Göteborg: Supportansvarig IT -Tekniker

Hitta ansökningsinfo om jobbet Supportansvarig IT -Tekniker i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet: Heltid

.

För kunds räkning söker vi nu en supportansvarig IT-tekniker för rekrytering.
 
Företaget är idag ca 20 anställda, som har funnits i snart 30 år och de är en helhetsleverantör inom IT med kontor beläget i Mölndal.
 
Du kommer att ingå i ett supportteam om 7 personer där ni alla utför liknande arbetsuppgifter. Du kommer arbeta självständigt med helhetsanvar för dina egna kunder. Arbetsplatsen har ett trevligt arbetsklimat och en god sammanhållning.
 
För att kvalificera dig för rollen bör du ha ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du kommer bli "IT-ansvarig" ute hos kund då de out-sourcar hela IT-driften till företaget. I rollen skall du även ansvara för att strukturera och skapa effektiva rutiner och processer för bolagets support gentemot sina kunder.
 
Du ansvarar för dina egna kunders IT-drift, sedvanliga arbetsuppgifter kan vara:
* Support av Windows operativsystem med standardapplikationer och programvaror
* Underhåll av nätverk och brandväggar
* Konfiguration och administration av molnlösningar såsom Office365
* Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
* Proaktivt kontrollera att datorparken är funktionell och säker
* Anpassa nya datorer och datorprogram för att passa företagets behov


Vissa ärenden kräver att du åker ut till kund medan andra ärenden kan lösas remote från kontoret.
 
Vi tror att Du som söker har någon form av eftergymnasial utbildning inom relevant område. Som person är du positiv, flexibel och serviceminded.
Du är även lösningsorienterad och en god lyssnare som tycker om att arbeta såväl självständigt som i team.
* Körkort är ett krav
* Flytande svenska i tal och skrift
* Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som IT-tekniker/Datatekniker

Nedan visas andra jobb i Göteborg som IT-tekniker/Datatekniker.

IT Integration Engineer

Läs mer Jan 15
Vill du få möjlighet att utvecklas, ta nästa kliv i din karriär och dessutom i en dynamisk, high-tech miljö? då kan detta vara din nästa utmaning. Vi växer så det knakar och ser fram emot att välkomna fler positiva lagspelare till oss på Elbit System Sweden.

Denna roll passar dig som är ett par år in i din karriär, som brinner för teknik och som gärna kavlar upp ärmarna för att lösa utmaningar och komplexa problem. Vi tror också att du trivs i en föränderlig miljö och att du mår bäst när du får ta eget ansvar.

Du kommer trivas i rollen om du gillar att arbeta brett då du kommer få möjlighet att fördjupa dina tekniska kunskaper inom både IT-säkerhet, nätverk, operativsystem, radar och optronik. Låter det intressant? Skicka in din ansökan till oss redan idag!

Om tjänsten

Du kommer att stödja komplex systemintegration och installationsprocesser för bland annat C4I-system samt arbeta mot våra kunder för att säkerställa att dem får sina problem lösta och att Elbit System Sweden levererar hög kvalitet. Du kommer ingå i ett team som arbetar med implementering och integration, kommer att arbeta i tvärfunktionella projekt i mångdisciplinära avancerade projekt.

Vi är ett företag som växer och befinner oss i en uppbyggnadsfas vilket innebär att vi under det kommande året kommer fokusera på och utveckla både support-, utveckling och underhållsprojekt/implementationer runt om i landet.

I rollen kommer du ha kontakt med både kunder och utvecklingsteam, både lokalt i Sverige och internationellt.

Du kommer bland annat:

- Arbeta med att snabbt och professionellt analysera och lösa kundproblem på system-, IT- och programvarunivå

- Delta i sensor- och systemintegrationsprocessen i ett mångdisciplinärt team

- Vara med och utveckla installationsprocessen för C4I-system samt stödja och genomföra systemimplementeringar. I rollen kommer du komma i kontakt med olika tekniska discipliner såsom radar, optronik, IT-säkerhet, nätverk och operativsystem

- Du kommer också skriva och utveckla skript för ökad automatisering, ökad effektivitet och ständiga förbättringar

- Att samarbeta med lokala och internationella utvecklings-, testnings- och produktteam för att skräddarsy produkter som uppfyller kundens krav

Kvalifikationer

- Minst gymnasieexamen inom förslagsvis IT, nätverk, teknik, informations-och mediateknik eller dator- och kommunikationsteknik


- Erfarenhet kring driftsättning av Microsoft-, Linux- och Docker/Kubernetes -baserade applikationer

- Stor teknisk färdighet samt erfarenhet från arbete inom IT, IT-säkerhet och/eller nätverk

- Du har arbetat i någon eller några virtualiseringsplattformar såsom VMWare eller Hyper-V

- Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska

Det är inget krav men meriterande om du har arbetat med programvaruintegration samt har erfarenhet från C4I-system, radiosystem och/eller närverk.

Du är en person med analytiska färdigheter samt en god förmåga att ta till dig nya kunskaper. Då felsökning och problemlösning är uppgifter som du kommer möta dagligen är detta något du uppskattar och känner en trygghet i att kunna hantera.
Du behöver en god kommunikativ förmåga, tycker om att arbeta i team och är duktig på att anpassa dig till förändring och nya situationer - då Elbit System Sweden är ett startup-bolag i Sverige som står inför en kraftig tillväxt är dessa egenskaper viktiga för att du ska komma till din rätt hos oss.

Ansökan

Välkommen med din ansökan idag, urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef gashaw.eshete@elbitsystems.se. Har du frågor gällande ansökan kontakta HR- och rekryteringskonsult, mimmi.nyman@elbitsystems.se

Som ett säkerhetsföretag så har vi krav på att du har svenskt medborgarskap samt att man genomför en säkerhetsprövning när man påbörjar sin anställning hos oss.

Om oss

Elbit Systems är ett världsledande internationellt teknikbolag verksamt inom en mängd olika områden över hela världen, primärt inom försvar och säkerhet. Elbit Systems utvecklar och tillhandahåller en bred portfölj av produkter och system för alla typer av applikationer oavsett det är I luften, på marken, till sjöss eller cyberområdet. Våra system används över hela världen och Sverige är sedan ett par år tillbaka en viktig marknad för oss, både vad gäller svenska kunder till våra produkter och svenska partners för leveranser till andra länder.

Inom digitalisering av militär kommunikation och militära ledningssystem är Elbit Systems en ledande aktör och samtidigt en pionjär och erbjuder digitaliserade helhetslösningar för alla typer av användningsområden i teknikens framkant och har en produktportfölj som täcker allt från HF-radio till satellit och IP/WAN-nätverk för alla typer av dataflöden oavsett om det är röst, video eller annan data.

Ansök nu

Driftsättningsingenjör

Läs mer Jan 8
Vill du få möjlighet att utvecklas, ta nästa kliv i din karriär och dessutom i en dynamisk, high-tech miljö? Då kan Drifsättningsingenjör vara din nästa utmaning. Vi växer så det knakar och ser fram emot att välkomna fler positiva lagspelare till oss på Elbit System Sweden.

Denna roll passar dig som är ett par år in i din karriär, brinner för teknik, gärna kavlar upp ärmarna för att lösa utmaningar och komplexa problem. Vi tror också att du trivs i en föränderlig miljö och att du mår bäst när du får ta eget ansvar.

Du kommer trivas i rollen om du gillar att arbeta brett då du kommer få möjlighet att fördjupa dina tekniska kunskaper inom både IT-säkerhet, nätverk, operativsystem, radar och optronik. Låter det intressant? Skicka in din ansökan till oss redan idag!

Om tjänsten

Du kommer att stödja komplex systemintegration och installationsprocesser för bland annat C4I-system. Samt arbeta mot våra kunder för att säkerställa att dem får sina problem lösta och att Elbit System Sweden levererar hög kvalitet. Du kommer ingå i ett team som arbetar med implementering och integration, kommer att arbeta i tvärfunktionella projekt i mångdisciplinära avancerade projekt.

Vi är ett företag som växer och befinner oss i en uppbyggnadsfas vilket innebär att vi under det kommande året kommer fokusera på och utveckla både support, utveckling och underhållsprojekt/implementationer runt om i landet.

I rollen kommer du ha kontakt med både kunder och utvecklingsteam, både lokalt i Sverige och internationellt.

Du kommer bland annat:

- Arbeta med att snabbt och professionellt analysera och lösa kundproblem på system-, IT- och programvarunivå

- Delta i sensor- och systemintegrationsprocessen i ett mångdisciplinärt team

- Vara med och utveckla installationsprocessen för C4I-system samt stödja och genomföra systemimplementeringar. I rollen kommer du komma i kontakt med olika tekniska discipliner såsom radar, optronik, IT-säkerhet, nätverk och operativsystem

- Du kommer också skriva och utveckla skript för ökad automatisering, ökad effektivitet och ständiga förbättringar

- Att samarbeta med lokala och internationella utvecklings-, testnings- och produktteam för att skräddarsy produkter som uppfyller kundens krav

Kvalifikationer

- Minst gymnasieexamen inom förslagsvis IT, nätverk, teknik, informations-och mediateknik eller dator- och kommunikationsteknik


- Erfarenhet kring driftsättning av Microsoft-, Linux- och Docker/Kubernetes -baserade applikationer

- Stor teknisk färdighet samt erfarenhet från arbete inom IT, IT-säkerhet och/eller nätverk

- Du har arbetat i någon eller några virtualiseringsplattformar såsom VMWare eller Hyper-V

- Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska

Det är inget krav men meriterande om du har arbetat med programvaruintegration samt har erfarenhet från C4I-system, radiosystem och/eller närverk.

Du är en person med analytiska färdigheter samt en god förmåga att ta till dig nya kunskaper. Då felsökning och problemlösning är uppgifter som du kommer möta dagligen är detta något du uppskattar och känner en trygghet i att kunna hantera.
Du behöver en god kommunikativ förmåga, tycka om att arbeta i team. Är duktig på att anpassa dig till förändring och nya situationer - då Elbit System Sweden är ett startup-bolag i Sverige som står inför en kraftig tillväxt är dessa egenskaper viktiga för att du ska komma till din rätt hos oss.

Ansökan

Välkommen med din ansökan idag, urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef gashaw.eshete@elbitsystems.se. Har du frågor gällande ansökan kontakta HR- och rekryteringskonsult, mimmi.nyman@elbitsystems.se

Som ett säkerhetsföretag så har vi krav på att du har svenskt medborgarskap samt att man genomför en säkerhetsprövning när man påbörjar sin anställning hos oss.

Om oss

Elbit Systems är ett världsledande internationellt teknikbolag verksamt inom en mängd olika områden över hela världen, primärt inom försvar och säkerhet. Elbit Systems utvecklar och tillhandahåller en bred portfölj av produkter och system för alla typer av applikationer oavsett det är I luften, på marken, till sjöss eller cyberområdet. Våra system används över hela världen och Sverige är sedan ett par år tillbaka en viktig marknad för oss, både vad gäller svenska kunder till våra produkter och svenska partners för leveranser till andra länder.

Inom digitalisering av militär kommunikation och militära ledningssystem är Elbit Systems en ledande aktör och samtidigt en pionjär och erbjuder digitaliserade helhetslösningar för alla typer av användningsområden i teknikens framkant och har en produktportfölj som täcker allt från HF-radio till satellit och IP/WAN-nätverk för alla typer av dataflöden oavsett om det är röst, video eller annan data.

Ansök nu

IT och Systemadministratör till Bagaren och Kocken i Torslanda

Läs mer Dec 7
Om Bagaren och Kocken

Bagaren och Kocken är Nordens ledande e-handlare inom köksmaskiner och köksredskap och ägs sedan 2017 av mediekoncernen Egmont. Bolaget har en liten men växande IT-avdelning där vi kan erbjuda stor flexibilitet för rätt kandidat. Som IT-funktion försöker vi hela tiden vara snabba i att möta verksamhetens behov samtidigt som vi tillhandahåller en stabil och kostnadseffektiv drift.

Avdelningen förvaltar idag, tillsammans med våra partners, ett 50-tal applikationer inom allt från lager och ekonomi till marknadsföring och e-handel. Utöver detta sker löpande en mängd nya satsningar och vi har en spännande Roadmap framför oss. Som en del i Egmont har vi tillgång till ett brett nätverk av specialistkompetens inom en mängd IT-relaterade områden.

Rollen som Systemadministratör

Vi söker nu en Systemadministratör som kan administrera vår Office IT samt stötta våra medarbetare på kontor och lager. Vi jobbar i en Microsoft-miljö och arbetsuppgifterna kommer bestå av tre huvudområden; IT-support, löpande förvaltning av vår IT-miljö samt inköp och användar-/licensadministration.

Support

- IT-support till våra medarbetare på lager och kontor, vid behov även kontakt med våra IT-partners för djupare felsökning

- Felsöka och lösa diverse problem relaterat till hårdvara, ”kontorsapplikationer” och nätverk

- Dokumentera lösningar och förbättra processer/arbetssätt för att undvika att samma problem uppkommer igen samt ta fram och förmedla lathundar/manualer gällande vanliga användarfrågor

- Vid behov hjälpa till vid uppsättning av arbetsplatser

Förvaltning av IT-miljön

- Säkra löpande uppdatering av all hårdvara och proaktivt arbeta för att motverka eventuella problem

- Ta fram och implementera förbättringsförslag, exempelvis förändringar i hård- och mjukvarukonfiguration

- Löpande arbeta för en hög IT-säkerhet och bidra med kompetens i vissa IT-projekt

Inköp och användaradministration

- Inköp och installation av datorer, telefoner och övrig IT-hårdvara

- Administration av licenser (primärt MS 365) och användare

Kvalifikationer

Vi söker dig som har något/några års erfarenhet av liknande arbete, är serviceinriktad och vill vara med på en spännande resa framöver. Då en stor del av arbetet kommer bestå av kontakt med medarbetare och partners lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.

Teknisk kompetens

- Har goda kunskaper gällande PC-klienter, Windows, M365, Exchange samt Azure AD

- Erfarenhet av GPO-hantering, IAM-lösningar och hantering av mobila enheter (MS Intune eller liknande)

- God teknisk kunskap gällande nätverksadministration och annan IT-infrastruktur

- Erfarenhet av att diagnostisera och felsöka hård- och mjukvaruproblem

- Erfarenhet av IT-säkerhet i en Microsoft-miljö

- Erfarenhet av Remote Desktop-lösningar och Help Desk-mjukvara

- Det är meriterande med tidigare erfarenhet av lagerrelaterad IT, MS NAV/DC samt e-handel

Övrigt

- Minst gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet

- Något/några års erfarenhet av liknande arbete

- Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska

Personliga egenskaper

Som person är du ödmjuk och prestigelös. Du är en lagspelare, men är även duktig på att arbeta självständigt och kan prioritera ditt eget arbete. I rollen är det viktigt att du är serviceinriktad och kommunikativ. Du tycker det är viktigt med samarbete både inom och mellan avdelningar, du är hjälpsam och gillar att lära dig nya saker.

För att trivas i rollen är det viktigt att du tar egna initiativ och du ger inte upp i första taget! Du är en ansvarsfull person som jobbar strukturerat och noggrant. Du vågar ifrågasätta både processer och rutiner - Bara för att vi tidigare gjort på ett visst sätt betyder inte det att det är det bästa.

Vi erbjuder dig

- Varierande arbetsuppgifter och möjlighet till utveckling

- Trevliga kollegor och en kreativ arbetsplats i nya lokaler

- Fast lön och kollektivavtal

- Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Övrigt

- Start: Omgående el. enligt överenskommelse

- Omfattning: 100% heltid

- Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 mån provanställning

- Placering: Torslanda, John Bunyans väg 2

Rekryteringsprocessen:

För oss är det viktigt att det blir en bra matchning. Dessa steg kommer därför att ingå i rekryteringsprocessen:

- Digital intervju med Bagaren & Kockens rekryteringspartner Rizing

- 1-2 intervjuer med rekryterande chef och kollegor på Bagaren & Kocken

- Referenstagning och bakgrundskontroll

För frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Marie Jensen på marie@rizing.se eller 076 00 642 54.

Ansök nu

IT Technician

Läs mer Okt 20
Company: Police Authority

Location: Gothenburg, Sweden

Position Type: Full-time

Duration: June 28, 2024 (with possibility of extension)

Language: Swedish

Job Overview:

We are currently seeking four IT technicians to join our client, the Police Authority, in Gothenburg, Sweden. In this role, you will be responsible for managing the lifecycle of various hardware and providing support for IT equipment. You will primarily focus on the replacement of mobile devices and computers, while also handling minor support requests related to these devices.

Assignment Description:

Perform lifecycle management of various hardware and handle minor support requests. We are seeking 4 consultants who will primarily work on the replacement of mobile devices and computers, possibly also handling simpler support requests related to them. They will be part of our existing technician teams and will be trained by them, receiving guidance and support from our current staff. It is essential in this role to prioritize providing excellent support to our users, and the team will teach them the necessary technical skills.

The assignment will be based in Gothenburg, but in the future, the requested consultants may be required to travel to other locations such as Malmö, Linköping, and other places where hardware replacement is needed.

Key Responsibilities:

- Perform lifecycle management of hardware.

- Replace mobile devices and computers.

- Provide support for IT equipment.

- Collaborate with existing technician teams.

- Receive training, guidance, and support from senior staff.

- Prioritize delivering excellent support to users.

- Acquire necessary technical skills through team mentorship.

Qualifications:

Essential:

- Completed at least IT high school and a strong desire to pursue a career in IT.

- Passion for IT and technology.

- Willingness to assist others with their equipment.

- Service-oriented mindset and strong teamwork skills.

- Demonstrated commitment and self-motivation.

- Valid B driver's license and driving experience.

- Proficient in verbal and written communication in Swedish.

- Willingness to travel, including extended weekly trips to various locations as needed.

Preferred:

- Previous experience working within the Police Authority.

Security Process:

The Police Authority places a high priority on security and confidentiality. Selected candidates may be required to undergo a security clearance process, including a background check and signing a security protection agreement as per the Security Protection Act (2018:585). In some cases, Swedish citizenship may be necessary.

How to Apply:

To apply for this position, please submit the following documents:

- Updated CV in Swedish (Word format).

- Availability to start the assignment.

- Cover letter detailing your suitability for the role, including references to previous consulting assignments, employment, education, and personal qualities.

Benefits:

- Personal care benefit* (up to 5000 SEK per year)

- Transportation Card Subscription

- General Pension

Ansök nu

SAP Consultant, Gothenburg

Läs mer Okt 4
Introduction:

Capgemini's Nordic SAP team continues to grow successfully, with new initiatives and big, exciting ambitions. Our SAP capability operates across both public and private sectors such as retail, manufacturing, automotive, pharmacy, utilities and ­­­­­­­­­­­­­­­­defense. We contribute to the success of our clients by taking responsibility for their challenging SAP transformation journeys. As our S/4 project portfolio is growing, so is our need for talented SAP consultants.

What we are looking for:
Nordic based SAP Functional Specialists with consultancy experience, preferably within SAP Production, Finance, Sales and Logistics who wants to join us. We believe that an expert SAP consultant is someone whose expertise results in optimized business solutions.

If you’re looking for:
A challenging career, working in a vibrant environment with access to training and a global network of experts, this could be the role for you. As part of our global team, you'll be working with cutting-edge technologies and will have the opportunity to develop a wide range of new skills on the job.

As SAP consultant, you would use your professional expertise for example within Business Transformation, Cloud Migration, process transformation and optimization and get opportunity to:

-
provide solutions to real world problems across a variety of industries.

-
help transform leading organizations and communities around the globe.

-
develop your skills and hone your talents within an innovative technology environment.


What you need to be part of our team:

- Knowledge of SAP business processes to be able to understand and translate client needs into effective solutions in order to make decisions in the client’s best interest.
- +6 years of proven experience of working with SAP, either as a consultant or similar role in a line organization.
- Latest knowledge of SAP developments, updates, SAP systems, deployment, and integration.
- Have strong collaboration, communication, and client management skills, to hold the discipline, and proactivity required when working in a culture that promotes flexibility and freedom under responsibility.
- Superb analytical and problem-solving abilities.
- Fluency in English, both spoken and written. Nordic language skills are preferred.


OUR TEAM:
We are driven by our company’s core values that comprise of HONESTY, TRUST, FREEDOM, TEAM SPIRIT, MODESTY, FUN AND BOLDNESS. We believe giving priority, within our team, to real openness toward other people and the widest possible sharing of ideas and information.

We strongly believe in inclusion and diversity and supporting the whole person. We care deeply about what we do and the impact we have on our clients and with the communities in which we work and live.

You'll learn, grow, and advance in an innovative culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables ample opportunities that can drive your career in new and exciting ways.



-
Exciting career opportunities locally and internationally, and fantastic networks of expertise. With over 2800 colleagues in Sweden only, you are part of a sharp, technology and business focused community, where Coursera and more than 250 000 (!) courses and certifications are offered to all employees.

-
A variety of innovative projects with well-known clients and world-leading partners – being part of a global, long-standing, successful and rapidly expanding organization.

-
An inclusive corporate culture where Diversity is our most important guiding principle. We are continuously engaged in initiatives that promote diversity and women in tech; we run LGBTQ networks and aim for inclusion in all types of staff activities – from sports club to art association. Please find out more about Capgemini as an employer HERE.


All employees are covered by a collective agreement and receive occupational pension, insurance, parental benefits and health care allowance – among other best-in-class benefits.

In recent employee surveys, our employees particularly emphasized:

- A friendly and flexible workplace culture
- Supportive managers and freedom of speech
- Strong values and diversity focus
- Good work-life balance

About Capgemini

Capgemini is a global leader in partnering with companies to transform and manage their business by harnessing the power of technology. The Group is guided everyday by its purpose of unleashing human energy through technology for an inclusive and sustainable future. It is a responsible and diverse organization of 325,000 team members in more than 50 countries. With its strong 55-year heritage and deep industry expertise, Capgemini is trusted by its clients to address the entire breadth of their business needs, from strategy and design to operations, fueled by the fast evolving and innovative world of cloud, data, AI, connectivity, software, digital engineering and platforms. The Group reported in 2021 global revenues of €18 billion.

Get the Future You Want

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB .

Marknadsprojektledare med digital kompetens

Marknadsförare
Läs mer Feb 22
Till ett spännande företag i stark tillväxt söker vi en entusiastisk och driven marknadsprojektledare med bred erfarenhet inom marknadsföring och kunskap i och om sociala medier för att förstärka deras marknadsteam.


I denna roll kommer du att spela en avgörande roll för att stärka deras närvaro på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa visuellt tilltalande innehåll och har förmågan att engagera målgrupper på sociala plattformar, kan du vara den person vi letar efter. 

Arbetsuppgifter:

* Ansvara för att planera och genomföra sociala mediekampanjer, inklusive innehållsskapande.


* Bidra till att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier.


* Samarbeta nära med andra avdelningar, inklusive försäljning och övriga avdelningar, för att säkerställa enhetlig och effektiv marknadsföring.

Kvalifikationer
* Erfarenhet av grafisk produktion.


* Förståelse för sociala medier-plattformar och förmåga att skapa engagerande innehåll.


* Du hanterar annonsering och publicering i sociala medier samt analys och optimering.


* Du är van användare avPhotoshop och Indesign.


* Stark kommunikationsförmåga, både skriftlig och muntlig.


* Förmåga att arbeta självständigt och inom team.


* Kreativitet och öga för detaljer.


* Att ha jobbat med plattformen WordPress.


Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område och som person är du positiv, lösningsorienterad, strukturerad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.

Ansök nu

Marknadsprojektledare med digital kompetens

Marknadsförare
Läs mer Feb 14
Till ett spännande företag i stark tillväxt söker vi en entusiastisk och driven marknadsprojektledare med bred erfarenhet inom marknadsföring och kunskap i och om sociala medier för att förstärka deras marknadsteam.


I denna roll kommer du att spela en avgörande roll för att stärka deras närvaro på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa visuellt tilltalande innehåll och har förmågan att engagera målgrupper på sociala plattformar, kan du vara den person vi letar efter. 

Arbetsuppgifter:

* Ansvara för att planera och genomföra sociala mediekampanjer, inklusive innehållsskapande.


* Bidra till att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier.


* Samarbeta nära med andra avdelningar, inklusive försäljning och övriga avdelningar, för att säkerställa enhetlig och effektiv marknadsföring.

Kvalifikationer
* Erfarenhet av grafisk produktion.


* Förståelse för sociala medier-plattformar och förmåga att skapa engagerande innehåll.


* Du hanterar annonsering och publicering i sociala medier samt analys och optimering.


* Du är van användare avPhotoshop och Indesign.


* Stark kommunikationsförmåga, både skriftlig och muntlig.


* Förmåga att arbeta självständigt och inom team.


* Kreativitet och öga för detaljer.


* Att ha jobbat med plattformen WordPress.


Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område och som person är du positiv, lösningsorienterad, strukturerad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.

Ansök nu

Business Assistant sökes omgående

VD-sekreterare
Läs mer Feb 8
Vår kund, verksam inom fordonsindustrin, är inne i en expansiv fas och behöver nu anställa en Business assistant. Du kommer att stödja avdelningschefer med administrativa uppgifter och ingå i ett team med mycket erfarna och motiverade kollegor.


I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

* Kalenderkoordinering
* Upprätta dagordningar
* Samordna möten
* Planera och koordinera event och konferenser
* Planera och koordinera resor och bokningar
* Bistå i olika projekt och ärenden

Din profil:
För att lyckas i denna roll bör du ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från ett något större bolag. 
Du är van att sköta flera arbetsuppgifter samtidigt och har förmågan att kunna prioritera bland dessa. Vidare tycker du om att ge god service och är prestigelös som person.

Det är även viktigt att du är driven, arbetar proaktivt och har en god affärsmässig förståelse och professionell framtoning. Obehindrad svenska samt engelska är ett krav. Du är tydligt strukturerad och levererar med stor noggrannhet och flexibilitet.
Uppdraget startar den 19 februari och beräknas pågå ca 7 månader framåt med möjlighet till förlängning.

Omfattning: Heltid
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Marknadsprojektledare med digital kompetens

Marknadsförare
Läs mer Feb 2
Till ett spännande företag i stark tillväxt söker vi en entusiastisk och driven marknadsprojektledare med bred erfarenhet inom marknadsföring och kunskap i och om sociala medier för att förstärka deras marknadsteam.


I denna roll kommer du att spela en avgörande roll för att stärka deras närvaro på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa visuellt tilltalande innehåll och har förmågan att engagera målgrupper på sociala plattformar, kan du vara den person vi letar efter. 

Arbetsuppgifter:

* Ansvara för att planera och genomföra sociala mediekampanjer, inklusive innehållsskapande.


* Bidra till att utveckla och genomföra marknadsföringsstrategier.


* Samarbeta nära med andra avdelningar, inklusive försäljning och övriga avdelningar, för att säkerställa enhetlig och effektiv marknadsföring.

Kvalifikationer
* Erfarenhet av grafisk produktion.


* Förståelse för sociala medier-plattformar och förmåga att skapa engagerande innehåll.


* Du hanterar annonsering och publicering i sociala medier samt analys och optimering.


* Du är van användare avPhotoshop och Indesign.


* Stark kommunikationsförmåga, både skriftlig och muntlig.


* Förmåga att arbeta självständigt och inom team.


* Kreativitet och öga för detaljer.


* Att ha jobbat med plattformen WordPress.


Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område och som person är du positiv, lösningsorienterad, strukturerad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 26
.

Till ett konsultuppdag på initialt 6 månader med goda möjligheter till förlängning söker vi nu en tillmötesgående och positiv person.

Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat inom kundtjänst i ca 1-2 år men vi kommer även lägga stor vikt på personlighet då den är avgörande för att man ska göra bra ifrån sig i denna roll. 

Du kommer ha kontakt med företagets kunder via telefon och mail och det är ett krav att du behärskar svenska och engelska språket flytande i både tal och skrift. Vidare kommer du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom adminstration så som uppföljning och registrering. 

I övrigt söker vi en person som gillar att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus; du har en service-minded approach i allt du gör och för dig kommer det naturligt att stå till tjänst för andra människor. Det är viktigt att man är ordningsam och noggrann då man kommer ha rutiner/processer att utgå ifrån och förhålla sig till. För att lyckas i rollen behöver du ha god datavana och kunna multitaska med telefon och dator utan problem.

Vi behandlar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan omgående, välkommen med din ansökan!


Språk: Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Start: Omgående
Omfattning: heltid

Ansök nu