Göteborg: Jacy’z Hotel & Resort söker Commercial Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Jacy’z Hotel & Resort söker Commercial Manager i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet: Heltid

Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Jacy’z Hotel & Resort söker Commercial Manager

Hos oss på Jacy’z Hotel & Resort får du hänga med på en oförglömlig resa där du slängs tillbaka till ett sent 60-tal, i kombination med pulsen och tempot som Las Vegas erbjuder. Vi har varit öppna i drygt ett år och fortsätter att sätta oss på kartan, tack vare alla våra fantastiska kollegor!

Vi har kommit långt men för att vi ska bli helt kompletta har vi en ny roll hos oss, som vi önskar tillsätta snarast möjligt - Commercial Manager (CM). Innan vi går in lite mer på arbetsbeskrivningen och spännande delar i rollen, vill vi poängtera hur viktigt det är att du stämmer överens med våra värdeord - professionell, passionerad, personlig och lekfull. Vi är en del av ESS Group och dessa förenar oss med alla våra 11 olika destinationer. Genom att leva dessa, får vi både glada medarbetare och återkommande gäster = magi.

Okej, nu går vi in lite mer på rollen:

Målet är att Jacy’z ska få bubbla till max varje enskild dag och att skapa stamgäster. CM styr det kommersiella arbetet med målsättningen att öka och optimera intäkterna på samtliga affärsben på Jacy’z Hotel & Resort. Samtidigt skall CM säkerställa att teamet arbetar för att sätta rätt förväntningar och ge rätt information till gäst i syfte att bidra till det gemensamma målet, att skapa stamgäster. Du kommer att vara högst ansvarig för att driva budget och prognos genom att b la implementera en kommersiell strategi och affärsplan från idé till genomförande.



Vem är du?

Vi tror att du har några års erfarenhet av en liknande roll och att leda i en resultatfokuserad kultur, med både personal- och försäljningsansvar. Vi arbetar med gäster på plats dygnets alla timmar och veckans alla dagar, så att du har erfarenhet av och trivs i ett snabbt tempo är viktigt. Vi vill hela tiden utvecklas och ligga i framkant i utveckling av vår destination vilket gör att din strategiska kompetens tillsammans med drivet att genomföra förändringar är viktiga för oss.

- Du har dokumenterade resultat med att bygga B2B och B2C-försäljning.

- Du har förhoppningsvis en utmärkt förmåga att kommunicera och är en skicklig presentatör

- Du har tidigare erfarenhet av att sätta, mäta och nå KPI:er

- Du bör ha en god kännedom om varumärkesbyggande, social media, digitala plattformar och kommunikation

- Du är en stark ledare som involverar och inspirerar ditt team. Du driver och leder en resultatfokuserad kultur med engagerade kollegor.

- Du behöver tycka långsiktig strategi är lika spännande som pusslande i vardagen och att sälja varje rum varje dag

-
Säljdrivet är det som ger dig och dina kollegor energi i vardagen

- Att ta saker från A till B och sedan till Ö kommer vara en stor del av ditt jobb, alltså är projektledning och dina skills kopplade till det, viktiga

Vilka får du jobba med och vad kan du förvänta dig?

På Jacy'z jobbar medarbetare med stora hjärtan. Vi bryr oss om varandra och hjälper varandra. Vi värdesätter att vi är en mix av olika olikheter och vi alla brinner för vårt arbete utan att bränna ut oss. Eftersom vi är en "bustling city resort that never sleeps", är tiden hos oss upplevelserik, utvecklande och stundtals lite smått galen, vilket vi hoppas att du gillar. Hos oss kommer du troligtvis att ha den mest familjära och upplevelserika tiden i din karriär.

Vi har ett helt magiskt team idag, nästan 500 personer som kommer att bli dina kollegor. För att lyckas i din roll har du ditt direktrapporterande team till hjälp bestående av, Head of Marketing, Total Revenue Manager, Business Opportunity Manager och House Manager. Ni jobbar tight och du har en viktig koordinerande roll. Genom de oförglömliga upplevelser som vi erbjuder med spännande smaker, sprillans nya cocktails, bubblande pooler, avslappnande behandlingar, möten in the sky, vibrant musik, unika dofter, ja allt som kan hjälpa våra gäster att skapa oförglömliga minnen, är vi övertygade om att ni tillsammans kommer att ta Jacy’z intäkter framåt.

Är du nyfiken och vill gå vidare?

Vänta då inte med att skicka in din ansökan! Alla ansökningar och intervjuer kommer att hanteras löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 22 februari. Ett nästa steg är att svara på några urvalsfrågor som gör det enklare för oss att matcha och genomföra en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Därefter väntas intervjuer med VD och HR Partner. Det kan komma att innebära tester och arbetsprov.

Formalia

Anställningen är en tillsvidareanställning och vi tänker att vi startar med 6 månaders provanställning. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt. Som Commercial Manager rapporterar du till VD och ingår i vår ledningsgrupp.

Come and join us!

Jimmy Olsson, VD Jacy’z Hotel & Resort

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Produktchef, marknadsföring

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Produktchef, marknadsföring.

Technical Marketer

Läs mer Dec 12
About us: Kvaser is one of the oldest and most distinguished companies in the CAN (Controller Area Network) market, with over 40 years in the industry. We are proud of our reputation as innovators in the CAN industry, and we continue to grow with the ambition of remaining a technological leader in our field. Kvaser is an international company with headquarters in Mölndal, Sweden, and subsidiaries in the USA, China, and Hong Kong. Our products are used by over 250 partners worldwide, and we see growing demand in several industries, such as automotive (electric vehicles), medical technology, and industrial automation.
All of our product development takes place at our office in Mölndal, and we are proud that all manufacturing is done in Sweden. At Kvaser, we are passionate about technology, but we also engage in many other areas, which means you can always expect stimulating and interesting conversations – at the level you're comfortable with.
About the role: In this role, your primary responsibility will be to create content and materials that describe how Kvaser's products function and can be implemented in various applications and industries. You will produce technical descriptions, case studies, and sales materials that demonstrate how our products integrate into system solutions across industries such as automotive, medical technology, and industrial automation. You will also create materials that describe how our products can be combined with software solutions from partners and adapted for different types of industrial applications.
Responsibilities:
Create and edit technical articles, sales materials, and case studies that explain how Kvaser's products are used in various applications and industries.
Develop content that clearly explains product functions and their applications in a wide range of industries.
Collaborate with technical teams to ensure that all content is accurate and reflects the products' capabilities within different industry-specific applications.
Create materials that show how Kvaser’s hardware can be integrated with software solutions from partners to meet the needs of specific industries.
Contribute to the development of sales materials and digital content targeted at customers across various industries, emphasizing the versatility and adaptability of the products.

Qualifications:
A deep understanding of CAN bus technology and its applications in automotive and industrial communication.
Excellent written and verbal communication skills in English, both spoken and written, as all our materials and most customer interactions are in English.
At least 3 years of experience in writing technical content, with a focus on sales materials and use cases.
Ability to explain how Kvaser's products work in complex systems and address specific customer needs across various industries.
Excellent writing skills in both Swedish and English.
Experience collaborating with technical teams and external partners to develop content.

Preferred Qualifications:
Previous experience in marketing CAN bus solutions or other technical systems.
Experience in creating technical sales materials or product guides.

We offer:
A stimulating work environment with passionate professionals where deep knowledge is encouraged.
A friendly, dynamic, and supportive workplace with great colleagues.
Opportunities to grow with the company.
A Union agreement for technology companies, including reduced working hours and flexible work arrangements.
A strong belief that a balance between work and personal life is important for both the individual and Kvaser.

Application:
Contact & questions: email career@kvaser.com
Application deadline: 31/1-2025
We are reviewing applications continuously, so please submit your application as soon as possible!

Ansök nu

Head of Category & Insight till Estrella // Göteborg

Läs mer Nov 7
Är dina marknadsstrategier lika effektiva som Estrellarycket? Låt oss duka fram en spännande roll för just dig – Head of Category & Insight! Kom och stilla ditt begär av analys-och insiktsarbete i en ledande position för ett av Sveriges mest älskade varumärken.
Om rollen
Här, i gränslandet mellan sälj och marknad, kommer du göra oss till Sveriges främsta rådgivare för saltade snacks. Hur skapar vi kategoritillväxt, hur möter vi framtidens kundbehov och hur positionerar vi Estrella som förstahandsvalet hos våra kunder och konsumenter? Ja, det blir din nöt att knäcka! Tillsammans med vårt Category & Insight team, som du även har personalansvar för, skapar ni insiktsrapporter lika krispiga som våra chips för att driva kategoriutveckling och ta oss till en förstaplats i snackshyllan. Om du gillar idén av att kombinera kreativitet med analytiskt insiktsarbete – då är denna roll helt i din smak!
Ett axplock av dina uppgifter:
Ta fram och presentera insikter och analyser för våra kunder tillsammans med Key Account Manager.
Leda ett mindre analysteam och coacha dem i att ta fram värdeskapande rapporter.
Stötta säljavdelningen med sortimentsprioritering, kategorikunskap och säljande presentationer.
Agera rådgivare när det kommer till rekommendationer och åtgärder för produktportfölj och lanseringar.
Hantera konsument- och kundundersökningar och bidra till en långsiktig strategi för alla produktgrupper.

Om dig:
Några års erfarenhet av FMCG inom försäljning, marknadsföringeller kategorifunktion
Erfarenhet av att analysera marknadssiffror via marknadsundersökningsverktyg så som Nielsen IQ eller GFK Consumer Research
Erfarenhet av att leda team med personalansvar
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

The perks:
Möjligheten att arbeta med ett av Sveriges mest välkända varumärken och ett fantastiskt team.
En utvecklande arbetsmiljö som satsar på kompetensutveckling.
30 dagars semester.
Generöst friskvårdsbidrag och tillgång till förmånsportal.
En arbetsplats med härlig stämning och högt medarbetarindex.
En flexibel arbetsplats med möjlighet att jobba hemifrån.
Ett internationellt utbyte genom vår ägare Intersnack – Europas största snacksproducent.

Om oss: Vilka är Estrella? Eller snarare, vad vore helgen utan Estrella? 1957 tog vi snacksen till Sverige när vi startade den första produktionen av chips och popcorn i landet. Idag är vi ca 250 medarbetare och ägs av Intersnack Group – ett familjeägt snacksföretag med huvudkontor i Düsseldorf. Vår fabrik, som också är vårt huvudkontor, ligger i Angered och Agro Center, vårt potatislager, finns i Kistinge utanför Halmstad. Tillsammans jobbar vi för att uppnå vår vision: att tillverka de godaste snacksen och vara det schysstaste företaget. Med det sagt vill vi inte bara skapa snacks som smakar gott i stunden, utan som också lämnar en god eftersmak ur klimatsynpunkt. Vårt hjärta klappar även lite extra för närsamhället Angered och ungdomarna här. Vi tror att vi som stor aktör kan göra skillnad och bidra till ett lite bättre samhälle för alla oss kring fabriken.
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Angered OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Head of Category & Insight till Estrella // Göteborg

Läs mer Dec 3
Är dina marknadsstrategier lika effektiva som Estrellarycket? Låt oss duka fram en spännande roll för just dig – Head of Category & Insight! Kom och stilla ditt begär av analys-och insiktsarbete i en ledande position för ett av Sveriges mest älskade varumärken.
Om rollen
Här, i gränslandet mellan sälj och marknad, kommer du göra oss till Sveriges främsta rådgivare för saltade snacks. Hur skapar vi kategoritillväxt, hur möter vi framtidens kundbehov och hur positionerar vi Estrella som förstahandsvalet hos våra kunder och konsumenter? Ja, det blir din nöt att knäcka! Tillsammans med vårt Category & Insight team, som du även har personalansvar för, skapar ni insiktsrapporter lika krispiga som våra chips för att driva kategoriutveckling och ta oss till en förstaplats i snackshyllan. Om du gillar idén av att kombinera kreativitet med analytiskt insiktsarbete – då är denna roll helt i din smak!
Ett axplock av dina uppgifter:
Ta fram och presentera insikter och analyser för våra kunder tillsammans med Key Account Manager.
Leda ett mindre analysteam och coacha dem i att ta fram värdeskapande rapporter.
Stötta säljavdelningen med sortimentsprioritering, kategorikunskap och säljande presentationer.
Agera rådgivare när det kommer till rekommendationer och åtgärder för produktportfölj och lanseringar.
Hantera konsument- och kundundersökningar och bidra till en långsiktig strategi för alla produktgrupper.

Om dig:
Några års erfarenhet av FMCG inom försäljning, marknadsföringeller kategorifunktion
Erfarenhet av att analysera marknadssiffror via marknadsundersökningsverktyg så som Nielsen IQ eller GFK Consumer Research
Erfarenhet av att leda team med personalansvar
Flytande svenska och engelska i tal och skrift

The perks:
Möjligheten att arbeta med ett av Sveriges mest välkända varumärken och ett fantastiskt team.
En utvecklande arbetsmiljö som satsar på kompetensutveckling.
30 dagars semester.
Generöst friskvårdsbidrag och tillgång till förmånsportal.
En arbetsplats med härlig stämning och högt medarbetarindex.
En flexibel arbetsplats med möjlighet att jobba hemifrån.
Ett internationellt utbyte genom vår ägare Intersnack – Europas största snacksproducent.

Om oss: Vilka är Estrella? Eller snarare, vad vore helgen utan Estrella? 1957 tog vi snacksen till Sverige när vi startade den första produktionen av chips och popcorn i landet. Idag är vi ca 250 medarbetare och ägs av Intersnack Group – ett familjeägt snacksföretag med huvudkontor i Düsseldorf. Vår fabrik, som också är vårt huvudkontor, ligger i Angered och Agro Center, vårt potatislager, finns i Kistinge utanför Halmstad. Tillsammans jobbar vi för att uppnå vår vision: att tillverka de godaste snacksen och vara det schysstaste företaget. Med det sagt vill vi inte bara skapa snacks som smakar gott i stunden, utan som också lämnar en god eftersmak ur klimatsynpunkt. Vårt hjärta klappar även lite extra för närsamhället Angered och ungdomarna här. Vi tror att vi som stor aktör kan göra skillnad och bidra till ett lite bättre samhälle för alla oss kring fabriken.
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg, Angered OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Category Manager

Läs mer Feb 6
At Beiersdorf, we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes far beyond caring for skin. For 140 years, we have developed innovative skin and body care products for well-known brands such as NIVEA, Eucerin and Hansaplast.


In this role, you will be the go-to expert for your categories. You will collaborate closely with colleagues in sales, finance, and marketing to develop robust strategies and knowledge for your categories, driving and supporting our sales processes with customers.


Your focus will be on creating long-term plans to achieve category growth and profitability for both our customers and Beiersdorf. You will also participate in customer meetings alongside our sales team, requiring you to be a confident and engaging storyteller.


Strong process and analytical skills are essential to transform data into actionable insights. You should have a strong bias for action and the ability to simplify complex information. A natural curiosity to understand the drivers of performance for both the category and Beiersdorf is crucial. You will use these insights to develop relevant proposals that help us compete in the market and sustain category growth.


This is a 1 year Fixed Term Contract.


Your Tasks
Be the category expert, responsible for strategies related to assortment, channels, promotions, and more.
Collaborate closely with Key Account Managers (KAM), Sweden Brand Managers, and Shopper Marketing.
Actively participate in go-to-market plans, identifying potential opportunities, and developing and delivering conceptual sales presentations to KAM.
Attend and present at customer meetings as the category expert, helping customers grow their categories.
Train KAMs and sales representatives within your categories.
Track local and EU core assortments, identifying gaps in listings and weighted distribution.
Understand what drives shoppers in each category and uncover opportunities in product and channel distribution.
Optimize the profit pool to create win-win strategies with customers.
Define promotional strategies by category and channel, drive promotional effectiveness, and ensure the implementation of these strategies.
Analyze TRAX in-store data and suggest improvements to plans.
Analyze business performance and initiate action plans to address potential gaps.


Your Profile
University degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
Previous experience and confidence in category management, marketing, sales, or a similar area.
Analytical and strategic mindset with a passion for driving profitable growth.
Passionate and self-driven, motivated by making a difference.
Ability to drive category engagement within the sales team.
Project management experience is a plus.
Strong interest in the intersection of marketing and sales, with an understanding of the diverse needs of consumers, shoppers, and retailers.
Fluency in English and Swedish is required for this role.


At Beiersdorf, we see you as a person – far beyond your title or role. Our goal is to provide the flexibility and support you need for your professional and personal success through our work environment. That is why we have a lot to offer!


We offer a competitive salary along with an annual bonus (subject to conditions). Other benefits include:- Hybrid working (60% office time), Private health insurance, pension, 30 days vacation per year, Wellness fee, Meal vouchers, discounted product purchases, leave entitlements and wellbeing support to include access to an excellent Employee Assistance Programme.


We embrace Diversity and Inclusion and are committed to providing equal opportunities to all of our applicants – regardless of race, gender, age, religion and beliefs, sexual orientation & gender identity, disability, cultural, ethnic or national origins.


We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN, and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and s

Ansök nu

Produktchef till GPBM Nordic – Safety Division!

Läs mer Dec 20
Är du en erfaren Produktchef som vill arbeta på ett entreprenörsdrivet företag som specialiserar sig på brandsäkerhetsprodukter? Har du erfarenhet av produkt- eller affärsutveckling? Då kan detta vara rollen för dig – välkommen med din ansökan redan idag! 

OM KUNDFÖRETAGET:

GPBM Nordic Safety Division är en del av Cebon Group AB och utvecklar innovativa brandsäkerhetsprodukter. Cebon Group grundades 1986 i Göteborg och har utvecklats till en företagsgrupp som hanterar varumärken och verksamheter inom säkerhets- och energilösningar. Företagets portfölj omfattar varumärken som GP Batteries, Housegard, Aqiila, Sparq och GPBM Nordic.

https://www.cebon.com/

GPBM Nordic Safety Division är en ledande partner till både industrin och konsumentmarknaden i Norden. Företaget formar framtidens brandskyddslösningar och ligger bakom AVD, ett släckmedel särskilt framtaget för bränder i litiumjonbatterier, samt fokuserar på miljöanpassade brandsläckare med moderna och tensidfria lösningar.

https://www.gpbmnordic.se/

OM TJÄNSTEN:

Som Produktchef inom GPBM:s affärsområde Safety blir ditt viktigaste uppdrag att driva olika produktgrupper med fokus på försäljnings- och produktutvecklingsaktiviteter. Du samarbetar nära vår Senior Product Manager, andra Produktchefer och marknadsteamet. Din närmaste chef blir Senior Product Manager.

Rollen omfattar:

Ansvar för sortiment, lönsamhet och produktutveckling. 
Identifiera nya affärsmöjligheter och anpassa produkter till marknadens behov. 
Utföra marknadsundersökningar, konkurrentanalyser och utveckla prisstrategier.
Delta aktivt i kundmöten tillsammans med Key Account Managers i Norden.
Ansvara för certifieringar och dokumentation enligt gällande standarder.
Planera inköp, förhandla med leverantörer (Asien/Europa) och samarbeta med interna avdelningar.


Du arbetar nära myndigheter, testlaboratorier och certifieringsorgan för att säkerställa att produkterna uppfyller gällande krav.

Som anställd får du stor frihet under ansvar i ett entreprenöriellt företag med tillväxtambitioner. Här finns en modern och familjär arbetsmiljö med nära samarbete med kompetenta kollegor. Företaget erbjuder en bred produktportfölj med fokus på miljövänliga lösningar och möjlighet till distansarbete från kontoren i Göteborg och Mölndal. Du får en välplanerad introduktion samt tillgång till generösa friskvårdsförmåner.

VI SÖKER DIG SOM:
Har cirka 5 års erfarenhet som Produktchef eller i liknande roll. 
Har erfarenhet av produktutveckling och kommersiellt ansvar för en produktkategori.
Är flytande i engelska i både tal och skrift.
Har en tydlig affärsförståelse och teknisk kunskap.
Har en högskole- eller civilingenjörsutbildning (meriterande).
Har kompetens inom marknadsföring (meriterande).


Som person är du självgående, målmedveten och duktig på att engagera kollegor. Din kommunikativa och marknadsorienterade förmåga gör dig framgångsrik i att förena kundfokus med affärsmål.

OM ANSTÄLLNINGEN:

Detta är en rekrytering där du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget. Friday ansvarar för rekryteringsprocessen och alla frågor hänvisas till Friday. 

Välkommen med din ansökan! ÖVRIG INFO:
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Placering: Göteborg.
Rekryteringsansvarig: Gustav Widman.
Lön: Fast månadslön.


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. 

OM FRIDAY: 

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. 

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! 

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB .

Front Office Agent (20%, varannan helg)

Hotellreceptionist
Läs mer Dec 13
Att gå igenom ytterdörrarna på Jacyz ger dig puls bara det. Det är ett wow som slår dig här näst och vilket följer dig hela vägen upp till våning 28. Här blir alla vuxna unga igen och du kan verkligen känna den amerikanska glamourösa röda tråden in i detaljerna. Här har vi allt samlat under ett tak, upplev konserten, ät sharing med utsikt över hela Göteborg eller dyk ner i poolen till beatet från våra egna djs.
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Front Office Agent - Jacy'z
Vi söker nu en Front Office Agent på 20% med fokus helg. Som en del i receptionsteamet kommer du utgå ifrån receptionen i lobbyplan och vara både första och sista kontakten för de gäster som besöker Jacy’z.
Vårt övergripande mål är att skapa stamgäster, för att lyckas med det behöver vi få våra gäster att trivas hos oss och den viktigaste delen i det arbetet handlar om just service och bemötande. Som en del i vårt team förväntar vi oss att du lever efter vårt servicelöfte, våra värderingar och våra målsättningar.
Du behöver också vara påläst på vad som händer på Jacy’z Hotel & Resort den aktuella dagen när du står bakom receptionsdisken. Påläst både på vilka gäster som är ankommande och inhouse, men även vilka aktiviteter som sker i huset. Detta för att alltid kunna ge ett professionellt bemötande till gäst och kunna ge vägledning som resulterar i bästa möjliga gästupplevelse.
I övrigt är det viktigt att du alltid följer våra SOP:s, detta för att säkerställa kvalitén vi levererar ut mot gäst och för att du som medarbetare alltid skall veta vilka sysslor du förväntas utföra i, under och efter service.
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete och har ett lösningsorienterat arbetssätt, men det är din personlighet, ditt driv och energi och vilja att alltid lösa uppgiften som kommer att vara avgörande. Vi tror att du är organiserad, gillar att samarbeta med andra och har ett leende som smittar av sig. Vi erbjuder dig en händelserik och energifylld arbetsplats med ansvar, befogenheter och ett team där vi alla arbetar tillsammans mot samma mål – att skapa stamgäster!
Omfattning: 20% (fokus helg)
Anställningsform: Tillträde enligt överenskommelse och lön enligt avtal.
Hur går vi vidare, för visst gör vi det?
Vi hoppas du skickar oss ditt CV och svarar på ett par korta frågor, vi ser verkligen fram emot att få lära känna dig lite bättre!
Vi kommer att intervjua löpande och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är Fredag3 Januari
Se också till att besöka www.jacyzhotel.com lite då och då, och signa upp på vårt nyhetsbrev och SOME kanaler, för vi kommer annonsera mycket skoj framöver
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sommarjobba på Jacyz Hotel & Resort!

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 3
Nu söker vi dig som vill spendera sommaren tillsammans med oss påJacyz Hotel & Resort!
Att gå igenom ytterdörrarna på Jacyz ger dig puls bara det. Det är ett wow som slår dig här näst och vilket följer dig hela vägen upp till våning 28. Här blir alla vuxna unga igen och du kan verkligen känna den amerikanska glamourösa röda tråden in i detaljerna. Här har vi allt samlat under ett tak, upplev konserten, ät sharing med utsikt över hela Göteborg eller dyk ner i poolen till beatet från våra egna djs.
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Vem tror vi att du är?
Som en del av vårt team kommer du att ha en avgörande roll i att skapa stamgäster, det är nämligen vår absolut viktigaste målsättning.Därför älskar duatt jobba med människor och att ge det lilla extra för att skapa minnesvärda upplevelser.
Vi söker både dig med och utan erfarenhet. Det viktigaste för oss är att du känner igen dig i nedan:
Du är social, öppensinnad och nyfiken av dig
Du är en riktig teamplayer som mer än gärna hjälper en kollega när det behövs
Du är orädd ochinitiativtagande när du ställs inför nya situationer
Vi ser gärna att du har fyllt eller kommer fylla 18 år under 2025 men på vissa roller räcker det att du fyllt 15 år.

Vi jobbar när andra är lediga, så det behöver du också kunna göra,vilket innebär vardag och helg, dag som kväll.
Vad kan man söka för jobb?Alla människor är unika men under juni-augustihar de flesta en sak gemensamt,SEMESTERHJÄRNAN är påslagen - precis som sig bör. När gästen väljer att komma till oss betyder det också att de förlitar sig på att vi är de bäst lämpade för att tänka ÅT dem. Allt ifrån att vi ser till att de får mat i magen, genom att reservera ett bordi restaurangen,till att det finns badkläder att köpa för den som glömt. Däremellan finns det många avgörande roller för att göra gästens vistelse så "smooth sailing" som möjligt och i sommar söker vi dig som vill jobba med något av det som listas nedan. Eller flera av jobben kanske, för vi jobbar som one house-one team.
Receptionist-Du är den första som har möjlighet att wow:a gästen och såledessätta standarden förresten av vistelsen. Förutom att checka in och ut våra gäster så säkerställer du att de får en sömlös vistelse genom att vara generös med information som skulle kunna höja upplevelsen ytterligare.
Värdar & värdinnor-Hjältarna i huset som bistår med allt från att hjälpa gäster med att bära väskor, hålla snyggt påterrassen och puffa kuddar. En viktig roll för att hålla huset i ordning och ge våra gäster det lilla extra.
Housekeeping -Stjärnteamet som skapar känslan av att ingen annan tidigare bott i hotellrummet eller sovit i den skönasängen. Kanske du pyntar lite extra för de gäster som är hos oss för att fira och du ser även till att det är rent och fint i våra allmänna ytor.
Servis & runner-Du är den som har allra längst tid tillsammans med våra gäster och har verkligen möjlighet att göra ett avtryck. Under ca 2,5 timme tar du hand om ditt sällskap och ser till att de får en fantastisk mat- och dryckesupplevelse hos oss. Som runner är du helt avgörande för att driften ska fungera i restaurangen, du plockar disk, dukar upp bord, håller ordning och stöttar dina kollegor där det behövs.
Diskare-Precis som våra runners är du helt avgörande för att logistiken ska fungera i matsalen. Det går inte att servera mat utan rena tallrikar eller kaffe utan rena kaffekoppar!
Bartender-Cirkus-jonglören och den kreativa drinkblandaren. Hos oss är glasen aldrig tomma och du vet precis vad gästen är ute efter när de önskar en "fräsch sommardrink".
Köksbiträden & kockar-Du har passionen för smakupplevelser somfår gästerna att be om receptet.
Pool Club-medarbetare på PAMS- Utsedd till en av världens topp 10 bästa rooftop pools.En magisk atmosfär med internationell touch, som taget från ett pool party i LA. Sun beds, cocktails, pool och sköna DJ beats under bar himmel.Ingen solbädd står tom och här serverar vi både mat, dryck och solkräm till våra gäster. Du är bara en vinkning bort och ser att de är törstiga innan de själva vet om det, för ingen vill behöva gå upp från solstolen när man kan bli serverad, eller hur?
Breakfast Host-Dagens viktigaste måltid! Du tar hand omvåra gäster när denjuter av vår härliga frukostbuffé, du dukar fram, plockar disk och serverar gästerna kaffe vid bordet. Vissa gäster stannar flera dagar och du lär dig vilket bord de helst vill sitta vid medan vissa är på genomresa och ska vidare till nästa resmål, deras vistelse avslutar du på topp.
Visst låter det avkopplandeatt bli så omhändertagen? Det är PRECIS det som ditt jobb går ut på i sommar. Ta hand om våra gäster ochse till att när de tänker tillbaka på sommaren, då är det upplevelsen de hade på Jacyz de minns med allra mest värme och längtan.
Lite mer om tjänsterna:
Anställningsform: Sommarjobb/visstidsanställning (med chans till mer jobb efter sommaren)
Period: juni-augusti eller enligt överenskommelse
Lön:Enligt Hotell- & Restaurangfackets avtal

Hos oss får du en arbetsplats i en unik miljö och med varierade arbetsuppgifter. Du får möjlighet till personlig och professionell utveckling inom hotell och restaurang och en chans till en väldigt fin gemenskap med goa kollegor. Vem vet, kanske får du vänner för livet i sommar?
Om du vill bli en del av vårt team i sommar, skicka in din ansökan senast den 2 mars. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Sommarjobba på Hotel Pigalle!

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 3
Nu söker vi dig som vill spendera sommaren tillsammans med oss på Hotel Pigalle!
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Vem tror vi att du är?
Som en del av vårt team kommer du att ha en avgörande roll i att skapa stamgäster, det är nämligen vår absolut viktigaste målsättning.Därför älskar duatt jobba med människor och att ge det lilla extra för att skapa minnesvärda upplevelser.
Vi söker både dig med och utan erfarenhet. Det viktigaste för oss är att du känner igen dig i nedan:
Du är social, öppensinnad och nyfiken av dig
Du är en riktig teamplayer som mer än gärna hjälper en kollega när det behövs
Du är orädd ochinitiativtagande när du ställs inför nya situationer
Vi ser gärna att du har fyllt eller kommer fylla 18 år under 2025

Vi jobbar när andra är lediga, så det behöver du också kunna göra,vilket innebär vardag och helg, dag som kväll.
Vad kan man söka för jobb?Alla människor är unika men under juni-augustihar de flesta en sak gemensamt,SEMESTERHJÄRNAN är påslagen - precis som sig bör. När gästen väljer att komma till oss betyder det också att de förlitar sig på att vi är de bäst lämpade för att tänka ÅT dem. Allt ifrån att vi ser till att de får mat i magen, genom att reservera ett bordi restaurangen eller en härlig plats på uteterassen eller varför inte något gott i baren Amuse.Däremellan finns det många avgörande roller för att göra gästens vistelse så "smooth sailing" som möjligt och i sommar söker vi dig som vill jobba med något av det som listas nedan. Eller flera av jobben kanske, för vi jobbar som one house-one team.
Receptionist-Du är den första som har möjlighet att wow:a gästen och såledessätta standarden förresten av vistelsen. Förutom att checka in och ut våra gäster så säkerställer du att de får en sömlös vistelse genom att vara generös med information som skulle kunna höja upplevelsen ytterligare.
Housekeeping -Stjärnteamet som skapar känslan av att ingen annan tidigare bott i hotellrummet eller sovit i den skönasängen. Kanske du pyntar lite extra för de gäster som är hos oss för att fira och du ser även till att det är rent och fint i våra allmänna ytor.
Servis & runner-Du är den som har allra längst tid tillsammans med våra gäster och har verkligen möjlighet att göra ett avtryck. Under ca 2,5 timme tar du hand om ditt sällskap och ser till att de får en fantastisk mat- och dryckesupplevelse hos oss. Som runner är du helt avgörande för att driften ska fungera i restaurangen, du plockar disk, dukar upp bord, håller ordning och stöttar dina kollegor där det behövs.
Bartender-Cirkus-jonglören och den kreativa drinkblandaren. Hos oss är glasen aldrig tomma och du vet precis vad gästen är ute efter när de önskar en "fräsch sommardrink".
Breakfast Host-Dagens viktigaste måltid! Du tar hand omvåra gäster när denjuter av vår härliga frukostbuffé, du dukar fram, plockar disk och serverar gästerna kaffe vid bordet. Vissa gäster stannar flera dagar och du lär dig vilket bord de helst vill sitta vid medan vissa är på genomresa och ska vidare till nästa resmål, deras vistelse avslutar du på topp.
Visst låter det avkopplandeatt bli så omhändertagen? Det är PRECIS det som ditt jobb går ut på i sommar. Ta hand om våra gäster ochse till att när de tänker tillbaka på sommaren, då är det upplevelsen de hade på Pigalle de minns med allra mest värme och längtan.
Lite mer om tjänsterna:
Anställningsform: Sommarjobb/visstidsanställning (med chans till mer jobb efter sommaren)
Period: juni-augusti eller enligt överenskommelse
Lön:Enligt Hotell- & Restaurangfackets avtal

Hos oss får du en arbetsplats i en unik miljö och med varierade arbetsuppgifter. Du får möjlighet till personlig och professionell utveckling inom hotell och restaurang och en chans till en väldigt fin gemenskap med goa kollegor. Vem vet, kanske får du vänner för livet i sommar?
Om du vill bli en del av vårt team i sommar, skicka in din ansökan senast den 2 mars. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Sommarjobba på Hotel & Ristorante Bellora & Rooftop Bar - Cielo!

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 3
Nu söker vi dig som vill spendera sommaren tillsammans med oss på Hotel & Ristorante Bellora samt Cielo!
Vårt alldeles egna lilla Italien, mitt på Avenyn i Göteborg, Bellora! Doften av nygräddad pizza är det första som når dig, Tu vuo’fa l’americano knastrar i högtalarna och Aperol står på bordet. På Bellora är de familjen, gemenskapen och värmen det som står i fokus. Bordet fylls med italiska delikatesser, rummen är storblommiga och murgrönan kryper i varje vrå. Vi älskar livet och det ska vi visa med hela vår själ!
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Vem tror vi att du är?
Som en del av vårt team kommer du att ha en avgörande roll i att skapa stamgäster, det är nämligen vår absolut viktigaste målsättning.Därför älskar duatt jobba med människor och att ge det lilla extra för att skapa minnesvärda upplevelser.
Vi söker både dig med och utan erfarenhet. Det viktigaste för oss är att du känner igen dig i nedan:
Du är social, öppensinnad och nyfiken av dig
Du är en riktig teamplayer som mer än gärna hjälper en kollega när det behövs
Du är orädd ochinitiativtagande när du ställs inför nya situationer
Vi ser gärna att du har fyllt eller kommer fylla 18 år under 2025

Vi jobbar när andra är lediga, så det behöver du också kunna göra,vilket innebär vardag och helg, dag som kväll.
Vad kan man söka för jobb?Alla människor är unika men under juni-augustihar de flesta en sak gemensamt,SEMESTERHJÄRNAN är påslagen - precis som sig bör. När gästen väljer att komma till oss betyder det också att de förlitar sig på att vi är de bäst lämpade för att tänka ÅT dem. Allt ifrån att vi ser till att de får mat i magen, genom att reservera ett bordi restaurangen eller en härlig plats på Rooftop baren Cielo.Däremellan finns det många avgörande roller för att göra gästens vistelse så "smooth sailing" som möjligt och i sommar söker vi dig som vill jobba med något av det som listas nedan. Eller flera av jobben kanske, för vi jobbar som one house-one team.
Receptionist-Du är den första som har möjlighet att wow:a gästen och såledessätta standarden förresten av vistelsen. Förutom att checka in och ut våra gäster så säkerställer du att de får en sömlös vistelse genom att vara generös med information som skulle kunna höja upplevelsen ytterligare.
Housekeeping -Stjärnteamet som skapar känslan av att ingen annan tidigare bott i hotellrummet eller sovit i den skönasängen. Kanske du pyntar lite extra för de gäster som är hos oss för att fira och du ser även till att det är rent och fint i våra allmänna ytor.
Servis & runner-Du är den som har allra längst tid tillsammans med våra gäster och har verkligen möjlighet att göra ett avtryck. Under ca 2,5 timme tar du hand om ditt sällskap och ser till att de får en fantastisk mat- och dryckesupplevelse hos oss. Som runner är du helt avgörande för att driften ska fungera i restaurangen, du plockar disk, dukar upp bord, håller ordning och stöttar dina kollegor där det behövs.
Diskare-Precis som våra runners är du helt avgörande för att logistiken ska fungera i matsalen. Det går inte att servera mat utan rena tallrikar eller kaffe utan rena kaffekoppar!
Bartender-Cirkus-jonglören och den kreativa drinkblandaren. Hos oss är glasen aldrig tomma och du vet precis vad gästen är ute efter när de önskar en "fräsch sommardrink".
Kockar-Du har passionen för smakupplevelser somfår gästerna att be om receptet.
Breakfast Host-Dagens viktigaste måltid! Du tar hand omvåra gäster när denjuter av vår härliga frukostbuffé, du dukar fram, plockar disk och serverar gästerna kaffe vid bordet. Vissa gäster stannar flera dagar och du lär dig vilket bord de helst vill sitta vid medan vissa är på genomresa och ska vidare till nästa resmål, deras vistelse avslutar du på topp.
Visst låter det avkopplandeatt bli så omhändertagen? Det är PRECIS det som ditt jobb går ut på i sommar. Ta hand om våra gäster ochse till att när de tänker tillbaka på sommaren, då är det upplevelsen de hade på Bellora & Cielo de minns med allra mest värme och längtan.
Lite mer om tjänsterna:
Anställningsform: Sommarjobb/visstidsanställning (med chans till mer jobb efter sommaren)
Period: juni-augusti eller enligt överenskommelse
Lön:Enligt Hotell- & Restaurangfackets avtal

Hos oss får du en arbetsplats i en unik miljö och med varierade arbetsuppgifter. Du får möjlighet till personlig och professionell utveckling inom hotell och restaurang och en chans till en väldigt fin gemenskap med goa kollegor. Vem vet, kanske får du vänner för livet i sommar?
Om du vill bli en del av vårt team i sommar, skicka in din ansökan senast den 2 mars. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Paid Specialist till ESS Group

Marknadsförare
Läs mer Jan 29
ESS Group verkar i den snabbfotade upplevelseindustrin där våra 14 destinationer - samtliga med egna, unika, starka varumärken - är sina egna avsändare. I en bransch av sällanköp gäller det för våra varumärken att vara top of mind och stay relevant. Genom kreativa och strategiska marknadsföringskampanjer skapar vi långvarigarelationer ochsträvar efter att nå rätt gäst i rätt tid, i rätt kanal och med rätt budskap.Vi har fyra värdeord som vi lever varje dag, i varje handling och i varje möte: personlig, professionell, lekfull och passionerad.
Vi söker nu dig, idérik, kreativ ochnoggrannpaid specialist för ett vikariat tillvårt centralamarknadsteam i Göteborg. Det här är en fantastisk möjlighet att bli en del av ett dynamiskt, kreativt och datadrivet team, där du får jobba hands-on med kampanjstrategi, analys och optimering för några av Nordens mest unika destinationer.
Rollens ansvarsområden
Vi är på jakt efter dig med tidigare erfarenhet och nördigt intresse av performance marketing, analys och konvertering i både sök och social. Du är analytiskt lagd och van att jobba mot givna kpier ochmål. Du jobbar tätt med din projektledare, våra destinationer, digitala producenter och du återkopplar löpande med resultat, insikter och actions. Ofta går det fort men så är det när man har roligt!
Som paid specialist på vår marknadsavdelning har du ha en viktig roll i vårt team:
Ansvarar för kampanjuppsättning, optimering och analys i de olika kanalerna
Uppföljning, analys och rapportering av resultat
Beställare av creatives baserat på insikter och behov
Nära samarbetemed våra destinationer, interna resurser och externa partners
Kampanjstrategi på kort- och lång sikt i betalda kanaler
Du förser andra med relevant data och insikter från kampanjer och site och såklartactions baserat på detta.

Vi söker dig som
Är kreativ, strukturerad, nyfiken och har en analytisk förmåga och delar mer än gärna med dig av dina insikter. Du är initiativrik i kombination med att du har ett lösningsfokus.Du är också social och ödmjuk men samtidigt driven och orädd.
Som vår ideala kandidat har du dessa kvalifikationer:
Har några års erfarenhet av SEM samt paid social
Är lika flink på engelska som svenska, kanske även norska och danska
Uppskattar ett högt tempo, skapande, nytänkande och teamwork
Har gedigen erfarenhet av analyser i GA4 (eller annat analysverktyg)
Erfarenhet av att sätta budget och strategi
Har lätt för att lära sig nya system



Anställningsform:Vikariat på heltid i minst ett år, med möjlighet till förlängning. Tillträde den 5majoch lön enligt överenskommelse.
Att jobba hos oss innebär att du blir en del av ett engagerat och framåtsträvande team. Vi går mer än gärna på de oupptrampade stigarna, för i vår värld finns inte begreppet ”det går inte”. Om du är en kommunikativ, prestigelös och flexibel person med en ”doer”-mentalitet så lovar vi att du kommer känna att du har hittat hem. Om du skriver under på detta så kommer vi att älska dig från första stund. Tror du att du kommer älska oss också? Well, bring your a-game och bli en del av ett riktigt vasst, dynamiskt marknadsteam i ett universum där allt är möjligt på vägen till att nå vår yttersta målsättning - att skapa stamgäster.
Skicka in din ansökan senast den 21 februari.

Ansök nu

Restaurant Manager till Jacy'z Hotel & Resort

Restaurangchef
Läs mer Jan 20
LÅT OSS KORT BERÄTTA OM JACY’Z!
Vår vision är att vara en destination sprängfylld med upplevelser. En plats där du hela tiden möts av nya intryck, en plats som erbjuder upplevelser du vill dela med olika människor och kanske viktigast - en plats där du roas i flera dygn. Känslan när du checkar ut är densamma som när du lämnar en storstad - att du inte hunnit uppleva allt och måste tillbaka.
Jacy’z består av 233 hotellrum och är precis som ESS Group - ”a house of brands”. Vi har flera starka restaurangkoncept i huset tillsammans med flera barer, en state of the art mötesanläggning, en egen biograf, musikscen och givetvis pool club 100 meter upp i luften.
Vi är ett stort team med olika bakgrund och erfarenhet.Vi är spridda över en mängd olika avdelningar, vi jobbar olika tider och med olika uppgifter, men alltid tillsammans som ett team. Tillsammans förverkligar vi visionen, tar hand om varandra och våra gäster – det är så vi skapar stamgäster på Jacy’z. Att arbeta med Jacy’z innebär även att du arbetar för och med ESS Group, en innovativ och modern koncern med arbetskamrater runtom i Sverige, Norge och Danmark.
VAD VI SÖKER & VEM DU ÄR
Vi söker vår framtida Restaurant Manager för Archie’s - Jacy’z Hotel & Resort, vars övergripande uppdrag är att de leda Archie’s och säkerställa att våra uppsatta mål och KPI:er gällande gästupplevelsen, medarbetarupplevelsen samt de ekonomiska mål som anges i budget efterlevs.Som Restaurant Manager på Archie'skommer du:
Arbeta operativt genom att vara i den dagliga driften och ha en hög närvaro med team och gäst.
Arbeta proaktiv för att hitta de bästa vägarna till lönsamhet genom en god planering av driften,både kort- och långsiktigt.
Arbeta kreativt genom att du ständigt affärsutvecklar Archie’s
Du lämnar aldrig något åt slumpen och du kopplar på actions för att alltid nå budget
Genom din energi och ditt välorganiserade beteende skapar du en god teamkänsla i ett stort team, i ett högt tempo.

Vi kommer mäta dig baserat från tre områden:
NMI (Nöjd medarbetarindex), NPS (Net promotor score) & GOP (Gross operating profit).Restaurant Manager Archie’s – Jacy’z Hotel & Resort ingår i Jacy’z Avdelningschefsgrupp där du rapporterar till F&B Manager.
DELAR UR ROLLBESKRIVNINGEN SOM KAN BLI DIN FRAMTID Ledarskap & Personalansvar: Rekrytering – Ansvarar för rekryteringen av servis- och barpersonal för Archie’s.
Schemaläggning/Bemanning – Schemalägger och samarbetar med andra outlets för synergier avdelningar emellan.
Ansvarar för att varje medarbetare får sina kontrakterade timmar, att restaurangen/baren är bemannad utefter de timmar som F&B Manager budgeterat och att dessa scheman följer de lagar och regler.
Medarbetar-/lönesamtal – RM håller årliga medarbetar- och lönesamtal med sina medarbetare enligt den struktur som är satt inom ESS group.
Innovation och utveckling – Arbetar för att tillsammans med sitt team hela tiden utveckla gästupplevelsen på Jacy’z. Skapar förutsättningar för innovation/utveckling i vardagen och är noga med att uppmuntra initiativ och goda idéer som kommer ifrån teamet.

Kvalitet, Strategi & Ekonomi:
NPS (Net promotor Score) – RM är ansvarig för att restaurangen levererar enligt uppsatta mål på NPS. RM förväntas både kortsiktigt och långsiktigt arbeta för att utveckla serviceupplevelsen efter den gästfeedback som inkommer och dessutom kunna prioritera de insatser som förväntas ge bäst resultat först.
VFM (Value for Money) – RM är väl insatt i de mål som finns uppsatta för Jacy’z beträffande VFM, följer mätningarna och tar i samråd med F&B Manager actions för att gästerna skall uppleva besöket som VFM.
Hospitality – Archie’s har ett högt tempo där förväntningarna är att göra saker avslappnat men snabbt. Det innebär att RM har en viktig uppgift i att säkerställa att teamet i restaurangen coachas i service och bemötande för att vi levererar en gemensam hög nivå av service. Bemötandet är avslappnat men alltid proffsigt


HUR GÅR VI VIDARE, FÖR VISST GÖR VI DET?
Anställningsform:Anställningen är en tillsvidareanställning och vi startar med 6 månaders provanställning. Vi ser gärna att du kan börja under april. Som Restaurant Manager rapporterar du till F&B Manager.
Om processen:Vi tar emot- och läser ansökningar löpande fram till 15/2. Vi hoppas du skickar oss ditt CV men också ett personligt brev där vi får lära känna dig lite bättre.
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

Ansök nu