Göteborg: Ekonomi & inköpsassistent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonomi & inköpsassistent i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-29 // Varaktighet: Heltid

Just nu har du möjligheten att bli en del av ett härligt gäng på Provexa. De söker en Ekonomi & Inköpsassistent. Ta chansen att bli en nyckelroll på företaget redan idag!
Vi söker dig som är junior i din karriär ochsom längtar efter en vardag med stor variation och som uppskattar att vara spindeln i nätet. Tjänsten har störst fokus på ekonomi och inköp men både inventering, möta gäster och se till att kaffet är varmt kan ingå.
Arbetsuppgifter, ekonomi
Löpande bokföring
Fakturering
Förregistrering av leverantörsfakturor
Hantering och bokning av inbetalningar
Utskick av betalningspåminnelser och säkerställer att kunder betalar i tid
Handläggning av ärenden, t. ex. bearbeta och utreda avvikelser och fel, göra sammanställningar, beräkningar och avstämningar
Uppdatering av kund- och leverantörsregister
Assisterar i bokslutsarbetet
Utveckling/förbättring av metoder och rutiner för en effektivare ekonomistyrning

Arbetsuppgifter, inköp
Planerar och utför inköp
Förhandlar med leverantörer och sluter självständigt avtal
Följer upp och säkerställer leverans av rätt produkter i rätt tid
Följer inköpsrutiner och arbetar aktivt för att förbättra leverantörers prestation gällande kvalitet, leveranssäkerhet och kommunikation
Avhjälper och korrigerar inköpsavvikelser samt ser till att dessa kommuniceras internt och externt enligt gällande rutiner
Säkerställer att lagersaldon är korrekta genom månatliga inventeringar
Säkerställer att lagret är kurant och att övriga rutiner kring lagret upprätthålls
Utveckling/förbättring av metoder och rutiner för en effektivare inköpsstyrning

Vi söker dig som
Har erfarenhet av ovan nämnda uppgifter
Utbildning inom ekonomi/inköp
Uppskattar en variationsrik vardag
Är en team player
Självgående
Initiativrik
Flexibel

Om ProvexaProvexaär en koncern med ca 100 anställda som utför ytbehandling och tjänster inom ytteknik för industrin. De står bakom nya patenterade idéer som Provexa EARTH, banbrytande ytteknik som i ett slag ändrar bilden av vad som är möjligt att göra med ytbehandling.De har anpassat produktionen efter nya tider och krav. Det handlar om att erbjuda ytbehandling och ytteknik som ger rätt funktion, skydd och hållbarhet.
Om tjänstenTillsättning: OmgåendeArbetstider: Kontorstider, heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent.

Ekonomiassitent med kontorsansvar

Läs mer Sep 9
Nytt
Ekonomiassistent med kontorsansvar (Vikariat)
Om tjänsten Vi söker en strukturerad och ansvarsfull ekonomiassistent med kontorsansvar för ett vikariat hos oss på Irisity! Är du en noggrann och självständig person som trivs med varierande arbetsuppgifter och skulle vilja testa på att arbeta på ett börsnoterat scale-up bolag med internationell prägel? Vill du jobba i ett engagerat ekonomiteam i vackra lokaler på huvudkontoret på Lindholmen? Då kan detta vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bland annat:
· Löpande bokföring och fakturahantering
· Leverantörsreskontra och kundreskontra
· Betalningar och bokföring av bank
· Hantering av utlägg och reseräkningar
· Kommunikation med kunder och leverantörer gällande fakturor

Utöver dina ekonomiska arbetsuppgifter kommer du även ha ett övergripande kontorsansvar, vilket innebär att du bland annat:
· Ser till att kontoret är välorganiserat och fungerar effektivt
· Beställer kontorsmaterial
· Hanterar post och enklare administrativa uppgifter

Kvalifikationer
För rollen är nedan kvalifikationer meriterande, men det viktigaste för oss är en positiv och engagerad personlighet, så sök även om du inte uppfyller alla kriterier.
· Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med liknande arbetsuppgifter
· Grundläggande kunskaper i bokföring och ekonomiska system (vi arbetar i Fortnox)
· God datorvana, särskilt i MS Office-paketet (Excel)
· God kommunikationsförmåga och servicekänsla

Anställningsform Vikariat, med start omgående och pågår fram till 2025-08-31. Möjlighet till förlängning kan finnas.
Om oss
Irisity är en ledande leverantör av AI-baserad videoanalys. Bolaget utvecklar innovativ mjukvara som uppgraderar vanliga säkerhetskameror till intelligenta sensorer, samtidigt som vi skyddar den personliga integriteten. Irisity har kunder i mer än 90 länder och har aktiv närvaro i Sverige, USA, Ungern, Israel, Singapore, Förenade Arabemiraten, Australien, Argentina, Brasilien, Mexico, Colombia och Storbritannien. Vi verkar genom ett nätverk av återförsäljare, partners,säkerhetsföretag och kameratillverkare globalt. Huvudkontoret ligger i Göteborg.
Ansökan
Skicka din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Group Sustainability Manager till Elanders AB

Läs mer Aug 9
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/group-sustainability-manager-till-elanders-ab. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Finance Assistant

Läs mer Maj 21
Join Our Team as a Finance Assistant!
About Us:
Consilium Safety Group leads the way in providing fire, flame, and gas safety technologies across the marine, energy, transport, and building sectors. With a legacy dating back to 1912, we've grown into an international powerhouse, headquartered in Gothenburg, Sweden, with over 55 offices worldwide. Driven by innovation and a commitment to protecting lives and the planet, we're on a journey to shape the future of safety technology, aiming to become #1 in Safety Tech.
The Role:
As a Finance Assistant at Consilium Safety Group, you'll play a crucial role in our finance team at our Gothenburg headquarters. You'll be responsible for delivering reliable financial information, managing accounts receivable with precision and adherence to best practices, and supporting various functions within the company.
Your Responsibilities:
Independently manage payments, claims, and reminder processes.
Drive improvement initiatives for accounts receivable, focusing on quality.
Administer and book issued bank guarantees.
Perform account reconciliation and intercompany invoicing.
Manage reconciliation of group transactions.
Oversee communication in the finance function's shared mailbox.
Ensure compliance with internal control standards and perform credit report assessments.

Who Are We Looking For?
We're seeking a candidate with:
Post-secondary education in economics or a related field.
Experience in accounting and accounts receivable.
Strong Excel skills.
Excellent written and spoken English.

As a person we hope you are:
Structured, organized approach - Your attention to detail ensures excellence.
Self-driven, proactive attitude - You lead with initiative.
High integrity, ethical standards - Your values set you apart.
Ownership mentality - You drive tasks to success.
Excellent communication, cooperation - Your collaboration ensures success.

How to Apply:
If you're ready to take on this exciting opportunity and meet the qualifications and attributes we're looking for, we invite you to apply for the position of Finance Assistant at Consilium Safety Group. Please submit your resume and cover letter, showcasing your relevant experience and why you'd be a perfect fit for our team. We're eager to hear from you!

Ansök nu

Ekonomiassistent till vårt nya huvudkontor i centrala Göteborg

Läs mer Maj 14
Vi på Happident arbetar för en ny, revolutionerande tandvårdsupplevelse. En miljö bort ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum, Vi jobbar för att attrahera Sveriges mest framstående och engagerade medarbetare i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter erbjuds en kundupplevelse i världsklass.Om HappidentHappident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är på en utvecklingsresa tillsammans och har målsättningen att inom de närmaste åren både utveckla och expandera verksamheten. Happident är grundat av tandläkare och ägs av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Kliniskt fokus genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med den löpande redovisningen och övrig ekonomi i en företagsgrupp som är under stark tillväxt. Det är en stimulerande tjänst där du ges möjlighet att utvecklas och där du blir en viktig representant för gruppens fortsatta utveckling. Det är en bred och utmanande roll som bland annat innebär löpande hantering av kund- och leverantörsreskontra, kravhantering, betalningar, avstämning av balans- och resultatrapporter samt löpande bokföring. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Göteborg.
Vem är du?
Vi söker en ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning som ska avlasta övriga kollegor med administrativa arbetsuppgifter. Du har som lägst en avslutad gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du är en god kommunikatör som har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift samt hanterar MS Office-paketet utan svårigheter. Vi söker dig som har en förmåga att självständigt planera och driva ditt arbete och kan prioritera när det behövs. Du är öppen, positiv, social och trivs i rollen som administratör och med att ge god service och ha många bollar i luften. Du är vidare stresstålig och flexibel samt ska kunna arbeta lika bra i grupp som självständigt. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Vad kan vi erbjuda?
Ett stort eget ansvar över dina arbetsuppgifter
Generösa förmåner
Härliga kollegor
Varierande arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta inom ett affärsområde med korta beslutsvägar och med en prestigelös atmosfär. Du kommer att ingå i ett härligt och kompetent gäng som arbetar tillsammans för att uppnå bästa resultat.
Ansökan
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Merits, Redovisningschef, lina.merits@happident.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Praktisk informationStart: Omgående eller enligt överenskommelse.Omfattning: Heltid.Placering: Stampgatan 14, Göteborg

Ansök nu

Ekonomiassistent - Humlys Huvudkontor Göteborg

Läs mer Maj 2
Låt ditt engagemang forma framtiden för utbildning!Lärare, de som bär med sig nyckeln till kunskap och förändring. De har kraften att vägleda och inspirera i en värld som ständigt förändras. Men, vi står inför en utmaning – var tionde lektion i västvärlden leds inte av ordinarie lärare. Istället för att se detta som en belastning på utbildningen, tror vi på att nya influenser kan vara källan till ökat engagemang och motivation hos våra barn och ungdomar. Tillsammans måste vi skapa nya, flexibla lösningar för att se till att varje lektion räknas.Humly har tagit saken i egna händer och utvecklat en digital plattform som sammanför skolor och förskolor med kompetenta vikarier baserat på skolornas behov och vikariernas styrkor och intressen. Vi är här för att se till att skapa möjligheter och valmöjligheter för våra vikarier.

Om tjänstenHumly söker en ekonomiassistent på heltid till vårt kontor i Göteborg. Du kommer arbeta som understöd till vår ekonomiansvarige med bland annat löpande redovisning och avstämningar, lönehantering samt administrativa uppgifter. Det är en heltidstjänst med start augusti/september 2024. Utgångspunkt för anställningen kommer vara på vårt kontor i Göteborg.
Arbetsuppgifter- Lönekörning för bolagets anställda och vikarier- Hantering och redovisning av leverantörsfakturor och inbetalningar- Löpande redovisning ochavstämningar- Rapportering till myndigheter- Upprättande av intyg till bland annat A-kassan, Försäkringskassan och Kronofogden.- Kontorsadministration

Vi söker dig som- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller lön- Minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter- Kan vara tillgänglig senast från och med första september 2024- Meriterande vid erfarenhet av Visma Business och Crona Webb
Som person är du:- Noggrann- Initiativtagande- Strukturerad- Självgående
Du tar med dig kunskap och erfarenhet från tidigare arbete, men som alla andra på Humly bör du utvecklas som person, i din roll och inom ditt område. Det gör du bäst genom att vara nyfiken och ta tag i de utmaningar som dyker upp.

Praktiskt om arbeteStart: Augusti/SeptemberPlats: GöteborgOmfattning: Heltid, vardagarLön: Fast lön enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas, så vänta inte med att skicka ansökan.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från WRKFRC Bemanning & Rekrytering AB .

Verktygstekniker - Kvällskift

Underhållsmekaniker
Läs mer Aug 30
I rollen som verktygstekniker kommer du att vara en del av en spännande resa där Plasman strävar efter att effektivisera deras formsprutningsverktyg och att leverera produkter som följer de strikta kvalitetskraven från kunderna.
Du kommer att ha ett nära samarbete med projekt, produktion, underhållstekniker, reservdelsansvarig, underhållsledare och underhållsingenjörer. Underhållsteamet består också av tjugo skiftande underhållstekniker, fem verktygstillverkare, fastighetstekniker och specialist, elektriker och en produktions mekaniker.
Huvudsakliga arbetsområden:
Utveckla och optimera verksamheten inom ansvarsområdet.
Ansvara för att underhåll på verktygen blir utförd enligt rutin och i tid.
Deltaga i beredningsarbetet vid införande av nya projekt inom formsprutning.
Representera underhåll vid processmöten, nyanskaffningar samt modifiering av formsprutningsverktyg.
Säkerställer att vi har fullständig och aktuell dokumentation av all utrustning och komponenter inom ditt ansvarsområde
Stödjer underhållstekniker med felsökning, avancerade reparationer och förbättring av utrustning vid behov.
Kunskap inom fräsning, svetsning, svarvning, pneumatik

Profil:Vi söker dig med 3 års utbildning som verktygstekniker. Eller 3-5 års erfarenhet av verktygstekniskt arbete.
Vidare tror vi att du är:
En engagerad person som drivs av förbättringsarbete
Behärskar Microsoft Office
Flytande i svenska och engelska (tal & skrift)
En hjälpande och stöttande person
Innehar en stor vilja och ett stort driv
Kommunikativ
Har inget emot att få smuts under naglarna


Om tjänsten:Omfattning: HeltidArbetstider: Kvällskift måndag - fredag

Ansök nu

Mättekniker RZ INM Mekaniska AB

Mättekniker, metallprodukter
Läs mer Aug 28
Välkommen till RZ INM Mekaniska AB, där precision möter pålitlighet. Vi är stolta över att erbjuda högkvalitativa mekaniska tjänster och produkter som möter de mest krävande behoven hos våra kunder. Med många års erfarenhet inom branschen, har vi utvecklat en djup förståelse för både traditionella och moderna tillverkningsmetoder, vilket gör oss till en ledande aktör på marknaden.
Arbetsbeskrivning:
Som mättekniker ansvarar du för att kvalitetssäkra nya och befintliga produkter mot kundens underlag och ta fram mätprotokoll samt utifrån interna beslutsunderlag godkänna artiklar. En del i uppdraget är att kommunicera de resultat som inte kan godkännas till teknikavdelningen/produktionsledning. I uppdraget ingår också att ansvara för att mätutrustning, lokal och att digital data hanteras på ett korrekt sätt och att kalibreringar blir utförda. Du har egenansvar förfunktionen vad gäller att göra mät-program och utföra mätningar både med mätmaskin och handmätdon.
Du jobbar även med uppmätningar och godkännande av utfallsprover
Vidare är du behjälplig som support till marknads- och projektgrupper med ritningsgranskning och produktkritik, arbetet är förlagttill dagtid.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Programmera och genomföra mätningar i mätmaskiner
Mätningar med hand-mätdon
Dokumentera genomförda kontroller
Administrera kvalitetsdokumentationen och affärssystemet Monitor
Medverka i olika projekt


Din profil: Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, analytisk och flexibel. Arbetet innebär att man är ansvarstagande,uthållig och kan agera utifrån dagliga prioriteringar. Du trivs att jobba i team såväl som självständigt. För att lyckasi rollen bör du ha en god kommunikativ förmåga då rollen kräver en daglig kontakt med olika funktioner. Vivärdesätter en prestigelös personlighet som är öppen för förändring och utveckling. Du har god datavana samtgoda kunskaper i det svenska och engelska språket.


Önskvärda kompetenser:
Gymnasieutbildning med teknisk inriktning
2 års erfarenhet av arbete med mätmaskiner och mätning med handmätdon inom tillverkningsindustrin.
Tidigare erfarenhet av mjukvaran Polyworks
Goda kunskaper i ritningsläsning, inklusive form och läge
Erfarenhet från fordonsindustrin är meriterande
Erfarenhet från IATF 16949
God kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska

Ansök nu

Processtekniker

Processoperatör, kemisk industri
Läs mer Aug 20
Processtekniker för Kombiline hos Provexa Ytbehandling
Är du intresserad av en teknisk roll inom ytbehandling? Provexa Ytbehandling söker nu en Processtekniker till Kombiline inom affärsområdet Galvano. Provexa är en modern ytbehandlingsfabrik belägen i Gamlestaden, Göteborg, som arbetar med hög precision och säker hantering av kemi.

Om rollen
Som Processtekniker kommer dina arbetsuppgifter inkludera:
• Påfyllning av kemi i kilo och liter.
• Kalibrering av automatdoseringar.
• Justering av pH i kemiska processer.
• Tillsättning av nya och befintliga processer.
• Rengöring av processbad.
• Användning av digitala verktyg (iPad, dator).
• Säkerställande av att alla kontaktdon har optimal elektrisk ledningsförmåga.
• Tillsättning av metaller som nickel, koppar, silver och tenn.

Vi söker dig som:
• Är flexibel och tar initiativ.
• Har flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
• Har ett intresse för kemikalier. Du behöver inte vara expert, men bör vara villig att lära
dig.
• Har erfarenhet av att arbeta med Excel och digitala hjälpmedel som iPad.
• Har god planeringsförmåga och är i god fysisk form.
• Är positiv, ambitiös och har gott självförtroende.

Du rapporterar till Kvalitetsteknikern och kommer att arbeta dagtid, vardagar. Anställningen inleds med 6 månader via WRKFRC som rekryteringsföretag, därefter erbjuds tillsvidareanställning hos Provexa.
Tillsättning: Hösten 2024. Sök redan idag! Intervjuer sker löpande.

Ansök nu

Verktygstekniker - Kvällskift

Underhållsmekaniker
Läs mer Aug 15
I rollen som verktygstekniker kommer du att vara en del av en spännande resa där Plasman strävar efter att effektivisera deras formsprutningsverktyg och att leverera produkter som följer de strikta kvalitetskraven från kunderna.
Du kommer att ha ett nära samarbete med projekt, produktion, underhållstekniker, reservdelsansvarig, underhållsledare och underhållsingenjörer. Underhållsteamet består också av tjugo skiftande underhållstekniker, fem verktygstillverkare, fastighetstekniker och specialist, elektriker och en produktions mekaniker.
Huvudsakliga arbetsområden:
Utveckla och optimera verksamheten inom ansvarsområdet.
Ansvara för att underhåll på verktygen blir utförd enligt rutin och i tid.
Deltaga i beredningsarbetet vid införande av nya projekt inom formsprutning.
Representera underhåll vid processmöten, nyanskaffningar samt modifiering av formsprutningsverktyg.
Säkerställer att vi har fullständig och aktuell dokumentation av all utrustning och komponenter inom ditt ansvarsområde
Stödjer underhållstekniker med felsökning, avancerade reparationer och förbättring av utrustning vid behov.
Kunskap inom fräsning, svetsning, svarvning, pneumatik

Profil:Vi söker dig med 3 års utbildning som verktygstekniker. Eller 3-5 års erfarenhet av verktygstekniskt arbete.
Vidare tror vi att du är:
En engagerad person som drivs av förbättringsarbete
Behärskar Microsoft Office
Flytande i svenska och engelska (tal & skrift)
En hjälpande och stöttande person
Innehar en stor vilja och ett stort driv
Kommunikativ
Har inget emot att få smuts under naglarna


Om tjänsten:Omfattning: HeltidArbetstider: Kvällskift måndag - fredag

Ansök nu

CNC-operatör

CNC-operatör/FMS-operatör
Läs mer Aug 14
Nu söker vi CNC-Operatör med erfarenhet av fler-axliga maskiner till Eliasson & Lund Industrial Partner AB.

Arbetsuppgifter
Du kommer i huvudsak att arbeta med några av deras nya högteknologiska CNC maskiner. Vilket kräver att du har tidigare erfarenhet av 3, 4 & 5-axliga svarv och fräsmaskiner med styrsystemen Fanuc, Mitsubishi och Siemens.
Du kommer att ingå i ett team som ansvarar för denna maskingrupp, men samtidigt ska du arbeta självständigt i din roll att tillverka kvalitativa delar utefter kundens ritningar.

Profil
Erfaren CNC-operatör inom svarv/fräs fleraxliga maskiner
Kan läsa ritning, programmera, rigga samt mätteknik.
Svenska flytande i tal och skrift.
Erfarenhet av programmering i Gibbs-CAM eller i liknande programvaror.
Praktiskt lagd och noggrann i ditt arbete.
Stresstålig och gillar att arbeta där det är full fart.
Trivs att arbeta i såväl team som självständigt.
Du är en problemlösare.


Meriterande
Truckkort är meriterande. Övriga viktiga egenskaper för rollen kan vara att du är bra på samarbete, är lyhörd och flexibel. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Tjänsten är heltid förlagt vardagar dagtid (kl6-15 alternativt kl7-16) med möjlighet till flex i arbetstiderna och startar som 6 månaders provanställning.
Verkstaden har ett bra läge och fina förbindelser med kollektivtrafik och hållplats utanför.
Eliasson & Lund är en generös arbetsgivare med fin personalomsorg och månar om sina anställda med bra förmåner bl.a. i form av eget gym, friskvårdsbidrag ochlunchservering etc.
Tillsättning snarast så intervjuer sker löpande, sök idag!

Sökord: CNC, CNC-operatör, fräs, svarv, verkstad, mekanisk, Göteborg, industri, produktion, Lerum, Partille

Om WRKFRC
WRKFRC har med fokus på rätt kandidat på rätt plats supportat tillverkningsindustrin i väst Sverige sedan 2009. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsbolag, vilket betyder att vi följer kollektivavtal och kompetensföretagens stadgar.
Vi är idag cirka 120 konsulter inom området Industri & Logistik och i ständig tillväxt.

Ansök nu

CNC-operatör, erfaren i Heidenhain styrsystem

CNC-operatör/FMS-operatör
Läs mer Aug 14
Nu söker vi dig specifiktsom har tidigare erfarenhet av att jobba med Heidenhain 620 styrsystem.CNC-operatör med inriktning på fräs.Är du en passionerad CNC-operatör som är van att göra programmering direkt i maskinen, kan detta vara för dig. Jobbet innebär allt från ax till limpa. Dvs du får en ritning och skall leverera de färdiga detaljerna.Du kommer att jobba med en Abene VHF380 med Heidenhain 620 styrsystem. Maskinen används till kortserier i alla material.
Viktigt att du kan göra egna program i just Heidenhain.Många gånger är det enstyckstillverkning så det krävs att du är helt självgående i styrsystemet och att har god verkstads vana.Profil
God vana av Heidenhain samt kan göra egna program.
Kan hantera uppdrag från ritning till färdig produkt.
Självdriven, med passion för CNC och uppskattar friheten i jobb med eget ansvar.
Värderar kvalitetsarbete och vill bidra till kunskapsutbyte med dina kollegor.
Positiv och noggrann som person och gillar utmaningar
Fördjupad kunskap inom fräsning.
Grundlig förståelse för produktions flöden och hur de påverkar kvalitets resultat.
Kan läsa och förstå tekniska ritningar.
Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.


Med en arbetsdag från 07-16 och möjlighet till flex, erbjuds du här en balans mellan arbete och fritid.
Är du redo att sätta din prägel på branschen och skapa resultat som räknas?
Skicka in din ansökan idag och ta nästa steg i din karriär!Är du redo att utvecklas i din karriär och bli en del av Bomeks team?
Skicka in din ansökan idag!

Om Bomek: BoMek Verkstads AB är ett företag med lång erfarenhet av kvalificerade legoarbeten inom skärande bearbetning och svetsning av alla typer av metalliska material. De är leverantör till flera svenska börsnoterade företag inom verkstadsindustri, telekommunikation, medicinsk teknik, maskiner för livsmedel m.m.

Sökord: CNC, fräs, operatör, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Alingsås, Kungälv, Lerum, programmera, produktion

Ansök nu