Göteborg: Butikssäljare till Synsam Flagship Store Korsgatan Göteborg 80%

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare till Synsam Flagship Store Korsgatan Göteborg 80% i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Deltid

Nu söker vi nästa superstjärna till vår fantastiskt fina Flagship Store på Korsgatan i Göteborg! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare!
När du kliver in genom dörrarna på Korsgatan möts du av 5000 bågar & solglasögon som glimmar i hyllorna. Varumärken som Cartier, Tom Ford och Bottega Veneta trängs med bästsäljare från Jämtö. Det du inte hittar här, det finns helt enkelt inte!
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder – och i Flagship Stores, som representerar det bästa av Synsam, är både ambitionen och förväntningarna höga! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen, bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat hela branschen, och du kommer göra det i en Flagship Store – Synsams kronjuvel i Göteborg!
Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team!
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet – du kommer verkligen till din rätt när du får jobba med försäljning!
Du är full av energi och har ett starkt engagemang.
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor.
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!
För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.
Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du:
Inte bara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass – du får även jobba i en av våra tre heta Flagship Stores som representerar det bästa av Synsam!
Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer.
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation.
Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender.
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! I ansökan har du möjlighet att ladda upp en kort video, detta är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att sticka ut!
Hoppas vi ses - ta chansen och bli vår nästa stjärna på Flagship Store Korsgatan i Göteborg!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Butikssäljare, fackhandel.

Heltidsjobb som butikssäljare till Malmbergs Elektriska i Mölndal

Läs mer Jun 12
Om företaget
Malmbergs Elektriska är ett ledande handelshus inom elmaterial branschen och har sedan 1981 levererat kvalitetsprodukter till den nordiska marknaden. Huvudkontor och centrallager är placerat i Kumla med dotterbolag i de nordiska grannländerna. Totalt har bolaget idag 28 proffsbutiker i norden.
ArbetsuppgifterSom butikssäljare på Malmbergs Elektriska i Mölndal kommer du att vara en viktig del i teamet och ansvara för att erbjuda utmärkt kundservice till besökarna.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Möta och assistera kunder i butiken
Ge professionell rådgivning och produktinformation
Hantera kassa och kundtransaktioner
Varuplock
Skyltning
Hålla butiken ren och organiserad
Inventeringar
Arbetstider
Du kommer arbeta vardagar och dagtid. Du kommer arbetaantingen kl. 06:30-15:00 eller kl. 08:00-16:30.
Du kommer arbeta varannan helg.
Tjänsten avser 40timmar/veckan.
Start för tjänstensker under augusti.
Du kommer börja som anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent;.Tanken är att du efter sex månader blir anställd hos den aktuellabutiken.
Kvalifikationer
Krav:
svenska i tal och skrift

Meriterande:
tidigare erfarenhet från el- eller byggbranschen

Vi söker dig som:
trivs i ett aktivt arbete
är orderingssam och noggrann
är serviceinriktad och gillar att bygga långsiktiga kundrelationer

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Om oss
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Är du intresserad utav tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Varmt välkommen!

Ansök nu

Säljare - Skidor och cyklar

Läs mer Maj 13
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Sport & Vildmark, Sisjön, Göteborg! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa.På Skid- och cykelavdelningen säljer vi produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. I tjänsten som säljare är ditt viktigaste syfte att kunderna får en fin kundupplevelse och är nöjda när de lämnar butiken.
Arbetsuppgifter:
Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter
Packa upp och ställa upp varor samtbidra till att hålla avdelningen ren och snygg
Bidra med utbildning av egna kollegor
Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer

För att lyckas i rollen tror vi att du:
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser
Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer
Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål
Trivs med att jobba i ett högt tempo
Är självgående och tar initiativ
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige
Tjänsten är ett sommarjobb från 2024-06-01 - 2024-08-31 på 50% som säljare på Skid- och Cykelavdelningen.
Är du den vi söker?Då ser vi fram emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personligabrevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Säljare 100% (andreman) - Skidor och cyklar

Läs mer Apr 17
Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Bäckebol! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa.
På cykel- och skidavdelningen säljer vi alla produkter och utrustningar för cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster som till exempel smörjning av skidor och montering av extrautrustning till cyklar. Som andreman är du, tillsammans med din säljledare,ansvarig för avdelningens drift och resultat. Du ska som andreman och kollegamotivera, stödja och inspirera teamet så att de har bästa möjliga förutsättningar för att prestera sitt bästa.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara:
Uppföljning och utveckling av teamet tillsammans med din säljledare
Utbildning av nya anställda
Sörja för att kampanjer genomförs enligt plan
Delegera arbetsuppgifter och ansvar till avdelningens anställda
Följa upp och bidra aktivt med att ordna avdelningens arbetsmiljöarbete

För att lyckas i tjänsten tror vi att du:
Har ett intresse för skid och cykelsporter, och för produkterna vi säljer
Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team
Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut
Har goda samarbetsförmåga
Är effektiv och lösningsorienterad, och kan snabbt anpassa dig till förändringar
Är strukturerad och ordningsam

Kvalifikationer:
Relevant erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandel
Goda resultat från försäljning och kundservice
Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt

Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss?
Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusupplägg och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja!
Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com)
Är du den vi söker?Då ser vi fram emot din ansökan!
Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personligabrevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

Ansök nu

Butikssäljare - Carpe Diem Beds, Göteborg

Läs mer Apr 3
Är du en passionerad säljare som älskar att överträffa kundförväntningar och har ett intresseför design och inredning?
Carpe Diem, en ledare inom högkvalitativa sängprodukter och en del av en av världens största sängkoncerner, söker nu en drivande butikssäljare till vårt dynamiska team. Som en central del av vårt företag blir du vårt ansikte utåt och spelar en nyckelroll i att inspirera och vägleda våra kunder i vår konceptbutik. Ta del av en spännande expansionsfas och gör skillnad varje dag i en miljö där ditt arbete värdesätts!
Om rollen:
I rollen som butikssäljare hos Carpe Diem innebär ditt arbete huvudsakligen:
Försäljning och kundservice:Fokus att skapa en exklusiv kundupplevelse genom individanpassad service, djup produktkunskap och ett passionerat säljande förhållningssätt.
Samarbete och support:Nära samarbete med kollegor och kunder, inklusive inredningsarkitekter och återförsäljare, för att stärka konceptet ochförsäljningen.
Visuell merchandising: Bidra till butikens visuella uttryck för att skapa en välkomnande atmosfär som representerar vårt koncept.
Event och aktiviteter: Aktivt delta i och bidra till butikens event och kampanjer, såväl inom som utanför butiken.

Erfarenheter och utbildning:
Vi söker dig som:
Har erfarenhet från försäljning, gärna inom lyxsegmentet eller liknande branscher.
Meriterande om du har erfarenhetfrån möbel- och sängbranschen.
Tala och skriva flytande svenska samt ha goda kunskaper i engelska. Ytterligare språkkunskaper är ett plus.

Personliga egenskaper och kompetenser:
För att trivas och lyckas i denna roll söker vi dig som är:
Försäljningsinriktad: Har ett stort intresse för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer.
Nyfiken: Besitter en stark drivkraft och en ständig vilja att utforska och lära nytt. Du är framåtlutad och lösningsorienterad, du engagerar dig iatt hitta nya vägar framåt.
Samarbetsorienterad: En teamplayersom tar ansvar för sin prestation och somtrivs med att vara en del i ettteam där alla bidrar för att nå gemensammamål.
Strukturerad: Har förmågan att planera, organisera och följa upp arbete effektivt för att säkerställa framgång både för dig själv och för butiken.

Vad Carpe Diem Beds erbjuder dig:
En spännande position i ett företag meden tydlig framtidsvision.
Möjligheter att påverka och forma vår kundupplevelse och försäljningsstrategier.
Vi är en del avHilding Anders och karriärs möjligheterna är många.
Individuell och teambaserad provision.
En varierande arbetsmiljö i ett litet arbetslag, där din insats kommer att vara avgörande.
Gedigen och omfattande introduktion och kontinuerlig utbildning erbjuds.

Anställningsvillkor:Anställningsform: Tillsvidare. Provanställning tillämpas.Anställningsgrad: Deltid (80%)Löneform: Fast månadslön samt provision Start: Enligt överenskommelse
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Carpe Diem Bedsmed Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Tina Pascotto tina.pascotto@retailknowledge.seUrval, tester och intervjuer sker löpande.
ABOUT THE HILDING ANDERS FAMILY Hilding Anders is a leading SLEEP company within the health and wellness industry, offering a wide array of products that help people sleep better. As a team of close to 10 000 individuals based across Europe, Russia and Asia, we are driven to become the global leader in sleep products and services. With a broad portfolio ranging from luxury & premium to private label and international to local brands, we are proud to deliver sleep products and services for all needs in over 60 countries worldwide. The company is based in Malmö, Sweden, and is majority owned by US based Private Equity firm KKR. Read more on:
www.carpediembeds.com
www.hildinganders.com

Ansök nu

Assisterande butikschef Göteborg

Läs mer Mar 21
Vi söker en assisterande butikschef till vår butik på Korsgatan 15 Göteborg.

Som medarbetare på Sök och Finn älskar du att sälja och inspirera till en balanserad livsstil. Du tycker om att arbeta med hjärtat och tar hand om alla som besöker vår butik på bästa sätt.

Du är nyfiken, varm och välkomnande. Du tycker det är kul med försäljning där du har lätt för att presentera produkter anpassat till kundens behov.

Du vet att god service ger kunderna en upplevelse som skapar återkommande kunder och ökad försäljning till butiken. Du välkomnar utmaningar och är engagerad i butikens mål och resultat. Du bidrar till nya idéer för att ta oss framåt och du är en kollega att lita på i alla lägen.

Förutom försäljning till kund ser du till att butiken alltid presenteras på bästa sätt samt bidrar till att hålla en god arbetsmiljö i teamet.

Utöver att vara butikens främsta säljare är du en av butikens ledare och delaktig i butikens marknadsaktiviteter och administration.

- Rekrytering sker löpande

- Anställningsstart enligt överenskommelse

Tjänsten är tillsvidare på 22 tim/v, start med provanställning i 6 månader.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Synsam Group Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Synsam Group Sweden AB .

Butikssäljare till Synsam Järntorget 80%

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jun 14
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare!
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen.
Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!
För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.
Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du:
Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass
Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation
Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!

I ansökan har du möjlighet att svara på en videofråga, detta är inte obligatoriskt men ett bra sätt att ta chansen att sticka ut!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte!
Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

Ansök nu

Butikssäljare till Synsam Johanneberg 80% Vikariat 1,5 år

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jun 4
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare!
För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen.
Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!
För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus.
Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du:
Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass
Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer
En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation
Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender
Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser!

I ansökan har du möjlighet att svara på en videofråga, detta är inte obligatoriskt men ett bra sätt att ta chansen att sticka ut!Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte!
Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

Ansök nu

Ambulerande/ Optiker på distans- eller en kombo? Vi skräddarsyr rollen f...

Optiker/Optometrist
Läs mer Apr 18
Vi är glada över att kunna erbjuda en roll som passar just för dig! Kanske skulle du trivas med att kunna jobba hemifrån några dagar i veckan och kombinera med att stötta upp i olika butiker i Göteborgsområdet? Nu finns möjligheten att kunna hitta ett arbetssätt som passar just dig och dina behov! Synsam fortsätter växa och våra optiker är hjärtat i verksamheten. Vi är stolta att ligga i framkant och kunna erbjuda mer än ett sätt att jobba som optiker! Letar du efter en tjänst som erbjuder variation? Tycker du att det verkar skönt att kunna slippa morgontrafiken och jobba hemifrån ibland? En skräddarsydd roll ger dig möjligheten att skapa din drömtjänst! Här får du styra helt hur du vill jobba!
Hur funkar det att jobba från distans? Du utför synundersökningen digitalt och kunden medverkar från ett synundersökningsrum i någon av våra butiker. Du utgår antingen från din närmaste Synsam-butik eller hemifrån. Flexibelt helt enkelt!Hur funkar det att jobba som ambulerande optiker?Du arbetar i olika butiker i Göteborgsområdet, beroende på var behovet finns. Här har du ett varierande arbete där du får chans att upptäcka nya butiker och träffa många olika kollegor. Är du på jakt efter variation och lockas av att få se olika butiker är detta något för dig!
Det bästa av allt- du kan välja om du vill kombinera distansarbete med att jobba som optiker i olika butiker i din region eller om du vill arbeta enbart från distans/ambulerande. Läs gärna mer om här hur det är att jobba som optiker på Synsam:Optiker på Synsam - Synsam Group SverigeIntresseanmälanVill du veta mer om hur en roll skulle kunna se ut för just dig? Skicka in en intresseanmälan med dina kontaktuppgifter så hör vi av oss och berättar mer! Du kan klicka på länken nedan eller höra av dig direkt till mig, Åsa Ström Consulting Opticians Manager på asa.strom@synsam.com så kontaktar jag dig för ett inledande samtal.Hoppas vi hörs!
Om Synsam GroupSynsam Group är en ledande optikerkedja i Norden med ett brett och prisvärt abonnemangserbjudande. Synsam Group erbjuder ett brett sortiment av produkter och tjänster för ögonhälsa och ögonmode utifrån kundens olika livsstilar och behov. Koncernen har cirka 4 000 medarbetare, en omsättning på cirka 5 miljarder SEK (2022) och har cirka 500 butiker i Norden som drivs under varumärkena Synsam, Synsam Recycling Outlet samt Profil Optik i Danmark. Genom digitalisering, abonnemangserbjudanden och andra innovativa koncept är Synsam Group en stark innovatör på den nordiska optikmarknaden inom flera områden, inklusive kundresa, produkterbjudande och ESG. Synsam Groups aktie handlas på Nasdaq Stockholm (SYNSAM). https://www.synsamgroup.com/

Ansök nu

Butikssäljare till Synsam Outlet Arkaden Göteborg 20%

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Maj 6
Gillar du att nå höga mål och strävar du efter att alltid ge den bästa servicen? Då vill vi ha med dig i vårt team!
Nu söker vi vår nästa sälj- och servicestjärna till en extremt spännande resa! Du blir en del av ett drivet, hungrigt och engagerat team som tillsammans utmanar branschen med Synsam Groups nya Outlet-koncept. Vi har växt snabbt och framgången är ett faktum.
I rollen som säljare arbetar du tillsammans med andra stjärnor i din butik med att guida och hjälpa våra kunder och att driva försäljning av ett fantastiskt sortiment av över 5000 märkesbågar och solglasögon. Du kommer att hjälpa våra kunder att se bra, se bra ut och samtidigt göra en insats för miljön! Läs mer om vårt koncept här: https://www.synsam.se/outlet
Vem är du?Du älskar att arbeta med försäljning och service och har sannolikt erfarenhet av något av dessa områden. Du är en stjärna på att se din kunds behov och överträffar förväntningarna genom service i världsklass. Du vet vad det betyder att ge det lilla extra!
Du är resultatdriven, målinriktad och uppskattar ett högt tempo!
Du är tävlingsinriktad på ett positivt sätt och drivs av högt uppsatta mål
Du välkomnar förändring och nya idéer och ser möjligheter snarare än hinder - det är kul när det händer saker!
Vi tror även att du har en härlig energi och engagemang i ditt arbete som smittar av sig på dina kollegor.
Vi kräver inte att du har erfarenhet av optik men ser gärna att du har erfarenhet och starkt intresse av försäljning.

Du erbjuds
Här erbjuds du en chans att vara med på vår snabba tillväxtresa, där du kommer få vara med och göra skillnad! Klimatet inom Synsam Outlet präglas av engagemang, driv och positivitet och du kommer arbeta i team tillsammans med andra motiverade kollegor. Stora möjligheter att skapa en långsiktig karriär och klättra inom bolaget. Tveka inte att söka till oss redan idag, vi hanterar ansökningar på löpande basis och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teamleader till Synsam Flagship Store Korsgatan Göteborg

Biträdande butikschef/Säljande butikschef
Läs mer Apr 29
Nu söker vi nästa superstjärna till vår fantastiskt fina Flagship Store på Korsgatan i Göteborg! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Har du ett intresse för ledarskap och vill ta nästa steg i din karriär?Då borde du läsa vidare!
När du kliver in genom dörrarna på Korsgatan möts du av 5000 bågar & solglasögon som glimmar i hyllorna. Varumärken som Cartier, Tom Ford och Bottega Veneta trängs med bästsäljare från Jämtö. Det du inte hittar här, det finns helt enkelt inte!
I rollen som teamleader kommer du att jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen.För oss är kunden alltid nr 1 och som teamleader och butikssäljarehar du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. IFlagship Stores, som representerar det bästa av Synsam, är både ambitionen och förväntningarna höga!
Förutom att arbeta medförsäljningkommer du,tillsammans med din Store Manager,ha personalansvar för en grupp säljare för vilka du löpande coachar, informerar, säkerställer kompetens och delegerar ett dagligt arbete, detta för att aktivt bidra till ditt teams ochbutikens uppsatta mål! Genom ditt coachande ledarskap är du med ochsäkerställer en god försäljning, en snygg visuell upplevelse och att butikens rutiner efterlevs. Du får dessutom göra dettillsammans med ett grymt teami en Flagship Store – Synsams kronjuvel i Göteborg!
Känner du igen dig i följande?
Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet – du kommer verkligen till din rätt när du får jobba med försäljning!
Du är full av energi och har ett starkt engagemang
Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor
Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet!

För att lyckas i rollen har du också ett intresse för ledarskap och coaching samtidigt som duär duktig på att inspirera ochfå andra att utvecklas i sin säljroll.
Låter detta som nästa steg för dig?
Vad roligt! Klicka på länken nedan och följ de enkla stegen för att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte!
Hoppas vi ses - ta chansen och bli vår nästa stjärna på Flagship Store Korsgatan i Göteborg!

Ansök nu