Göteborg: HKScan söker säljare till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet HKScan söker säljare till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



 



Om tjänsten
Till teamet på Retail söker vi en social och målinriktad kollega! Vi tror att du drivs av att skapa och utveckla långsiktiga relationer. Vill du vara med och utveckla våra affärer och vårda kundrelationerna i distriktet med Göteborg som mittpunkt?

Att vara en del av HKScans försäljningsorganisation innebär att du ligger i framkant när det gäller försäljning inom DVH och butik och du jobbar med starka varumärken som Scan och Pärsons i ett starkt team som hela tiden strävar efter förbättring.

I rollen som säljare ansvarar du för att kunderna har rätt sortiment och att upprättade avtal följs. Du ansvarar för ekonomisk uppföljning och analys av kunderna. Du förväntas ha en hög aktivitetsnivå, vara en god ambassadör för HKScan samt att arbeta lönsamt med nöjda kunder. I tjänsten jobbar du i nära samarbete med bl. a. KAM och Sales Manager. 


Du rapporterar till Sales Manager, utgår från hemmet och bor i distriktet.
Distriktet avser Göteborg med omnejd.

 
Det här förväntar vi oss av dig 
För att lyckas i arbetet ser vi att du har en god social och kommunikativ förmåga och med struktur och tävlingsinstinkt når dina mål. Ett lösningsfokuserat arbetssätt och arbetsglädje/optimism är en förutsättning.

Förutom B-körkort som är ett krav så tror vi att rätt person har:

Erfarenhet av arbete med försäljning mot butik.

Ett brinnande intresse för affärer och god mat.

God förståelse för ekonomisk optimering hos kund.

God datakunskap.


Det är starkt meriterande om du:

Är duktig på att presentera, inspirera och utbilda.

Har matlagningskompetens eller kunskap inom produkt och livsmedel.


 
Vad du kan förvänta dig av HKScan
Vi erbjuder ett spännande, självständigt och utmanande jobb där du kommer att kunna göra stor skillnad för HKScan Sweden. Vi är en organisation som sätter medarbetarna i centrum. Det betyder att vi tror att vi presterar bäst när vi samarbetar med varandra. Våra chefer vet att de inte kan allt; vi lär oss tillsammans och växer tillsammans. Att arbeta på HKScan passar dig som vill ha utmaningar och som inte är rädd för att utmana.

 

Ansökan
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Du blir anställd av HKScan som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Frågor besvaras av Jakob Hemvik.

Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi rekryterar fortlöpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden löpt ut. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Facklig kontakt Unionen, Eva Johansson
Eva.johansson@hkscan.com
070-300 39 00

Välkommen till HKScan!


 
Om HKScan
För oss får bara det bästa hamna på gaffeln. Det betyder att vi strävar efter att erbjuda välsmakande produkter med hög kvalitet som framställts på ett hållbart och ansvarsfullt sätt i enlighet med vårt nordiska arv. Som en del av vår familj med över 7 200 medarbetare från skilda bakgrunder kan du vara med och omsätta den här visionen till verklighet med hjälp av vår strategi Inspire, Lead, Care and Deliver. Vi tror att karriärmöjligheter, yrkesmässig utveckling, innovation och samarbete är sådant som skapar ett gott och dynamiskt arbetsklimat. Vi går i bräschen genom att se till att vår verksamhet har en positiv inverkan på samhället och miljön. Eftersom vår värdekedja sträcker sig från gård till gaffel kan vi erbjuda en stor yrkesmässig bredd, från etiska djurinköp till innovativ marknadsföring. Med fokus på våra medarbetares karriärutveckling, deras säkerhet och hälsa ger vi dig utmaningen att se till att bara det bästa hamnar på gaffeln.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utesäljare.

Säljande rådgivare nykund

Läs mer Okt 13
Presto hjälper företag och organisationer att skydda sina verksamheter mot brand och olycka. Som medarbetare på Presto är du med och gör skillnad. Vi räddar liv tillsammans med våra kunder. Vi som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet, men gemensamt för alla är en drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Vi letar efter dig som har rätt inställning och en ambition att utvecklas!
Om rollenSom rådgivare nykund ansvarar du för nykundsrekrytering inom region Väst. Iditt viktiga uppdrag genom för du besök hos blivande/potentiella kunder. Oftast genom bokade besök.Väl på plats utför du brandskyddsinventering, offerthantering, försäljning och vid behov även installation av enklare produkter. Genom besöken möjliggör du lösningar utifrån kundens förutsättningar genom att aktivt föreslå förbättringar, i form avvåra produkter och tjänster.Du hållerdig uppdaterad om vårt produktutbud för att alltid kunnasäkerställa bästa möjliga lösningar utifrån kundens behov.Vidare identifierar du aktivt affärsmöjligheter för Prestos övriga affärsområden och skickar vidare internt för fortsatt kundbearbetning.Du arbetar målinriktat mot satta veckomålför att uppnå budget och resultat, samtidigt som du säkerställer att allt arbete utförs enligt uppsatta instruktioner och regelverk. För att kontinuerligt förbättra verksamheten rapporterar du förbättringsförslag, avvikelser och kundklagomål. Våra kunders verksamhetervarierar vilket ger dig en spännande och omväxlande vardag, du förväntashantera kund- och företagsinformation med hög sekretess. Inom Presto och affärsområde brand är viettstort team som arbetar tillsammans efter vår vision. Som säljande rådgivare kommer du att få ett omväxlande och stimulerande arbete som representant för företaget och arbeta med våra kunder.
Vi söker dig som
Presto är i ständig utveckling och vi alla är ansvariga för att driva utveckling genom våra värderingar: Tillsammans, kundfokus och enkelhet. Att dela våravärderingar är en förutsättning för att trivas på Presto och vara framgångsriki rollen.Du är van vid att självständigt tainitiativ, planera, du ser hela kedjan ochdet viktiga samspelet med kollegor. I rollen som säljande rådgivare genomför du flera kundbesök om dagen och det blir viktigtatt du motiveras av en hög aktivitetsnivå ochatt arbeta med korta, såväl långsiktiga tydligt satta mål. En fördelär att inte ha tummen mitt i hand eftersom enklare montering förekommer ute hos kund. Det är naturligt för dig attskapa och utveckla goda relationer med kunder och med intressenter internt.
För att lyckas i rollen behöver du även:
Minst 2 års erfarenhet av utesälj
Vara enperson som får energi av att träffa nya människor och efter effektiva och kvalitativakundbesök har du förmågan att ladda om inför nästa.
Du kommunicerar fritt på svenska och engelska
B-körkort.
Vi erbjuderUtvecklingsmöjligheter inom en långsiktig och stabil bransch som funnits länge.
Internutbildning via Presto Academy, vi utbildar dig inom rollens olika verksamhetsområden
Kollektivavtal, arbetstidsförkortning(1 extra veckas ledighet per år), kollektivavtalsenliga försäkringar inklusive tjänstepension.
Till din fritid erbjuder vi friskvårdsbidrag, rabatterade priser hos SJ, Elite hotels, Scandic, Sats och Nordic Wellness samt tillgång till livsstilsverktyget.
Vill du jobba tillsammans med oss?
Vi som jobbar på Presto har olika bakgrund och erfarenhet med en gemensam drivkraft att växa och att arbeta tillsammans som ett lag. Det är kombinationen av våra olikheter som gör oss starka tillsammans. Vi strävar efter att rekrytera medarbetare med olika bakgrund för att spegla samhället och våra kunders mångfald.
Stämmer ovan in på dig? Tveka då inte, skicka in din ansökan idag!
Våra rekryteringsprocesser är kompetensbaserade och vi använder Alva Labs för att säkerställa en fördomsfri rekrytering. Dessa ger oss en indikation på hur väl du matchar rollbeskrivningen. Vi går löpande igenom ansökningarna, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Slutkandidater kommer genomgå en säkerhetsprövning, inklusive belastningsregister, kreditprövning och drogtest.
Tjänsten är på heltid. Du arbetar vardagar mellan kl. 07:30-16:30. Vi tillhandahåller servicebil.
Anställningen startas alltid med en 6 månaders visstidsanställning enligt kollektivavtal och om det känns bra för bägge parter erbjuds därefter en tillsvidareanställning.
Vid frågor om tjänsten kontakta: Carl Wallner Lindqvist,carl.wallner.lindqvist@presto.se
Om PrestoSedan starten 1959 har vi alltid satt säkerheten främst. Det är vilka vi är, det är vad vi gör och det ligger i vårt DNA . Vi har ett ansvar att driva verksamheten på bästa möjliga sätt och vara ett föredöme i vår bransch. Inte bara just nu, utan även för kommande generationer . Årligen servar vi brandskydd och förebygger risker på fler än 75.000 verksamheter och fastigheter Vi återvinner över 70.000 släckare i vår fabrik i Katrineholm och utbildar 100 000 deltagare inom säkerhet.

Ansök nu

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Okt 11
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Sep 27
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Work as a Frontliner for Naturskyddsföreningen in Gothenburg.

Läs mer Sep 23
Are You Passionate About Protecting the Planet and Skilled in Sales?

The Swedish Society for Nature Conservation. (Naturskyddsföreningen) in Gothenburg is now looking for brave and outgoing persons to join our dynamic team in Gothenburg.
Do you want to stand up for a healthy and living planet and a sustainable future? Do you want to work 6 hours a day? After all, life is not just about work. Expand your network and work with fantastic colleagues?
We are looking for you who have:
Experience in sales or communication.
A high social competence and at the same time fight to reach your goals
A brave heart and are not afraid to meet new people on the streets.

Your role:
Meet people on the streets and inspire them to become monthly donors and members.
Communicate effectively and engagingly about our important environmental issues.
Contribute to increasing our membership base and thereby our impact on the environment.

We offer:
Two different employment options.
A flexible employment for those who want it.
The possibility of permanent employment with a monthly salary and a public transport card.
Everyday support and coaching.
Perhaps the best sales and marketing training.
Good career opportunities.

Join the good guys – save the planet. Apply now!


Application:Send your CV and a personal letter where u motivate why we should employ you.
We look forward to hear from you.

Kontakt:
Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,raluca.roiescu@naturskyddsforeningen.se
Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17


Fackliga kontaktpersoner
Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, gert.straschewski@naturskyddsforeningen.se
Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, petra.holgersson@naturskyddsforeningen.se

Ansök nu

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Sep 18
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Gymnastikledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24 - Är du vår nya stjärna ?

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Okt 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team?

Världens roligaste extrajobb!

Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten
att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger
erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper.

Leka, busa och
sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är
dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb

Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år.

Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära
ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av
att:

Arbeta som barngymnastiksledare.

Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet.


Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.

Dina arbetsuppgifter

Som ledare för Djungelgympa i något av våra Göteborgsområden består i huvudsak av att leda
gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen.
Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg.
Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.

Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje!

Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.

Det här får du som är ledare hos oss

Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande
coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor.

Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.

Anställningsvillkor

Timanställning med start vecka 45, 2024

Vi erbjuder 4 kurser per år. Under hösten är det totalt 14 veckor och på våren är det ytterligare 14 veckor.

Passen är förlagda på på Jättestenskolan söndagar kl 10-12


Mer info kommer vid en eventuell intervju.

Som ledare är du  ansvarig för alla dina
barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller
god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen,
närvarolistor och det är även du som sköter den största delen av
kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM!

 

 

Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare med möjlighet till merförsäljning

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 14
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Brinner du för kundservice och gillar att hjälpa människor samtidigt som du har en naturlig känsla för försäljning? För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill vara en del av ett engagerat team inom TV och bredband.

Om företaget

Här får du möjligheten att arbeta med en ledande nordisk leverantör av TV- och bredbandstjänster, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar företaget efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Din roll

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ge support via telefon, e-post och chatt. Du kommer att hantera allt från teknisk support till rådgivning om produkter och tjänster. Förutom att lösa kundernas problem kommer du även att arbeta med merförsäljning genom att erbjuda lösningar som passar kundens behov, vilket gör det möjligt att påverka din egen lön genom möjlighet till bonus.

I tjänsten kommer du primärt att hantera norsktalande kunder och vi ser därför att du känner dig bekväm i att förstå det norska språket, alternativt ser det som en spännande utmaning. Har du redan erfarenhet av att arbeta med norska kunder är det ett stort plus.

Arbetstider och placering

Tjänsten har en omfattning på 80–100 % och arbetstiderna är förlagda mellan 9–20 på vardagar och 10–18 på helger. Du kommer att arbeta varannan helg, då det självklart utgår OB-tillägg. Kontoret ligger på Backaplan i Göteborg.
Vad vi erbjuder dig


Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget

Engagerade kollegor och roliga teamaktiviteter

Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal, men även friskvårdsbidrag, rabatterade träningsmöjligheter m.m.

Bonusmöjligheter utöver din grundlön



Vem vi söker


Du är minst 18 år och har en fullständig gymnasieexamen

Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har en god förståelse för norska, eller är villig att utveckla dina norskkunskaper

Du har en problemlösande attityd och tycker om att ge god service

Du gillar att arbeta målinriktat och ser möjligheter att sälja in tjänster på ett kundvänligt sätt



Anställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på sex månader. Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.

Vi på Sprio ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Testare till vårt Inhouse enhet, MyTeam!

Systemtestare/Funktionstestare
Läs mer Okt 8
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi på MyTeam söker nu efter en testare till vårt inhouse team i Göteborg. Är du redo för nya utmaningar och ser ett stark hopsvetsat team och nya spännande uppdrag som en del av din framtid, tveka inte att söka!

Bakgrund

På MyTeam har vi två centrala målsättningar; att leverera stabila lösningar som genererar nöjda kunder och att skapa trygga team med lyckliga medarbetare. Tack vare lång erfarenhet av att arbeta med systemförvaltning är de processer vi använder väl beprövade och framgångsrika, och underlättar för oss att göra lyckade kundanpassningar efter krav och önskemål.

Hur ser rollen ut?

Hos oss planerar du testarbetet och skriver testplaner, prioriterar, resurssäkrar testuppdraget samt följer upp och förbättrar testprocessen. Dessutom koordinerar du testarbetet samt sköter teamuppföljning.

Med dina kollegor på Nexer delar du kunskap och tillsammans bygger vi kompetens och tar oss an de stora utmaningarna. Att bygga och dela kompetens är viktigt för oss. Att gå kurser och ta certifieringar välkomnas alltid.

Din bakgrund

Du har arbetat några år med testautomatisering i större och mindre testprojekt. Vi tror att du har stor vana av agila tillvägagångssätt, till exempel Scrum och SAFe samt DevOps. Du är bekväm med följande verktyg:

Selenium

Cucumber

Postman


Troligen är du utbildad systemvetare, ingenjör eller liknande. Vidare ser vi gärna att du har programmeringserfarenhet, t ex i JavaScript, Java och/eller C#

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss då vill behålla den atmosfär vi har idag. Våra medarbetare kännetecknas av en affärsmässig och kundorienterad attityd, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra samt lyssna och lära.

Vi letar efter personer som säger VI och inte JAG.

Sist men inte minst, vi vill att du skall fortsätta att utvecklas och ha kul på jobbet!

Om Nexer

Nexer är ett snabbväxande techbolag med rötterna i svensk innovation och entreprenörskap. MyTeam finns på våra kontor i Göteborg, Alingsås och Lidköping, och arbetar med kunder inom olika branscher. På Nexer satsar vi på framtiden, och vi vill att du ska vara en del av den resan.

Ansökan: Du ansöker genom att fylla i ansökningsformuläret nedan. Tyvärr kan vi inte ta emot ansökningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta vår rekryterare, Amanda Stenberg, på amanda.stenberg@nexergroup.com.

Ansök nu

Norsktalande kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team!

Om Allente

Allente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är vårt mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter. Vi är stolta över vår tekniska innovation och kundnöjdhet.
Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att vägleda kunderna via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter inkluderar teknisk felsökning, att informera om tilläggstjänster samt att erbjuda lösningar som passar kundens behov. Du kommer också att arbeta med merförsäljning baserat på aktuella kampanjer.

Då du främst kommer att hantera norska kunder, är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Om du har en god förståelse för norska språket, kommer vi att ge dig verktygen att ytterligare utveckla dina språkkunskaper, vilket kommer att stärka din förmåga att ge bästa möjliga service.

Tjänsten har en omfattning på 80–100 % och din arbetstid förläggs inom kundtjänstens öppettider, vilket är vardagar 9–20 samt helger 10–18. Du kommer att jobba cirka två helger i månaden. Kontoret är beläget på Backaplan i Göteborg.

Vad vi erbjuder


Stora möjligheter till intern karriärutveckling

Engagerande personalaktiviteter, events och tävlingar

Förmåner såsom friskvårdsbidrag och rabatterat gympris

Bonusmöjligheter utöver din lön enligt kollektivavtal


Vi söker dig som

Är minst 18 år

Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande

Är målinriktad, ansvarstagande och trivs med att lösa problem

Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar


Denna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Finsktalande AML-Officer till nyetablerad bank i Göteborg

Backofficepersonal
Läs mer Okt 11
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Lea Bank ASA är en helt digital bank som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Lea Bank vill nu stärka upp teamet ytterligare med en AML- Officer för att stötta det existerande AML-teamet och möta den framtida utvecklingen av banken.

Rollen kommer att hantera alla länder där banken har verksamhet och arbetsuppgifterna, men först och främst Sverige och Finland. Det är därför avgörande för tjänsten att du talar finska och svenska. 
 
Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera :

 Undersöka genererade aviseringar och kontakta kunder för mer information och dokumentation vid behov

Kommunicera effektivt med relevanta interna parter och dokumentera värdefull kunskapsöverföring från andra affärsenheter

Delta i specifika projekt relaterade till utbildning och kontinuerlig utveckling av teamet

Följa upp regelverk och åtgärder





Kvalifikationer som krävs:

 Ekonomisk eller juridisk utbildning, minst kandidatexamen

 Lång erfarenhet av finansiella institutioner

 Rimlig förståelse för operativa system och rapporteringsgenerering

 Färdigheter i data- och informationshantering

 Flytande i svenska, finska och engelska (tal och skrift)





Personliga egenskaper:

Strukturerad

Positiv attityd

Proaktiv och trivs med lagarbete

Vi söker dig som är nyfiken och drivs av att ständigt förbättra verksamheten, med relevant erfarenhet från en liknande roll. Du behöver kunna arbeta självständigt och hålla dig uppdaterad på information från Finansinspektionen och vara drivande i utvecklingen av Leas interna regelverk och processer.

Lea Bank har ett stort fokus på att efterleva de vid varje given tidpunkt gällande regelverken som finns inom bank och finans. Du ska få energi av att samarbeta med kollegor i en organisation som präglas av nytänkande och tillväxt där alla hjälps åt för att skapa den bästa kundupplevelsen.


 

Lea Bank erbjuder:

Lea Bank är en en solid heldigital bank som befinner sig i en spännande tillväxtfas med ambitioner att expandera i Europa. Du kommer vara med som en i teamet från start i Göteborg. Vi erbjuder dig en god arbetsmiljö i nya lokaler i centrala Göteborg. Stora utvecklingsmöjligheter och konkurrenskraftiga villkor och chansen att göra skillnad för banken. En varierad arbetsdag med utmanande arbetsuppgifter som stimulerar personlig tillväxt

Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin! Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Emelie Nordblad - emelie.nordblad@amendo.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamet hos Allente!

Om Allente

Allente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljning baserat på kundens behov och aktuella kampanjer.

Du kommer främst att arbeta med norska kunder, och därför är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Dina norska språkkunskaper kommer att vara en värdefull tillgång i att ge kunderna bästa möjliga service. Om du inte är helt flytande i norska men har en god förståelse, kommer vi att hjälpa dig att utveckla dina färdigheter ytterligare.

Tjänsten har en omfattning på 80–100 % och din arbetstid förläggs inom kundtjänstens öppettider, vilket är vardagar 9–20 samt helger 10–18. Du kommer att jobba cirka två helger i månaden. Kontoret är beläget på Backaplan i Göteborg.
Vad vi erbjuder


Stora interna utvecklingsmöjligheter

Personalaktiviteter, events och tävlingar

Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris

Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal



Vi söker dig som


Är minst 18 år

Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande

Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem

Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar


Tjänsten är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Inför anställningen genomförs en bakgrundskontroll.

Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu