Göteborg: IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Hitta ansökningsinfo om jobbet IFS APPLICATIONS SPECIALIST i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-10 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Applikationskonsult

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Applikationskonsult.

Microsoft 365 konsult inom Modern Workplace

Läs mer Apr 22
Tillsammans med 14 andra nordeuropeiska IT-företag har vi bildat itm8, ett nytt powerhouse inom digital transformation. Vi söker nu dig som vill vara med på resan och som trivs i situationer där alla svar inte redan är givna, men du kommer att ta dig an att finna dem tillsammans med ambitiösa och drivna kollegor.
Today
Du ansvara för att leda och genomföra projekt som involverar Microsoft 365-miljöer. Att hjälpa och inspirera kunder för att optimera och effektivisera deras arbetsprocesser genom att implementera och anpassa Microsoft 365-lösningar är något du brinner för. Du kan även pitcha om AI och M365 Copilot då du har tidigare erfarenhet av att implementerat detta.
Att förstå kundens mål och strategier, skräddarsy en lösning med moderna arbetsplatslösningar och säkerhetslösningar inom Modern Workplace, är något du har gjort tidigare. Du känner dig bekväm med att presentera lösningen för kundens ledningsgrupp och nyckelpersoner.
De största utmaningarna du kommer att möta inkluderar att säkerställa en smidig övergång och datamigrering till M365, samt att hantera förändringsmotstånd inom organisationen. Det är avgörande att utbilda användarna och stödja dem i deras digitala resa för att maximera nyttan av de nya verktygen och metoderna. Informationssäkerhet och dokumenthantering är också kritiska aspekter, där du behöver säkerställa att kundens känsliga data är skyddad utan att kompromissa med användarvänligheten och samarbetet.
Tomorrow
Du har planerat ett kundbesök tillsammans med en av våra affärsutvecklare för att diskutera kundens behov av att använda Microsoft 365. Dina kunskaper gör det enkelt för dig att förklara scenariot för hur de ska flytta data och använda verktygen i Office 365 på rätt sätt.
Kundens ledningsgrupp är samlad och du ska presentera och inspirera i ett nytt arbetssätt med Modern Workplace med lösningar inom Microsoft 365. Arbetssättet är framtaget utifrån workshops och use cases som du kört med verksamheten under en tid och med din erfarenhet skapar du ett stort förtroende hos kunden. Informationssäkerhet och dokumenthantering är en viktig del i lösningen och ni presenterar hur kunden kan skydda sina mest känsliga informationstillgångar, samtidigt som det är enkelt att använda och samarbeta. Kunden är i stort behov av en anpassad utbildning och det är inga problem för dig att köra ett pass med deras superusers och stötta dem i deras digitala resa. Du för tydliggör vikten av att utbilda och förändringsleda verksamheten. De blev väldigt intresserade och vill starta en förstudie direkt.
Together
Under lunchen deltar du i en Lunch & Learn och lyssnar på det senaste inom Microsoft Power Platform. Nästa Lunch & Learn kan du själv hålla och du funderar redan på upplägget och hur du ska presentera dina kunskaper inom ett område du vill dela med dig av.  Du gillar verkligen att sprida kunskapen vidare till dina kollegor.
För att du ska lyckas i din roll finns det omfattande support tillgänglig. Du har tillgång till utvecklare och andra specialister inom organisationen som kan hjälpa till med tekniska utmaningar och anpassningar efter kundens behov. Här finns ett starkt nätverk av erfarna kollegor att rådfråga och samarbeta med, vilket säkerställer att du alltid har den hjälp som behövs för att leverera de bästa lösningarna till kunderna. Creating the Difference - today, tomorrow, together itm8 är en av de ledande nordiska aktörerna inom specialistconsulting och managerade IT-tjänster för privata företag och den offentliga sektorn. Itm8 består idag av 14 företag som i en stor fusion under 2023 bildade ett powerhouse med över 1800 specialister. Tillsammans säkerställer vi de bästa tjänsterna för att bli Nordens ledande digitala transformationspartner inom Cloud, Infrastructure & Security, Digital Transformation och Application Services. itm8 finns representerat på 26 platser i Danmark, Sverige, Filippinerna samt Tjeckien.
Läs gärna mer om vår story, kultur och våra erbjudanden på www.itm8.se. Du är också varmt välkommen att lära känna oss mer på Instagram @itm8inside.
Redo att utmana(s) med itm8?
Varmt välkommen att ansöka till tjänsten nedan. Om du inte är redo att ansöka än och har frågor, skriv till oss i meddelanderutan nedan så följer vi upp med dig. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kontaktar kandidater löpande så vi rekommenderar att du ansöker till tjänsten så snart du kan.
På itm8 är vi övertygade om att mångfald berikar oss och driver innovation framåt. Vi välkomnar därför sökanden av alla kön, bakgrunder och livserfarenheter. Hos oss hittar du en arbetsgivare som värdesätter och uppmuntrar unika perspektiv och idéer. Oavsett vem du är eller varifrån du kommer, om du delar vår passion för teknik och kundrelationer, vill vi höra från dig. Vi ser fram emot din ansökan och chansen att möjligen välkomna dig till vårt team!

Ansök nu

Affärssystemkonsult till Update Affärssystem // Göteborg

Läs mer Apr 22
Update Affärssystem är specialister på att förenkla och effektivisera kunders vardag genom Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med över 30 års erfarenhet av ERP-implementationer och verksamhetsutveckling stöttar vi små och medelstora företag över hela Sverige i att växa smartare. Hos oss blir du en del av ett erfaret, varmt och kundfokuserat företag med cirka 20 medarbetare – där samarbete är en naturlig del av vardagen. 
Som Affärssystemkonsult:
Hos oss blir du en nyckelperson i våra implementations- och förbättringsprojekt. Du kommer arbeta med moduler inom produktion, logistik och supply chain i Dynamics 365 Business Central, där du tillsammans med kunderna analyserar behov, konfigurerar lösningar och säkerställer affärsnytta i varje leverans. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med projektledare, systemutvecklare och övriga konsulter – både på kontoret och ute hos kunder. I rollen ingår även stöd i presale-processer, löpande rådgivning och förbättringsförslag utifrån kundernas affärsutmaningar. En vanlig vecka? En mix av nya implementationsprojekt och supportering av befintliga kunder. Och skulle något vara otydligt? Då slår du en signal till kunden – för du vet att bra kommunikation är nyckeln till ett riktigt bra resultat.
Urval av arbetsuppgifter:
Kartlägga kundens affärsprocesser och omvandla dem till systemlösningar
Konfigurera Business Central – mallar, inställningar, flöden
Utbilda slutanvändare, leda workshops och ge löpande support
Vara delaktig i hela projektflödet från förstudie till go-live

Vad vi söker hos dig:
Ca 5 års erfarenhet som applikationskonsult/affärssystemkonsult inom Business Central
Stor kunskap i produktions- och supply chain-modulerna
Erfarenhet av logistik- och lagerhantering
Förståelse för produktionsprocesser och materialflöden
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Svenska och engelska i tal och skrift
Körkort

Vad du finner hos oss: Update Affärssystem AB grundades för över 30 år sedan och har sedan dess skapat långsiktiga relationer och partnerskap med kunder runt om i Sverige. Med visionen att finna optimala och kostnadseffektiva lösningar tar vi ett helhetsansvar för IT-miljön och erbjuder marknadens ledande produkter.
Vi vet att medarbetarna är vår viktigaste tillgång, därför sätter vi stort värde på högt engagemang hos vår personal. Ett engagemang som vi tror skapas av ett fritt arbete med ansvar, flexibla arbetstider, tryggheten hos en stabil arbetsgivare, konferenser, gemensamma aktiviteter och flera utvecklingsmöjligheter. Vi lyssnar på dig och dina behov för att kunna utveckla dig i din karriär. Hjärtligt välkommen till oss på Update Affärssystem AB!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Applikationskonsult inom Supply Chain till Update Affärssystem // Göteborg

Läs mer Apr 8
Update Affärssystem är specialister på att förenkla och effektivisera kunders vardag genom Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med över 30 års erfarenhet av ERP-implementationer och verksamhetsutveckling stöttar vi små och medelstora företag över hela Sverige i att växa smartare. Hos oss blir du en del av ett erfaret, varmt och kundfokuserat företag med cirka 20 medarbetare – där samarbete är en naturlig del av vardagen.
Som Applikationskonsult:
Hos oss blir du en nyckelperson i våra implementations- och förbättringsprojekt. Du kommer arbeta med moduler inom produktion, logistik och supply chain i Dynamics 365 Business Central, där du tillsammans med kunderna analyserar behov, konfigurerar lösningar och säkerställer affärsnytta i varje leverans. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med projektledare, systemutvecklare och övriga konsulter – både på kontoret och ute hos kunder. I rollen ingår även stöd i presale-processer, löpande rådgivning och förbättringsförslag utifrån kundernas affärsutmaningar. En vanlig vecka? En mix av nya implementationsprojekt och supportering av befintliga kunder. Och skulle något vara otydligt? Då slår du en signal till kunden – för du vet att bra kommunikation är nyckeln till ett riktigt bra resultat.
Urval av arbetsuppgifter:
Kartlägga kundens affärsprocesser och omvandla dem till systemlösningar
Konfigurera Business Central – mallar, inställningar, flöden
Utbilda slutanvändare, leda workshops och ge löpande support
Vara delaktig i hela projektflödet från förstudie till go-live

Vad vi söker hos dig:
Ca 5 års erfarenhet som applikationskonsult inom Business Central
Stor kunskap i produktions- och supply chain-modulerna
Erfarenhet av logistik- och lagerhantering
Förståelse för produktionsprocesser och materialflöden
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Svenska och engelska i tal och skrift
Körkort

Vad du finner hos oss: Update Affärssystem AB grundades för över 30 år sedan och har sedan dess skapat långsiktiga relationer och partnerskap med kunder runt om i Sverige. Med visionen att finna optimala och kostnadseffektiva lösningar tar vi ett helhetsansvar för IT-miljön och erbjuder marknadens ledande produkter.
Vi vet att medarbetarna är vår viktigaste tillgång, därför sätter vi stort värde på högt engagemang hos vår personal. Ett engagemang som vi tror skapas av ett fritt arbete med ansvar, flexibla arbetstider, tryggheten hos en stabil arbetsgivare, konferenser, gemensamma aktiviteter och flera utvecklingsmöjligheter. Vi lyssnar på dig och dina behov för att kunna utveckla dig i din karriär. Hjärtligt välkommen till oss på Update Affärssystem AB!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Affärssystemkonsult till Update Affärssystem // Göteborg

Läs mer Apr 11
Update Affärssystem är specialister på att förenkla och effektivisera kunders vardag genom Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med över 30 års erfarenhet av ERP-implementationer och verksamhetsutveckling stöttar vi små och medelstora företag över hela Sverige i att växa smartare. Hos oss blir du en del av ett erfaret, varmt och kundfokuserat företag med cirka 20 medarbetare – där samarbete är en naturlig del av vardagen. 
Som Affärssystemkonsult:
Hos oss blir du en nyckelperson i våra implementations- och förbättringsprojekt. Du kommer arbeta med moduler inom produktion, logistik och supply chain i Dynamics 365 Business Central, där du tillsammans med kunderna analyserar behov, konfigurerar lösningar och säkerställer affärsnytta i varje leverans. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med projektledare, systemutvecklare och övriga konsulter – både på kontoret och ute hos kunder. I rollen ingår även stöd i presale-processer, löpande rådgivning och förbättringsförslag utifrån kundernas affärsutmaningar. En vanlig vecka? En mix av nya implementationsprojekt och supportering av befintliga kunder. Och skulle något vara otydligt? Då slår du en signal till kunden – för du vet att bra kommunikation är nyckeln till ett riktigt bra resultat.
Urval av arbetsuppgifter:
Kartlägga kundens affärsprocesser och omvandla dem till systemlösningar
Konfigurera Business Central – mallar, inställningar, flöden
Utbilda slutanvändare, leda workshops och ge löpande support
Vara delaktig i hela projektflödet från förstudie till go-live

Vad vi söker hos dig:
Ca 5 års erfarenhet som applikationskonsult/affärssystemkonsult inom Business Central
Stor kunskap i produktions- och supply chain-modulerna
Erfarenhet av logistik- och lagerhantering
Förståelse för produktionsprocesser och materialflöden
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Svenska och engelska i tal och skrift
Körkort

Vad du finner hos oss: Update Affärssystem AB grundades för över 30 år sedan och har sedan dess skapat långsiktiga relationer och partnerskap med kunder runt om i Sverige. Med visionen att finna optimala och kostnadseffektiva lösningar tar vi ett helhetsansvar för IT-miljön och erbjuder marknadens ledande produkter.
Vi vet att medarbetarna är vår viktigaste tillgång, därför sätter vi stort värde på högt engagemang hos vår personal. Ett engagemang som vi tror skapas av ett fritt arbete med ansvar, flexibla arbetstider, tryggheten hos en stabil arbetsgivare, konferenser, gemensamma aktiviteter och flera utvecklingsmöjligheter. Vi lyssnar på dig och dina behov för att kunna utveckla dig i din karriär. Hjärtligt välkommen till oss på Update Affärssystem AB!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Applikationskonsult inom Supply Chain till Update Affärssystem // Göteborg

Läs mer Apr 4
Update Affärssystem är specialister på att förenkla och effektivisera kunders vardag genom Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med över 30 års erfarenhet av ERP-implementationer och verksamhetsutveckling stöttar vi små och medelstora företag över hela Sverige i att växa smartare. Hos oss blir du en del av ett erfaret, varmt och kundfokuserat företag med cirka 20 medarbetare – där samarbete är en naturlig del av vardagen.
Som Applikationskonsult:
Hos oss blir du en nyckelperson i våra implementations- och förbättringsprojekt. Du kommer arbeta med moduler inom produktion, logistik och supply chain i Dynamics 365 Business Central, där du tillsammans med kunderna analyserar behov, konfigurerar lösningar och säkerställer affärsnytta i varje leverans. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med projektledare, systemutvecklare och övriga konsulter – både på kontoret och ute hos kunder. I rollen ingår även stöd i presale-processer, löpande rådgivning och förbättringsförslag utifrån kundernas affärsutmaningar. En vanlig vecka? En mix av nya implementationsprojekt och supportering av befintliga kunder. Och skulle något vara otydligt? Då slår du en signal till kunden – för du vet att bra kommunikation är nyckeln till ett riktigt bra resultat.
Urval av arbetsuppgifter:
Kartlägga kundens affärsprocesser och omvandla dem till systemlösningar
Konfigurera Business Central – mallar, inställningar, flöden
Utbilda slutanvändare, leda workshops och ge löpande support
Vara delaktig i hela projektflödet från förstudie till go-live

Vad vi söker hos dig:
Ca 5 års erfarenhet som applikationskonsult inom Business Central
Stor kunskap i produktions- och supply chain-modulerna
Erfarenhet av logistik- och lagerhantering
Förståelse för produktionsprocesser och materialflöden
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Svenska och engelska i tal och skrift
Körkort

Vad du finner hos oss: Update Affärssystem AB grundades för över 30 år sedan och har sedan dess skapat långsiktiga relationer och partnerskap med kunder runt om i Sverige. Med visionen att finna optimala och kostnadseffektiva lösningar tar vi ett helhetsansvar för IT-miljön och erbjuder marknadens ledande produkter.
Vi vet att medarbetarna är vår viktigaste tillgång, därför sätter vi stort värde på högt engagemang hos vår personal. Ett engagemang som vi tror skapas av ett fritt arbete med ansvar, flexibla arbetstider, tryggheten hos en stabil arbetsgivare, konferenser, gemensamma aktiviteter och flera utvecklingsmöjligheter. Vi lyssnar på dig och dina behov för att kunna utveckla dig i din karriär. Hjärtligt välkommen till oss på Update Affärssystem AB!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Lagermedarbetare - Göteborg - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Mar 27
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i centrala Göteborg. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i Göteborg. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter

Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.


Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska


Om tjänsten

Arbetsplats: Göteborg

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)


Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

Account Manager med teamansvar

Account manager
Läs mer Apr 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en självgående säljare som brinner för att bygga kundrelationer och nå mål? Har du dessutom förmågan att inspirera och coacha dina kollegor till framgång? Som Account Manager med teamansvar får du chansen att växa både i din egen roll som säljare och som coach till ditt team. Bli en del av ett företag där prestation lönar sig – hos oss får du de verktyg du behöver för att lyckas med din karriär.
Om tjänsten ????

Som Account Manager med teamansvar hos Avisera blir du en del av ett ambitiöst säljteam där du spelar en nyckelroll i att driva affären framåt. Du arbetar med hela säljprocessen – från prospektering till avslut – och ansvarar för att utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Tjänsten utgår från vårt Göteborgs-kontor, där vi är en sammansvetsad grupp av säljare som jobbar nära varandra. I teamansvaret ingår att hjälpa dina kollegor att uppnå de dagliga bearbetningsmålen under ledning av Head of Sales.

Med stöd av vår strukturerade säljutbildning får du rätt verktyg för att lyckas och växa in i rollen. Vi erbjuder en gedigen upplärning inom försäljning, produktkunskap och kundhantering, samtidigt som du får möjlighet att arbeta med några av marknadens starkaste varumärken. Tidigare erfarenheter som teamledare eller mentor är meriterande.

Dina arbetsuppgifter ????

Ringa kalla och varma samtal för att skapa och utveckla affärsrelationer.

Identifiera kunders behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom förpackningar och merch.

Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning.

Träffa kunder varje vecka i vårt inspirerande showroom.

Rapportera löpande mot individuella mål och budget.

Stödja och coacha dina kollegor för att uppnå både individuella och gemensamma mål.

Aktivt bidra till att skapa en motiverande arbetsmiljö som främjar hög prestation.


Vem är du? ????

Vi söker en självgående och målmedveten säljare som brinner för försäljning och utveckling – du trivs i ett högt tempo och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra.

?? Du är en positiv och driven person.

?? Du har gymnasieutbildning och/eller högskoleutbildning.

?? Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning. B2B-försäljning meriterande.

?? Du har tidigare erfarenhet av rollen som teamleader/mentor.

?? Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

?? Utbildning inom försäljning eller annat område som stödjer din framgång i rollen.

?? Erfarenhet av förpacknings- eller tryckbranschen är meriterande.

Varför Avisera? ????

Vi är en nytänkande partner inom tryckta varumärkesprodukter, där försäljning handlar lika mycket om relationer som pannben och affärer. På Avisera får du sälja produkter du kan vara stolt över – innovativa, hållbara lösningar som stärker några av Skandinaviens mest välkända varumärken. Vi satsar på din utveckling genom en strukturerad säljutbildning, kontinuerlig coachning och tydliga mål. Med en trygg ersättningsmodell och en kultur som präglas av energi, tempo och laganda, ger vi dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.

 
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Mån-fre 08.00–17.00 med möjlighet till flex
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Trygg & motiverande ersättningsmodell: Fast lön + en attraktiv bonusmodell.


Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande ????????

Ansök nu

Account Manager med teamansvar

Account manager
Läs mer Mar 21
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en självgående säljare som brinner för att bygga kundrelationer och nå mål? Har du dessutom förmågan att inspirera och coacha dina kollegor till framgång? Som Account Manager med teamansvar får du chansen att växa både i din egen roll som säljare och som coach till ditt team. Bli en del av ett företag där prestation lönar sig – hos oss får du de verktyg du behöver för att lyckas med din karriär.
Om tjänsten ????

Som Account Manager med teamansvar hos Avisera blir du en del av ett ambitiöst säljteam där du spelar en nyckelroll i att driva affären framåt. Du arbetar med hela säljprocessen – från prospektering till avslut – och ansvarar för att utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Tjänsten utgår från vårt Göteborgs-kontor, där vi är en sammansvetsad grupp av säljare som jobbar nära varandra. I teamansvaret ingår att hjälpa dina kollegor att uppnå de dagliga bearbetningsmålen under ledning av Head of Sales.

Med stöd av vår strukturerade säljutbildning får du rätt verktyg för att lyckas och växa in i rollen. Vi erbjuder en gedigen upplärning inom försäljning, produktkunskap och kundhantering, samtidigt som du får möjlighet att arbeta med några av marknadens starkaste varumärken. Tidigare erfarenheter som teamledare eller mentor är meriterande.

Dina arbetsuppgifter ????

Ringa kalla och varma samtal för att skapa och utveckla affärsrelationer.

Identifiera kunders behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom förpackningar och merch.

Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning.

Träffa kunder varje vecka i vårt inspirerande showroom.

Rapportera löpande mot individuella mål och budget.

Stödja och coacha dina kollegor för att uppnå både individuella och gemensamma mål.

Aktivt bidra till att skapa en motiverande arbetsmiljö som främjar hög prestation.


Vem är du? ????

Vi söker en självgående och målmedveten säljare som brinner för försäljning och utveckling – du trivs i ett högt tempo och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra.

?? Du är en positiv och driven person.

?? Du har gymnasieutbildning och/eller högskoleutbildning.

?? Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning. B2B-försäljning meriterande.

?? Du har tidigare erfarenhet av rollen som teamleader/mentor.

?? Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

?? Utbildning inom försäljning eller annat område som stödjer din framgång i rollen.

?? Erfarenhet av förpacknings- eller tryckbranschen är meriterande.

Varför Avisera? ????

Vi är en nytänkande partner inom tryckta varumärkesprodukter, där försäljning handlar lika mycket om relationer som pannben och affärer. På Avisera får du sälja produkter du kan vara stolt över – innovativa, hållbara lösningar som stärker några av Skandinaviens mest välkända varumärken. Vi satsar på din utveckling genom en strukturerad säljutbildning, kontinuerlig coachning och tydliga mål. Med en trygg ersättningsmodell och en kultur som präglas av energi, tempo och laganda, ger vi dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.

 
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Mån-fre 08.00–17.00 med möjlighet till flex
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Trygg & motiverande ersättningsmodell: Fast lön + en attraktiv bonusmodell.


Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande ????????

Ansök nu

Redovisningsekonom till kund

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 19
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker en Senior Redovisningsekonom till vår kund i Göteborg!

Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs med ansvar och vill arbeta i en internationell miljö? Nu söker vi en driven person som vill bidra till vår kunds redovisningsteam och vara med och utveckla deras finansiella processer.

Om rollen:
Som Senior Redovisningsekonom kommer du att ansvara för redovisning och rapportering för ett av kundens säljbolag. Rollen är placerad i Göteborg och innebär nära samarbete med både lokala och internationella kollegor samt externa intressenter.

Arbetsuppgifter:

Ansvara för redovisning och rapportering inom säljbolaget

Hantera löpande bokföring, månadsbokslut och årsredovisningar

Säkerställa korrekt momsredovisning och hantera skillnader mellan IFRS och lokal GAAP

Samarbeta med kundens Global Accounting Centre, revisorer och skatterådgivare

Delta aktivt i förbättrings- och standardiseringsinitiativ

Medverka i projekt kopplade till digitalisering och automatisering


Vi söker dig som har:

Gedigen erfarenhet från redovisning inom stora internationella tillverkningsföretag

Goda kunskaper i SAP och Hyperion FM

Erfarenhet av bokslut, rapportering och redovisning enligt IFRS

Intresse för dataanalys och digitalisering

Eftergymnasial utbildning inom ekonomi

Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift

Stark analytisk förmåga, hög integritet och en positiv, flexibel attityd


Placering: Göteborg
Uppdragsperiod: 24 mars 2025 – 31 oktober 2025
Distansarbete: 0%

Låter det intressant?
Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

VD-assistent med erfarenhet av ekonomi till kund

Administratör
Läs mer Apr 2
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en erfaren och strukturerad VD-assistent med kunskap inom ekonomi och styrelsearbete för ett uppdrag hos kund. Rollen innebär att stödja styrelsen administrativt på 50% och hantera ekonomiska uppgifter på resterande 50%.

Arbetsuppgifter

Stödja styrelsen med administrativt arbete (ta fram underlag, protokollföra, mötesbokningar, dokumenthantering, kontakt med styrelsen).

Hantera ekonomiska uppgifter såsom inköp och avtalshantering

Bidra till förbättringar av dokumenteringshanteringssystem

Stötta project controller i sitt arbete


Kvalifikationer

Minst 3 års erfarenhet inom av liknande roller

Erfarenhet av styrelsearbete

Kunskap inom Insikt

Flytande svenska i tal och skrift.

Strukturerad, noggrann och kommunikativ .


Anställningsform och omfattning

Tidsbegränsad anställning (vikariat).

Omfattning 75–100 % beroende på kandidatens tillgänglighet.

Hybridarbete möjligt

Start: Omgående

Slut: Pågår året ut


Ansökan
Skicka in ditt CV om du är rätt person för jobbet så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

TRUCKFÖRARE GÖTEBORG HELTID

Truckförare
Läs mer Mar 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


???? Plats: Göteborg
? Anställningsform: Heltid
???? Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Om tjänsten

Vi söker engagerade och erfarna truckförare med behörighet för skjutstativtruck (B3) och motviktstruck (B1) för att stärka vårt team i Göteborg. Du kommer att arbeta med lagerhantering, godsmottagning, orderplock och truckkörning i en dynamisk och trevlig arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter

Truckkörning (skjutstativtruck och motviktstruck)

Lastning och lossning av gods

Orderplock och paketering

Lagerhantering och inventering

Säkerställa att lagret är organiserat och effektivt


Vi söker dig som:

? Har giltigt truckkort (B1 & B3)
? Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och/eller motviktstruck
? Är noggrann, ansvarstagande och gillar att arbeta i ett högt tempo
? Har en positiv inställning och är en lagspelare

Meriterande

? Tidigare erfarenhet av lagerarbete
? Bil Körkort

Vi erbjuder

???? Konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal
???? Möjlighet till utveckling och långsiktig anställning
???? Trevlig arbetsmiljö och ett härligt team

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu