Göteborg: Innesäljare till Sector Alarm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare till Sector Alarm i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-15 // Varaktighet: Heltid

Tycker du att det där med försäljning låter spännande? Vill du jobba på en arbetsplats med stark sammanhållning, stort tävlingsfokus och där vi gillar att fira våra framgångar? Då ska du söka tjänsten som Innesäljare hos oss på Sector Alarm!
Hur ser din nya roll ut som Innesäljare?
I rollen som Innesäljare kommer du att leverera service till nya och befintliga kunder över telefon. I dina arbetsuppgifter ingår det att hantera kunder som antingen är intresserade, eller tidigare har visat intresse för vårt hemlarm. En stor del av försäljningen sker också till våra befintliga kunder. Vare sig det gäller företag eller husägare är vårt huvudfokus att alltid att ge våra kunder en fantastisk upplevelse av Sector Alarm.
Som Innesäljare hos oss kommer du ha individuella försäljningsmål att jobba mot och din ledare och ditt team finns självklart där för att hjälpa dig lyckas. Lönen för denna tjänst är tvådelad och består av en fast del samt en provisionsbaserad del där du får möjligheten att själv kunna påverka din månadslön.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen tror vi att du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål samt har erfarenhet från försäljning och service sedan tidigare. Vi tror också att du drivs av att bygga goda relationer och sätta kunden i fokus. Som Innesäljare kommer du att arbeta i olika typer av system, bland annat CRM-system, så du behöver ha god datorvana. De flesta samtal sker på svenska men ibland förekommer samtal på engelska så därför är det ett krav att du är flytande på svenska och har goda kunskaper i engelska. Viktigast för oss är dock din inställning och din vilja att lära. Våra ledare kommer peppa, utmana och stötta dig, för vi vill se dig lyckas!
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling?
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa.
Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
På Sector Alarm arbetar vi för en inkluderande arbetskultur och tar hand om och stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt, stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en kort motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karin Hällås på 073 370 32 56 alternativt karin.hallas@sectoralarm.se
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Innesäljare.

B2B-säljare

Läs mer Maj 14
Vill du bli en del utav ett framgångsrikt säljteam? Vi hjälper företag att undvika kreditförluster och effektivisera sina beslutsprocesser genom att erbjuda innovativa och kvalitativa lösningar till våra företagskunder.
Creditsafe är ett av världens största kreditupplysningsföretag och tillhandahåller världens största kombinerade företagsdatabas med 430 miljoner företag.
Vad blir din roll? Våra stjärnor på New Business ansvarar för hitta nya kunder mot SME-segmentet. Med en kraftfull och välutvecklad inbound-marketing strategi i ryggen så kommer det underlätta prospekteringsarbetet och få fart på din säljkarriär hos oss. Tjänsten innebär att du driver hela säljprocessen från början till slut med stöttning av teamleader/fadder. Merparten av arbetet görs via telefon, digitala möten och mejl. Är du duktig och har förmågan att utveckla det teoretiska till praktik så kan du snabbt utvecklas inom organisationen. Rollen som B2B- säljare på Creditsafe innebär en spännande möjlighet att bli en del av ett team med erfarna och professionella säljare. Vi är ett snabbt växande och marknadsledande bolag som ingår i en stor global koncern. Vem är du? Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från sälj och/eller god vana att arbeta med telefon som verktyg, men det viktigaste är att du har viljan att lyckas! Mycket god svenska i tal och skrift är ett krav och då vi är ett internationellt företag är det en fördel om du har god förståelse för engelska. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Är du osäker om du har det som krävs? Kom in på en kaffe så snackar vi om det! Vi erbjuder dig Creditsafe är ett kreditupplysningsföretag som ger dig en tydlig bild över det ekonomiska läget och vilken risk ditt företag ställs inför. Vi samlar information från en mängd officiella källor, däribland skandinaviska myndigheter. Under dessa oroliga tider vi lever i just nu så är våra tjänster av stor vikt för företag, kommuner och andra organisationer.
Creditsafe är så mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi kan skryta om flexibilitet, klämdagar, träning på arbetstid och spännande konferensresor. Vi kan också skryta om våra fina fräscha lokaler i Gårda, sommartider och hur grymma vi är på pingis. MEN det är våra passionerade medarbetare som gör oss framgångsrika, det är personalen som gör Creditsafe, och DET tänker vi skryta om!
Övrig information
Arbetet är på heltid
Tillträde efter sommaren
Efter upplärning finns det möjlighet att jobba både från kontoret och hemifrån
Fast månadslön + provision och bonus
En tydlig karriärstege

Lär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers eller Creditsafe i Sverige på Facebook! Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!
Har du blivit tipsad om den här tjänsten av någon av våra kollegor? Skriv med det i din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare B2B – Sälj för Tre via Trecom i Göteborg

Läs mer Maj 5
Vill du jobba med försäljning i ett ungt, drivet team där du styr din egen lön? Vi söker dig som vill sälja Tres företagslösningar via telefon – direkt från vårt kontor i hjärtat av Göteborg.
100 % provisionsbaserad lön – inga lönetak! Grymt team, högt tempo & daglig pepp Sälj starka företagslösningar från Tre Utbildning, coachning & chans att klättra snabbt
 Ingen erfarenhet krävs – bara rätt inställning och vilja att lyckas!
 Sök nu och kickstarta din säljkarriär tillsammans med oss!

Ansök nu

Jobba direkt efter studenten!

Läs mer Apr 27
Tar du studenten 2025 och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Vi söker dig som är nyfiken, målmedveten och vill ha ett jobb där du kan utvecklas och tjäna pengar från dag ett – utan krav på tidigare erfarenhet 
Vad erbjuder vi ?
Fast månadslön + marknadens bästa bonusar
Unik karriärstege med goda chanser att klättra inom företaget
Prisbelönt utbildningsprogram inom försäljning, ledarskap och personlig utveckling.
Konferensresor till t.ex. Barcelona, Mexiko och Sydafrika
Tjänstebil och andra förmåner
Hjälp med att ta körkort
Vilka är Key Solutions?
Key Solutions har sedan starten 2008 hjälpt några av världens bästa varumärken med sin kundtillväxt, såsom Google, Telia, Netflix m.fl.
En av Sveriges bästa arbetsplatser: Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work och blev nyligen utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsplats 2025.
Årets #1 Partner: Vi har flera gånger blivit utsedda till Årets Säljpartner av marknadsledande varumärken som exempelvis Telia, Eon och Tele2.
En plats att växa på: Hos oss på Key Solutions blir du en del av ett engagerat team med över 200 kollegor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Här får du de rätta verktygen, de bästa förutsättningarna – och en unik möjlighet att utvecklas snabbt och bygga en framgångsrik karriär.
Vi ser gärna att du som söker är...
- En sann glädjespridare och har god social kompetens
- Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet 
- Tävlingsinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre 
- Pratar och skriver obehindrat på svenska
Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav.
Låter detta intressant?Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till jobb@keysolutions.se
Inget formellt CV behövs – berätta istället om dig själv. OBS! Spana in våra sociala medier. https://linktr.ee/keysolutionsse

Ansök nu

Jobba direkt efter studenten!

Läs mer Apr 27
Tar du studenten 2025 och vill kickstarta din karriär inom försäljning? Vi söker dig som är nyfiken, målmedveten och vill ha ett jobb där du kan utvecklas och tjäna pengar från dag ett – utan krav på tidigare erfarenhet 
Vad erbjuder vi ?
Fast månadslön + marknadens bästa bonusar
Unik karriärstege med goda chanser att klättra inom företaget
Prisbelönt utbildningsprogram inom försäljning, ledarskap och personlig utveckling.
Konferensresor till t.ex. Barcelona, Mexiko och Sydafrika
Tjänstebil och andra förmåner
Hjälp med att ta körkort
Vilka är Key Solutions?
Key Solutions har sedan starten 2008 hjälpt några av världens bästa varumärken med sin kundtillväxt, såsom Google, Telia, Netflix m.fl.
En av Sveriges bästa arbetsplatser: Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work och blev nyligen utsedda till Sveriges 3:e bästa arbetsplats 2025.
Årets #1 Partner: Vi har flera gånger blivit utsedda till Årets Säljpartner av marknadsledande varumärken som exempelvis Telia, Eon och Tele2.
En plats att växa på: Hos oss på Key Solutions blir du en del av ett engagerat team med över 200 kollegor i Stockholm, Göteborg och Helsingfors. Här får du de rätta verktygen, de bästa förutsättningarna – och en unik möjlighet att utvecklas snabbt och bygga en framgångsrik karriär.
Vi ser gärna att du som söker är...
- En sann glädjespridare och har god social kompetens
- En person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet 
- Tävlingsinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre 
- Pratar och skriver obehindrat på svenska
Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav.
Låter detta intressant? Ansök via vår webbplats eller skicka ett kortfattat mejl till jobb@keysolutions.se
Inget formellt CV behövs – berätta istället om dig själv. OBS! Spana in våra sociala medier. https://linktr.ee/keysolutionsse

Ansök nu

Säljare till Outbound Sales

Läs mer Apr 23
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av!
Nu söker vi ytterligare förstärkning till vårt kundcenter Outbound Sales, med fokus på försäljning och service.
Om jobbet
Som innesäljare på Outbound Sales kommer du agera både support och försäljning. Rollen innebär bland annat följande:
Att arbeta med avslut och sälja in våra tilläggstjänster till köpande kunder.
Att agera rådgivare för våra köpande kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Att hantera ingående och utgående samtal med våra kunder.
Att hantera mail och chatt med våra kunder.

Din uppgift blir att leverera kundservice och försäljning av högsta klass. Arbetstiden är primärt måndag till fredag, men vissa kvälls- och helgpass kan förekomma.
Din profil
Vi söker dig som
Har fullgjort din gymnasieexamen.
Har ett genuint intresse för försäljning.
Har telefon- & datavana och kan svenska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ses det som en fördel.
Gillar att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga.

Så är det att jobba på Kvdbil
Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter.
Väx med oss
Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren.
Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar.  Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För frågor om tjänsten kontakta Head of Outbound Sales, Patrik Klasson via mejl patrik.klasson@kvdbil.se.
Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta.
I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.
Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Sector Alarm AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Sector Alarm AB .

Innesäljare till Sector Alarm HQ

Innesäljare
Läs mer Apr 30
Är du en skicklig säljare som drivs av att skapa resultat? Letar du efter en arbetsplats där du kan utvecklas och där din insats verkligen gör skillnad? Då ska du söka tjänsten som Innesäljare hos oss på Sector Alarm!
Hur ser din nya roll ut som Innesäljare?
I rollen som innesäljare kommer du att spela en viktig roll i vår försäljningsorganisation. Du kommer att erbjuda larmlösningar som möter kundernas behov och arbeta mot tydliga försäljningsmål. Du arbetar aktivt med att hantera och följa upp potentiella kunder som tidigare har visat intresse för vårt hemlarm, med fokus på att omvandla deras nyfikenhet till en trygg och långsiktig lösning.
Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med högt tempo och god laganda, där du har möjlighet att påverka din egen framgång. Hos oss får du en konkurrenskraftig lön med provisionsbaserad ersättning, goda utvecklingsmöjligheter och en strukturerad introduktion för att ge dig bästa möjliga start. Brinner du för försäljning och vill arbeta i en miljö där din insats gör skillnad, då är det rollen för dig.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har intresse av försäljning och ett starkt driv för att överträffa mål. Du är en skicklig kommunikatör som har lätt för att skapa förtroende och engagemang hos kunder. Det är viktigt att du trivs med att arbeta strukturerat och resultatinriktat. Erfarenhet av att arbeta med CRM-system, digitala försäljningsverktyg och telefonförsäljning är meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. För att jobba på Sector Alarm krävs därför även ett tillfredsställande utdrag ur polisens belastningsregister.
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling?
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa.
Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för tionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
På Sector Alarm arbetar vi för en inkluderande arbetskultur och tar hand om och stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt, stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en kort motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning, start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karin Hällås på 073 370 32 56 alternativt karin.hallas@sectoralarm.se
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Heltidsjobb i Göteborg!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Maj 15
Letar du efter ett heltidsjobb? Är du i början av din jobbkarriär och nyfiken på försäljning? ????
Då har du hittat rätt!
Vi på Sector Alarm söker dig som är i starten av din karriär och vill utvecklas inom försäljning med andra unga – oavsett om du har tidigare erfarenhet eller inte. Vi lär dig allt du behöver kunna! Tror du på dig själv, så gör vi det också!
Vad kommer du göra?
Du kommer att boka och hålla i kundmöten, där du tillsammans med kunden går igenom våra tjänster och hittar den bästa lösningen för deras hem och trygghet. Ditt jobb gör faktiskt skillnad – du hjälper familjer runt om Göteborg att få en säkrare vardag.
Vem söker vi?
Det viktigaste för oss är vem du är – inte vad du har gjort tidigare. Har du rätt inställning, driv och är nyfiken på att lära dig, så har du grymma förutsättningar att lyckas här. Du får dessutom daglig coaching och stöd från din teamledare och kollegor.
Vad vi vill att du har:
Du behärskar det svenska språket flytande
Du har ett prickfritt belastningsregister
Du kan jobba heltid Måndag–Fredag, kl. 12–21



Låter detta som något för dig?
Toppen! Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! ????

Ansök nu

Säljare till vår Savedeskavdelning

Innesäljare
Läs mer Apr 8
Motiveras du av försäljning och kundservice? Vill du jobba på stans coolaste kontor, på en arbetsplats med stort tävlingsfokus och där vi gillar att fira våra framgångar? Då ska du söka tjänsten som säljare till savedeskavdelningen hos oss på Sector Alarm!
Hur ser din nya roll ut som säljare till savedesk?
I vårt savedesk-team arbetar vi med befintliga kunder och hanterar olika typer av ärenden som rör deras abonnemang. Du kommer att säkerställa fantastiska kundupplevelser kombinerat med försäljning på hög nivå där målet är att vår kund ska behålla sin larmtjänst hos oss. Kontakten med våra kunder sker via telefon och du arbetar i våra affärssystem samtidigt som du har stor kontakt med övriga avdelningar på företaget.
Du kommer ha individuella försäljningsmål att jobba mot och din ledare och ditt team finns där för att hjälpa dig lyckas. Lönen består av en fast del och en rörlig del. Den rörliga delen påverkar du själv genom försäljning och här finns inget tak på hur mycket du kan tjäna. Det är alltså din vilja och prestation som styr vilken lön du kan ha! Dina ordinarie arbetstider är kontorstider måndag till fredag.
Vem söker vi efter?
För att lyckas i rollen tror vi att du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål samt har erfarenhet av försäljning och service. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder över telefon och det är meriterande om du har arbetat med savedesk eller liknande. Vi tror också att du som söker gillar ordning och reda, drivs av att samarbeta och alltid sätter kunden i fokus. De flesta samtal sker på svenska men ibland förekommer samtal på engelska så därför är det ett krav att du är flytande på svenska och har goda kunskaper i engelska. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. För att jobba på Sector Alarm krävs ett tillfredsställande utdrag ur polisens belastningsregister. Viktigaste för oss är dock din inställning och din vilja att lära. Vi har inspirerande ledare som kommer peppa, utmana och stötta dig. Vi vill se dig lyckas!
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa.
Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för tionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
På Sector Alarm arbetar vi för en inkluderande arbetskultur och tar hand om och stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt, stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du svarar på urvalsfrågorna samt skriver en kort motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ottilia Porselid på 0733759407 alternativt ottilia.porselid@sectoralarm.se
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Innesäljare till Sector Alarm HQ

Innesäljare
Läs mer Mar 28
Är du en skicklig säljare som drivs av att skapa resultat? Letar du efter en arbetsplats där du kan utvecklas och där din insats verkligen gör skillnad? Då ska du söka tjänsten som Innesäljare hos oss på Sector Alarm!
Hur ser din nya roll ut som Innesäljare?
I rollen som innesäljare kommer du att spela en viktig roll i vår försäljningsorganisation. Du kommer att erbjuda larmlösningar som möter kundernas behov och arbeta mot tydliga försäljningsmål. Du arbetar aktivt med att hantera och följa upp potentiella kunder som tidigare har visat intresse för vårt hemlarm, med fokus på att omvandla deras nyfikenhet till en trygg och långsiktig lösning.
Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med högt tempo och god laganda, där du har möjlighet att påverka din egen framgång. Hos oss får du en konkurrenskraftig lön med provisionsbaserad ersättning, goda utvecklingsmöjligheter och en strukturerad introduktion för att ge dig bästa möjliga start. Brinner du för försäljning och vill arbeta i en miljö där din insats gör skillnad, då är det rollen för dig.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har intresse av försäljning och ett starkt driv för att överträffa mål. Du är en skicklig kommunikatör som har lätt för att skapa förtroende och engagemang hos kunder. Det är viktigt att du trivs med att arbeta strukturerat och resultatinriktat. Erfarenhet av att arbeta med CRM-system, digitala försäljningsverktyg och telefonförsäljning är meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. För att jobba på Sector Alarm krävs därför även ett tillfredsställande utdrag ur polisens belastningsregister.
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – vi skapar säkrare hem och satsar på din utveckling?
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa.
Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för tionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
På Sector Alarm arbetar vi för en inkluderande arbetskultur och tar hand om och stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt, stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan redan idag. I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en kort motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning, start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Sex månaders provanställning tillämpas. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Karin Hällås på 073 370 32 56 alternativt karin.hallas@sectoralarm.se
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Säljare på heltid!

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Apr 2
Rubrik: Vi söker säljare till vårt härliga team i Göteborg!
Välkommen till ett team där samarbete och glädje är nyckeln till framgång.
Hur du är som person är viktigast för oss!
Därför tittar vi mer på dina personliga styrkor än ditt CV. Saknar du arbetslivserfarenhet eller vill byta bana är du lika välkommen.
Är du redo att bli en del av en arbetsplats där varje dag är fylld med teamwork, glada skratt och möjligheter till personlig utveckling? Då har du kommit till rätt plats.
Hos oss tror vi att arbetet blir både mer meningsfullt och mer produktivt när vi arbetar tillsammans och har roligt på vägen. ????
Dina arbetsuppgifter
I vårt team jobbar vi tillsammans och tar kontakt med nya kunder i Göteborgsområdet. Det innebär att du kommer ansvara för att boka och genomföra kundbesök där du tillsammans med kunden går igenom våra tjänster och produkter samt deras specifika behov. Dessutom är du med och bidrar till att familjer får ett tryggare och säkrare hem!
Vårt team består av ett härligt gäng där vi alla är målmedvetna, drivna och strävar varje dag efter att bli bättre på vårt jobb.
Vem får jobbet?
Vi söker en medarbetare heltid, tillsvidare.
För att vara den vi letar efter krävs det att du både skriver och talar flytande svenska samt att du är prickfri i polisens belastningsregister.
Den som börjar i vårt team kan förvänta sig daglig stöttning och coachning. Dessutom väntar en av Sveriges bästa säljutbildningar på dig.
Vilka är dina styrkor?
Ansökan
Nu är jag nyfiken på dig!
Jag ser fram emot att prata mer med dig och vem vet det kanske är du som får chansen att jobba i vårt härliga team. ????

Ansök nu

Larmoperatör på deltid 50 %

Larmoperatör
Läs mer Mar 19
Vi söker inte vem som helst, vi söker dig som vill arbeta på en av Sector Alarms viktigaste avdelningar – vår larmcentral som är verksam dygnet runt, året runt. Har du exempelvis ett flexibelt studieschema eller annan flexibel bisyssla är denna tjänst perfekt för dig! Nu söker vi en larmoperatör på deltid 50% så spana in beskrivningen nedan och skicka in din ansökan redan idag!
Hur ser din nya roll ut som Larmoperatör?
Larmcentralen är kontorets kärna, det är där vi kan hjälpa våra kunder som är utsatta för direkt fara. Vi är stolta över att kunna ge våra kunder en förstklassig service, innovativa produkter och råd för en tryggare vardag. I rollen som larmoperatör kommer du att hantera samtal i samband med larm – såsom brand, inbrott eller driftstörningar. Du kommer få ansvara för att sätta in rätt åtgärd till varje händelse, agera kundsupport och utbilda våra kunder i våra larmsystem samt sköta uppföljningar av skarpa händelse.
Likväl som att hantera samtal kring en utvecklad brand kommer du ta emot samtal om bränd mat som satt igång brandlarmet eller ett vädringsfönster som öppnas under natten när skalskyddet är på. Det är därför viktigt att du trivs med tempoväxlingar och hjälper alla våra kunder med största omsorg, oavsett händelse.
Att jobba hos oss är både roligt och utvecklande då du får vara med och påverka. Vi tror på att rätt förutsättningar är en nyckelfaktor till att prestera på topp. I larmcentralen är det viktigt att göra rätt och våra rutiner för hur vi agerar ska sitta i benmärgen, du kommer därför få en gedigen utbildning när du startar hos oss.
Vem söker vi?
Vi ser att du har god erfarenhet av serviceyrken där du är van att hantera kunder och lösa problem. Du är trygg med att använda datorn och telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Vi tror på våra medarbetares potential att utvecklas och därför är dina värderingar och personliga egenskaper lika viktiga som din formella kompetens. Utöver detta förutsätter vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Bakgrundskontroll kommer genomföras både vid telefonavstämning för att säkerställa tillfredställande utdrag ur Polisens belastningsregister och även en grundlig kontroll i enhet med Säkerhetsskyddslagen (1996:627).
Vi söker efter dig som helt enkelt är Pålitlig, du är kort och gott en kollega att lita på! Effektiv, samtidigt som du utför ditt arbete med stor noggrannhet och Trygg, då du har förmågan att behålla lugnet trots många bollar i luften samtidigt.
Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling
Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för tionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären.
Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans.
Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa.
Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi kontaktar kandidater löpande och sista ansökningsdag är 2 april .I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra).
Tjänsten är en tillsvidareanställning, start enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i Citygate, Göteborg. Notera att även om tjänsten är på deltid kommer introduktionsutbildning ske på heltid under 3 veckor.
Vi kommer i den här rekryteringspocessen att använda oss av test. Vid detta test behöver du vara tillgänglig och kunna komma till oss.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Forser på 0738619410 alternativt malin.forser@sectoralarm.se.
Vi ser fram emot att lära känna dig!
Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu