsbidrag på 3000 kr, förmånscyklar till alla våra medarbetare samt andra fina förmåner
- Självklart har vi även kollektivavtal samt tjänstepension


Verksamhetsbeskrivning - Sisjödal

AvAsta – Sisjödal är ett modernt vård- och omsorgsboende för personer i behov av vård och omsorg dygnet runt. I början av 2021 öppnade vårt nybyggda äldreboende i det nya området Sisjödal som ligger i Askim, Göteborg. Vi på Sisjödal drivs av tanken att åldrande inte skall begränsa möjligheten till ett attraktivt boende och ett meningsfullt liv. Här skall man känna sig trygg och kunna njuta livet till fullo.  

Verksamheten leds av en verksamhetschef med understöd av en enhetschef, där vi nu söker en driven och engagerad enhetschef. Verksamheten har tillstånd från Inspektionen för vård och omsorg (IVO). Bolaget har även ramavtal.

Våra kärnvärden är: kvalitet, kompetens, respekt, ansvar, engagemang och glädje. Dessa fungerar som riktlinjer för allt vi gör, för hur vi förhåller oss till varandra, personal och boenden.

Arbetsuppgifter
Rollen som Aktivitetspedagog

Är du passionerad för att skapa en levande och berikande miljö får våra äldre? Har du en strak känsla för kultur och konst? Då är detta kanske din drömposition.

Vi på AvAsta Sisjödal äldreboende söker en engagerad och kreativ aktivitetspedagog för vårt äldreboende. Om kultursamordnare kommer du att spela en avgörande roll i att främja en stimulerande och positiv atmosfär genom olika kulturella aktiviteter och evenemang. Din uppgift är att skapa en meningsfull och berikande tillvaro för våra äldre.

Ansvarsområden: Programplanering; utveckla och implementera kulturprogram och evenemang för våra äldre, inkl. musikframträdanden, konstutställningar, teaterföreställningar och workshops.

Samarbete med lokala organisationer; Skapa och upprätthålla samarbeten med musiker, kulturgrupper och andra för att berika äldreboendet.

Individuell hänsyn; Ta hänsyn till individuella intressen och behov genom att skapa anpassade kulturaktiviteter och program för att säkerställa en personligt anpassad och meningsfull upplevelse för varje boende.

Deltagande och evenemang; Främja deltagande och engagemang bland våra hyresgäster genom att skapa en inkluderande och interaktiv kulturmiljö.

Utveckla terapeutiska kulturprogram; utforska och implementera terapeutiska och minnesfrämjande kulturprogram för att stödja välbefinnande hos våra äldre hyresgäster.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:

- Erfarenhet av att planera och genomföra kulturella evenemang och aktiviteter.
- Starkt intresse och förståelse för äldres behov och intressen.
- Kommunikationsförmåga och förmåga att skapa meningsfulla relationer.
- Kreativitet och innovativt tänkande för att skapa unika och anpassade kulturupplevelser.
- Samarbetsvilja samt stark teamkänsla.
- Utbildning inom kultur, konst eller liknande område är meriterande.

Från Verksamhetschef:

Jag ser att du som söker den här tjänsten är trygg i dig själv och i rollen som chef och ledare. Som ledare agerar du som ett föredöme, ger stöd, utmanar och inspirerar till delaktighet. Du är en närvarande och verksamhetsnära ledare med förmåga att på ett professionellt, tydligt och prestigelöst sätt nå ut till dina medarbetare. Du har ett stort engagemang i verksamheten och inte minst i medarbetarna! Du är van att lösa problem utan att missa de långsiktiga strategierna och har en förmåga att se logik och samband i komplexa sammanhang.

Vem får du som chef?
I mig får du en chef som är en tydlig, orädd, entusiastisk och engagerad ledare som samarbetar gärna med andra för att nå verksamhetens mål. Jag själv sitter inte inne med svaren, utan vi behöver jobba tillsammans för att hitta goda lösningar.

Är vi rätt för varandra?

