Göteborg: Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-19 // Varaktighet: Heltid

Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar.
Om rollen
Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna
Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager
Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager
Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners
Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder.
Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce)

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också:
Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare
Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B

Vi erbjuder:
- En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar
-En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt
- Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen

I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila hanne@rubino.se.
Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Säljare inom Transport & Logistik

Läs mer Apr 17
WRKFRC söker: Säljare inom Transport & Logistik – för kunds räkning
Är du en driven säljare med intresse för transport och logistik? WRKFRC söker nu, för vår kunds räkning, en affärsorienterad säljare som vill vara med och utveckla långsiktiga kundrelationer och skapa skräddarsydda lösningar inom branschen.
Om rollen I rollen som säljare kommer du att vara en nyckelperson i att driva både ny- och merförsäljning inom hela produktportföljen. Ditt fokus kommer att ligga på att:

Aktivt arbeta med prospektering och försäljning till både nya och befintliga kunder


Identifiera affärsmöjligheter och utveckla kundspecifika lösningar


Bygga starka och långsiktiga kundrelationer


Delta i arbete kring avtal och prisjusteringar


Samverka med Sales Manager, Tender-koordinator och produktchefer


Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:

Har erfarenhet från logistik, transport eller liknande bransch 


Är en relationsbyggare med starkt affärsfokus


Är strukturerad, stresstålig och har ett genuint servicefokus


Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska – ytterligare språk är ett plus


Har god datorvana, särskilt i MS Office


Motiveras av att arbeta mot mål och leverera resultat


Vad erbjuder vår kund? Du får mer än bara ett jobb – du blir en del av ett engagerat team som värdesätter innovation och samarbete. Dessutom erbjuds:

En dynamisk arbetsmiljö med spännande kundprojekt


Kontinuerlig kompetensutveckling och stöttning från ett erfaret team


Tjänstebil enligt företagets bilpolicy


Friskvårdsbidrag


Konkurrenskraftiga förmåner och goda karriärmöjligheter

Ansök nu

Account Manager till ledande bolag inom energi!

Läs mer Apr 10
Kundansvarig säljare / Account Manager – Elkraft Sverige
Vill du arbeta med framtidens energilösningar och hjälpa företag att sänka sina elkostnader och förbättra miljön? Nu söker vi Account Managers till vår kund Elkraft Sverige och deras växande team i Göteborg!

Om företaget: 
Elkraft är en nordisk energikoncern med säte i Oslo. Elkraft Sverige är ett ledande energibolag på den svenska marknaden som idag i Sverige omsätter en dryg miljard. Bolaget arbetar med att sänka företagens totala energikostnader genom rådgivning, leverans och optimering av deras elförbrukning.

Om rollen: Som Account Manager hos Elkraft ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till att bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper företag i Västsverige att optimera sin energianvändning genom innovativa lösningar. Rollen innebär att förstå kundernas behov och skapa skräddarsydda samarbeten som både sparar pengar och minskar miljöpåverkan.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av B2B-nykundsförsäljning med goda resultat
Är självgående, relationsskapande och resultatinriktad
Motiveras av att skapa affärer och utveckla en egen kundportfölj
Har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en rådgivande roll
Erfarenhet av energibranschen är meriterande men inget krav

Vi erbjuder:
En eftertraktad tjänst inom en framtidsbransch
Trevligt kontor i centrala Göteborg med familjär och positiv stämning
Möjlighet att utvecklas i en växande och prestigelös organisation
Attraktiva förmåner såsom friskvård, tjänstepension och föräldralön
Möjlighet att påverka och växa med Elkrafts expansion i Västsverige
Förmånligt friskvårdsbidrag och företagshälsovård
Tjänstepension och försäkringar enligt ITP-plan

Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi på XLNT Talent hanterar rekryteringen för Elkraft Sverige och ser fram emot att höra från dig. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Isac Steinmo: isac.steinmo@xlnt.se

Ansök nu

Account Manager till Promas Sales Academy

Läs mer Apr 7
Closers, en av Sveriges ledande aktörer inom headhunting och interim uthyrning av högpresterande säljare, har ingått ett exklusivt samarbete med Promas Sverige för att tillsätta säljare till Promas Sales Academy. Detta 9-månadersprogram fokuserar på att utveckla framtidens stjärnsäljare inom konsultativ och värdebaserad B2B-försäljning i syfte att driva Promas tillväxt kommande år.
Promas Sales Academy erbjuder en unik möjlighet för ambitiösa säljare som är i början av sina säljkarriärer att fördjupa sina kunskaper och färdigheter inom modern B2B-försäljning. Programmet kombinerar praktisk erfarenhet med intensiv coachning i värdebaserad försäljning, där deltagarna lär sig att identifiera och adressera kunders specifika behov för att skapa långsiktiga, värdefulla relationer.
Closers kommer att använda sin beprövade metodik för att identifiera de mest lovande talangerna samtidigt som kandidater kommer att kunna anmäla intresse och ansöka till programmet. Denna modell ger lovande säljtalanger en språngbräda till en framgångsrik karriär inom värdebaserad B2B-försäljning och säkerställer att Promas får tillgång till kandidater som har potentialen att utvecklas till professionella och högpresenterande B2B-säljare.
Som Account Manager i programmet blir ditt huvuduppdrag att sälja Promas återhämtningslösningar till företag som behöver investera i sina anställdas välmående och förebygga sjukfrånvaro. Du kommer bearbeta och vinna nya kunder inom ditt distrikt i Västra Götaland som så väl öka försäljning och förlänga avtalen med befintliga kunder inom distriktet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Prospektering och identifiering av potentiella kunder inom ett eget distrikt
Uppsökande kontakt och bokning av kundmöten
Presentation av Promasmetoden och dess fördelar
Genomförande av behovsanalyser hos potentiella kunder och kundnöjdhet
Utformning och presentation av kundanpassade lösningar
Förhandling och avslut av affärer

I takt med att du växer in i rollen och når dina mål så kommer du tilldelas befintliga kunder för merförsäljning och avtalsförlängningar.
Deltagare som väljs ut till Promas Sales Academy 2025 kommer att anställas av Closers Headhunting & Interim och arbeta som konsulter för Promas under programmets 9 månader. För de som genomgår hela programmet väntar sedan diplomutdelning, tillsvidareanställning i Promas, tilldelning av egna kunder och Promas attraktiva förmånspaket.
Closers Headhunting & Interim är kollektivavtalsanslutna och erbjuder en konkurrenskraftig ersättning bestående av grundlön och provision från första försäljningskronan. Som konsult och sedermera anställd på Promas får du naturligtvis också tillgång till företagets egna återhämtningslösningar.
Du erhåller en grundlön på 28 000 kr/mån, mållön på 56 000 kr/mån och en provisionsmodell utan tak. Där till får du:
Tillgång till tjänstebil för kundmöten och resor i tjänsten
En av marknadens främsta tjänstepensionsförsäkringar: ITP1
Semesterdagar: 25
Olycksfallsförsäkring & tjänstegrupplivförsäkring
Friskvård: 3000 kr/år (from 3 månader)
Löpande säljutbildning

I samband med att du blir tillsvidareanställd direkt av Promas erhåller du en egen förmånsbil som du kan nyttja både privat och i tjänsten.
Promas Sales Academy Göteborg startar den 2 juni och ansökningsprocessen stänger 30 april. Tjänsten är placerad i Göteborg och kontoret är placerat på det exklusiva kontorshotellet United Spaces.
Är du en lovande talang inom försäljning och vill utvecklas inom konsultativ, värdebaserad B2B-försäljning? Då är Promas Sales Academy ditt nästa steg, välkommen med din ansökan!
Promas Sverige har utvecklat en innovativ återhämtningsfåtölj och ett flertal mentala träningsprogram som tillsammans utgör Promasmetoden – en helhetslösning baserat på världsledande forskning för optimal återhämtning på jobbet. Under 20 års tid har Promas hjälpt över 10 000 arbetsplatser att förbättra sina anställdas välmående och produktivitet. Deras lösning har visat konkreta resultat – 85% av användarna upplever minskad stress och 66% känner sig mer avslappnade.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Robert Conzato Partner, Closers Headhunting & Interim Tel: 073384 13 41 robert.conzato@closers.se

Ansök nu

Account Manager - SMB Clients

Läs mer Apr 15
Nu söker vi en driven Account Manager som vill bli en del av Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega? Vi söker digsom har en förmåga att göra komplex IT enkel och som gillar att upprätthålla värdefulla kundrelationer. På Iver är lagandan stark och nu har du chansen att bli en del av vårt framgångsrika säljteam inom Iver.
Om Iver:
Iver är en ledande nordisk helhetsleverantör av molnbaserade IT-tjänster med expertis inom drift, cybersäkerhet, moln och innovation. Våra tjänster är kritiska inte bara för våra kunder utan även för digitaliseringen av samhället i stort.Med huvudkontor i Stockholm verkar Iver främst i Norden och har en agenda att fortsätta expandera. Iver har en omsättning på drygt 3 miljarder SEK och cirka 1 500 anställda som arbetar på något av våra 25 kontor i Norden.

Din roll på Iver?
I din roll på Iver kommer du att arbeta som Account Manager med fokus på kunder inom small & medium business (SMB). Vår kundbas är bred med representation inom nästan alla branscher och sektorer. Din viktigaste uppgift som Account Manager är att fokusera på dina kundkonton, nya och befintliga i samverkan med dina kollegor. Du jobbar ständigt med att hitta nya affärer och utveckla befintliga. Du är trygg i dig själv och är van att erbjuda komplex tjänsteförsäljning inom IT (privata/publika moln) till SMB-kunder och har god förståelse för köpbeteende och krav. Du kommer att leda hela säljcykeln med allt från att identifiera affärsmöjligheter, kvalificering, utveckla lösningen, skriva offerter, prissättning, skapa presentationer för ledande befattningar, förhandla och stänga affärer.
Inom Ivers affärsområde SMB är personlig kontakt och geografisk närhet nyckeln i våra långsiktiga relationer med kunden. Du kommer tillhöra ett nationellt tajt säljteam där vi tillsammans jobbar emot gemensamt uppsatta mål med högt i tak. Du kommer även jobba tillsammans med geografiskt nära dedikerade kundteam för att etablera den personliga kontakten med nya och befintliga kunder.
Vad erbjuder vi dig?
Iver - We empower our Nordic society. Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer – inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och som har +3 års erfarenhet av tjänsteförsäljning inom IT. Vi tror att du är en kommunikativ stjärna som är lyhörd, driven och har stort fokus på kundernas behov. Du brinner för att göra affärer genom personligt engagemang, innovativa lösningar och kompetens i framkant, med målet att vara en långsiktig och hållbar partner. I rollen kommer du att möta kunder och nyckelpersoner i ledande befattningar och behöver ha förmågan att snabbt bygga förtroende. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som säljare och medarbetare för att bidra till arbetsglädje, vår tillväxt och ett bra kundbemötande.
För att passa i rollen som Account Manager hos Iver har du:
Flerårig erfarenhet av komplex försäljning inom IT
Har en konsultativ sälj-approach för att upptäcka och förstå potentiella affärsmässiga drivkrafter och tekniska krav
Bevisad förmåga att skapa och formulera övertygande erbjudanden som löser kunders affärs- och teknikproblem
Dokumenterad framgång när det gäller att bearbeta nya kunder, utveckla bra relationer med beslutsfattare och stänga affärer.
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
Innehar B-körkort

Det är meriterande om du har relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet.
Placeringsort:
Iver finns på 25 platser i Sverige och Norge för denna tjänst söker vi någon till vårt kontor i Göteborg men du kommer täcka hela region Väst. Välkommen att söka rollen somAccount Manager inom SMB! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-04-30. Du är välkommen att kontakta Jim Qvarfordt på jim.qvarfordt@iver.se vid eventuella frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Senior Account Manager till Mimbly! ????????

Läs mer Apr 2
Gör skillnad med innovativa och hållbara lösningar!
Som Senior Account Manager hos Mimbly får du en central roll i att etablera och utveckla samarbeten med distributörer och säljpartners både nationellt och internationellt. Du ansvarar för att driva försäljning, identifiera nya marknadssegment och utveckla lösningar som möter kundernas behov. Genom att utbilda och stötta distributörernas säljteam blir du en nyckelperson för deras framgång och en viktig del av Mimblys fortsatta tillväxt.
Dina framtida arbetsuppgifter:I rollen som Senior Account Manager arbetar du både strategiskt och operativt för att utveckla och stärka Mimblys närvaro på marknaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Driva försäljning: Hantera hela säljprocessen – från prospektering till avslut av affärer.
Utveckla partners: Utbilda och stötta distributörers säljteam för att maximera deras framgång.
Samarbeten: Utforma och förhandla distributions- och samarbetsavtal.
Strategi och affärsutveckling: Identifiera nya marknadssegment och skapa värdeerbjudanden som möter kundernas behov.
Varumärkesbyggande: Representera Mimbly vid branschevenemang, mässor och marknadsföringsaktiviteter.
CRM och rapportering: Säkerställa att säljprocesser dokumenteras och att uppsatta mål nås.
Vi söker dig som:
Har gedigen erfarenhet av B2B-försäljning och en naturlig förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer. Du trivs i en snabbväxande miljö och har en stark passion för hållbarhet. Vi ser gärna att du har:
Minst 8 års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på distributörer och säljpartners.
Dokumenterad framgång i att utveckla affärsrelationer och sluta avtal.
Förmåga att utbilda säljteam och förmedla värdeerbjudanden på ett inspirerande sätt.
Körkort.
Flytande svenska och mycket goda kunskaper i engelska.
Erfarenhet från professionella tvättbranschen eller en närliggande bransch är mycket meriterande.

Personliga egenskaper: Du är initiativrik och har en stark förmåga att skapa långsiktiga relationer. Med en inspirerande och inkluderande ledarstil motiverar du andra att nå gemensamma mål. Du är även analytisk, kommunikativ och brinner för hållbar utveckling.
Övrig information: Start: Enligt överenskommelse.
Plats: Göteborg, alternativt annan ort enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Tillsvidare.
Om kunden:
Mimbly utvecklar Mimbox – en banbrytande lösning för professionella tvättmaskiner som sparar vatten, minskar energiförbrukning och förhindrar att mikroplaster når våra vattenvägar. De strävar efter att sätta en ny standard för hållbar vattenanvändning globalt och har idag kunder inom fastighetsbranschen, facility management, hotell, tvätterier och kommuner på flera marknader.
Om Wrknest:På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB .

L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandeln i Göteborg

Utesäljare
Läs mer Apr 14
Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandeln? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden. 
Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik. Du ansvarar även för att köra ut produkterna till kunderna.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt
Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik
Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning
Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal
Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter

Vi söker dig som har:
Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav)
Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen
Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder
Har B-körkort och kan resa inom distriktet

Vi erbjuder:
Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet
En roll där du får stor frihet under ansvar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö
Möjlighet till att vara med på en expansiv resa

Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan.
Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer.
Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

Ansök nu

L-Bakery söker en säljare till dagligvaruhandel i Göteborg

Utesäljare
Läs mer Mar 18
Vill du arbeta som säljare mot dagligvaruhandel? L-Bakery söker nu en engagerad och självgående säljare som vill vara med att etablera deras laktos- och glutenfria produkter i större utsträckning på den svenska marknaden.
Om rollen Som säljare hos L-Bakery kommer du att ansvara för att sälja in och marknadsföra våra produkter till dagligvaruhandeln. Du bygger långsiktiga relationer med butikspersonal, driver försäljning och säkerställer att våra produkter har en framträdande plats i butik.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Besöka och utveckla samarbetet med dagligvaruhandel inom ditt distrikt
Säkerställa synlighet och tillgänglighet för våra produkter i butik
Genomföra kampanjer och aktiviteter för att driva försäljning
Bygga goda relationer med butikschefer och butikspersonal
Analysera försäljningsresultat och identifiera tillväxtmöjligheter

Vi söker dig som har:
Erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln (meriterande men inget krav)
Är driven, självgående och trivs med att arbeta mot uppsatta mål
Har ett intresse för bageriprodukter och matbranschen
Är en skicklig relationsbyggare och trivs i mötet med kunder
Har B-körkort och kan resa inom distriktet

Vi erbjuder:
Möjlighet att representera ett starkt varumärke med produkter av hög kvalitet
En roll där du får stor frihet under ansvar
Konkurrenskraftig lön och förmåner
En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö
Möjlighet till att vara med på en expansiv resa

Ansökan I denna rekrytering samarbetar L-Bakery med Rubino Rekrytering För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Gustafsson, +46 73 503 41 42, eller Hanne Rubino, +46 739 015 911. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart du kan.
Om oss L-Bakery AB är dotterbolag till den finska bolaget Laitilan Leipä Oy som grundades 1974. Idag har Laitilan Leipä Oy två bagerier, varav ett är helt dedikerat till glutenfria produkter. Sortimentet består enbart av hållbara bakverk. Alla produkter är laktosfria, och vissa är även mjölkfria. Vi har en nationell verksamhet i Finland och sysselsätter totalt 40 personer.
Förra året expanderade Laitilan Leipä Oy till den svenska marknaden under varumärket L-Bakery, där vi levererar våra unika produkter till livsmedelsbutiker. Vårt fokus på att tillgodose kunders behov av kosthållningar har skapat stort intresse, vilket ger oss en stabil grund för fortsatt expansion.

Ansök nu

Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland

Utesäljare
Läs mer Jan 20
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu fler fältsäljare inom solceller, vindturbiner och batterilagringför privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc
Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisions-modell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Säljare Solceller till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Nov 24
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen via telefon ochdörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Några års erfarenhet av B2C, gärna inom branscher som vänder sig mot hemmet som exempelvis försäljning av solceller, larm, värmepumpar, tak etc
Erfarenhet av uppsökande försäljning, antingen via telefon eller ute på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba några kvällar i veckandå våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisions-modell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Fältsäljare till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Sep 9
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen genom dörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med minst 5 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Minst 5 års erfarenhet av försäljning mot B2C
Erfarenhet av uppsökande försäljning och arbete på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba kvällar och helger då våra kunder är hemma

Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast generös lön ochprovisionsmodell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner

Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu

Fältsäljare till Amperebolaget i Västra Götaland

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Sep 6
Är du en energisk säljare som älskar att vinna, trivs med frihet under ansvar och brinner för att skapa långsiktiga kundrelationer? Amperebolaget växer och söker nu flera fältsäljare inom solceller för privatpersoner i Västra Götaland!
Om rollen
Som fältsäljare hos oss på Amperebolaget kommer du att ansvara för att kontakta och besöka nya kunder samt genomföra säljaktiviteter i områden med potential för försäljning. Du kommer aktivt att driva försäljningen genom dörrknackning och delta på event och mässor för att synliggöra varumärket och boka in nya kunder. Utöver detta kommer du också att upprätthålla relationen med befintliga kunder för att skapa framtida referenser och överträffa deras förväntningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en stark inre drivkraft, gillar att arbeta självständigt och är van vid att själv planera dina dagar. Du älskar att träffa nya människor, bygga relationer och är inte rädd för att ta egna initiativ. Med minst 5 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C och direktförsäljning, är du säker i din roll och kan driva försäljningen mot uppsatta mål. För att lyckas tror vi att du har:
Minst 5 års erfarenhet av försäljning mot B2C
Erfarenhet av uppsökande försäljning och arbete på fältet
B-körkort och egen bil (du får bra ersättning)
Flytande svenska i tal och skrift
Förmåga att jobba kvällar och helger då våra kunder är hemma
Vi tror också att du har ett gott sinne för humor och trivs i en familjär och positiv företagskultur. Tidigare erfarenhet av solceller är meriterande, men vi lär dig gärna produkten – säljandet kan du redan.
Vad vi erbjuder
Fast lön på 30 000 SEK? + generös provisionsmodell
Frihet att planera dina arbetsdagar och vara en del av en växande organisation
Stöd från ett team som träffas en gång i veckan på vårt kontor i Uni3 på Lindholmen i Göteborg, för att utvärdera veckan och ha roligt tillsammans
Kontinuerlig utbildning och utveckling inom försäljning, solceller och vindturbiner
Hur du ansöker:
I denna rekrytering samarbetar Amperebolaget med Rubino Rekrytering. Frågor om tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, mail: hanne@rubino.se eller mobil: +46 739 015 911. Intervjuer sker löpande och vi tillsätter tjänsterna så snart vi hittar rätt person.
Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Ampere-familjen!
Om Amperebolaget
Vi levererar högkvalitativa solcellssystem och småskalig vindkraft till privatpersoner, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella anläggningar. Vi fokuserar på att ge våra kunder långsiktig avkastning och ettunderhållsfritt ägande genom hållbara och effektiva energilösningar. Läs mer på www.amperebolaget.se

Ansök nu