Göteborg: Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (dag/kväll)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (dag/kväll) i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™!
Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård.
Om rollen
Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig!
Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL.
Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör.
Om oss
Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments!
Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus.
Vad kan Foundever™ erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast lön med kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan

Om dig
Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts.
Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav.
Vi söker dig som:
Har goda tekniska kunskaper
Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundsupport
Har erfarenhet inom sjukvården
Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem
Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning
Har relevant gymnasial utbildning
Har relevant eftergymnasial utbildning

Arbetstider
Du startar på ett schema med arbetstider mellan 08:00-17:00, under utbildningen. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där du arbetar både dag- och kvällspass. Schemat och arbetstiderna varierar mellan 07:00-22:00. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag- och kvällspass, såväl som helgpass.
Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 34. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 19/8.
Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

German speaking Customer Service Specialist

Läs mer Jun 14
As one of Sendifys first German-speaking Customer Service Specialist in Gothenburg, you will play a central role in developing our German operations. You will work customer facing and be responsible for delivering best in class experiences to our German customers and ensure that all inquiries are handled smoothly and efficiently.
Your tasks You provide product-related information and guidance on product usage to customers.
You resolve customer concerns, inquiries, and complaints via chat, email and phone in a timely and efficient manner, ensuring a high level of customer satisfaction.
You implement initiatives that actively promote the retention of our key customers.
You work closely with our suppliers to ensure smooth operations.
You collaborate with our product team and provide relevant feedback and insights from our customers.
In close collaboration with the Finance team, you efficiently resolve customer inquiries regarding invoices.
What we're looking for
We are ideally looking for someone who want to be part of building a great team and company. We believe you have a combination of communication skills, initiative taking ability and problem-solving skills. You enjoy working in a team and are passionate about always putting the customer first and always create best in class customer experiences.
In order to succeed in the role, we also see that you:
Are skilled at listening to and understanding the customer's needs.
Are a team player who considers the team's success the most important aspect of daily work. Helping a colleague comes naturally to you.
Work detail-oriented, structured and have high ability to multitask.
Have previous experience from customer facing positions.
Have excellent communication skills. German, min. B2 level and English, min. C1 level.
Live in Gothenburg or open to relocate.

It’s a bonus if you:
Speak Swedish.
Have previous experience within logistics or SaaS/Tech.
Have been employed in a product startup previously.


What we're offering
The Customer Success team is the operational engine of Sendify which is a company with 60 people in Gothenburg. You’ll be encouraged to express your ideas, explore new technologies, be yourself and most of all have a lot of fun. You’ll work with other smart people to find creative solutions. In this role, you will be in close contact with customers and have big responsibility for providing customer feedback to the organization.
We’re bringing people together in a low-ego environment; we don’t believe in being stuck to a “one-way only” or “this tech is the best” mindset. The environment we’re in is complex and ever-evolving, we move faster with open minds and open hearts.
In addition to entering a helpful and explorative culture, we also offer:
Occupational pension
Health benefit
Accident & private health care insurance
Parental leave benefits
About Sendify
We set businesses in motion.
Logistics is built on top of handshakes, phone calls, and unread emails left in inboxes. Ever felt how easy it is to miss an email in your inbox? Imagine building your business on the same workflow.
Sendify helps ambitious small businesses to ship smarter. We wrap together real-time pricing, comparison, booking, and tracking in a clean and unified interface to allow customers to spend their time on their business, not logistics.
Meet our teams & product!
Sendify Family
Life at Sendify
Our product
Worried about not having any logistics experience?Don’t be! Our mission is to reinvent shipping for small businesses with affordable and sustainable digital solutions. That’s why it’s important to bring people from diverse backgrounds and experiences together.
We know this industry is complex. That’s why we invest in education starting day one with a two-week intensive onboarding program designed specifically to set every new Sendify employee up for success.

Ansök nu

Customer Service Agent

Läs mer Jun 3
Brinner du för att ge förstklassig service, trivs du i kontakt med andra och drivs av att arbeta lösningsorienterat i en föränderlig miljö? Nu söker vi personal till vårt Walley Contact Center!
OM ROLLEN
Som medarbetaren på Walley Contact Center är du ansvarig för att ta hand om inkommande samtal, chatt och mail från företagskunder och slutkunder avseende faktura genom e-handel. Du ansvarar även för postoch avtalsom inkommer dagligen.
Rollen är ett vikariat på 12 månader med placeringsort på vårt huvudkontor i Göteborg.
OM DIG
Vi söker dig som brinner för att ge service i världsklass! Du trivs med att vara i kontakt med andra människor och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift (såväl svenska som engelska). Du behöver även känna dig bekväm med att ha kontakt med kunder som pratar och skriver på norska och danska.
Du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning, är prestigelös, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla. Det är även viktigt att du har ett intresse för finans och god ekonomisk förståelse.

NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG
För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.
Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen.

OM NORION BANK GROUP
Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten.
Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm.

AFFÄRSOMRÅDET NORION BANK
Norion Bank är en affärsnära nordisk finansieringsbank, som är specialister på finansieringslösningar för medelstora företag och fastighetsbolag. Norion Bank erbjuder företags- och fastighetskrediter samt factoring och agerar som en stabil partner till bolag som vill ta nästa utvecklingssteg. Norion Bank finns på den svenska, norska, finska och tyska marknaden.

INTRESSERAD?
Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!
Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen - kontakta gärna Amir Shaat, Team ManagerContact Center, på amir.shaat@norionbank.se
För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner, johanna.lovgren@norionbank.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Jun 3
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Maj 22
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi erbjuder ej möjlighet till tidsbestämt arbete såsom sommarjobb.Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Teleperformance söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Maj 22
Sprio söker på uppdrag av Teleperformance efter ambitiösa kundtjänststjärnor som vill arbeta heltid. Om du är i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats, så kan detta vara rätt tillfälle för dig.
Teleperformance erbjuder en mängd tjänster inom kundsupport och rådgivning, med gott om möjligheter till utveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande, med huvudsakligt fokus på inkommande samtal, e-post och chatt. Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommuniceraoch har en god samarbetsförmåga.
Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Placeringsorten är på kontoret på Backaplan.
Vi erbjuder: Ett härligt team med en stark gemenskap
Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler
En fullt betald utbildning i början av anställningen
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Vi söker dig som: Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
Vill utvecklas och strävar ständigt efter att lära dig mer
Behärskar svenska flytande i tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Kan arbeta heltid

Obs. Detta är en tillsvidareanställning, vi erbjuder ej möjlighet till tidsbestämt arbete såsom sommarjobb.
Om detta låter som arbetsplatsen för dig, så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Foundever Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Foundever Sweden AB .

Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (natt)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 11
Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™!
Du kommer att ingå i ett nattsupportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård.
Om rollen
Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig!
Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL.
Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör.
Om oss
Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments!
Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus.
Vad kan Foundever™ erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast lön med kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan

Om dig
Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts.
Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav.
Vi söker dig som:
Har goda tekniska kunskaper
Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundsupport
Har erfarenhet inom sjukvården
Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem
Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning
Har relevant gymnasial utbildning
Har relevant eftergymnasial utbildning

Arbetstider
Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 34, med arbetstider mellan 08:00-17:00 under den perioden. Efter utbildningen så kommer du gå över till ett nattskift. (Om du är intresserad av att jobba dag- och kvällstid så är du välkommen att söka dig till dagpasset.)
Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 19/8.

Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Danish Speaking Customer Service Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 24
Samsung technical support for Göteborg
Can you provide good customer service and act as a problem solver? Do you like working in a fast paced and exciting environment in a dynamic team? Then it's you we're missing!
We are currently expanding our team at Foundever to handle customer support on behalf of Samsung.
What are we looking for?
You must be efficient and customer-oriented.
You must have a positive attitude about problem sloving and help maintaining the high standard of service that Samsung expects.
You must be able to take responsibility for your own work and at the same time work in close cooperation with the entire Danish team to achieve common goals.
You must be adaptable.
Write and speak Danish at a high level (C1-C2).
You must be punctual and stable.

In addition, it is a plus if you are/can/have:
Can write and speak English (large parts of our material and systems are in English).
Have experience in customer service or working at a call center.
Are good at participating in team work with common goals.

If you can recognize yourself in one or more of the criteria, then you are definitely someone we are interested in talking to!
We offer
A 40 hour position with earliest start in June 2024
Individual development plan with good career opportunities.
Personal and professional development, as well as onboarding in product teams.
Attractive working environment with good colleagues.
Employee discount on Samsung products.
Fixed monthly salary, discretionary account and the possibility of earning a bonus.

The work is aimed directly at Samsung's Danish private customers, but you will of course be part of Samsung's entire Nordic support team.
The work we offer mainly consists of answering questions of a technical nature and technical troubleshooting. This will take place primarily via telephone, but also via e-mail, chat and social media on various platforms.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (natt)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 20
Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™!
Du kommer att ingå i ett nattsupportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård.
Om rollen
Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig!
Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL.
Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör.
Om oss
Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments!
Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus.
Vad kan Foundever™ erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast lön med kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan

Om dig
Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts.
Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav.
Vi söker dig som:
Har goda tekniska kunskaper
Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundsupport
Har erfarenhet inom sjukvården
Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem
Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning
Har relevant gymnasial utbildning
Har relevant eftergymnasial utbildning

Arbetstider
Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 34, med arbetstider mellan 08:00-17:00 under den perioden. Efter utbildningen så kommer du gå över till ett nattskift. (Om du är intresserad av att jobba dag- och kvällstid så är du välkommen att söka dig till dagpasset.)
Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 19/8.

Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Danish Speaking Customer Service Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 31
Samsung technical support for Göteborg
Can you provide good customer service and act as a problem solver? Do you like working in a fast paced and exciting environment in a dynamic team? Then it's you we're missing!
We are currently expanding our team at Foundever to handle customer support on behalf of Samsung.
What are we looking for?
You must be efficient and customer-oriented.
You must have a positive attitude about problem sloving and help maintaining the high standard of service that Samsung expects.
You must be able to take responsibility for your own work and at the same time work in close cooperation with the entire Danish team to achieve common goals.
You must be adaptable.
Write and speak Danish at a high level (C1-C2).
You must be punctual and stable.

In addition, it is a plus if you are/can/have:
Can write and speak English (large parts of our material and systems are in English).
Have experience in customer service or working at a call center.
Are good at participating in team work with common goals.

If you can recognize yourself in one or more of the criteria, then you are definitely someone we are interested in talking to!
We offer
A 40 hour position with earliest start in June 2024
Individual development plan with good career opportunities.
Personal and professional development, as well as onboarding in product teams.
Attractive working environment with good colleagues.
Employee discount on Samsung products.
Fixed monthly salary, discretionary account and the possibility of earning a bonus.

The work is aimed directly at Samsung's Danish private customers, but you will of course be part of Samsung's entire Nordic support team.
The work we offer mainly consists of answering questions of a technical nature and technical troubleshooting. This will take place primarily via telephone, but also via e-mail, chat and social media on various platforms.

Ansök nu