På AvAsta är samarbete, ansvarstagande och nytänkande viktiga hörnstenar som genomsyrar allt vi gör. Tillsammans vågar vi utmana och utveckla för att aktivt hitta lösningar som för oss framåt. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor som brinner för en hållbar utveckling. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt!

Villkor
Eftersom vi värnar om vår personal och hyresgästers säkerhet tillämpar vi slumpvisa drog- och alkoholtester samt uppvisande av belastningsregister. Nyanställningstest kommer att ske innan anställning påbörjas.

Välkommen in med din ansökan redan idag, urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Ansök nu

Aktivitetsansvarig till Mogården i Gråbo

Läs mer Jul 17
Nu söker vi på Mogården i Gråbo en aktivitetsansvarig till korttidsboende för personer med missbruksproblematik och psykisk ohälsa, på deltid. Vi erbjuder utbildningar och flera förmåner.

Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.

Det här får du hos oss:

- Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära

- Ledarskapsprogram för samtliga chefer via Lära

- Förmånsportal med rabatter och erbjudanden

- Coachande och stöttande chefer nära dig

- En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare

- Karriär- och utvecklingsmöjligheter

Vi har även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt skobidrag för omsorgspersonalen.

Om rollen
Vi söker nu en aktivitetsansvarig till Mogården, du kommer ansvara för de aktiviteter som vi erbjuder för våra boende, så som spela spel, åka på utflykter, baka eller åka och handla ihop med klienter. Du kommer även arbeta tätt ihop med vår behandlingspedagog som håller i motivationsgrupp och vara delaktig i detta. Din roll är väldigt flexibel, då du styr och planerar dina arbetsdagar mycket själv och utifrån verksamhetens behov. Du får möjlighet att arbeta flexibla tider som passar både dig och verksamheten. Tjänsten ligger på 75% tjänstgöringsgrad. Till denna roll lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet, vi söker dig som är positiv, kreativ och social. Det är viktigt att sprida glädje och positiv stämning bland klienter samt att kunna möta våra klienter där de är, i denna roll är det viktigt att kunna bygga relationer med våra klienter. Du kommer att arbeta nära verksamhetschef, gruppchef, boendepersonal samt behandlingspedagog. Vi planerar varje månad tillsammans och du ansvarar även för inköp till vissa aktiviteter samt att hålla planeringen till budget.

Om Mogården
Nytida Mogården erbjuder korttidsboende för personer med beroende/missbruksproblematik/samsjuklighet med behov av dygnet runt personal. Syftet med vistelsen är att den enskilde skall erbjudas ett tryggt boende med individuellt utformat stöd. Som inskriven på Nytida Mogården skall man beredas möjlighet att utifrån sina egna behov och förutsättningar få stöd i att växa. Varje människa är unik och måste bemötas utifrån det. På Mogården vill vi skapa incitament till en ökad tro på sin egen förmåga och att en förändring är möjlig. På Nytida Mogården anpassas den individuella stödinsatsen utifrån den enskildes behov och förmågor. I verksamheten arbetar verksamhetschef, gruppchef, sjuksköterska, aktivitetshandledare, behandlingspedagoger, socialpedagoger, boendestödjare, vaken nattpersonal, lokalvårdare och kock.

Din erfarenhet och kunskap
Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.

I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du lever våra värderingar:

Respekt - Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande.
Ansvar - Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder.
Enkelhet - Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss.
Kunskap - Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens.

Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här (https://team.nytida.se/).

Övrigt
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdag: 2023-09-01
Sista ansökningsdag: 2023-08-15
För mer information kontakta: Linnéa Hassling, linnea.hassling@nytida.se, 0705542397
Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning
Facklig kontakt: Vision, Magnus Sällström, vision@ambea.se
Kommunal, www.kommunal.se

Ansökan
Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.



Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.



Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

Ansök nu

Boendestödjare inom LSS på Sveriges mest personaliga bemanningsföretag!

Läs mer Nov 17
Hej och hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen!
Tycker du om att arbeta med människor samtidigt som du har ett liv där du vill kunna påverka dina arbetstider själv? Bra - då har du kommit helt rätt till oss!
PersonalExpressen är Sveriges största bemanningsföretag inom LSS och vi erbjuder konsultuppdrag till en lång rad olika verksamheter - såväl privata som kommunala. Våra kunder består av LSS-boenden och andra former av dagliga verksamheter som har behov av personal.
Arbeta på dina egna villkor med högre lön!
Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat i olika verksamheter olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig.
Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid!
Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt uppdrag du påbörjar hos någon av de många verksamheter vi samarbetar med.
Vi erbjuder jobb såväl på dagtid som kvällar, nätter och helger. Vi är kort och gott det perfekta alternativet för dig som söker ett meningsfullt jobb inom LSS på dina egna villkor!
Vi finns i hela Sverige!
På PersonalExpressen har vi över 15 års erfarenhet av att bemanna inom skolan, vården och omsorgen. Våra hjärtan klappar för att vara där vi behövs som mest och där vi får göra skillnad för människor i deras vardag. Våra samarbetsverksamheter återfinns över hela landet. Mot bakgrund av detta tror vi att vi har goda möjligheter att hitta ett uppdrag åt dig som passar just dig - oavsett var i landet du bor idag!
Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag!
Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första uppdrag genom oss!
Återigen hjärtligt välkommen till oss! Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Ansök nu

Boendestödjare på natten till Mogården

Läs mer Jun 26
Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Mogården. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är en tillsvidare tjänst för nattarbete.

Om Mogården
Nytida Mogården erbjuder korttidsboende för personer med beroende/missbruksproblematik/samsjuklighet med behov av dygnet runt personal. Syftet med vistelsen är att den enskilde skall erbjudas ett tryggt boende med individuellt utformat stöd. Som inskriven på Nytida Mogården skall man beredas möjlighet att utifrån sina egna behov och förutsättningar få stöd i att växa. Varje människa är unik och måste bemötas utifrån det. På Mogården vill vi skapa incitament till en ökad tro på sin egen förmåga och att en förändring är möjlig. På Nytida Mogården anpassas den individuella stödinsatsen utifrån den enskildes behov och förmågor. I verksamheten arbetar verksamhetschef, gruppchef, sjuksköterska, aktivitetshandledare, behandlingspedagoger, socialpedagoger, boendestödjare, vaken nattpersonal, lokalvårdare och kock.

Om rollen
I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd nattetid. Du kommer att arbeta både vardagsnätter samt varannan helg.

Du har en gruppledare eller gruppchef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig.

Din erfarenhet och kunskap
Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.

Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör.

Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.

Det här får du hos oss:

- Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida [OBS Tas bort om du söker timanställda] samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära

- Förmånsportal med rabatter och erbjudanden

- Ledarskapsutbildade chefer nära dig

- En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare

- Karriär- och utvecklingsmöjligheter

- Friskvårdsbidrag och skobidrag

- Kollektivavtal

Övrigt
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdag: 2023-09-01
Sista ansökningsdag: 2023-08-30
Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning
För mer information kontakta:
Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se (http://www.kommunal.se/)

Ansökan
Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här (https://team.nytida.se/).



Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.



Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Ideella Fören Göteborgs Räddningsmission Med Fir

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Ideella Fören Göteborgs Räddningsmission Med Fir .

Behandlingsassistent vaken natt på Ability

Behandlingsassistent/Socialpedagog
Läs mer Nov 22
Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. Vi söker dig som vill jobba tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla! 

 

Nu söker vi två medarbetare som vill arbeta vaken natt samt visst kvällsarbete på Ability!

 

Om Ability
Engelska ordet “ability” betyder förmåga eller möjlighet. Inom Ability ser vi möjligheten och 

förmågan hos de som andra gett upp hoppet om och som ofta själva gett upp om ett fungerande liv, med meningsfull sysselsättning, hem och gemenskap. 

 

Ability riktar sig till personer över 21år som är svårplacerade, spärrade och utstraffade med omfattande psykosocial problematik, substans- och alkoholsyndrom och/eller samsjuklighet. Vi strävar efter att inte skriva ut deltagare på grund av beteenden som var anledningen till att de blev inskrivna.
 

Vi arbetar lågaffektivt med ansvarsfulla och långvariga relationer där utrymme för personlig tillväxt erbjuds i trygg miljö. Abilitys arbetssätt är det som kännetecknar Räddningsmissionens kärna, flexibilitet och följsamhet inför människan vi möter, i kombination med en orubblig tro på att varje människa kan förändra sitt liv till det bättre. Vårt mål är att bryta hemlöshet, ensamhet och utanförskap genom hållbara bostadslösningar och inkluderande gemenskaper.  

Genom Abilitys medarbetare får deltagarna stöd i alla sociala funktioner. Målet är att motverkas utanförskap och social isolering genom stärkt självkänsla, ökad egenmakt och en meningsfull tillvaro.
 

Om tjänsten
I rollen som behandlingsassistent är du med när allt fungerar men klarar också av att vara den yttersta tryggheten när allt brister för våra deltagare. Som medarbetare är du med på nära håll och stödjer och hjälper våra deltagare i förändringsarbetet med självbilden. Du ger stöd kring vardagsstruktur, meningsfull fritid, friskvård och liknande hälsofrämjande aktiviteter, matchar och ger aktivt stöd till meningsfull sysselsättning och arbetsträning.

 

Vi söker dig som
Är trygg och stabil och har en förmåga att härbärgera mötet med människor i affekt. Vi önskar att du är van vid att arbeta med lågaffektivt bemötande. Vi tror att du kommer att trivas bäst i rollen om du är en trygg och orädd person eftersom hot och våldsituationer kan förekomma. 

 

Vi vill att du: 


• är socialpedagog, fritidspedagog, socionom eller har likvärdig utbildning

• har minst 3 års erfarenhet av socialt arbete

• har erfarenhet av dokumentation

• uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift


Det är meriterande om du även har erfarenhet av eget tillfrisknande och kan använda erfarenheten som motivation och verktyg. Vi kräver minst 3 års tillfrisknande. 

 
Förmåner i anställningen
Vi vill att vår personal ska må bra! Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon dygnet runt. Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. 

 

Bra att veta
Befattning: Behandlingsassistent
Omfattning: 55% samt 63% vaken natt
Rapporterar till: Verksamhetschef Patrick Hansén
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Tillträde: Så snart som möjligt efter överenskommelse

Kollektivavtal: Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Fremia och tillämpar kollektivavtal Hälsa, vård och övrig omsorg.

Rekrytering:

Stor vikt läggas vid personlig lämplighet. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. Det är även viktigt för oss att du känner dig trygg med Räddningsmissionens värdegrund. 

 

Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är viljan att arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. 

 

Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret.

 

Vi rekryterar löpande och välkomnar din ansökan så snart som möjligt! 

 

 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Patrick Hansén

patrick.hansen@raddningsmissionen.se




Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån kristen värdegrund. Den kristna grunden är en drivkraft till att lindra människors nöd. Vår organisation genomsyras av ledord som samverkan, kreativitet, hopp och kvalitet.

Hos oss är du omgiven av mer än 240 engagerade medarbetare som arbetar inom en rad olika områden och verksamheter. Tillsammans strävar vi mot en gemensam vision: Ett värdigt liv för alla! I våra verksamheter finns också volontärer som genom sina olika kompetenser och personligheter bidrar med mervärden. Utöver medarbetare, volontärer och de 33 kristna församlingar i Göteborg med omnejd som är våra huvudmän, har vi även flera starka företagssamarbeten.

Tillsammans gör vi skillnad!

Ansök nu

Köksbiträde på ResursRätt

Köksbiträde
Läs mer Dec 5
Nytt
Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. Nu söker vi dig som vill jobba tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla. 

 

ResursRätt är ett socialt företag inom Räddningsmissionen vars huvudfokus är att ta tillvara på matsvinn, producera färdiga maträtter till Räddningsmissionens andra verksamheter samt till människor i utsatthet.  ResursRätt har också som fokus att coacha deltagare som deltar i arbetet i syfte att komma ut på arbetsmarkanden.

Nu utökar vi på ResursRätt och söker ett köksbiträde! 

Om tjänsten 


Som Köksbiträde på ResursRätt arbetar du tätt tillsammans med kockarna i syfte att så framgångsrikt som möjligt ta tillvara på resurser och matsvinn med matlagning i fokus. För dig är målgruppen, kunder och arbetstränande alltid nummer ett och du brinner för det personliga mötet. Du deltar aktivt i det dagliga arbetet tillsammans med arbetstränande som köksbiträde. Du behöver vara prestigelös, ha nära till skratt och värdesätta alla som är med och bidrar. För att trivas hos oss bör du leva efter Räddningsmissionens värderingar.  

Arbetsuppgifter
Tillaga och bereda måltider till våra verksamheter tillsammans med våra kockar och säkerställer att vi följer livsmedelsverkets regler och krav. Du ser till att ResursRätts utrymmen är hela, rena och underhållna så att vi håller en hög nivå för vår matlagning och förvaring. Planera och distribuera varor tillsammans med våra kockar från ResursRätt.

Skapa en trygg och anpassad arbetsmiljö för alla deltagare som är en del av ditt team i köket.  

 

Vi söker dig som 



• Älskar att ge service och brinner för att verksamheterna ska få god och näringsriktig mat under dagen.

• Är ett stöd för våra arbetstränande och bidra med en varm och trevlig känsla. 

• Är en självgående lagspelare med ett flexibelt arbetssätt och sätter våra gäster och kvalitet i fokus.  


Vi vill att du har: 


• Har minst två års erfarenhet av arbete i kalla och/eller varma kök med goda kunskaper i kökets hygien- och egenkontrollrutiner.  

• God kunskap och kännedom om allergier och allergener.

• Kunskap inom HACCP

• Talar, läser och skriver det svenska språket i syfte att kunna garantera säkerheten i den mat vi serverar.


Förmåner i anställningen  
Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon dygnet runt. 
Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. 

 
Bra att veta
 

Befattning: Köksbiträde  
Placering i organisationen: ResursRätt 
Rapporterar till: Lager & logistikchef Johanna Älisgård 

Omfattning: 50% med möjlighet till utökning

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader
Tillträde: Snarast enligt överenskommelse
Kollektivavtal: Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Fremia med avtal Hälsa, vård och övrig omsorg. 
 

Rekrytering  
Vi intervjuar löpande och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt! 
Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är viljan att arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. 
Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. 



 
För övrig upplysning om tjänsten, varmt välkommen att kontakta:
 
Johanna Älisgård 




Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån kristen värdegrund. Den kristna grunden är en drivkraft till att lindra människors nöd. Vår organisation genomsyras av ledord som samverkan, kreativitet, hopp och kvalitet.

Hos oss är du omgiven av mer än 240 engagerade medarbetare som arbetar inom en rad olika områden och verksamheter. Tillsammans strävar vi mot en gemensam vision: Ett värdigt liv för alla! I våra verksamheter finns också volontärer som genom sina olika kompetenser och personligheter bidrar med mervärden. Utöver medarbetare, volontärer och de 33 kristna församlingar i Göteborg med omnejd som är våra huvudmän, har vi även flera starka företagssamarbeten.

Tillsammans gör vi skillnad!

Ansök nu

Köksbiträde på ResursRätt

Köksbiträde
Läs mer Nov 29
Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. Nu söker vi dig som vill jobba tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla. 

 

ResursRätt är ett socialt företag inom Räddningsmissionen vars huvudfokus är att ta tillvara på matsvinn, producera färdiga maträtter till Räddningsmissionens andra verksamheter samt till människor i utsatthet.  ResursRätt har också som fokus att coacha deltagare som deltar i arbetet i syfte att komma ut på arbetsmarkanden.

Nu utökar vi på ResursRätt och söker ett köksbiträde! 

Om tjänsten 


Som Köksbiträde på ResursRätt arbetar du tätt tillsammans med kockarna i syfte att så framgångsrikt som möjligt ta tillvara på resurser och matsvinn med matlagning i fokus. För dig är målgruppen, kunder och arbetstränande alltid nummer ett och du brinner för det personliga mötet. Du deltar aktivt i det dagliga arbetet tillsammans med arbetstränande som köksbiträde. Du behöver vara prestigelös, ha nära till skratt och värdesätta alla som är med och bidrar. För att trivas hos oss bör du leva efter Räddningsmissionens värderingar.  

Arbetsuppgifter
Tillaga och bereda måltider till våra verksamheter tillsammans med våta kockar och säkerställer att vi följer livsmedelsverkets regler och krav. Du ser till att ResursRätts utrymmen är hela, rena och underhållna så att vi håller en hög nivå för vår matlagning och förvaring. Planera och distribuera varor tillsammans med våra kockar från ResursRätt.

Skapa en trygg och anpassad arbetsmiljö för alla deltagare som är en del av ditt team i köket.  

 

Vi söker dig som 



• Älskar att ge service och brinner för att verksamheterna ska få god och näringsriktig mat under dagen.

• Är ett stöd för våra arbetstränande och bidra med en varm och trevlig känsla. 

• Är en självgående lagspelare med ett flexibelt arbetssätt och sätter våra gäster och kvalitet i fokus.  


Vi vill att du har: 


• Har minst två års erfarenhet av arbete i kalla och/eller varma kök med goda kunskaper i kökets hygien- och egenkontrollrutiner.  

• God kunskap och kännedom om allergier och allergener

• Kunskap inom HACCP

• Talar, läser och skriver det svenska språket i syfte att kunna garantera säkerheten i den mat vi serverar


Förmåner i anställningen  
Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon dygnet runt. 
Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. 

 
Bra att veta
 

Befattning: Köksbiträde  
Placering i organisationen: ResursRätt 
Rapporterar till: Lager & logistikchef Johanna Älisgård 

Omfattning: 50% med möjlighet till utökning

Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader
Tillträde: Snarast enligt överenskommelse
Kollektivavtal: Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Fremia med avtal Hälsa, vård och övrig omsorg. 
 

Rekrytering  
Vi intervjuar löpande och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt! 
Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är viljan att arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. 
Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. 



 
För övrig upplysning om tjänsten, varmt välkommen att kontakta:
 
Johanna Älisgård 




Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån kristen värdegrund. Den kristna grunden är en drivkraft till att lindra människors nöd. Vår organisation genomsyras av ledord som samverkan, kreativitet, hopp och kvalitet.

Hos oss är du omgiven av mer än 240 engagerade medarbetare som arbetar inom en rad olika områden och verksamheter. Tillsammans strävar vi mot en gemensam vision: Ett värdigt liv för alla! I våra verksamheter finns också volontärer som genom sina olika kompetenser och personligheter bidrar med mervärden. Utöver medarbetare, volontärer och de 33 kristna församlingar i Göteborg med omnejd som är våra huvudmän, har vi även flera starka företagssamarbeten.

Tillsammans gör vi skillnad!

Ansök nu

Solrosen söker verksamhetschef

Organisationschef
Läs mer Okt 17
Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. Nu söker vi dig som vill jobba tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla!


Om tjänsten 

Solrosen riktar sig till barn och ungdomar med en frihetsberövad familjemedlem.  

Vi arbetar utifrån FN:s barnkonvention med utgångspunkt i artikel 3 om barns bästa. Verksamheten erbjuder en trygg plats där barn och ungdomar kan få möjlighet att sätta ord på vad de känner och tänker om sin situation. Stödet ges både individuellt och/eller i grupp och kan innebära såväl korta som längre kontakter. Solrosen erbjuder även stöd till barnens vårdnadshavare och andra vuxna runt barnet.  
 
Vi jobbar även opinionsbildande för att stärka stödet till målgruppen. Mer info om Solrosen hittar du här: www.raddningsmissionen.se/solrosen 

Som verksamhetschef för Solrosen är du drivande i att forma verksamhetens utveckling och framtid. Du driver även det opinionsbildande arbetet. Du arbetar nära ett engagerat och kompetent team av familjestödjare och ingår även i ledningsgruppen för RM Social, som också inbegriper vårt arbete med hemlöshet, social inkludering och områdesarbete. Du rapporterar till områdeschef för RM social.  


Arbetsuppgifter



• leda och fördela arbetet i verksamheten

• Säkerställa att personal har adekvat utbildning och kunskap inom området

• leda verksamheten utifrån organisationens värdegrund

• aktivt samverka med kollegor, medarbetare och andra parter samt ta stöd från organisationens stödfunktioner

• systematiskt arbeta för en god arbetsmiljö både på individ- och gruppnivå

• följa samverkansavtal som finns med facklig part

• vara sakkunnig och söka ny kunskap inom verksamhetsområdet  



Vi söker dig som... 

Är intresserad av omvärlden och har ett särskilt engagemang i barnrättsfrågor! Du har kunskap om målgruppen och den utsatthet vi jobbar med, samt har god kunskap om hur svensk socialtjänst fungerar. I ditt arbete är du strukturerad och strategisk. Du jobbar nära din verksamhet och du trivs med att leda med stor tillit och förtroende för medarbetarnas förmågor.


För oss är den idéburna identiteten ett viktigt signum som möjliggör kreativitet och påverkansarbete och vi tror att du som söker denna tjänst delar vår drivkraft att skapa förändring i frågor som berör våra målgrupper. Ett plus är om du har erfarenhet av ledarskap från idéburen sektor och är bekväm med att röra dig mellan sammanhang och nätverk i såväl idéburen som offentlig sektor. 

 

Vill att du har



• Socionom- eller likvärdig utbildning inom beteendevetenskapliga området

• Minst 2 års erfarenhet av att leda verksamhet inom socialt arbete 

• Erfarenhet av idéburen verksamhet 

• Arbetat minst 2 år med barn eller unga i utsatta livssituationer 

• Erfarenhet av samarbete med myndigheter 

• Mod att sticka ut hakan och föra vår målgrupps talan i olika sammanhang 


 
Det är meriterande om du även har  



• Handledarutbildning / stödgruppsledarutbildning  

• Erfarenhet av arbete med barn med frihetsberövad förälder

• Goda kunskaper om socialtjänsten och kriminalvården


 
Förmåner i anställningen  
Vi vill att vår personal ska må bra! Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon. Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. Vi går under kollektivavtalet Hälsa, vård och övrig omsorg.  

 

Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är att viljan arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag. 
  

Vi intervjuar löpande och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt! 


Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret. 
 
Bra att veta
Befattning: Verksamhetschef Solrosen
Rapporterar till: Områdeschef RM Social
Omfattning: 100%  
Anställningsform: Tillsvidare 
Tillträde: Efter överenskommelse


Varmt välkommen med din ansökan!


OM OSS
Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån kristen värdegrund. Den kristna grunden är en drivkraft till att lindra människors nöd och ger inspiration till att främja ett rättfärdigt samhälle. Kyrkan och den kristna tron kan också bidra till att skapa positiv förändring i människors liv. Vår organisation genomsyras av ledord som samverkan, kreativitet, hopp och kvalitet.

Hos oss är du omgiven av mer än 240 engagerade medarbetare som arbetar inom en rad olika områden och verksamheter. Tillsammans strävar vi mot en gemensam vision: Ett värdigt liv för alla! I våra verksamheter finns också volontärer som genom sina olika kompetenser och personligheter bidrar med mervärden. Utöver medarbetare, volontärer och de 33 kristna församlingar i Göteborg med omnejd som är våra huvudmän, har vi även flera starka företagssamarbeten.

Tillsammans gör vi skillnad!

Ansök nu

Behandlingsassistent till Styrmansgatans Gruppboende

Behandlingsassistent/Socialpedagog
Läs mer Okt 2
Om tjänsten
Styrmansgatan är ett gruppboende som erbjuder stöd och omsorg för vuxna, 45-75år med psykiska funktionsnedsättningar. Här finns lägenheter i två våningsplan för personer med LSS- eller SoL-beslut. Boendet är bemannat dygnet runt. Boendet är centralt beläget i Majorna med närhet till affärer, caféer och Slottsskogen. Vi vill skapa goda förutsättningar för de boende och arbetar habiliterande. Styrmansgatan har ett stort fokus på aktiviteter tillsammans med de boende.  
 
Vi söker nu två nya tillsvidareanställda kollegor på heltid till vår verksamhet. Tjänsterna innefattar arbete under dag, kväll, helg och sovande jour.

Arbetsuppgifter 



• Ansvara för omvårdnad och stöd utifrån brukarens behov och önskemål. Vi arbetar utifrån individens behov i centrum (IBIC) med uppdrag och genomförandeplan.

• Kontinuerligt arbeta med social dokumentationen. 



Vi söker dig som...
Är en positiv och kreativ person som tar eget ansvar och egna initiativ, samt har en förmåga att se lösningar i arbetet. Vi tror att du har en god förmåga att arbeta pedagogiskt kring gemensamma mål och metoder, och att du är bra på struktur kring rutiner och genomförandeplaner.  
 
För oss är möten i ögonhöjd ett viktigt riktmärke som skapar förtroende och ett gott samarbetsklimat såväl med målgruppen som med samverkanspartners och kollegor.  
Vi önskar därför att du är bra på att samarbeta, lyssna och kommunicera på ett konstruktivt sätt. Då rollen innehåller en stor del dokumentation behöver du kunna uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på svenska, samt vara en van datoranvändare. Vi ser fram emot att ha roligt på jobbet tillsammans med dig! 

Vi vill att du...



• Är undersköterska, skötare eller har utbildning arbetsgivaren bedömer likvärdig

• Har erfarenhet av arbete inom psykiatri och psykossjukdom

• Har erfarenhet av klienter med samsjuklighet och somatiska svårigheter

• Står bakom Räddningsmissionens värdegrund. 


Det är meriterande om du även har 



• Erfarenhet av arbete på gruppboende/bostad med särskild service alternativt erfarenhet av arbete med personligt stöd i den enskildes bostad

• Erfarenhet av arbete med Lågaffektivt bemötande (LAB)

• Haft delegering i läkemedel och insulin

• Vana av att hantera lift

• B-körkort 



 Vi tar stor hänsyn till personliga egenskaper. 

Förmåner i anställningen 
Vi vill att vår personal ska må bra! Som anställd hos oss erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon dygnet runt. Du kommer till en arbetsplats med låga trösklar och ett varmt klimat. För oss är “möten i ögonhöjd” ett viktigt riktmärke i såväl mötet med målgruppen som mellan medarbetarna. Vi går under kollektivavtalet Hälsa, vård och övrig omsorg.  

Vår organisation är öppen för alla oavsett kön, ålder, sexuell läggning, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnicitet, funktionsnedsättning eller trosuppfattning. Det som förenar oss är att viljan arbeta utifrån organisationens riktning, värderingar och identitetsdrag.

Vi intervjuar löpande och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt! Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastnings- och misstankeregistret.

Bra att veta 
Befattning: Behandlingsassistent 
Rapporterar till: Enhetschef  
Omfattning: 100% 
Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader 
Tillträde: Januari, eller enligt överenskommelse 

Kontaktperson 
Malin Eriksson, Enhetschef Styrmansgatans Gruppboende 
0739 014104 malin.eriksson@raddningsmissionen.se 

Varmt välkommen med din ansökan!
 


Räddningsmissionen är en idéburen organisation som bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund. Vår organisationsidé är möten i ögonhöjd som skapar rum för förändring och överbryggar utanförskap. Nu söker vi dig som vill jobba tillsammans med oss mot vår vision; ett värdigt liv för alla!

Ansök nu