Göteborg: Vi söker en arbetsledare till OneMed

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en arbetsledare till OneMed i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
OneMed Sverige täcker hälso- och sjukvårdens behov när det kommer till medicinskt material, utrustning och beredskap - snabbt, smidigt och med kvalitet.

Vi drivs av en trygg och säker vård samt av att förbättra livskvaliteten för alla som är i behov av, eller utför, vård. Utöver förbättringar i vardagen, strävar vi efter en rättvis och hållbar värdekedja för alla. Det är så vi gör skillnad, varje dag, året om.

OneMed erbjuder cirka 50 000 certifierade produkter inom medicinskt material och utrustning. Varje enskild produkt är ett värdefullt bidrag till ett förbättrat vårdresultat och samhälle. Patienten får en bättre behandling, vårdtiden kortas och totalkostnaden sänks.

Vi är med våra cirka 350 medarbetare på fyra orter, en viktig del av Sveriges vård och beredskap. År 2021 uppgick vår omsättning till 3,7 Mdr SEK.

OneMed är en del av Asker Healthcare Group, bestående av mer än 30 företag som stödjer hälso- och sjukvård i Europa.


Tjänstebeskrivning
Som arbetsledare kommer du ansvara för, samt leda två team bestående av 8-14 medarbetare. Du är övergripande ansvarig för att teamen ska leverera goda resultat och nå företagets mål.

Vidare har du personalansvar över medarbetarna, såväl som arbetsmiljöansvar. Du kommer löpande arbeta med att skapa en trivsam och säker miljö för teamen.

Du kommer även:
• Jobba med förbättringar av logistikprocesser
• Utveckla och stötta medarbetarna i deras arbete
• Ha god kommunikation med övriga chefer, medarbetare och ledning

Arbetet är förlagt måndag-torsdag 15.30-00.00 samt fredag 15.30-22.00 i Tagene.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom lager och logistik eller produktion. Du har tidigare haft en roll som arbetsledare/teamledare och haft personalansvar över ditt team.

Som ledare är du respektfull och resultatinriktad. Du är van vid att arbeta mot uppsatta mål och deadlines och drivs av detta.

Vidare ser vi att du:
• Har god datorvana samt vana vid lagersystem
• Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska

Det är meriterande om du har truckkort A1-4, B1-B4
Som person tror vi att du är lösningsorienterad och självgående. Du gillar att komma med innovativa idéer för att lösa problem och effektivisera processer. Du är en kommunikativ person som är van vid att ha många olika kontaktytor.

Denna rekrytering sker i samarbete med rekryteringsföretaget NearYou, men du blir anställd direkt hos vår kund OneMed. Tjänsten har start under våren 2024. Urval sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt via www.nearyou.se


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager.

Avdelningsansvarig till Svensk Cater, Göteborg

Läs mer Jan 18
AVDELNINGSANSVARIG FRUKT & GRÖNT TILL SVENSK CATER I GÖTEBORG

Svensk Cater är en rikstäckande livsmedelsgrossist för äta-ute-marknaden. De finns på 17 orter i landet och har ett tusental medarbetare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök, stora som små, enkla som exklusiva. Ambitionen är att vara en flexibel partner som, förutom god service, kan erbjuda kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. På Svensk Cater älskar man dofterna, smakerna, hungern och passionen. De älskar hantverket, trenderna, traditionerna och de oändliga möjligheterna. Och de älskar att arbeta med mat.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter en ny avdelningsansvarig för frukt och grönt åt vår kund Svensk Cater. Ditt arbete kommer fördelas jämnt mellan operativt och administrativt arbete,
där du blir ansvarig för flödet inom frukt och grönt. Du säkerställer att rutiner och procedurer efterlevs från mottagande av gods, kvalitetskontroll till packning av varor. Därtill har du även hand om inventering av saldon och inköp för att tillgodose goda nivåer. Du kommer jobba nära ditt team, där du leder och delegerar samt samarbetar tillsammans med dina kollegor för att nå dagliga målen och säkerställa hög kundnöjdhet.

I denna rekryteringsprocess kommer en heltidsanställning, med start av 6 månaders provanställning, att erbjudas direkt hos Svensk Cater. Svensk Cater har i detta fall valt att använda Job&Talent; som exklsuiv leverantör, kontakt från andra leverantörer undanbedes.

OM DIG

Till denna tjänst söker vi dig som sedan tidigare arbetat med frukt och grönt, antingen hos grossist eller dagligvaruhandeln. Du är en glad och nyfiken person som tycker om en utmaning. Du har en stark passion för frukt och grönt, har ett öga för detaljer och en stor vilja att kunna garantera fräscha råvaror med hög kvalitet. Vidare är du ordningsam och noggrann och med en förmåga att få med dig dina kollegor i arbetet du gör.

Du behöver även kunna arbeta från tidig morgon måndag till fredag på plats i Svensk Caters lokaler på Ringön.

Krav:

- Truckkort A1-4 och B1-4

- Tidigare arbetat med frukt och grönt hos grossist eller dagligvaruhandeln

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i den här processen, då både vi på Job&Talent; och Svensk Cater tror starkt på att man kommer långt med rätt inställning.

OM JOB&TALENT;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Johansson på mail: julia.johansson@jobandtalent.com. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Avdelningsansvarig till Svensk Cater, Göteborg

Läs mer Jan 4
AVDELNINGSANSVARIG FRUKT & GRÖNT TILL SVENSK CATER I GÖTEBORG

Svensk Cater är en rikstäckande livsmedelsgrossist för äta-ute-marknaden. De finns på 17 orter i landet och har ett tusental medarbetare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök, stora som små, enkla som exklusiva. Ambitionen är att vara en flexibel partner som, förutom god service, kan erbjuda kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. På Svensk Cater älskar man dofterna, smakerna, hungern och passionen. De älskar hantverket, trenderna, traditionerna och de oändliga möjligheterna. Och de älskar att arbeta med mat.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter en ny avdelningsansvarig för frukt och grönt åt vår kund Svensk Cater.
I tjänsten blir du ansvarig för flödet inom frukt och grönt, du säkerställer att rutiner och procedurer efterlevs från mottagande av gods, kvalitetskontroll till packning av varor. Därtill har du även hand om inventering av saldon och inköp för att tillgodose goda nivåer. Du kommer jobba nära ditt team, där du leder och delegerar samt samarbetar tillsammans med dina kollegor för att nå dagliga målen och säkerställa hög kundnöjdhet.

I denna rekryteringsprocess kommer en heltidsanställning, med start av 6 månaders provanställning, att erbjudas direkt hos Svensk Cater. Svensk Cater har i detta fall valt att använda Job&Talent; som exklsuiv leverantör, kontakt från andra leverantörer undanbedes.

OM DIG

Till denna tjänst söker vi dig som sedan tidigare arbetat med frukt och grönt, antingen hos grossist eller dagligvaruhandeln. Du är en glad och nyfiken person som tycker om en utmaning. Du har en stark passion för frukt och grönt, har ett öga för detaljer och en stor vilja att kunna garantera fräscha råvaror med hög kvalitet. Vidare är du ordningsam och noggrann och med en förmåga att få med dig dina kollegor i arbetet du gör.

Du behöver även kunna arbeta från tidig morgon måndag till fredag på plats i Svensk Caters lokaler på Ringön.

Krav:

- Truckkort A1-4 och B1-4

- Tidigare arbetat med frukt och grönt hos grossist eller dagligvaruhandeln

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i den här processen, då både vi på Job&Talent; och Svensk Cater tror starkt på att man kommer långt med rätt inställning.

OM JOB&TALENT;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Johansson på mail: julia.johansson@jobandtalent.com. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Avdelningsansvarig till Svensk Cater, Göteborg

Läs mer Dec 22
AVDELNINGSANSVARIG FRUKT & GRÖNT TILL SVENSK CATER I GÖTEBORG

Svensk Cater är en rikstäckande livsmedelsgrossist för äta-ute-marknaden. De finns på 17 orter i landet och har ett tusental medarbetare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök, stora som små, enkla som exklusiva. Ambitionen är att vara en flexibel partner som, förutom god service, kan erbjuda kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. På Svensk Cater älskar man dofterna, smakerna, hungern och passionen. De älskar hantverket, trenderna, traditionerna och de oändliga möjligheterna. Och de älskar att arbeta med mat.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu efter en ny avdelningsansvarig för frukt och grönt åt vår kund Svensk Cater.
I tjänsten blir du ansvarig för flödet inom frukt och grönt, du säkerställer att rutiner och procedurer efterlevs från mottagande av gods, kvalitetskontroll till packning av varor. Därtill har du även hand om inventering av saldon och inköp för att tillgodose goda nivåer. Du kommer jobba nära ditt team, där du leder och delegerar samt samarbetar tillsammans med dina kollegor för att nå dagliga målen och säkerställa hög kundnöjdhet.

I denna rekryteringsprocess kommer en heltidsanställning, med start av 6 månaders provanställning, att erbjudas direkt hos Svensk Cater. Svensk Cater har i detta fall valt att använda Job&Talent; som exklsuiv leverantör, kontakt från andra leverantörer undanbedes.

OM DIG

Till denna tjänst söker vi dig som sedan tidigare arbetat med frukt och grönt, antingen hos grossist eller dagligvaruhandeln. Du är en glad och nyfiken person som tycker om en utmaning. Du har en stark passion för frukt och grönt, har ett öga för detaljer och en stor vilja att kunna garantera fräscha råvaror med hög kvalitet. Vidare är du ordningsam och noggrann och med en förmåga att få med dig dina kollegor i arbetet du gör.

Du behöver även kunna arbeta på plats från tidig morgon måndag till fredag på plats i Svensk Caters lokaler på Ringön.

Krav:

- Truckkort A1-4 och B1-4

- Tidigare arbetat med frukt och grönt hos grossist eller dagligvaruhandeln

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i den här processen, då både vi på Job&Talent; och Svensk Cater tror starkt på att man kommer långt med rätt inställning.

OM JOB&TALENT;
Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Johansson på mail: julia.johansson@jobandtalent.com. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbetande arbetsledare till kund i Göteborg

Läs mer Dec 5
Vi söker en driven, prestigelös arbetsledare - är det dig vi söker?

Om tjänsten
Nu söker vi på Tranpenad en ny arbetsledare till vår kund. Som arbetsledare har du ansvaret för den dagliga driften, med arbetsuppgifter som innefattar både planering, problemlösning och administration. Du kommer ha daglig kontakt med både medarbetare och kunden - ett bra samarbete är med andra ord av största vikt.

Du kommer att arbeta ute i produktion med där du kommer att vara en del av verksamheten samtidigt som du arbetsleder medarbetarna.

Arbetsuppgifter:

- Öka produktiviteten hos medarbetare

- Bibehålla och förbättra kvaliteten i produktionen

- Coacha och utveckla medarbetare

- Tidrapportering

- Bokning av personal

Om dig som söker
Vi tror att du som söker har gedigen erfarenhet av lagerarbete, samt är van vid roller i ledande position. Du bör ha stor kännedom inom logistikflöden, samt vara en trygg truckförare.

Då tjänsten innebär ständig kontakt med flertalet kontaktytor bör du ha en stark kommunikativ förmåga. Tjänsten kräver även att du är en prestigelös problemlösare. God systemvana av främst Excel är till stor fördel. Vidare är du är mycket ordningsam och leder dina kollegor genom handling, inte enbart ord!

Krav:

- Lagervana

- Svenska och engelska i tal och skrift

- Truckkort A+B samt truckvana

Meriterande:

- Körkort och tillgång till bil

- Erfarenhet av roller i ledande position som exempelvis teamledare


Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, Actic, SATS och Fitness24Seven!

Övriga villkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande visstidsanställning
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Dagtid
Lön: Marknadsmässig enligt kollektivavtal
Start: Omgående, men hänsyn till eventuell uppsägningstid


Om oss på Tranpenad
Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 000 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega.



Ansökan

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

Ansök nu

Special Service Leader - GPBM Nordic

Läs mer Dec 1
DFDS Professionals har fått förmånen att samarbeta med GPBM Nordic att hitta sin nästa kollega till sin lagerverksamhet i Sörred. Det är en direktrekrytering till GPBM Nordic.

Om GPBM Nordic, en del av Cebon Group

Med över 35 års erfarenhet av design, marknadsföring och försäljning av produkter inom områden batterier och laddutrustning, belysning och brandsäkerhetsprodukter har företaget skapat en stark position på såväl konsument- som industrimarknaden. Genom åren har det utvecklats och skapats nya varumärken som numera ingår i företagets breda portfölj, som exempelvis: GP Batteries, GP Lighting, Housegard, CGS och Buckeye. Företaget ingår i handelskoncernen Cebon Group som har rörelsedrivande bolag i Norden, Frankrike och Italien. Huvudkontor och centrallager ligger i Sörred/Göteborg och koncernen omsätter ca 700 miljoner kr och har ca 115 medarbetare som arbetar under ledorden Utveckling, Engagemang och Ansvar. För mer info, gå gärna in på www.gpbmnordic.se (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.gpbmnordic.se/&data=05|01|gelpy@dfds.com|16122cd319264f0ce10008dbd3c5ad54|73a99466ad0542219f90e7142aa2f6c1|0|0|638336618193674952|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=yBP8MMNvtlbp/lFSh34vQ95kFgnWb3LYXJ2GZLRY7oc=&reserved=0) eller www.cebongroup.se (https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=http://www.cebongroup.se/&data=05|01|gelpy@dfds.com|16122cd319264f0ce10008dbd3c5ad54|73a99466ad0542219f90e7142aa2f6c1|0|0|638336618193674952|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=G1Xa7BNAIQfdK/9JhhLM4Vx/6I3n4ByCdgdVNqlPmWg=&reserved=0)

Om tjänsten

Som Special Service Leader hos GPBM ansvarar du för verksamhetens specialflöden. I rollen förväntas du att ta ledaransvar för att skapa och implementera nya arbetssätt från inleverans till utleverans. Du kommer att arbeta operativt i verksamheten för att optimera arbetssätten. Verksamheten befinner sig i uppstartsfasen för dessa flöden och kräver att rollen bedrivs med stort engagemang och intresse för att utveckla och förbättra flödena. Du förväntas ha ett helhetsperspektiv kring lönsamhet och arbetssätt, ditt arbete är av ytterst vikt för att säkerställa att kunder får sina produkter i rätt tid och optimalt skick. Din noggrannhet och dedikation är avgörande för fortsatt framgång och vi ser dig som en mycket värdefull kollega i vårt team.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:



- Ansvara för resursfördelning inom och mellan verksamhetens specialflöden, säkerställa att rätt varor levereras i rätt mängd och skick.

- Vara drivande i utvecklingsarbeten, där du får möjlighet att optimera både nya och befintliga arbetsprocesser.

- Kommunikation och samverkan med berörda intressenter och medarbetare, såsom kommersiellt ansvariga, IT-/ inköps- och ekonomiavdelning, kunder och leverantörer.

- Vid behov också hantera varor fysiskt på olika sätt, t.ex orderplock med användning av olika trucktyper, inklusive skjutstavtruck, låglyftare, ståstaplare och plocktruck.

Arbetstiderna är måndag-fredag 07:00-16:00 alt. 08:00-17:00 Arbetsplatsen är placerad på Hisingen, Sörred. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse.



Om dig
Vi söker en engagerad och noggrann person som är trygg i sitt ledarskap och har ett genuint intresse för att se helhetsperspektivet för logistikflöden. Du har en stark vilja att förbättra och leverera på högsta nivå, vilket gör både små och stora arbetsuppgifter lika viktiga för dig. Din passion för förbättringsarbete för operativt arbete inom lagerverksamhet är tydlig och driver dig framåt.

Din förmåga att arbeta självständigt och samtidigt leda ett team är en av dina mest framträdande egenskaper. Du utmärker dig genom ditt logiska tänkande och förmåga att lösa utmaningar, vilket kommer att vara avgörande för framgång i tjänsten. Du ser dig själv och dina kollegor som viktiga tillgångar i verksamhetens utveckling och tillväxt. Du är redo att ta ledarskapsrollen för att säkerställa att målen uppnås på bästa möjliga sätt.

Krav för tjänsten:

- Ledarerfarenheter, exempel teamledare eller liknande tjänst

- Arbetat operativt inom lager, exempel orderplock, in och - utleverans

- Truckkort, samt känna sig trygg i att framföra fordonet

- Goda datorkunskaper

- Uttrycker dig väl på svenska såväl som engelska i tal och skrift

GPBM Nordic erbjuder dig

- En roll i ett entreprenörsdrivet bolag med stora tillväxtambitioner.

- Stor frihet under ansvar med möjlighet att både utvecklas själv och vara med och påverka.

- Modern företagsmiljö med familjär kultur, platt organisation och närhet till din chef.

- Samarbete med kompetenta och trevliga kollegor som stödjer dig i din roll.

- Bred produktportfölj med välkända varumärken, lång branscherfarenhet och produktutveckling i framkant med stort fokus på ”green products” inom resp. affärsområde.

- Löpande kompetensutveckling inom ditt område och möjlighet till att utvecklas inom bolaget. ”We make people grow” är en viktig värdegrund inom Cebon Group.

- Friskvårdsbidrag och friskvårdsaktiviteter med möjlighet till förmånscykel.

- En välplanerad introduktion med allt du behöver för att komma in i arbetet på ett smidigt sätt.

- Företaget är anslutet till Svensk Handel, arbetare.

Direktrekrytering
Under den här rekryteringsprocessen samarbetare GPBM Nordic med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering med anställning hos GPBM Nordic. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Sök tjänsten genom att klicka på skicka ansökan i annonsen och fyll i uppgifterna. Vi kan inte ta emot din ansökan via mail!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Py Gelin tel: 070-744 11 04 eller per mail gelpy@dfds.com.

VIKTIG INFORMATION
Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 10-15 min att genomföra. Kolla gärna denna...

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från NearYou Borås 7H AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från NearYou Borås 7H AB .

Student inom HR och söker meriterande extrajobb?

HR-assistent
Läs mer Feb 9
Om företaget
Vi är ett rekryterings & bemanningsföretag i Göteborg. Vi arbetar med tjänstemän & kollektivpersonal med flertalet företag runt i kring området Storgöteborg. Vi söker nu en konsultchefsassistent på deltid & heltid under sommaren.

Tjänstebeskrivning
Nu söker vi en ny konsultchefsassistent till vårt kontor i Göteborg. Vill du kombinera studier med ett meriterande extra- och sommarjobb? Som konsultchefsassistent har du en viktig roll då du stöttar våra konsultchefer i deras dagliga arbete. Du får möjlighet att vara involverad i hela uthyrningsprocessen, där dina främsta arbetsuppgifter är kandidat-, konsulthantering och administration. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att annonsera lediga tjänster och arbeta med urvalsprocessen, schemaläggning och koordinering mellan kund, konsultchef och anställda. Du arbetar med flera projekt och uppgifter samtidigt och det är därför viktigt att du är flexibel, serviceinriktad och strukturerad.

För rätt person finns det stora möjligheter till att växa i rollen och senare avancera inom bolaget. Vi söker dig som vill arbeta extra vid sidan av studier där förväntan är 1-2 dagar vecka och under sommarperioden heltid vecka 26-32. Vi ser det långsiktigt och ser framför oss att du fortsätter arbeta extra även efter sommaren. Under sommarperioden kommer arbetsuppgifterna variera och du behöver vara redo för att hjälpa till där det behövs.


Vad erbjuder vi dig?
Vi söker dig som studerar en akademisk utbildning inom HR eller motsvarande och har minst två år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från roller med fokus på service och/eller administration.

I din roll kommer du att fungera som koordinator och ha många kontaktytor både internt och externt, det är därför av stor vikt att du är serviceinriktad, effektiv, flexibel och strukturerad. Som person är du bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både i tal och skrift. Andra egenskaper som värderas högt är självständighet, affärsmässighet och att du är prestigelös. Vidare förstår du vikten av att arbeta efter uppsatta rutiner samt vara noggrann och effektiv, utan att göra avkall på service och leverans. Ditt glada humör och positiva inställning gör att du passar in i gruppen och i organisationen!

Sista ansökningsdag är 2024-02-29. Tillsättning är så snart som möjligt. Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna via vår hemsida www.nearyou.se redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Ekeblad eller Camilla Feldt.


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

Vi söker erfarna truckförare med B6-behörighet!

Truckförare
Läs mer Feb 13
Om företaget
Vår kund i Torslanda söker nu truckförare med B6-behörighet. Kunden söker personal för långsiktigt uppdrag. Du blir anställd av NearYou, men jobbar som konsult ute hos vår kund. Har du erfarenhet av truckkörning med fyrvägstruck och skjutstativstruck? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Tjänstebeskrivning
I rollen som truckförare kommer du med hjälp av framför allt fyrvägstruck lossa och lasta trailers. Du kommer arbeta med stora, tunga och ibland otympliga produkter, vilket kräver precision i arbetet. Övrigt förekommande arbetsuppgifter på lager kan komma att ingå i rollen.

Arbetet är förlagt dagtid på vardagar, och uppdraget kommer fortlöpa under en längre tid.


Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen behöver du ha truckkort med B6-behörighet. Vidare bör du ha tidigare erfarenhet av att köra fyrvägstruck och/eller skjutstativtruck.

Vi söker dig som är en van truckförare, och som är noggrann i ditt arbete. Du jobbar effektivt men har samtidigt ett högt säkerhetstänk. Vi tror att du är ansvarstagande som person, och har en god förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt. Du behöver vara van vid att jobba självständigt. Flytande svenska är ett krav.


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

NearYou söker truckchaufförer!

Lagerarbetare
Läs mer Feb 13
Om företaget
NearYou Göteborg är i en expansiv fas och vi söker löpande erfarna lagermedarbetare/truckförare till våra kunder. Genom att skicka in en spontanansökan möjliggör du för oss att matcha din profil med rätt uppdrag. Du får möjligheten att bli anställd som konsult hos oss, men har även chans att framöver bli anställd direkt till kund. Skiftarbete kan förekomma och vi ser gärna att du är bekväm med att arbeta obekväma arbetstider.

Ange i din ansökan vilka skift som är aktuella för dig, och övriga önskemål kring ditt framtida jobb - ju mer information du anger, desto lättare blir det för oss att matcha dig med rätt uppdrag!

OBS - När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 15-20 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Tjänstebeskrivning
Som lagermedarbetare hos våra kunder kommer du:
- Köra truck
- Jobba med orderplock och packning
- Jobba med in- och utleverans av varor

Du blir en viktig del av den dagliga verksamheter och jobbar självständigt såväl som i grupp, och jobbar löpande med att uppnå kvalitét samtidigt som du är effektiv.

Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang.

För att vara aktuell för rollen ser vi att du har:

- Tidigare erfarenhet inom lager och logistik
- Truckkort
- Erfarenhet av truckkörning på tidigare arbetsplatser,


Du kan flytande svenska i både tal och skrift. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av att jobba i något affärssystem.

Låter detta som en roll för dig? Ansök på www.nearyou.se Urval sker löpande, så se till att söka redan idag! Notera att vi inte hanterar ansökningar via mail eller post.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

Vi söker en arbetsledare till OneMed!

Arbetsledare, lager
Läs mer Feb 12
Om företaget
OneMed Sverige täcker hälso- och sjukvårdens behov när det kommer till medicinskt material, utrustning och beredskap - snabbt, smidigt och med kvalitet.

Vi drivs av en trygg och säker vård samt av att förbättra livskvaliteten för alla som är i behov av, eller utför, vård. Utöver förbättringar i vardagen, strävar vi efter en rättvis och hållbar värdekedja för alla. Det är så vi gör skillnad, varje dag, året om.

OneMed erbjuder cirka 50 000 certifierade produkter inom medicinskt material och utrustning. Varje enskild produkt är ett värdefullt bidrag till ett förbättrat vårdresultat och samhälle. Patienten får en bättre behandling, vårdtiden kortas och totalkostnaden sänks.

Vi är med våra cirka 350 medarbetare på fyra orter, en viktig del av Sveriges vård och beredskap. År 2021 uppgick vår omsättning till 3,7 Mdr SEK.

OneMed är en del av Asker Healthcare Group, bestående av mer än 30 företag som stödjer hälso- och sjukvård i Europa.


Tjänstebeskrivning
Som arbetsledare kommer du ansvara för, samt leda två team bestående av 8-14 medarbetare. Du är övergripande ansvarig för att teamen ska leverera goda resultat och nå företagets mål.

Vidare har du personalansvar över medarbetarna, såväl som arbetsmiljöansvar. Du kommer löpande arbeta med att skapa en trivsam och säker miljö för teamen.

Du kommer även:
• Jobba med förbättringar av logistikprocesser
• Utveckla och stötta medarbetarna i deras arbete
• Ha god kommunikation med övriga chefer, medarbetare och ledning

Arbetet är förlagt måndag-torsdag 15.30-00.00 samt fredag 15.30-22.00 i Tagene.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom lager och logistik eller produktion. Du har tidigare haft en roll som arbetsledare/teamledare och haft personalansvar över ditt team.

Som ledare är du respektfull och resultatinriktad. Du är van vid att arbeta mot uppsatta mål och deadlines och drivs av detta.

Vidare ser vi att du:
• Har god datorvana samt vana vid lagersystem
• Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska

Det är meriterande om du har truckkort A1-4, B1-B4
Som person tror vi att du är lösningsorienterad och självgående. Du gillar att komma med innovativa idéer för att lösa problem och effektivisera processer. Du är en kommunikativ person som är van vid att ha många olika kontaktytor.

Denna rekrytering sker i samarbete med rekryteringsföretaget NearYou, men du blir anställd direkt hos vår kund OneMed. Tjänsten har start under våren 2024. Urval sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt via www.nearyou.se


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

Serviceinriktade Däckmontörer

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Jan 24
Om företaget
Ett av Sveriges största serviceföretag söker personal till vår/sommarsäsongen.

Tjänstebeskrivning
Inför vårsäsongens hjulskiften söker vi nu ett flertal serviceinriktade däckmontörer. Arbetet är på heltid under ca 7-10 veckor under perioden då däckbyte sker höst/vinter..
Arbetsuppgifterna kommer främst bestå av att skifta hjul men övriga uppgifter så som balansering, framtagning, tvättning och inlagring av däck kan också förekomma. Du kommer att ha kundkontakt över disk i samband med däckbytet. Du kommer ha en konsultativ roll gentemot kund där du uppger status på de befintliga däcken och eventuell rådgivning.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag. Viss övertid under kvällar kan förekomma alt. lördagar.


Kvalifikationer
För att vara aktuell för den här tjänsten krävs det att du har tidigare erfarenhet av däckmontering samt ett intresse för fordon. För att lyckas i den kombinerade rollen måste du ha lätt för att prata med kunder och vara serviceinriktad.

Du behöver ha en mycket god samarbetsförmåga samt klara av att arbeta under stress. Du uttrycker dig obehindrat i svenska språket i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har en fordonsteknisk utbildning. B-körkort är krav då du kommer att köra in bilar till monterings platsen för vissa kunder. Vi ser gärna att du har någon erfarenhet från servicebranschen där kundbemötande varit en central del i arbetet. Om du tidigare har arbetat i någon form av IT program är det positivt.

Vi lägger stor vikt vid personlighet och en positiv attityd.

Du kommer att bli anställd av Nearyou Göteborg AB. och vara uthyrd till vårt kundföretag.

Intervjuer sker löpande så ansök redan idag!


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu

Händiga studenter sökes för extrajobb

Lagerarbetare
Läs mer Feb 7
Om företaget
Vi söker för våra kunders räkning studenter som vill jobba extra under studietiden. Våra kunder är belägna i Göteborg med omnejd och är verksamma inom olika områden. För denna roll blir du anställd som konsult hos NearYou, men jobbar ute hos någon av våra kunder.

Tjänstebeskrivning
Som student hos oss kan varierade arbetsuppgifter förekomma. Det kan gälla allt från produktions- och lagermedarbetare med arbetsuppgifter såsom plockning och packning av produkter, in- och utleverans av varor, maskinoperatör vid tillverkning av livsmedel. Rollen kan även innefatta exempelvis montering.

Arbetet kan vara förlagt dag, kväll eller natt. Du förväntas vara flexibel och kunna jobba någon dag i veckan och vid behov. Under sommaren kan arbete på heltid förkomma under någon eller några veckor.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är student och har minst ett år kvar av dina studier. Vi tror att du är flexibel och kan ställa upp och jobba på kort varsel.

Vidare ser vi att du som person är:
• En problemlösare
• Samarbetsvillig
• Effektiv och noggrann

Vi tror att du har truckkort och erfarenhet av truckkörning. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till bil


Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Ansök nu