Göteborg: Account Manager - Brizo

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager - Brizo i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-05 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?

Om företaget

Brizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.

Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.

Om tjänsten

Som Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samt skapa nya kundkontakter som öppnar upp för nya affärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter:

Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder

Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter

Genomföra kundmöten och förhandlingar

Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse

Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ



Kvalifikationer och egenskaper


Har dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel



Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift



Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum



Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål




Övrig information


Start: Omgående

Plats: Stockholm eller Göteborg

Omfattning: 100%

Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande så ansök redan idag!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Jul 12
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Jul 9
Som Account Manager kommer du att vara en del av säljteamet i region Väst och fokusera på lokala kunder i regionen. Du kommer att vara ansvarig för hela försäljningsprocessen från start till slut samt jobba med både nya och befintliga kunder. Vi arbetar med kunder som har starka varumärken både inom den privata och offentliga sektorn i Sverige. Ditt ansvar som Account Manager är att, tillsammans med kundteam, identifiera behov och utmaningar för att hjälpa kunden hitta rätt IT-säkerhetslösningar och tjänster.

Dina arbetsuppgifter:
Hantera hela försäljningsprocessen från första kontakt till vidareutveckling av befintliga kunder
Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer
Samarbete med specialister för våra tjänster och konsultleveransen
Vara en central del och driva kundteam med tillhörande kundplaner
Proaktivt jobba med prospektering och mötesbokning
Ansvara för förhandlingsprocessen; offerter, avtal och anbud
Bygga relationer med våra strategiska leverantörer
Identifiera och utforskaområden som gör våra kunder mer motståndskraftiga


Varför oss? I region Väst står kulturen, enkelheten, kvalitet och närhet till våra kunder i fokus. Vi är ett avslappnat gäng och söker ingen prestige. Vi skapar förutsättningar engagemang och utveckling men framför allt har roligt tillsammans med kollegor och kunder. Vi har en flexibel arbetsmiljö och en Challenger-kultur som uppmuntrar nyfikenhet och initiativtagande. Du kommer att få jobba tillsammans med några av branschens mest dedikerade experter.

Vem är du?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning avtjänsteförsäljning
Svenska och engelska flytande i tal och skrift
Högt driv och engagemang för att göra skillnad för kunden
Du har god kommunikativ förmåga och gillar att bygga kundrelationer
Du trivs i en snabbföränderlig miljö i ett prestigelöst företag
Du trivs med att arbeta individuellt och som en del av ett lag


Orange Cyberdefense: Orange Cyberdefense är Sveriges ledande cybersäkerhetsföretag. Vår vision är att bidra till att säkra det digitala samhället. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom flertalet områden från djupgående tekniska lösningar till mer mjukare tjänster som styrning och ledning inom säkerhet, riskmodeller och riskanalyser. Vi är 400 kollegor i Sverige och 3000 kollegor globalt.

På Orange Cyberdefense är vi alla olika men med samma passion för cybersäkerhet; och det är vår främsta styrka. Vi är stolta över våra olikheter, erfarenheter och bakgrunder och är övertygade om att vi måste inkludera alla för att också kunna erbjuda lösningar som passar just alla. Det är anledningen till att vi säkerställer att vi hanterar alla ansökningar likvärdigt.


Rekryteringsprocessen:
Rekryteringsprocessen påbörjas efter semester, vilket innebär att vi startar slutet på augusti.Därmed kommer det dröja innan du får återkoppling.Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta:hr@se.orangecyberdefense.com.
Ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

B2B Säljare/Account Manager till Raymond i Göteborg

Läs mer Jul 2
Om rekryteringen
Vi söker en engagerad B2B Säljare/Account Manager som drivs av nykundsbearbetning, komplex försäljning och relationsskapande.
Raymond är en familjär och ledande aktör inom solcellsbranschen och som Säljare/Account Manager kommer du att vara en del av vår kommersiella B2B-avdelning. Du kommer att spela en nyckelroll i att driva affärer med många av Sveriges största fastighets- och byggbolag och utveckla nya centrala ramavtal.
För oss på Raymond är din inställning, vinnarskalle och driv viktigast.
Vad innebär rollen?
I din roll som Säljare/Account Manager kommer du att arbeta nära vår presale-avdelnings projektörer och andra delar av företaget för att säkerställa framgångsrika affärer. Du kommer att hantera både korta och långa säljcykler, där proaktivitet och ett värdeskapande angreppssätt är avgörande för din framgång.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Att bygga och underhålla relationer med kunder genom fysiska möten och kundbearbetning via telefon
Att aktivt driva säljprocessen från start till slut, med fokus på värdeskapande kommunikation och uppföljning
Att utveckla lönsamma affärsmöjligheter inom identifierade kundsegment som bland annat fastighetsbolag, industribolag, byggbolag och bostadsrättsföreningar

Praktisk information:
Placering: Göteborg
Tillträde: Enligt överenskommelse
Anställningsvillkor: Heltid

Vad söker vi hos dig?
Vi tror att du är en driven och självständig person med stark förmåga att bygga relationer och förstå kundernas verksamhetsstrategier. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där ditt personliga driv spelar en avgörande roll för att säkerställa lönsamma affärer. Du har den erfarenhet och kompetens som krävs för att bedriva komplexa affärer där du är bekväm med att arbeta med både korta och långa säljcykler.
Vi tror att du...
Har cirka 5 års erfarenhet från komplex försäljning med dokumenterad framgång; men din förmåga och ditt driv är allra viktigast
Är vetgirig och har erfarenhet från försäljning med teknisk bakgrund från branscher som exempelvis hustillverkning, fastighet, IT eller telekom
Är van att jobba mot tydliga mål och värna om goda relationer

Det är viktigt att du...
Trivs i en miljö där initiativ och samarbete är nycklar till framgång
Klarar av att hantera flera kunder samtidigt och trivs i en snabbfotad miljö där du har frihet under ansvar
Är strukturerad, gillar processer och kan sätta upp och följa tydliga mål

Personliga egenskaper för att lyckas i rollen:
Lagspelare med stark egen drivkraft, som både kan arbeta självständigt och i team
Proaktiv och van att sätta upp mål
Prestigelös, med en god förmåga att hantera feedback
Förmåga att bygga och underhålla starka relationer med både kunder och kollegor
Lösningsorienterad och brinner för att leverera resultat

Ansökan
Vi påbörjar den här rekryteringen direkt med urval, search och teamsintervjuer och kommer sedan att genomföra de sista stegen med fysiska intervjuer i augusti. Ansök gärna direkt, då vi går igenom ansökningarna allt eftersom de kommer in, men räkna med återkoppling först i augusti. Sista ansökningsdagen är 18 augusti.
Raymond samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam.
Jennifer Friman: jennifer.friman@equality.nu eller 0703-20 12 12
Gustav Strandberg: gustav.strandberg@equality.nu eller 0760-49 53 31
Om Raymond
Vad som skiljer oss från andra solcellsaktörer? Det är att vi själva står för utveckling av alla våra patenterade produkter. Bakom Raymond står nämligen en gedigen skara av branschens ledande experter och nördar som antagit utmaningen att lösa framtidens ökade energibehov.
Från vår svenska utvecklingsavdelning skapar vi morgondagens högeffektiva system och smarta applikationer – specifikt anpassade för vårt nordiska klimat. Därför kan vi våra lösningar utifrån och in och berättar gärna mer om hur de kommer att förändra energibranschen.
På Raymond brinner vi för solcellsteknik och strävar efter att vara den ledande spjutspetsen inom branschen. Vi är inte bara ett företag - vi är som en stor och härlig familj. Med en öppen och vänlig kultur uppmuntrar vi till initiativtagande och samarbete i en professionell kreativ miljö. Vi sätter våra medarbetares välbefinnande och utveckling högt upp på agendan och erbjuder en plats där du kan blomstra och göra verklig skillnad varje dag.
Om EQuality Rekrytering & Interim
Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering.
Vi drivs av värderingarna Professionellt, Transparens och Engagemang. Vi heter EQuality då vi tror på:
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Jun 24
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på resan!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Jul 10
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på resan!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
Gymnasial utbildning

Meriterande:
Erfarenhet av CRM-system.
Telefonvana
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Fast grundlön plus provisionslön
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Just nu är det semestertider, vilket innebär att det kan dröja lite längre än vanligt innan du får återkoppling på din ansökan. Givetvis går det jättebra att skicka in din ansökan ändå, vi gör vårt bästa för att du ska få svar så snart som möjligt. Glad sommar!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Rådgivare till Intrum

Inkassohandläggare
Läs mer Jul 3
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon, mail och chatt. Genom ett högt engagemang levererar vi gemensamt på företagets kundlöften och driver vår affär mot högre inkassering. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som vi håller en hög kvalitet i vår leverans till kund och slutkund.

Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal.

Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag på varierande tider mellan 8-18.30 med möjlighet till arbete på distans 2 dagar/vecka. Startdatum för utbildningen är 16/9.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och vill arbeta med rådgivning och att hjälpa människor. Har du tidigare erfarenhet från inkasso är det meriterande. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Rådgivare till Intrum

Inkassohandläggare
Läs mer Jul 18
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon, mail och chatt. Genom ett högt engagemang levererar vi gemensamt på företagets kundlöften och driver vår affär mot högre inkassering. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som vi håller en hög kvalitet i vår leverans till kund och slutkund.

Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal.

Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag på varierande tider mellan 8-18.30 med möjlighet till arbete på distans 2 dagar/vecka. Startdatum för utbildningen är 16/9.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och vill arbeta med rådgivning och att hjälpa människor. Har du tidigare erfarenhet från inkasso är det meriterande. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jul 19
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jul 4
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 24
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu