Göteborg: Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om oss ??
1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.??Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollen
Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.

Vi kommer ge dig:

Möjlighet att sälja våra innovativa produkter

En fast lön och en attraktiv provisionsmodell

En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter

Kompentensutveckling inom försäljning

Utbildning av våra produkter och branschen

Friskvårdsbidrag och tjänstepension


Vi tror att du:

Har tidigare erfarenhet av försäljning

Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem

Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid

Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska

Arbetat med CRM-system (meriterande)

Har b-körkort (meriterande)


START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar
LÖN: Fast lön + provision
ARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utesäljare.

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Jun 5
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Fältsäljare för Kaminvärme

Läs mer Jun 3
Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB!
Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig!
Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem.
Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning
-Garantilön + provision
-Möjlighet till ren provisionslön
-Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar
-Att få utvecklas inom företaget

Dina kvalifikationer
- Körkort är ett krav
- Du trivs i ett högt tempo
- Gillar att arbeta självständigt
- Social och utåtriktad
- Lösningsorienterad
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift
- Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

Ansök nu

Account Manager till GN Cannery

Läs mer Maj 29
GN Canneryär ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras återförsäljarealltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger GN Canneryskunder den absolut bästa servicen.
På uppdrag av GN Cannerysöker vi nu en Account Managersom kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna mot butiker och återförsäljare i Göteborg med omnejd. GN Canneryerbjuder produkter så som frukt- bär- och grönsakskonserver som sylter och marmelader, tomat- och paprikasåser, juicer och mycket annat. Armenien är en av världens äldsta nationer och som med höga bergskedjor och bördiga dalar är ett perfekt land för odling av frukter och grönsaker. Det är även där GN Cannery utvecklar och producerar deras frukt- och grönsaksprodukter.
Om tjänstenI rollen som Account Manager kommer du i start huvudsakligen prospektera och jobba med försäljning till butiker. Du kommer vara mycket ute hos kunder på kundbesök och ta emot beställningar. I tjänsten kommer du arbeta upp din egnakundstock för att sedan arbeta relationsbyggande med dina befintliga kunder.
Driva försäljningsprocessen mot potentiella återförsäljare
Utgå hemifrån och besöka kunder i deras butiker i Göteborg med omnejd
Bygga upp långsiktiga relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och plikttrogen

Din profil:
Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning från likartad tjänst
Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat
Är flytande i tal och skrift på svenskaoch engelska
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer
Du är lösningsorienterad, prestationsinriktadoch initiativtagande
Du uppskattar fysiska möten och är duktig på att anpassa dig till kund
Meriterande med erfarenhet från försäljning av livsmedelsprodukter

Du erbjuds

Möjlighet att komma in i ett växande företag
Tjänstebil och rikskuponger
Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång
5 veckors semester
Stora utvecklingsmöjligheter

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår hemifrån.Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Work as a Frontliner for Naturskyddsföreningen in Gothenburg

Läs mer Maj 23
Are you passionate about protecting our planet and have a talent for sales?
The Swedish Society for Nature Conservation. (Naturskyddsföreningen) in Gothenburg is now looking for brave and outgoing persons to join our dynamic team in Gothenburg.
Do you want to stand up for a healthy and living planet and a sustainable future? Do you want to work 6 hours a day? After all, life is not just about work. Expand your network and work with fantastic colleagues?
We are looking for you who have:
Experience in sales or communication.
A high social competence and at the same time fight to reach your goals
A brave heart and are not afraid to meet new people on the streets.

Your role:
Meet people on the streets and inspire them to become monthly donors and members.
Communicate effectively and engagingly about our important environmental issues.
Contribute to increasing our membership base and thereby our impact on the environment.

We offer:
Two different employment options.
A flexible employment for those who want it.
The possibility of permanent employment with a monthly salary and a public transport card.
Everyday support and coaching.
Perhaps the best sales and marketing training.
Good career opportunities.

Join the good guys – save the planet. Apply now!


Application:Send your CV and a personal letter where u motivate why we should employ you.
We look forward to hear from you.

Kontakt:
Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,raluca.roiescu@naturskyddsforeningen.se
Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17


Fackliga kontaktpersoner
Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, gert.straschewski@naturskyddsforeningen.se
Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, petra.holgersson@naturskyddsforeningen.se

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Jun 6
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 15
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Account Manager - Brizo

Account manager
Läs mer Jun 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?

Om företaget

Brizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.

Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.

Om tjänsten

Som Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samt skapa nya kundkontakter som öppnar upp för nya affärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter:

Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder

Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter

Genomföra kundmöten och förhandlingar

Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse

Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ



Kvalifikationer och egenskaper


Har dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel



Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift



Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum



Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål




Övrig information


Start: Omgående

Plats: Stockholm eller Göteborg

Omfattning: 100%

Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande så ansök redan idag!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 15
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu