Göteborg: Plockare & truckförare i Landvetter

Hitta ansökningsinfo om jobbet Plockare & truckförare i Landvetter i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Vi söker en noggrann och pålitlig lagerarbetare till lager i Landvetter!
Som lagermedarbetare kommer ditt arbete att fokusera på att hantera gods, paket och försändelser genom plockning. Vår verksamhet kräver hög precision och effektivitet för att säkerställa att kundernas förväntningar uppfylls till fullo, du kommer därför att jobba mot fastställda mål för plockfart och felplock. Ditt huvudsakliga arbetsområde kommer vara plock, där föremål kan väga upp till 20 kg. Du kommer huvudsakligen använda dig av låglyftande plocktruck för att utföra dina arbetsuppgifter. För dig som har erfarenhet av skjutstativtruck finns även tjänster på in/utleverans avdelningarna. Arbetstiderna är 07.00-16.00 måndag till fredag. 

Krav
- Truckkort A1-4 B1-4 
- Tidigare erfarenhet av lagerarbete eller truckkörning minst 6 månader.
- Behärskar svenska språket väl i tal och skrift
- Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret. 

Vi erbjuder en fartfylld och spännande arbetsmiljö med god struktur och sammanhållning. 
Om du trivs med att arbeta i Landvetter, har den rätta kompetensen och erfarenheten, och är redo att vara en värdefull del av vårt team, ser vi fram emot att höra från dig! Sök idag och bli en del av vår växande organisation.

Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.?Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Lagerarbetare.

Lagerabetare till Werksta Göteborg Högsbo

Läs mer Okt 30
Din profil
Vi på Werksta Göteborg Högsbo söker en ansvarsfull och noggrann lagerabetare. Du bör ha erfarenhet av lagerarbete eller logistik och en god förmåga att organisera och hantera olika arbetsuppgifter samtidigt. Vi ser gärna att du har goda kommunikationsfärdigheter och kan arbeta självständigt såväl som i team. Svenska i tal och skrift samt B-körkort är ett krav.
ArbetsuppgifterSom lagerarbetare hos oss kommer du ha en central roll i verksamheten där du hanterar reservdelar.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Uppackning och beställning av reservdelar
Godsmottagning och lagerhantering
Returhantering
Samarbete med andra avdelningar för effektivt arbetsflöde
Varför arbeta hos oss?
På Werksta Göteborg Högsbo erbjuder vi en dynamisk och positiv arbetsmiljö, där du får möjlighet att vara en del av ett engagerat team. Vi satsar på ditt professionella utvecklande och erbjuder fortlöpande utbildningar för att du ska kunna växa i din roll. Besök vår karriärsida för mer information om oss.
KontaktinformationHar du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår platschef, Faouzi Semmou, på telefonnummer 0720774109 för mer information.
Om Werksta-koncernenWerksta Göteborg Högsbo är en del av Sveriges ledande oberoende skadeverkstadskedja. Sedan vår start 2015 har vi vuxit stadigt och består nu av 33 verkstäder med cirka 650 anställda. Vi strävar efter att alltid erbjuda högsta kundnöjdhet och optimal service. Werksta-koncernen inkluderar även Autoklinikka i Finland och verkstäder i Norge, vilket stärker vår position på den nordiska marknaden.

Ansök nu

Är du student och vill arbeta extra med containerlossning?

Läs mer Okt 23
Är du en fysiskt stark person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Vi söker studenter som vill jobba extra med containerlossning för våra kunder i Göteborg med omnejd. I denna roll kommer du att arbeta med att lossa containrar för hand, vilket innebär att du behöver ha god fysisk styrka och uthållighet.
Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera studier med praktiskt arbete i en dynamisk miljö. Om du är redo för en utmaning och vill bli en del av vårt team, skicka in din ansökan idag!
Arbetsuppgifter Containerlossning
Om dig som söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning!Du ska vara tillgänglig för jobb cirka 1-3 dagar i veckan, och förstår vikten av att passa tider. Du gillar att arbeta i högt tempo och har inga problem att hugga i!
Krav Du måste ha fyllt 18 år
Att du är studerandepå minst 50 %
Kunna föra dig på svenska i tal och skrift
Meriterande Körkort B
Tidigare erfarenhet av arbete inom lager
Truckkort A+B

Eftersom dukan bli bokad på arbetspassmed kort varsel är det till stor fördel om du är flexibel med dina tider.
Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadareärdu en viktigdel av vår bemanningsstyrka ochfår en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!
Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

Ansök nu

Är du student och vill arbeta extra med containerlossning?

Läs mer Okt 10
Är du en fysiskt stark person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Vi söker studenter som vill jobba extra med containerlossning för våra kunder i Göteborg med omnejd. I denna roll kommer du att arbeta med att lossa containrar för hand, vilket innebär att du behöver ha god fysisk styrka och uthållighet.
Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera studier med praktiskt arbete i en dynamisk miljö. Om du är redo för en utmaning och vill bli en del av vårt team, skicka in din ansökan idag!
Arbetsuppgifter Containerlossning
Om dig som söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning!Du ska vara tillgänglig för jobb cirka 1-3 dagar i veckan, och förstår vikten av att passa tider. Du gillar att arbeta i högt tempo och har inga problem att hugga i!
Krav Du måste ha fyllt 18 år
Att du är studerandepå minst 50 %
Kunna föra dig på svenska i tal och skrift
Meriterande Körkort B
Tidigare erfarenhet av arbete inom lager
Truckkort A+B

Eftersom dukan bli bokad på arbetspassmed kort varsel är det till stor fördel om du är flexibel med dina tider.
Vad vi kan erbjuda digTranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadareärdu en viktigdel av vår bemanningsstyrka ochfår en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!
Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

Ansök nu

Lagermedarbetare till familjärt lager i Stenkullen!

Läs mer Okt 1
Om kundföretagetI över 50 år har företaget varit engagerade i att förbättra livet för personer med funktionsnedsättningar genom innovativa mobilitetslösningar som främjar oberoende och enkel användning. Som en ledande aktör inom branschen erbjuder kvalitetslösningar kombinerade med pålitlig service.Vi söker efter en flexibel och mångsidig person till vår kund i Stenkullen. Företaget präglas av en god företagskultur som främjar kompetensutveckling.
Arbetsuppgifter
Truckkörning - Skjutstativ/Motvikt/Plocktruck
Arbeta med plockning och packning av produkter
Använda lagersystem, såsom monitor, och hantera lagerautomater
Delta i förbättringsarbete och kompetensutveckling inom

Om dig
Initiativtagande och kommer gärna med egna idéer
Ödmjuk, lyhörd och flexibel
Förmåga att arbeta självständigt
Ansvarstagande


Krav för tjänsten
Har erfarenhet av truckkörning och lagerarbete
Har en viss produktionsvana
Erfarenhet av orderplockning
Har grundläggande IT-kunskaper och kan hantera VMS-system.

Som en extra förmån erbjuder företaget tillgång till ett gym som alla medarbetare kan använda. Dessutom bjuder företaget in till gemensam fika varje fredag och en gång i månaden ordnas en gemensam frukost för att starta dagen.
Ambulerandekonsult:
Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen.
Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: dfdsprofessionals@dfds-group.comRekryteringsarbetet sker löpande.
Det går ej att ansöka via mail.
DFDS Professionals
DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Stenkullen| Lagerarbete| Truckkörning

Ansök nu

Orderpaketerare till e-handelsföretag i Bromma

Läs mer Sep 10
Vi söker nu noggranna och drivna medarbetare till vår kund i Bromma för rollen som orderpaketerare. Tjänsten innebär att du plockar ihop och paketerar kundbeställningar inom e-handel, med fokus på att färdigställa smycken för leverans.
Arbetsuppgifter: Plocka och sammanställa kundbeställningar
Färdigställa smycken på halskedjor och nyckelringar
Noggrant paketera produkter för leverans
Säkerställa att varje beställning blir korrekt och leveransredo
Vem söker vi?
Vi söker dig som:
Är noggrann och har ett öga för detaljer
Har förmåga att arbeta i ett högt tempo
Är nyfiken och lättlärd
Har en positiv inställning och stark drivkraft

Ingen tidigare erfarenhet krävs för tjänsten. Vi värdesätter personlighet och vilja att lära dig arbetet.
Anställningsform:Det här är en behovsanställning med möjlighet till fasta arbetspass under november och december, perfekt för dig som vill tjäna extra under vintern. Efter det finns möjlighet att hoppa in vid behov.Vi börjar intervjua omgående!Skicka in din ansökan redan idag, då vi kommer att påbörja intervjuer direkt. Anställningsstart är planerad till slutet av oktober.Är du intresserad?Skicka din ansökan till oss redan idag! Ett kul, flexibelt och lärorikt jobb väntar på dig.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från OnePartnerGroup Väst AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från OnePartnerGroup Väst AB .

Hållbarhetskoordinator till Teknikprodukter

Miljö- och klimatstrateg
Läs mer Okt 28
Teknikprodukter Nordic AB är en av Sveriges ledande leverantörer av tätningar, friktionsmaterial och transmissionsprodukter. Sedan 1984 har vi levererat hållbara lösningar till svensk tillverkningsindustri. Förutom att vi är duktiga på att ta hand om våra kunder är vi även väldigt måna om vår personal. Vi arbetar aktivt med hållbarhet, arbetsmiljö, friskvård och för att alla ska trivas på sin arbetsplats. Teknikprodukter är ett ekonomiskt stabilt bolag med trygga och långsiktiga ägare Addtech. Vi finns i Göteborg, Jönköping, Huskvarna, Sundsvall, och Helsingborg.
 
Vi söker en hållbarhetskoordinator som vill utvecklas och nå framgång tillsammans med oss. Du kommer att tillhöra ett tryggt och resursstarkt bolag och få arbeta med motiverade kollegor, en välfungerande organisation och ett konkurrenskraftigt produktsortiment. Vi förespråkar god kamratskap och ser fram emot en ny kollega som vill bidra till den!
 
Din roll hos oss
I rollen som hållbarhetskoordinator hos oss kommer du att ha ansvar för flera viktiga aspekter av vårt hållbarhetsarbete och ser till att företaget möter framtidens krav på bästa sätt. Din tid kommer att fördelas så att hälften av den tillbringas på Teknikprodukter och den återstående hälften I SAB Elteknik, som också är en del av Addtech-koncernen. Du kommer att ha ansvar för rapportering och analys med särskilt fokus på bland annat CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive), REACH- och RoHS-direktiven samt uppföljning och utvärdering av våra underleverantörers arbete inom hållbarhets- och CSR-frågor.

Du ansvarar för en rad administrativa uppgifter och kommer att ha en central roll i kontakt med både leverantörer och kunder, där du hanterar krav och riktlinjer relaterade till hållbarhet. Ditt ansvar omfattar övervakning av utsläpp och miljöskadliga ämnen, där du etablerar strukturer och standarder för att säkerställa efterlevnad av relevanta lagar och krav. Genom att omsätta dessa krav i praktisk tillämpning säkerställer du att alla aktörer i leveranskedjan beaktar både hållbarhets- och CSR-aspekter, samt att våra produkter uppfyller nödvändiga kvalitetsstandarder. Du kommer att ha både strategiskt och operativt ansvar för att säkerställa att företaget efterlever europeiska och lokala miljölagar.
 
Vem är du, vår nya kollega?
Du är noggrann och systematisk med en god kommunikationsförmåga. Du är självgående, ansvarstagande och trivs med att arbeta självständigt men besitter förmågan att även samarbeta effektivt med kollegor, leverantörer och kunder. I rollen kommer du att ställas inför utmaningar som kräver att du tar egna initiativ och hittar flexibla, lösningsfokuserade vägar framåt. Vi söker någon som förstår vikten av hållbarhet men samtidigt kan anpassa sig till föränderliga behov och förutsättningar. Ditt intresse för hållbarhet gör att du håller dig uppdaterad om senaste utvecklingen och relevant information inom området.
 
Vi ser gärna att du har:
Några års arbetslivserfarenhet, gärna inom inköp, hållbarhet eller miljö.
Eftergymnasial utbildning inom hållbar utveckling, miljövetenskap, företagsekonomi eller liknande är meriterande.
Kännedom om CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) samt RoHS- och REACH-direktiven är meriterande.
B-körkort är ett krav.
Svenska och engelska i tal och skrift.
God datavana och erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office.
God IT-förståelse.

 
Vi erbjuder...
... en roll i ett tryggt och ekonomiskt stabilt bolag som ingår i en börsnoterad koncern. Hos oss får du både friheten med att planera dina veckor självständigt samt det kollegiala med att tillhöra ett kontor. Du samarbetar med kunniga medarbetare och får administrativ och teknisk support för att du ska kunna fokusera på rätt saker, nämligen utveckling av vårt hållbarhetsarbete. Teknikprodukter främjar en hälsosam och aktiv livsstil, vi erbjuder friskvårdsbidrag, friskvårdstimme på betald arbetstid samt bekostar även alla startavgifter till motionslopp.

Vad har Per Alfredsson, VD, att säga om hur det är att jobba på Teknikprodukter AB och varför det är viktigt för oss att utveckla vårt hållbarhetsarbete? 
"På Teknikprodukter arbetar vi för att lyckas tillsammans. Vår värdegrund vilar på ledorden Glädje, Engagemang och Laganda. De tre orden genomsyrar allt vi gör. Vi har en avslappnad och prestigelös stämning, en platt organisation och korta beslutsvägar. Allteftersom vi växer kommer det även öppna upp sig fler möjligheter att växa inom vår organisation. Det finns flera anledningar till att vi nu väljer att stärka upp vår organisation med mer resurser och kompetens inom Hållbarhet. Förutom den uppenbara anledningen att vi alla måste hjälpas åt för att skapa en hållbar värld för våra barn och barnbarn finns det också en mycket stor affärsnytta för bolaget. Kraven från kunder och lagstiftare ökar varje dag och det är både ett måste och en konkurrensfördel att ligga långt fram inom det här området."

Via videon i annonsen kan du höra en närmre presentation om Per och lära känna honom lite bättre: https://www.youtube.com/watch?v=tf1G1EtoqqM

Matchar dina ambitioner med våra? Då hoppas vi att du vill bli en del av vårt härliga gäng. 
 
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Erfaren Skjutstativsförare till Torslanda

Truckförare
Läs mer Okt 24
Truckkörning, brinner du för det?  Då finns möjligheten för dig att jobba tillsammans med oss på OnePartnerGroup i Göteborg och arbeta hos ett av världens största logistikföretag, nämligen DHL. Ett långsiktigt jobb där du och trucken kommer bli bästa vänner!
 
Skjutstativtruck är det kommer du köra allra mest och för att få göra det måste du givetvis ha truckkort och då A1-4 samt B1-4. Troligtvis är du en fena på truckkörning redan nu och har kört mycket truck. För att förstå arbetsuppgifterna samt kunna kommunicera med kollegorna så behöver du prata och förstå svenska i både tal och skrift. Körkort? Nej, det behövs inte då du kan ta dig till DHL i Torslanda via buss.

För att du ska må bra och trivas på jobbet varje dag så trivs du att jobba i högt tempo med mycket att göra, du tar ansvar för ditt arbete och gör det med noggrannhet. Du vill göra ditt jobb på bästa möjliga sätt helt enkelt!

Arbetstiderna?
Två-skift 07.06-15.36 och 15.24-23.54 varann vecka 

Trucken på DHL står och väntar på dig på DHL. Du kommer börja med en visstidsanställning på 6 månader och om allt går som planerat signar du efter det för en tillsvidareanställning via oss på OnePartnerGroup. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.

Är du fortfarande intresserad? Då vill vi höra mer från dig så visa ditt intresse redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan och inte via mail. Vi hörs!
 
Om oss på OnePartnerGroup
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

 
Vi erbjuder flexibel lön
När du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder lön on-demand genom Cappy som ger dig full kontroll över din lön.
I Cappy-appen kan du följa din lön dagligen och ta ut en del av din intjänade lön när du vill och behöver det.
Mer flexibilitet och mindre oro. Välkommen till en ny medarbetarupplevelse.

Ansök nu

Erfaren lagerpersonal sökes i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Nov 4
Nytt
Är du erfaren eller oerfaren inom lager logistik? Vi söker nu flera engagerade och ordningsamma lagermedarbetare till våra kunder runt om i Göteborg.
 
Dina arbetsuppgifter 
Vi söker nu flera engagerade lagermedarbetare, arbetsuppgifter kommer att bestå av, körning av truck, plock och pack, montering m.m.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av detta innan men är dock inget krav då det viktigaste för oss är engagemang.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
 
Vi tror att du som söker har en positiv attityd gentemot kollegor och chefer. Du trivs i högt tempo och tar dig gärna dig ann nya arbetsuppgifter. Du tar ansvar för ditt arbete och självklart är du noggrann med att passa dina arbetstider! Du som söker är till fördel tävlingsinriktad och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du som söker har därför god fysik, och därav inga problem med tunga lyft eller att arbeta i högt tempo. Det är viktigt att du är självständig i din roll som lagerarbetare och kan ta egna initiativ. För oss är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och värnar om dina kollegor!
 
Krav
Behärskar svenska språket väl i tal och skrift
God fysik
Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret 
Truckkort ( A+B)

 
Meriterande 
Körkort samt tillgång till bil
Truckkörning

 
Villkor
Start: Omgående
Ort: Göteborg 
Arbetstider: mån-fre 07.00-16.00
Omfattning: Heltidsanställning. 

 
Vi erbjuder flexibel lön
När du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder lön on-demand genom Cappy som ger dig full kontroll över din lön.
I Cappy-appen kan du följa din lön dagligen och ta ut en del av din intjänade lön när du vill och behöver det.
Mer flexibilitet och mindre oro. Välkommen till en ny medarbetarupplevelse.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!
Om oss på OnePartnerGroup
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Ansök nu

Projektledare inom digital marknadsföring och event

Marknadskoordinator
Läs mer Okt 21
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa inom oförglömliga mässor och framtidens event? Har du erfarenhet av att driva egna kampanjer från idé till genomförande? Nordic Live Expo söker en Social Media Event Specialist till teamet i Göteborg. Hos oss får du möjlighet att vara delaktig i skapandet av oförglömliga upplevelser!
 
Om Live Expo
Grundat av branschpionjärer med fingertoppskänsla för marknadstrender och affärsmannaskap är Live Expo banbrytande inom mässor, möten, konferenser och event. Med en passion för innovation och kreativitet faciliterar de mötesplatser där besökare kan skapa kontakt, göra affärer och inspireras av varandra. Sedan start har de arrangerat hundratals mässor och event som inte bara satt standarden, utan även skapat helt nya trender i branschen. Idag är Live Expos arrangemang välbesökta och fyllda med både startups och etablerade företag som frekvent visar upp sina nyheter inom hi-tech, samhällsutveckling och affärsutveckling. Här händer nästa stora grej.
 
Om tjänsten?
I denna kreativa och varierade roll ansvarar du för vår digitala marknadsföring och sociala medier. Du skapar engagerande innehåll och grafisk produktion för både digitala och fysiska kanaler och ser till att våra event och mässor ger en minnesvärd upplevelse för besökare och utställare. Du kommer ansvara för att utveckla strategier, sätta upp kampanjer samt analysera trafik och kontinuerlig optimera kampanjernas resultat baserat på mätbara KPI:er.

Som eventansvarig på våra mässor ansvarar du även för?genomförandet av evenemang, inkluderar att boka personal till mässorna, boka föreläsare, skapa utskick, marknadsföra mot besökare och säkerställa exponering under mässorna.  
 
Din profil
Eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet inom strategisk kommunikation, growth marketing eller e-commerce.
Minst 1 års erfarenhet att arbeta i Meta Business Suit och Google Analytics med publicering, analysering, annonsering och optimering.
Erfarenhet av att skapa målgruppsanpassat och engagerande innehåll till digitala kanaler som driver konvertering och är varumärkesbyggande.
Kunskap inom Adobe Creative Suite, framför allt Photoshop.
Erfarenhet av något CMS-system (t.ex. Wordpress).
Erfarenhet inom retail eller event- och mässbranschen är ett plus.
Flytande svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.


Detta är en bred och dynamisk roll som passar dig som älskar att dela med dig av din kunskap och ständigt lära dig nya saker.?Live Expo kulturen präglas av en organisation i tillväxt, förändring och utveckling. ?
 
Vi söker dig som...
Har erfarenhet av att driva egna kampanjer från Idé till genomförande och är en nyfiken entusiast som tar ansvar och driver processer framåt.
Är en problemlösare som översätter behov till smarta lösningar och en doer som ger allt för att nå framgång.
Får energi av att jobba i ett högt tempo i en organisation som är öppen för förändring och förbättring och allt var det innebär.?

 
Vad Nordic Live Expo erbjuder dig
Välkommen till ett entusiastiskt team på Nordic Live Expo! Här blir du en viktig del av vår framtidsresa, där du får möjlighet att använda din kreativitet och kunskap i en stimulerande och stödjande miljö. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med ett socialt och energiskt gäng som, precis som du, brinner för att göra varje dag spännande och givande.
 
Övrigt
Start: Omgående med hänsyn i eventuell uppsägningstid
Plats: Göteborg
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag-Fredag

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara med och forma framtidens event? Sök nu och bli en del av Nordic Live Expos framgångsresa!
 Vad händer när du har sökt tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via?onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se.

I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.

Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Jobba i december få ut din lön innan jul med postsortering

Terminalarbetare
Läs mer Nov 1
Vi på OnePartnerGroup söker dig som är student eller innehar en annan sysselsättning på minst 50% som vill jobba natt och dryga ut kassan under december månad. Arbetsplatsen ligger centralt i Göteborg med väldigt goda förbindelser med lokaltrafiken.
 
Dina arbetsuppgifter 
Arbetet är förlagt på en postterminal i centrala Göteborg och dina arbetsuppgifter kommer bestå av brevsortering, både grovsortering och kamning av brev.
För att vara aktuell för tjänsten ska du kunna arbeta minst 3 vardagar i veckan. Det finns inget helgarbete! Arbetstiderna är på natten från 00:30-06:30 från söndag till torsdag. Tiderna kan variera lite. Vi lägger stor vikt i ansökningsprocessen om du är tillgänglig för fler än 3 arbetspass i veckan. 
 
Krav
- Minst 18 år
- Bifoga studieintyg eller arbetsintyg i din ansökan (dessa personer prioriteras)
- Student eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
- God svenska i tal och skrift
- Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret
 
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av brevsortering 
 
Villkor
Start: Början utav december
Ort: Göteborg
Arbetstider: Måndag till fredag 17.00-21.00 (kan variera)
Omfattning: Behovsanställning 
 
Din profil
Vi söker dig som är en brevsorteringsmaskin som gillar att arbeta effektivt. Rollen som postsorterare ställer höga krav på personligt ansvar och arbetstempo. Vi söker dig som gillar fysiskt arbete, har sinne för struktur och ordning och är en utpräglad lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor. Att distribuera post är ett tempofyllt, ansvarsfullt och utmanande jobb och därför är det viktigt att vara både noggrann och självständig. 
 
Vi erbjuder snabbare lön
När du arbetar hos oss på OnePartnerGroup behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder flexibel lön genom Cappy som ger dig möjlighet att följa den dagligen och ta ut en del av din intjänade lön så snart dina arbetspass blivit godkända. Välkommen till en bättre medarbetarupplevelse!

 
Ansökan
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb inom kundservice och administration

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 31
Söker du efter ett administrativt och serviceinriktat extrajobb att kombinera med annan sysselsättning? Vill du arbeta i en spännande och snabbföränderlig bransch? Då kan den här tjänsten vara något för dig! 
 
Vi letar nu efter två flexibla personer till vår kund som motiveras av att förmedla god service i en administrativ och kundorienterad roll. Vi söker dig som vill arbeta extra vid sidan av en annan sysselsättning, exempelvis studier. Du behöver kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kundkontakt och kundvård 
Arbeta med administration och ärendehandläggning. 
Dokumentation för underhåll och service 
Orderhantering 
Stötta den interna organisationens arbete 
Det handlar om att arbeta strukturerat, lösa problem och att göra sitt yttersta för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet. 
 
Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och kan vara behjälplig med de flesta arbetsuppgifter som kan behövas göras. Vidare tror vi att du som söker är en social, noggrann, du en lojal, ansvarsfull och pålitlig person med stort fokus på kunden. Vi ser gärna att du har arbetat med någon form av service tidigare och har en god känsla för vad kundservice innebär. Vidare har du goda datakunskaper och sätter dig enkelt in i olika datasystem. Du behöver behärska svenska i tal och skrift.

För att vara aktuell för denna tjänst bör du kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Övrigt
Omfattning: Tjänsten är på deltid med start omgående. 
Arbetstid:? Kontorstid måndag – fredag  
Anställning: Det här är ett konsultuppdrag till vår kund via OnePartnerGroup. 

Du behöver i kombination med detta extrajobb ha en annan sysselsättning.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu