Göteborg: Glad ung tjej i Göteborg söker assistent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Glad ung tjej i Göteborg söker assistent i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Deltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Jag är en 15-årig tjej som bor tillsammans med min familj och min katt ca 20 min från Göteborg C. Jag söker nu en assistent med ett stort hjärta som gillar att leka och som vill stötta mig i min vardag och utveckling.

Ett av mina intressen är att måla, främst digital målning och akrylmålning. Jag tycker också om programmering, att lyssna på musik, hästar och simning. Jag och min familj är gärna ute och reser så det kommer att finnas möjlighet för dig att få följa med ibland. Det hade varit roligt om du delar något av mina intressen med mig!

Jag kommunicerar med bliss, kroppsspråk och förstår svenska samt engelska. Flytande svenska är dock ett krav för denna tjänst då jag behöver hjälp med skolarbete. För att du ska kunna förstå mig på bästa sätt så finns möjligheter för dig som assistent att gå på utbildningar.

Jag har cerebral pares och behöver stöd i alla vardagliga situationer, vilket handlar om allt ifrån att leka till att träna. Du behöver vara flexibel, eftersom mitt behov av assistans är varierande och din arbetsplats är där jag befinner mig.

Jag önskar att du är en pigg och glad tjej som är snus- och rökfri. För mig är det viktigt att vi får en fin personkemi och har kul tillsammans. Meriterande om du har körkort och erfarenhet/intresse av exempelvis massage, sjukgymnastik eller osteopati.

Omfattning: Två till fem dagar i veckan enligt överenskommelse och/eller helger
Arbetstider: Vardagar 15:00-22:00, Helger - enligt överenskommelse

Hoppas att du som läser detta passar för mig, vi ses!

Annonsens ID nummer: 238586

Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”

Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Personlig assistent.

Personlig assistent till centrala Göteborg

Läs mer Maj 22
Jag är en kvinna på 63 år som bor i centrala Göteborg och med anledning av att jag har en muskelsjukdom behöver jag personlig assistans.
Om tjänsterna
En tjänst på 70% och en timvikarie vid behov.
Söker en kvinnlig assistent mellan 30-60 år, som vill arbeta pass som är ca 8 timmar, fördelade på dagar, kvällar och helger.
Jag söker dig som har körkort och är bekväm med att köra bil i och runt Göteborg. Du bör ha social kompetens då jag själv är aktiv och rör mig i olika sammanhang. För mig är det viktigt att vi kan kommunicera lättsamt, så därför är flytande svenska i tal och skrift ett krav.
I arbetsuppgifterna ingår vanliga hushållsgöromål som städning och tvätt mm. Jag behöver även hjälp med personlig hygien och hjälp vid förflyttningar.
Tidigare erfarenhet är inget krav då personkemin är det viktigaste.
Vilka är Livsanda Care AB?
Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.
Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete.

Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

Ansök nu

Personlig assistent till centrala Göteborg

Läs mer Maj 24
Jag är en kvinna på 63 år som bor i centrala Göteborg och med anledning av att jag har en muskelsjukdom behöver jag personlig assistans.
Om tjänsterna
En tjänst på 70% och en timvikarie vid behov.
Söker en kvinnlig assistent mellan 30-60 år, som vill arbeta pass som är ca 8 timmar, fördelade på dagar, kvällar och helger.
Jag söker dig som har körkort och är bekväm med att köra bil i och runt Göteborg. Du bör ha social kompetens då jag själv är aktiv och rör mig i olika sammanhang. För mig är det viktigt att vi kan kommunicera lättsamt, så därför är flytande svenska i tal och skrift ett krav.
I arbetsuppgifterna ingår vanliga hushållsgöromål som städning och tvätt mm. Jag behöver även hjälp med personlig hygien och hjälp vid förflyttningar.
Tidigare erfarenhet är inget krav då personkemin är det viktigaste.
Vilka är Livsanda Care AB?
Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.
Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete.

Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

Ansök nu

Personlig Assistent Göteborg

Läs mer Maj 16
Personlig Assistent Sökes
Är du en empatisk, engagerad och ansvarsfull person som söker ett meningsfullt och givande arbete?
Vad innebär jobbet som personlig assistent?Som personlig assistent kommer du att stödja brukaren i vardagliga situationer, vilket kan inkludera personlig hygien, hushållssysslor, inköp, samt att följa med till aktiviteter och möten. Ditt arbete är anpassat efter brukarens behov och önskemål, med målet att främja en självständig och innehållsrik tillvaro.
Kvalifikationer Erfarenhet av vårdarbete eller liknande är meriterande, beskriv med fritext i din ansökan vilken typ averfarenhet du har, till exempel autism erfarenhet, förvärvad hjärnskada,förflyttningsteknik osv
Personliga egenskaper som att vara ödmjuk, flexibel och lyhörd är det vi letar efter
God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift
Vi erbjuder Fortbildning och stöd i din roll som personlig assistent.
En chans att göra en verklig skillnad i någons liv.
Så här ansöker du
För att ansöka till tjänsten hos oss RTFL Care, skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du lämpar dig för rollen.
Du kommer att få ett frågeformulär skickat till dig när du sökt tjänsten, besvara frågorna så kan att vi gå vidare med din ansökan.
Vi ser fram emot din ansökan!
RTFL Careär en arbetsgivare som värdesätter mångfald och jämlikhet. Vi uppmuntrar därför alla kvalificerade kandidater, oavsett kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion, eller sexuell läggning, att söka tjänsten.

Ansök nu

58 årig man i Majorna söker personlig assistent

Läs mer Maj 22
Är du noggrann, engagerad och har ett stort hjärta och vill hjälpa en annan person i hans vardag?
Jag är en man i 58-års åldern som bor i Majorna. Till följd av att jag har MS, har jag personlig assistans dygnet runt, med sovande jour. Som min personliga assistent hjälper du mig i min vardag med allt från hygien, förflyttningar, omvårdnad, matlagning och städning till aktiviteter och följa med på läkarbesök vid behov.
Jag tycker om att vara ute, lyssna på podcasts och uppskattar god mat.
Arbetstiderna på arbetsplatsen är förlagda kl 08-15, 15-22 eller 22-08. Under nätterna förekommer sovande jour.
Du som söker ska ha tidigare erfarenhet av personlig assistans och stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av MS eller liknande diagnoser. Det är meriterande ifall du har erfarenhet av hjälpmedel såsom taklift, rullstol och peg.

Vilka är Livsanda Care AB?
Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.
Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete.

Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

Ansök nu

58 årig man i Majorna söker personlig assistent

Läs mer Maj 15
Är du noggrann, engagerad och har ett stort hjärta och vill hjälpa en annan person i hans vardag?
Jag är en man i 58-års åldern som bor i Majorna. Till följd av att jag har MS, har jag personlig assistans dygnet runt, med sovande jour. Som min personliga assistent hjälper du mig i min vardag med allt från hygien, förflyttningar, omvårdnad, matlagning och städning till aktiviteter och följa med på läkarbesök vid behov.
Jag tycker om att vara ute, lyssna på podcasts och uppskattar god mat.
Arbetstiderna på arbetsplatsen är förlagda kl 08-15, 15-22 eller 22-08. Under nätterna förekommer sovande jour.
Du som söker ska ha tidigare erfarenhet av personlig assistans och stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av MS eller liknande diagnoser. Det är meriterande ifall du har erfarenhet av hjälpmedel såsom taklift, rullstol och peg.

Vilka är Livsanda Care AB?
Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.
Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete.

Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 15
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Account Manager - Brizo

Account manager
Läs mer Jun 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?

Om företaget

Brizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.

Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.

Om tjänsten

Som Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samt skapa nya kundkontakter som öppnar upp för nya affärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter:

Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder

Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter

Genomföra kundmöten och förhandlingar

Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse

Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ



Kvalifikationer och egenskaper


Har dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel



Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift



Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum



Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål




Övrig information


Start: Omgående

Plats: Stockholm eller Göteborg

Omfattning: 100%

Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande så ansök redan idag!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 15
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu