Göteborg: Avdelningsansvarig till Svensk Cater, Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Avdelningsansvarig till Svensk Cater, Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-22 // Varaktighet: Heltid

AVDELNINGSANSVARIG FRUKT & GRÖNT TILL SVENSK CATER I GÖTEBORG

Svensk Cater är en rikstäckande livsmedelsgrossist för äta-ute-marknaden. De finns på 17 orter i landet och har ett tusental medarbetare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök, stora som små, enkla som exklusiva. Ambitionen är att vara en flexibel partner som, förutom god service, kan erbjuda kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. På Svensk Cater älskar man dofterna, smakerna, hungern och passionen. De älskar hantverket, trenderna, traditionerna och de oändliga möjligheterna. Och de älskar att arbeta med mat.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter en ny avdelningsansvarig för frukt och grönt åt vår kund Svensk Cater.
I tjänsten blir du ansvarig för flödet inom frukt och grönt, du säkerställer att rutiner och procedurer efterlevs från mottagande av gods, kvalitetskontroll till packning av varor. Därtill har du även hand om inventering av saldon och inköp för att tillgodose goda nivåer. Du kommer jobba nära ditt team, där du leder och delegerar samt samarbetar tillsammans med dina kollegor för att nå dagliga målen och säkerställa hög kundnöjdhet.

I denna rekryteringsprocess kommer en heltidsanställning, med start av 6 månaders provanställning, att erbjudas direkt hos Svensk Cater. Svensk Cater har i detta fall valt att använda Job&Talent; som exklsuiv leverantör, kontakt från andra leverantörer undanbedes.

OM DIG

Till denna tjänst söker vi dig som sedan tidigare arbetat med frukt och grönt, antingen hos grossist eller dagligvaruhandeln. Du är en glad och nyfiken person som tycker om en utmaning. Du har en stark passion för frukt och grönt, har ett öga för detaljer och en stor vilja att kunna garantera fräscha råvaror med hög kvalitet. Vidare är du ordningsam och noggrann och med en förmåga att få med dig dina kollegor i arbetet du gör.

Du behöver även kunna arbeta på plats från tidig morgon måndag till fredag på plats i Svensk Caters lokaler på Ringön.

Krav:

- Truckkort A1-4 och B1-4

- Tidigare arbetat med frukt och grönt hos grossist eller dagligvaruhandeln

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i den här processen, då både vi på Job&Talent; och Svensk Cater tror starkt på att man kommer långt med rätt inställning.

OM JOB&TALENT;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Johansson på mail: julia.johansson@jobandtalent.com. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager.

Supply Chain Manager

Läs mer Mar 31
Från hjärtat av Göteborg erbjuder Svenska Mässan Gothia Towers allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Vår verksamhet innefattar många starka varumärken som tillsammans skapar en unik och attraktiv mötesplats där vi varje år välkomnar nästan två miljoner besökare. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden.



Vill du vara en nyckelperson i att skapa effektiva och kostnadseffektiva leveranskedjor? Svenska Mässan Gothia Towers söker en driven och organiserad Supply Chain Manager som kommer att ha ansvar för att säkerställa att våra leveranser sker snabbt, effektivt och med högsta kvalitet.

Om rollen

Som Supply Chain Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för planering, schemaläggning och koordinering av alla steg i leveranskedjan till vårt hotell och våra restauranger.  Du kommer vara chef över avdelningen Supply med idagsläget 12 medarbetare. Du rapporterar till Culinary Executive Chef Fredrik Andersson.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:Planering och Koordinering

- Ansvara för att planera och koordinera alla steg i leveranskedjan, inklusive hantering av vårt inköpssystem Fresh X, lagerhållning samt intern och extern distribution.

Inköp och Leverantörshantering

- Säkerställa att företaget har de rätta förutsättningarna i FreshX för sina råvaror och produkter. 

- Stödja vid diskussioner om priser och leveransvillkor.

- Bevaka klippköp och identifiera möjligheter för större volymköp som gynnar företaget.

Logistik och Transport

- Övervaka transporten av varor från leverantörer till lager och vidare till kunder.

- Hantera transportkostnader och effektivitet för att optimera leveranskedjan.

Lagerhantering

-  Säkerställa att rätt mängd varor finns i lager för att möta efterfrågan utan att skapa överlager eller brist.

Kostnadskontroll

- Arbeta för att hålla kostnaderna nere genom att hitta effektiva lösningar och undvika onödiga utgifter i varje steg av leveranskedjan.

Dataanalys och Rapportering

- Använda data för att analysera och förbättra processerna.

- Rapportera resultat och prestationer till ansvarig chef för kontinuerlig förbättring.

Vem är du?

Vi söker en person med relevant högskoleutbildning inom logistik, ekonomi eller liknande områden, som har minst tre års erfarenhet av att arbeta inom supply chain management eller relaterade områden. Vi ser att du har erfarenhet av att hantera inköp, leverantörshantering och lagerhantering, samt har god förmåga att arbeta med dataanalys och rapportering. Vidare krävs erfarenhet av att hantera logistik och transport, samt en förmåga att identifiera risker och utveckla strategier för att hantera dessa.

Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra till en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt med logistik och försörjningskedjan. Vi söker en person som är självgående, ansvarstagande och trivs med att driva projekt framåt. Det är viktigt att du har en stark vilja att förbättra processer och effektivisera arbetet, samtidigt som du är en bra kommunikatör som kan samarbeta effektivt med både interna team och externa partners.

Är du dessutom strukturerad, analytisk och har en stark problemlösningsförmåga så har du hamnat rätt. Vi tror att du kommer att trivas i en miljö där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad genom att förbättra och optimera våra processer och arbetssätt.

Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du dessutom en bakgrund från hotell- och restaurangverksamhet, ses detta som meriterande.

Varför skall du välja oss?

Vi är ett stort och sammansvetsat team med positiva och sociala kollegor. Med mycket glädje, mod och engagemang jobbar vi tätt ihop för att ge den bästa helhetsupplevelsen till våra miljontals besökare. Varje dag. Året om. Det är roligt att gå till jobbet eftersom vi får bidra till att skapa den mest attraktiva mötesplatsen i Europa. I vår dynamiska verksamhet finns mycket erfarenhet och kunskap inom olika yrkesområden. Eftersom vi har så många olika verksamheter finns ett stort antal möjligheter som kan sträcka sig över en hel karriär. 

Information om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Provanställning sex månader tillämpas. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Culinary Executive Chef Fredrik Andersson, mailto:fredrik.andersson@gothiatowers.com

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Startdatum 1 juni eller enligt överenskommelse. 

Varmt välkommen med din ansökan!



Bli en del av vår värld – det är här vi skapar upplevelser för livet. Läs mer om oss på www.svenskamassan.se och www.gothiatowers.com.

Inom Svenska Mässan Gothia Towers strävar vi efter en mångfald hos våra medarbetare och vi arbetar aktivt för att främja en inkluderande kultur. Våra kärnvärden - engagemang, samarbete och mod - är grunden för vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör både internt och externt.

Ansök nu

Teamledare till vår kund i Göteborg | Heltid

Läs mer Mar 20
Är du på jakt efter ett heltidsjobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Just nu söker vi på Manpower en Teamledare till en terminal i Göteborg. Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund.

Om jobbet som Teamledare

Som Teamledare kommer du att vid behov få arbeta med vanliga arbetsuppgifter som tillhör en terminalverksamhet och samtidigt leda en grupp, vi söker en person som har ett gott ledarskap som skapar bra relationer i arbetsgruppen och kan leda gruppen mot ett tydligt mål.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

* Ledning av arbetsgrupp
* Terminalarbete
* Truckkörning, främst skjutstativ eller motvikt
* Lastning och lossning av gods, en hel del arbete förekommer utomhus
* En del administrativa arbetsuppgifter.

En del arbete sker manuellt vilket kräver god fysik samt att man är bekväm att jobba med kroppen.

Arbetstiderna är förlagda på dagskift, mån-fre, 06:20-15:05

Övrigt

* Placeringsort: Göteborg
* Arbetstider: Dagskift
* Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Är du vår nästa stjärna?

Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll och som trivs och har erfarenhet inom logistik. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb!

Vi söker dig som

* Haft en ledande roll tidigare
* Har truckkort A1-A4 samt B1-B4
* Har god förståelse för svenska i tal och skrift
* Har god förståelse för engelska i tal och skrift
* Har Truckerfarenhet i arbete efter utförd truckutbildning, gärna av skjutstativ (B3) alternativt motvikt (B1)

Det är även meriterande om du har

* jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* har körkort och tillgång till bil

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Natvig, via mejl: cecilia.natvig@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Arbetsledare/Teamleaders till kommande uppdrag!

Läs mer Mar 21
Arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av logistik och vill ta nästa steg i karriären, eller har du redan lett ett team och söker en ny utmaning? I så fall har du kommit rätt! Vi söker engagerade och drivna arbetsledare och teamleaders för kommande uppdrag inom olika verksamheter.

I dessa roller handlar det om att säkerställa en smidig och effektiv daglig drift genom att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp mål och rutiner samt bidra till kontinuerliga förbättringar. Beroende på uppdrag kan arbetsmiljön variera, men gemensamt är behovet av en strukturerad och lösningsorienterad ledare som trivs i en dynamisk miljö.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i operativa verksamheter och har förmågan att samarbeta effektivt med olika team och avdelningar.

Som person är du noggrann, strukturerad och duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett naturligt ledarskap där du inspirerar och motiverar ditt team att nå uppsatta mål. Din kommunikativa och flexibla inställning gör att du snabbt anpassar dig till olika miljöer och skapar goda relationer.

Placeringsort: Göteborg med omnejd.
Omfattning: Heltid

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du:

•Är noggrann och strukturerad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
•Har en naturlig fallenhet för ledarskap och kan engagera och inspirera ditt team.
•Är resultatorienterad och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
•Är kommunikativ och flexibel med förmåga att bygga goda relationer och samarbeta med olika avdelningar.

Kravprofil:

•Innehar giltigt truckkort A-B.
•Har tidigare erfarenhet av att leda ett team inom lager eller logistik eller är redo att ta nästa steg i karriären.
•Besitter god lagervana och förståelse för logistikflöden.
•Är van att arbeta i olika system och har god datorvana.
•Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Ansök nu

Lager arbetare

Läs mer Feb 3
Gloryway Trading Imp & Exp AB är ett grossistföretag som importerar och säljer asiatiska livsmedel och närbesläktade produkter. Våra kunder är främst restauranger och asiatiska butiker runt om i Sverige.Vi söker lagerarbetare på vårt livsmedelslager i Hisingsbacka Göteborg. din huvudsakliga arbetsuppgift är order plockning och lager hantering. har erfarenhet inom hantering av livsmedels.har bra fysisk styrkahar bra kommunikation med sin arbetsgrupphar truckkort är meriterande. kan Svenska och Kinesiska är meriterande.

Ansök nu

Vi söker teamledare/arbetsledare/produktionsledare för kommande behov!

Läs mer Jan 20
Om företaget
Vi söker nu personer för kommande uppdrag inom ledande positioner i produktions- och logistikbranschen. Detta är en spontanansökan, där vi hör av oss till dig när vi har ett uppdrag som matchar din profil.

Tjänstebeskrivning
I din roll som teamledare/arbetsledare/produktionsledare kommer du leda ett mindre eller större team inom lager/logistik eller produktion.

Rollen kan innefatta:

• Ledning och planering av det dagliga arbetet
• Personalansvar
• Arbete med trivsel och arbetsmiljö
• Rapportering i affärssystem
• Nära kontakt med andra ledare och nyckelpersoner i bolaget

Tjänsterna är huvudsakligen förlagda under dagtid, men även kväll-/helg-/nattarbete kan förekomma.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll inom produktion eller lager/logistik. Vi ser att du har goda kunskaper kring arbetsmiljö och säkerhet och är van vid att arbeta i affärssystem.

Det är starkt meriterande om du tidigare har haft personalansvar.

Som person tror vi att du är:

• En van ledare
• Flexibel
• Självgående
• Lösningsorienterad

Det är meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Vi ser gärna att du har truckkort A+B.


Låter det intressant?
Är du intresserad av kommande uppdrag som teamledare/arbetsledare/produktionsledare inom produktion eller logistik? Då är du välkommen med din ansökan redan idag. Uppdragen kan vara kortsiktiga, långsiktiga eller tillsvidare. Det kan vara konsultuppdrag via NearYou eller anställning direkt hos någon av våra kunder.

Vänligen specificera i din ansökan vilken typ av tjänst och bransch du främst är intresserad av, samt vilka tider du föredrar att arbete.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jobandtalent Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jobandtalent Sweden AB .

Heltidsjobb som lagermedarbetare hos Dagab - Hisings Backa

Lagerarbetare
Läs mer Apr 7
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport
Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare hos Dagab är dina huvudsakliga arbetsuppgifter orderplock av livsmedel på pall. Arbetet sker med hjälp av truck.
Livsmedelsprodukterna plockas på olika avdelningar med olika temperaturer, en färskavdelning (+ 4 grader), en kolonialavdelning (rumstemperatur) och en frysavdelning (- 26 grader). Denna tjänst avser kolonialavdelningen.
I tjänsten ingår att hantera alla sorters livsmedel.
Arbetstider
Du kommer arbeta kväll och arbetspasset är förlagt till cirka kl. 15:00-23:00.
Tjänsten avser heltid. Du kommer arbeta både vardagar och helger.
För att trivas i denna tjänst är det av stor vikt att du är flexibel och kan jobba under både vardagar och helger.
Arbetet inleds med två veckors utbildning som sker på heltid måndag-fredag.
Start för tjänsten sker löpande under våren.
Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi söker dig som
Tycker om att arbeta fysiskt då många och tunga lyft förekommer.
Har ett sinne för ordning och noggrannhet.
Trivs att arbeta i högt tempo.
Gillar att jobba mot mål.
Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
Truckkort

Eftersom truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket bra.
Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Om företaget
Dagab är en del av Axfood koncernens verksamhet som bedriver handel med dagligvaror inom detalj- och partihandeln i Sverige. Detaljhandeln drivs genom de egenägda kedjorna Willys, Hemköp och Axfood Snabbgross. Totalt har Axfood 274 egna butiker och cirka 1 100 samverkande butiker. Dagab Inköp & Logistik ansvarar för att Axfoods sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt för koncernens kedjor och externa affärskunder. Axfoodkoncernen arbetar ständigt med att effektivisera varuflödet från sortiment och inköp till lagerhantering och distribution.

Om Job&Talent;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Är du intresserad utav tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Varmt välkommen!

Ansök nu

Extrajobb i butik - Göteborg

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 2
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.
Om tjänsten Din roll på Storesupport by Job&Talent; kommer vara ambulerande butikskonsult i området Göteborg med omnejd. Du kommer vara på plats i våra kunders livsmedelsbutiker där vi behövs som mest.
Arbetet innebär främst kassa och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med butikens alla arbetsuppgifter, vilket ger dig möjlighet till att utveckla din kompetens och bredda din erfarenhet.
Personliga egenskaperVi söker dig som:
Är serviceinriktad, positiv och effektiv i ditt arbete.
Har lätt för att anpassa dig till nya arbetsmiljöer och trivs i en dynamisk roll.
Förstår vikten av kundbemötande och ser till att varje kund får en positiv upplevelse i butiken.
Har erfarenhet av arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller inom dagligvaruhandeln i stort.

Trivs du med att arbeta flexibelt och varierat? Som ambulerande butikskonsult får du möjlighet att anpassa arbetstiderna efter ditt schema – perfekt för dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning!
Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helger, både dag- och kvällstid. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass.
Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med tjänsten.
Meriterande Körkort och bil.
Om Job&Talent;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan.
Är du intresserad?Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Hör isåfall av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Välbetalt extra- och sommarjobb på Dagabs lager - Hisings Backa

Lagerarbetare
Läs mer Apr 24
Nytt
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.
ArbetsuppgifterArbetet på Dagabs lager innebär främst:
Arbete med orderplock av livsmedel med hjälp av truck.
Sortera och placera gods till rätt del av lagret.

Livsmedelsprodukterna plockas på tre olika avdelningar med olika temperaturer, en färskavdelning (+ 4 grader), en kolonialavdelning (rumstemperatur) och en frysavdelning (- 26 grader). Du har en av dessa avdelningar som din huvudavdelning där du kommer arbeta majoriteten av tiden. Arbete på andra avdelningar förekommer vid behov.
Arbetet är mycket fysiskt krävande där tunga lyft är vanligt förekommande. Du kommer även att hantera alla sorters livsmedel.
Arbetstider Arbetet är främst på vardagar, med möjlighet till helgarbete på sikt.
Dagpass: 06:00-15:00, kvällspass: 14:45-23:15. Stört är behovet för kväll.
Vi ser att du vill och kan arbeta cirka 2 vardagar/vecka under terminstid. Du lägger dig tillgänglig för arbete veckovis.
En förutsättning för att anställas är att du vill och kan jobba upp till heltid under somrar och storhelger.
Du startar med två veckors obligatorisk och betald utbildning på heltid (måndag-fredag), kvällstid (15:00-23:00). Truckkort behövs ej – du utbildas på plats!
Vi söker dig som: Är student och har minst 2 år kvar på dina studier
Vill och kan jobba upp till heltid sommaren 2025 och 2026. (Det gäller främst vecka 26-33)
Har tidigare lagererfarenhet
Trivs med ett fysiskt och aktivt arbete
Vi erbjuder dig: Ett välbetalt arbete med hög timlön och OB-tillägg
Flexibel schemaläggning
Kombinerat extra- och sommarjobb
Personalbutik med mycket förmånliga priser
Gym
Sommarjobb upp till heltid
Betald upplärning

Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.
Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra.
Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.
Om Dagab
Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, Mat.se och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet från sortiment och inköp, till lagerhantering och distribution.
Om Job&Talent;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen!

Ansök nu

Extrajobb i förbutik - Göteborg

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Nov 20
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.
Om tjänsten
Din roll på Storesupport by Job&Talent; kommer vara ambulerande butikskonsult i området Göteborg. Du kommer vara på plats i våra kunders livsmedelsbutiker där vi behövs som mest.
Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetet innebär vid start främst kassaarbete och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med alla dess arbetsuppgifter.
Vi söker dig som har erfarenhet av något av följande
Arbete i kassa/förbutik
Posthantering
ATG/Svenska-spel och försäljning.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från ICA, Coop, Willys eller City Gross.
Personliga egenskaper
Som person är du serviceminded och positiv mot kunder. Du har även förmågan att arbeta både noggrant och effektivt.
När du är ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt. Du har en naturlig känsla för service och förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken, vilket du visar genom ditt professionella bemötande.
För denna tjänst är körkort och bil meriterande.
Anställningsform
För att kunna anställas och vara anställd krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.

Du kommer att ingå i vår pool i Göteborg och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik.Om Job&TalentJob;&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Extrajobb inom rangering på Dagab - Hisings Backa

Lagerarbetare
Läs mer Apr 1
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.
ArbetsuppgifterSom rangeringspersonal på Dagab kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara:
Lasta och lossa lastbilar och släp.
Truckkörning då man kör ut både pallar och burar.
Backa med lastbil och släp.

Tjänsten utgår från Dagabs lager i Hisings Backa
OBS: I denna tjänst ingår inte distributions- eller långkörning.
ArbetstiderDagab har verksamhet alla dagar i veckan under kväll och natt. Vi ser att du gärna ska kunna alternera mellan kvälls- och nattskiftet. Eftersom att vi främst söker extrapersonal ser vi att du vid sidan av studier/annat arbete kan arbeta ca. 2 pass/vecka.
Arbetstider kväll:
13:15 - 22:00
15:00 - 01:00

Arbetstider natt:
20:15 - 05:00
22:15 - 05:00

Arbete inleds med två veckors betald utbildning där ena veckan är förlagt till kväll och den andra till natt.

Start sker enligt överenskommelse.
Vi söker dig som: Är student eller har en annan sysselsättning om minst 50%.
Har tidigare erfarenhet av arbete inom rangering eller som CE-chaufför.
Trivs med ett fysiskt och aktivt arbete.
Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
Truckkort
Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra.
Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Meriterande Truckkort
CE-körkort
Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens)
Giltigt Digitalt förarkort
Intyg för ADR 1.3
Intyg för bakgavellyft
Erfarenhet av truckkörning
Erfarenhet av arbete som CE-chaufför/liknande roll
Erfarenhet av backning med släp (CE-kort krävs).
Personliga egenskaper
I det här uppdraget är det viktigt att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du har ett stort engagemang och att du tar egna initiativ.
Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt.
Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper
Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen
Personalbutik
Personalaktiviteter
Personalrestaurang
Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.
Om Dagab
Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet
Om Job&TalentJob;&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb i butik med fokus på delikatess - Göteborg med omnejd

Lagerarbetare
Läs mer Apr 2
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.
Om tjänsten
Hos oss får du möjligheten att axla rollen som ambulerande medarbetare i Göteborg med omnejd. Som delikatessmedarbetare är du en viktig del av våra kunders butiker, där din insats är avgörande för att skapa och underhålla en attraktiv delikatessdisk. Du ansvarar för att delikatessdisken alltid är välfylld och inbjudande, med ett noga utvalt sortiment av delikatesser.
Ditt arbete i delikatessavdelningen innebär att hantera och presentera produkter som chark, ost och/eller fisk. Arbetsuppgifterna innefattar skärning, förpackning och att ge rådgivning till kunder, samtidigt som du säkerställer att delikatessdisken är ren och attraktiv för att locka fler kunder. Som ambulerande delikatessmedarbetare kommer du att arbeta på olika platser, bland annat i Göteborg, Stenungssund, Partille, Kungsbacka och Kållered.
Personliga egenskaper:
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta med delikatesser, chark, ost och/eller fisk. Detta är dock inget krav då det finns möjlighet till utbildning.
Du som person är serviceminded, professionell, positiv gentemot kunderna samt arbetar snabbt och effektivt
Körkort och bil är meriterande för denna tjänst.

Anställningsform och arbetstider
För att kunna anställas och vara anställd behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Detta kan vara exempelvis studier, annat arbete eller eget företag.
Vi söker dig som vill och kan jobba ca 2 gånger i veckan utspritt på vardagar och helger, både dag- och kvällstid. Behovet av delikatessmedarbetare är som störst på onsdagar, torsdagar och fredagar. Därför ser vi gärna att du vill och kan jobba under dessa dagar.

Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.

Om Job&Talent;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu