Göteborg: Värdinna till Arkipelagen Järntorget

Hitta ansökningsinfo om jobbet Värdinna till Arkipelagen Järntorget i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

 



Vi söker nu ytterligare en Värdinna till båda våra Företagscenter på Järntorget.

På Järntorget ligger två av våra fyra anläggningar med totalt ca 120 kontorsrum. Lokalerna är fräscha och håller en hög standard.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara att tillsammans med våra två platschefer Petra och Eva-Lena ta hand om våra hyresgäster i den dagliga skötseln.

Du kommer att vara en stor tillgång för att våra hyresgäster har en väl fungerande arbetsplats.

Varje morgon serverar vi frukost, vilket innebär inköp samt fram- och avdukning av frukosten och så även vid lunchen.

Den administrativa insatsen är relativt liten då vi sköter det mesta centralt. På Järntorget har vi flera konferensrum som du kommer att se till att funktioner och material finns och fungerar.

Arkipelagen genomsyras av en anda att alla som ”bor” hos oss skall må bra, ha trevligt och fungera i ett socialt sammanhang och därigenom kunna prestera det mesta i sitt arbete. Detta har du en stor del i att medverka till.

Vi vill gärna att du

Har en stor portion ”servicetänk”.

Är en person som ser till dina kunders bästa.

Har erfarenhet av liknande arbete, exempelvis konferensvärdinna.

Har en god portion livserfarenhet som gör att du ser vad som skall göras.


Vi kan erbjuda ett mycket trevligt arbete på ett företagscenter där alla trivs. Vi i personalen får ta del av personliga utvecklingsinsatser och roliga aktiviteter.

Känner du att du har det där lilla extra drivet som krävs för att vi alla skall må bra och fungera i vår arbetsvardag, är du mer än välkommen att söka denna tjänst.

I denna rekrytering samarbetar vi med Sales Collective.
Har du frågor tveka inte att ringa Martin Nyberg 0705-10 90 01.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arkipelagen är ett företagscenter med fyra anläggningar, Sisjön, Hildedal och två på Järntorget. Vi startade 2003 och har idag 550 kontorsrum med en hög beläggning.
Vi är 17 medarbetare som alla fungerar utomordentligt bra för att våra hyresgäster skall må bra och ha trevligt på sin arbetsplats.
Arkipelagen.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Frukostvärd/Frukostvärdinna

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Frukostvärd/Frukostvärdinna.

Shift Leader Breakfast, Scandic Crown, deltid 80%

Läs mer Jan 27
Scandic Crown ligger ett stenkast från Göteborgs Centralstation med nära till det mesta. Hotellet är nyligen renoverat och har en stor kapacitet för möten och events. Vår gästnöjdhet ligger alltid på en hög nivå vilket vi tror beror på den starka servicekultur som råder här-en servicekultur som möjliggörs av att vi också har nöjda medarbetare.

Vi som jobbar på Scandic Crown ser alltid efter varandra och hjälper till när vi kan. Vi är övertygade om att en god stämning bland våra medarbetare leder till enastående hotellupplevelser för våra gäster. Vi tror också på möjligheten att utvecklas för den som vill och därför får alla medarbetare vara med och påverka sin arbetssituation såväl som hotellets utveckling.

Nu söker vi en Shift Leader, Breakfast till hotellet Scandic Crown.

Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Shift Leader agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.

Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet!

Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!

Vad innebär rollen som Shift Leader Breakfast?

Du som arbetar i vår frukost och är den första gästen möter i vår restaurang, därför är det av stor vikt att du har ett varmt bemötande och är uppmärksam på detaljer samt gästens behov. Du har ett brinnande intresse för mat och dryck samt gillar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att servera mat och dryck och att ansvara för driften på dina pass. Du stöttar dessutom upp teamet på hotellet med andra arbetsuppgifter vid behov.

I rollen som Shift Leader är du ansvarig för värdskap för hela hotellet både gentemot gäst och medarbetare. Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken över gästflödet i restaurangen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Kökschefen/Frukostchefen med vissa administrativa arbetsuppgifter.

Vem är du?

För att passa i rollen tror vi att du har minst två års erfarenhet av liknande arbete samt erfarenhet av konceptstyrd verksamhet. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och har både integritet och säljdriv. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.

Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!

Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur på Scandic!Intervjuer sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista datum, så tveka inte att söka idag!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Ansök nu

Kvibergs Vandrarhem söker sommarpersonal – reception, frukost och städ.

Läs mer Feb 5
Kvibergs Vandrarhem behöver förstärkning inför den kommande vår- och sommarsäsongen!
Vi söker nu en flexibel och ansvarstagande medarbetare för en kombinerad roll inom reception, frukostberedning och städning. Tjänsten är perfekt för dig som gillar att arbeta i en varierande och social miljö, och som kan ta ansvar för dina arbetsuppgifter.
Om företaget:
Kvibergs vandrarhem är ett familjeägt vandrarhem som välkomnar resenärer från hela världen. Vi strävar efter att erbjuda en bekväm och vänlig atmosfär där gästerna kan trivas och känna sig som hemma. Vi har totalt 48 rum och 3 stugor.

Dina arbetsuppgifter:
Som medarbetare hos oss kommer du att vara involverad i flera områden:
Frukost: Du hjälper till med förberedelser och servering av frukost till våra gäster. Att ge dem en bra start på dagen är viktigt för oss.
Städning: Du ansvarar för att hålla våra gemensamma utrymmen och rum rena och prydliga. Att det är rent, fint och luktar gott är det viktigaste för gästen. Vi bäddar inte sängarna.
Reception: Som en del av vårt receptionsteam kommer du att välkomna gäster, ta emot bokningar, checka in dem, svara på deras frågor och ge information om lokala sevärdheter.


Vi söker dig som:
Har god social förmåga och gillar att möta nya människor.
Är ansvarsfull, noggrann och trivs med att arbeta självständigt.
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är ett plus.



Anställningsvillkor:
- Anställningsomfattning: Timanställning vid behov, ca 4-8 dagar per månad maj till juni och 3-5 dagar per vecka under juli och augusti, dag- kväll-och helgarbete Vi ser att du är över 18 år. Tidigare erfarenhet från reception, servering eller städ är meriterande.
**Så ansöker du:**
Skicka personligt blev och CV till oss på: jobb.kvibergs@gmail.com. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka din ansökan redan idag!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Zoodi-på 18 språk, Arabiska,Dari,Persiska,Somaliska,Engelska

Läs mer Okt 8
Zoodi är ett modernt digitalt-plattform som förmedlar olika tjänster på olika språk via telefoni. Vi erbjuder en rad tjänster åt våra kunder som pratar andra språk än Svenska. Man kan jobba när som helst på dygnet. Vår flesta kunder består av företag med utländsk härkomst som letar efter arbetskraft med annan språk. Man ringer till vårt kundtjänst och blir då kopplade till rätt kandidat/språk och rätt agent(Utförare). Arbetsgivaren kan erbjuda dig tim-jobb, halv eller heltidsjobb. Du loggar in via Zoodis app och kan få förfrågningar när som helst.En perfekt plattform om du är ny i Sverige och letar jobb.Att kunna prata Svenska är inget krav! Du bestämmer när du vill jobba och kan ta emot samtal dygnet-runt.
Zoodi erbjuder en rad tjänster till företag och privatpersoner på 18 olika språk. Uppdrag som utförare av diverse tjänster/jobb samt att tillhandahålla/utföra tjänster utifrån diverse behov. Företaget förmedlar tjänster mellan privatpersoner, företag där kunden är utförare av tjänst eller kund av tjänst. Konceptet innebär att kund och utförare snabbt etablerar en kontakt. Som utförare av tjänster marknadsför du dig direkt med att finnas i vårt system, och som kund kommer du omedelbart i
kontakt med utförare.
Arbetslös?
Är man arbetssökande inom viss tjänst så kontaktas du av arbetsgivare via din egen telefon. Arbetsgivaren kommer då i kontakt med dig och du som arbetssökande har chansen att presentera dig, komma överens om arbetstider/lön mm. Dessutom kan du välja att lägga dig under ett viss språk och bli kontaktad av arbetsgivare med samma språkval.
www.zoodi.se


ENGELSKA:
Zoodi is a modern digital platform that conveys different services in different languages ??via telephony. We offer a range of services to our customers who speak languages ??other than Swedish. You can work at any time of the day. Most of our customers consist of companies with foreign origins that are looking for labor with another language. You call our customer service and are then connected to the right candidate/language and the right agent (Executive). The employer can offer you a part-time, part-time or full-time job. You log in via Zoodi's app and can receive requests at any time.
A perfect platform if you are new to Sweden and looking for a job.
Being able to speak Swedish is not a requirement! You decide when you want to work and can receive calls around the clock.
Job duties
The work takes place via Zoodi's platform. More detailed information about the service is provided upon application.


Perfect to have it as a side job, to be able to accept offers/assignments from employers, etc


NOTE: LANGUAGE REQUIREMENTS
Information in other language:
https://zoodi.se/informationssida-på-olika-språk?hs_preview=YGTMQqgz-115620745677
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Head of Breakfast - Jacy'z Hotel & Resort

Läs mer Maj 29
Vår vision är att driva en destination sprängfylld med upplevelser. En plats där du hela tiden möts av nya intryck, en plats som erbjuder upplevelser du vill dela med olika människor och kanske viktigast - en plats där du vill komma tillbaka till igen och igen.
Vi är över 350 personer i teamet, alla med olika bakgrund och erfarenheter. Vi är spridda över en mängd olika avdelningar, vi jobbar olika tider och med olika uppgifter, men alltid tillsammans, One House – One Team. Tillsammans förverkligar vi visionen, tar hand om varandra och våra gäster – det är så vi skapar stamgäster på Jacy’z.
Head of Breakfast – Jacy’z Hotel & Resort
Är du en passionerad ledare med kärlek för att leverera värdskap och frukostupplevelser i världsklass? Då har du nu möjligheter när vi söker efter en Head of Breakfast tilll Jacy’z Hotel & Resort. Jacy’z Hotel & Resort har flera frukostutbud i huset och oavsett var frukosten serveras så arbetar vi tillsammans med team för att leverera värdskap i världsklass, riktigt goda smaker och med varma bemötanden.
Din roll?
Som Head of Breakfast kommer du att spela en central roll i att skapa en oförglömlig gäst- och medarbetarupplevelse. Du kommer att leda ett dynamiskt team, med ett nära samarbete med husets andra avdelningschefer för att hitta synergieffekter mellan avdelningar. Ditt ansvar sträcker sig från daglig drift till strategisk planering, med fokus på att säkerställa värdskap av högsta kvalitet.
Vad gör man då?
Du är ryggraden i en verksamhet som ständigt strävar efter att leverera extraordinära upplevelser för våra gäster och spenderar större delen av din tid med team i service för att bidra till ett värdskap.
Du innehar det fullständiga personalansvaret vilket innebär rekrytering, schema- och semesterplanering, genomförande av löne- och medarbetarsamtal. Du har stenkoll på våra ekonomiska KPI:er och mäts förutom på våra ekonomiskt budgeterade nyckeltal, även på gästupplevelse genom NPS & VFM score, likväl som medarbetarupplevelsen som eNPS, och de ekonomiska budgeterade nyckeltalen.
Vem är det vi söker?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att leda team, som har förmågan att leda teamet för att säkerställa gäst- och medarbetarupplevelsen till våra högt satta mål, samtidigt som du är en inspirerande ledare som vidareutvecklar individerna vid din sida i en matsal som levererar puls alla veckans dagar. Att du säkerställer att vi efterlever våra ekonomiska måltal för frukosten tar du likväl som vi som för en självklarhet. Egenskaper som vi tror är fördelaktiga för att lyckas i rollen är;
Motiverande och inspirerande, med starka coachingfärdigheter.
Lyhörd och ödmjuk, med en förmåga att lyssna och anpassa ditt ledarskap.
Kommunikativ och strukturerad, med en tydlig förmåga att inkludera och engagera.
Resultatdriven och kostnadsmedveten, med en flexibel och lösningsorienterad inställning.

Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidare – Heltid
Tillträde och lön: Lön och tillträde enligt överenskommelse
Om processen
Intervjuer sker löpande så tveka inte att ansöka redan idag!
Sista ansökningsdag: 10 juni 2024.
Vi erbjuder en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!


Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?
Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans – ESS.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 11
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Jan 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Lagermedarbetare - Göteborg - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Dec 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i Göteborg. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i Göteborg. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter

Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.

Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska

Om tjänsten

Arbetsplats: Göteborg

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)

Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 
Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare
Läs mer Jan 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Kökschef

Kökschef
Läs mer Feb 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Tacos & Tequila är en festlig, levande och färgstark mötesplats på Tredje Långgatan i Linné. Här äter du mexikanskt med en internationell twist, klassiska tacos och tillbehör som med fördel delas med sällskapet. Tacos och drinkar står i fokus!

Om dig
Vi söker dig som är en naturlig ledare med bred erfarenhet och stora ambitioner. Du har ett öga för detaljer och säkerställer att rutiner och myndighetskrav följs utan undantag. Din passion för matlagning har genom åren formats till en förståelse för vikten av att alltid leverera på högsta kvalitetsnivå. Din personlighet kommer att vara avgörande – här är det människorna som gör skillnaden!

Om tjänsten
Vi siktar högt, och vi söker dig som delar vår strävan efter kvalitet och noggrannhet. Du kommer att planera och leda det dagliga arbetet, alltid med gästen i fokus. Genom ditt engagerade ledarskap motiverar och driver du ditt team framåt. Du ansvarar även för personalplanering och ekonomistyrning, och kommer att ha ett nära samarbete med vår Food & Beverage-grupp.

Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående!

www.Tacosandtequila.se

Ansök nu