Göteborg: Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (dag/kväll)

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare åt klient med sjukvårdsprofil och e-hälsa (dag/kväll) i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli del av ett ambitiöst, drivet team och tillsammans leverera förstklassig tekniskt support till vår klient med vårdprofil? Välkommen att ansöka till rollen som support specialist hos oss på Foundever™!
Du kommer att ingå i ett supportteam som arbetar för ett av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa. Arbetet kommer vara fokuserat på e-hälsolösningar som stöttar vårdpersonal i deras dagliga arbete och erbjuder patienter en säkrare och mer lättillgänglig vård. Vi är stolta över att vara en viktig del av svensk sjukvård.
Om rollen
Vi söker nu Support Specialister till vårt team i Göteborg. Om du vill vara en del av vår resa mot framtidens stöd inom svensk journalhantering, så är det här tjänsten för dig!
Som Support Specialist är du ansiktet utåt för vår klient och kommer att arbeta med kundkontakt samt teknisk support. Utöver att hantera inkommande ärenden och funktionsanalys, kommer du också ha möjligheten att kontinuerligt bygga upp din expertis inom området. Vi lägger stor vikt vid teamwork och arbetar för att vi ska kunna leverera den bästa möjliga kundtjänstupplevelsen. Arbetet bygger till stor del på principerna för ITIL.
Vi uppmuntrar initiativtagande som bidrar till utvecklingen av vår klient samt oss själva som support team. För oss är det viktigt att ge varje anställd chansen att växa, både som person och som anställd. Vår företagskultur beskrivs genom orden gemenskap, trivsel, syfte och utveckling, som genomsyrar allt vi gör.
Om oss
Vi på Foundever™ har 170 000 anställda fördelade i över 45 olika länder runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra ledord: Create Your Best Moments!
Foundevers™ inställning är att man kommer längst med rätt personlighet och attityd, och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera utmärkt service med kunden i fokus.
Vad kan Foundever™ erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast lön med kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En trivsam arbetsmiljö med stor gemenskap kollegor emellan

Om dig
Vi letar efter dig som kan hjälpa kunder med deras behov få våra kunder att känna sig väl bemötta. Support teamet är en viktig del av tjänsten vi erbjuder våra kunder, där du kommer spela en central roll i att ge snabb och professionell återkoppling till våra kunder. Vi tror att du som person trivs i en grupp där högt driv och ansvarstagande värdesätts.
Vi tar emot alla ansökningar, men lägger stor vikt vid personlig lämplighet och letar efter dig som har kunden i fokus och som älskar att bistå med professionell service anpassad efter varje kunds specifika behov. Du är snabblärd, driven och kan snabbt anpassa dig till nya system och processer som används inom sjukvården. Vi söker dig som är ansvarstagande och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo. Du är trygg med att hantera flertalet supportärenden och processer samtidigt, och extra meriterande är om du även har teknisk bakgrund – men det är inte ett krav.
Vi söker dig som:
Har goda tekniska kunskaper
Har mycket god kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du:
Har erfarenhet inom kundsupport
Har erfarenhet inom sjukvården
Har erfarenhet av COSMIC eller annat journalsystem
Har intresse för att jobba tekniskt med felsökning
Har relevant gymnasial utbildning
Har relevant eftergymnasial utbildning

Arbetstider
Du startar på ett schema med arbetstider mellan 08:00-17:00, under utbildningen. Längre fram i anställningen kommer du gå över på ett rullande schema där du arbetar både dag- och kvällspass. Schemat och arbetstiderna varierar mellan 07:00-22:00. Det innebär att du därmed behöver vara flexibel och kunna arbeta både dag- och kvällspass, såväl som helgpass.
Tjänsten startar med 2 veckors betald utbildning som startar vecka 34. Vi söker därför dig som är tillgänglig för start från och med 19/8.
Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Tjänsten startar med 6 månaders provanställning.
Vi håller intervjuer löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 25
Nytt
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till PostNord!

Läs mer Apr 23
Vi letar nu efter nya stjärnor som vill arbeta med kundservice för Postnord på vårat kontor, Teleperformance Göteborg (Backa). Detta är en heltidstjänst med startdatum: 2025-05-19.
Om tjänsten
Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Öppettider:
Måndag-Fredag 08:00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20).

Vi på Teleperformance erbjuder dig:
Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligheter inom karriären


Vi söker dig som
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap. 
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 15
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till ett världsledande möbelföretag!

Läs mer Apr 14
Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker!
Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2025-05-05 till Teleperformance, Göteborg. 
Vad vi erbjuder dig:
Många interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt andra förmåner
Lön enligt kollektivavtal
Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 100%
Betald utbildning vid start av tjänsten


Om tjänsten:
Tjänsten är på heltid och du arbetar med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden
Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking
Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Du arbetar på vårat kontor i Göteborg
Öppettider:
Måndag-Fredag: 08:00-20:00
Lördag-Söndag: 9.30 - 18.00

Vi söker dig som:
Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i samtliga kärnämnen
Du tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare!
Du har goda datorkunskaper
Du talar och skriver flytande i svenska samt engelska

Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra. Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. 
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du även att få genomföra olika typer av kompetenstester. Observera att vi rekryterar löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan slutdatum om alla tjänster hunnit bli tillsatta.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen

Läs mer Apr 9
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare.
ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns.
DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson magnus@progressioswe.se TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Foundever Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Foundever Sweden AB .

Tysktalande kuntjänstmedarbetare till vårt kontor i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 3
Letar du efter en energetisk och utvecklade arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra? Har du viljan att lära dig något nytt? Då är du rätt person för vårt team!
Vi söker nu tysktalande kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa företag med olika frågor kring deras kassalösning. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis ordrar, avräkningsrapporter men även mer tekniska ärenden, som att deras kassa slår ut felkoder. Arbetet sker främst via inkommande email, men även chat och telefonsamtal kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:30-19.00, lördag-söndag 10-17. Arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att leverera den bästa kundservicen.
Om dig
På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa hos oss tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Du talar flytande tyska, tal och skrift är obligatoriskt för denna tjänst
Talar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för problemlösning

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta företag, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontor runt om i världen, där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 12/5
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare för stort företag inom betalningslösningar

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 2
Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!
Letar du efter en energetisk och utvecklade arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-22.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid och kvällar. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Inga betalningsanmärkningar

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 22 April
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare för stort företag inom betalningslösningar

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 21
Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!
Letar du efter en energetisk och utvecklade arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-22.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid och kvällar. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Inga betalningsanmärkningar

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 7 April
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 2
Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!
Letar du efter en energetisk och utvecklande arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo med en härlig gemenskap? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-22.00, lördag-söndag 10:00-17:00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Inga betalningsanmärkningar

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 7 januari
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 24
Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!
Letar du efter en energetisk och utvecklande arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo med en härlig gemenskap? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-22.00, lördag-söndag 10:00-17:00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid, kvällar och helger. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen.
Om dig
På Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Inga betalningsanmärkningar

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.
Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 9 december
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Telenor på Solsäkra Cypern- Start 22 Oktober

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 21
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, och fakturor. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.



Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryterare, Charlotte Carlgren charlotte.carlgren@foundever.com
Information om tjänsten:
Start: 22 OKTOBER (Flyger ner 19 oktober)
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Ansök nu