Göteborg: Familjehemskonsulent till Hemnovia // Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Familjehemskonsulent till Hemnovia // Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Glädje, tillväxt och utveckling på samma rättvisa villkor. Det är en verklighet som vi på Hemnovia ständigt strävar att uppnå för barn och unga i vårt samhälle. På våra kontor i Göteborg, Malmö och Stockholm jobbar familjehemskonsulenter med gedigen kompetens och erfarenhet av det sociala arbetets breda verksamhetsfält. Om du, likt oss, vill göra en betydelsefull insats och skapa skillnad som är viktig på riktigt - då är vi platsen du söker.

Som familjehemskonsulent
Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som alla månar om barnens bästa. Du ansvarar över ett antal familjehem där du bistår med stöd och handledning genom kontinuerlig kontakt i form av hembesök, telefon och mejlkontakt i nära samverkan med din närmsta chef och uppdragsgivaren. Du ansvarar även för rekrytering och utredning av nya jour-och familjehem samt placering på uppdrag av kommunerna i dessa samt dokumentation i vårt eget journalsystem. Beredskapstjänstgöring ingår i din tjänst enligt ett rullande schema. Välkommen till en flexibel roll med eget ansvar där du, tillsammans med ditt team, skapar trygghet och struktur för barnen och våra jour-och familjehem.

Vi söker dig med...
hjärtat på rätt ställe. Du trivs bäst i en omväxlande vardag med varierande arbetsuppgifter och ett starkt samarbete med såväl kollegor, chef, familjehem och uppdragsgivarna.

Våra önskemål:

- Socionomutbildning eller likvärdig utbildning inom socialt arbete och omsorg

- God kännedom om aktuell lagstiftning (SoL och LVU)

- Svenska och engelska i tal och skrift

- B-körkort

- Erfarenhet av arbete med barn och ungdomar eller att utreda, utbilda och handleda familjehem

Meriterande:

- Utbildning inom utredningsmetoder för familjehem, BBIC, MI, Ett hem att växa i, eller liknande

- Erfarenhet av arbete i socialtjänsten inriktning barn och familj

- Erfarenhet av att vara familjehem


Varför Hemnovia?
På Hemnovia erbjuds du ett tryggt och mjukt arbetsklimat där våra ledord; ansvar, engagemang, kvalitet och utveckling genomsyrar vårt arbete och vår verksamhet. För oss är våra olikheter vår framgångsfaktor. Vi värdesätter vår goda teamkänsla högt och lägger stor vikt vid erfarenhetsutbyte och kompetensutveckling, bland annat genom regelbundna utbildningar och seminarier. Varje enskild medarbetare får till exempel en individuell kompetensutvecklingsplan som innefattar minst två utbildningar per år. Utöver ovanstående får du tillgång till gemensamma arbetsbilar, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ansök idag och gör skillnad med din insats!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg, Von Utfallsgatan
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Daniella Ravan,daniella.ravan@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-20 (tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag)

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Familjehemssekreterare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Familjehemssekreterare.

Trygga Hem söker Familjehemskonsulent

Läs mer Dec 3
Arbetsuppgifter
Som familjehemskonsulent hos Trygga Hem ansvarar du för ett antal familjehem i Västra Götalands Län med omnejd. Viss del av tjänsten bedrivs även på annan ort. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att rekrytera, utreda, utbilda och handleda familjehem, jourhem och kontaktfamiljer. Det innebär att åka på hembesök, göra intervjuer samt stötta familjehemmen i deras uppdrag. Du har ett nära samarbete med ansvarig socialsekreterare. Du tar emot förfrågningar från socialtjänsten och matchar dessa med lämpligt familjehem. Du utgår ifrån ditt hem för besök i dina familjehem. Resor till möten, handledning etc. ingår i tjänsten. Viss kvällsarbete kan förekomma vid behov. Tjänsten är en heltid 100% med 6 månaders provanställning. Vid erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens misstankes-och brottsregister uppvisas. Du beställer själv ett utdrag från polisens hemsida, "Kontrollera egna uppgifter i belastningsregistret".


Kvalifikationer
Socionomexamen är krav och minst 5-års erfarenhet av arbete inom socialtjänsten. Erfarenhet av arbete inom familjehemsvård är krav med minst 3 år.
Gedigen Handledningsutbildning med minst 30hp är krav för tjänsten.
Trygga Hem lägger stor vikt vid personlig lämplighet där vi söker en driven och flexibel medarbetare. I den här tjänsten måste du vara flexibel i ditt arbetssätt och kunna arbeta såväl självständigt som i team. Du ska ha en god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift. Du är en stabil person, med gott omdöme som har förmåga att skapa ett gott samarbetsklimat med såväl socialtjänst, kollegor och familjehem. Du har god kunskap om barn och ungas behov och du vill bidra till en god och kvalitativ familjehemsvård.
Rekrytering sker löpande och platsen kan därför tillsättas innan annonsen har löpt ut. Endast sökande som uppfyller kraven går vidare i ansökningsprocessen. Vi kontaktar de som går vidare.
Varmt välkommen med din ansökan önskar vi på Trygga Hem Familjehem

Ansök nu

Familjehemskonsulent till uppstartsuppdrag hos FAM-huset

Läs mer Nov 27
FAM-huset, med Frälsningsarmén som huvudman och grundat 1943, är en icke vinstdrivande organisation som engagerar sig djupt i att skapa samhällsnytta genom att tillhandahålla kostnadseffektiva och kvalitativa tjänster till kommuner. Vår familjehemsverksamhet, utvecklad för att möta det växande behovet av trygga hem för barn, är byggd på en stark övertygelse om att barns bästa uppnås i familjehem framför institutioner. Vi är dedikerade till att hitta och utbilda familjer som av rätt skäl vill bli familjehem. Vi använder oss av omfattande utredningsmetoder så som Socialstyrelsens Bra-Fam, Familjehemsvinjetter, Nya Kjellvesten och vår egenutvecklade checklista. Kvalitet och professionell stolthet i vårt sociala arbete är kärnan i vår verksamhet. Nu i vår expansionsfas erbjuder vi en unik möjlighet att aktivt bidra till och forma vår växande familjehemsverksamhet, där ditt handlingsutrymme och din kreativitet spelar en avgörande roll.
Med anledning av att vår nuvarande familjehemskonsulent går på föräldraledighet i mars/april 2024, söker vi en ny kollega till henne. Vi står inför en spännande utmaning att ytterligare utveckla verksamheten och förbereda oss för stora upphandlingar som är planerade för åren 2024 och 2025.
Praktisk information
Arbetsplats: Haga (Göteborg) med möjlighet till hälften hemarbete, om så önskas.
Arbetsvillkor: Anställning inledes med 6 månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning. 40 timmar per vecka med förtroendearbetstid. Det innebär att fokus ligger mer på uppgifterna än på arbetstiden. Ledighet under röda dagar och helger. Beredskap och jour kan eventuellt tillkomma framöver. Vi är anslutna till kollektivavtal. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och strävar efter en balans mellan arbetsliv och privatliv. Handledning erbjuds.
Omfattning: Vårt mål är att varje familjehemskonsulent ska hantera mellan 5-8 pågående placeringar.



Som familjehemskonsulent vid FAM-huset kommer du att:
Aktivt marknadsföra och utveckla vår familjehemsverksamhet samt etablera nya samarbeten med kommuner och övriga delar av civilsamhället.
Handleda befintliga familjehem och utreda nya, med hjälp av våra omfattande utredningsmetoder.
Arbeta självständigt och driva egna processer, med stöd från verksamhetschef och centrala funktioner som HR, Ekonomi och PR/Kommunikation.



Vi söker dig som:
Har en socionomexamen.
Har erfarenhet inom familjehemsverksamhet eller liknande roller, och det är meriterande om du har arbetat som familjehemssekreterare/konsulent eller barnsekreterare.
Delar vårt engagemang för högkvalitativt socialt arbete och familjebaserad vård.
Är självständig, nytänkande och trivs med att arbeta både enskilt och i team.

Vi ser framemot din ansökan

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB .

Customer Success Tech till Amido // Göteborg

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Nov 15
Besitter du den magiska kombon av ett stort teknikintresse och ett starkt kundfokus? Bli en del av vårt snabbväxande och marknadsledande PropTech-bolag med internationella ambitioner!


Om rollen
Med en kontinuerlig tillväxt och en ständigt växande kundbas, söker vi nu dig som vill bidra till att skapa tryggare samhällen och samtidigt dyka ner i ditt intresse för teknik och IT. Här blir du en del av vårt Customer Success team som varje dag samarbetar för att leverera hållbara och effektiva moln-och integrationslösningar inom access för våra kunder. Som vår tekniska och operativa resurs får du möjligheten att jobba nära vår hållbara produkt och ta dig an IT-utmaningar i varierande storlek. Du ansvarar för felsökning, problemlösning och kundkontakt i 2nd line support?- allt för att se till att våra kunder kommer i gång och kan jobba smidigt i våra system. Hos oss väntar möjligheten att bidra på vår spännande och utvecklande raketresa när vi fortsätter växa inom PropTech-branschen.

Det här har du med dig:


- Relevant utbildning (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) inom digitala plattformar och teknik

- Tidigare erfarenhet av kundtjänst och 2nd line support?

- Svenska och engelska i tal och skrift

- Ett intresse för tekniska lösningar och vana att snabbt förstå och analysera komplexa frågor och problem

- Kunskap inom minst ett av följande områden: Microsoft , Ärendehanteringsystem, Applikationssupport, Nätverk, Windows server, Integrationer, Passersystem (ex. RCO, Aptus m.f.l.)

Varför Amido?
Med en växande kundstock och en pågående expansion söker vi nu dig som vill ta del av vår familjära kultur med stor transparens och mycket skratt. Präglade av en stark entreprenörsanda, erbjuder vi dig en miljö där vi tillsammans skapar banbrytande passersystemlösningar för fastighetsbranschen. Bland våra kunder finns en majoritet av Sveriges största fastighetsägare. Balder, Heimstaden, Stena Fastigheter och Vasakronan är några av många fler som vi har förmånen att samarbeta med dagligen. Hos oss väntar inspirerande konferensresor både i Sverige och utomlands, härliga middagar, lunchpromenader och träningspass. Skicka in din ansökan med detsamma - vi ser fram emot att träffa dig!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-15

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Marketing Manager till Sejfa (Länsförsäkringar) // Göteborg

Marknadschef
Läs mer Dec 4
Nytt
Är du en fena på att bygga och driva effektiva marknadsstrategier från start till mål? I så fall har du kommit helt rätt! Med vårt nya bolag Supersejf AB (https://sejfa.nu/), som drivits fram av innovationsbolaget Lfant, har vi tillsammans med en rad externa partners och ägarbolagen Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän, Länsförsäkringar Stockholm, Länsförsäkringar Östgöta, Länsförsäkringar Älvsborg, samt Länsförsäkringar Halland, tagit fram ett Fighter Brand och en ny digital satsning - framtidens försäkringslösning Sejfa. Nu söker vi dig som vill ta del vår spännande utvecklingsresa och bidra med dina erfarenheter för att sätta vårt varumärke på kartan!

Om din nya roll
Till vår digitala satsning söker vi nu dig som är redo att driva digitala affärer och ta Sejfa till nästa fas. Sejfa är vårt Fighter Brand och nya digitala tjänst inom försäkring som riktar sig till unga vuxna och digitala consumers - en viktig målgrupp att växa i för att säkra morgondagens affärer. Med siktet inställt på att ta position på marknaden och möta denna nischade målgrupp, behöver vi nu dig och ditt entreprenörsdrivna sinne! Med ansvar för vår digitala marknadsföring kommer du att ta ett helhetsgrepp kring vår digitala närvaro för att stärka vårt brand på marknaden. Från strategiska till operativa uppgifter, sköter du Sejfas sociala medier, blogg och kommunikation samtidigt som du kravställer och förhandlar med externa leverantörer och konsulter. Vill du bidra med dina erfarenheter inom marknadsföring och vår målgrupp för att vässa vårt varumärke och driva trafik till Sejfa? Nu har du möjlighet att nyttja dina skills till fullo. Så, vad väntar du på? Ansök idag!

Det här har du med dig:

- Flerårig erfarenhet av digital marknadsföring och att driva effektiva marknadsstrategier från start till mål, gärna mot unga vuxna 20-30 år

- Goda kommunikationskunskaper och förmåga att skapa och förmedla en övertygande produktmarknadsvision

- En stark problemlösningsförmåga, ett analytiskt sinne och vana att använda datadriven metodik för att fatta beslut

- Tidigare erfarenhet av en uppstartsresa samt utveckling av SaaS-tjänster

- Meriterande med erfarenhet av marknadsföring i försäkringsbranschen eller Insuretech

Är du vår nästa kollega?
Tillsammans med våra partners, ägare och moderbolag är vi en organisation med skarp kunskap och dörren till framtidens innovation och utveckling inom försäkring och bank. Just detta är en av USP:arna i vår setup - att kunna driva strax ’utanför’ med mindre legacy, men med Länsförsäkringars många styrkor i ryggen. Vi vill att våra kunder ska möta dagen med en känsla av enkelhet och trygghet, och med samma prestigelösa oräddhet vill vi att du kliver in i vår kreativa miljö innan snön börjar falla! Är du redo? Klart du är redo!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-01-15 (urval sker löpande, vänta inte med din ansökan)
KONTAKT: daniella@oddwork.se (för frågor, ej ansökningar)

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Technical Product Manager till Sejfa (Länsförsäkringar) // Göteborg

Organisationsutvecklare
Läs mer Dec 4
Nytt
Redo att kombinera dina tekniska och affärsmässiga färdigheter för att leverera innovativa lösningar som förändrar försäkringsbranschen? I så fall har du kommit helt rätt! Med vårt nya bolag Supersejf AB (https://sejfa.nu/), som drivits fram av innovationsbolaget Lfant, har vi tillsammans med en rad externa partners och ägarbolagen Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän, Länsförsäkringar Stockholm, Länsförsäkringar Östgöta, Länsförsäkringar Älvsborg, samt Länsförsäkringar Halland, tagit fram ett Fighter Brand och en ny digital satsning - framtidens försäkringslösning Sejfa. Nu söker vi dig som vill ta del vår spännande utvecklingsresa och bidra med dina erfarenheter för att sätta vårt varumärke på kartan!

Om din nya roll
Till vår digitala satsning söker vi nu dig som är redo att driva business och ta Sejfa till nästa fas! Sejfa är vårt Fighter Brand och nya digitala tjänst inom försäkring som riktar sig till unga vuxna och digitala consumers - en viktig målgrupp att växa i för att säkra morgondagens affärer. Med siktet inställt på att ta position på marknaden och möta denna nischade målgrupp, behöver vi nu dig och din förmåga att förstå, estimera och kravställa digitala system och IT-leveranser. Här kommer du ansvara för budget, regelverk och vidareutveckling av vårt Fighter Brand genom att säkerställa förutsättningar och starka leveranser för teknik, IT, system och flöden. Dessutom kommer du få möjligheten att utveckla och finslipa vårt produkterbjudande och påverka vår utvecklingsresa med dina idéer. Besitter du förmågan att hålla ihop många intressenter både internt och externt? Sök idag!

Det här har du med dig:

- Tidigare erfarenhet av product management inom mjukvaruprojekt och att leda digitala förändringsprojekt

- Goda kommunikationskunskaper och förmåga att skapa och förmedla en övertygande produktmarknadsvision

- Flerårig erfarenhet av IT, system och mjukvaruutveckling

- En stark problemlösningsförmåga, ett analytiskt sinne och vana att använda datadriven metodik för att fatta beslut

- Tidigare erfarenhet av en uppstartsresa samt utveckling av SaaS-tjänster

- Erfarenhet av försäkringsbranschen och Insuretech är även meriterande


Är du vår nästa kollega?
Tillsammans med våra partners, ägare och moderbolag är vi en organisation med skarp kunskap och dörren till framtidens innovation och utveckling inom försäkring och bank. Just detta är en av USP:arna i vår setup - att kunna driva strax ’utanför’ med mindre legacy, men med Länsförsäkringars många styrkor i ryggen. Vi vill att våra kunder ska möta dagen med en känsla av enkelhet och trygghet, och med samma prestigelösa oräddhet vill vi att du kliver in i vår kreativa miljö innan snön börjar falla! Är du redo? Klart du är redo!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-01-15

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Business Controller till Sejfa (Länsförsäkringar) // Göteborg

Business controller
Läs mer Dec 4
Nytt
Är du snudd på ett geni när det kommer till affärsanalys och planering? I så fall har du kommit helt rätt! Med vårt nya bolag Supersejf AB (https://sejfa.nu/), som drivits fram av innovationsbolaget Lfant, har vi tillsammans med en rad externa partners och ägarbolagen Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän, Länsförsäkringar Stockholm, Länsförsäkringar Östgöta, Länsförsäkringar Älvsborg, samt Länsförsäkringar Halland, tagit fram ett Fighter Brand och en ny digital satsning - framtidens försäkringslösning Sejfa. Nu söker vi dig som vill ta del vår spännande utvecklingsresa och bidra med dina erfarenheter för att sätta vårt varumärke på kartan!

Om din nya roll
Till vår digitala satsning söker vi nu dig som är redo att driva business och ta Sejfa till nästa fas. Sejfa är vårt Fighter Brand och nya digitala tjänst inom försäkring som riktar sig till unga vuxna och digitala consumers - en viktig målgrupp att växa i för att säkra morgondagens affärer. Med siktet inställt på att möta denna nischade målgrupp, behöver vi nu dig och ditt entreprenörsdrivna sinne för att ta position på marknaden och utforska nya tekniker och approacher för att genera analyser och resultat till vår moderverksamhet. Med säljansvar för vår nya tjänst, kommer du ta vision till verklighet genom att sätta upp mål och hålla samman affären för Sejfa i vår spännande utvecklingskurva. Med din tidigare erfarenhet inom försäkringsbranschen, blir du go-to personen när det kommer till skadekostnader, rabatter och premier och hur man omsätter det i analyser, prognoser och effekter. Här får du verkligen chansen att djupdyka i dina intresseområden som omvärldsbevakning, konkurrentanalyser och budget när du konverterar nya kunder och kvalitetssäkrar våra affärer.

Det här har du med dig:

- Tidigare erfarenhet av digital affärsutveckling och controlling

- Goda kommunikationskunskaper och förmåga att driva affär

- En stark problemlösningsförmåga, ett analytiskt sinne och vana att använda datadriven metodik för att fatta beslut

- Tidigare erfarenhet av en uppstartsresa samt utveckling av SaaS-tjänster

- Erfarenhet av försäkringsbranschen och Insuretech är meriterande

Är du vår nästa kollega?
Tillsammans med våra partners, ägare och moderbolag är vi en organisation med skarp kunskap och dörren till framtidens innovation och utveckling inom försäkring och bank. Just detta är en av USP:arna i vår setup - att kunna driva strax ’utanför’ med mindre legacy, men med Länsförsäkringars många styrkor i ryggen. Vi vill att våra kunder ska möta dagen med en känsla av enkelhet och trygghet, och med samma prestigelösa oräddhet vill vi att du kliver in i vår kreativa miljö innan snön börjar falla! Är du redo? Klart du är redo!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-01-15 (urval sker löpande, vänta inte med din ansökan)
KONTAKT: daniella@oddwork.se (för frågor, ej ansökningar)

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Fastighetstekniker till Pågen // Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Nov 28
Nyfiken problemlösare på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll? Läs vidare!

Om rollen
Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt företag i ständig utveckling! Här väntar ett sammansvetsat team på två personer och en bred tjänst med varierande uppdrag inom drift, underhåll, felsökning och reparation av in-och utgående media. Till denna roll söker vi dig med erfarenhet av tekniskt arbete och som trivs med att självständigt kavla ut din arbetsdag och dina uppgifter. Dina dagar spenderar du med alltifrån reparationer och underhållsåtgärder, systematiskt brandskyddsarbete, felanmälningar och andra driftrelaterade uppgifter av en industrifastighet. Du kommer även samarbeta med kollegor inom olika funktioner och jobba nära både produktion och teknik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi jobbar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling!


Detta tror vi att du har med dig:


- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker, vaktmästare
eller reparatör inom fastigheter

- Goda kommunikativa egenskaper samt svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av tekniska uppgifter och en bred praktisk
kompetens av förekommande reparationer

- B-körkort

- En utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande är meriterande

- Meriterande om du tidigare jobbat med systematiskt brandskyddsarbete




Om oss på Pågen
Visst har du hört om Pågen. Sveriges ledande bageri som bakar och utvecklar ett färskt och särskiljande bagerisortiment?för framtidens generationer. Alltid med samma engagemang för nya möjligheter, mod att utmana oss själva och ansvar för att ta långsiktiga beslut. Men visste du att vi även satsar stort på ny teknik och automation? Att vi befinner oss mitt i en spännande teknisk innovationsresa där vi ständigt strävar efter att ligga i framkant? Nu vet du i alla fall. Och vi hoppas att det gör dig ännu piggare på att söka dig till oss! Häng med på resan och säkra driften för att utveckla våra avdelningars framtid - vi ser fram emot din ansökan!



START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-12-28



Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu