Göteborg: Payment Associate to our Payment Team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Payment Associate to our Payment Team i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-11 // Varaktighet: Heltid

Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Payment Associate to our Payment Team within the Finance Department.

What you will do

As part of our Payment Team, your main activities will be to work with;

• Commission payments based on sales performance and commission structures to our Sales Partners around the world.
• Handle Refunds and chargebacks.
• Handle incoming payments in all markets.
• Analyze and validate commission payments and accounts payable.
• Work closely with Support department, handle internal emails, and resolve commission-related issues.
• Prepare monthly commission reports for external offices and Accounting Team.
• Assist with other administrative tasks as needed, such as filing and organizing paperwork, and managing electronic documents.

Who you are

As Payment Associate and part of our Payment Team you are a highly organized, meticulous, and detail-oriented individual with a solid understanding of data analysis, invoicing, different banking operations.

Requrements

• Bachelor's degree in accounting or related field.
• 2+ Years' experience of handling different payment operations, accounting or similar is a merit.
• Understanding of commission structures and calculations.
• Ability to work independently and manage competing priorities.
• Proficient in Microsoft Excel and accounting software and/or different business systems.
• Excellent attention to detail and strong analytical skills.

As we are a global company, you need to be skilled in English both written and spoken. Other language skill is a merit.

Workplace & culture

Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda, Sweden

We will continuously invite suitable candidates to job interviews, so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent.

Ekonom som vill växa i sin roll

Läs mer Feb 5
Vi söker nu en ekonom för rekrytering till vår trevliga kund DMG Mori i Frölunda. Detta är en möjlighet att komma in på ett stabilt bolag och lära dig mycket inom ekonomi.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonom kommer dina arbetsuppgifter innefatta bland annat;
Kund- och leverantörsreskontra
Inkassohantering
Löpande bokföring
Övriga administrativa uppgifter kopplade till ekonomi

Du kommer att arbeta på plats på kontoret i Frölunda och arbetstider är måndag till fredag 07:45-16:30.

Din bakgrund
Det är önskvärt att du har en eftergymnasial examen eller yrkesutbildning inom ekonomi och meriterande är om du har någon form av arbetserfarenhet inom området. Datorvana och förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska, är en förutsättning. Du har en god samarbetsförmåga, är strukturerad och utför dina olika arbetsuppgifter på ett noggrant sätt. Självklart har du en positiv inställning och det viktigaste av allt - du vill komma in, göra ett bra jobb och växa i din roll!

Om företaget
DMG MORI erbjuder produktionslösningar för skärande bearbetning, laserbearbetning, additiv tillverkning samt digitala lösningar för verkstadsproduktion. De finns representerade i hela världen med 154 lokala sälj- och servicebolag och 14 fabriker som tillverkar produktionsutrustning. Det svenska huvudkontoret hittar du i Västra Frölunda utanför Göteborg.

Urval

Vi kommer att starta urvalsprocessen efter julledigheten. Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Ekonomiassistent till uppdrag i Göteborg!

Läs mer Jan 24
Vi söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent med fokus på kund- och leverantörsreskontra samt löneadministration! Uppdraget börjar omgående och sträcker sig fram till slutet av augusti.

Uppdraget är ett konsultuppdrag där man blir anställd som konsult hos oss på Wrknest och arbetar på plats hos vår kund.

Dina framtida arbetsuppgifter

- Administration av leverantörsfakturor

- Hantering av kundfakturor

- Löneadministration

Vi söker dig som har

- Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra

- Erfarenhet av löneadministration

- Flytande kunskaper i svenska och engelska

Vi ser det som meriterande med

- Erfarenhet av Pyramid eller Hogia Lön

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är strukturerad och ansvarstagande. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Omgående

Plats: Askim

Omfattning: Heltid augusti ut

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

Ansök nu

Assistant Treasurer

Läs mer Jan 12
Our clients car is launched in several countries and consumers are able to access the car through several options, from buying, month-to-month contract, and sharing. The multiple market approach and the complexity of the automotive industry will mean a large volume of financial transactions that they need to manage from multiple European subsidiaries. As their current Assistant Treasurer will go on maternity leave in June they need a replacement consultant for minimum nine months. In the position you will have interactions with internal and external stakeholders in different markets across Europe. To be able to manage all these interactions in a structured way they a person with a structured mindset who loves to develop the business.

Working closely with the Head of Treasury and the Treasury team, the Assistant Treasurer will support on a range of different treasury and cash management activities. Given that our client is growing at a pace they are looking for someone who is flexible, self-sufficient and able to deliver.

Assignment description

- Cash management and bank account reconciliation

- Debt administration

- Management presentation and KPI follow-up

- Assisting with cashflow actualizing and forecasting, with reporting to internal and externat stakeholders

- Coordinate KYC-requests from banks and other financial partners

- Be an active part of credit negotiations with banks

- Contact with local sales entities and our Engagement center agents

- Creating the strategic direction for the Treasury department together with Head of Treasury and CFO

- Optimization of treasury processes including Treasury management system support

- General treasury support and ad-hoc-projects

Requirements

- Knowledge of operational treasury and/or finance work

- Bachelor’s degree or equivalent qualification

- Professional-level language skills in English

Personal attributes

- Analytical, interpretive and problem-solving skills

- Strong presence & communication skills - both interpersonal & written

- Proven team player with ability to work with all seniority levels in a highly intellectual, collaborative and fast-paced environment

- Experienced Microsoft Excel user

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Ekonomi!

Läs mer Dec 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Ekonomi? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Ekonomijobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Är du på jakt efter nya utmaningar inom Ekonomi?

Läs mer Dec 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du nyfiken på ett jobb eller redo att ta nästa steg i karriären inom Ekonomi? På Jobbify dyker det regelbundet upp nya spännande Ekonomijobb!

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi ser gärna att du har en avslutade utbildning eller något års erfarenhet inom området, men det absolut viktigaste är en positiv attityd och dina personliga egenskaper.

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB .

Italian AND Spanish speaking Customer Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 19
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking an Italian AND Spanish speaking Customer Support Representative to our Customer Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role
Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customers. Your task will include to manage customer queries and claims. You will also be asked to handle customer data and order modifications and escalate matters across a number of communication channels.

• Telephone, chat and email support to Partners and customers in Italy and Spain. When necessary, also help supporting other European countries.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Ensure customer satisfaction and provide professional customer and Partner Support.

This is where you fit in!
To do well in this role, you need to be able to remain calm when customers are stressed and upset. You are able to maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.

We will provide you with excellent training in all our products and different admin systems, however below qualifications we ask from you:

Criteria:

• Native/excellent Italian AND Spanish
• Fluent in spoken and written English
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise.
• A can-do attitude

Other language skills is a great merit as we are a global company supporting more than 30 different languages.

Desired qualifications and experience
Experience of working with Customer Service and/or Support.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information
Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda

We will continuously invite suitable candidates to job interviews, so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Ansök nu

Czech and/or Slovak speaking Customer Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 12
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Czech and/or Slovak speaking Customer Support Representative to our Customer Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role
Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customers. Your task will include to manage customer queries and claims. You will also be asked to handle customer data and order modifications and escalate matters across a number of communication channels.

• Telephone, chat and email support to Czech and Slovak Customers and Partners. When necessary, also help supporting other European countries.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Ensure customer satisfaction and provide professional Customer and Partner support.

This is where you fit in!
To do well in this role you need to be able to remain calm when customers are stressed and upset. You are able to maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.

We will provide you with excellent training in all our products and different admin systems, however below qualifications we ask from you:

Criteria:

• Native/excellent Czech and/or Slovak (You will speak/write with both)
• Fluent in spoken and written English
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise.
• A can-do attitude

Other language skills is a great merit as we are a global company supporting more than 30 different languages.

Desired qualifications and experience
Experience of working with Customer Service and/or support.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information
Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda

We will continuously invite suitable candidates to job interviews so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Ansök nu

Sökes: Driven Marknadskoordinator

Marknadskoordinator
Läs mer Jan 26
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino söker en driven marknadskoordinator som ytterligare kan bidra till att bygga vårt globala varumärke inom förebyggande hälsa och friskvård. Som marknadskoordinator hos oss kommer du att vara en del av ett dynamiskt marknadsföringsteam som hanterar alla kommunikationsaktiviteter för vårt skandinaviskt baserade, globala varumärke.

Zinzino har drivit testbaserad, vetenskapligt bevisad och personligt anpassade kosttillskott i nästan ett decennium. Vi har högt satta tillväxtambitioner och är idag verksamma på närmare 100 marknader med fokus på global expansion. Huvudkontoret ligger i Göteborg där cirka 150 medarbetare är baserade.

Vill du följa med på vår tillväxtresa, bidra till att säkerställa bästa möjliga varumärkesupplevelse och ta del i en teamfokuserad, växande, entreprenöriell organisation som ligger i framkant när det gäller förebyggande hälsa? Då kan det här vara rollen för dig!

Vi söker nu en entusiastisk marknadskoordinator med en stark organisatorisk förmåga och en passion för kommunikation, kampanjutveckling, innehållshantering, PR och influencer marketing.

Rollen
Som marknadskoordinator på Zinzino ingår du i vårt operativa marknadsteam. Du har en stödjande roll i teamet där du samordnar diverse uppgifter för att säkerställa att våra marknadsföringsaktiviteter och processer fungerar effektivt, funktionellt och smidigt.

För att lyckas i rollen behöver du vara en strukturerad och välorganiserad lagspelare med ett "can do"-mentalitet. Du har en utmärkt kommunikations- och social kompetens, alltid nyfiken att lära mer. Som person är du resultatorienterad med ett kundorienterat förhållningssätt. Du har en förmåga att göra flera saker samtidigt, har en hög flexibilitet och energi att hantera stressiga situationer väl. Du är självgående, välorganiserad gillar att slutföra uppgifter och att hålla deadlines. Du har ett intresse för hälsa och välbefinnande och strävar efter att bidra till Zinzinos varumärkesupplevelse.

Kvalifikationer

• Högskoleutbildning inom marknadsföring och/eller kommunikation
• Minst 3-5 års erfarenhet som marknadskoordinator eller liknande roll inom marknadsföring, helst från e-handel, detaljhandel, FMCG eller B2C
• God förståelse för marknadsförings principer, kommunikation och hantering av sociala medier
• Utmärkta kunskaper om MS Office
• Goda kunskaper i InDesign och Photoshop
• Intresse för marknadsundersökningstekniker, hantering av frågeformulär och utvärdering av resultat
• Utmärkta kunskaper i engelska och svenska, både skriftligt och muntligt är ett måste.
• Övriga språkkunskaper är meriterande
• Arbetslivserfarenhet från direktförsäljningsbranschen är meriterande

Arbetsplats & kultur
Zinzino erbjuder en spännande, genuint internationell arbetsmiljö där personlig utveckling är en naturlig del av kulturen. Att arbeta på Zinzino innebär att vara en del i ett snabbväxande hälso- och friskvårdsföretag med ett globalt fotavtryck som ger en verkligt internationell arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett roligt, skickligt och mycket motiverat team som tillsammans ger stora erfarenheter och lär sig av det vi gör och fortsätter att förbättra oss.

Ytterligare information
Heltidstjänst, tillträde snarast enligt överenskommelse.
Placeringsort: Västra Frölunda, Göteborg

Ansök nu

Czech and/or Slovak speaking Customer Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 5
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Czech and/or Slovak speaking Customer Support Representative to our Customer Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role
Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customers. Your task will include to manage customer queries and claims. You will also be asked to handle customer data and order modifications and escalate matters across a number of communication channels.

• Telephone, chat and email support to Czech and Slovak Customers and Partners. When necessary, also help supporting other European countries.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Ensure customer satisfaction and provide professional Customer and Partner support.

This is where you fit in!
To do well in this role you need to be able to remain calm when customers are stressed and upset. You are able to maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.

We will provide you with excellent training in all our products and different admin systems, however below qualifications we ask from you:

Criteria:

• Native/excellent Czech and/or Slovak (You will speak/write with both)
• Fluent in spoken and written English
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise.
• A can-do attitude

Other language skills is a great merit as we are a global company supporting more than 30 different languages.

Desired qualifications and experience
Experience of working with Customer Service and/or support.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information
Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda

We will continuously invite suitable candidates to job interviews so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Ansök nu

Lead .NET-utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Dec 20
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Är du intresserad av att jobba i ett fantastiskt team i ett dynamiskt och snabbväxande företag? Gillar du att själv lösa tekniska problem och att leda team? Då kan vi ha tjänsten för dig! I rollen som Lead .NET utvecklare jobbar du med att utveckla såväl människorna som systemen.

På Zinzino jobbar vår avdelning med mål att ständigt förbättra befintliga system samt utveckla nya inom hela vår infrastruktur. Samtidigt som transformering pågår till nyutvecklade system och lösningar behöver nuvarande system och infrastruktur vara uppdaterat och fungera smärtfritt. Vill du vara en del av, och leda underhållsarbetet tillsammans med oss?

Här är vad du kommer göra
Som Lead .NET utvecklare blir du en del av vårt underhållningsteam med ansvar för att styra våra utvecklare till nästa nivå. Du blir bryggan mellan vårt nyutvecklingsteam och vårt underhållsteam där du leder det tekniska arbetet inom underhållsteamet. Samtidigt som du arbetar med dagliga ärenden ingår du i underhållsteamet och arbetar med hela floran av system.

Som senior .NET utvecklare kommer du att ges en unik möjlighet att inspirera andra i hur vi utvecklar våra lösningar. Vårt övergripande mål är att bli ett ”Tech first e-Commerce” bolag och världsledande inom vår business.

Vem du är
Du har många års erfarenhet av att arbeta med mjukvaruutveckling och vill ha en ledande utvecklingsroll. Du har en gedigen kompetens inom .NET, MVC och Azure och en passion för att koda med kvalitet. Vi tror också att du har en kandidatexamen i datavetenskap eller motsvarande.

Som person är du en god kommunikatör, både inom teamet och mot andra intressenter. Du är bekväm med att dela med dig av din kunskap, är nyfiken och öppen för att lära av andra och av att alltid utveckla dina färdigheter.

Vi ser gärna att du är en driven, engagerad och social person som vill vara med och aktivt påverka. För att passa in i teamet ser vi att du är lyhörd, ödmjuk och prestigelös, tycker om att utmanas av nya tekniker och har ett genuint intresse för att lära dig nya saker. Du uppskattar dessutom att arbeta agilt och tycker det är roligt med snabba förändringar som kan uppstå genom våra korta beslutsprocesser.

Förutom att du är en skicklig .NET utvecklare vill vi även att du har erfarenhet och intresse för följande:

• Microsoft Azure
• CI/CD
• SOLID, DDD, TDD, REST
• Scrum eller liknande agil metodik
• azure-pipelines
• Azure deployments and resource management
• Enhetstester
• Goda kunskaper behövs i svenska och engelska både i tal och skrift.

Arbetsplats & kultur
Att arbeta på Zinzino innebär att vara en del av ett snabbväxande hälso- och friskvårdsföretag med ett globalt fotavtryck som ger en verkligt internationell arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett roligt, skickligt och mycket motiverat team som tillsammans ger stora erfarenheter och lär sig av det vi gör och fortsätter att förbättra oss.

Ytterligare information
Heltidstjänst, tillträde snarast enligt överenskommelse.
Placeringsort: Västra Frölunda, Göteborg

Ansök nu