Göteborg: Försäljningsingenjör inom Energigas

Hitta ansökningsinfo om jobbet Försäljningsingenjör inom Energigas i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Försäljningsingenjör inom energigas
Euromekanik söker nu en försäljningsingenjör inom energigas. 

Om Bolaget:

Euromekanik AB erbjuder sedan 1974 produkter och lösningar för svensk gas-, ånga- och processindustri. Vår uppgift att hjälpa kunderna att sätta samman rätt funktionslösning utifrån deras behov. Det kan handla om en enskild produkt, en serie av produkter eller ett helt system ofta i komplicerade processer. Utgångspunkten är alltid att kunden skall få ut maximal effekt ur sin investering, såväl tekniskt som kommersiellt. Vi är idag 35 anställda och har vårt kontor i Göteborg. Vi är inne i en spännande resa där vi ständigt letar efter duktiga medarbetare. Är du en av dem?

Vår filosofi kallar vi Euromekanismen. Den handlar om vårt sätt att vara och agera mot kunder, partners och varandra internt på företaget. Vår filosofi innebär också att kunna och vilja hjälpa till med bra lösningar baserade på produkter i världsklass.

Genom att vara partners med några av de bästa tillverkarna på marknaden och med vårt team av hjälpsamma människor med rätt kompetens växer vi tillsammans.

Försäljningsingenjör till Göteborg

Euromekanik är marknadsledande på lösningar för att mäta, styra och analysera energigaser såsom biogas, naturgas och vätgas med flera. Våra marknader är den danska, norska och svenska energigasindustrin. Varje lands regelverk och infrastruktur erbjuder sina egna utmaningar, som vi löser tillsammans med våra världsledande leverantörer.

Du hittar oss i trivsamma lokaler ett stenkast från centrala Göteborg. Vi är en sammansvetsad grupp som sitter i ett öppet landskap. Det är aldrig långt till närmsta kollegan och det bidrar till den hjälpsamma och trivsamma sammanhållningen som vi har.

Vi erbjuder

Hos oss har du möjlighet att vara en del av den gröna omställningen, exempelvis genom att hjälpa våra kunder inom energigas att växla från fossila gaser till förnybara. 

Vi är ett bolag som tar vår kunskap och hjälpsamhet till nästa nivå och som älskar att ge våra medarbetare utrymme att växa med uppgiften. Vi eftersträvar bra balans mellan jobb och fritid genom att vara flexibla när det kommer till arbetsplats och -tider. Självklart har vi även ett modernt hälso- och försäkringsprogram för våra anställda.

Varje år har vi två kick-offs som brukar vara väldigt roliga och givande, vi har på senare år bl.a varit i San Sebastian, Hemsedal och i Riga.

Arbetsuppgifter

Som försäljningsingenjör kommer du att ingå i vårt säljteam och arbeta i nära samarbete med våra processingenjörer, tekniker och orderhandläggare. Tjänsten innebär försäljning och kommersiell/teknisk projektledning för våra kunder inom energigas. Även agenturansvar för någon eller några av våra världsledande leverantörer ingår i uppdraget.

Vårt säljteam ansvarar för att:

Hjälpa nya och befintliga kunder med rätt lösning för sina behov
Ta fram offerter och affärsförslag till kunderna
Teknisk rådgivning till kunder
Produktansvar för några av våra produkter
Kontakt med våra leverantörer i tekniska och kommersiella frågor
Kundbesök till våra kunder i Norden (i huvudsak Sverige) samt enstaka besök hos våra internationella leverantörer
Deltagande i mässor


 

Din profil

Vi söker dig som vill ha ett givande arbete, med både relationsskapande och tekniskt utmanande problemlösning. Vi tror att du är Högskole- eller civilingenjör eller har en annan teknisk bakgrund med ett starkt intresse för teknik och försäljning. Vi tror du är social, strukturerad, målinriktad med stark vilja att hjälpa kunder och bygga relationer. Detta i kombination med ett stort intresse för teknik och att få saker slutförda, kommer göra att du lyckas som säljare hos oss!

Kontakt:

I denna rekrytering samarbetar Euromekanik med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Agnes Hedberg på agnes.hedberg@kraftsam.se.

Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Ansökan:

Vi ser gärna att du skickar in din ansökan via ansökningsknappen snarast, då urvalet sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Systemsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Systemsäljare.

Sales Development Representative

Läs mer Apr 24
At Visit Group we build something that's probably the best booking system for experiences. 100% cloud-based, built in Sweden, reliable and trusted by 100+ customers such as Liseberg, Universeum, Stromma Group, Flåmsbanan and Alpinco - We call it iTicket. We take great pride in our track record in accelerating experience providers offers in a broad range of verticals such as ski, attractions, and tours.In short -we are an IT product company in one of the world's most fun businesses!
We are in an exciting position where we are growing both our client base and our organization, and that’s why we need you! You will be working closely with our Costumer Success Team and Commercial Managers. The right person will have great opportunities to grow professionally within Visit Group.
And now the billion-dollar question, are you our next Sales Development Representative?
As a Sales Development Representative (SDR) you will identify potential prospects and qualify leads. You will inspire them to want to know more about our solution and set up the initial sales meetings. Getting things done is what it’s all about, here you will have the opportunities to do so and grow your business acumen.
How you’ll contribute:
Use your resourcefulness and business understanding to map the market for potential customers and qualify leads.
Confidently contact potential customers to introduce them to our platform solution, understand their needs, and set up meetings for our sales executives.
Support and learn from our talented Sales Executives as you gradually take more significant ownership of the sales process.
Experiment with new tools or techniques that can improve our work.

So who is our new team member?
1-2 years’ work experience from sales, prospecting, and meeting booking, or has degree from university/ business school (maybe IHM?). Any experience with IT-/SaaS-solutions is meritorious.
You are eager to learn
Familiar with or knowledge from working with CRM-tools.
Comfortable in an international environment and you speak Swedish and English. Other languages is a BIG plus!

That's the formal list of requirements, but if we are going to be honest, you know those companies you hear of that focuses more on the personality and passion than previous job experience – we are one of those companies, for real, not just in the ad. If you are a person who is passionate about your profession, eager to learn and feels at home in an organization that is multicultural, likes breakfast, AW and have a fantastic balcony in the center of Gothenburg – then push that application button NOW!
At Visit Group we are building the digital ecosystem for tourism. Our product portfolio consists of travel technology brands like Citybreak, BookVisit, iTicket and WebX. Our services range from booking systems and e-commerce to travel switches.The Citybreak platform enables inbound tourism companies, such as Ski Resorts, Tour Operators and Destination Marketing Companies to sell, combine and distribute tourism products sourced from +100 external inventory platforms. Every day we work close to partners like Google, Expedia, Hotels.com, Booking.com, Facebook, TripAdvisor and many more.

Ansök nu

Mötesbokare/Teknisk säljare

Läs mer Maj 6
Är du en passionerad och målinriktad säljare i början av din karriär eller med erfarenhet? Vill du vara en del av ett innovativt företag som strävar efter att skapa verkliga resultat genom sin programvara? Då kan du vara den personen vi söker!
Om oss:
Bisoft är ett teknologiföretag som utvecklar användarvänliga programvarulösningar för fordonsbranschen. Våra programlösningar har hjälpt företag av alla storlekar att organisera och optimera sina arbetsprocesser. Vi strävar efter högkvalitativa program som inte bara förenklar arbetsflöden utan också förbättrar företagens lönsamhet och arbetsmiljö.
Idag är vi en sammanhållen grupp som värdesätter arbetsglädje, produktivitet och innovation. Förutom att delta i våra gemensamma aktiviteter, erbjuds du generösa förmåner såsom friskvårdsbidrag, sjukförsäkring och tjänstebil.
Om tjänsten:
Som mötesbokare/teknisk säljare hos oss kommer du att spela en avgörande roll i vår tillväxtstrategi. Du kommer att boka möten över telefon med olika typer av beslutsfattare inom fordonsbranschen, boka demos och följer upp offerter. Du kommer även att stödja vid branschmässor. Huvudsakligen kommer du att arbeta från vårt kontor i Göteborg, men det kan även förekomma resor i tjänsten vid behov. Arbetstiden är 08:00-17:00.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Mötesbokning och prospektering: Ansvara för att identifiera och ta kontakt med potentiella kunder via telefon, e-post och andra kanaler.
Kundrelationer och försäljning: Bygga och underhålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. Presentera våra tjänster på ett övertygande sätt och driva försäljningsprocessen framåt.
Demonstrationer och utbildning: Utföra lättförståeliga utbildningar och demonstrationer av våra program för kunderna för att visa dess värde och användningsområden.
Problemidentifiering och lösningar: Fungera som en problemlösare för våra kunder genom att identifiera deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar som passar deras verksamhet.

Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet inom försäljning och/eller mötesbokning, alternativt är motiverad att lära sig och utvecklas inom området.
Är självgående och resultatinriktad med god förmåga att arbeta mot uppsatta mål.
Besitter utmärkta kommunikationsfärdigheter både i tal och skrift.
Har mycket goda datakunskaper och behärskar MS Office och Teams.
Är driven, energisk och positivt inställd till samarbete i teamet.
Har en passion för försäljning och att skapa värde för kunderna.

Vi lägger stor vikt på personlighet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom fordonsbranschen, har sålt mjukvarulösningar, eller har erfarenhet av inom B2B-försäljning. B-körkort är ett krav.
Ansökning och urval:
Intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Bifoga CV och personligt brev i din ansökan till kontakt@bisoft.se.
Anställningsstart: Snarast, efter överenskommelse
Läs mer om Bisoft och våra program på www.bisoft.se.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare till Nexer Enterprise Applications

Läs mer Mar 14
Nexer Enterprise Applications växer och nu söker vi en erfaren säljare till vårt affärsområde Worklife som är specialiserade på Microsoft 365 och den digitala arbetsplatsen. Är du resultatorienterad och är intresserad av IT? Då kan det vara dig vi söker!

Worklife är specialiserade på den digitala arbetsplatsen, intranät, dokumenthantering och allt annat inom samarbete och kommunikation. Allt baserat på M365 inkl. SharePoint, Teams, Copilot for Microsoft 365 och Viva. Vi har ett starkt fokus på användarvänlighet och hållbara lösningar samt att ständigt förbättras i takt med att tekniken utvecklas. Vårt kunderbjudande omfattar bl.a. strategisk rådgivning, konsulttjänster, utveckling, samt egna produkter och lösningar baserade på Microsoft 365. Core Connect är vår moderna och enkla intranätlösning som bygger på SharePoint Online och integrerar med Teams, Viva och Microsoft 365. Vi har också en produkt som heter Guide som är ett ledningssystem. Vårt paketerade erbjudande inom support och förvaltning kallar vi Care.

På Worklife är vi ett team på 40 personer, och vi samarbetar både med våra kollegor i Dynamics delen av Enterprise Applications samt med andra enheter på Nexer kring bla Data & AI samt Cyber Security. Tjänsten är placerad i Lund, Malmö, Stockholm eller Göteborg men du kommer att arbeta med kunder över hela landet. Du kommer att få en intern utbildning och en buddy för att säkerställa din framgång på Nexer.

Hur ser rollen ut?

Som säljare på Worklife kommer du bearbeta nya kunder och sälja våra produkter och erbjudanden kring den digitala arbetsplatsen men även vår Care tjänst och dokumenthanteringsprojekt liksom utvecklingsprojekt. Fokus kommer ligga på att hitta nya kunder inom både privat och offentlig sektor, till vår redan idag stora kundbas. Vi strävar alltid efter att ha långa partnerskap med våra kunder!

Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications?? ?
På Nexer Enterprise Applications har vi en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen. Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Microsoft Dynamics och Microsoft 365 inom Sverige och över hela världen. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och även globalt eftersom det är där våra kunder finns.??

Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser. Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/??

Vem är du?

Vi tror att du är en person som är nyfiken och som gillar allt från att hitta nya kunder på olika sätt, kontakta dem, driva och stänga affärer. Du har arbetat under en längre tid med försäljning inom Microsoft plattformar med goda resultat. Troligen så drivs du av att nå resultat och att ha stor påverkan på ditt arbete. Att samarbeta med andra och hitta synergier för att uppnå större affärsvärde ser du som en självklarhet. Vidare tror vi att du har ett stort intresse för IT och viljan att hänga med på den snabba tekniska utvecklingen.

För att lyckas i rollen som säljare på Nexer så ser vi att du har:

- Arbetat med försäljning av lösningar baserade på Microsoft 365 i flera år

- God erfarenhet av att driva försäljning från första kontakt till kontraktsförhandlingar och upphandlingar

- God kommunikativ förmåga på svenska och engelska i tal och skrift?

- Relevant utbildning på kandidatnivå eller motsvarande

Framför allt så tror vi att du gillar att arbeta i ett härligt team tillsammans med kompetenta kollegor. Vi ser fram emot att få arbeta med dig!

Vilka är Nexer Group???

Som anställd på Nexer får du en djärv och entreprenöriell arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och ligga i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtblickande förhållningssätt. Hos oss får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Som familjeföretag äger vi vår strategi och investerar i långsiktiga mål, och vi uppmuntrar medarbetarnas engagemang och idéer.?

Ansökan???

Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Ulrika Nord på Ulrika.nord@nexergroup.com. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

Ansök nu

Sales Engineer

Läs mer Apr 30
Who We Are
At SOTI, we are committed to delivering best in class mobile and IoT device management solutions. We are looking for out of the box thinkers that appreciate the art of creating great software.
To us, being visionary is more important than doing things the way they’ve always been done.
What We’re Looking For
We’re looking for a highly skilled Sales Engineer who is responsible for satisfying the needs of new and existing customers in an effort to maximize their experience with SOTI products. This includes, providing technical support, revenue generation in add-on sales and professional service training and following up on support cases as needed. This position demands a high level of customer service through all interactions as a SOTI representative.
What’s in it for you?
The People - Our people are our most important resource. From our humble origins in our founder’s basement, to our industry leading position today, SOTI has worked hard to foster a company culture that we can all believe in. A culture that emphasizes personal growth, continuous innovation and fun.
The Growth - Our environment fosters new ideas, fresh perspectives, and the ability to take them over the goal line. SOTI is a fast-paced environment with a global reach that encourages you to make your mark and be part of something big!
The Technology - You’ll get the chance to work with leading edge technologies and take on complex and interesting projects, as part of highly collaborative and agile teams. You will work alongside SOTI’s partners which include leading tech giants that will keep you on the cusp of emerging technologies.
What You’ll Do
Develop and grow revenue through consultative selling with clients and prospects, presenting a warm, professional, well-spoken and caring persona as an effective representative of SOTI.
Conduct onsite and remote demonstrations of SOTI products.
Ensure continuous learning of changes and new additions in the portfolio of SOTI products.
Provide pre-sales technical support to prospective customers.
Analyze SOTI's market segment and generate recommendations for product roadmaps.
Investigate issues reported by customers and communicate with internal product development teams to resolve product issues.
Provide email and telephone-based pre and post-sales, technical support for our software products.
Prepare documentation to facilitate internal and external information sharing about the SOTI product line.
Conduct weekly review meetings with respective Account Managers to review active projects (POC’s).



Experience You’ll Bring
3-5 years of experience in pre-sales technical support to prospective customers, provide email and telephone based pre and post-sales, technical support for any software products.
Excellent written and verbal communication skills.
Solid understanding of computer networking principles (Firewalls, Network Protocols, Subnetting, etc).
Knowledge of mobile computing platforms (Android, iOS and Windows Mobile)
Vertical market expertise within the carrier market.
Able to plan, prioritize and organize workload, consistently working within service standards and agreed objectives.
Prior experience working with mobile device management solutions and enterprise mobility, BYOD, SaaS, Analytics is an asset.
Knowledge of Active Directory, certificates, CRM solutions, Linux, Raspberry Pi is an asset.
Experience with databases, Microsoft server, MY , Oracle is an asset.
Experience with containerization and virtualization is an asset.
Fluent in English and preferably in Swedish as well. Any other Nordic language will be an asset.



About SOTI
SOTI is the world's most trusted provider of mobile and IoT management solutions, with more than 17,000 enterprise customers and millions of devices managed worldwide. SOTI's innovative portfolio of solutions and services provide the tools organizations need to truly mobilize their operations and optimize their mobility investments. SOTI extends secure mobility management to provide a total, flexible solution for comprehensive management and security of all mobile devices and connected peripherals deployed in an organization.
At SOTI, we celebrate the uniqueness of our global teams and are proud to be an equal opportunity workplace. We are curious problem solvers who are committed to bringing the best mobile and IoT management solutions to market. We offer careers with #EndlessPossibilities.
What are you waiting for? Apply today: https://www.soti.net/careers
If you want to bring your ideas to life, apply at SOTI today.
Please note that SOTI does not accept unsolicited resumes from recruiters or employment agencies. In the absence of a signed Services Agreement with agency/recruiter, SOTI will not consider or agree to payment of any referral compensation or recruiter fee.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB .

Servicetekniker till Euromekanik

Automationselektriker
Läs mer Maj 17
Servicetekniker till marknadsledande aktör inom processindustrin

Plats: Göteborg

Euromekanik är en marknadsledande aktör inom flera områden och samarbetar med internationella partners inom projekt inriktade på processindustrin. Vi driver spännande och innovativa projekt och utvecklar avancerade lösningar, såsom utlastning, provtagning, instrumentering, armaturer och säkerhetsprodukter för våra kunder inom svensk processindustrin.

Vi expanderar och söker nu en erfaren servicetekniker med kompetens inom elektriska och mekaniska installationer. På Euromekanik får du möjligheten att arbeta nära kunder, hantera varierande arbetsuppgifter och utvecklas som produktspecialist för våra varumärken. På sikt finns även möjligheten att bidra till systemdesign och projektering för våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Som servicetekniker hos oss blir du en viktig del av vårt serviceteam och samarbetar nära med både kunder och partners. Du kommer även att ha ett nära samarbete med våra kundansvariga på säljsidan. Dina ansvarsområden inkluderar:

·      Installation, planering och driftsättning av utrustning

·      Periodisk service och problemlösning

·      Tekniskt expertstöd till säljteamet

·      Hantering av tekniska ärenden gentemot samarbetspartners

Tjänsten som servicetekniker innebär resor, med ungefär 40 övernattningar per år, främst inom Sverige men också internationellt.

Din profil:

Vi söker dig med en teknisk utbildning och några års arbetslivserfarenhet inom teknisk service, gärna med inriktning mot instrument, el-installationer, driftsättning och underhåll. Du har ett starkt tekniskt intresse och en förmåga att ta dig an nya tekniska utmaningar. Goda kunskaper i engelska är nödvändiga, och B-körkort är ett krav.

Vi erbjuder:

I utbyte erbjuder vi dig en stimulerande och utmanande arbetsmiljö i ett företag där gemenskap, frihet under ansvar och hög kompetensnivå står i fokus. Du kommer att ges möjlighet att utvecklas både djupare inom ditt kompetensområde och in i nya arbetsuppgifter.

Kontakt:

I denna rekrytering samarbetar Euromekanik med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Agnes Hedberg på agnes.hedberg@kraftsam.se.

Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Ansökan:

Vi ser fram emot din ansökan via ansökningsknappen. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare

Account manager
Läs mer Jun 3
Upsales Agent till Fortum Göteborg

Fortum är ett europeiskt energiföretag med verksamhet i mer än 40 länder. Vi förser våra kunder med el, gas, värme och kyla samt smarta lösningar för att förbättra resurseffektiviteten. Vi vill involvera våra kunder och samhället i omställningen till en renare värld. Tillsammans med vårt dotterbolag Uniper är vi den tredje största producenten av CO2-fri el i Europa. Med ca 19 000 anställda och en gemensam omsättning på 69 miljarder euro har vi storleken, kompetensen och resurserna att driva energiomställningen framåt. Fortums aktie är listad på Nasdaq Helsinki och Unipers aktie på Frankfurtbörsen.

 

Nu söker vi en Upsales Agent:

Är du nyfiken på en karriär inom försäljning och vill börja med att jobba med merförsäljning . Då kan detta vara tjänsten för dig! Fortum arbetar med att anpassa och sälja elavtal till företag i hela Sverige. Med fokus på kundnytta och hållbarhet hjälper vi våra kunder med att få de bästa Elavtalen. I Rollen som Upsales Agent kommer du att:

Ta emot inkommande samtal och aktivt sälja trygghetspaket och ID skydd

Din profil

Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
Du är en lösningsorienterad och engagerad person som ser möjligheter i ditt arbete.
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.


Kvalifikationer:

God administrativ förmåga
Serviceinriktad
Du har en förmåga av att förstå dig på och läsa av kundernas problem
Tävlingsinriktad och Målmedveten


 

Krav för denna tjänst är: 

Minst gymnasieexamen 
Du har lätt för att hantera olika system
Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande)
Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av Försäljning
Kunna arbeta 100%


Intervjuer sker löpande vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Amir på amir@kraftsam.se alt tel 0707770288

Ansök nu

Account Manager

Account manager
Läs mer Jun 5
Är du Gibons nya säljkollega ?

ACCOUNT MANAGER TILL GIBON TRESTAD MED ANSVARSOMRÅDET GÖTEBORG

Gibon Trestad med kontor i Göteborg växer och vi behöver nu förstärka vårt säljteam. Vi söker en säljare med huvuduppgift att utveckla nya kunder, men också vara med och utveckla företaget och befintliga kunder. Din huvudroll blir att fokusera på försäljning av IT-lösningar till små & medelstora företag i Göteborg.

I rollen förväntas du inspirera och utmana företag inom IT. Du kommer att boka och utföra möten med nya & befintliga kunder där du på djupet kommer ta reda på vad det är våra kunder faktiskt gör om dagarna. Förstå vad deras mål med sin verksamhet är, och slutligen hjälpa kunden att nå sina mål med hjälp av vår konsultering och våra tjänster.

Med bra stöd, utbildning och tydliga tjänstepaketeringar skapar vi goda förutsättningar för dig att lyckas.

Vi erbjuder dig:

Bra underlag för att bära ut Gibons tjänsteerbjudande till marknaden
Bredda och utveckla affären hos befintliga & nya kunder
Ett omväxlande arbete med en tydlig utvecklingsplan
Kontinuerlig utbildning, både internt & externt, inom försäljning, produkter & tjänster
Ett kul gäng att dela din vardag med, det är viktigt för oss att trivas på jobbet och lyfta varandra
Vi erbjuder tjänstebil efter provanställningen.
Friskvårdsbidrag 3000kr/år, tjänstepension, kollektivavtal


Vi ser gärna att du är:

Lyhörd och lyssna på våra befintliga & nya kunder och upptäcka nya behov
Vi vill att våra kunder ska beskriva en säljare från Gibon som engagerad, pålitlig och närvarande
Intresse för IT och digitala lösningar
Är i början eller mitt uppe i din säljkarriär


Krav:

B-körkort
Flytande svenska i tal och skrift
Erfarenhet av Försäljning ses som meriterande


 

Gibon Trestad AB samarbetar med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta amir@kraftsam.se alt tel: 070 777 02 88

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare

Account manager
Läs mer Maj 31
Upsales Agent till Fortum Göteborg

Fortum är ett europeiskt energiföretag med verksamhet i mer än 40 länder. Vi förser våra kunder med el, gas, värme och kyla samt smarta lösningar för att förbättra resurseffektiviteten. Vi vill involvera våra kunder och samhället i omställningen till en renare värld. Tillsammans med vårt dotterbolag Uniper är vi den tredje största producenten av CO2-fri el i Europa. Med ca 19 000 anställda och en gemensam omsättning på 69 miljarder euro har vi storleken, kompetensen och resurserna att driva energiomställningen framåt. Fortums aktie är listad på Nasdaq Helsinki och Unipers aktie på Frankfurtbörsen.

 

Nu söker vi en Upsales Agent:

Är du nyfiken på en karriär inom försäljning och vill börja med att jobba med merförsäljning . Då kan detta vara tjänsten för dig! Fortum arbetar med att anpassa och sälja elavtal till företag i hela Sverige. Med fokus på kundnytta och hållbarhet hjälper vi våra kunder med att få de bästa Elavtalen. I Rollen som Upsales Agent kommer du att:

Ta emot inkommande samtal och aktivt sälja trygghetspaket och ID skydd

Din profil

Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
Du är en lösningsorienterad och engagerad person som ser möjligheter i ditt arbete.
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.


Kvalifikationer:

God administrativ förmåga
Serviceinriktad
Du har en förmåga av att förstå dig på och läsa av kundernas problem
Tävlingsinriktad och Målmedveten


 

Krav för denna tjänst är: 

Minst gymnasieexamen 
Du har lätt för att hantera olika system
Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande)
Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av Försäljning
Kunna arbeta 100%


Intervjuer sker löpande vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Amir på amir@kraftsam.se alt tel 0707770288

Ansök nu

Lastbilstekniker- Kungälv

Lastbilsmekaniker
Läs mer Jun 3
Har du ett stort mekaniskt intresse och tidigare erfarenhet av att meka med tunga fordon? Bli Bilab's nya tillskott och sök tjänsten idag!

Om företaget

Bilab Lastbilar AB är återförsäljare för Scania i Kungälv med omnejd. Vi har en modern fullservice-verkstad och säljer dessutom lastbilssläp från kända tillverkare samt reservdelar. Vårt samarbete med Scania sträcker sig ända tillbaka till 1963 och 1 januari 2005 bildade vi ett separat lastbilsbolag – Bilab Lastbilar AB.

Vi är ett företag som är under ständig utveckling. Idag består vi av ett intrimmat arbetsteam i en modern Scania-anläggning. Vi arbetar med modern utrustning, är välutbildade och har lång erfarenhet för att kunna möta de höga kraven som ställs inom service och underhåll.


Din framtid

Som lastbilsmekaniker hos oss på Bilab Lastbilar ingår du i ett trevligt och kompetent team där fokus hela tiden ligger på kundnöjdhet. Dina arbetsuppgifter består av service, underhåll och reparationer av tunga fordon, med inriktning på lastbilar. Vi erbjuder ett omväxlande jobb där du arbetar med den senaste utrustningen och får stora möjligheter till utveckling. Vår reparationslitteratur är på svenska.

Erfarenhet och personliga egenskaper

Som person har du en stark drivkraft och trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo. Du har en mycket god känsla för service och är beredd att göra det lilla extra för att göra våra kunder nöjda. För att fungera i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann samtidigt som du ser till helheten och samarbetet i teamet. Du är öppen och har lätt för att kommunicera. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang.

Vi ser även att du har:

B-körkort.
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet från fordon/lastbilsbranschen eller motsvarande
Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ.
God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar inom företaget.




Vad vi erbjuder dig

Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos Bilab Lastbilar AB. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast.

I denna rekrytering samarbetar Bilab Lastbilar AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu