Göteborg: Kundmottagare och administratör – Västra Frölunda

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundmottagare och administratör – Västra Frölunda i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-26 // Varaktighet: Heltid

Dina arbetsuppgifter
Vår kund söker en engagerad individ för att hantera kundmottagning och allmän administration. Du kommer vara den första kontaktpersonen för deras servicekunder och ansvara för att besvara frågor, lägga serviceordrar och utföra administrativa uppgifter.

Beskrivning av tjänsten:
• Ta emot inkommande ärenden från kunder och hantera dem effektivt.
• Besvara frågor och ge kundsupport, främst via telefon.
• Lägga serviceordrar och utföra administrativa uppgifter.
• Prioritera och hantera ärenden dagligen.
• Säkerställa korrekt registrering av avtal och kunddata i vårt affärssystem.

Kravspecifikation:
• 2-3 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen eller liknande område.
• God administrativ förmåga och strukturerat arbetssätt.
• Hög servicenivå och förmåga att skapa goda relationer med kunder.
• Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmåga.
• Självgående och ansvarstagande.

Tillträde och ansökan
Start: 12 maj, 2024
Slut: 31 januari, 2025
Längd: 8 månader
Ort: Jönköping eller Västra Frölunda
Kontaktperson: +46 790 06 27 11

Urval och intervjuer sker löpande!

Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Orderadministratör

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Orderadministratör.

Säljsupport / administratör

Läs mer Apr 24
Säljsupport / administratör till Göteborg / Jonsered
Vi söker nu en säljsupport / administratör till vårt kontor i Jonsered. Med våra totalt sex anställda i Sverige är vi det lilla familjära bolaget, men med ett stort moderbolag i ryggen. Vi är nu inne i ett expansivt skede där våra satsningar på långsiktiga samarbeten och nya marknader ger väldigt spännande resultat. Vi behöver därför stärka upp vårt team med en duktig och driven person som vill vara med på vår resa framåt när vår nuvarande kollega går vidare.
Turck tillhandahåller effektiva automationssystem med IoT lösningar inom produktion, logistik och processindustri. Med hjälp av avancerad teknik och innovation hjälper vi våra kunder med digitalisering av sina processer och logistiklösningar.
Arbetsuppgifter
Som säljsupport / administratör kommer du bli en viktig del av vår organisation och hantera både interna och externa kontakter. Du supporterar dina kollegor och har hand om kundorder, leveransbevakning och uppdateringar av produkter i vårt affärssystem. Tjänsten kommer till viss del att kunna anpassas efter dig som individ, utefter dina kunskaper och färdigheter.
Din bakgrund
Till rollen som säljsupport / administratör söker vi en mångsidig person som kan ansvara för och initiera såväl stora som små uppgifter. Arbetsuppgifterna kräver att du är noggrann och strukturerad med god planerings- och organisationsförmåga. Vidare har du ett flexibelt arbetssätt samt en god förmåga att ta egna initiativ.
Stort tekniskt intresse
Erfarenhet av servicerelaterade och/eller koordinerande yrken
Goda kunskaper av att ha arbetat i SAP och gärna Microsoft Dynamics Navision
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat



Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att rätt person för jobbet som säljsupport / administratör har lätt för att samarbeta, är strukturerad och har förmåga att fokusera på rätt saker, stort som smått. Vidare ser vi att du har god känsla för service och en vilja att ta ansvar. För att lyckas i rollen bör du ha ett analytiskt tänkande, vara social, utåtriktad och ha lätt att kommunicera med kunder och kollegor.
Vi erbjuder
Ett varierande arbete i ett multinationellt och stabilt företag där vi har fokus på kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar mot gemensamma mål och du kommer få stöttande och engagerade kollegor. Du erbjuds en bred och stimulerande roll, där du kommer att få lära dig mycket, en roll som aldrig blir monoton.
Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringskonsult Josefine Petersson, 0702-501429, och Maria Ahlén, 0708-490288, på Intenso Teknikrekrytering.
Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt.
Välkommen med din ansökan!


Om företaget
Turck är en av de ledande tillverkarna inom industriell automation. Med cirka 4.700 anställda i över 30 dotterbolag samt säljpartners i ytterligare 60 länder är vi alltid nära dig. Tack vare våra digitala lösningar för effektiva automationssystem är vi en av pionjärerna inom Industry 4.0 och IIoT.

Ansök nu

Orderhanterare i Monitor

Läs mer Dec 17
För kunds uppdrag söker vi nu efter en person med god kunskap i Monitor som skall fungera som orderhanterare för en industri i Partille.
Tjänsten är ett vikariat och du blir anställd av oss på WRKFRC Bemanning.
Omgående tillsättning, start efter nyår.

Ansök nu

Administratör med försäljningsansvar

Läs mer Apr 22
Vårt dotterbolag söker nu en ny medarbetare! Till vårt dotterbolag Fruktproffsen i Norden AB söker vi nu en person som kan tackla en bred tjänst. För att lyckas i denna tjänsten tror vi att du är:
Orädd
Social
Driven
Lösningsorienterad
Teknisk



Fruktproffsen i Norden AB är ett företag som levererar fruktkorgar, presentkorgar, kaffe, Te med mera till företag via en abonnemangstjänst.
Arbetsuppgifter;


Administration
Kontakt med leverantörer
Inköp
leverans
kvalitè
Försäljning
Marknadsföring



Lön: 28 000 / månaden
Heltid: 100%
Utgångspunkt: Exportgatan 57B
Arbetstider enligt ök.

Ansök nu

Orderaministratör till företag inom Supply Chain

Läs mer Apr 8
Letar du efter ett administrativt arbete med start omgående? Har du en vana av att hantera ordrar och administration och besitter ett intresse för logistik och/eller ekonomi? Är du tillgänglig kommande 4 månader så är detta tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en administratör för ett föräldrarvikariat på 4 månader till välkänt bolag i Mölndal. Start förväntas vara omgående då behovet pågår till och med augusti. Detta uppdrag lämpar sig för dig som är en strukturerad person som uppskattar att ha många bollar i luften samtidigt. Du kommer bli del av ett mindre team på 3 personer där ni tillsammans arbetar för att nå företagets uppsatta mål.

Onboarding och upplärning kommer ske på plats på ett av företagets kontor som ligger i Mölndal. Här kommer du få sitta tillsammans med dina kollegor och både teoretiskt och praktiskt lära dig de förväntade arbetsuppgifterna. Då starten är omgående ser vi att du som söker inte har uppsägningstid längre än 2 veckor.

Du erbjuds
- Chansen att börja arbeta omgående och säkra upp arbete på heltid i sommar
- Möjlighet att få erfarenhet inom välkänt bolag inom Supply Chain

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Orderhantering
* Fakturahantering
* Administration kring kunders profiler i affärssystemet
* Supportera säljorganisationen med övrig administration


VI SÖKER DIG SOM
- Har en godkänd eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik
- Talar och skriver svenska & engelska flytande
- Har goda kunskaper i Office-paketet, inklusive Excel
- Är tillgänglig hela utlysta perioden (april-augusti)
- Har vana av att arbeta administrativt

Det är meriterande om du har
- Arbetat med orderhantering sedan tidigare
- Arbetat inom logistik eller med fakturor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Administratör med försäljningsansvar

Läs mer Apr 7
Vårt dotterbolag söker nu en ny medarbetare! Till vårt dotterbolag Fruktproffsen i Norden AB söker vi nu en person som kan tackla en bred tjänst. För att lyckas i denna tjänsten tror vi att du är:
Orädd
Social
Driven
Lösningsorienterad
Teknisk



Fruktproffsen i Norden AB är ett företag som levererar fruktkorgar, presentkorgar, kaffe, Te med mera till företag via en abonnemangstjänst.
Arbetsuppgifter;


Administration
Kontakt med leverantörer
Inköp
leverans
kvalitè
Försäljning
Marknadsföring



Lön: 28 000 / månaden
Heltid: 100%
Utgångspunkt: Exportgatan 57B
Arbetstider enligt ök.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Sway Sourcing Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Sway Sourcing Sweden AB .

Collection Accounts Receivables Accountant - Gothenburg

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 25
Nytt
We are currently seeking a Collection AR Accountant on behalf of our client. The Collection Accounts Receivable Accountant plays a vital role in managing overdue receivables. The key responsibility is to ensure that payments from B2B clients are collected accurately and on time. Additionally, the role supports the Floor plan financing process by supplying partner banks with essential invoicing details.
Department: Treasury & Accounts Receivable
Reports to: AR Team Lead
Key Responsibilities:
• Reach out to B2B customers with overdue payments via phone and email • Monitor and manage receivables ageing reports • Address and resolve customer concerns and payment disputes • Enhance and optimize the collection and dunning processes • Provide invoice-related data to partner banks • Track and follow up on collections within the Floor plan financing workflow • Work closely with business units and AR colleagues on relevant matters • Contribute to ongoing process improvements and change initiatives within AR • Assist with maintaining up-to-date documentation of AR activities
Requirements:
• Bachelor's degree, equivalent qualification, or relevant work experience • Professional proficiency in English (written and spoken) • Experience working with SAP systems Personal Qualities: • Strong communication abilities • Solution-oriented mindset with a proactive approach • Skilled in customer relations and handling sensitive matters • Ability to perform well under pressure
Application & Start Date:
Start Date: As soon as possible End Date: December 31, 2025 Workload: Full-time, 100% Location: Gothenburg Remote/Onsite: Fully onsite Application Deadline: April 29, 2025 Contact Person: 0790 062 711 Selections and interviews are ongoing!
Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in matching the right talent with the right company – quickly and efficiently. Our core focus areas are Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also have the broad expertise and flexibility needed to deliver tailored recruitment solutions across all industries.
Although we are a relatively new player, we have already earned the trust of many of Sweden’s largest companies and operate both nationally and internationally. With offices in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us the obvious partner for companies looking to stay ahead in their recruitment.

Ansök nu

P2P/AP Redovisningsekonom - Göteborg

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 25
Nytt
Till en av våra kunder inom industrisektorn söker vi nu en P2P Accountant / AP Accountant för ett spännande uppdrag i en internationell miljö.
I kundens P2P-team arbetar idag 22 medarbetare uppdelade i tre mindre grupper med olika fokusområden: fakturahantering, troubleshooting och betalningar. Teamet hanterar leverantörsreskontra och arbetar i flera olika ekonomisystem, bland annat SAP S/4HANA, SAP R3, Odoo, Erpnext och M3, beroende på enhetens behov. Gruppen ansvarar för att stötta AP-processer i Sverige, Norge, Danmark, Storbritannien, Finland och Nederländerna.
Detta är en möjlighet att bli en del av ett globalt företag med stark lokal förankring, där du får arbeta i ett erfaret och sammansvetsat team som driver effektivitet och kvalitet inom leverantörsreskontra. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter:
• Hantera och registrera leverantörsfakturor för de aktuella enheterna. • Vara ansvarig för att besvara förfrågningar inom leverantörsreskontra (AP). • Ansvara för bokslut och rapportering kopplat till AP-processen. • Säkerställa avstämning och uppföljning av GR/IR-poster (goods receipt/invoice receipt). • Ansvara för att underhålla och uppdatera leverantörsregister enligt interna riktlinjer. • Ha nära samarbete med både interna och externa intressenter. • Arbeta enligt företagets interna kontrollkrav och processer. • Ansvara för att hantera och genomföra utbetalningar. • Skapa betalningsförslag och följa upp att betalningar genomförs korrekt. • Besvara frågor från både verksamheten och leverantörer. • Följa upp och hantera processförbättringsinitiativ (PIs). • Bidra till standardisering och harmonisering av arbetsprocesser. • Stötta teamet i dess backup-struktur, vilket innebär att hjälpa till där det behövs för att säkerställa kontinuitet. Krav: • Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra (AP). • 3–5 års universitetsstudier inom ekonomi eller liknande område. • Tidigare vana av att arbeta i ekonomisystem samt MS Office; erfarenhet av SAP är meriterande. • Goda samarbets- och lagarbetsförmågor. • Erfarenhet av arbete i ett centralt finance service center ses som en fördel. • Förmåga att arbeta effektivt i multikulturella och globala team. • Problemlösningsorienterad och trivs med att hantera utmaningar. • Har förmågan och viljan att ifrågasätta och förbättra befintliga arbetssätt för att säkerställa korrekt redovisning och utveckla processer. • Flytande i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vänligen skicka in ditt CV på engelska. Tillträde och ansökan: Startdatum: 05 maj 2025 Slutdatum: 16 mar 2026 Sista ansökningsdagen: 29 apr 2025 Distansarbete: 25% Ort: Göteborg Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

???? Talent Acquisition Specialist – Göteborg

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 24
Är du en vass rekryterare med skarp näsa för talang och sugen på att jobba i en internationell miljö där du verkligen gör skillnad? Då är det här giget för dig! Vi letar efter en senior Talent Acquisition Specialist till ett längre konsultuppdrag i Göteborg – ett uppdrag där du får jobba nära ledningen och sätta ditt avtryck i företagets globala tillväxtresa
  Senior roll inom global rekrytering Start: Juni 2025
Vad du kommer att göra:I din roll som nyckelperson i vårt TA-team kommer du att:
Vara rådgivande partner till chefer inom flera globala funktioner Äga hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till signering Säkerställa en inkluderande och kvalitativ rekryteringsupplevelse Bygga talangpooler och nätverk – både lokalt och globalt Jobba datadrivet och bidra till smartare arbetssätt och bättre resultat
Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av helhetsrekrytering – inklusive headhunting Är van vid att jobba med komplexa roller på medior till senior nivå Trivs i internationella och matrisstyrda organisationer Talar och skriver flytande svenska och engelska Är affärsdriven, lösningsorienterad och konsultativ i din approach
Vem är du?Du är självgående, strukturerad och har en fantastisk förmåga att driva flera processer samtidigt – utan att tappa fokus. Du är lyhörd men tydlig och har lätt för att skapa förtroende hos både kandidater och chefer. En riktig people person med skarp fingertoppskänsla!
Om uppdraget: Start: 2 juni 2025 Längd: T.o.m. 28 februari 2026 Omfattning: Heltid Placering: På plats i Göteborg Distansarbete: Ej möjligt
Låter det som dig?Skicka in din ansökan redan idag Vi intervjuar löpande – så vänta inte!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Senior Rekryterare - Göteborg

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 23
Vi söker en erfaren och strategisk rekryteringsspecialist för att driva och optimera rekryteringsinsatser för vår kunds globala företagsfunktioner. I denna roll kommer du att arbeta nära avdelningschefer för att identifiera och rekrytera exceptionell talang i en snabb och internationell miljö. Dina ansvarsområden kommer att inkludera:
• Fungera som rådgivare inom rekrytering och strategisk partner till rekryterande chefer inom olika globala affärsområden. • Hantera hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till sourcing, urval, intervjuer och förhandling av anställningserbjudanden. • Främja inkluderande rekryteringspraxis i linje med organisationens övergripande mål för mångfald och talangutveckling. • Bygga upp och underhålla talangpooler genom proaktivt arbete och globalt nätverkande. • Använda rekryteringsdata och nyckeltal (KPI:er) för att ständigt förbättra processer och säkerställa rekryteringsleverans av hög kvalitet.
Kompetenskrav & Erfarenhet:
• Minst 5 års erfarenhet av rekrytering i hela processen, inklusive minst 2 år med fokus på rekrytering inom företags- eller stödfunktioner. • Dokumenterad framgång i rekrytering av svårrekryterade eller seniora roller. • Vana vid att arbeta i internationella och matrisorganiserade verksamheter. • Gedigen kunskap inom sourcing, inklusive erfarenhet av direktsearch/headhunting. • Fullständig språkkunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift; ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Övriga Egenskaper:
• Utmärkta sociala färdigheter och god kommunikativ förmåga, trygg i samarbete med seniora intressenter. • Självgående och strukturerad – har lätt för att hantera flera parallella rekryteringsprocesser. • Affärsdriven och rådgivande – kan kombinera strategiskt tänkande med operativt genomförande. • Kreativ och lösningsorienterad – ser möjligheter i utmaningar och agerar beslutsamt.
Observera att CV ska skickas in på engelska.
Start och Ansökan: Startdatum: 2025-06-01 Slutdatum: 2026-02-28 Omfattning: 100% Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Plats: Göteborg Kontaktperson: 0790 062 711
Urval och intervjuer sker löpande!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Senior Strategisk Inköpare – Göteborg

Inköpare
Läs mer Apr 15
Vi söker nu en Strategisk Inköpare till vår kund inom tillverkningsindustrin, med fokus på att stötta ett team inom chassi-inköp.
I rollen kommer du att ansvara för att hantera det dagliga inköpsarbetet, säkerställa leverantörsprestanda gällande kvalitet och leverans, samt aktivt driva kostnadsoptimeringsinitiativ. Du får en nyckelroll i att implementera både segment- och leverantörsstrategier, i nära samarbete med relevanta intressenter inom organisationen. Du kommer även att arbeta med upphandling kopplad till nya projektlanseringar, samt stötta inköp inom olika direktmaterialkategorier. Kvalifikationer:
• Dokumenterad erfarenhet av inköp, gärna inom direktmaterial eller fordonsrelaterad industri • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift • God förmåga att samarbeta och förhandla
Skicka in din ansökan redan idag! Observera att ditt CV behöver vara på engelska. Tillträde och ansökan:
Startdatum: 05 maj 2025 Slutdatum: 31 dec 2025 Sista ansökningsdagen: 23 apr 2025 Ort: Göteborg Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Senior redovisningsekonom sökes för konsultuppdrag med start i april

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 9
Har du stark erfarenhet inom redovisning och vill arbeta i en central roll med ansvar för finansiell rapportering och förbättringsarbete? Just nu söker vi en redovisningsansvarig till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Göteborg. Uppdraget pågår från den 21 april 2025 till 21 maj 2026.
Om rollenSom redovisningsansvarig kommer du ha en nyckelroll inom ekonomiavdelningen. Ditt fokus ligger på att säkerställa hög kvalitet i redovisning och rapportering, samt att driva processförbättringar i samarbete med teamet och olika affärsintressenter. Arbetet sker i nära dialog med både lokala kollegor och andra funktioner inom organisationen.
Arbetsuppgifter Hantera och genomföra redovisningsaktiviteter med hög kvalitet
Kommunicera effektivt med kollegor och intressenter
Leda och övervaka det dagliga finansiella rapporteringsarbetet
Förbereda finansiella rapporter
Driva förbättringar och kunna prioritera uppgifter effektivt
Kvalifikationer Universitetsutbildning inom ekonomi/redovisning
Bred erfarenhet inom redovisning och ekonomi
Goda kunskaper i IFRS
Van vid att arbeta med ERP-system och processinriktad inom ekonomi
Mycket god datorvana, särskilt i MS Excel
Aktuell kunskap om både lokala och internationella redovisningsprinciper
Uppdraget i korthet
Plats: Göteborg (Götaholm) Uppdragsperiod: 21 april 2025 – 21 maj 2026 Omfattning: Heltid Hybrid: Du förväntas vara på kontoret minst 50% av tiden Språkkrav: Svenska och engelska
Vi ser fram emot att höra från dig!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu