Göteborg: Ekonomiassistent till vårt nya huvudkontor i centrala Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonomiassistent till vårt nya huvudkontor i centrala Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-14 // Varaktighet: Heltid

Vi på Happident arbetar för en ny, revolutionerande tandvårdsupplevelse. En miljö bort ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum, Vi jobbar för att attrahera Sveriges mest framstående och engagerade medarbetare i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter erbjuds en kundupplevelse i världsklass.Om HappidentHappident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är på en utvecklingsresa tillsammans och har målsättningen att inom de närmaste åren både utveckla och expandera verksamheten. Happident är grundat av tandläkare och ägs av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Kliniskt fokus genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med den löpande redovisningen och övrig ekonomi i en företagsgrupp som är under stark tillväxt. Det är en stimulerande tjänst där du ges möjlighet att utvecklas och där du blir en viktig representant för gruppens fortsatta utveckling. Det är en bred och utmanande roll som bland annat innebär löpande hantering av kund- och leverantörsreskontra, kravhantering, betalningar, avstämning av balans- och resultatrapporter samt löpande bokföring. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Göteborg.
Vem är du?
Vi söker en ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning som ska avlasta övriga kollegor med administrativa arbetsuppgifter. Du har som lägst en avslutad gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Du är en god kommunikatör som har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift samt hanterar MS Office-paketet utan svårigheter. Vi söker dig som har en förmåga att självständigt planera och driva ditt arbete och kan prioritera när det behövs. Du är öppen, positiv, social och trivs i rollen som administratör och med att ge god service och ha många bollar i luften. Du är vidare stresstålig och flexibel samt ska kunna arbeta lika bra i grupp som självständigt. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Vad kan vi erbjuda?
Ett stort eget ansvar över dina arbetsuppgifter
Generösa förmåner
Härliga kollegor
Varierande arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta inom ett affärsområde med korta beslutsvägar och med en prestigelös atmosfär. Du kommer att ingå i ett härligt och kompetent gäng som arbetar tillsammans för att uppnå bästa resultat.
Ansökan
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Merits, Redovisningschef, lina.merits@happident.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Praktisk informationStart: Omgående eller enligt överenskommelse.Omfattning: Heltid.Placering: Stampgatan 14, Göteborg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Ekonomiassistent.

Ekonomiassitent med kontorsansvar

Läs mer Sep 9
Nytt
Ekonomiassistent med kontorsansvar (Vikariat)
Om tjänsten Vi söker en strukturerad och ansvarsfull ekonomiassistent med kontorsansvar för ett vikariat hos oss på Irisity! Är du en noggrann och självständig person som trivs med varierande arbetsuppgifter och skulle vilja testa på att arbeta på ett börsnoterat scale-up bolag med internationell prägel? Vill du jobba i ett engagerat ekonomiteam i vackra lokaler på huvudkontoret på Lindholmen? Då kan detta vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bland annat:
· Löpande bokföring och fakturahantering
· Leverantörsreskontra och kundreskontra
· Betalningar och bokföring av bank
· Hantering av utlägg och reseräkningar
· Kommunikation med kunder och leverantörer gällande fakturor

Utöver dina ekonomiska arbetsuppgifter kommer du även ha ett övergripande kontorsansvar, vilket innebär att du bland annat:
· Ser till att kontoret är välorganiserat och fungerar effektivt
· Beställer kontorsmaterial
· Hanterar post och enklare administrativa uppgifter

Kvalifikationer
För rollen är nedan kvalifikationer meriterande, men det viktigaste för oss är en positiv och engagerad personlighet, så sök även om du inte uppfyller alla kriterier.
· Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med liknande arbetsuppgifter
· Grundläggande kunskaper i bokföring och ekonomiska system (vi arbetar i Fortnox)
· God datorvana, särskilt i MS Office-paketet (Excel)
· God kommunikationsförmåga och servicekänsla

Anställningsform Vikariat, med start omgående och pågår fram till 2025-08-31. Möjlighet till förlängning kan finnas.
Om oss
Irisity är en ledande leverantör av AI-baserad videoanalys. Bolaget utvecklar innovativ mjukvara som uppgraderar vanliga säkerhetskameror till intelligenta sensorer, samtidigt som vi skyddar den personliga integriteten. Irisity har kunder i mer än 90 länder och har aktiv närvaro i Sverige, USA, Ungern, Israel, Singapore, Förenade Arabemiraten, Australien, Argentina, Brasilien, Mexico, Colombia och Storbritannien. Vi verkar genom ett nätverk av återförsäljare, partners,säkerhetsföretag och kameratillverkare globalt. Huvudkontoret ligger i Göteborg.
Ansökan
Skicka din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Group Sustainability Manager till Elanders AB

Läs mer Aug 9
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/group-sustainability-manager-till-elanders-ab. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Finance Assistant

Läs mer Maj 21
Join Our Team as a Finance Assistant!
About Us:
Consilium Safety Group leads the way in providing fire, flame, and gas safety technologies across the marine, energy, transport, and building sectors. With a legacy dating back to 1912, we've grown into an international powerhouse, headquartered in Gothenburg, Sweden, with over 55 offices worldwide. Driven by innovation and a commitment to protecting lives and the planet, we're on a journey to shape the future of safety technology, aiming to become #1 in Safety Tech.
The Role:
As a Finance Assistant at Consilium Safety Group, you'll play a crucial role in our finance team at our Gothenburg headquarters. You'll be responsible for delivering reliable financial information, managing accounts receivable with precision and adherence to best practices, and supporting various functions within the company.
Your Responsibilities:
Independently manage payments, claims, and reminder processes.
Drive improvement initiatives for accounts receivable, focusing on quality.
Administer and book issued bank guarantees.
Perform account reconciliation and intercompany invoicing.
Manage reconciliation of group transactions.
Oversee communication in the finance function's shared mailbox.
Ensure compliance with internal control standards and perform credit report assessments.

Who Are We Looking For?
We're seeking a candidate with:
Post-secondary education in economics or a related field.
Experience in accounting and accounts receivable.
Strong Excel skills.
Excellent written and spoken English.

As a person we hope you are:
Structured, organized approach - Your attention to detail ensures excellence.
Self-driven, proactive attitude - You lead with initiative.
High integrity, ethical standards - Your values set you apart.
Ownership mentality - You drive tasks to success.
Excellent communication, cooperation - Your collaboration ensures success.

How to Apply:
If you're ready to take on this exciting opportunity and meet the qualifications and attributes we're looking for, we invite you to apply for the position of Finance Assistant at Consilium Safety Group. Please submit your resume and cover letter, showcasing your relevant experience and why you'd be a perfect fit for our team. We're eager to hear from you!

Ansök nu

Ekonomiassistent - Humlys Huvudkontor Göteborg

Läs mer Maj 2
Låt ditt engagemang forma framtiden för utbildning!Lärare, de som bär med sig nyckeln till kunskap och förändring. De har kraften att vägleda och inspirera i en värld som ständigt förändras. Men, vi står inför en utmaning – var tionde lektion i västvärlden leds inte av ordinarie lärare. Istället för att se detta som en belastning på utbildningen, tror vi på att nya influenser kan vara källan till ökat engagemang och motivation hos våra barn och ungdomar. Tillsammans måste vi skapa nya, flexibla lösningar för att se till att varje lektion räknas.Humly har tagit saken i egna händer och utvecklat en digital plattform som sammanför skolor och förskolor med kompetenta vikarier baserat på skolornas behov och vikariernas styrkor och intressen. Vi är här för att se till att skapa möjligheter och valmöjligheter för våra vikarier.

Om tjänstenHumly söker en ekonomiassistent på heltid till vårt kontor i Göteborg. Du kommer arbeta som understöd till vår ekonomiansvarige med bland annat löpande redovisning och avstämningar, lönehantering samt administrativa uppgifter. Det är en heltidstjänst med start augusti/september 2024. Utgångspunkt för anställningen kommer vara på vårt kontor i Göteborg.
Arbetsuppgifter- Lönekörning för bolagets anställda och vikarier- Hantering och redovisning av leverantörsfakturor och inbetalningar- Löpande redovisning ochavstämningar- Rapportering till myndigheter- Upprättande av intyg till bland annat A-kassan, Försäkringskassan och Kronofogden.- Kontorsadministration

Vi söker dig som- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller lön- Minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter- Kan vara tillgänglig senast från och med första september 2024- Meriterande vid erfarenhet av Visma Business och Crona Webb
Som person är du:- Noggrann- Initiativtagande- Strukturerad- Självgående
Du tar med dig kunskap och erfarenhet från tidigare arbete, men som alla andra på Humly bör du utvecklas som person, i din roll och inom ditt område. Det gör du bäst genom att vara nyfiken och ta tag i de utmaningar som dyker upp.

Praktiskt om arbeteStart: Augusti/SeptemberPlats: GöteborgOmfattning: Heltid, vardagarLön: Fast lön enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas, så vänta inte med att skicka ansökan.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Orasolv Clinics AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Orasolv Clinics AB .

Tandsköterska till Göteborg

Tandsköterska
Läs mer Aug 7
Vi på Happident arbetar mot en helt ny, revolutionerande tandvård. En miljö långt ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum. Med Sveriges mest framstående tandvårdspersonal i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter kan glömma allt de någonsin sett, känt eller hört om tandvård.

Om Happident
Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är alla på en förändringsresa tillsammans med Happident och har målsättningen att inom de närmaste åren kraftigt expandera vår verksamhet. Happident ägs endast av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Den kliniska fokusen genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda och erbjuda den mest kvalitativa och tillgängliga tandvården till alla våra patienter. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters kliniska behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.
Arbetsbeskrivning
I denna behovsanställning kommer du ha en viktig roll då du täcker upp vid frånvaro och vakanser på våra kliniker i och omkring Göteborg, Som tandsköterska hos oss kommer du genomföra alla typer av behandlingar inom allmäntandvård. Du kommer att arbeta i vårt ambitiösa team med engagerade kollegor. Vi arbetar effektivt genom att samarbeta tätt på kliniken och inom organisationen men arbetar även självständigt inom respektive område. Vi ska kunna känna oss stolta över den klinik vi tillsammans skapar! Genom vår unika klustermodell och nära samarbete mellan Happidents kliniker inom respektive region så kan vi erbjuda goda utvecklingsmöjlighet.
Vem är du?
Nu söker vi dig som har utbildning eller erfarenhet av att assistera tandläkare vid diverse behandlingar. Det vi i första hand söker är en flexibel sköterska som vill arbeta extra. Våra kliniker är små och familjära och här kommer du få ett varmt välkomnande och möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och privat. Du är serviceinriktad och har ett tydligt patientfokus.
Tjänsten kräver att du behärskar det svenska språket och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Har du erfarenhet av journalsystemet Opus så är det en fördel men det är inget krav.
PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelsePlacering: GöteborgAnställningsform: behovsanställningKontaktperson: Cecilia LassenHr-ansvarig

Ansök nu

Söker du ett utvecklande jobb på heltid och deltid Kika nedan!

Växeltelefonist
Läs mer Jul 19
Jobbtitel: Telefonist/Mötesbokare till tandvårdskedjaPlats: Göteborg, Happident huvudkontorJobbtyp: Deltid, Heltid
Vi söker en självgående telefonsäljare/mötesbokare till vårt skickliga team, denna person föredrar varierat arbete och älskar att anta nya utmaningar. På Happident värderar vi trivsel, att ha kul på jobbet och utveckling.
Vi söker dig som är driven, motiveras av resultat och tycker försäljning är roligt. Alla våra medarbetare genomgår en utbildning både i produktkännedom & verksamheten, således krävs ingen tidigare erfarenhet inom tandvård.
Ansvarsområden:
· Ringa leads och konvertera dom till möjliga kunder
· Boka in befintliga och nya kunder till våra kliniker i Sverige
· Följa upp med kunder och säkerställa en god och smidig kundresa
Vi tror att du…
· Kan både svenska och engelska i tal och skrift
· Har goda dator och Excel kunskaper
· Är organiserad, självgående och har en riktig go-getter attityd
Vad vi erbjuder…
· Spännande och utvecklande arbetsmiljö
· Individuellt ansvar
· Konkurrenskraftig lön
Är du taggad på att vara med och forma vårt varumärke, vår strategi och vår företagskultur? Du kommer få ta beslut som verkligen gör skillnad. Urval görs löpande, så vänta inte med din ansökan!
Anställningsform: Tillsvidare med 6 mån provanställning. Tillträde: Snarast Kontaktuppgifter: Cecilia Lassen

Ansök nu

Content Creator

Marknadsförare
Läs mer Maj 23
På Happident blir du del av en annorlunda tandvårdskedja, där innovation och utveckling präglar vad vi gör samt hur vi gör det. Vi vill att du varje dag ska se fram emot att gå till jobbet, precis som våra kunder ska se fram emot sitt besök hos oss. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass!
Om rollen
Vi söker nu en kreativ och driven Content Creator som kan stärka vår närvaro online och bidra till vår vision. Som Content Creator på Happident kommer du att vara ansvarig för att skapa och sprida engagerande innehåll för våra 20 kliniker runtom i Sveriges storstäder. Du kommer att arbeta med grafisk design, fotografering och framförallt filmproduktion för att skapa innehåll till vår hemsida, annonser och sociala medier. Rollen innebär även nära samarbete med kollegor internt och externa byråer för att säkerställa en sammanhängande och effektiv marknadsföringsstrategi.
Arbetsuppgifter
Skapa visuellt tilltalande och engagerande innehåll för Happidents digitala kanaler.
Producera foto- och videomaterial som speglar vår vision och varumärkesidentitet.
Designa grafiskt material för hemsida, annonser, och sociala medier.
Samarbeta med klinikerna för att fånga autentiska ögonblick och berättelser som kan delas med våra följare.
Planera och genomföra content-produktion på plats vid våra kliniker.
Koordinera med externa byråer för att säkerställa att allt innehåll är i linje med våra marknadsföringsstrategier.

Kvalifikationer
Erfarenhet inom grafisk design, fotografering och videoproduktion.
Goda kunskaper i program som Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro).
Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
Starka kommunikativa färdigheter och förmåga att samarbeta med olika team.
Flexibilitet och vilja att resa då en del av produktionen sker på våra kliniker runtom i landet.
En känsla för detaljer och förmåga att leverera högkvalitativt arbete inom givna tidsramar.

Vad vi erbjuder
Möjlighet att vara en del av en innovativ och växande tandvårdskedja.
En kreativ och dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor.
Stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Konkurrenskraftig lön och förmåner.

Praktisk information Start:Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Centrala Göteborg, Kontaktperson: cecilia.lassen@happident.se

Ansök nu

Vi söker en tandläkare till vår fina klinik i Munkebäck

Tandläkare
Läs mer Maj 21
Hej blivande tandläkare-kollega!Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll.
Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling.
Missa inte att bli en del av Happident.
Välkommen med din ansökan!

Är du vår framtida kollega?
Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå.
På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk.
Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör.
Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor.

Möjlighet att utvecklas
Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier.
Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom.
Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken.

Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass!
Vad vi erbjuder
Goda arbets-och lönevillkor
TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag
Individuellt anpassade pensionsavsättningar
Individuell lönesättning och utvecklingsplan
Goda möjligheter att klättra inom företaget
Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding
Bonus

Om Happident
Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning.
Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård.
Skicka in din ansökan idag!
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu
Praktisk information
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid eller deltid Placering: MunkebäckKontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, maz@happident.seHR-ansvarig: cecilia.lassen@happident.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

Ansök nu

Vi söker en tandläkare till vår fina klinik på Polhemsplatsen

Tandläkare
Läs mer Mar 28
Hej blivande tandläkare-kollega!
Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll.
Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling.
Missa inte att bli en del av Happident.
Välkommen med din ansökan!

Är du vår framtida kollega?
Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå.
På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk.
Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör.
Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor.

Möjlighet att utvecklas
Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier.
Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom.
Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken.

Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass!
Vad vi erbjuder
Goda arbets-och lönevillkor
TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag
Individuellt anpassade pensionsavsättningar
Individuell lönesättning och utvecklingsplan
Goda möjligheter att klättra inom företaget
Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding
Bonus

Om Happident
Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning.
Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård.
Skicka in din ansökan idag!
Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu
Praktisk information
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Polhemsplatsen, GöteborgKontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, maz@happident.seHR-ansvarig: cecilia.lassen@happident.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

Ansök nu