Göteborg: Miljöingenjör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Miljöingenjör i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-12 // Varaktighet: Heltid

Miljöingenjör till Göteborg
Vi söker nu dig som brinner för miljöfrågorna lika mycket som vi och som vill axla rollen som miljöingenjör inom vårt SHEQ- team. Inter Terminals erbjuder en dynamisk och variationsrik roll med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Vi erbjuder
Som miljöingenjör erbjuder vi dig en stimulerande vardag i en snabbfotad organisation. Hos oss får du mycket frihet under ansvar och blir en del av en unik gemenskap. Vi är en värdestyrd organisation och lever efter våra värdeord tillit, ansvarstagande, laganda, nyskapande och riskmedvetenhet.
För oss kommer laget alltid först och vi hjälper varandra till framgång. Vi står mitt i en inspirerande resa mot förändring och som en oberoende leverantör av förstklassiga lager- och logistiktjänster, kommer Inter Terminals ta den ledande rollen i omställningen till hållbara flytande energiprodukter och material.


Vad har Johnny Nielsen, SHEQ Officer, att säga om tjänsten och företaget?
”Jag har arbetat på Inter Terminals i 36 år. Jag arbetade som Safety Officer under många år innan jag klev in i den här gruppen. Det är ett tryggt och intressant bolag att jobba på och vi har en öppen och bra dialog i teamet. Det finns sällan en helt planerad dag utan det är stor variation i rollen vilket jag trivs med. Det jag känner är stimulerande är att jag får jobba ut mot alla avdelningar inom bolaget.”


Vad har Anna Hajdinjak, SHEQ Manager, att säga om tjänsten och företaget?
”Jag började på Inter Terminals då jag kände att det var ett spännande företag att jobba på och en roll där man får verka brett inom organisationen, allt från det strategiska arbetet till att vara stöttande inom projekt och att arbeta nära driftorganisationen. Det är ett företag som verkligen valt att kliva på tåget kring den gröna omställningen, en spännande och viktig resa vi har framåt. Det är också väldigt tydligt att säkerhet och våra verksamhetsområden får ta plats och är uttalat prioriterat inom organisationen. Inom teamet stöttar och hjälper vi varandra och jobbar som ett lag. Bolaget har verkligen en unik gemenskap.”


Arbetsuppgifter
I rollen som miljöingenjör kommer du ingå i vårt SHEQ team där ni tillsammans driver Inter Terminals hälsa-, miljö-, säkerhets- och kvalitetsarbete på kontor och terminaler i nära samverkan med den övriga verksamheten. Du kommer att vara vår interna expert kring miljöfrågorna och stötta chefer och medarbetare att utföra jobbet i enlighet med lagar, policys och rutiner. Rollen innebär en del externa kontakter med myndigheter och andra tillsynsorgan.
Stödjande funktion kring miljöfrågorna ut mot projektorganisation och driften
Ta fram rutiner och instruktioner inom området samt följa upp att dessa efterlevs
Hålla dig uppdaterad kring omklassningar, lagförändringar och miljörapporter så att verksamheten har de tillstånd som krävs
Utföra bedömning av kemiska produkter ur säkerhets-, miljö-, hälso- och kvalitetsperspektiv
Lagstiftade rapporteringar, såsom miljörapporter
Medverka vid tillsyner, inspektioner, certifierings- och kundrevisioner
Planera och leda periodiska miljöbesiktningar

Din profil
För att lyckas i rollen som miljöingenjör söker vi dig som har erfarenhet av att driva ett systematiskt miljöarbete. Som person är du strukturerad, driven, lyhörd och prestigelös. Du tar snabbt till dig tekniska verksamheter och du tycker det är roligt att få verka brett inom organisationen. Du trivs i miljöer där ingen dag är den andra lik och du har en god förmåga att skapa struktur och ordning samt förmedla och kommunicera information på olika nivåer.
Relevant utbildning på akademisk nivå inom området miljö eller annan likvärdig utbildning
Några års erfarenhet av liknande arbete med yttre miljö
Kunskap om svensk lagstiftning och standarder inom området
Erfarenhet av att myndighetskontakter
Kunskap av kvalitetsarbete och kvalitetsstandard
Svenska och engelska i tal och skrift



Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Malou Magnusson, 0707-588745, och Maria Ahlén, 0708-490288, på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Inter Terminals Sweden är ett helägt dotterföretag till Inter Pipeline Limited. Gruppen opererar en diversifierad portfölj av energiinfrastruktur i Kanada, Danmark och Sverige. Inter Terminals, erbjuder kunder en kombinerad tanklagringskapacitet av mer än 4,25 miljoner kubikmeter till lagring av flytande kemikalier och oljeprodukter. Inter Terminals helägda terminaler i Gävle, Södertälje, Göteborg och Malmö tillhandahåller ett brett utbud av tanklagringstjänster.
Läs mer om oss på www.interterminals.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Miljöingenjör

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Miljöingenjör.

Senior Expert- klimat- och livscykeldata för digitala verktyg

Läs mer Jan 31
Vill du göra skillnad i den hållbara omställningen?Brinner du för att skapa framtidens gröna affärer och omvandla forskning till konkret samhällsnytta? Tror du, precis som vi, att digitala verktyg är nyckeln till en hållbar framtid? Om svaret är ja – då kan du vara vår nya kollega!
Om rollenVi på IVL söker en senior expert till gruppen Affärsutveckling och Kommersialisering. Här får du möjlighet att arbeta med våra innovativa digitala verktyg – som CCBuild, BM, BASTA, Resurshubben och eBVD – och bidra till att göra klimat- och LCA-data tillgängligt för att driva hållbarhet inom bygg- och fastighetssektorn.
Hos oss blir du en del av ett engagerat team på 20 personer som kombinerar forskning med affärsutveckling för att skapa verklig samhällsnytta. Som senior expert får du en unik chans att:
Utveckla och förbättra våra digitala verktyg för ökad effekt i hållbarhetsarbetet.
Marknadsföra, sälja och hålla utbildningar om verktygens funktionalitet och hur de kan lösa miljöutmaningar.
Samarbeta med experter inom LCA och IT, samt driva konsult- och forskningsverksamhet kopplat till klimat och livscykeldata.

Är du vår nästa expert?För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har:
En relevant akademisk utbildning (exempelvis inom livscykelanalys eller byggteknik).
5–10 års erfarenhet av att arbeta med livscykelanalys (LCA) och hållbarhetsfrågor inom byggmaterial.
Ett starkt intresse för digitalisering och dess möjligheter.

Vi ser det också som meriterande om du har erfarenhet av:
Offert- och ansökningsarbete.
Projektledning, gärna med agil metodik.
Värdekedjor och klimatberäkningar.
Arbete med DevOps eller andra IT-processer.

Dina personliga egenskaperDu är en initiativtagande och kommunikativ person som drivs av att sälja in idéer och utveckla verksamheter. Du har lätt för att samarbeta över olika discipliner och bygga långsiktiga relationer med kunder och kollegor. Med din nyfikenhet och vilja att möta nya utmaningar, ser du förändringar som en möjlighet snarare än ett hinder.
Vill du vara med och skapa en mer hållbar framtid tillsammans med oss? Vi ser fram emot att höra från dig!
Vad vi erbjuder digVi arbetar i en kreativ och utvecklande miljö där alla har en stor del eget ansvar och goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Som medarbetare på IVL blir du del av en arbetsplats som värdesätter mångfald, samarbete, innovation och engagemang. Här finns en härlig gemenskap med såväl idrottsklubb, konstförening, fester, pubar och andra aktiviteter. Vi sitter i aktivitetsbaserade lokaler. Hos IVL får du möjlighet att arbeta med ditt hållbarhetsengagemang på riktigt!
Välkommen med din ansökanAnsök med ditt CV genom att klicka på "Ansök här". Vi kommer att utvärdera ansökningar och intervjua kandidater löpande under ansökningsperioden så vänta inte med din ansökan. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Sustainability Manager - Battery Supply Chain

Läs mer Feb 7
Nytt
Who are we?
Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future.
Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, we’re expanding our global footprint in Europe, China and the US, and we’re on the lookout for new talent.
We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Cars’ journey into the future.

About the position

We are looking for a Sustainability Manager to lead our work on Sustainability due diligence in our battery supply chain. In this role, you will be part of the Procurement & Supply Chain Sustainability team that is responsible for shaping the global Procurement & Supply Chain sustainability strategy and to guide its implementation, by focusing on cross-functional alignment and raising the ambition level in line with decided strategies.
You will be a key contributor in bringing our due diligence process and structure into life. 


What you'll do

* Engage with Volvo Car´s suppliers and Volvo Cars Procurement team to develop and implement our due diligence program in Volvo Car´s Battery raw material supply chains, with strong focus on Lithium, Nickel, Graphite, Cobalt and Manganese. 
* Lead and monitor the social audit program of the Volvo Cars Battery Supply Chain, from mine sites to tier 1 suppliers. 
* Lead and monitor the Blockchain supply chain traceability program in close cooperation with our external Blockchain partner. 
* Engage with NGOs, investors, industry groups and other external stakeholders, including traveling.
* Support in the drafting of Volvo Cars Annual and Sustainability Report, policy and position paper updates as well as responses to customer/investor/media inquiries. 
* Steer, monitor and report on related performance metrics, providing insights and strategic recommendations to management. 
* Continuously identify, assess and update the Sustainability and human rights risks landscape of to the Battery Supply Chain, including regulatory developments.
* Collaborate and engage internally and cross functionally within Volvo Cars through trainings and overall support.
* Stay in touch and support in compliance of with regulatory developments and industry trends in the Battery industry.


???????While the role covers the whole range of Sustainability, the main focus of the Battery Supply Chain Sustainability Manager will be on Human Rights and Responsible Business. 

What you'll bring

We believe you have a university degree in a relevant area, and more than five years relevant work experience.
Knowledge about and working with batteries, battery chemistry or the battery industry is highly valuable while basic understanding of Human Rights Due Diligence and related responsible sourcing standards, frameworks and regulations is important. We are therefore looking for someone with a combined skill set who is comfortable in dialogues both with battery engineers as well as with Sustainability experts and suppliers. Experience with supply chain traceability such as Blockchain is considered an extra merit. 

As a person, the most important thing is your passion and your belief in making this world a better place. 
You enjoy working as a team but also are self-motivated believe in yourself and can work and deliver without constant supervision. 
We need to lead both our own organization as well as our supply chain partners into sometimes unknown territory, building trustful relationships will therefore be key to success.
You are structured person who can shift gear and re-prioritize with short notice and have excellent verbal and written communication skills and aptitude for creating engagement for effective due diligence in the organization.

Ansök nu

Erfaren LCA-expert som vill driva hållbarhetsarbete med livscykelperspektiv

Läs mer Jan 28
Vill du vara med och bidra till en hållbar omställning? Vill du använda din expertis inom livscykelanalys (LCA) för att bedöma nya lösningar, hjälpa organisationer att utveckla sitt hållbarhetsarbete eller påverka framtida krav? Då kan du vara vår nya kollega!
Om rollenSom LCA-expert hos oss kommer du att bli en del av gruppen Life Cycle Management (LCM), som består av cirka 30 experter med bred erfarenhet av att analysera och beräkna miljöpåverkan ur ett livscykelperspektiv. Gruppen bidrar till ett hållbart samhälle genom att implementera ett livscykelperspektiv i både forskningsprojekt och konsultuppdrag.
Vi använder LCA-metodik för att beräkna miljöpåverkan – ofta med fokus på klimatpåverkan – för produkter, processer, affärsmodeller, organisationer och mycket mer. Våra projekt spänner över ett brett spektrum av områden, inklusive fordon, textil, livsmedel och processindustri. Dessutom stödjer vi organisationer i att använda klimatberäkningar för att sätta och följa upp klimatmål, vilket bidrar till deras långsiktiga miljöarbete. Gruppen är också aktiv inom metodutveckling för att bedöma nya och komplexa aspekter som social påverkan, kemikaliers miljöeffekter och specifika beräkningsregler för olika sektorer. I vår konsultverksamhet arbetar vi med att ta fram och granska Environmental Product Declarations (EPD) samt genomföra LCA-analyser för tillverkningsindustrin.
Som en del av detta team får du möjlighet att delta i spännande och varierande uppdrag, där du både bidrar till utvecklingen av LCA-metodik och praktiskt hjälper organisationer att förbättra sin miljöprestanda. Arbetet ger dig chansen att påverka och utveckla lösningar som gör verklig skillnad, både på nationell och global nivå.
I rollen kommer du att:
Planera och genomföra projekt inom livscykelanalys där också metodutveckling många gånger ingår.
Stödja organisationer i att integrera ett livscykelperspektiv i sina strategiska beslut och processer.
Ta projektledande roller och ansvara för kundrelationer.
Aktivt bidra till försäljning, utveckling av tjänster och framtagning av projektansökningar.
Din bakgrund
Vi söker dig som har:
En akademisk examen inom naturvetenskap eller teknik, gärna civilingenjör.
Minst 3 års erfarenhet av arbete med LCA, klimatberäkningar eller relaterade områden.
Djup kunskap om LCA-metodik och praktisk erfarenhet av LCA-programvaror.
Erfarenhet av att leda projekt, gärna med fokus på hållbarhet och miljö.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med EPD (Environmental Product Declaration), klimatmål enligt GHG-protokollet och utveckling av strategier för verksamheters hållbarhetsarbete eller forskningsprojekt inom hållbarhetsområdet. Ett brett kontaktnät inom näringsliv och/eller akademi är också en fördel.
Dina personliga egenskaperVi söker en strukturerad och analytisk person som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är affärsmässig, drivande och har lätt för att kommunicera med olika målgrupper. Din förmåga att samarbeta och ta initiativ är avgörande för att lyckas i rollen.

Vad vi erbjuder digVi arbetar i en kreativ och utvecklande miljö där alla har en stor del eget ansvar och goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Som medarbetare på IVL blir du del av en arbetsplats som värdesätter mångfald, samarbete, innovation och engagemang. Här finns en härlig gemenskap med såväl idrottsklubb, konstförening, fester, pubar och andra aktiviteter. Vi sitter i aktivitetsbaserade lokaler. Hos IVL får du möjlighet att arbeta med ditt hållbarhetsengagemang på riktigt!
Välkommen med din ansökanAnsök med ditt CV genom att klicka på "Ansök här". Vi kommer att utvärdera ansökningar och intervjua kandidater löpande under ansökningsperioden så vänta inte med din ansökan.Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Miljöspecialist

Läs mer Jan 23
Varje dag under hela året spelar exploateringsförvaltningen en central roll i Göteborgs tillväxt och utveckling i nya bostadsområden, väg- och spårvägssträckor, broar, tunnlar, samtidigt som vi skapar förutsättningar för framtidens boende och näringsliv i egenskap av markägare. Förvaltningen arbetar också med att anskaffa och förvalta bostäder till hushåll som själva har svårt att ordna ett eget boende, samtidigt som vi arbetar aktivt med att få hemlösheten i Göteborg att upphöra till 2028.

Exploateringsförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningarna som finns i Göteborg Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv.

Besök gärna https://goteborg.se/wps/myportal/start/jobba-i-goteborgs-stad/vara-verksamheter/jobba-pa-eploateringsforvaltningen eller följ oss på Linkedin https://www.linkedin.com/company/exploateringsforvaltningen-goteborgs-stad/

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som har specialiserat dig inom miljöfrågor och vill vara med och driva dessa inom Exploateringsförvaltningens verksamhetsområde. Tillsammans arbetar vi för att uppnå stadens höga miljö- och klimatmål i utvecklingen av Göteborg.

Tjänsten är placerad på mark- och miljöenheten på Exploateringsförvaltningen. Du kommer att ingå i en enhet med cirka 15 kollegor med hög kompetens inom olika områden kopplat till mark- och miljöfrågor och du kommer att ha cirka 360 kollegor inom förvaltningen som tillsammans arbetar för at utveckla och bygga Göteborgs Stad. Vi anser det viktigt att hjälpas åt och med våra gemensamma kunskaper når vi längre.

Som miljöspecialist bidrar du med miljökompetens till hela förvaltningen. Du kommer att arbeta brett med miljöfrågor såsom markmiljö, vattenverksamhet och naturmiljö med mera. Arbetet är självständigt och innebär främst att vara specialiststöd till förvaltningens projektavdelningar för att säkerställa att förvaltningen uppfyller miljöbalkens krav och bidrar till att nå stadens mål inom miljö och klimat. Du kommer också att ha kontakt med tillsyns- och tillståndsmyndigheter och att delta i samarbeten inom Göteborgs Stad och med andra samarbetspartners såsom konsulter.

Arbetet inkluderar stöd och rådgivning till exempel vid framtagande och granskning av miljöplaner, anmälningar eller dispensansökningar, granskning av utredningar och åtgärdsförslag samt att stötta projekten vid upphandlingar av konsultutredningar och åtgärder. I rollen som miljöspecialist ingår också att delta i eller driva utvecklingsarbete inom miljöområdet. Det kan också vara aktuellt att hålla i interna utbildningar.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning inom miljö eller liknande, med goda kunskaper i miljölagstiftningen och flera års erfarenhet inom området. Det är meriterande om du har erfarenhet av kommunal, regional eller statlig samhällsplanering, samt om du har arbetat med miljöfrågor kopplade till bygg- och anläggningsverksamhet.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom miljöområdet med inriktning på entreprenad- och anläggningsverksamhet och/eller erfarenhet av vattenverksamhet och markmiljöfrågor. Erfarenhet av miljöfrågor kopplat till kemikalier, luft, buller eller klimatberäkningar är också meriterande. För att passa i rollen är det även viktigt att du har goda kunskaper inom Microsoft 365 och att du som söker har b-körkort.

Som person är det viktigt för oss att du har en helhetssyn, är strukturerad, lyhörd och analytisk, samt att du är kommunikativ och pedagogisk i både tal och skrift. Du ska kunna skapa effektiva resultat, både självständigt och i samarbete med andra.
Intervjuer i processen är inbokat den 28/2, 3/3 och 4/3 så hör gärna av dig om någon av dessa tider inte passar så kan vi kolla på andra tider redan nu.

Ser fram emot att läsa din ansökan!

ÖVRIGT
Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id/personbevis utfärdat av Skatteverket och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige.

Vi vill att exploateringsförvaltningen ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, uppfylla kraven i GDPR samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller brev.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings-, kandidatsöknings- och rekryteringsföretag samt försäljning av ytterligare annonser.

Ansök nu

Hållbarhetsstrateg

Läs mer Dec 19
White Arkitekter är ett av Skandinaviens ledande arkitektkontor. Vi arbetar med hållbar arkitektur, design och stadsutveckling i en internationell kontext för nuvarande och kommande generationer.

Vår mission är att, med arkitekturens kraft, driva omställningen till ett hållbart liv. Vår vision är att 2030 ska alla våra projekt vara formstarka och klimatneutrala. Vi är ett medarbetarägt arkitekturkollektiv som utgörs av cirka 600 medarbetare med närvaro i Sverige, Norge, Storbritannien, Tyskland, Kanada och Östafrika.




Välkommen till White! Vi är ett medarbetarägt företag som har legat i framkant av den hållbara samhällsutvecklingen i över 70 år. Vi har projekt över hela landet såväl som internationellt, och spännvidden är stor – från skolor och sjukhus till bostäder och kontor, från parker till stadsplaner, och allt däremellan! Vi drivs av en stor vilja och nyfikenhet, som hjälper oss att i varje projekt nå vårt mål om att skapa hållbar arkitektur.

Nu vill vi förstärka oss och söker dig som vår nya hållbarhetsstrateg till kontoret i Göteborg!

Erbjudande: HÅLLBARHETSSTRATEG - Rollen innebär att samordna och driva hållbarhetsfrågor från vision till konkreta lösningar, genom hela byggprocessen. Som hållbarhetssamordnare arbetar du direkt åt olika bygg- och fastighetsaktörer. Du driver hållbarhetsarbetet i bygg- och stadsutvecklingsprojekt genom att formulera relevanta mål, samordna projektgruppen och vara rådgivare genom hela processen. På så sätt säkerställer du att hållbarhetsmålen implementeras och förverkligas.

Rollen innebär även att bidra med specialistkompetens inom cirkulära lösningar och återbruk, klimatstyrning och klimatberäkningar, energi- och inneklimatfrågor samt att leda certifieringsarbete för till exempel BREEAM, LEED, Miljöbyggnad, WELL eller NollCO2.

Du arbetar även integrerat i kontorets projekt från tidiga skeden för att utveckla arkitektur, tekniska lösningar och funktion utifrån projektets hållbarhetsutmaningar, tillsammans med bland annat arkitekter och byggnadsingenjörer.

Vi är övertygade om att ingen klarar av att driva stor förändring på egen hand. Därför jobbar vi i nära samarbete med kunder, kollegor och samarbetspartner för att driva utvecklingen mot en mer hållbar framtid. Du kommer därmed att arbeta tillsammans med många av Whites olika kompetenser. Du ingår i kontorets hållbarhetsteam bestående av mycket erfarna specialister inom hållbarhetssamordning, certifieringar, dagsljus, cirkulära materialflöden, klimatstyrning, klimatanpassning, ekosystemtjänster med mera. Teamet har lång erfarenhet av att driva hållbarhetsfrågor i stora, komplexa projekt; allt från Sahlgrenska Life och Nya stationshuset i Göteborg till Panzi Hospital i DR Kongo. Hos oss får du stort stöd i våra erfarna kollegor, så att du fortsätter utvecklas och växa!

Din profil: Vi söker dig som är utbildad arkitekt, civil- eller högskoleingenjör.
Du har minst fem års arbetslivserfarenhet av hållbarhetsarbete i bygg- och fastighetssektorn.
Du har erfarenhet av att arbeta med certifieringssystem och att göra klimatberäkningar.
Du har goda i kunskaper i Officepaketet och InDesign.
Du är en god kommunikatör och trivs med att leda workshops, hålla föredrag och tala inför publik.
Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.
Som person är du strategisk, kreativ och vågar utmana projekten, men även noggrann och fokuserad. Du tar ansvar för att driva ditt arbete framåt, planera, prioritera och nå resultat.

Övrigt Utöver ett brett utbud av förmåner så erbjuds alla medarbetare möjlighet att köpa aktier för att bli delägare.  

Mer information Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev senast 19 januari. Vi har ingen möjlighet att hantera ansökningar via e-post.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Intenso Teknikrekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Intenso Teknikrekrytering AB .

Projektledare / Utvecklingsingenjör till Göteborg

Utvecklingsingenjör, maskin
Läs mer Jan 22
Projektledare / Utvecklingsingenjör till Göteborg
Har du passion för både teknisk innovation och projektledning? Vi söker en målinriktad projektledare/utvecklingsingenjör inom mekanik som vill vara med och driva framtidens lösningar inom läkemedels- och bioteknikindustrin.
Metenova är en ledande innovatör och tillverkare av magnetmixrar för läkemedels- och biotekniksanvändning. De tillhandahåller aseptisk och banbrytande blandningsteknik för kritiska applikationer.
Arbetsuppgifter
I rollen som projektledare/ utvecklingsingenjör ansvarar du för att driva genomförandet av utvecklingsprojekt. Du leder och styr projekten från början till slut, inklusive kalkylering, budget, tidsplan och dokumentation. Ditt arbete innefattar även konstruktion och utveckling av mekaniska system samt design och optimering av prototyper med fokus på hållbarhet, precision och användarvänlighet. Genom nära samarbete med tillverkare, säljare och kunder spelar du en viktig roll som supportperson för användningen av våra produkter. Genomförande av tester, analyser och utvärderingar för att säkerställa hög kvalitet och överensstämmelse med regelverk ingår också i tjänsten.


Vad har Gustav Larsson, projektledare, att säga om tjänsten och företaget?
"Jag sökte tjänsten på Metenova för fyra år sedan då tjänsten lät rolig och det var ett litet bolag där jag kan vara med i projekt från början till slut. Jag jobbade inom maskinteknik och produktutveckling tidigare men tyckte det kändes spännande med medtech och att prova något nytt. Dessutom hade jag en vän som jobbade här som tyckte att det var en kul arbetsplats.
Jag tror att många av oss här känner en sorts stolthet av att jobba med något som bidrar till något bra. Jag personligen tycker starten av nya projekt är allra roligast, när man inte riktigt vet hur man ska lösa ett problem och alla lösningar är tillåtna.
Att arbeta på Metenova är riktigt kul och det är alltid något nytt på gång. Då vi inte är ett så stort bolag blir det att alla känner alla och vi hittar ofta på mycket kul saker tillsammans. Allt från fredagsträning till AW och skidresor. Det är en väldigt bra stämning här!"


Din profil
För att lyckas i rollen som projektledare / utvecklingsingenjör ser vi att du är kommunikativ och har lätt att ta till dig ny teknik. Som person är du en flexibel och prestigelös lagspelare som alltid sätter kunden i fokus.
Vidare ser vi att du har:
Ingenjörsutbildning inom mekanik
Erfarenhet som konstruktör med god kompetens inom tillverkningsprocesser, som t.ex. svarvning, fräsning, formsprutning
Goda kunskaper i SolidWorks eller liknande CAD program
Meriterande om du har erfarenhet av att driva projekt
Svenska och engelska i tal och skrift



Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Josefine Petersson, 0702-50 14 29, och Cassandra Åkerblad, 0720-70 89 70, på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Metenova är en ledande innovatör och tillverkare av magnetblandare för läkemedels- och bioteknik. Vi tillhandahåller aseptisk banbrytande blandningsteknik för kritiska applikationer.

Ansök nu

Projektingenjör Konstruktion till Göteborg

Civilingenjör, konstruktion, maskin
Läs mer Dec 20
Projektingenjör Konstruktion till Göteborg
Busch Vakuumteknik AB söker en projektingenjör inom systemkonstruktion och projektledning!
Hos oss får du möjlighet att bli expert på kundanpassade vakuumlösningar. Du får en roll i ett växande företag som satsar på innovation och samarbete, och chansen att arbeta med ett brett spektrum av svenska industriföretag och deras behov.
Det som gör oss speciella är vår unika expertis inom ett område som finns närvarande i nästan all industri. Vi arbetar integrerat med våra kunder och hjälper dem att förbättra och effektivisera sin produktion, vilket ger oss en djup förståelse för deras behov och utmaningar.
Arbetsuppgifter
Som projektingenjör och konstruktör inom hos Busch Vakuumteknik AB har du en nyckelroll i att utveckla och implementera kundanpassade vakuumsystem. I rollen leder du projekt från start till slut och säkerställer att alla tekniska och tidsmässiga krav uppfylls.
Ditt ansvarsområde är främst att utarbeta konstruktionsunderlag baserat på kravspecifikationer, inklusive ritningar, P&ID;, logikschema och materialspecifikationer. Dina arbetsuppgifter omfattar även att analysera kundens behov och föreslå lämpliga lösningar, genomföra dimensionerande beräkningar av vakuumsystem, samt tillämpa gällande lagar och förordningar som maskindirektiv och tryckkärlsdirektiv.
Säkerställa leverans av kundanpassade vakuumsystem enligt tidplan, kostnadskalkyl och leveranstid
Sammanställa och planera pågående projekt och ordrar
Utarbeta teknisk funktionsbeskrivning,
Utarbeta teknisk dokumentation
Analysera och välja leverantörer av komponenter, samt inköp av dessa
Dokumentera genomförda projekt



Vad har Robert Gårlin, Vacuum Systems Manager, att säga om företaget?
"Busch arbetar hållbart och växer dynamiskt. Vi är anslutna till kollektivavtal och har en sund personalpolicy. Våra ägare värnar om att medarbetarna ska trivas och även om det är ett globalt bolag så visar våra ägare ett personligt engagemang. Varje anställd tilldelas ansvar och kan påverka sin och bolagets utveckling.
Busch arbetar med ständiga förbättringar där eventuella misstag ses som möjlighet att lära och utvecklas. Det finns en positiv framtidstro och mål om att fortsätt vara världsledande kring kunskap och lösningar som levereras till våra kunder. Det finns en fantastik möjlighet att utveckla vår avdelning och bolaget i stort i Sverige."


Några ord från Jonas Wessberg, System Engineer.
"Vi är en nära grupp som jobbar tillsammans och stöttar upp där det behövs. Det är spännande att få vara med och hjälpa och skapa lösningar till kundernas problem. Mycket går att lösa på flera sätt så det gäller att förstå kundens behov och problem och utifrån det hitta rätt lösning. "


Din profil
Till rollen som projektingenjör söker vi dig som är noggrann och strukturerad, med förmågan att planera och prioritera ditt arbete effektivt samtidigt som du har ett öga för detaljer och kvalitet.
Gymnasial eller eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning
Mycket god datavana inom CAD samt god vana inom Office 365
God teknisk förståelse inom mekanik och elektronik
Erfarenhet av mekanisk konstruktion
Meriterande med erfarenheter inom vakuumteknik och termodynamik
Svenska och engelska i både tal och skrift



Personliga egenskaper
Som person är du både självständig och samarbetsinriktad. Du driver dina uppgifter framåt på egen hand, men värdesätter också nära samarbete med kollegorna i vårt sammansvetsade team. Dessutom är du kommunikativ och professionell, med en förståelse för vikten av tydlig dialog med såväl kollegor som kunder.
Kontakt och ansökan
För frågor om tjänsten kontakta Robert Gårlin, Vacuum Systems Manager, på robert.garlin@busch.se
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Busch Group är världsledande inom vakuumlösningar. Vi erbjuder förstklassiga nyckelfärdiga lösningar, exceptionell service och högkvalitativa produkter, för alla tänkbara tillämpningar och branscher. Busch Group är ett familjeföretag som drivs av familjen Busch. Mer än 8 000 anställda i 44 länder över hela världen arbetar för koncernen. Sedan starten för mer än 60 år sedan har Busch sitt huvudkontor i Maulburg, Tyskland. Idag tillverkar Busch-koncernen produkter i sina 19 egna produktionsanläggningar samt kundanpassade lösningar lokalt, alltid nära sina kunder för snabb leverans över hela världen.
Våra tre huvudvarumärken är Busch Vacuum Solutions, Pfeiffer Vacuum+Fab Solutions och centrotherm clean solutions. Busch Vacuum Solutions är standarden för många olika branscher, till exempel livsmedelsförpackningar, kemikalier och plast. Pfeiffer Vacuum+Fab Solutions levererar klassledande lösningar skräddarsydda för halvledare, analys, forskning och olika andra tillämpningar. Centrotherm Clean Solutions erbjuder hållbara gasreningssystem designade för halvledarmarknaden. Engagerad för en ren miljö. Läs mer här: https://www.buschgroup.com/en/

Ansök nu

Elkonstruktör till Göteborg

Elkonstruktör
Läs mer Dec 19
Elkonstruktör till Göteborg
Vill du vara en del av ett internationellt och innovativt företag som ligger i framkant inom avancerad mätteknik? Vi söker nu en elkonstruktör till vårt team i Göteborg – en roll där du är med och säkerställer kvalitets- och processkontroll för kunder inom en mängd olika industrier.
Om rollen
Som elkonstruktör hos oss på LIMAB AB får du möjlighet att arbeta med beröringsfri mätutrustning baserad på laserteknologi, lösningar som används för kvalitets- och processkontroll av ledande industrier världen över. Över 90 % av vår försäljning består av export och vi har en spännande tillväxtresa framför oss.
Som elkonstruktör hos oss får du en varierad roll där du kombinerar konstruktionsarbete med praktiska inslag. Du arbetar med allt från mindre anpassningar till nykonstruktion och kundanpassningar för att förbättra och utveckla våra system. Arbetet inkluderar komponentval och elmontage av våra kompletta system som skickas ut till kunder världen över.
Arbetsuppgifter
Elkonstruktion av våra system, både nykonstruktion och kundanpassningar
Stötta teamet med byggnation av elskåp
Elmontage i våra färdiga system
Val och standardisering av högkvalitativa komponenter
Driftsättning och kundbesök kan förekomma





Vad har Robert Wiik, Chef System Development, att säga om tjänsten och företaget?
"Vi håller på att göra en resa från det lilla bolaget till ett större, vilket tillför utmaningar, men framför allt har vi alla har chansen att göra företaget till det vi vill. Vi är också i tagen att göra större satsningar på R&D med ny teknik vilket alla ser fram emot. Frihet under ansvar är ett motto som jag vill framföra i min grupp.
De främsta fördelarna med LIMAB är variationen, de internationella kontakterna, kollegorna, korta beslutsvägar och en avslappnad stämning samtidigt som det är mycket att göra. Det finns också en stor respekt för det privata livet och att det måste fungera. "


Profil
Några års arbetslivserfarenhet av elkonstruktion
Eftergymnasial utbildning inom elkonstruktion/automation
Kunskap av ELPROCAD
Förståelse för styr- och reglerteknik
God kunskap i engelska i både tal och skrift
Meriterande med kunskap i standarder för elsäkerhet (CE, LVD)

Du är en initiativrik lagspelare som älskar att hitta lösningar på tekniska utmaningar. Du har ett praktiskt handlag och trivs med att omsätta idéer till konkreta resultat. Kundfokus och hög kvalitet genomsyrar allt du gör.
Vi erbjuder
Som elkonstruktör hos oss på LIMAB blir du en del av ett växande företag med stark teamkänsla och ett internationellt fokus. Här får du arbeta med innovativa lösningar som gör skillnad inom flera branscher, inklusive stål, trä och byggmaterial. Från vårt huvudkontor och vår produktion i Göteborg samarbetar vi med kunder över hela världen och erbjuder en arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas och bidra till vår framgång.


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Josefine Petersson, 0702-501429? och Malou Magnusson, 0707-588745 på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!


Om Limab AB
Sedan starten 1979 har LIMAB AB varit en ledande aktör inom icke-kontaktmätningssystem. Kunderna finns i flera branscher och erbjuder ett brett utbud av mätlösningar för applikationer inom stålindustrin, träbaserad panel- och gipsskivor, sågverk och vägprofilering. LIMAB erbjuder skräddarsydda lösningar för kvalitets- och processkontroll.

Ansök nu

Sales support / innesäljare

Innesäljare
Läs mer Dec 16
Vår filosofi kallar vi Euromekanismen. Den handlar om vårt sätt att vara och agera mot kunder, partners och varandra internt på företaget. Vår filosofi innebär också att kunna och vilja hjälpa till med bra lösningar baserade på produkter i världsklass. Genom att vara partners med några av de bästa tillverkarna på marknaden och med vårt team av hjälpsamma människor med rätt kompetens växer vi tillsammans.
Vi söker nu en
Sales support / innesäljare
Till Göteborg
På Euromekanik är vi starka inom tekniska lösningar för processindustrin i Sverige. Vi samarbetar med internationella tillverkare och agerar som distributör och systemintegratör. Med vår långa erfarenhet och världsledande leverantörer i ryggen hjälper vi våra kunder till en mer energieffektiv och säker process.
Euromekanik ligger i det trivsamma området Marieholm, bara ett stenkast från centrala Göteborg. I fräscha, nya och ljusa lokaler sitter vi tillsammans i öppna landskap, där det aldrig är långt till närmsta kollega. Detta bidrar till den hjälpsamma och härliga sammanhållning som vi har. Att trivas på jobbet är väldigt viktigt för oss.
Vi erbjuder
Som Sales Support / innesäljare hos oss har du möjlighet att vara en del av den gröna omställningen, exempelvis genom att hjälpa våra kunder inom svensk processindustri att bli mer hållbar.
Vi är ett bolag som tar vår kunskap och hjälpsamhet till nästa nivå och som älskar att ge våra medarbetare utrymme att växa med uppgiften. Vi eftersträvar bra balans mellan jobb och fritid genom att vara flexibla när det kommer till arbetsplats och -tider. Självklart har vi även ett modernt hälso- och försäkringsprogram för våra anställda.




Vad har Kristoffer Persson, Account Manager, att säga om hur det är att jobba på Euromekanik?
"Jag trivs väldigt bra, både med mina underbara kollegor och företagets filosofi; frihet under ansvar. Vi har en väldigt bra stämning i vårt team.
Det som lockade mig var att Euromekanik har ett väldigt brett sortiment av produkter. De största fördelarna för mig är att det alltid finns något nytt att lära sig och man har väldigt stor frihet i att bestämma vad man vill göra, t.ex. om man hittar en ny produkt som man tror skulle passa i vårt sortiment och vill arbeta in den eller om man vill ha stor kundkontakt genom att besöka många kunder."




Arbetsuppgifter
Som Sales Support / innesäljare kommer du att ingå i vårt ena säljteam med inriktning process och arbeta i nära samarbete med våra kundansvariga säljare, samt med orderteamet. Tjänsten syftar till att stödja försäljningen för våra kunder inom processindustrin genom att bl.a. ha det administrativa och tekniska ansvaret för en eller flera agenturer.
Detta kan innebära:
Stödja våra kundansvariga säljare
Utforma offerter
Dimensionering av produkter
Dokumentationshantering
Teknisk rådgivning till kunder
Vara länken mellan kund och leverantör i tekniska och kommersiella frågor

Om dig
För att passa i rollen som Sales Support / innesäljare ser vi helst att du har en teknisk bakgrund med stark administrativ förmåga och du kan hålla många parallella uppgifter igång samtidigt. Som person är du social, driven, målinriktad och bra på att få saker slutförda. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Kontakt
För ytterligare information om tjänsten kontakta:
Mikaela Flodin, Teamledare Process, på 031- 780 56 17.
Erik Ottensson, Teamledare Sales, på 031- 780 56 24.
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast, då urvalet sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Om företaget
Euromekanik AB erbjuder sedan 1974 produkter och lösningar för svensk gas-, ånga- och processindustri. Vår uppgift att hjälpa kunderna att sätta samman rätt funktionslösning utifrån deras behov. Det kan handla om en enskild produkt, en serie av produkter eller ett helt system ofta i komplicerade processer. Utgångspunkten är alltid att kunden skall få ut maximal effekt ur sin investering, såväl tekniskt som kommersiellt. Vi är idag 38 anställda och har vårt kontor i Marieholm, nära Gamlestaden i Göteborg. Vi är inne i en spännande resa där vi bidrar till klimat- och energiomställning och vi ständigt letar efter duktiga medarbetare. Är du en av dem?
Läs mer om oss på?www.euromekanik.se

Ansök nu

Serviceingenjör till LIMAB AB

Serviceingenjör, elektronik
Läs mer Dec 10
Serviceingenjör till LIMAB AB
En värld av mätteknik!
Vill du jobba i en internationell miljö, resa världen över och arbeta med avancerad mätteknik? Hos LIMAB AB får du chansen att göra just det!
Vi söker nu en serviceingenjör till vårt team i Göteborg – en roll där du är med och säkerställer kvalitets- och processkontroll för kunder inom en mängd olika industrier.


Vad har Fredrik Berndtsson, servicechef, att säga om företaget?
"Vi vill få LIMAB att gå från det lilla familjeföretag det en gång var till att ta steget till en större organisation. Vi har redan sett en stor ökning i omsättning och framtidsvisionen är att få en organisation som fungerar bra i en större skala.
Vi jobbar ständigt med att utveckla LIMAB, detta gäller även arbetsplatsen. Vi har många moderna arbetssätt som gör vardagen lättare att få ihop.
LIMAB är en varierad arbetsplats med trevliga kollegor där det finns stort utrymme för att växa och utvecklas i sin roll. LIMAB tror på frihet under ansvar. Vi är noga med att alla skall trivas och må bra när man jobbar."
?
Dina arbetsuppgifter
Som serviceingenjör hos LIMAB AB arbetar du med driftsättning, service, support och utbildning av våra avancerade mätsystem. Våra system används inom flera affärsområden och installeras globalt, vilket innebär att tjänsten inkluderar resor både inom Sverige och internationellt.
Driftsätta, serva och supportera våra mät- och systemlösningar globalt hos våra kunder
Utbildning till kunder i hur man använder våra mätsystem på bästa sätt
Utföra teknisk support och reparationer från vårt kontor i Göteborg
Arbeta med systembyggnation och kalibrering av mätsystem
Vara en nyckelperson i kundprojekt, där du koordinerar och samarbetar med både kunder och interna projektledare



Några ord från Anders Jakobsson, Project Manager
"Här på LIMAB är det ett öppet, fritt klimat, med trevlig personal. Vi har en bra stämning, där alla hjälper alla."

Din profil
För rollen som serviceingenjör söker vi dig som är tekniskt kunnig, lösningsorienterad och flexibel. Du har erfarenhet från producerande industri och är redo att ta dig an varierande uppgifter – från finmekanik, el till digital kommunikation och felsökning. Som person är du serviceinriktad och trivs med att arbeta självständigt. Du trivs med att lösa problem och skapa goda kundrelationer.
Mycket god förståelse för finmekanik och el
Goda kunskaper i digital kommunikation
Erfarenhet från producerande industri
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet av mätteknik och automation
Kunskaper i programmering (Windows) och protokoll som TCP/IP, ModBus eller OPC
Tidigare erfarenhet från marina miljöer eller drift- och underhållsroller



Vad har Kimmo Luiro, serviceingenjör, att säga om företaget?
"När jag sökte mig till LIMAB var det kombinationen av resor och de olika arbetsuppgifterna som lockade. Mitt arbete är väldigt omväxlande, en dag sitter du på kontoret, framför datorn och skriver offerter, nästa dag kryper du och klättrar ute på ett sågverk.
Stämningen här är trevlig, jag har hjälpsamma medarbetare, stark teamkänsla och man har frihet under ansvar."


Vi erbjuder
Du får en utvecklande och internationell arbetsmiljö samt möjligheten att ständigt lära dig nya saker och växa i din roll som serviceingenjör.
Hos LIMAB blir du del av ett framgångsrikt företag med en stark tillväxt, där din insats bidrar direkt till vår fortsatta framgång. Vi har kontor och produktion i Göteborg och samarbetar med kunder över hela världen inom stål, trä och byggmaterialindustrin.


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Josefine Petersson, 0702-501429? och Malou Magnusson, 0707-588745 på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!


Om Limab AB
Sedan starten 1979 har LIMAB AB varit en ledande aktör inom icke-kontaktmätningssystem. Kunderna finns i flera branscher och erbjuder ett brett utbud av mätlösningar för applikationer inom stålindustrin, träbaserad panel- och gipsskivor, sågverk och vägprofilering. LIMAB erbjuder skräddarsydda lösningar för kvalitets- och processkontroll.

Ansök nu

Utvecklare till Acoem i Mölndal

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Dec 10
Utvecklare till Acoem i Mölndal
Har du ett starkt intresse för programmering och teknik? Vill du verka i en flexibel organisation där din insats gör skillnad? Då kan tjänsten som utvecklare hos Acoem vara rätt för dig!
Som utvecklare hos Acoem AB får du möjlighet att jobba brett med spännande teknik på ett mindre företag som präglas av stark utveckling, teknisk kunskap och professionalism. Företaget har utvecklat innovativa och användarvänliga laserbaserade mätsystem i över 30 år.
Acoem erbjuder innovativa verktyg som axeluppriktningsverktyg och underhållssystem för att hjälpa företag att balansera miljöansvar och ökad effektivitet. Deras skräddarsydda lösningar optimerar produktionen och minskar miljöpåverkan hos kunderna.
Om rollen
Du blir en del av ett utvecklingsteam som leds av CTO. Teamet har kompetens och kunskaper inom inbyggda system, elektronik, mekanik, sensorer och mätteknik. Mjukvarukompetens finns inom användargränssnitt, 3D baserad app-utveckling och sensornära kommunikation, t.ex. Bluetooth.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att utveckla mobila appar (Android och iOS) till mätsystem och inbyggda system. Teamet jobbar med agil utveckling till stor del i plattformsoberoende utvecklingsverktyg, framför allt Unity.


Vad har Peter Strömberg, CTO, att säga om tjänsten och företaget?
"Hos oss får du jobba i ett mindre bolag men ändå inom en global koncern. Du får jobba i små tekniköverskridande grupper där din insats gör en skillnad för produkterna och företaget, du får jobba med den senaste tekniken och nära kunder för att skapa en fantastik användarupplevelse.
För denna roll är det bra om du tycker om att jobba i ett litet team där alla kan påverka och får förståelse för helhetsbilden, du är ödmjuk och kan lyssna på andras idéer samtidigt som du är driven och självgående och kan ta eget ansvar inom ditt område. Vi är ett litet bolag som lyssnar på vår viktigaste tillgång, våra medarbetare. Vi har ett öppet klimat där alla får komma till tals "


Om dig
Du har en teknikrelaterad examen från högskola/universitet och flera års erfarenhet av agil mjukvaruutveckling i mobilappar och gärna erfarenhet av inbyggda system.
Exempel på tekniker som du kommer att jobba med som utvecklare:
Android Studio och/eller X-Code
Java, Kotlin och/eller Swift, Objective-C
Programmering i C/C#

Acoem söker dig som trivs med att arbeta i team och som är initiativrik, strukturerad och analytisk. Vi förutsätter att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.


Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Tina Kervall, 0720-762334, på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Om Acoem
Acoem AB (i våra medier Acoem Sweden) har utvecklat innovativa och användarvänliga laserbaserade mätsystem i över 30 år. Företaget, med runt 45 anställda och kontor i Mölndal, hjälper sina kunder inom industri och miljö att fatta rätt beslut och vidta rätt åtgärder genom att säkerställa produktivitet och tillförlitlighet av industriella maskiner och förhindra buller- och vibrationsföroreningar.
ACOEM AB är en del av Acoem Group som arbetar för hållbarhet och effektivitet. Acoem erbjuder innovativa verktyg och underhållssystem för att hjälpa företag att balansera miljöansvar och ökad effektivitet. Våra skräddarsydda lösningar optimerar produktionen och minskar miljöpåverkan.
Med huvudkontor i Limonest, Frankrike, arbetar våra 900+ anställda på 28 kontor, 8 tillverkningsanläggningar och 5 forsknings och utvecklingscenter i 11 länder för att tillhandahålla pålitliga mätsystem för kunder över hela världen. Tillsammans skapar vi en bättre framtid.
Läs mer på https://www.acoemgroup.com och www.acoemgroup.com.

Ansök nu