Göteborg: Affärsutvecklare i Göteborg utan lönetak

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsutvecklare i Göteborg utan lönetak i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid

Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Affärsutvecklare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Affärsutvecklare.

Försäljningsanalytiker affärsutveckling till Folkspel

Läs mer Jul 6
Ps Partner söker nu en Försäljningsanalytiker affärsutveckling till vår kund Folkspel.

Folkspel Ideell Förening ägs till 100 % av folkrörelserna, via 74 riksorganisationer med ca 5 miljoner medlemmar. Vi är 130 anställda med en årsomsättning på 1,5 miljarder kronor. Vårt uppdrag är att via lotteriverksamhet göra det möjligt för folkrörelserna att kunna fortsätta sitt viktiga arbete. Genom åren har Folkspels produkter genererat över 17 miljarder kronor till svenskt föreningsliv.
Vad innebär jobbet?
Som Försäljningsanalytiker på Folkspel kommer du att utföra analyser, kontinuerligt följa upp och utvärdera data för att identifiera affärsmöjligheter som skapar värde för verksamheten. Du rapporterar till Strategisk Utveckling och Analyschef och ingår i ett team tillsammans med försäljning och ekonomi.
Exempel på aktiviteter och mål:
I denna roll kommer du bland annat att:
Ansvara för framtagning av försäljningsprognoser och försäljningsrapporter.
Ha CRM- ansvar i säljrelaterade frågor.
Ta fram underlag för provisionsutbetalning till säljarna.
Ansvara för uppföljning av försäljning och lönsamhet på kund - och produktnivå.
Skapa underlag för aktiviteter samt följa upp och utvärdera resultat.
Ansvara för omsegmentering och besöksplanering.
Ansvara för lottplanering/produktionsplanering.
Arbeta nära andra team för att sätta strategi och dela kunskap i organisationen.

Vem är du?
Vi söker dig med relevant utbildning inom exempelvis analys, statistik och/eller ekonomi och vi ser gärna att du har några års erfarenhet av CRM-arbete. Vi värdesätter följande egenskaper:
En stark analytisk förmåga att omsätta data till insikter och handlingsbara rekommendationer.
Du är detaljorienterad men har också förmågan att se helheten och följa stora affärskritiska mål.
Du är öppen för att ta intryck från andra och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Förmåga att arbeta både självständigt och i team med utmärkta kommunikationsfärdigheter.
Du är nyfiken och bekväm med förändring och utveckling.

Vi tror att du har:
Erfarenhet av att arbeta med olika analysverktyg så som Qlick Sense samt affärssystem som CRM Dynamics 365.
Mycket goda kunskaper i Excel och .
En stark affärsförståelse och förmåga att se helheten samtidigt som du kan fokusera på detaljer.
Erfarenhet av Prediktiv analys.
Meriterande om du har erfarenhet av Business controlling
Ett intresse och/eller ett engagemang för föreningslivet är också något vi ser positivt på.

Detta erbjuder Folkspel:
En heltidsanställning på vårt huvudkontor i Göteborg där du blir en viktig medarbetare på avdelningen Strategisk Utveckling och Analys. Vi erbjuder en inspirerande miljö där vi gemensamt arbetar för att öka överskottet till Sveriges Föreningsliv. Vi värdesätter mångfald och tror att olika kompetenser skapar de bästa förutsättningarna för Folkspels arbetsklimat, kreativitet och kvalitet. Vår arbetsplats genomsyras av framåtanda, arbetsglädje och laganda. Vi har goda personalförmåner, kollektivavtal och fast lönesättning. Vi sitter i öppna och fräscha lokaler i Gamlestan.
Ansökan
Sista ansökningsdag 15 augusti.
Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på sandra.syren@pspartner.se eller 0706780333

Ansök nu

PROCESS LEAD CX

Läs mer Jun 4
Job DescriptionTo our client we are now looking for a Process Lead CX! In the role you will beresponsible for identifying and leading initiatives aiming to improve the operational efficiency in CX and to enable a consistent and scalable operation.
You will work within the following areas:Telephony platform/Contact centre solution: Business owner of telephony platform. Responsibilities include: take part in tactical and operational dialogues with the supplier. Define call flows, IVR structures and other telephony requirements together with CX Ops. Manage all CX related phone numbers and changes affecting this. Secure a solid structure and WoW with phone numbers. Make sure changes are communicated and properly rolled-out to all relevant stakeholders. Lead the work towards an omnichannel experience.Process optimization: Support the scaling of operations by identifyingbottlenecks and inefficiencies in the CX operational workflows, lead changes to automate processes and ways of working. Proactively identify and drive improvements to facilitate automation and enhance operations and customer experience. Together with necessary stakeholders, assure stable and efficient escalation process for systems/applications/platforms where CX is largely affected (e.g., telephony, CRM).Compliance and standards: Support the team to apply necessary legal requirements, by identifying the req., communicating them and project manage necessary legislation changes.Data: Support the team, digital and other relevant stakeholders to define the data needs (customer data) to enable the CX aims.

Qualifications You have experience in project management and running implementation projects.
You have experience with telephony/omnichannel systems, preferably Genesys.
You have experience from CRM Sales and service systems, preferably Salesforce.
You have experience from AI and ML, leading projects and implementation, preferably also technical understanding.
You have experience from management consulting.
You are fluent in English in speech and writing.
BSc or MSc degree in relevant field isbeneficial.
Experience from contact Centre/Retail isbeneficial.
Experience from working in international settings isbeneficial.
Personal Qualities
To thrive in the role of Process Lead CX you have proven analytical ability with strong problem-solving skills. You have great communication skills, have experience with relationship buildning and can collaborate with a large number of partners and leaders.
About JobBustersJobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!
When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life
SalaryAs agreed.
Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client wishes to start around 2024-07-01and the assignment is expected to run until 2024-12-20 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

Ansök nu

Future by Sigma söker ny Sales Specialist

Läs mer Jun 12
Vi undviker gärna klassiska klyschor om att du ska sälja allt smör i Sahara, men om du älskar att jobba med försäljning, träffa nya människor och skapa nätverk, har ett intresse för tech-branschen, driver på mot egna uppsatta mål och trivs att arbeta med stor frihet – då ska du fortsätta läsa!
Om rollen
Vi söker nu vår nästa stjärna och kollega som kommer ha fokus på kundrelationer och affärsskapande! För rätt person är detta en fantastiskt rolig och utmanande roll där du får möjligheten att vara med på Future by Sigmas tillväxtresa och sätta strategin framåt tillsammans med dina kollegor, Hanna och Kimon med flera. Titeln väljer du själv, men vad sägs om Sales Specialist eller Super Customer Success Talant Manager Extra Allt?


Vi är ett hyfsat nystartat dotterbolag till Sigma Embedded Engineering och har rötterna i inbyggda system och relaterad teknik. Hos oss är det korta beslutsvägar, mycket energi och kreativitet som präglar arbetet. Våra affärer består främst av hyrköp av konsulter, direktrekrytering och stöttning i rekryteringsprocessen till våra kunder. Vår specialité är juniora talanger, men begränsar oss inte i vårat scope. Vi hjälper varandra och jobbar tight tillsammans, dels inom Future by Sigma och inhouselabbet Clue by Sigma, men även med Sigma Embedded Engineering och deras löpande konsultverksamet.


En stor del av rollen kommer bli att vidareutveckla och utöka affären samt att få Future att växa genom att hitta nya kunder. Försäljning och affärsutveckling är du grym på och eftersom rollen är serviceinriktad behöver du trivas med att vara social och problemlösande. Intresset att nörda ned sig i nyaste tekniken är ett stort plus.


Beroende på dina intressen finns det även utrymme för att rodda med andra aktiviteter på firman, som rekryterings- och säljevent, utveckla vår närvaro på sociala medier och vara delaktig i att sätta upp olika mål och strategier för företaget.
Är du den vi söker?
Vi ser att du har något års erfarenhet av försäljning, gärna med inriktning på B2B
Tidigare erfarenhet av tekniskt arbete eller teknisk utbildning, rekryteringsarbete eller marknadsföring
Förmåga att uttrycka dig väl på både svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Körkort B

Vem är du:
- Du är en entreprenör som ser möjligheter i olika situationer och hittar kreativa lösningar
- Du älskar försäljning och drivs av att göra affärer
- En driven lagspelare som trivs i en samarbetsinriktad miljö
- Resultat- och målorienterad med höga ambitioner att åstadkomma tillväxt med god lönsamhet
- Du har ett stort nätverk, och att bygga nya relationer anses av andra vara en av dina främsta styrkor
- Du har förmåga att kunna både skapa och vårda relationer med kunder, kandidater, medarbetare och partners


Som person är du öppen, framåt, kreativ och positiv. Sist men inte minst, vi vill att du skall fortsätta att utvecklas och ha kul på jobbet!


Vad erbjuder vi?
Stora möjligheter att sätta och utveckla ramverket för din egen roll
Frihet att arbeta arbeta på distans även om vi gärna ser att du mellan kundmötena, landar hos oss på vårat härliga kontor i hjärtat av Lindholmen.
Förmånligt avtal för tjänstepension, förmånscykel, generöst friskvårdsbidrag och stora möjligheter till kompetensutveckling.
Ett riktigt gott gäng kollegor som älskar att göra saker tillsammans och strävar efter en bra mix av jobb och fritid.



Vilka är vi?
Sigma Industry West Group består av oss: Sigma Embedded Engineering, Sigma Energy & Marine och Sigma Industry West. Vi har vissa gemensamma kunder och åtaganden samtidigt som större delen av verksamheten bedrivs inom respektive bolag. Idag är vi ca 300 medarbetare och arbetar främst i Västsverige, men har även verksamhet i Norge samt USA. Vi är en del av Sigma gruppen som är Sveriges största privatägda konsultgrupp.
Vårt långsiktiga mål är inte att vara störst till antal anställda eller omsättning – utan snarare bäst på det vi gör, det vill säga Embedded utveckling. Vi har ingen produkt eller tjänst som vi säljer, utan våra resurser utgörs av människor. Därför är grundförutsättningen för att vi ska nå vårt mål att vi skapar en grym arbetsplats där vi trivs, utvecklas och har kul. Vi vill att alla medarbetare ska känna sig som en del av vår familj. Vi vill inte växa snabbt, utan smart. Med omtanke om vår omvärld och människorna runtomkring oss.
Kärnan i vårt företag är vår företagskultur, och det är något vi är stolta över. Att skapa den arbetsplats som vi själva vill jobba på är vår högsta prioritet och alla uppmuntras att delta i processen att utveckla den.
Låter detta som en roll och arbetsgivare för dig? Då ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Affärsutvecklare Movant YH

Läs mer Jul 8
Vill du vara med och guida elever från jobbdröm till drömjobb?

Movant AB är vuxenutbildningsföretaget som i nära samarbete med branscher och näringsliv utvecklar den bästa utbildningen för varje elev. Movant har sedan starten nischat sig inom yrkesutbildningar, och genom det skapat ett stort nätverk av företag som hjälper oss att skapa närmsta vägen ut till jobb. Skolorna finns från Malmö i söder till Haparanda i norr. Movant utvecklar även utbildningsmaterial och digitala utbildningskoncept riktade mot företag och branscher.

Movant är en del av AcadeMedia, norra Europas största utbildningsföretag, som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande.

Movant AB är vuxenutbildningsföretaget som i nära samarbete med bransch-och näringsliv utvecklar den bästa utbildningen för varje elev. Movant har sedan starten nischat sig inom yrkesutbildningar, och genom det skapat ett stort nätverk av företag som hjälper oss att skapa närmsta vägen ut till jobb. Skolorna finns från Malmö i söder till Luleå i norr och är en del av i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag, som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande.

Nu satsar vi på att ytterligare bredda vår verksamhet inom YH-delen samt B2B. Som Affärsutvecklare kommer du tillsammans med etablerade och nya företagskontakter ta fram utbildningskoncept inom NY (Nationell Yrkesutbildning), YH program samt YH kurser. Du kommer även vara med i ett team att bygga upp vår expanderande B2B-affär som vi på sikt identifierat som ett viktigt affärsområde för Movant. Vi söker dig som är engagerad i utbildningsfrågor och brinner för att ge människor möjlighet till utveckling.

Om rollen

Vi söker dig som har erfarenhet av tjänsteförsäljning och som har ett högt driv och gillar att nå utmanande mål. Syftet med tjänsten är att fokusera på att skapa utbildningskoncept tillsammans med företag och branschorganisationer.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden

• Aktivt boka och genomföra kundmöten
• Bevaka och skapa företagskontakter inom relevanta utbildningsområden och regioner
• Aktiv konkurrens- och omvärldsbevakning av utbildningsbranschen och arbetsmarknaden
• Identifiera, skapa och ansöka om nya utbildningskoncept inom YH
• Upprätta sälj- och marknadsplan för YH verksamheten på Movant
• Säkerställ processer för genomförande från beställning till uppföljning
• Ta fram offertförslag samt vara våra kunders primära kontaktperson gällande dessa frågor

• Ansvara för bokning och genomförande av uppföljningsmöte med kund efter avslutad utbildning
• Samla in, analysera och prestera löpande resultatuppföljning.

• Utveckla bransch- och företagskontakter på nationell nivå

Vad vi erbjuder dig

Som affärsutvecklare i Movant blir du en del av ett engagerat och drivet team som har mycket kunskap och lång erfarenhet av att utbilda vuxna. Du får möjlighet att utvecklas, både i din roll och inom utbildningsbranschen.

Vi erbjuder våra medarbetare kollektivavtalade förmåner och försäkringar, pensionsrådgivning och friskvårdsbidrag.

Kvalifikationer

• Erfarenhet av tjänsteförsäljning med komplexa affärer
• Erfarenhet av utåtriktat och aktivt uppsökande säljarbete
• Erfarenhet av att nätverka, bedriva kundbearbetning och bygga relationer med andra.
• Resultatinriktad med vana att arbeta mot uppsatta mål och nyckeltal.
• God kommunikativ och pedagogisk förmåga
• Mycket god kompetens i att skriva och kommunicera på svenska i både tal och skrift.
• Ett stort mått av självledarskap, en helhetssyn och förmåga att arbeta strukturerat genom att prioritera mellan många olika arbetsuppgifter. Du levererar i tid med hög kvalité.
• Hög energi och starkt driv

Det är meriterande om du har utbildning inom försäljning och marknadsföring samt att du tidigare arbetat som Affärsutvecklare.

Övrigt

B körkort fordras, resor i tjänsten förekommer.

Placeringsort Kan diskuteras

Anställningsform: Tillsvidare, provanställning 6 månader
Sista ansökningsdag: 2024-08-31

Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med:

Dan Bernspång, Affärsutvecklingsansvarig B2B Movant, dan.bernspang@movant.se (tillgänglig 240801)

Johan Melén, Anbudschef Movant, johan.melen@movant.se (tillgänglig 240812)

Är du den vi söker?

Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till och just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig så snart vi fattat ett beslut.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu

Konsultchef till ALTEN Göteborg

Läs mer Jul 5
Vill du vara en del av ett växande team och arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap? Har du dessutom ett stort intresse för eller en bakgrund inom teknikbranschen? Sök då tjänsten som konsultchef till ALTEN Göteborg!

Som konsultchef arbetar du med vår största tillgång och det viktigaste vi har, nämligen våra konsulter. Genom att jobba med kundkontakt och försäljning, rekrytering och ledarskap får du inte bara en varierad vardag – du får även möjlighet att vara personen som gör både kunden och konsulten nöjda. En riktig win-win, med andra ord. Som konsultchef ligger ditt fokus på att bygga nätverk, utveckla affärer och skapa långsiktiga relationer med kunder, kandidater och konsulter.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Prospektering och försäljning mot både nya och befintliga kunder
- Ansvar för hela rekryteringsprocessen, från kravspecifikation till avslut
- Personalansvar för din konsultgrupp
- Coachning och stöttning av dina konsulter
- Dynamisk roll – resor till kund och andra kontor förekommer

Vad söker vi?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för att jobba med kombinationen teknik, affärsutveckling och människor. Du älskar utmaningar och för dig faller det sig helt naturligt att jobba för att uppnå dina och teamets mål. Du är dessutom bra på att bygga långsiktiga relationer och att skapa förtroende hos andra människor.

Utöver detta ser vi gärna att du uppfyller följande:
- Magister- eller masterexamen inom ingenjörsyrket alternativt ekonomi/business.
- Goda kunskaper i både svenska och engelska i såväl tal som skrift
- B-körkort
- Erfarenhet från något av våra tjänsteområden - produktutveckling mekanik/elektronik, IT, inbyggda system HW/SW, produktion och logistik
- Meriterande med arbetslivserfarenhet inom försäljning, rekrytering, ledarskap och/eller konsultbranschen
 
Vad erbjuder ALTEN dig?
Varierade dagar, utmanande arbetsuppgifter, fartfylldhet och frihet under ansvar är ett axplock av vad rollen ger dig. Du jobbar målmedvetet för din egen och ALTENs utveckling där vi hjälper dig på vägen med ett coachande ledarskap samt nationella och internationella utbildningar. Härliga kollegor piggar upp dagarna och ni peppar, stöttar och samarbetar med varandra. Eftersom din roll går ut på att bygga upprätthålla relationer med människor stöter du ständigt på nya situationer, men när du behöver hjälp finns både din närmsta chef, kollegorna och våra stödfunktioner där. Låter detta intressant? Vänta inte med att söka tjänsten och få möjligheten att arbeta på ett globalt företag med familjär känsla och lokal närvaro.

Vänligen notera att vi inte kommer finnas tillgängliga för frågor v.28-32 pga semester.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Thermostar Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Thermostar Sverige AB .

Säljare green cleaning concept

Affärsutvecklare
Läs mer Mar 20
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil
Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Green cleaning concept är att sälja ett hållbart concept där vi utbildar kunden inom rengöring att effektivisera hela processen till allt som har med rengöring att göra, med ett och samma verktyg som endast går på vatten.


Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Konkurenskraftig lön
Karriärsmöjligheter
Tävlingar och bonusar
Årliga möten i Italien och Österike


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. (snittlön 40000:-)
Vi söker dig:
Som har en passion för försäljning och en skicklighet att läsa av människor och situationer.
Helst över 25år.
Starkt eget driv och är disciplinerad.
Trivs att driva processer och kan arbeta självständigt.


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom green cleaning concept.
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje arbetsdag skall innehålla minst 2 kundbesök, du kan påverka ditt eget schema men skall vara flexibel när det kommer till arbetstider.
Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är nya standarden av rengöring. Arbetar med 8 bars tryck och 174 grader. Vi gör rent alla ytor med maskin kraft och värme istället för handkraft och rengöringsmedel.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu

Säljare green cleaning concept

Affärsutvecklare
Läs mer Mar 5
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil
Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Green cleaning concept är att sälja ett hållbart concept där vi utbildar kunden inom rengöring att effektivisera hela processen till allt som har med rengöring att göra, med ett och samma verktyg som endast går på vatten.


Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Konkurenskraftig lön
Karriärsmöjligheter
Tävlingar och bonusar
Årliga möten i Italien och Österike


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. (snittlön 40000:-)
Vi söker dig:
Som har en passion för försäljning och en skicklighet att läsa av människor och situationer.
Helst över 25år.
Starkt eget driv och är disciplinerad.
Trivs att driva processer och kan arbeta självständigt.


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom green cleaning concept.
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje arbetsdag skall innehålla minst 2 kundbesök, du kan påverka ditt eget schema men skall vara flexibel när det kommer till arbetstider.
Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är nya standarden av rengöring. Arbetar med 8 bars tryck och 174 grader. Vi gör rent alla ytor med maskin kraft och värme istället för handkraft och rengöringsmedel.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu

Affärsutvecklare utan lönetak

Affärsutvecklare
Läs mer Feb 12
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu

Affärsutvecklare utan lönetak

Affärsutvecklare
Läs mer Feb 6
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu

Affärsutvecklare utan lönetak

Affärsutvecklare
Läs mer Jan 4
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu

Affärsutvecklare utan lönetak

Affärsutvecklare
Läs mer Dec 28
Kvalifikationer
Språk krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort krav:
B-körkort och egen bil


Detta arbete är för dig som vill arbeta självständigt men med ett sammansvetsat team bakom dig som stöttar varandra och gläds åt varandras framgångar.
Försäljning är ett fantastisk arbete för dig som inte vill att någon dag ska vara den andra lik, för dig som vill lösa problem och som inte är rädd för utmaningar. Hos oss får du möjlighet att avancera inom företaget om du har viljan och engagemanget.

Det vi erbjuder Dig är:
Grundlig utbildning
Daglig feedback
Goda möjligheter att avancera inom företaget efter dina önskemål
Tävlingar och bonusar


Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och är en glädjespridare. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar.
Vi vill utbilda dig från grunden och se dig utvecklas från där du är idag. Är du tävlingsinriktad, envis och har humor? De är ett stort plus!


Du får verktygen för att lyckas av oss, i form av löpande utbildning och daglig feedback. Det viktigaste är att du ser en framtid inom försäljning.
Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi kommer att åka till exotiska platser för konferens och team utbildning!
Du har körkort & tillgång till egen bil.
Du kommer att marknadsföra det unika städsystemet Thermostar.

Varje vecka tar vi ett schema med dig som är väldigt fritt, det ända vi kräver är att du arbetar minst 75%. Detta gör att du kan med fördel kombinera jobbet med dina fritidsintressen, familj och vänner. Besöken som du åker ut på är förbokade, därför känner du dig alltid välkommen dit du kommer.

Bifoga CV och ditt personliga brev i din ansökan!

Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet.
Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Välkommen med din ansökan redan idag!


Om produkten
Thermostar är framtidens sätt att städa på som arbetar med 8 bars tryck och höga temperaturer. Detta skapar termisk ånga vilket gör att det blir minimalt med vatten och sliter inte på dina ytor. Detta gör också att bara fantasin sätter stopp för vad Thermostar kan rengöra.

Om anställningen
Heltid
Lön 24500:- + provision
Lönetyp: Fast och rörlig lön

Ansök nu