Göteborg: Data Analyst inom Sustanability på TechSeed

Hitta ansökningsinfo om jobbet Data Analyst inom Sustanability på TechSeed i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
På TechSeed är vi övertygade om att det är tekniken som kommer göra världen till en bättre plats. Vi ser ett stort behov i vårt samhälle att kombinera affärsförståelse, digitalt ledarskap samt innovativa arbetssätt och lösningar med framtidens tekniker i uppkopplade ekosystem. Vi tror på en hållbar framtid med säkra lösningar genom exempelvis IoT-lösningar, digitala tvillingar, AI och cybersäkerhet. Det här är vårt WHY och det fyller oss med energi varje dag. Det här är vår arena.
TechSeed är ett medarbetarägt bolag som erbjuder konsulttjänster och har ett kompetensdjup inom flera domäner. Vi är på en kraftig tillväxtresa och söker nu en Data Analyst inom Sustainability som även kommer få en stor grad av inflytande och insyn i hur vi växer framåt och skapa en organisation som ska ta ett helhetsgrepp om uppkopplade ekosystem och lösningar. Vi söker dig som trivs i konsultrollen och samtidigt vill bidra till att skapa vägen framåt för TechSeed – Tillsammans.

Som Data Analyst inom Sustainability på TechSeed får du möjlighet att kombinera teknisk kompetens med ett engagemang för miljön. I denna roll kommer du i konsultuppdrag samarbeta direkt med våra kunder för att strukturera, samla in och analysera kritiska hållbarhetsdata. Du kommer använda avancerade analytiska verktyg och tekniker för att tolka data och presentera insikter som är både begripliga och handlingsbara.

Som en del av TechSeed Data Insights kommer du att bidra till att företag kan fatta välgrundade beslut genom att dra nytta av insikter från AI, maskininlärning, IoT och traditionell Business Intelligence. Hos Data Insights hittar du engagerade och kunniga kollegor med kompetens inom data strategi, arkitektur, data engineering, AI/ML och rapportering. Som delägare och anställd kommer du vara med i utvecklingen av våra erbjudanden, få möjlighet att påverka de områden som du drivs av och samtidigt få tryggheten av ett team med gemensamt mål och gemensamma intressen.

Vår grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonus och delägarskap

Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål

Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov.


Vem söker vi?

Vi söker dig med expertis inom rapportering! Vi söker dig som är nyfiken på ny teknik, trivs i roller där du utvecklas och drivs av att arbete med en kultur där vi hjälps åt och bygger bolaget?tillsammans. För att trivas behöver du vara bekväm i rollen som Data Analyst inom Sustainability och ha minst fem års relevant arbetslivserfarenhet. Du har omfattande erfarenhet av att arbeta med stora och komplexa datamängder och är van vid att effektivt extrahera, analysera och presentera insikter. Du har vana av att arbeta i något finansiellt rapporteringssystem, såsom SAP, Oracle Netsuite eller liknande, och har praktisk erfarenhet av att integrera olika datakällor genom API:er och hantera databaser. Vidare är du lösningsorienterad, kommunikativ och trivs i samarbete med andra. För att lyckas i denna roll ser vi att du har kunskap inom hållbarhetsrapportering där du är uppdaterad inom direktiv som ESG, CSRD och dylikt. Eftersom vi arbetar med flera typer av kunder med olika behov krävs det för rollen att vara obehindrad i både svenska och engelska, tal och skrift. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att jobba på ett start/scale-up, att ha tidigare konsulterfarenhet, vana av att arbeta med något BI-verktyg eller att tidigare ha arbetat inom hållbarhetsrapportering i enlighet med NFRD.

Om TechSeed

Vi är ett medarbetarägt konsultbolag i ScaleUp-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi tror på kombinationen av nära samarbeten, framtidens tekniker och att gemensamt arbeta för att skapa ett bolag vi verkligen trivs på. Genom att erbjuda delägarskap till våra anställda ger vi möjligheten till insyn och påverkan, samtidigt som det gynnar samarbeten och att prioritera vad som är bäst för gruppen. Detta speglas både i vår kultur och våra erbjudanden, där vi kombinerar vårt stora tekniska intresse med ett kundanpassat förhållningssätt samtidigt som vi har många sociala aktiviteter och en härlig gemenskap på kontoret. Vår arena är uppkopplade ekosystem, där tekniker som IoT och Intelligent Edge används för att skapa uppkopplade tjänster och system inom ekosystem som Smart Cities, Smart Factories, Smart Companies och Smart Buildings.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Revisorer m.fl.

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Revisorer m.fl..

Junior CAE Engineer within the Automotive Industry

Läs mer Maj 21
Are you about tograduate with a degree in Mechanical Engineering, Computer Science or Information Technologyand want to work with IT Infrastructure? Our client is now looking for aJunior CAE Engineerwith an interest in computational analysis.By starting your career with a talent programyou will get the ultimate transition between studies and working life. Nexer Tech Talent future proof career!

Working asJunior CAE Engineer
As a Junior CAE Engineer you will support our computational analysis and engineering efforts by optimizing and maintaining IT systems.In this role, you will work with senior engineers to design and implement IT solutions, develop and deploy simulation tools, and ensure system performance and reliability. Responsibilities include monitoring, troubleshooting, and maintaining IT systems, integrating new technologies, and documenting processes and best practices. You will also provide technical support to internal teams.
This position requires technical expertise, problem-solving skills, and strong collaboration abilities to help our team succeed.
Being a consultant at Nexer Tech Talent
Nexer Tech Talent specialize in giving young tech talents the ultimate start in their careers. For this role, you will be employed by Nexer Tech Talent but work at our client in Gothenburgstarting this fall.
You will be coached by a mentor at the clientand by a consultant manager at Nexer Tech Talent. As a consultant, you will be well taken care of. We often invite our consultants to group activities such as lectures, after works and lunch meetings. After successful completion of the consulting assignment, the intention is that you will be offered employment with the client.
Desired qualifications:
Are at the start of your career and have a Master's degreein Mechanical engineering, Computer Science, Information Technology or related field
Have an interest in computational analysis
As a person you have good communication and problem-solvingskills, you are a team player who pays attention to the details
Good knowledge in English
Has good knowledge in Python, C++ and Java

Application
Does this sound like you? We are constantly screening resumes, therefore please submit your application as soon as possible. If you have any questions, you are welcome to contact Tech Recruiter Rebecca Eidstedtat rebecca.eidstedt@nexergroup.com
We are looking forward to hearing from you!
About Nexer Tech Talent
Nexer Tech Talent is part of the Nexer Group – a tech company with deep roots in Swedish entrepreneurship and innovation. Together, we are over 2500 employees in 15 countries who, for more than 35 years, have helped our clients stay ahead strategically, technologically, and communicatively. Learn more about Nexer Tech Talent here.

Ansök nu

Automationsspecialist till TechSeed

Läs mer Mar 18
Vår vision

TechSeed är ett medarbetarägt konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att skapa värde med uppkopplade lösningar. Vi använder tekniker som IoT och Edge Computing för att skapa uppkopplade tjänster och system som möjliggör lösningar i ekosystem som Smart City, Smart Factory, Smart Company och Smart Building.

Vi jobbar med tekniker som Embedded SW, IoT, Hyperautomation, Analytics/BI och andra IT-discipliner med stort fokus på användaren. För att säkerställa att våra tjänster skapar värde och inte bara blir en ”teknisk produkt” hjälper vi våra kunder med helheten och erbjuder kompetens inom flera områden som Innovation, UX, Cyber Security, Strategi, Business Consulting, Service Design och Sustainability.

TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

- Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

- En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

- Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap

- Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål

- Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov.

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som vill effektivisera kundernas verksamhet med hjälp av intelligent automation och har erfarenhet av att införa lösningar med Power Platform såväl utifrån ett tekniskt perspektiv som ur ett verksamhetsperspektiv. Du är analytisk, nyfiken och gillar att identifiera lösningar utefter kundernas behov.

I rollen som konsult kan uppdragen variera beroende på vilka erfarenheter du har med dig och vilka ambitioner du har för framtiden, men våra grundkrav för rollen är:

- Minst 3 års operativ erfarenhet av Microsoft Power Platform

- Erfarenhet av att leda införandeprojekt

- Obehindrad kunskap inom svenska och engelska

Det är även meriterande om du besitter kunskap inom:

- Programmering i exempelvis .Net eller Python

- API och integrationer

- Förändringsledning och verksamhetsutveckling

- Kravspecifikationer, processanalys och dokumentation

- Microsoft Azure

Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://techseed.teamtailor.com/connect)med oss!

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Automationsspecialist till TechSeed

Läs mer Feb 13
Vår vision

TechSeed är ett konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att arbeta end-to-end inom uppkopplade lösningar. Genom tekniker som exempelvis FPGA, IoT och Edge Computing skapar vi uppkopplade tjänster och system som möjliggör användarorienterade och gränsöverskridande lösningar. För att tackla de breda utmaningar som kommer av att arbeta end-to-end arbetar vi brett inom flera områden, som exempelvis Business Intelligence, Automation, Cyber Security, IoT med flera och utökar vår värdekedja med strateger, Business Consulting, Service Design och andra områden som säkrar att våra tjänster faktiskt leder till ett värde, inte bara en produkt. Genom att erbjuda helhetslösningar inom våra områden erbjuder vi ett brett utbud av tjänster och arbetar mot att bygga uppkopplade lösningar end-to-end.

TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

- Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

- En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

- Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap

- Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål

- Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som vill effektivisera kundernas verksamhet med hjälp av intelligent automation. I rollen som konsult kan uppdragen variera beroende på vilka erfarenheter du har med dig och vilka ambitioner du har för framtiden, men våra grundkrav för rollen är:

- Minst fyra års relevant arbetslivserfarenhet varav minst 2 års inom Automation (ex. RPA/BPA/IA/AI/ML)

- Obehindrad kunskap inom svenska och engelska.

Det är även meriterande om du besitter kunskaper inom exempelvis:

- Power Automate, UiPath, Blueprism eller liknande

- Kravspecifikationer, processanalys och dokumentation

- Programmering i exempelvis Visual Basic, C#, Python eller Java

- APIer och integrationer

- Projektledning, förändringsledning och verksamhetsutveckling

Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://app.teamtailor.com/companies/kjQ--eQcOXc/jobs/3371839/edit/Connecta)med oss!

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Automationsspecialist till TechSeed

Läs mer Feb 22
Vår vision

TechSeed är ett konsultbolag i scale-up-fasen med visionen att arbeta end-to-end inom uppkopplade lösningar. Genom tekniker som exempelvis FPGA, IoT och Edge Computing skapar vi uppkopplade tjänster och system som möjliggör användarorienterade och gränsöverskridande lösningar. För att tackla de breda utmaningar som kommer av att arbeta end-to-end arbetar vi brett inom flera områden, som exempelvis Business Intelligence, Automation, Cyber Security, IoT med flera och utökar vår värdekedja med strateger, Business Consulting, Service Design och andra områden som säkrar att våra tjänster faktiskt leder till ett värde, inte bara en produkt. Genom att erbjuda helhetslösningar inom våra områden erbjuder vi ett brett utbud av tjänster och arbetar mot att bygga uppkopplade lösningar end-to-end.

TechSeeds grund ligger i att vi delar med oss av vår passion för teknik och värdet vi skapar. Det handlar bland annat om kunskapsutbyte och att dela idéer, bidra med god stämning såväl som att skapa värde genom vårt delägarskap. Vi erbjuder dig:

- Inflytande i hur vi bygger TechSeed tillsammans

- En öppen kultur där vi värdesätter olikheter, insikter och innovationer

- Direkt värde från våra finansiella resultat genom bonusar och delägarskap

- Möjligheten att växa in i olika tekniska områden / ansvarsområden utifrån dina önskemål

- Flexibelt arbete hemifrån, beroende på uppdragets behov

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som vill effektivisera kundernas verksamhet med hjälp av intelligent automation. I rollen som konsult kan uppdragen variera beroende på vilka erfarenheter du har med dig och vilka ambitioner du har för framtiden, men våra grundkrav för rollen är:

- Minst fyra års relevant arbetslivserfarenhet varav minst 2 års inom Automation (ex. RPA/BPA/IA/AI/ML)

- Obehindrad kunskap inom svenska och engelska.

Det är även meriterande om du besitter kunskaper inom exempelvis:

- Power Automate, UiPath, Blueprism eller liknande

- Kravspecifikationer, processanalys och dokumentation

- Programmering i exempelvis Visual Basic, C#, Python eller Java

- APIer och integrationer

- Projektledning, förändringsledning och verksamhetsutveckling

Om du har motsvarande expertis inom något annat fält som är aktuellt för våra områden är du mer än välkommen att titta på våra andra annonser eller Connecta (https://app.teamtailor.com/companies/kjQ--eQcOXc/jobs/3371839/edit/Connecta)med oss!

Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor eller funderingar angående rollen hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med att ansöka!

Ansök nu

Systemanalytiker | Göteborgs Stad | Göteborg

Läs mer Maj 28
Vill du bidra till och forma framtidens Göteborg genom teknik och innovation inom stadsutveckling? Göteborgs stad söker nu en skicklig Systemanalytiker som vill bli en del av ett passionerat team där ni tillsammans driver digitaliseringen framåt!

Din roll
Välkommen till IT-enheten inom Stadsbyggnadsförvaltningen! Teamet består av 10 medarbetare som drivs av att ligga i framkant inom digital utveckling. Deras huvudsakliga uppgift är att stödja stadens avdelningar i deras digitala transformation genom att erbjuda verksamhetsnära systemförvaltning, IT-support och IT-administrativ service.

I rollen kommer du att förvalta och utveckla stadsbyggnadsförvaltningens tekniska miljö för lagring och tillhandahållande av geodata och verksamhetsdata.

Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

* Planering och design av IT-lösningar.
* Driva arbetet kring informationsarkitektur och datahantering.
* Konfiguration, optimering och anpassning av IT-system.
* Dataladdningar och systemintegrationer.
* Samverkan med verksamheterna för att ta fram lösningsförslag som driver digitalisering framåt.

Din profil
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom IT-området eller annan likvärdig utbildning/erfarenhet. Du bör ha flera års erfarenhet av system-, databas- och informationsförvaltning, gärna inom Postgre och/eller Oracle. Erfarenhet av komplexa IT-miljöer, systemintegrationer och serverplattformar är ett krav. Du bör även ha goda färdigheter i att skapa skript och -satser samt grundläggande förståelse för programmering.

Som person är du kommunikativt lagd och strävar efter att samarbeta. Ditt arbetssätt är strukturerat, och du kan arbeta både självständigt och i team.



Om Göteborgs stad
Göteborgs Stad är i en dynamisk tillväxtfas och står inför den mest omfattande utvecklingen i modern tid. Vår förvaltning har ett viktigt uppdrag: att driva och samordna den fysiska stadsplaneringen, regleringen av bebyggelse, mark och vatten. Vi arbetar för att skapa en attraktiv och hållbar stad med en stark arbetsmarknadsregion, högkvalitativa bostäder och en inbjudande offentlig miljö. På vår förvaltning arbetar cirka 450 engagerade medarbetare.

Sedan årsskiftet 22/23 har vi en ny organisation för stadsutveckling, vilket syftar till att skapa en mer sammanhållen och effektiv stadsutvecklingsprocess. Detta arbete bygger på våra gemensamma värderingar och förhållningssätt: Vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi tänker nytt.

Ansökan
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Experis för Göteborgs Stads räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Göteborgs stad. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Alderling på susanne.alderling@se.experis.com

Intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 15
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Account Manager - Brizo

Account manager
Läs mer Jun 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?

Om företaget

Brizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.

Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.

Om tjänsten

Som Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samt skapa nya kundkontakter som öppnar upp för nya affärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter:

Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder

Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter

Genomföra kundmöten och förhandlingar

Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse

Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ



Kvalifikationer och egenskaper


Har dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel



Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift



Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum



Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål




Övrig information


Start: Omgående

Plats: Stockholm eller Göteborg

Omfattning: 100%

Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande så ansök redan idag!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 15
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu