Göteborg: Friskis Göteborg söker receptionister

Hitta ansökningsinfo om jobbet Friskis Göteborg söker receptionister i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Vi kommer troligtvis ha ett antal vakanta tjänster på flera anläggningar efter sommaren och förbereder redan nu för att påbörja rekrytering. Våra tjänster varierar i tjänstgöringsgrad. Ange i ansökan vilka anläggningar och vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av.
I tjänsten är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i den fina friskisandan läggs.
Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter både i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler på träningsanläggningen och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   
Arbetet i receptionen innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  
Dina arbetsuppgifter:
Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
Städning och övrig anläggningskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.

Samtliga tjänster har varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 
Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 
Du har erfarenhet av och gillar försäljning och ser att ett gott bemötande ger mer nöjda medlemmar/kunder. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.
Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt. Du gillar service och motiveras av att arbeta med människor. 
Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.
Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 
Är detta något för Dig?
Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 
I ansökan bockar du i vilken/vilka anläggningar och tjänstgöringsgrader Du är intresserad av. Startdatum är inte bestämt utan det kommer vi överens om vid anställning. 
 
Vi ser fram emot att läsa Din ansökan. 
Vi önskar Dig en härlig sommar!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

German speaking Customer Service Specialist

Läs mer Jun 14
As one of Sendifys first German-speaking Customer Service Specialist in Gothenburg, you will play a central role in developing our German operations. You will work customer facing and be responsible for delivering best in class experiences to our German customers and ensure that all inquiries are handled smoothly and efficiently.
Your tasks You provide product-related information and guidance on product usage to customers.
You resolve customer concerns, inquiries, and complaints via chat, email and phone in a timely and efficient manner, ensuring a high level of customer satisfaction.
You implement initiatives that actively promote the retention of our key customers.
You work closely with our suppliers to ensure smooth operations.
You collaborate with our product team and provide relevant feedback and insights from our customers.
In close collaboration with the Finance team, you efficiently resolve customer inquiries regarding invoices.
What we're looking for
We are ideally looking for someone who want to be part of building a great team and company. We believe you have a combination of communication skills, initiative taking ability and problem-solving skills. You enjoy working in a team and are passionate about always putting the customer first and always create best in class customer experiences.
In order to succeed in the role, we also see that you:
Are skilled at listening to and understanding the customer's needs.
Are a team player who considers the team's success the most important aspect of daily work. Helping a colleague comes naturally to you.
Work detail-oriented, structured and have high ability to multitask.
Have previous experience from customer facing positions.
Have excellent communication skills. German, min. B2 level and English, min. C1 level.
Live in Gothenburg or open to relocate.

It’s a bonus if you:
Speak Swedish.
Have previous experience within logistics or SaaS/Tech.
Have been employed in a product startup previously.


What we're offering
The Customer Success team is the operational engine of Sendify which is a company with 60 people in Gothenburg. You’ll be encouraged to express your ideas, explore new technologies, be yourself and most of all have a lot of fun. You’ll work with other smart people to find creative solutions. In this role, you will be in close contact with customers and have big responsibility for providing customer feedback to the organization.
We’re bringing people together in a low-ego environment; we don’t believe in being stuck to a “one-way only” or “this tech is the best” mindset. The environment we’re in is complex and ever-evolving, we move faster with open minds and open hearts.
In addition to entering a helpful and explorative culture, we also offer:
Occupational pension
Health benefit
Accident & private health care insurance
Parental leave benefits
About Sendify
We set businesses in motion.
Logistics is built on top of handshakes, phone calls, and unread emails left in inboxes. Ever felt how easy it is to miss an email in your inbox? Imagine building your business on the same workflow.
Sendify helps ambitious small businesses to ship smarter. We wrap together real-time pricing, comparison, booking, and tracking in a clean and unified interface to allow customers to spend their time on their business, not logistics.
Meet our teams & product!
Sendify Family
Life at Sendify
Our product
Worried about not having any logistics experience?Don’t be! Our mission is to reinvent shipping for small businesses with affordable and sustainable digital solutions. That’s why it’s important to bring people from diverse backgrounds and experiences together.
We know this industry is complex. That’s why we invest in education starting day one with a two-week intensive onboarding program designed specifically to set every new Sendify employee up for success.

Ansök nu

Customer Service Agent

Läs mer Jun 3
Brinner du för att ge förstklassig service, trivs du i kontakt med andra och drivs av att arbeta lösningsorienterat i en föränderlig miljö? Nu söker vi personal till vårt Walley Contact Center!
OM ROLLEN
Som medarbetaren på Walley Contact Center är du ansvarig för att ta hand om inkommande samtal, chatt och mail från företagskunder och slutkunder avseende faktura genom e-handel. Du ansvarar även för postoch avtalsom inkommer dagligen.
Rollen är ett vikariat på 12 månader med placeringsort på vårt huvudkontor i Göteborg.
OM DIG
Vi söker dig som brinner för att ge service i världsklass! Du trivs med att vara i kontakt med andra människor och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift (såväl svenska som engelska). Du behöver även känna dig bekväm med att ha kontakt med kunder som pratar och skriver på norska och danska.
Du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning, är prestigelös, trivs i ett högt tempo och är med och bidrar till en bra teamkänsla. Det är även viktigt att du har ett intresse för finans och god ekonomisk förståelse.

NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG
För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.
Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen.

OM NORION BANK GROUP
Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten.
Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm.

AFFÄRSOMRÅDET NORION BANK
Norion Bank är en affärsnära nordisk finansieringsbank, som är specialister på finansieringslösningar för medelstora företag och fastighetsbolag. Norion Bank erbjuder företags- och fastighetskrediter samt factoring och agerar som en stabil partner till bolag som vill ta nästa utvecklingssteg. Norion Bank finns på den svenska, norska, finska och tyska marknaden.

INTRESSERAD?
Kul! Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!
Frågor? Välkommen att höra av dig till oss! För frågor kring teamet och rollen - kontakta gärna Amir Shaat, Team ManagerContact Center, på amir.shaat@norionbank.se
För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen kontakta gärna Johanna Lövgren, HR Business Partner, johanna.lovgren@norionbank.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Jun 3
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Maj 22
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi erbjuder ej möjlighet till tidsbestämt arbete såsom sommarjobb.Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Teleperformance söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Maj 22
Sprio söker på uppdrag av Teleperformance efter ambitiösa kundtjänststjärnor som vill arbeta heltid. Om du är i början av din karriär och söker en spännande och utvecklande arbetsplats, så kan detta vara rätt tillfälle för dig.
Teleperformance erbjuder en mängd tjänster inom kundsupport och rådgivning, med gott om möjligheter till utveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande, med huvudsakligt fokus på inkommande samtal, e-post och chatt. Som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du trivs med utmaningar, är duktig på att kommuniceraoch har en god samarbetsförmåga.
Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar, vilket innebär att du kan arbeta både under kontorstid, kvällar och helger. Placeringsorten är på kontoret på Backaplan.
Vi erbjuder: Ett härligt team med en stark gemenskap
Fräscha och nyrenoverade kontorslokaler
En fullt betald utbildning i början av anställningen
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Vi söker dig som: Är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra
Vill utvecklas och strävar ständigt efter att lära dig mer
Behärskar svenska flytande i tal och skrift, samt har goda kunskaper i engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Kan arbeta heltid

Obs. Detta är en tillsvidareanställning, vi erbjuder ej möjlighet till tidsbestämt arbete såsom sommarjobb.
Om detta låter som arbetsplatsen för dig, så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Friskis och Svettis i Göteborg

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Friskis och Svettis i Göteborg .

Friskis Åby söker till medlemsservice

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 22
Vill du arbeta i en träningsmiljö och bidra till att träningsanläggningen har hög kvalitet för våra medlemmar och funktionärer så ta chansen och sök vår vakanta tjänst på heltid i medlemsservice på anläggningen i Åby. 
I tjänsten är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i friskisandan läggs.
Arbetstiden i receptionen/medlemsservice innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du ser också till att våra funktionärer har ett headset redo när de ska börja leda sitt pass. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   
Arbetet i medlemsservice innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  
 Dina arbetsuppgifter:
Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
Städning och övrig anläggningskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.

Tjänsten innebär varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 
Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 
Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt.
Du gillar service och motiveras av att arbeta med människor. Du har erfarenhet av och gillar försäljning. Du är tillmötesgående mot medlemmar, funktionärer och kollegor. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.
Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.
Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 
Är detta något för Dig?
Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 
Vi ser fram emot att läsa Din ansökan.

Ansök nu

Receptionsansvarig till Friskis&Svettis Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 5
Vi söker nu en Receptionsansvarig för en tjänst på heltid för en kommande vakant tjänst. Som receptionsansvarig är du ansvarig för den dagliga driften på anläggningen gällande underhåll av lokaler och träningsutrustning. Du är teamledare för personalen och verkar för att anläggningen följer gemensamma rutiner och håller hög kvalitet på service och bemötande. Du är platschefens förlängda arm. I övrigt är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser med andra ord till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i den fina friskisandan läggs.


Arbetstiden i receptionen/medlemsservice innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   


Arbetet i medlemsservice innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  


Dina arbetsuppgifter:



• Ansvarig för anläggningens dagliga drift så som underhåll av lokaler och träningsutrustning.
• Ansvarig teamledare och verkar för att personalen arbetar gemensamt mot uppsatta mål.
• Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
• Städning och övrig anläggningsskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
• Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
• Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.


Samtliga tjänster har varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 


Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 


För att passa i rollen har du hög ansvarskänsla och vill bidra till att samordna anläggningens gemensamma arbete, du gillar att vara spindeln i nätet och ser till helheten. Tjänsten har inget personalansvar utan verkar som arbetsledande samt bistår med schemaläggning och andra enklare administrativa uppgifter. Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt.


Du har erfarenhet av och gillar försäljning. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.


Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.


Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 


Är detta något för Dig?


Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 


Vi ser fram emot att läsa Din ansökan. 


Ha det så gott!

Ansök nu

Receptionsansvarig till Friskis&Svettis Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 8
Vi söker nu en Receptionsansvarig för en tjänst på heltid för en kommande vakant tjänst. Som receptionsansvarig är du ansvarig för den dagliga driften på anläggningen gällande underhåll av lokaler och träningsutrustning. Du är teamledare för personalen och verkar för att anläggningen följer gemensamma rutiner och håller hög kvalitet på service och bemötande. Du är platschefens förlängda arm. I övrigt är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser med andra ord till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i den fina friskisandan läggs.


Arbetstiden i receptionen/medlemsservice innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   


Arbetet i medlemsservice innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  


Dina arbetsuppgifter:



• Ansvarig för anläggningens dagliga drift så som underhåll av lokaler och träningsutrustning.
• Ansvarig teamledare och verkar för att personalen arbetar gemensamt mot uppsatta mål.
• Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
• Städning och övrig anläggningsskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
• Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
• Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.


Samtliga tjänster har varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 


Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 


För att passa i rollen har du hög ansvarskänsla och vill bidra till att samordna anläggningens gemensamma arbete, du gillar att vara spindeln i nätet och ser till helheten. Tjänsten har inget personalansvar utan verkar som arbetsledande samt bistår med schemaläggning och andra enklare administrativa uppgifter. Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt.


Du har erfarenhet av och gillar försäljning. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.


Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.


Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 


Är detta något för Dig?


Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 


Vi ser fram emot att läsa Din ansökan. 


Ha det så gott!

Ansök nu

Friskis söker anläggningspersonal deltid och heltid

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 11
Nu söker vi personal till flera anläggningar i Göteborg. Vill du arbeta i en träningsmiljö och bidra till att träningsanläggningen har hög kvalitet för våra medlemmar och funktionärer så ta chansen och sök till våra vakanta tjänster. Våra tjänster varierar i tjänstgöringsgrad och vi har inom kort lediga tjänster både på deltid och på heltid. Ange i ansökan vilka anläggningar och vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av.


I tjänsten är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i den fina friskisandan läggs.


Arbetstiden i receptionen/medlemsservice innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du ser också till att våra funktionärer har ett headset redo när de ska börja leda sitt pass. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   


Arbetet i medlemsservice innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  


Dina arbetsuppgifter:



• Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
• Städning och övrig anläggningskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
• Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
• Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.


Samtliga tjänster har varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 


Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 


Du har erfarenhet av och gillar försäljning och ser att ett gott bemötande ger mer nöjda medlemmar/kunder. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.


Tjänsten kräver att du är van vid datorer och kan lära dig vårt affärssystem. Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt. Du gillar service och motiveras av att arbeta med människor.  


Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.


Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 


Är detta något för Dig?


Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 


I ansökan bockar du i vilken/vilka anläggningar och tjänstgöringsgrader Du är intresserad av. 


 


Vi ser fram emot att läsa Din ansökan.

Ansök nu

Receptionsansvarig till Friskis Västra Hamngatan

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 2
Vi söker nu en Receptionsansvarig för en tjänst på heltid på Västra Hamngatan. Som receptionsansvarig är du ansvarig för den dagliga driften på anläggningen gällande underhåll av lokaler och träningsutrustning. Du är teamledare för personalen och verkar för att anläggningen följer gemensamma rutiner och håller hög kvalitet på service och bemötande. Du är platschefens förlängda arm. I övrigt är det din och dina kollegors uppgift att se till att anläggningen är ren och fräsch och vikter ligger på avsedd plats. Du ser med andra ord till att våra medlemmar har en attraktiv träningsmiljö och får ett positivt och inbjudande bemötande. Det är här som grunden i den fina friskisandan läggs.


Arbetstiden i receptionen/medlemsservice innebär variation och kräver att du är flexibel och kan anpassa dig utifrån olika situationer. Under arbetsdagen har du arbetsuppgifter både i receptionen och här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlems behov är unikt och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du kommer också ha arbetsuppgifter i våra övriga lokaler och här kommer ditt sinne för ordning och reda samt bemötande vara viktigt. Här möter du medlemmar med ett välkomnande leende och säkerställer att lokalerna är attraktiva för träning bland annat genom att var sak ligger på avsedd plats och att maskiner som inte fungerar tas om hand på lämpligt vis.   


Arbetet i medlemsservice innebär att du är en betydelsefull kontakt med blivande och befintliga medlemmar samt funktionärer såsom ledare, tränare och värdar. Du möter, bekräftar och bidrar till en hög servicenivå. Du förmedlar våra värderingar, sätter medlemmen i fokus och stimulerar till lustfylld rörelse och träning. Du arbetar aktivt med försäljning av träningskort, cafévaror och andra träningsrelaterade produkter.  


Dina arbetsuppgifter:



• Ansvarig för anläggningens dagliga drift så som underhåll av lokaler och träningsutrustning.
• Ansvarig teamledare och verkar för att personalen arbetar gemensamt mot uppsatta mål.
• Försäljning av träningskort, cafévaror och övriga produkter/varor inklusive kassaavstämning.
• Städning och övrig anläggningsskötsel så att anläggningen håller hög kvalitet och bidrar till trivsel samt rörelseglädje.
• Uppmuntra till träning och möta medlemmarna både i träningslokaler, entréytor och i medlemsservice.
• Medlemsregistrering samt upplysa om Friskis&Svettis; idé, priser och träning.


Samtliga tjänster har varierade arbetstider där arbete tidig morgon, dag, kväll och helg ingår i schemat. 


Vi har 12 anläggningar runt om i Göteborgsområdet där vi erbjuder träningsglädje i vår gruppträning och på våra gym. 


För att passa i rollen har du hög ansvarskänsla och vill bidra till att samordna anläggningens gemensamma arbete, du gillar att vara spindeln i nätet och ser till helheten. Tjänsten har inget personalansvar utan verkar som arbetsledande samt bistår med schemaläggning och andra enklare administrativa uppgifter. Vi söker dig som är en engagerad och positiv lagspelare men som också kan arbeta självständigt. Du söker en arbetsplats med god arbetsmiljö och god sammanhållning och vill bidra till att det bevaras. Vi trivs tillsammans och har roligt när vi arbetar. Vi tror att du är lösningsfokuserad och lyhörd för vad medlemmen vill ha. Du tar ansvar och kan skapa dig en överblick när flera saker händer samtidigt.


Du har erfarenhet av och gillar försäljning. Du kan förmedla våra värderingar och bidrar till den goda friskisandan. Vi ser även gärna att du har ett genuint och mångsidigt intresse av träning.


Erfarenhet av service och försäljning är meriterande.


Vi har såklart kollektivavtal och en god samverkan med facket. Kollektivavtal: Almega-Unionen. 


Är detta något för Dig?


Intervjuer kommer ske löpande och tjänster kan tillsättas före utgången ansökningstid så avvakta inte med din ansökan. 


Vi ser fram emot att läsa Din ansökan. 


Ha det så gott!

Ansök nu