Göteborg: Runner och serveringspersonal i centrala Göteborg (omgående tillsättning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Runner och serveringspersonal i centrala Göteborg (omgående tillsättning i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-15 // Varaktighet: Heltid

Är du i början av din karriär och är genuint intresserad av människor?Vill du varaen del av ettkreativt och framstående företag som sätter dig på första parkett. Viser lösningar och möjligheter för dig som vill lära dig. Vi på Progressiomöjliggör ditt första, andra eller femtonde arbete.De flesta av våra samarbetspartners är hotell ochrestauranger runt om i hela Göteborg. Här arbetar man både ensam och iteam. Detmed blandadeåldrar.tjejer och killar, med olikabakgrunder, kompetenser och erfarenheter.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inom vår service och kommer att vara
Event
Lättare serveringsjobb
Gästbemötande

Meriterande om du har jobbat inom restaurang eller butik tidigare, men inget krav.ANSÖKAN ÄR ENKEL VIA FORMULÄR & VIDEO.
DET HÄR ÄR DU
Du har genuint intresse inomvärdskap, service och människor
Är noggrann
Håller tider
Gillar att arbeta i högt tempo
Du gillar attutvecklas framåt

DET HÄR FÅR DU
En arbetsgivare som värdesätter dig
Vi erbjuder unika karriärsmöjligheter
Härliga människor runt dig
Bra utbildningar på arbetsplatsen

Tjänsterna varierar mellan säsong, sommar och heltidsjobb.Tillsättning: OmgåendeHAR DU FRÅGOR KRING JOBBET OCH PROCESSEN?Magnus Olssonmagnus@progressioswe.seOM OSSProgressio är ett rekryteringsföretag som är inriktat mot besöksnäringen. Vi jobbar med flertalet olika hotell och restauranger för att underlätta för både dig och företagen i sökandet att hitta rätt matchning.I vissa fall blir du anställd av oss till en början, och i andra fall av våra samarbetspartners.Välkommen med din ansökan. Vi försöker svara så snabbt vi kan.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Servitör/Servitris

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Servitör/Servitris.

Servis Extra 145 - 190 kr per timme

Läs mer Jan 28
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR
På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften.
Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM
VEM VI SÖKER:
Erfaren och självgående servis.
Minst några års erfarenhet i branschen, men inte nödvändigtvis från stjärnkrogar.
Trivs med att jobba i olika miljöer och ser det som en möjlighet att utvecklas.
Anpassar sig snabbt till nya rutiner och miljöer.
En teamspelare med hög social kompetens.

HUR DET FUNGERAR:
Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag.
Du får jobbförslag i god tid och bestämmer själv hur mycket och när du vill arbeta.
Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på dina önskemål.
Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst.
Ett extrajobb med en arbetsgivare som bryr sig.

FRAM ERBJUDER
145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet.
Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart.
Betalda resor till och från jobbet vid längre resor.
Jobba när du vill, som du vill.
FLEXIBEL LÖN.Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va?
VILKA ÄR FRAM BEMANNING?FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och nu även i Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö.
Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning.
ANSÖKANI den här rekryteringen lägger vi stor vikt på personlig lämplighet och intervjuer sker löpande.Start: Enligt överenskommelse.
Lön: 145-190 kr i timmen
Övriga villkor enligt rådande kollektivavtal.
Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

Ansök nu

Servis med sociala skills ???? TILLSÄTTNING OMGÅENDE.

Läs mer Dec 27
Vill du vara med på en tillväxtresa och känna WOW varje dag du går till jobbet? Samtidigt kunna utveckla dig själv tillsammans med ett härlig och framåtlutatgäng?Vi letar nu efter dig som är trygg i dig själv,social &levererar; service i världsklass.Samtidigt som vi ska hjälpa dig att uppnå dina högt satta mål i karriären.
TJÄNSTENSom servis är du en viktig del att skapa upplevelser i världsklass.Med ditt välkomnande, förståelse kring gästens behov, rekommendationer av produkteroch närvaro skapar du långsiktiga relationer med gästerna.Du brinner för gästupplevelsen, ha väl fungerandekollegor och har ett intresse imat och dryck. Att arbeta ensam eller i grupp är självklarheter för dig. Utbildningar som omfattar värdskap & försäljning
Individuella målsättningar
Arbetsgivare som värdesätter dig
Teambyggande aktiviteter några gånger per år DET HÄR FÅR VI
Du är en lagspelare
Rätt attityd med hjärtat på rätt ställe
Glad och positiv
Vilja att lära och lära ut

DET HÄR FÅR DU
Trygghet
Härliga människor runt dig
En arbetsgivare att lita på
Verktyg för att nå uppsatta mål
Vara delaktig och kreativ

TJÄNSTENOmfattning: Heltid, Deltid, ExtraLön:Efter överenskommelseTjänsterna som vi rekryterar är förlagda dagar, kvällar och helger.OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras och behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa Vi är anslutna till Kompetensföretagen Alemga och tillämpar kollektivavtal.

Ansök nu

Izakaya restaurang & bar

Läs mer Jan 31
En ny Izakaya mitt i centrala Göteborg öppnar i april och söker servitörer. Välkomna att söka
A really cool restaurant in Gothenburg city center looking for a team member that wants to work, give good service!

Ansök nu

Serveringspersonal på deltid 75% till Gothia Towers och Svenska Mässan

Läs mer Dec 4
Vi söker dig som vill arbeta som serveringspersonal på uppdrag för Gothia Towers och Svenska Mässan.Du kommer att vara en del av ett stort team med brinnande passion för service, möten och evenemang.
Om Svenska Mässan Gothia Towers som är en av våra största kunder och en spännande arbetsplats.
Gothia Towers är idag en av Nordens mest attraktiva mötesplatser med 41 000 m2 upplevelseyta, 1200 förstklassiga hotellrum och sviter samt 5 populära barer och restauranger.
Visionen är att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen och med kärnvärdena engagemang, samarbete och mod som vägvisare och inspirationskälla, strävar man ständigt efter att uträtta nya stordåd – varje dag och i varje möte med besökare, kunder och varandra.
Om tjänsten
Svenska Mässan och Gothia Towers bildar tillsammans en av Europas största helintegrerade mötesplatser med cityläge. Varje år väljer mer än 1,8 miljoner besökare från hela världen att mötas, äta och bo, utveckla affärer, produkter eller idéer hos dem. Här erbjuds allt från hotell, butiker, teater, spa och restauranger till mässhallar och olika typer av mötesarenor. Allt samlat under ett tak och med stadslivet precis utanför dörren.
Som serveringspersonal på Gothia Towers och Svenska Mässankommer du alltid att ha fokus på gästservice och kvalité.Arbetsuppgifterna kommer att variera beroende på verksamhetens bokningarochdu kommer bland annatarbeta på flera mässor såsom Bokmässan 2024, festliga banketter och välsmakande julbord. Exempel på arbetsuppgifter är således:
Välkomna och ta hand om gäster under konferenser och mingel.
Bankettservering och bar
Plocka disk under exempelvis mässor.
Montercatering - Service på Svenska Mässan
Kassahantering

Du kommer att gå på ett rullande schema där arbetstiderna är förlagda alla dagar i veckan samt helger och kvällstid. Det är en visstidsanställning på 75%under perioden 9januaritill 30 juni 2025. Ytligare förlängning efter perioden kan ske.
Din profilDu har förmågan att leverera service utöver det vanliga och utför ditt arbete prestigelöst med ett glatt humör. Du är duktig på att samarbeta då du förväntas stötta kollegor som är nya på arbetet.
Som konsult på Carotteär du ansvarstagande och har lätt för att anpassa dig till nya situationer.Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor. Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss.
Tidigare arbetslivserfarenhet av servering och restaurang är meriterande men inget krav.I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Har du ingen tidigare erfarenhet eller utbildning inomgästbemötande ochservering kommer viatt erbjuda dig en grundläggande utbildning för att du ska känna trygg i att hantera arbetsuppgifterna och leverera förstklassig service till våra kunder.
Om Carotte Academy
I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff.
Om Carotte
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.
ÖVRIG INFORMATION
Start: 9 januaritill 30 juni 2025
Anställningsform: Visstidsanställning på75%, varierande schema förlagt måndag till söndag.
Placering: Göteborg
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Serveringspersonal för längre uppdrag på Gothia Towers och Svenska Mässan

Läs mer Nov 23
Vi söker dig som vill arbeta som serveringspersonal på uppdrag för Gothia Towers och Svenska Mässan.Du kommer att vara en del av ett stort team med brinnande passion för service, möten och evenemang.
Om Svenska Mässan Gothia Towers som är en av våra största kunder och en spännande arbetsplats.
Gothia Towers är idag en av Nordens mest attraktiva mötesplatser med 41 000 m2 upplevelseyta, 1200 förstklassiga hotellrum och sviter samt 5 populära barer och restauranger.
Visionen är att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen och med kärnvärdena engagemang, samarbete och mod som vägvisare och inspirationskälla, strävar man ständigt efter att uträtta nya stordåd – varje dag och i varje möte med besökare, kunder och varandra.
Om tjänsten
Svenska Mässan och Gothia Towers bildar tillsammans en av Europas största helintegrerade mötesplatser med cityläge. Varje år väljer mer än 1,8 miljoner besökare från hela världen att mötas, äta och bo, utveckla affärer, produkter eller idéer hos dem. Här erbjuds allt från hotell, butiker, teater, spa och restauranger till mässhallar och olika typer av mötesarenor. Allt samlat under ett tak och med stadslivet precis utanför dörren.
Som serveringspersonal på Gothia Towers och Svenska Mässankommer du alltid att ha fokus på gästservice och kvalité.Arbetsuppgifterna kommer att variera beroende på verksamhetens bokningarochdu kommer bland annatarbeta på flera mässor såsom Bokmässan 2024, festliga banketter och välsmakande julbord. Exempel på arbetsuppgifter är således:
Välkomna och ta hand om gäster under konferenser och mingel.
Bankettservering och bar
Plocka disk under exempelvis mässor.
Montercatering - Service på Svenska Mässan
Kassahantering

Du kommer att gå på ett rullande schema där arbetstiderna är förlagda alla dagar i veckan samt helger och kvällstid. Det är en visstidsanställning på 75%under perioden 7 januaritill 30 juni 2025. Ytligare förlängning efter perioden kan ske.
Din profilDu har förmågan att leverera service utöver det vanliga och utför ditt arbete prestigelöst med ett glatt humör. Du är duktig på att samarbeta då du förväntas stötta kollegor som är nya på arbetet.
Som konsult på Carotteär du ansvarstagande och har lätt för att anpassa dig till nya situationer.Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor. Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss.
Tidigare arbetslivserfarenhet av servering och restaurang är meriterande men inget krav.I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. Har du ingen tidigare erfarenhet eller utbildning inomgästbemötande ochservering kommer viatt erbjuda dig en grundläggande utbildning för att du ska känna trygg i att hantera arbetsuppgifterna och leverera förstklassig service till våra kunder.
Om Carotte Academy
I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff.
Om Carotte
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.
ÖVRIG INFORMATION
Start: 7 januaritill 30 juni 2025
Anställningsform: Visstidsanställning på75%, varierande schema förlagt måndag till söndag.
Placering: Göteborg
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från M Dryck & Konsult AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från M Dryck & Konsult AB .

Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen sökes

Backofficepersonal
Läs mer Jan 10
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktigfunktion på ett kommersielltföretag som har hög tillväxttakt.Vi på Progressio letar för vår samarbetspartnerEneas Services ABefter en strukturerad och effektiv kollega som haradministrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar attutveckla processen.Är det du? Då ska du läsa vidare.
ROLLEN Arbetet inom kundserviceär du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogenmed leverantörer och företagskunder vi mail och telefon.Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt.Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns.
DET HÄR ÄR DU- Har en bakgrund inom energibranschen- Du har en stor drivkraft samt egen motivation- Du är proaktiv och lösningsorienterad- Du har en exceptionellt öga för kundservice- Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga- Är en teamplayerVI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor- Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget- Möjlighet till remotejobb- En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesättsOM ARBETSGIVARENVENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga.VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRINGTJÄNSTENMagnus Olssonmagnus@progressioswe.seTJÄNSTEN100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställningLön efter överrenskommelseÖvriga förmåner med friskvård, pension osv.Tillträde: 1 februariLön 30-35 000 kr/månad

Ansök nu

SALES MANAGER ENEAS SERVICES AB ????????

Account manager
Läs mer Jan 9
Gillar du att driva försäljningsarbetet inom företaget och kontinuerligt driva in kunder ochstänga affärer? Då ska du läsa vidare om att arbetainom marknadens ledande b2b företag inom elsektorn.Vi är övertygade om att du har arbetat inom likande roll tidigare och helst inom elbranschen. Tillsammans med dina kollegor på backoffice och kundservice kommer din roll att fokusera på rätt saker.PROSPEKTERA, OFFERTERA, STÄNGA AFFÄR OCH BYGGA RELATIONEN FRAMÅT Eneas Services ABhjälper företag och fastigheter att effektivisera deras El-lösningar. Här bygger vi starka relationer med våra samarbetspartners på ett enkelt och smidigt sätt. Vi har tre olika affärsben att stå på, vilket gör att vi alltid kan erbjuda våra kunder någonting under första samtalet för att skapa och bygga förtroende över tid.Ett riktigt roligt arbete där du står i centrum för din egna utvecklingsfas, både personligt och arbetsmässigt.Med rätt attityd, ambitioner och mindset kommer du att lyckas.DET HÄR ÄR DU - Attityd- Drivs av resultat- Du känner dig själv och är målfokuserad- Initiativtagande och analytisk- Du gillar processer- Du gillar att läsa- Vi tror att du har arbetat några år med B2B försäljning- Har någon form av högskoleutbildning inom relevant område, ekonomi, marknadsföring, försäljningDET HÄR FÅR DU - En teamleader som är närvarande på kontoret- Utbildning inom produkt och försäljning- Friskvård- Gemenskapsaktiviteter utöver det vanliga- God fast lön + provision- Möjligheter till utveckling inom bolaget.ÖVRIGT- Svenska och engelska i taloch skriftdå. Vi arbetar internationellt.OM FÖRETAGETIdag finns över 48 000 företags kunder runt om i Norden som använder tjänster som Veni Energy Group tillhandahåller. Norge var först ute med liberalisering av kraftmarknaden i Skandinavien. Under 1995 startade Norsk Energirevision i Drammen. Bakgrunden för etableringen var kunskap om att ett antal företag med stor energiförbrukning hade ingått ogynnsamma avtal med energileverantörer som dessutom blev felaktigt fakturerade på grund av ett nytt komplext regelverk.Därefter har företaget växt med flertalet tjänster och även inom den svenska marknaden år 1999 och etablerat kontor i Finland år 2017. Tjänster som hjälper kommersiella byggnader och företag med individuell mätning & debitering, förenklade administration för energieffektiv drift. Även den egna tjänsten Samköp startades, år 2007. En kraftförvaltningstjänst som skapar de bästa möjliga elleveranserna till företagskunder i SMB segmentet.Dessa tre tjänster hjälper företag och kommersiella fastigheter att spara pengar på effektiva sätt.TA EN TITT PÅ DE OLIKA TJÄNSTERNA NEDAN
https://eneasservices.se/https://nordelenergi.se/https://venimetering.se/FRÅGOR OM TJÄNSTEN, KONTAKTAChristian ZivlakFörsäljningschef073-3622925Progressio är ett rekryteringsföretag som arbetar inom besöksnäringen med omnejd. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och ett Growth Mindset slår det mesta.

Ansök nu

Servis med sociala skills ???? TILLSÄTTNING OMGÅENDE.

Servitör/Servitris
Läs mer Dec 27
Vill du vara med på en tillväxtresa och känna WOW varje dag du går till jobbet? Samtidigt kunna utveckla dig själv tillsammans med ett härlig och framåtlutatgäng?Vi letar nu efter dig som är trygg i dig själv,social &levererar; service i världsklass.Samtidigt som vi ska hjälpa dig att uppnå dina högt satta mål i karriären.
TJÄNSTENSom servis är du en viktig del att skapa upplevelser i världsklass.Med ditt välkomnande, förståelse kring gästens behov, rekommendationer av produkteroch närvaro skapar du långsiktiga relationer med gästerna.Du brinner för gästupplevelsen, ha väl fungerandekollegor och har ett intresse imat och dryck. Att arbeta ensam eller i grupp är självklarheter för dig. Utbildningar som omfattar värdskap & försäljning
Individuella målsättningar
Arbetsgivare som värdesätter dig
Teambyggande aktiviteter några gånger per år DET HÄR FÅR VI
Du är en lagspelare
Rätt attityd med hjärtat på rätt ställe
Glad och positiv
Vilja att lära och lära ut

DET HÄR FÅR DU
Trygghet
Härliga människor runt dig
En arbetsgivare att lita på
Verktyg för att nå uppsatta mål
Vara delaktig och kreativ

TJÄNSTENOmfattning: Heltid, Deltid, ExtraLön:Efter överenskommelseTjänsterna som vi rekryterar är förlagda dagar, kvällar och helger.OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra samarbetspartners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom hotell och restaurangbranschen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras och behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess tidigare. People, Planet och Profit. Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa Vi är anslutna till Kompetensföretagen Alemga och tillämpar kollektivavtal.

Ansök nu

SE HIT! Köksmästare för dagtid och eventverksamhet

Köksmästare
Läs mer Nov 14
Är du köksmästare och har god erfarenhet kring att leda dina kollegor framåt?Nu letar vi för en av våra samarbetspartners efter dig som arbetat som köksmästare och förespråkar att arbeta dagtid med runt 300 luncher, likväl som catering och fester för en stark uppbyggd kundkrets.Här lagar man svensk husmanskost med bra råvaror och av högkvalitet.
ROLLENSom köksmästare arbetar du och leder dendagliga driften, är närvarande och har hand om helheten när det kommer till verksamheten. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du ärstrukturerad, kvalitetssäkrar arbetssätt och ser till att högsta kvalitet hålls med målet att nöjda gäster kommer alltid tillbaka.Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen.DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team God råvarukännedom Inspirationskälla Kreativ Konceptuella färdigheterEkonomiskt lagd. Med det menas inte att billigast är bäst Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistorDET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb- Trygghet i din anställning- Friskvårdsbidrag- Ett hållbart schema- Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster- Pension osv.DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att driva andra människor- Noggrann- Coachande Ledarskap- Hungrig på nya utmaningarROLLEN- 100%anställning med 6 månaders prov- Tjänstemanna avtal- Lön efter överenskommelseVID FRÅGORMagnus Olsson0708-402940magnus@progressioswe.seOM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden.Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit.Vissa ser oss som ett rekryteringsföretag, vi se ser oss som Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa

Ansök nu

Customer Care till Eneas Services AB

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 1
VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år.
Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i:
Norge: Drammen och Trondheim
Sverige: Göteborg och Östersund
Finland: Hämeenlinna och Tampere
Tyskland: Biblis
Spanien: Malaga
VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet.
Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. Skapa en bättre energiframtid tillsammans med oss.Vi ser energi som den mest spännande av alla branscher och nyckeln till hållbar ekonomisk utveckling. Hos oss får du använda och utveckla dina färdigheter samtidigt som du hjälper våra kunder att lyckas och bidrar till en mer miljövänlig framtid.
Leverera unikt värde till våra kunderDu kommer att ha stor och specifik påverkan. Genom våra tjänster hjälper vi våra kunder att prestera bättre inom centrala områden kopplade till energi. Energikompetens och kundfokus är därför högt värderade.
Bidra till en mer miljövänlig framtidSedan 2014 har vi varit pionjärer inom hållbar energi. Till exempel levererar vi 100 procent miljövänlig energi till mer än 30 000 kunder över hela Norden. När du arbetar hos oss är du därför en del av lösningen när samhället ska utvecklas i en hållbar riktning.
Lär och ha kul i en stödjande miljö med högt tempoHos oss kommer du i gång direkt. Vår kultur är som vår struktur: Icke-hierarkisk och öppen.
Din röst är viktig, oavsett position och hur länge du har varit här. Vi hyllar initiativ och framgång. Vi växer internationellt, med fokus på mångfald. Att vara en del av VENI Energy Group kommer bara bli ännu mer spännande i framtiden.
Bli en nyckelspelare i vår expansiva resa!
Eneas Services AB söker nu en engagerad medarbetare till vår Kundservice-avdelning.
Genom vår sourcing-tjänst erbjuder vi konkurrenskraftig energianskaffning till företagskunder. Vi lägger vikt på hög servicegrad med funktioner som omfattar marknadsexpertis och analys, kundservice, BackOffice, försäljning och kundhantering.
Är du en person som brinner för att ge förstklassig service och har en naturlig fallenhet för att hantera administrativa uppgifter på ett effektivt sätt? Vi vill ha dig med i laget för att stärka vår position inom elmarknaden i Sverige.
Arbetsbeskrivning: Customer Care SpecialistVi söker en engagerad och kundfokuserad Customer Care Specialist som brinner för att behålla våra kunder och säkerställa deras nöjdhet. Du kommer att spela en nyckelroll i att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och förbättra deras upplevelse av våra tjänster.
Ansvarsområden:
Hantera kundförfrågningar både via telefon och e-post, och säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen
Upprätthålla och stärka relationer med befintliga kunder genom regelbunden kommunikation och uppföljning
Stärk långsiktiga kundrelationer genom positiva samtal, holdback-aktiviteter och regelbunden uppföljning
Analysera kundfeedback och trender för att föreslå förbättringsåtgärder.
Arbeta proaktivt för att identifiera och lösa kundproblem innan de eskalerar
Hantering av uppsägningar, churn och winback
Kombinera rollen som Customer Care på samköp tillsammans med övrigaavdelningar inom kontoret på bästa möjliga sätt
Effektiv användning av digitala kunddialogverktyg för att förbättra kommunikation och kundnöjdhet.Kvalifikationer:
Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt
Stark inre drivkraft och förmåga att motivera dig själv i ditt arbete
Initiativtagande och utmärkt förmåga att planera och genomföra arbetsuppgifter effektivt
Goda samarbetsfärdigheter och förmåga att arbeta väl både inom teamet och med andra delar av organisationen
Strukturerad och noggrann
Intresse för att använda digitala verktyg i ditt arbete
Delar våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighetPersonliga Egenskaper:
Serviceinriktad och kundfokuserad
Lösningsorienterad och proaktiv
Förmåga att hantera stress och arbeta under press
Starkt engagemang för att leverera enastående kundservice
Vad vi erbjuder:
En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor
Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget
En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts
Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! För att skydda integritet och IT-säkerhet, vänligen inkludera inte känslig personlig information (personnummer, bankkontonummer osv.) i några dokument. Skulle vi inte gå vidare med våra diskussioner kommer din ansökan och CV att raderas inom 3 månader efter ansökningsdatum.

Ansök nu

KUNDSERVICE PROFFS TILL ENEAS SERVICES AB

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 17
ÄR DU VÅR NYA STJÄRNA PÅ KUNDSERVICE?VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor iNorge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga.VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet.Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel.SKAPA EN BÄTTRE ENERGIFRAMTID TILLSAMMANS MED OSSVi ser energi som den mest spännande av alla branscher och nyckeln till hållbar ekonomisk utveckling. Hos oss får du använda och utveckla dina färdigheter samtidigt som du hjälper våra kunder att lyckas och bidrar till en grönare framtid.LEVERERA UNIKT VÄRDE TILL VÅRA KUNDERDu kommer att ha stor och specifik påverkan. Genom våra tjänster hjälper vi våra kunder att prestera bättre inom centrala områden kopplade till energi. Energikompetens och kundfokus är därför högt värderade. Vi är kommersiellt inriktade och lägger vikt på tillväxt och lönsamhet.BIDRA TILL EN GRÖNARE FRAMTIDSedan 2014 har vi varit pionjärer inom hållbar energi. Till exempel levererar vi 100 procentmiljövänlig energi till mer än 30 000 kunder över hela Norden. När du arbetar hos oss är du därför en del av lösningen när samhället ska utvecklas i en hållbar riktning.
LÄR OCH HA KUL I EN STÖDJANDE MILJÖ MED HÖGT TEMPOHos oss kommer du igång direkt. Vår kultur är som vår struktur: Icke-hierarkisk och öppen. Din röst är viktig, oavsett position och hur länge du har varit här. Vi hyllar initiativ och framgång. Vi växer internationellt, med fokus på mångfald. Att vara en del av VENI Energy Group kommer bara bli ännu mer spännande i framtiden.BLI EN NYCKELSPELARE I VÅR EXPANSIVA RESAEneas Services AB vill ha dig med i laget för att stärka sin position inom elmarknaden i Sverige och söker nu en engagerad medarbetare till vår Kundservice-avdelning. Är du en person som brinner för att ge förstklassig service och har en naturlig fallenhet för att hantera administrativa uppgifter på ett effektivt sätt? Då är det dig vi letar efter! Genom vår sourcing-tjänst erbjuder vi konkurrenskraftig energianskaffning till företagskunder. Vi lägger vikt på hög servicegrad med funktioner som omfattar marknadsexpertis och analys, kundservice, backoffice, försäljning och kundhantering.DINA ARBETSUPPGIFTER KOMMER INKLUDERA- Hantera kundförfrågningar både via telefon och e-post, och säkerställa att vårakunder får den bästa möjliga servicen- Bidra till långsiktiga kundrelationer genom positiva samtal och olikaholdback-aktiviteter- Hantering av uppsägningar churn och winback-Balans mellan att delta i olika förbättringsuppgifter- / projekt ochatt hantera den dagliga driften, och säkerställa att båda områden utförs med hög kvalitet- Kombinera rollen som kundrådgivare på samköp tillsammans med övriga avdelningar inom kontoret på bästa möjliga sätt-Vara flexibel och bidra till avdelningens och företagets utveckling genom att hjälpa till med uppgifter utanför din primära roll när det behövsVI SÖKER DIG SOM- Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt- Du har en stark inre drivkraft och förmåga att motivera dig själv i ditt arbete- Du är initiativtagande och har en utmärkt förmåga att planera och genomföraarbetsuppgifter effektivt- Du har goda samarbetsfärdigheter och kan arbeta väl både inom teamet och med andradelar av organisationen- Strukturerad och noggrann- Intresse för att använda digitala verktyg i ditt arbete- Delar våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighetVAD VI ERBJUDER- En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor- Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget- En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesättsTILLTRÄDEVi behöver din ansökan senast den 31 oktober 2024.Tillträde 1december eller enligt överrenskommelseFRÅGOR KRING TJÄNSTEN?Magnus Olsson0708-402940magnus@progressioswe.se
LÅTER DETTA SOM DIN NÄSTA UTMANING?Skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! För att skydda integritet och IT-säkerhet, vänligen inkludera inte känslig personlig information (personnummer, bankkontonummer osv.) i några dokument. Skulle vi inte gå vidare med våra diskussioner kommer din ansökan och CV att raderas inom 3 månader efter ansökningsdatum.

Ansök nu