Göteborg: Sales Specialist rekryteras till Grant Thornton

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sales Specialist rekryteras till Grant Thornton i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-15 // Varaktighet: Heltid

Tillsammans med entreprenörsföretag skapar vi framtiden – genom att arbeta för hållbar tillväxt. Vi påverkar samhället varje dag. Dels när vi hjälper våra kunder med deras transparens, utveckling och konkurrenskraft, men också genom att utveckla våra medarbetare. Vi stöttar företag med allt från ekonomiska vardagstjänster till strategisk rådgivning och utveckling av affären för att skapa hållbar tillväxt. Oavsett om det handlar om revision, lön, momsredovisning, deklaration eller företagsförvärv hjälper vi företag och entreprenörer att utveckla sina företag.
 
I mer än 70 år har Grant Thornton varit med och utvecklat framtidens näringsliv tillsammans med Sveriges entreprenörer.

Vårt fokus är just entreprenörsföretag där vi genom hållbara insikter hjälper dig som ägare, styrelse och ledning att utveckla ditt företag. Med vår rådgivning vill vi bidra till ett långsiktigt och hållbart företagande utifrån ett miljömässigt, socialt och ekonomiskt perspektiv.

Nu utökar vi vårt team och söker en Sales Specialists till vårt Göteborgskontor.
 
Om rollen
Att arbeta som Sales Specialist hos Grant Thornton innebär att du kommer att ansvara för att skapa nya affärsmöjligheter i ett tätt samarbete med våra specialister ute hos våra kunder. I säljprocessen ansvarar du för att driva säljprocessen från första kontakten fram till offert.

I samarbetet med våra specialister är du en coachande kraft som stöttar dina kollegor genom varje steg av säljprocessen och med din kunskap och stöd säkerställer du att varje kundinteraktion är en potentiell möjlighet för vår verksamhet.
Din entusiasm och engagemang är avgörande när det gäller att skapa säljaktivitet. Genom att använda ditt nätverk och marknadsexpertis identifierar du ständigt nya möjligheter att knyta kontakt med potentiella kunder. Du är skicklig på att översätta trender och aktuella händelser till konstruktiva säljchanser.

Vi tror på att ständigt utmana oss själva för att växa och förbättra vår prestation. Om du delar vår passion för att skapa meningsfulla relationer och leverera resultat, då hoppas vi att du är vår nästa Sales Specialist!
 
Vem är du?
Din personlighet kommer att spela stor roll i denna rekrytering. Vi söker dig som har en hög drivkraft, är positiv och prestigelös. Du arbetar självständigt under eget ansvar och delar dina erfarenheter med säljteamet samt specialistkollegor. Du har lätt för att skapa kontakt med nya människor och för att samarbeta. Kontakten omvandlar du till en relation som du sedan utvecklar med mål att skapa nya affärer.
Du lyckas i din roll genom att fokusera på Grant Thorntons framgångsfaktorer; skapa goda relationer, ansvarstagande, glädje i vardagen, förnyelse och förbättring

För att lyckas i rollen ser vi att du har en gymnasieutbildning samt några års erfarenhet av B2B försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet av tjänsteförsäljning och har ett stort kontaktnät i Göteborg. Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.
 
Vad erbjuds du?
Vi erbjuder stora möjligheter för våra medarbetare att utvecklas och utmanas. Genom vårt fokus på entreprenörsföretag skapas ständigt nya karriärvägar, när branscher utvecklas och nya typer av företag växer fram. Våra medarbetare tar ett aktivt ansvar för sin egen och bolagets utveckling, och växer tillsammans med våra kunder.
Du kommer att ingå i ett säljteam och utgå från vårt Göteborgskontor och tillhöra avdelningen Sales Marketing som är i tillväxtfas och ett satsningsområde. Vi sitter i nya fina lokaler, har attraktiva anställningsförmåner och har en stark teamkultur där alla får komma till tals.
 
Vill du veta mer
I den här rekryteringen samarbetar Grant Thornton med OnePartnerGroup. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Tania Benitez på tania.benitez@onepartnergroup.se eller Åsa Wallergård Fröblom på asa.wallergard-froblom@onepartnergroup.se

Urval och intervjuer sker löpande så vi hoppas få läsa din ansökan så snart som möjligt, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Detta innebär att rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa, och fördomsfria, matchningen av kandidater.

Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Säljkonsulent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Säljkonsulent.

Projekt- & tekniksäljare geoteknik till Dahl Sverige AB

Läs mer Nov 1
Vill du arbeta i en relationsdriven bransch som andas personlig service, försäljning och framåtanda? Vår vision är att vara den ledande möjliggöraren av hållbart byggande i Sverige. Vi tar ansvar för våra medarbetare, kunder och vår planet. Vill du vara med och göra skillnad?
Dahls framgångar inom geotekniksektorn gör att vi nu söker en projekt- och tekniksäljare inom geoteknik. Vi är en helhetsleverantör inom geoteknik och produktområdet innefattar bland annat tätskikt, geonät, dräneringsmattor, geotextiler, gabioner, rörbroar med mera. Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är vår kärnverksamhet. Vi har över 100 års branscherfarenhet inom VVS och ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain.
Om tjänsten
Din uppgift blir att förstärka vår specialistgrupp inom affärsområdet. Du kommer arbeta med att marknadsföra Dahls geoteknik och våra erbjudanden men även arbeta nära våra lokala säljare då det är tillsammans med dem vi gör våra affärer.
Du kommer att vara en viktig del i vår ambition att vara delaktiga i tidiga skeden av projekt och där bidra med rådgivning kring projektering, produktval, installationslösningar mm. för att hitta den bästa totallösningen för projektet. Du kommer att spela en betydelsefull roll i införsäljningen och projektledandet av våra montageprojekt där vi utför montage och svetsningsarbeten åt våra kunder. Du skall ha lätt att knyta nya kontakter då arbetet innebär aktiv bearbetning och utveckling av kund, konsult och leverantörsrelationer.
Varför ska du arbeta hos oss?
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare! Hos oss arbetar en fantastisk laguppställning av duktiga, engagerade medarbetare med servicekänsla ut i fingerspetsarna. Vi vet att en positiv arbetsplats där alla kan vara sig själva, utvecklas och trivas är A och O för vår framgång och för att våra kunder ska välja oss! Att jobba på Dahl innebär variation och en möjlighet att vara en del av det stora bolagets trygghet samtidigt som du upplever entreprenörsandan av det lilla bolaget. Vi har ambitiösa hållbarhetsmål där alla är med och gör skillnad. Säkerhet är vår högsta prioritet och vi arbetar tillsammans varje dag för en hälsosam och säker arbetsmiljö.
Vi erbjuder bland annat kollektivavtal, friskvård, unika personalrabatter och möjlighet till fördelaktigt aktiesparande.
Matchar vi varandra?
Du har en bakgrund inom entreprenörsleden eller har på annat vis skaffat dig stor kunskap kring de olika delarna av ett mark & anläggningsprojekt. Har du tidigare arbetat med geotekniska produkter eller har en geoteknisk utbildning är det meriterande.
Vi söker dig som är social, öppen och kommunikativ. Du har en positiv inställning och är duktig på att skapa och bibehålla relationer.
Dina personliga egenskaper och erfarenheter är viktigast för att trivas i rollen och vi tror att följande stämmer in på dig:
Erfarenhet av försäljning
Erfarenhet av anläggningsbranschen
Flytande i svenska och engelska
Inneha B-körkort

Avslutningsvis
Detta är en tillsvidareanställning. Tjänsten är landsövergripande och innehåller en del resande. Provanställning tillämpas. Din kompetens är viktigare än din geografiska placering och du kommer ha ditt kontor på något av våra Dahlcenter. Organisatoriskt blir du en del av Dahl Mark & VA. Inför anställning hos Dahl kan drogtest och bakgrundskontroll bli aktuellt.
Frågor och ansökan
Dahl har valt att samarbeta med Head Consulting Group i denna rekrytering och det är till dem du skickar din ansökan.
Har du frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Andreas Sjöström på telefonnummer +46 766 473 100 eller maila till andreas.sjostrom@headconsulting.se, alternativt Josefin Gustavsson på telefonnummer +46 738 31 62 00 eller maila till josefin.gustavsson@headconsulting.se. 
Sista ansökningsdag är 2024-12-01. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut eftersom vi tillämpar löpande urval.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Ansök nu

Engagerad säljare till innovativt techbolag

Läs mer Aug 21
Är du naturligt utåtriktad och har lätt för att skapa goda relationer? Bli en del av oss på Prevas, där engagemang, samarbete och hög kompetensnivå utgör kärnan i allt vi gör.

Ditt jobb på Prevas

På?Prevas tror vi på?att teknik gör världen lite bättre. Och för att lyckas göra den bättre, behöver vi personer som dig som vill hjälpa oss att sprida vårt budskap.
Ditt främsta fokus blir att identifiera nya kunder och affärsmöjligheter inom produktutveckling mot inbyggda system och vara delaktig i olika marknadsaktiviteter. I rollen jobbar du tätt ihop med övriga i säljteamet och du har många olika kontaktytor, både internt och ute hos våra kunder. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas mot åtagande- och lösningsförsäljning.

Se framemot en roll där du har möjlighet att sätta din egna prägel för dagen och forma din säljstrategi i nära samarbete med chef och ledning i West.

Är det här du?

Du har dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna med erfarenhet från konsultbranschen men det är inte ett måste. Troligtvis har du med dig en ingenjörsexamen eller motsvarande i bagaget, men framförallt så är du en person som brinner för försäljning och att hjälpa våra kunder att bli framgångsrika. I den här rollen behöver du ha körkort B samt tala flytande engelska och svenska i tal och skrift.


Vi söker dig med framåtlutad approach som drivs av utmaningar och resultat. Du bör vara tekniskt intresserad, men behöver inte vara expert.
Du är en person som uppfattas som naturligt utåtriktad med ett stort engagemang och som har lätt för att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare i din omgivning. Du är affärsmässig, målfokuserad och samarbetsvillig och trivs när du får arbeta nära både människan och tekniken.

***

Gå in direkt och gör en anonym lönematchning:
https://jobnet.se/saljare-prevas-goteborg?utm_source=arbetsformedlingen

***

Via länken hittar du bilder, förmåner och mer information om tjänsten på Prevas. Det är viktigt att klargöra att rollen är för Prevas och att Jobnet endast fungerar som plattform för din ansökan.

Ansök nu

Praktikant - Säljare/Affärsutveckling

Läs mer Aug 16
Praktikant - Säljare/Affärsutveckling på IT-konsultbolag
Om företaget: Vi är en ledande IT-konsultbolag som levererar innovativa lösningar till kunder inom olika branscher. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med spännande projekt och utveckla dina färdigheter inom affärsutveckling.
Om rollen: Som praktikant inom Säljare/Affärsutveckling kommer du att arbeta nära vårt affärsutvecklingsteam och bidra till att identifiera nya affärsmöjligheter, utveckla strategier och stödja vårt säljteam.
Ansvarsområden:
Utföra marknadsanalyser och identifiera nya affärsmöjligheter.
Utveckla och implementera affärsstrategier.
Skapa och underhålla kundrelationer.
Stödja säljteamet i deras arbete med att generera leads och avsluta affärer.
Aktivt söka och etablera nya kundrelationer.
Delta i möten med potentiella och befintliga kunder.
Förbereda presentationer och rapporter.

Kvalifikationer:
Pågående eller nyligen avslutad universitetsutbildning inom företagsekonomi, marknadsföring, IT eller relaterat område.
Stark analytisk förmåga och strategiskt tänkande.
Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Erfarenhet av att arbeta i team och förmåga att hantera flera projekt samtidigt.
Intresse för IT-branschen och tekniska lösningar.

Vi erbjuder:
En spännande och lärorik praktikplats med möjlighet till anställning efter avslutad praktik.
En kreativ och inspirerande arbetsmiljö.
Möjlighet att arbeta med erfarna yrkespersoner och utveckla dina färdigheter.
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete.

Ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till [career@leowareit.com].
Märk ansökan med "Praktikant Affärsutveckling". Vi ser fram emot att höra från dig!
Place : Göteborg
Om företaget: Vi är en ledande IT-konsultbyrå som levererar innovativa lösningar till kunder inom olika branscher. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med spännande projekt och utveckla dina färdigheter inom affärsutveckling.
Om rollen: Som praktikant inom Säljare/Affärsutveckling kommer du att arbeta nära vårt affärsutvecklingsteam och bidra till att identifiera nya affärsmöjligheter, utveckla strategier och stödja vårt säljteam.
Ansvarsområden:
Utföra marknadsanalyser och identifiera nya affärsmöjligheter.
Utveckla och implementera affärsstrategier.
Skapa och underhålla kundrelationer.
Stödja säljteamet i deras arbete med att generera leads och avsluta affärer.
Aktivt söka och etablera nya kundrelationer.
Delta i möten med potentiella och befintliga kunder.
Förbereda presentationer och rapporter.

Kvalifikationer:
Pågående eller nyligen avslutad universitetsutbildning inom företagsekonomi, marknadsföring, IT eller relaterat område.
Stark analytisk förmåga och strategiskt tänkande.
Utmärkta kommunikations- och presentationsfärdigheter.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Erfarenhet av att arbeta i team och förmåga att hantera flera projekt samtidigt.
Intresse för IT-branschen och tekniska lösningar.

Vi erbjuder:
En spännande och lärorik praktikplats med möjlighet till anställning efter avslutad praktik.
En kreativ och inspirerande arbetsmiljö.
Möjlighet att arbeta med erfarna yrkespersoner och utveckla dina färdigheter.
Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete.

Ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till [career@leowareit.com].
Märk ansökan med "Praktikant Affärsutveckling". Vi ser fram emot att höra från dig!
Place : Göteborg

Ansök nu

Försäljnings- & Driftkonsult inom Lönsam försäljning

Läs mer Aug 22
Välkommen att jobba med entreprenörer i världsklass, mitt i en dagligvaruhandels-transformation, för ett av Sveriges starkaste varumärken – ICA!
Beskrivning av verksamheten
Försäljningsstöd och Butikskonsult är en del av ICA Sverige AB och erbjuder stöd till samtliga ICA-butiker inom profilerna Maxi, Kvantum, Supermarket och Nära.
Vårt uppdrag är att utveckla och leverera produkter och tjänster till butikerna och butiksnära roller med fokus på kundernas behov och butikslönsamhet genom att kombinera kompetens från erfarna butiksmedarbetare med analytiska förmågor & ny teknik.
Affärsområdet består av cirka 80 kunniga och engagerade medarbetare och omsätter cirka 100mkr per år.
Det här är ditt blivande jobb
Din vardag som Försäljnings- och driftkonsult inom Lönsam försäljning genomsyras av att stötta våra ICA-butiker att driva lönsam och effektiv försäljning.
Du arbetar som anställd hos oss men stöttar ICA-handlare och andra interna gränssnitt på konsultbasis.
Du har ett individuellt ansvar för försäljning, leverans, kompetensutveckling och du säkerställer i vardagen att du tillsammans med ditt team har ett relevant erbjudande för våra butiker och handlare.
Som konsult inom Lönsam Försäljning levererar du bland annat tjänsten KARL (Kunskap Analys Rådgivning Lönsamhet) till ICA-butikerna. Med hjälp av en mix av analys, benchmarking och butikserfarenhet coachar du butiker och deras medarbetare för att optimera sin försäljning och lönsamhet.
Du coachar löpande ICA-butiker fysiskt på plats i butik gällande försäljning och driftsrelaterade frågor. Ditt uppdrag är att stötta butik med att uppnå sin fulla potential genom att gå från träffsäker analys till handling. Du utbildar och coachar även på distans och i nätverks- och klassrumsform
Du ingår i ett regionalt tvärkompetent team, med kollegor som arbetar med allt från restaurangkoncept, bemanning, checkout och systemstöd i butik. Detta ger dig möjlighet att utvecklas inom fler områden samt vara med och utveckla kollegor utifrån din kompetens. Du kommer mätas primärt på effekt i butik av utförda uppdrag och butiksnöjdhet, samt på ditt ekonomiska resultat.
Merparten av våra uppdrag i butik ansvarar du själv för att skapa genom att ha en bra relation med butikerna och deras närmsta interna gränssnitt, därav är det viktigt att du känner dig bekväm att skapa och underhålla personliga relationer samt presentera dig och ICA Butikskonsult möjligheter att stötta.
Vi erbjuder ett gott arbetsklimat med många utvecklingsmöjligheter.
Vem är du?
Du är nyfiken, innovativ och modig! Denna roll kräver att du är intresserad av att ligga i framkant inom dagligvaruhandeln och dess konstanta krav på innovation.
Du är professionell och har lätt att skapa förtroende hos andra. Vidare är du coachande, pedagogisk och trygg i ditt ledarskap. Du får med dig andra i att förverkliga idéer till handling.
Du är lyhörd och du brinner för att skapa förutsättningar för att andra ska lyckas!
Du är analytiskt lagd och du förstår hur man bryter ner siffror till aktiviteter i butik för att skapa ökad försäljning och lönsamhet.
Du har förmågan att ställa snabb diagnos på butik för att kunna stötta i utmaningarna de står inför. Du är resultatinriktad med sinne för affären och trivs med stort eget ansvar!
Du har erfarenhet av att driva lönsamhet och förändring, och är inte rädd för att prova nya lösningar i en bransch som förändras snabbt.
Du har gedigen erfarenhet av att jobba i ledandepositioner inom dagligvaruhandeln, och är van vid att arbeta med försäljning och driftsrelaterade frågor.
Du har en djup förståelse för vilka utmaningar vardagen bjuder på i en ICA-butik. Du har god vana att arbeta med planering, både kortsiktig och strategisk, genomförande och uppföljning av försäljningsfrämjande åtgärder där lönsamhet och effektivitet är nyckelorden.
Meriterande är erfarenhet från olika ledande tjänster inom olika butiksprofiler och marknader. Vi ser gärna att du har erfarenhet ifrån större butiker. Det är även meriterande att du har god kännedom kring ICA i allmänhet, våra interna system och vår affärsmodell.
B-Körkort är ett krav då resor är en del av din vardag.
Känner du igen dig? Välkommen med din ansökan!
Placeringsort: Göteborg
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Provanställning tillämpas.
Kontaktperson
Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Thomas Ljungberg, 010-4220183, thomas.ljungberg@ica.se
Sista dag för Ansökan: snarast möjligt, dock senast den 15:e september.
Välkommen med din ansökan (CV och personligt brev).
Urvalet kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerats. Vi ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. Vi värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering. Drogtestning förekommer i samband med vissa av våra rekryteringsprocesser.

Ansök nu

Innesäljare Trygghetstjänster

Läs mer Aug 13
Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän

Vårt erbjudande

Du kommer till ett helägt dotterbolag till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän som har hjärtat hos sina kunder och tillika ägare. Vi har nu startat upp ett helt nytt verksamhetsområde med syftet att stärka tryggheten för våra kunder där vi bland annat ska tillhandahålla skadeförebyggande tjänster inom brand, vatten och inbrott. För oss är det en naturlig del att jobb med skadeförebyggande produkter och driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi är just nu i en uppstartsfas vilket innebär att du blir en del av en fantastisk resa. Vi vill att våra medarbetare ska må bra och därför har vi stort fokus på hälsa. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur.

Din utmaning 

I rollen som innesäljare arbetar du med försäljningen av våra tjänster och produkter. Du arbetar med att få kunderna att lära känna sin bostad och förstå risker. Vi har därför tagit fram en skadeförebyggande lösning till våra kunder som är ett uppkopplat hemlarm med fokus på brand, vatten och inbrott. Detta för att upptäcka kundernas skador i ett tidigt skede och kunna minimera dem. Erbjudandet är paketerat tillsammans med övrig affär vilket innebär att vi tillsammans med bland annat bank och försäkring skapar ett unikt erbjudande med flera fördelar. Vi erbjuder våra kunder allt under samma tak och en lösning för en tryggare vardag där försäljningen sker utifrån ett behovsanpassat och proaktivt mindset.

Du arbetar självständigt mot din egen budget, är orädd vilket innebär att du behöver ha förmåga att ta initiativ samt driva och slutföra affär. Men för oss är det även viktigt att du är en lagspelare som ser möjligheter och bidrar med god stämning och energi för vi ska lyckas tillsammans. Försäljningen sker också i nära samarbete med övrig organisation i moderbolaget och utgår från ett gemensamt arbetssätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har gymnasiekompetens och gärna relevant eftergymnasial utbildning med några års erfarenhet av försäljning. Du har ett eget driv med starkt målfokus, triggas av försäljning och har förmåga att skapa goda relationer både med kunder och kollegor. Som person är du förtroendegivande, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad.  För dig är det en självklarhet att lyfta blicken, samspela med dina kollegor och erbjuda den lösning som är bäst för kunden.

Du är en lagspelare som gillar att sprida energi till teamet. För oss är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför vill vi att du är med och bidrar till en inkluderande kultur. Det är också givet att du precis som vi tycker att hållbarhet är viktigt. Och självklart känner du igen dig i våra värdeord: enkla, engagerade och professionella.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från OnePartnerGroup Väst AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från OnePartnerGroup Väst AB .

Hållbarhetskoordinator till Teknikprodukter

Miljö- och klimatstrateg
Läs mer Okt 28
Teknikprodukter Nordic AB är en av Sveriges ledande leverantörer av tätningar, friktionsmaterial och transmissionsprodukter. Sedan 1984 har vi levererat hållbara lösningar till svensk tillverkningsindustri. Förutom att vi är duktiga på att ta hand om våra kunder är vi även väldigt måna om vår personal. Vi arbetar aktivt med hållbarhet, arbetsmiljö, friskvård och för att alla ska trivas på sin arbetsplats. Teknikprodukter är ett ekonomiskt stabilt bolag med trygga och långsiktiga ägare Addtech. Vi finns i Göteborg, Jönköping, Huskvarna, Sundsvall, och Helsingborg.
 
Vi söker en hållbarhetskoordinator som vill utvecklas och nå framgång tillsammans med oss. Du kommer att tillhöra ett tryggt och resursstarkt bolag och få arbeta med motiverade kollegor, en välfungerande organisation och ett konkurrenskraftigt produktsortiment. Vi förespråkar god kamratskap och ser fram emot en ny kollega som vill bidra till den!
 
Din roll hos oss
I rollen som hållbarhetskoordinator hos oss kommer du att ha ansvar för flera viktiga aspekter av vårt hållbarhetsarbete och ser till att företaget möter framtidens krav på bästa sätt. Din tid kommer att fördelas så att hälften av den tillbringas på Teknikprodukter och den återstående hälften I SAB Elteknik, som också är en del av Addtech-koncernen. Du kommer att ha ansvar för rapportering och analys med särskilt fokus på bland annat CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive), REACH- och RoHS-direktiven samt uppföljning och utvärdering av våra underleverantörers arbete inom hållbarhets- och CSR-frågor.

Du ansvarar för en rad administrativa uppgifter och kommer att ha en central roll i kontakt med både leverantörer och kunder, där du hanterar krav och riktlinjer relaterade till hållbarhet. Ditt ansvar omfattar övervakning av utsläpp och miljöskadliga ämnen, där du etablerar strukturer och standarder för att säkerställa efterlevnad av relevanta lagar och krav. Genom att omsätta dessa krav i praktisk tillämpning säkerställer du att alla aktörer i leveranskedjan beaktar både hållbarhets- och CSR-aspekter, samt att våra produkter uppfyller nödvändiga kvalitetsstandarder. Du kommer att ha både strategiskt och operativt ansvar för att säkerställa att företaget efterlever europeiska och lokala miljölagar.
 
Vem är du, vår nya kollega?
Du är noggrann och systematisk med en god kommunikationsförmåga. Du är självgående, ansvarstagande och trivs med att arbeta självständigt men besitter förmågan att även samarbeta effektivt med kollegor, leverantörer och kunder. I rollen kommer du att ställas inför utmaningar som kräver att du tar egna initiativ och hittar flexibla, lösningsfokuserade vägar framåt. Vi söker någon som förstår vikten av hållbarhet men samtidigt kan anpassa sig till föränderliga behov och förutsättningar. Ditt intresse för hållbarhet gör att du håller dig uppdaterad om senaste utvecklingen och relevant information inom området.
 
Vi ser gärna att du har:
Några års arbetslivserfarenhet, gärna inom inköp, hållbarhet eller miljö.
Eftergymnasial utbildning inom hållbar utveckling, miljövetenskap, företagsekonomi eller liknande är meriterande.
Kännedom om CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) samt RoHS- och REACH-direktiven är meriterande.
B-körkort är ett krav.
Svenska och engelska i tal och skrift.
God datavana och erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office.
God IT-förståelse.

 
Vi erbjuder...
... en roll i ett tryggt och ekonomiskt stabilt bolag som ingår i en börsnoterad koncern. Hos oss får du både friheten med att planera dina veckor självständigt samt det kollegiala med att tillhöra ett kontor. Du samarbetar med kunniga medarbetare och får administrativ och teknisk support för att du ska kunna fokusera på rätt saker, nämligen utveckling av vårt hållbarhetsarbete. Teknikprodukter främjar en hälsosam och aktiv livsstil, vi erbjuder friskvårdsbidrag, friskvårdstimme på betald arbetstid samt bekostar även alla startavgifter till motionslopp.

Vad har Per Alfredsson, VD, att säga om hur det är att jobba på Teknikprodukter AB och varför det är viktigt för oss att utveckla vårt hållbarhetsarbete? 
"På Teknikprodukter arbetar vi för att lyckas tillsammans. Vår värdegrund vilar på ledorden Glädje, Engagemang och Laganda. De tre orden genomsyrar allt vi gör. Vi har en avslappnad och prestigelös stämning, en platt organisation och korta beslutsvägar. Allteftersom vi växer kommer det även öppna upp sig fler möjligheter att växa inom vår organisation. Det finns flera anledningar till att vi nu väljer att stärka upp vår organisation med mer resurser och kompetens inom Hållbarhet. Förutom den uppenbara anledningen att vi alla måste hjälpas åt för att skapa en hållbar värld för våra barn och barnbarn finns det också en mycket stor affärsnytta för bolaget. Kraven från kunder och lagstiftare ökar varje dag och det är både ett måste och en konkurrensfördel att ligga långt fram inom det här området."

Via videon i annonsen kan du höra en närmre presentation om Per och lära känna honom lite bättre: https://www.youtube.com/watch?v=tf1G1EtoqqM

Matchar dina ambitioner med våra? Då hoppas vi att du vill bli en del av vårt härliga gäng. 
 
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Erfaren Skjutstativsförare till Torslanda

Truckförare
Läs mer Okt 24
Truckkörning, brinner du för det?  Då finns möjligheten för dig att jobba tillsammans med oss på OnePartnerGroup i Göteborg och arbeta hos ett av världens största logistikföretag, nämligen DHL. Ett långsiktigt jobb där du och trucken kommer bli bästa vänner!
 
Skjutstativtruck är det kommer du köra allra mest och för att få göra det måste du givetvis ha truckkort och då A1-4 samt B1-4. Troligtvis är du en fena på truckkörning redan nu och har kört mycket truck. För att förstå arbetsuppgifterna samt kunna kommunicera med kollegorna så behöver du prata och förstå svenska i både tal och skrift. Körkort? Nej, det behövs inte då du kan ta dig till DHL i Torslanda via buss.

För att du ska må bra och trivas på jobbet varje dag så trivs du att jobba i högt tempo med mycket att göra, du tar ansvar för ditt arbete och gör det med noggrannhet. Du vill göra ditt jobb på bästa möjliga sätt helt enkelt!

Arbetstiderna?
Två-skift 07.06-15.36 och 15.24-23.54 varann vecka 

Trucken på DHL står och väntar på dig på DHL. Du kommer börja med en visstidsanställning på 6 månader och om allt går som planerat signar du efter det för en tillsvidareanställning via oss på OnePartnerGroup. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.

Är du fortfarande intresserad? Då vill vi höra mer från dig så visa ditt intresse redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan och inte via mail. Vi hörs!
 
Om oss på OnePartnerGroup
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

 
Vi erbjuder flexibel lön
När du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder lön on-demand genom Cappy som ger dig full kontroll över din lön.
I Cappy-appen kan du följa din lön dagligen och ta ut en del av din intjänade lön när du vill och behöver det.
Mer flexibilitet och mindre oro. Välkommen till en ny medarbetarupplevelse.

Ansök nu

Erfaren lagerpersonal sökes i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Nov 4
Nytt
Är du erfaren eller oerfaren inom lager logistik? Vi söker nu flera engagerade och ordningsamma lagermedarbetare till våra kunder runt om i Göteborg.
 
Dina arbetsuppgifter 
Vi söker nu flera engagerade lagermedarbetare, arbetsuppgifter kommer att bestå av, körning av truck, plock och pack, montering m.m.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av detta innan men är dock inget krav då det viktigaste för oss är engagemang.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet
 
Vi tror att du som söker har en positiv attityd gentemot kollegor och chefer. Du trivs i högt tempo och tar dig gärna dig ann nya arbetsuppgifter. Du tar ansvar för ditt arbete och självklart är du noggrann med att passa dina arbetstider! Du som söker är till fördel tävlingsinriktad och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du som söker har därför god fysik, och därav inga problem med tunga lyft eller att arbeta i högt tempo. Det är viktigt att du är självständig i din roll som lagerarbetare och kan ta egna initiativ. För oss är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och värnar om dina kollegor!
 
Krav
Behärskar svenska språket väl i tal och skrift
God fysik
Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret 
Truckkort ( A+B)

 
Meriterande 
Körkort samt tillgång till bil
Truckkörning

 
Villkor
Start: Omgående
Ort: Göteborg 
Arbetstider: mån-fre 07.00-16.00
Omfattning: Heltidsanställning. 

 
Vi erbjuder flexibel lön
När du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder lön on-demand genom Cappy som ger dig full kontroll över din lön.
I Cappy-appen kan du följa din lön dagligen och ta ut en del av din intjänade lön när du vill och behöver det.
Mer flexibilitet och mindre oro. Välkommen till en ny medarbetarupplevelse.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!
Om oss på OnePartnerGroup
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Ansök nu

Projektledare inom digital marknadsföring och event

Marknadskoordinator
Läs mer Okt 21
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa inom oförglömliga mässor och framtidens event? Har du erfarenhet av att driva egna kampanjer från idé till genomförande? Nordic Live Expo söker en Social Media Event Specialist till teamet i Göteborg. Hos oss får du möjlighet att vara delaktig i skapandet av oförglömliga upplevelser!
 
Om Live Expo
Grundat av branschpionjärer med fingertoppskänsla för marknadstrender och affärsmannaskap är Live Expo banbrytande inom mässor, möten, konferenser och event. Med en passion för innovation och kreativitet faciliterar de mötesplatser där besökare kan skapa kontakt, göra affärer och inspireras av varandra. Sedan start har de arrangerat hundratals mässor och event som inte bara satt standarden, utan även skapat helt nya trender i branschen. Idag är Live Expos arrangemang välbesökta och fyllda med både startups och etablerade företag som frekvent visar upp sina nyheter inom hi-tech, samhällsutveckling och affärsutveckling. Här händer nästa stora grej.
 
Om tjänsten?
I denna kreativa och varierade roll ansvarar du för vår digitala marknadsföring och sociala medier. Du skapar engagerande innehåll och grafisk produktion för både digitala och fysiska kanaler och ser till att våra event och mässor ger en minnesvärd upplevelse för besökare och utställare. Du kommer ansvara för att utveckla strategier, sätta upp kampanjer samt analysera trafik och kontinuerlig optimera kampanjernas resultat baserat på mätbara KPI:er.

Som eventansvarig på våra mässor ansvarar du även för?genomförandet av evenemang, inkluderar att boka personal till mässorna, boka föreläsare, skapa utskick, marknadsföra mot besökare och säkerställa exponering under mässorna.  
 
Din profil
Eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet inom strategisk kommunikation, growth marketing eller e-commerce.
Minst 1 års erfarenhet att arbeta i Meta Business Suit och Google Analytics med publicering, analysering, annonsering och optimering.
Erfarenhet av att skapa målgruppsanpassat och engagerande innehåll till digitala kanaler som driver konvertering och är varumärkesbyggande.
Kunskap inom Adobe Creative Suite, framför allt Photoshop.
Erfarenhet av något CMS-system (t.ex. Wordpress).
Erfarenhet inom retail eller event- och mässbranschen är ett plus.
Flytande svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.


Detta är en bred och dynamisk roll som passar dig som älskar att dela med dig av din kunskap och ständigt lära dig nya saker.?Live Expo kulturen präglas av en organisation i tillväxt, förändring och utveckling. ?
 
Vi söker dig som...
Har erfarenhet av att driva egna kampanjer från Idé till genomförande och är en nyfiken entusiast som tar ansvar och driver processer framåt.
Är en problemlösare som översätter behov till smarta lösningar och en doer som ger allt för att nå framgång.
Får energi av att jobba i ett högt tempo i en organisation som är öppen för förändring och förbättring och allt var det innebär.?

 
Vad Nordic Live Expo erbjuder dig
Välkommen till ett entusiastiskt team på Nordic Live Expo! Här blir du en viktig del av vår framtidsresa, där du får möjlighet att använda din kreativitet och kunskap i en stimulerande och stödjande miljö. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats med ett socialt och energiskt gäng som, precis som du, brinner för att göra varje dag spännande och givande.
 
Övrigt
Start: Omgående med hänsyn i eventuell uppsägningstid
Plats: Göteborg
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag-Fredag

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara med och forma framtidens event? Sök nu och bli en del av Nordic Live Expos framgångsresa!
 Vad händer när du har sökt tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via?onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se.

I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.

Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Jobba i december få ut din lön innan jul med postsortering

Terminalarbetare
Läs mer Nov 1
Vi på OnePartnerGroup söker dig som är student eller innehar en annan sysselsättning på minst 50% som vill jobba natt och dryga ut kassan under december månad. Arbetsplatsen ligger centralt i Göteborg med väldigt goda förbindelser med lokaltrafiken.
 
Dina arbetsuppgifter 
Arbetet är förlagt på en postterminal i centrala Göteborg och dina arbetsuppgifter kommer bestå av brevsortering, både grovsortering och kamning av brev.
För att vara aktuell för tjänsten ska du kunna arbeta minst 3 vardagar i veckan. Det finns inget helgarbete! Arbetstiderna är på natten från 00:30-06:30 från söndag till torsdag. Tiderna kan variera lite. Vi lägger stor vikt i ansökningsprocessen om du är tillgänglig för fler än 3 arbetspass i veckan. 
 
Krav
- Minst 18 år
- Bifoga studieintyg eller arbetsintyg i din ansökan (dessa personer prioriteras)
- Student eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
- God svenska i tal och skrift
- Vi gör ett utdrag ur belastningsregistret
 
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av brevsortering 
 
Villkor
Start: Början utav december
Ort: Göteborg
Arbetstider: Måndag till fredag 17.00-21.00 (kan variera)
Omfattning: Behovsanställning 
 
Din profil
Vi söker dig som är en brevsorteringsmaskin som gillar att arbeta effektivt. Rollen som postsorterare ställer höga krav på personligt ansvar och arbetstempo. Vi söker dig som gillar fysiskt arbete, har sinne för struktur och ordning och är en utpräglad lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor. Att distribuera post är ett tempofyllt, ansvarsfullt och utmanande jobb och därför är det viktigt att vara både noggrann och självständig. 
 
Vi erbjuder snabbare lön
När du arbetar hos oss på OnePartnerGroup behöver du inte längre vänta på lönen. Vi erbjuder flexibel lön genom Cappy som ger dig möjlighet att följa den dagligen och ta ut en del av din intjänade lön så snart dina arbetspass blivit godkända. Välkommen till en bättre medarbetarupplevelse!

 
Ansökan
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon, ansökningar sker endast via annonsen!
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb inom kundservice och administration

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 31
Söker du efter ett administrativt och serviceinriktat extrajobb att kombinera med annan sysselsättning? Vill du arbeta i en spännande och snabbföränderlig bransch? Då kan den här tjänsten vara något för dig! 
 
Vi letar nu efter två flexibla personer till vår kund som motiveras av att förmedla god service i en administrativ och kundorienterad roll. Vi söker dig som vill arbeta extra vid sidan av en annan sysselsättning, exempelvis studier. Du behöver kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Kundkontakt och kundvård 
Arbeta med administration och ärendehandläggning. 
Dokumentation för underhåll och service 
Orderhantering 
Stötta den interna organisationens arbete 
Det handlar om att arbeta strukturerat, lösa problem och att göra sitt yttersta för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet. 
 
Din profil
Vi söker dig som är serviceminded och kan vara behjälplig med de flesta arbetsuppgifter som kan behövas göras. Vidare tror vi att du som söker är en social, noggrann, du en lojal, ansvarsfull och pålitlig person med stort fokus på kunden. Vi ser gärna att du har arbetat med någon form av service tidigare och har en god känsla för vad kundservice innebär. Vidare har du goda datakunskaper och sätter dig enkelt in i olika datasystem. Du behöver behärska svenska i tal och skrift.

För att vara aktuell för denna tjänst bör du kunna arbeta minst 1–2 dagar i veckan och även vara tillgänglig för att täcka upp heltid under sommarperioden. 
 
Övrigt
Omfattning: Tjänsten är på deltid med start omgående. 
Arbetstid:? Kontorstid måndag – fredag  
Anställning: Det här är ett konsultuppdrag till vår kund via OnePartnerGroup. 

Du behöver i kombination med detta extrajobb ha en annan sysselsättning.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Rebecka Svensson på rebecka.svensson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu