Göteborg: Backendutvecklare sökes till digital webbyrå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Backendutvecklare sökes till digital webbyrå i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Har du några års erfarenhet som utvecklare? Gillar du utmaningar och att komma med egna kreativa lösningsförslag? Skulle du beskriva dig själv som en kommunikativ, engagerad och flexibel? Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en backendutvecklare till vår kund, en digital, europeisk fullservicebyrå som specialiserar sig på att skapa, konstruera och utveckla digitala strategier för internationella varumärken. Med etablerade kontor i 13 länder, både inom Europa och globalt, strävar de efter att leverera högkvalitativa och innovativa lösningar som positionerar deras kunder starkt på den digitala arenan. Tjänsten är antingen placerad på kontoret i Göteborg eller där du befinner dig!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som utvecklare är din förmåga att utmana och motivera tekniska beslut avgörande och gör dig oumbärlig. Tillsammans med ditt team kommer du att engagera dig i en mångfald av e-handelsteknologier och plattformar, från Optimizely (Episerver) Commerce till skräddarsydda serverlösa lösningar. Arbetet präglas av agilitet och självorganisation.
Du kommer huvudsakligen att vara en del av ett team som samarbetar med olika kunder. Vid större projekt kommer du att samarbeta med kollegor från olika delar av företaget. Företaget tror på att skapa en arbetsmiljö där du trivs och presterar på bästa sätt, och därför är teamwork och trivsel centrala faktorer.
Dina egenskaper
Vi tror att du är en hungrig person som letar efter nästa stora utmaning inom branschen. Du har några års erfarenhet inom yrket, är flexibel, positiv och samarbetsvillig. Du delar gärna med dig av dina egna idéer till kollegor. Du är också ödmjuk och tar med en stor portion nyfikenhet dig an såväl nya arbetsdagar som mer kunskap. Vidare är du en prestigelös och detaljfokuserad person som gillar teknik och problemlösning.
Låter detta som tjänsten för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kvalifikationer:
Flera års arbetslivserfarenhet som utvecklare
Gedigna kunskaper inom .NET och C#
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, svenska och engelska

Plus i kanten:
Kunskaper i:
MongoDB
CosmosDB
CommerceTools
SiteCore
OrderCloud
ElasticSearch
Azure
AWS
Optimizely Customized Commerce
Microservices Architecture

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidareanställning. Start i januari.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl linn.willberg@perido.se Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34241 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 1300 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Backend-utvecklare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Backend-utvecklare.

Senior NodeJS/C# developer with a passion for cloud

Läs mer Nov 29
Welcome to Nexer (formerly Sigma IT), where we are actively seeking developers with expertise in Node.js and C# to strengthen our dynamic consulting team! If you are eager to be a part of a team where continuous learning is a natural part of our daily work life, we want you on board.

What does the role entail?

As a system developer within Nexer's technology group, you will join a competent team dedicated to improving existing software solutions and creating innovative ones using cutting-edge technologies, including Node.js and C#. As a consultant, you will be employed by Nexer and become part of our consulting team, but your work will be based at our clients' sites. In our technology group, we regularly participate in various activities, from knowledge sharing to team-building experiences. For example, as a team, we attended the NDC conference in Porto in April 2022!

Our assignments cover various industries and focus areas, all incorporating technologies like Node.js and C# in a cloud environment using AWS or Azure. Assignments may involve backend, web, or full-stack development, and your personal interests play a significant role in the projects you will tackle. You will collaborate with a supportive team of experienced colleagues and have the opportunity to work with organizations ranging from small startups to global industry leaders.

Your qualifications

For this position, we are looking for individuals with a few years of experience in system development, with a primary focus on the Node.js or C# as your programming language of choice. Preferably with some skill sin React as well. Ideally, your educational background includes software development from a university or a college of higher vocational studies.

Fluency in English is necessary, and Swedish language skills are an asset but not mandatory.

Here are some examples of programming languages and technologies we would like you to have experience with:

C# / .NET

Node.js

TypeScript

Angular, React, or Vue

TDD (Test Driven Development) or BDD (Behavior Driven Development)

Clean Code

Microsoft Azure or Amazon Web Services (AWS)

Microservices, Docker & GIT

Please submit your application below. We kindly request that applications be submitted through this platform and not via email. If you have any questions, do not hesitate to contact our Tech Recruiter, Amanda Stenberg, at Amanda.Stenberg@nexergroup.com. Applications are continuously reviewed and processed.

Ansök nu

Head of Development till TechSeed Edge & IoT

Läs mer Nov 28
Vår vision

TechSeed är ett konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att arbeta end-to-end inom uppkopplade lösningar. Genom tekniker som exempelvis FPGA, IoT och Edge Computing skapar vi uppkopplade tjänster och system som möjliggör användarorienterade och gränsöverskridande lösningar. För att tackla de breda utmaningar som kommer av att arbeta end-to-end arbetar vi brett inom flera områden, som exempelvis Business Intelligence, Automation, Cyber Security, IoT med flera och utökar vår värdekedja med strateger, Business Consulting, Service Design och andra områden som säkrar att våra tjänster faktiskt leder till ett värde, inte bara en produkt. Genom att erbjuda helhetslösningar inom våra områden erbjuder vi ett brett utbud av tjänster och arbetar mot att bygga uppkopplade lösningar end-to-end.

Som Head of Development i vår enhet Edge & IoT kommer du ansvara över enhetens utvecklare sett till affärsutveckling, rekrytering och ledarskap. Affärsområdet arbetar i första hand som konsulter i uppdrag samt ansvarar för IoT-plattformen i TechSeeds värdekedja. Edge & IoT består av erfarna utvecklare, arkitekter, projektledare och Business Consultants vars mål är att i framtiden leverera strategisk och operativ utveckling och implementering av anpassade IIoT/IoT-lösningar.

TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

- Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

- En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

- Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap

- Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden enligt dina önskemål

- Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov.

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som har:

- Minst fem års arbetslivserfarenhet som utvecklare

- God kompetens i Java, C#, Cloud-erfarenhet (Azure, AWS) eller andra etablerade utvecklingsverktyg

- Erfarenhet av att leda och utveckla din egen organisation

- Obehindrad kunskap inom svenska och engelska

Det är även meriterande om du besitter kunskap inom:

- Konsultbranschen

- IoT/IIoT

- ScaleUps

Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://techseed.teamtailor.com/connect)med oss!

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Head of Development till TechSeed Edge & IoT

Läs mer Nov 27
Vår vision

TechSeed är ett konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att arbeta end-to-end inom uppkopplade lösningar. Genom tekniker som exempelvis FPGA, IoT och Edge Computing skapar vi uppkopplade tjänster och system som möjliggör användarorienterade och gränsöverskridande lösningar. För att tackla de breda utmaningar som kommer av att arbeta end-to-end arbetar vi brett inom flera områden, som exempelvis Business Intelligence, Automation, Cyber Security, IoT med flera och utökar vår värdekedja med strateger, Business Consulting, Service Design och andra områden som säkrar att våra tjänster faktiskt leder till ett värde, inte bara en produkt. Genom att erbjuda helhetslösningar inom våra områden erbjuder vi ett brett utbud av tjänster och arbetar mot att bygga uppkopplade lösningar end-to-end.

Som Head of Development i vår enhet Edge & IoT kommer du ansvara över enhetens utvecklare sett till affärsutveckling, rekrytering och ledarskap. Affärsområdet arbetar i första hand som konsulter i uppdrag samt ansvarar för IoT-plattformen i TechSeeds värdekedja. Edge & IoT består av erfarna utvecklare, arkitekter, projektledare och Business Consultants vars mål är att i framtiden leverera strategisk och operativ utveckling och implementering av anpassade IIoT/IoT-lösningar.

TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

- Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

- En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

- Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap

- Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden enligt dina önskemål

- Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov.

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som har:

- Minst fem års arbetslivserfarenhet som utvecklare inom relevant språk (primärt Objektorienterat)

- Erfarenhet av att leda och bygga din egen organisation

- Obehindrad kunskap inom svenska och engelska

Det är även meriterande om du besitter kunskap inom:

- Konsultbranschen

- IoT/IIoT

- ScaleUps

Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://techseed.teamtailor.com/connect)med oss!

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Senior Backend Developer

Läs mer Nov 9
About the Role
As a Backend Developer at Humly, you will have full ownership of the projects you are a part of. You will belong to a cross-functional team, where you will have a genuine impact on the team's decisions. Meaning that when there will be a challenge or an obstacle, you will be able to overcome it together with colleagues that have your back.

Sounds about right to you? Then check out the details below.

Responsibilities

- Develop and maintain our API service and data pipelines.

- Design and implement features from inception to production.

- Data modeling and data integrity.

- Ensuring performance of our API as we scale.

Our tech stack

- (reasonable) microservice architecture

-
Frontend: React, Typescript, Material-UI, Remix, GraphQL

-
Backend: Nest.js, Ruby on Rails, GraphQL, Postgres

-
Infrastructure: Kubernetes, UpCloud, RabbitMQ, OpenSearch, Prometheus, Jaeger

- CI/CD based on GitOps operational framework

Qualifications

- BA or MS degree in Computer Science, Software Engineering, or related field.

- 5+ years of professional experience in software architecture and development using Node.js, TS and .

- Confident in most of the concepts listed here:
- https://roadmap.sh/backend

- https://roadmap.sh/software-architect

- https://roadmap.sh/sql

- Fluent in English.

- Located in or around Gothenburg (or willing to relocate)

Exciting things about Humly's product team

- No sprints, but shaping and cycles: https://basecamp.com/shapeup

- Business-focused and data-driven approach to development

- Lots of influence in a small and flexible team

- Hybrid office model - flexibility with responsibility, ~3 days at the office

- International and diverse team

- Real impact on quality education - a UN Sustainable Development Goal

How we hire
We evaluate candidates continuously, don't wait - send us your application today!

-
Intro call - A first casual 30 minute conversation with our CTO about Humly’s short and long-term goals and how those might be related to your personal career goals. This is a good time to discuss deal breakers and concerns you might have upfront.

-
Technical interview - A 1-hour deep-dive into the craft of software development with a couple of our engineers. We let you describe how you engage with problem solving and you can share your opinions about technical debt, project management, and favourite tech stacks. This is also an opportunity to learn more about what our team enjoys about working at Humly, and ask the hard questions.

-
Culture Interview - A 1-hour talk with our CTO and one of our founders into your previous experiences and learnings. Share with us your successes and failures and all the permutations in between. The goal is to get to know how what you’ve done before has shaped your perspective about the who/what/why/where/when of what you want to do next.

About Humly
Humly is a digital marketplace matching supply teachers and schools. 70 million teachers are needed globally to reach the 2030 UN sustainable development goals, and Humly is set to solve a piece of that puzzle.

Humly has financially strong and active owners in Viking Ventures and Alfvén & Didrikson, and have raised 17 MEUR. We are in a scale-up phase in the UK and have high ambitions. The UK market alone is a 2 billion EUR, and Humly has a first mover advantage.

Humly has 80 employees working at our offices in Gothenburg, Sweden and at several sites in the UK. The marketplace has over 5,000 active educators and over 5,000 active schools that each year helps save more than 1,000,000 hours of education.

Ansök nu

Senior Backend Developer to Webdoc-X, part of Carasent

Läs mer Nov 3
We are on an exciting journey within e-Health and need to strengthen our team with a senior Backend Developer?who shares our vision of care, free from administration. The development of Webdoc-X began in the spring of 2021 and has a clear mission to become a complete record system for healthcare providers in Europe. Currently, the product has users in the UK, with a plan to be present throughout Europe in the future.?

About the role

As a Senior Backend Developer, you will work with the new development of Carasent's, web-based journal system Webdoc-X, a product that contributes to more efficient and safer healthcare. You will mainly program in Kotlin (Java-based) and work with the development of cloud-based products and systems. You will also take a leading role in bridging gaps between code and infrastructure. You will be working with our CI/CD pipelines and monitoring our microservice repositories. For this to work efficiently are we using the latest technologies relating to Kubernetes, Docker, and Helm. Since patient safety is central to our products and we therefore handle very sensitive data, you need to value meeting requirements for high quality and operational reliability.

The development work is largely team-based, based on an agile way of working, we are looking for you who like cooperation with others and actively want to contribute to achieving common goals. You enjoy reflecting and evaluating work processes, requirements, and technology choices on a recurring basis.

Your profile

We believe you have a few years of work experience as a Kotlin or Java developer. You have experience working with development in larger systems. You have worked as a DevOps Engineer or within a DevOps Team. You understand how to set up, manage, and deploy chains. You know that to be an engineer means to never stop being curious about troubleshooting or problem-solving. You have a strong will to always learn new technologies or ways of working. Curiosity, quality, innovation, commitment, and honesty are qualities that distinguish Carasent Sweden's organization and culture, therefore we believe that this is reflected in you.

Key experience:

- Experience with Kotlin or Java

- Experience with Gradle, Spring Boot

- Experience with Postgre

- Knowledge of Kubernetes, Helm

- Interest in agile processes and methods

- Swedish or English language skills



Nice to have:

- Experience with medical devices or FHIR usage

- Experience with Bitbucket (Pipelines)

- Experience with RabbitMQ, JPA (Java Persistence API), Keycloak

We offer
For us, well-being is in focus and we offer benefits such as training during working hours, wellness allowance, health insurance, staff activities, green bonus, and flexible working hours, etc. Carasent offers a hybrid workplace, which gives you as an employee flexibility with how you manage your time, although we would like to see all colleagues meet regularly every week in the office located in Gothenburg. Those who want, are welcome to the office every day of the week - and we have quite a few of those!

About Carasent

The health tech group Carasent shares the mission to enhance efficiency and quality within the healthcare industry. The group provides expertise and technological solutions that streamline administrative processes while offering access to crucial data, equipping customers with the right tools to tackle present and future challenges.? The current product portfolio includes electronic health record systems and value-adding services. The core products Webdoc, Webdoc-X, Metodika, Medrave, HPI, Ad Curis, and Ad Opus, each hold a prominent position in its target market. Carasent is publicly listed on the Oslo Stock Exchange and headquartered in Gothenburg. Sweden.

Before employment can become relevant, a background check will be carried out. We use background checks from SRI. For questions regarding the position please contact recruiting manager at?tova.dahlgren@carasent.com

Curious? Please don't wait to submit your application in Swedish or English. We apply a continuous selection process, and the job post will be open until the position is filled.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Perido AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Perido AB .

Finnish-speaking Consumer Relations Agent to car company! - Gothenburg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 4
Nytt
Are you a first-class communicator who always have the customers perspective in mind? Do you possess a genuine interest in providing excellent customer service and would thrive in a dynamic and fast-paced environment? Do you have excellent communication skills in both Finnish and English? Then we have the position for you!
About the position
Perido is looking for a Consumer Relations Agent for a position at one of our clients, a major company and well-known name in the automotive industry. This is a full-time position situated in Gothenburg. You can also work remotely, but you need to be able to be in the office 2-3 days a month. In this role you will need to have the ability to work evening hours, weekends and holidays, our client is available for their consumers whenever they need them.
Your daily tasks
As a Customer Consumer Relations Agent, your primary responsibility is to consistently deliver an exceptional and personalized customer experience, addressing the needs of both current and prospective consumers throughout the entire shopping and ownership journey. Your role as a brand ambassador is pivotal in supporting our mission to enhance the communities we serve and bring our brand promise to life. This position offers you the opportunity to gain valuable insights into both consumer behavior and our products, making it an ideal stepping stone for building a future career within the company.
Your communication skills will be put to use as you engage with consumers via phone, email, chat, and social media, aiming to understand their inquiries or issues and providing viable solutions with a high level of service. Coordinating towing and roadside services for car owners experiencing breakdowns is also part of your responsibilities. Additionally, you will be involved in managing lead generation, delegation, and follow-up, ensuring the effective utilization of leads. It is crucial to prioritize and escalate customer feedback and feature requests to the relevant internal teams. Your role extends to actively identifying, proposing, and driving activities with stakeholders within and outside the Customer Care department, contributing to the continuous improvement of quality and efficiency in our processes.
Your characteristics
Experience is important, but personality is key! We are looking for someone who’s humble and respectful, with a genuine interest in customer service. You know how to deliver service at a high level. You feel comfortable in contact with customers and have a professional attitude towards both customers and colleagues. As a person, you are solution-oriented, results-driven and have high integrity. To succeed in this assignment, you ought to have a very good ability to cooperate and be a flexible team player who thrives when working with others. To conclude: Passion for people is important, passion for cars is a bonus!
Did we catch your interest? Then we would like to know more about you, welcome with your application and CV written in English!
Qualifications:
Previous experience in customer service
Know how to work CRM systems (Salesforce etc.)
Ability to work evenings and weekends
Excellent communication skills in speech and writing, in Finnish and English

Contract type and hours
Full-time, consulting assignment through Perido until 2024-06-30. Start 2024-01-01.
Application
Please apply on our website perido.se/. Click on the apply button in the advertisement for the current position and fill in your information and attach your CV. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. Note that certain information regarding the assignment and / or the client company may have been deliberately disclosed from the advertisement, only when contacting the responsible recruiter will you receive all the information you need.
The responsible recruiter is Amanda Delvén who you can reach by email – amanda.delven@perido.se. If you have questions or concerns, you are welcomed to contact us at fraga@perido.se and one of our recruitment communicators will answer you. Always enter the reference number 34275 in the subject line.
About Perido
Why are we called Perido? It comes from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and today we are 50 employees internally and over 1300 consultants on assignment all over the country. As a consultant with us, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening your skills in our clients' organizations. Read more about us at Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Ansök nu

Projektledare sökes till Partnersense - Göteborg

Projektledare, IT
Läs mer Nov 28
Har du minst två års erfarenhet av att leda team och driva tekniska projekt? Partnersense söker en driven kollega som delar deras övertygelse om att teknik och affär måste gå hand i hand, och som är redo att utmana sig själva och lära sig nya saker. Är det dig de söker efter?
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en projektledare till vår kund Partnersense. Partnersense bygger nästa generations e-handelslösningar och strävar efter att leverera tekniska lösningar och samtidigt förstå affärsbehov och se till att deras kunder når sina mål. De söker nu efter en medarbetare som delar deras passion och är redo att vara en del av nästa steg inom e-handelslösningar. I denna tjänst är det möjligt att utgå från deras kontor antingen i Stockholm eller Göteborg.
För Partnersense står en trivsam arbetsmiljö, livsbalans och välmående hos sina medarbetare i fokus. De strävar efter att skapa en atmosfär där arbetsglädje och hälsa går hand i hand. Därför får du tillgång till flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och en försäkring med pensionsavsättning. De ser till att ha roligt under arbetstid och skapar tillsammans en god stämning och gemenskap. Även utanför arbetstid sker roliga aktiviteter såsom AW och events!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektledare kommer du att arbeta med projektledning av nya e-handelsprojekt, projektledning vid implementation eller integration av partners system såväl som till kunders befintliga system, samt löpande vidareutvecklings- och supportarbete mot Partnersense kunder. Som projektledare har många olika ansvarsområden och många bollar i luften samtidigt.
Ansvar i rollen som projektledare:
Hålla ihop projekt, kommunicera med olika intressenter samt leda medverkande resurser
Ansvara för hela projekt, från förstudie till genomförande och uppföljning
Ha ansvar för budget och kostnadsstyrning
Administrera ärendehanteringssystemet (Jira) och löpande hantera, planera, prioritera och fördela inkommande arbete till rätt resurser i teamet
Ansvara för rapportering och statusuppföljning av arbetet mot kunder
Kunna bistå med supportärenden
Ta fram underlag för fakturering
Delta i offertarbete och referensbeskrivningar

Dina egenskaper
För att trivas i rollen är du van att leda och arbeta i team. Du är självsäker i din roll och delar gärna med dig av din kunskap för att stötta dina kollegor. Vidare är du van vid att skapa och underhålla starka relationer med kunder och har lätt för att anpassa din kommunikation efter situation och kund. Avslutningsvis är planering, dokumentation och uppföljning rutiner som du behärskar och ser som viktiga delar av ditt arbete.
Om du identifierar dig med dessa egenskaper och är redo att ta nästa steg i din karriär, ser vi fram emot att läsa din ansökan!
Kvalifikationer:
Minst två års erfarenhet av att leda team och driva tekniska projekt
Kunskap av agila metoder
Konsulterfarenhet
Kunskap om riskanalys, kravanalys och kravhantering
Kunskap om test och kvalitetssäkring
Kommunikativ i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, anställning direkt hos Partnersense AB. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Charlotte Crowley, du når henne via charlotte.crowley@peido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34265 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu

Software developers are wanted for giant in the automotive industry

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Nov 23
About the position
We at Perido are now looking for software developers for future assignments with our client, a leading global manufacturer of transport-related products. This includes trucks, buses, construction machinery, marine and industrial equipment, and engines. The position is located in Gothenburg.
Your daily tasks
Our client is in need of software developers for comprehensive quality control of deliveries in software development projects. Their cross-functional development teams must ensure the design, implementation, testing/verification and maintenance of features. The quality control part needs to be done using automated test frameworks to the greatest extent possible. You will be part of the Connectivity Platform team, responsible for on-board ("In Car") software in next-generation telematics and connectivity components. Your main tasks and areas of responsibility are as follows:
Be part of an agile scrum team (~7-8 people)
All reporting of status and progress in JIRA
Software development of test cases

Your characteristics
We are looking for someone who is driven, committed, and always strives to deliver the highest quality. You enjoy working in a fast-paced and varied environment that challenges you in a positive way. Furthermore, you are responsive to other activities and understand how to prioritize your work. In conclusion, you are a communicative and adaptable person who enjoys working both in teams and independently.
Submit an expression of interest today, we look forward to getting to know you!
We will contact candidates in case of incoming needs.
Qualifications:
Master degree or equivalent in Electrical Engineering, Software Engineering or similar
Documented development of Automated Tests and test frameworks
Linux
Linux tool chain (bash, git, Gerrit, Jenkins)
Communicative in speech and writing
Fluent in English, written and spoken

Meritorious
C++
Robot Framework
Python
Agile SW development
Fluent in Swedish, written and spoken
Android FW and Android Compatibility Test Suite (CTS)

Contract type and hours
Full-time, consulting assignment for 6 months, with a possibility of extension. Start according to the agreement.
Application
Please apply on our website perido.se/lediga-jobb/. Click on the apply button in the job ad and fill in your information and attach your CV. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. Note that certain information regarding the assignment and/or the client company may have been deliberately disclosed from the advertisement. If your profile matches what we are looking for, the responsible recruiter will give you all the information you need.
If you have questions, you are more than welcome to contact us at fraga@perido.se and one of our recruitment administrators will do their best to help you. Always enter the reference number 34256 in the subject line.
About Perido
Why are we called Perido? It is from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and have over 1300 employees across the country, of which about fifty works at our offices in Stockholm and Gothenburg. As a Perido consultant, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening our clients' organizations with your skills. Please visit our website www.perido.se for more information.

Ansök nu

Mjukvaruutvecklare sökes till gigant inom fordonsindustrin

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Nov 23
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu kunniga och engagerade mjukvaruutvecklare till framtida uppdrag hos vår kund, en ledande global tillverkare av transportrelaterade produkter. Detta inkluderar lastbilar, bussar, entreprenadmaskiner, marin och industriell utrustning samt motorer. Tjänsten är placerad i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Vår kund är i behov av mjukvaruutvecklare till omfattande kvalitetskontroll av leveranser i programutvecklingsprojekt. Deras tvärfunktionella utvecklingsteam måste säkra design, implementering, testning/verifiering och underhåll av funktioner. Kvalitetskontroll-delen behöver göras med hjälp av automatiserade testramverk i största möjliga utsträckning. Du blir en del av Connectivity Platform-teamet, som ansvarar för ombord ("In Car") mjukvara i nästa generations telematik- och anslutningskomponenter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden är följande:
Vara en del av ett agilt scrum-team (~7-8 personer)
All rapportering av status och framsteg i JIRA
Mjukvaruutveckling av testfall

Dina egenskaper
Vi söker dig som är driven, engagerad och alltid strävar efter att leverera högsta kvalitet. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och omväxlande miljö som utmanar dig på ett positivt sätt. Vidare är du lyhörd för övrig verksamhet och förstår hur du skall prioritera ditt arbete. Avslutningsvis är du en kommunikativ och anpassningsbar person som tycker om att arbeta såväl i team som självständigt.
Skicka in en intresseanmälan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! Vi kommer löpande att kontakta aktuella kandidater vid inkommande behov.
Kvalifikationer:
Civilingenjör eller motsvarande inom elektroteknik, programvaruteknik
Dokumenterad erfarenhet av automatiserade tester och testramverk
Linux
Linux toolchain (bash, git, Gerrit, Jenkins)
Kommunicerar obehindrat på engelska, i tal och skrift

Meriterande:
C++
Robot Framework
Python
Agile SW development
Flytande i svenska, i tal och skrift
Android FW and Android Compatibility Test Suite (CTS)

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader med chans till förlängning. Vi går igenom ansökningar löpande och kontaktar aktuella kandidater vid inkommande behov.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34256 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu

Junior Studio Engineer to automotive giant in Gothenburg

Interaktionsdesigner
Läs mer Nov 22
Embark on the future of automotive interaction design as a Junior Studio Engineer, playing an important role in crafting high-fidelity software and hardware prototypes. Here you will get to collaborate closely with UX designers to influence user interfaces in concept cars, spanning from test to production vehicles. If you're ready to shape the future of mobility with a passion for innovation, an exciting challenge awaits!
About the position
Perido are looking for a Junior Studio Engineer to our client, a leading global manufacturer of transport-related products. This includes trucks, buses, construction machinery, marine and industrial equipment, as well as engines. The position is placed in Gothenburg.
Your daily tasks
In the position of Junior Studio Engineer, you will play a key role in the creation of high-fidelity interaction software and hardware prototypes to validate Interaction concepts in partnership with a UX designer. Your responsibilities will encompass a variety of contexts, including test cars, production cars, and rigs. Your contributions will extend to crafting software and hardware prototype solutions for user interfaces within our concept cars. This role necessitates close collaboration with various engineering departments within Volvo and external suppliers. As a Junior Studio Engineer, you will be responsible for overseeing your designated tasks and prioritizing deliveries with guidance. Tasks revolve around:
Assist in developing HMI solutions to align with Design intentions
Support and maintain the software/hardware in test cars, focusing on user experience
Contribute to the exploration of new technical solutions to support Design intentions
Provide support to the UX design organization with technical information and insights

Qualifications:
Sc. in Computer Engineering, Electrical Engineering, or Mechatronics
Knowledge in C/C++ and Python programming
Basic understanding of React/JavaScript
Familiarity with working and configuring in a Linux Environment
Basic understanding of cross-application communication solutions (such as CAN, LIN, FLEXRAY, MQTT)
Familiarity with version control systems, particularly Git
Fluent in English, both written and spoken

Contract type and hours
Full-time, consultancy assignment until 2024-12-10 with the possibility of an extension. Start date: 2023-11-27.
Application
Please apply on our website perido.se/lediga-jobb/. Click on the apply button in the job ad and fill in your information and attach your CV. We recommend that you submit your application as soon as possible as selection is ongoing. Note that certain information regarding the assignment and/or the client company may have been deliberately disclosed from the advertisement. If your profile matches what we are looking for, the responsible recruiter will give you all the information you need.
If you have questions, you are more than welcome to contact us at fraga@perido.se and one of our recruitment administrators will do their best to help you. Always enter the reference number 34255 in the subject line.
About Perido
Why are we called Perido? It is from the Latin word Peridoneus which means "well matched". Matching our consultant's competence and career focus with our clients' needs is what we do best! Perido is a consulting and recruitment company in the white-collar sector that helps you to the next step in your career and our vision is for everyone to thrive and be engaged at work. We have grown steadily since the start in 2003 and have over 1300 employees across the country, of which about fifty works at our offices in Stockholm and Gothenburg. As a Perido consultant, you become an important part of our organization and you grow together with us by strengthening our clients' organizations with your skills. Please visit our website www.perido.se for more information.

Ansök nu

Business Strategy Coordinator sökes till fordonsgigant!

Marknadsplanerare
Läs mer Nov 20
Om tjänsten
Perido söker en Business Strategy Coordinator för en tjänst hos en av våra kunder, ett stort och välkänt namn inom fordonsindustrin. Tjänsten är en heltidstjänst belägen i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du att ha ett stort ansvar vad gäller företagets digitala arbete. Tjänsten kretsar specifikt kring:
Ansvarig för att stödja aktiviteter kopplade till företagets strategiska planer, vision, mätningar och uppföljning
Ansvarig för att skapa visuella presentationer och kombinera (rätt) data med berättelser så att information och insikter kan spridas inom organisationen för att stimulera nya perspektiv och driva förändring
Ansvarig för att skapa presentationsmaterial för interna såväl som externa (lednings )möten med viktiga intressenter
Delaktig i företagets employer branding
Ansvarig för ledning, planering och genomförande av möten och evenemang

Dina egenskaper
För att lyckas i uppdraget tror vi att du är en skicklig kreatör och visionär med god förmåga att ta fram material utifrån olika syften. Du trivs med att arbeta proaktivt, effektivt och kan snabbt sätta dig in i nya situationer och ta till dig ny kunskap. Vi ser även att du är van att arbeta mot en bred publik och arbetar noggrant för att leverera i tid. Slutligen hoppas vi att du är en öppen person som vågar tänka i nya banor.
Låter detta som en spännande tjänst? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
2–3 års relevant arbetslivserfarenhet
Du har förståelse för affärer samt är kundorienterad med ett driv för resultat och förmåga att arbeta effektivt i en global organisation med en bred grupp intressenter
Erfarenhet inom affärsanalys, utveckling eller strategi
Kommunikativ med öga för detaljer. Förmåga att analysera och visualisera information samt bygga en berättelse
Utmärkt kunskap om IT-system, såsom Office365, SharePoint (etc.), samt förmåga att lära sig och använda nya IT-verktyg och metoder
Flytande i svenska och engelska

Meriterande:
Högskoleutbildning inom ekonomi, kommunikation, marknadsföring eller liknande

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-12-03. Start 2024-01-01.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34252 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Ansök nu