Göteborg: Hyresadministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hyresadministratör i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-10 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av hyresadministration? Har du även arbetat med att bibehålla och skapa nya goda kundrelationer? Är du en strukturerad och noggrann person som uppskattar att samarbeta med andra? Då har vi en tjänst för dig som hyresadministratör hos vår kund i Kungsbacka!
Som hyresadministratör hos vår kund i Kungsbacka kommer du arbeta med att ge service till hyresgäster och övriga kunder. Du kommer att ansvara för flödet gällande uthyrning av bostäder, garage och p-platser från kösystem till färdigt kontrakt. Du kommer även arbeta med hyresavisering samt utveckling av avdelningens rutiner. 
Vi ser att du har utbildning och tidigare erfarenhet från arbete med hyresfrågor och hyresjuridik. Vi ser även att du uppskattar att bibehålla goda kundrelationer och brinner för att ge god service! Detta är ett konsultuppdrag med omgående start och rekrytering kommer att ske löpande, så ifall detta passar in på dig sök tjänsten redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Uthyrning av bostäder, garage och p-platser. Ansvarar i hela flödet från hantering av
kösystem till färdigt kontrakt/inflyttning
Hyresavisering
Medverka till utveckling av rutiner och programvaror
Övrigt förekommande administrativa tjänster


Kvalifikationer
Utbildning och erfarenhet från arbete med hyresfrågor samt hyresjuridik
Erfarenhet från arbete med kundrelationer
B-körkort
Svenska i tal och skrift
God datavana


Erfarenhet
Hyresrätt
Microsoft Office


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

SPONTANANSÖKAN GUIDE

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/spontanansokan-guide-1. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

VI SÖKER TALANGER TILL PROCAB AB I GÖTEBORG!

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/vi-soker-talanger-till-procab-ab-i-goteborg. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Purchasing Coordinator to ALTEN

Läs mer Jul 5
Do you have proven experience from working with Indirect Purchasing and Office Administration and are open for a new challenge? ALTEN Nordics are looking for a purchasing coordinator to be a part of our purchasing team of 8 at ALTEN Sweden’s head office in Gothenburg!

About the role:
As Purchase Coordinator you will be responsible for managing the procurement of indirect goods and services within the organization. Indirect goods and services are those items that are not directly involved in the production process but are essential for the smooth functioning of the company. This includes Office Lease Contract Management, Office Supplies, Maintenance and Repairs, Travel and Fleet, and more. The Indirect Purchasing Coordinator ensures cost-effective procurement, timely delivery, and maintains supplier relationships for these non-production related items.
 
 
The following are key functions of what this role will assist in:
- Sourcing and Supplier Management
- Purchase Requisition Processing
- Purchase Order Generation
- Cost Optimization
- Inventory and Supply Chain Management
- Vendor Performance Evaluation
- Documentation and Reporting
- Collaboration
- Process Improvement

Do you have what it takes?
- Up to 3 years of relevant experience of working as a Purchasing Coordinator or Office Administrator in a similar role
Strong communication skills with a professional level (C2) in Swedish and English (beneficial if you are Finnish speaking)

- As a person you master time management and you like being part of a dynamic organization. You are a team player with strong organizational, administrative, and communicative skills. Other would describe you as structured and detail oriented with good problem-solving abilities. The Purchasing function is part of an international team within Europe, and for the right person, international exchange, and collaboration will be possible as a career path.

About ALTEN:
ALTEN is one of Europe’s largest consulting companies within Engineering, IT and Life Sciences with over 57,000 employees in more than 30 countries. We’re a global actor with a local presence with 1400 committed colleagues in offices from Lund in the south to Skellefteå in the north. Our engineers carry out complex and highly technical projects throughout the product development chain of the most prestigious companies in sectors such as Automotive, Aerospace & Defense, Energy, Manufacturing, Public Sector and Life Sciences. For four years in a row, ALTEN has been named one of Sweden's most attractive employers by Karriärföretagen, an award for employers that offer unique career and development opportunities. Welcome to read more about us at alten.se

Please note, we will not be able to answer any questions during the weeks of 28-32 due to the vacation.
We look forward to receiving your application!

Ansök nu

Kontorsadministratör

Läs mer Jun 27
Vi söker kontorsadministratör!

Om oss:

Corporate Apartments hyr ut möblerade lägenheter och villor till företag på många orter i Sverige. Målgruppen är företag inom bygg- och entreprenadbranschen (endast B2B), med arbetslag som behöver någonstans att bo under arbetsprojekten. Bolaget har i dag drygt 200 boenden som hyrs ut under varierande hyresperioder, oftast ett par månader, s.k. longstay. Corporate Apartments har för närvarande ca 20 anställda och har kontor i Täby, Norsborg, Göteborg och Staffanstorp. Företaget har varit på en tillväxtresa de senaste åren och vill fortsätta utvecklas.

Om rollen:

Som Kontorsadministratör/Kontorsansvarig är du glad, driven och noggrann. Du älskar att beta av att-göra-listan och du gillar att ta egna initiativ och fatta beslut. Du har gott omdöme, förmågan att se vad som behöver göras och är prestigelös i din roll. Då rollen kommer innefatta mycket kommunikation, både internt och externt, ser vi att du är social och duktig på att skapa relationer. Du arbetar strukturerat och är bra på att prioritera bland uppgifter samt drivs av att skapa god stämning och att ge service.

 För att passa in i gruppen behöver du vara positiv och proffsig. Du gillar att utveckla och förbättra arbetssätt och rutiner vid behov, både dina egna och verksamhetens. Du behöver förstå och uppskatta konceptet med frihet under ansvar, då varje medarbetare är van vid att ta eget ansvar för sina arbetsuppgifter och sitt arbetsresultat – samtidigt som de vid behov alltid kan bolla tankar och utmaningar med kollegor och chefer. Du måste ha ett öga för detaljer i arbetet, eftersom du kommer vara sista utposten för att undvika kvalitetsmissar och slarvfel. Det är toppen om du gillar att skriva kortare texter och korrekturläsa.

Personliga egenskaper & Kvalifikationer:

Du är social, mångsidig och har ett utvecklat sinne för service
Du är organiserad och har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Du har lätt för att förstå och lära dig olika IT-system – du kommer nämligen vara administratör i flera av dem (Odoo, Fortnox, Nitesoft m.fl.)
Du har goda kunskaper inom Microsoft365 och Office-paketet (OneDrive, Teams, Outlook, Word, Powerpoint, Excel m.fl.)
Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat – så att du kan korrekturläsa
Meriterande med tidigare erfarenhet av fakturering och fakturahantering
Meriterande med tidigare erfarenhet som kontorsassistent eller annat serviceyrke
Meriterande med B-körkort


Vi erbjuder

En stimulerande roll i ett expansivt företag
Bra löneupplägg
Frihet under ansvar
Generös friskvårdsersättning och goda förmåner
Härlig stämning och sunda värderingar på arbetsplatsen


I denna rekrytering samarbetar Corporate Apartments med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amir på amir@kraftsam.se

Ansök nu

Projektkoordinator för specialinredning, Senab Concept i Göteborg

Läs mer Jul 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Senab behöver dig som kan koordinera helt unika inredningsprojekt. Hos oss blir du en del i ett sammansvetsat team som hanterar allt ifrån behovsanalys, till design och utveckling samt försäljning och distribution till kunder i hela världen.

Om Senab

Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showrooms, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg. Vi ansvarar för hela processen – vilket innebär att vi hjälper våra kunder med inredningsförslag eller koncept, inköp, leverans och montering.

Gemensamt för alla projekt vi levererar är att inredningslösningen ska bidra till att förstärka kundens identitet, skapa en funktionell miljö och bidra till att skapa trivsel och utveckling. Men så finns speciella utmaningar då världens möbelsortiment inte räcker till. Utmaningar som kräver en partner med särskilda kunskaper, erfarenhet och marknadskännedom — som kan leverera lösningar långt utöver det vanliga. Det är där Senab Concept kommer in i bilden.

Genom Senab Concept får våra kunder tillgång till specialkompetens för utveckling, tillverkning och implementering av hela inredningskoncept som består av en kombination av standardprodukter och speciallösningar. Vi har erfarenhet från stora globala implementeringar och leveranser till över 80 olika länder där vi säkerställt att kundens inredningskoncept efterföljs.

Är du nyfiken?

Nu utökar vi med ytterligare en projektkoordinator – en roll där du kommer ha fokus på och ta ansvar för administration, logistik och kundsupport för kundunika inredningskoncept.

Som Projektkoordinator på Senab Concept erbjuds du en omväxlande, ansvarsfull och stimulerande roll i en internationell miljö. I din roll arbetar du både självständigt och i nära samarbete med ditt team samt med kunder, föreskrivande led, leverantörer och andra samarbetspartners. Det är du som säkerställer orderprocessen, från upprättande av offert, inköp av varor och tjänster, samordning av transport och montageuppdrag till uppföljning och utvärdering.

Tjänsten som projektkoordinator är bred och varierad men de huvudsakliga arbetsuppgifterna består av:

• Aktiv hantering och bevakning av flera parallella projekt avseende offertskrivning, orderhantering inkl. inköp, reklamationer och fakturering

• Koordinering och planering av leveranser, ink. transporter, hantering av exportdokument och montage i samråd med kund och samarbetspartners

• Snabbfotad och kreativ problemlösning när det oväntade uppstår

• Exporttekniska logistikfrågor

• Kontinuerligt förbättringsarbete

Din profil

Vi söker dig som är prestigelös med systematiskt sinne och förmåga att se helheten.

För att trivas hos oss tror vi att du är nyfiken, kommunikativ, och ansvarstagande. Du motiveras av att överträffa kundens förväntan och av att bidra till ständig förbättring och utveckling. Din noggrannhet och ditt sinne för struktur gör att du når framgång och du har förmåga att prioritera när mycket händer samtidigt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ.

I kommunikationen med våra kunder är du lyhörd, tydlig och generös med din kunskap vilket bygger ett starkt och långsiktigt förtroende. Att kunna arbeta självständigt med stort fokus är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en central del av ett tight team och bidra till vår gemensamma mål.

Du är van vid att arbeta i affärssystem och har goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av arbete inom logistik på global nivå samt erfarenhet av Incoterms är önskvärd. Eftersom rollen innebär kontakt med både svenska och internationella kunder behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska och svenska, i så väl tal som skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Tjänsten är en tillsvidare anställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning)

Placeringsort Göteborg

Vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel

Ansökan

Tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 25 augusti! Med anledning av rådande semestertider kommer urvalsprocessen att påbörjas under vecka 33. Varmt välkommen med din ansökan!

För ytterligare information om tjänsten, kontakta teamchef Sofia Axelsson på sofia.axelsson@senab.com

Mer information om Senab och Senab Concept hittar du på www.senab.com, och www.senab.com/concept

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Randstad AB .

Instrument engineer/technician in MedTech

Civilingenjör, maskin
Läs mer Jul 10
Job description
We at Randstad Life Sciences are currently looking for instrument engineers and/or technicians in the field of life science for future full-time consultant positions.
Randstad Life Sciences is specialized in competences within Life Science. As a consultant you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities.
The scope of the initial assignment varies depending on the client and the assignment. As this is an "open advertisement" to cover future assignments, we have not set yet an assignment length, but the average is approx. 6 months. You will acquire competencies necessary to perform independent work in an industrial environment. As an instrument engineer/technician you will be responsible for installing, monitoring, and maintaining control systems and machinery needed in a medical technology company. 

Responsibilities
Develop I/O Lists and Instrument Indexes
Develop schematics, drawings, work instructions/method statements in accordance with best practice
Preparation of instrumentation specifications 
Develop Instrument data sheets and take responsibility of the complete and verification life cycle  
Consult with clients, project team and contracts managers to develop a full understanding of technical requirements                                    
Cooperation with internal and external stakeholders.  

For us, it is important that all competence and skills in the labor market are given equal chances. We welcome all applicants and strive for diversity.
Deadline 31 October - the selection process and interviews will be ongoing
For more information: Please contact Meriem Echbarthi, meriem.echbarthi@randstad.se.
Please note that applications sent through email will not be processed and deleted due to GDPR.

Qualifications
Academic degree in a relevant instrumentation Engineering discipline, preferably related with medical technologies
Minimum of 2 years experience in a  company involved in delivering Instrumentation & Control (I&C) designs for the MedTech, Pharmaceutical and Life Science Sectors
Ability to deliver automation and systems scopes of works and contribute to or develop functional specifications (FS) and user requirements specifications (URS) for these
Excellent level of attention to detail and accuracy
Good communication skills in both English and Swedish.

Your personal qualities are important and to succeed as a consultant at Randstad Life Sciences, you need to be passionate about science, curious, well-organized and quality focused. You are a person with good communication skills who can easily work both individually and in teams, you have an open mindset with a flexible and adaptable approach. Moreover you are eager to learn and have a good ability to take initiative. Since the role involves close collaboration with colleagues and other stakeholders, you are comfortable reaching out to other people and can effectively build a network of personal relations. It is also important that you are open to try new roles and that you easily adapt to new situations.

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.

With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

MedTech professional

Mikrobiolog
Läs mer Jul 3
Job description


We at Randstad Life Sciences are currently looking for medical technologies professionals in the field of life science for future full-time consultant positions.
Randstad Life Sciences is specialized in competences within Life Science. As a consultant you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities.
The scope of the initial assignment varies depending on the client and the assignment. As this is an "open advertisement" to cover future assignments, we have not set yet an assignment length, but the average is approx. 6 months. Positions can be lab or office-based, depending on the specifics of each assignment. You will acquire competencies for independent work in an industrial environment, as well as outstanding soft skills necessary for advancing your career. 
As a medtech professional, you are expected to contribute with your experience and knowledge to the advancement of groundbreaking medtech companies, which are delivering life-saving devices, diagnostics, and solutions. Whether you are a medical technologist, a clinical lab scientist, an R&D scientist, a regulatory affairs specialist, a process technician or a lab technician, whether you are a senior professional with several years of experience or a junior with up to 2 years experience, you are valuable for us when you are passionate to contribute to a healthy global society and saving lives. 

Responsibilities


Depending on the assignment, your area of expertise and seniority level, you will be expected to design, execute, as well as insure that the product / process you are working with is compliant with the directives, regulations and the agreed standards. You are expected to collect, write and review the related documentation according to the company / product/ process guidelines. You will be  working and collaborating closely with internal and external stakeholders, hence you should be comfortable reaching out to colleagues and showing a collaborative mindset. 


For us, it is important that all competence and skills in the labor market are given equal chances. We welcome all applicants and strive for diversity.
Deadline 31 October - the selection process and interviews will be ongoing
For more information: Please contact Meriem Echbarthi, meriem.echbarthi@randstad.se.
Please note that applications sent through email will not be processed and deleted due to GDPR.

Qualifications


Relevant MedTech degree
Experience in a company involved in medical services, manufacture of medical devices or research in the advancement of medical technology
Excellent level of attention to detail and accuracy
Good communication skills in both English and Swedish.

Your personal qualities are important and to succeed as a consultant at Randstad Life Sciences, you need to be passionate about science, curious, well-organized and quality focused. You are a person with good communication skills who can easily work both individually and in teams, you have an open mindset with a flexible and adaptable approach. Moreover you are eager to learn and have a good ability to take initiative. Since the role involves close collaboration with colleagues and other stakeholders, you are comfortable reaching out to other people and can effectively build a network of personal relations. It is also important that you are open to try new roles and that you easily adapt to new situations.

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

Senior HMI Developer

Interaktionsdesigner
Läs mer Jul 15
Nytt
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren HMI utvecklare med expertis inom C++? Vill du vara en del av en organisation som driver innovation inom fordonsindustrin? Då kan detta vara möjligheten för dig!
Vi söker nu en skicklig utvecklare att ansluta sig till ett av våra team som utvecklar vår HMI-plattform. Vi vill gärna att du ska ha starka C++-kunskaper och kunna agera som mentor för våra seniora utvecklare inom tåget. Detta innebär att vara bekväm med att coacha, handleda, upprätta riktlinjer etc. Varje team är tvärfunktionellt och arbetar med konceptutveckling, kravdefinition och logisk design/CAN-signalering, implementering och testning. Vi samarbetar dagligen över hela världen med våra varumärken och intressenter för att utveckla vår HMI-plattform med rätt kundvärde. Kundcentrering är en grundläggande pelare. Våra team är hjärtat i vår framgång och för att utveckla vår plattform i rätt riktning uppmuntrar vi att utforska teknologiska möjligheter och potentialer som kan göra vår plattform mer skalbar, mer flexibel och roligare att arbeta med, samtidigt som vi säkerställer rätt affärsvärde.


Randstad Digital är din karriärpartner inom IT och digital transformation. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Som din karriärpartner tillämpar vi vår talangcentrerade strategi som sätter din utveckling i fokus, vilket hjälper dig att uppnå din fulla potential och öppnar upp för nya spännande karriärmöjligheter. Ansök senast 2024-08-29 på www.randstad.se. Har du frågor, kontakta emma.johansson@randstad.se eller elin.karstensson@randstad.se. För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden tas tillvara. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. Observera att du behöver vara tillgänglig inom 1 till 2 månader. Intervjuer och återkoppling kommer ske mellan v.33-v.34.

Ansvarsområden
Delta i konceptutveckling, kravdefinition och logisk design/CAN-signalering
Implementera och testa HMI-lösningar för instrumentkluster
Samarbeta med globala team och intressenter för att utveckla HMI-plattformen
Utforska och implementera teknologiska möjligheter för att förbättra plattformens skalbarhet och flexibilitet
Säkerställa att kundcentrering och affärsvärde prioriteras i utvecklingsprocessen
Handleda och coacha seniora utvecklare inom teamet


Kvalifikationer
Stark kompetens i C++
Erfarenhet av C/Python/Qt (Linux)
Kunskap om Git/Bitbucket/Jenkins
Bekväm med att agera som mentor och coacha andra utvecklare
Ödmjuk, flexibel, nyfiken, driven, lagspelare och ivrig att lära


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Embedded software engineer

Backend-utvecklare
Läs mer Jul 12
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en Embedded software engineer för ett nytt uppdrag inom fordonsindustrin. Som konsult hos oss på Randstad Digital får du en konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtal. Din konsultchef finns alltid där för dig och säkerställer att du får varierande och utvecklande uppdrag hos olika företag, inom olika branscher. På Randstad Digital är din personliga utveckling i fokus och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter. Ansök senast 2024-08-29 på www.randstad.se. Har du frågor, kontakta emma.johansson@randstad.se eller elin.karstensson@randstad.se. För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden tas tillvara. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. Observera att du behöver vara tillgänglig inom 1 till 2 månader. Intervjuer och återkoppling kommer ske mellan v.33-v.34.
I rollen kommer du att vara en del av ett litet team som leder introduktionen av maskininlärning i våra produkter, tjänster och ingenjörssystem. Du arbetar agilt med fokus på att visa upp implementerade resultat. Du interagerar med andra utvecklingsteam och hjälper dem att konfigurera och träna maskininlärningsplattformen för deras tillämpningar. Ser framemot din ansökan!

Ansvarsområden
Samla in och förbereda dataset, modellering, träning och driftsättning.
Förbättra plattformen
samarbeta med personer från olika tillämpningsområden för att hjälpa dem att konfigurera och träna modellen för deras behov.

Vi söker dig som har ett nyfiket sinne för framtiden och samtidigt är medveten om dagens utmaningar. Du är en ansvarstagande lagspelare som gillar att samarbeta för att nå gemensamma mål. Du ser möjligheter och är redo att ta initiativ och agera på dem. Med en stark grund i maskininlärning och mjukvaruutveckling är du flexibel och kan arbeta med en mängd olika uppgifter inom olika tillämpningsområden.

Kvalifikationer
MSc i Data Science, Datorvetenskap, Mjukvaruutveckling eller liknande.
Duktig på programmering (helst Python).
Vana att arbeta i en Linux-miljö.
Bekant med klassisk maskininlärning och djupinlärning.
Goda muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter på engelska.
En social person som älskar att samarbeta och bygga relationer.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Truckförare

Truckförare
Läs mer Jul 10
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu personer som söker ett heltidsarbete på Volvo Cars RA. 
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av truckkörning på Volvo Cars reservdelslager. Du kommer köra skjutstativtruck, motsviktstruck och drag/flaktruck. Ingår även hantering av material som skall levereras ut till kund, i arbetsuppgiften ingår även plock samt pack.
Du kommer arbeta i ett högt tempo och det är viktigt att du är stresstålig, noggrann, har ett säkerhetstänk såväl som ett starkt kvalitetstänk.


Tjänsten kommer vara på heltid, där fast arbetsschema tillämpas.
Dagsskift där arbetstiden är förlagd 06.30-15.12. Övertider kan förekomma.

Ansvarsområden
I rollen som truckförare kommer du att arbeta med att packa och plocka orders som ska skickas iväg till kund. 
Se till att leveranserna uppnår till de kvalitetsmål som kunden efterfrågar.
Hantera de radmål som är på respektive avdelning för utleverans.

Kvalifikationer
Krav
Fullgjort gymnasieutbildning med godkända betyg i Svenska 1/a, Engelska 5/a, Matematik 1/a och Samhällskunskap 1/a eller motsvarande.

Saknar du något av ovannämnda kriterier är du inte behörig att söka denna tjänst.


B-körkort
Förmåga att göra dig förstådd i tal och skrift i svenska och engelska
Truckkort (A och B truck) TYA

Meriterande
Teknisk utbildning
Tidigare arbetslivserfarenhet inom produktion och tillverkning samt logistik, gärna inom fordonsindustrin.



Personliga Egenskaper
Som person är du drivande och noggrann när det gäller säkerhet och kvalitet. Du är tekniskt intresserad, kan ta egna initiativ och är mån om att alltid göra ditt bästa. Du värdesätter gemenskap, laganda och ett utåtriktat och positivt förhållningssätt gentemot din omgivning.


Innan en eventuell anställning kommer en bakgrundskontroll samt ett drogtest att genomföras.
Du behöver kunna starta omgående för uppdrag,

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Arbetsmiljösamordnare

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Jul 5
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu ett flertal arbetsmiljösamordnare till vår kund i Göteborg. Vill du vara delaktig i ett spännande byggprojekt och jobba operativt med säkerhet och arbetsmiljö? Ansök redan idag på www.randstad.se
Detta är ett konsultuppdrag som kan variera i längd men kan sträcka sig upp till 2 år. 
Som arbetsmiljösamordnare kommer du att vara en del av ett operativt site team som tillsammans kommer följa upp att de entreprenörer som utför arbete på byggarbetsplatsen arbetar på ett säkert sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att främja säkerhetskultur, identifiera potentiella faror och minska risker för att förebygga olyckor och skador på byggarbetsplatsen. Rollen är till stor del förlagd utomhus ihop med den dagliga driften.

Ansvarsområden
Rollen har olika ansvarsområden och uppgifterna kan variera beroende på dagen, men några av ansvarsområdena inkluderar men är inte begränsade till:
Övervaka och utvärdera effektiviteten av säkerhetsprogram och initiativ, och rekommendera förbättringar vid behov.
Samla in data och rapportera om alla HSE- och olyckshändelser.
Leda dagliga samordningsmöten mellan entreprenörer.
Upprätthålla säkerhetspolicys, procedurer och föreskrifter.


Kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta inom bygg-, industri- eller liknande branscher med en god förståelse för de risker och utmaningar som uppstår gällande arbetsmiljön.
God förmåga att kommunicera och samarbeta.
Utmärkta kunskaper i engelska, både i skrift och tal

Meriterande
Certifikat inom relevanta kurser kopplade till arbetsmiljö och säkerhet.
Förståelse i svenska på arbetsnivå, både i skrift och tal.
Kunskap i Bas U.




Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu