Göteborg: Byggtekniker till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Byggtekniker till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-11 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Nu söker vi två byggtekniker till vårt team i Göteborg!
Eltel växer så det knakar och vill ha med dig på resan! Nu har du chansen tillsammans med din bästa kollega att söka jobbet som byggtekniker till oss på Eltel. Vi består av ett sammansvetsat team vid härliga Eriksberg! Vårt arbete präglas av kamratskap och frihet under ansvar!
Vad är mina arbetsuppgifter?
Som byggtekniker hos oss är du med och bygger, underhåller och servar kommunikationsnät och samhällskritisk infrastruktur. Arbetet består bland annat av att bygga fastighetsnät, driftsätta nät hos kunder, felsöka och hantera löpande underhåll efter våra kunders behov. Vi arbetar i olika miljöer, både inomhus och utomhus, hos företag, myndigheter och privatpersoner. Arbete vid järnväg och bilväg förekommer.

I din roll förekommer olika typer av fiber och ibland koppararbeten. Rent konkret innebär arbetet:

Felsöka och reparera

Svetsa och blåsa fiber

Utföra installation hos kunder

Konfigurera och mäta in utrustning

Utföra funktionstest

Driftsätta och säkerställa att anslutningen fungerar


Kväll, natt och helgarbete förekommer i denna tjänst och är löneförstärkande. Du erbjuder en hög servicegrad mot kund och du tidrapporterar ditt arbete dagligen och dagbok/dagrapport förs löpande. Du håller en nära dialog både internt med byggledaren och produktionsplanerare samt med externa kunder för att värna om information och kommunikation. Du tillsammans med dina kollegor och byggledare planerar och styr arbetet i fält för bästa effektivitet.

Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?
Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Du tillhör ett team på cirka 60 tekniker. På Eltel erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi sitter alldeles intill vattnet vid Eriksberg. Vi står för arbetsglädje och gillar att skratta tillsammans, vi menar det verkligen!

En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Nätverkstekniker

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Nätverkstekniker.

Nätverksarkitekt med säkerhetsfokus till Preem

Läs mer Feb 22
Nu har du möjlighet att sätta din prägel på en heltäckande nätverksarkitektur och de tekniska valen i kommande förflyttningar hos Sveriges ledande drivmedelsbolag - Preem (https://www.preem.se/privat/). Du erbjuds en avgörande nyckelroll med ansvar att ta fram nätverksarkitekturen och lyfta IT-miljön mot en säkrare framtid.

Var med och bidra till omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Jobba för framtiden redan i dag.



Om rollen

Som Nätverksarkitekt är ditt ansvar att ta fram design av IT-infrastrukturlösningar och nätverksarkitektur. Detta är en central roll vars bidrag är heltäckande och påverkar alla delar inom Preem - från raffinaderier till depåer, samtliga 500 stationer och huvudkontoret. Du kommer vara en nyckelspelare för hela organisationen och leda säkerhetsarbetet inom nätverk.



I rollen är ditt fokus att ta fram arkitekturen för att möjliggöra beställning av rätt tjänster i kommande tekniska förflyttningar. Dina ansvarsområden inkluderar underhåll och utbyggnad av nätverksinfrastruktur, driftövervakning av nätverks- och kommunikationslösningar samt säkerställande och vidareutveckling av LAN-/WAN-/WLAN-arkitektur, både utifrån tekniska krav och verksamheternas behov. Stort fokus ligger på att upprätthålla en hög nivå av IT-säkerhet.

Möjlig placeringsort är Göteborg eller Lysekil. Preem erbjuder dock flexibilitet i arbetet där du ges möjlighet att arbeta på distans hälften av din arbetstid. Resor i tjänsten förekommer.

Är det här du?

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Vi söker dig som är engagerad, driven och initiativrik. Du har en mycket god prioriteringsförmåga och tar ägarskap för dina frågor. Kvalitet är viktigt för dig och du har förmågan att leverera inom uppsatt tid och budget. Du är kommunikativ, pedagogisk och van vid att leda diskussioner med olika typer av intressenter, på olika nivåer.

Vi söker dig som har:

- Flerårig erfarenhet av att arbeta i komplexa och stora nätverksmiljöer

- Erfarenhet av design av IT-infrastrukturlösningar

- Kunskap om LAN-, WAN- och nätverksarkitektur

- Kunskap om IT-säkerhet i nätverksmiljöer (inkl. brandväggar och VPN)

- Erfarenhet av leverantörshantering och kravställning



För tjänsten krävs B-körkort. Det är även krav på flytande kunskaper i både svenska och engelska.

Intresserad av att få veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Preem med IDG Recruitment. Om du vill veta mer eller har frågor kring rollen är du varmt välkommen att kontakta Alexandra Tihinen, Rekryteringskonsult, på 070-447 92 24, alexandra.tihinen@idg.se.

Vänligen ansök med ditt CV eller LinkedIn-profil. Vi behandlar ansökningar löpande, välkommen med din ansökan så snart som möjligt.


Övrigt

Då Preem AB bedriver samhällsviktig verksamhet kommer alla kandidater att bli föremål för bakgrundskontroll. Alla kandidater skall uppvisa en för Sverige godkänd och giltig ID-handling vid en eventuell intervju.

Preem har som policy att alltid genomföra alkohol- och drogtest på samtliga slutkandidater.

Om Preem

Preem är Sveriges största drivmedelsbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Senast år 2030 ska Preem producera 5 miljoner kubikmeter förnybara drivmedel, och senast 2035 ska vi vara klimatneutrala i hela värdekedjan.

Våra raffinaderier räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter per år. Vår verksamhet omfattar produktion, försäljning, distribution samt trading och varuförsörjning. Vi förädlar och säljer drivmedel, eldnings- och smörjolja samt andra produkter till företag och privatpersoner. Vi har ett rikstäckande servicenät med drygt 520 tankställen för privat- och yrkestrafik. Preem AB har cirka 1 500 anställda varav 1 100 arbetar vid raffinaderierna. För helåret 2022 var Preems omsättning 161 miljarder SEK.

På Preem ser vi mångfald och inkludering som en förutsättning för en hållbar utveckling och att varje medarbetare genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet bidrar till vår högt ställda vision att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. För oss är det viktigt att våra värderingar stämmer överens med dina. Läs mer om Preems vision, värderingar och en karriär på Preem här (https://www.preem.se/om-preem/karriar/).

Ansök nu

It Infrastructure Specialist

Läs mer Jun 13
IT Infrastructure Specialist
Are you ready to bring your innovative perspective and creative skills to ASSA ABLOY Entrance Systems? Join our team in Västra Frölunda, Sweden, and enjoy a collaborative culture that empowers you to build a career you can be proud of.

What you would do as our IT Infrastructure Specialist
The IT infrastructure specialist is responsible for managing and maintaining an organization's IT infrastructure. The primary role involves ensuring that our organization's IT systems, networks, servers, and other technological infrastructure are operating efficiently and securely.
The role involves development of IT solutions usage, running and managing smaller local projects related to IT infrastructure, and being part of regular meetings with IT colleagues in the EU. Additionally, it includes documentation of procedures, solutions, and local infrastructure, as well as taking initiatives and implementing optimizations of business processes.
As a team member, responsibilities include being part of the IT Operations Team, serving as backup for AAES Service Desk in other regions, and cooperating with Application Operation and Information Solutions Teams.
The role also entails providing first/second line level support by resolving support tickets in the Service Desk system.
You will be part of the Regional IT Operations Team and 1st/2nd line support. You will also be reporting to the Manager IT-Operations Nordic and Middleast. You will be expected to travel to the office in Torslanda twice a month and approximately 1-2 times per year to other sites in Sweden.

You would also:
• Provide IT support to end-users (office and remote) and field engineers
• Perform system administration tasks and manage local backup solutions
• Implement redundant setups for IT solutions and perform patch management
• Daily monitoring of systems and integrations
• Analyze and solve reported errors, and document monitoring procedures
• Manage contacts with suppliers of local IT systems and communicate with end-users

The skills and experience you need
We are looking for a candidate who:
• has good knowledge in Microsoft Active Directory, Windows Desktop (10/11), and actual Windows Server operating systems
• has experience with Microsoft Teams and basic MS 365 understanding
• has VMware knowledge and experience, including Windows Server based networks
• has experience in analyzing & troubleshooting 1st & 2nd level problems
• has knowledge about ITIL framework with focus on service requests, incidents, and problem management
• has experience in working with some major Service Desk systems
• is fluent in both English and Swedish, both verbal and written



The ideal candidate for this role should have over 3 years of experience in a global company, particularly focusing on central infrastructure. They should be experienced in working with hosted and central environments and be willing to travel within the region, attending ITO meetings once a year. Fluency in both English and Swedish, both verbal and written, is essential.
In terms of personal qualities, the ideal candidate should possess good analysis skills and be able to work independently as well as in a team. They should be a team player and self-driven, with an eagerness to help out when needed. Flexibility and a hands-on approach are important, along with strong communication skills and a structured, organized manner of working. A positive customer service attitude, understanding of business needs, and stress resistance are also key attributes.


What we offer?
We’re passionate about providing amazing opportunities and benefits, so you can continue and progress a lifelong career with us – here’s what we have to offer:
• Learning and career development opportunities, whether it’s online learning, management training or enhancing your skills
• A competitive salary and incentive schemes.
• Modern infrastructure

We review applications regularly, so don’t wait
We are building diverse, inclusive teams, and encourage applications from everyone who can see themselves working with us. Just set up your profile and apply here, no later 14h July 2024.
To make sure your personal data is safe, we don’t look at any applications sent by email or post.
If you have any questions about the role or the process, email Mona Yusefi, Talent Acquisition Business Partner, at mona.yusefi@assaabloy.com.


Let’s create a safer and more open world - together!
To find out more about us, visit www.assaabloy.com

We are the ASSA ABLOY Group
Our people have made us the global leader in access solutions. In return, we open doors for them wherever they go. With nearly 61,000 colleagues in more than 70 different countries, we help billions of people experience a more open world. Our innovations make all sorts of spaces – physical and virtual – safer, more secure, and easier to access.
As an employer, we value results – not titles, or backgrounds. We empower our people to build their career around their aspirations and our ambitions – supporting them with regular feedback, training, and development opportunities. Our colleagues think broadly about where they can make the most impact, and we encourage them to grow their role locally, regionally, or even internationally.
As we welcome new people on board, it’s important to us to have diverse, inclusive teams, and we value different perspectives and experience.

Ansök nu

it-tekniker nätverk

Läs mer Jun 14
Arbetsbeskrivning
Vi söker en senior IT tekniker med specialistkunskap inom nätverk till vår samarbetspartner i Sisjön! Uppdraget är på 50%, start omgående och vi välkomnar dig som egenföretagare/underkonsult att skicka in din ansökan.
I arbetet kommer du att vara delaktig i underhåll och utveckling av den tekniska infrastrukturen för verksamhetens behov inom bilhandeln. Du blir en del av ett härligt och engagerat team bestående av applikations- och nätverkstekniker som har bred erfarenhet av IT-miljön.
Dina arbetsdagar kommer vara varierande med flera parallella spår. För att vara aktuell för rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av att arbeta som nätverkstekniker eller inom likvärdiga roller. Du har mycket goda kunskaper i nätverksprotokoll, routing och LAN/WAN-teknik. Du har flera års arbetslivserfarenhet kopplat till rollen som nätverkstekniker eller driftstekniker och fler av de områden som är relevanta för tjänsten. Du har erfarenhet av att arbeta i en global miljö och goda kunskaper om att delta i förändringsarbeten. Tidigare erfarenhet av Windows server och nätverk är ett krav. Tidigare erfarenhet av att arbeta med Linux Openshift, powershell, paketering av applikationer i MECM arbetssätt är meriterande. Svenska i både tal och skrift är ett krav.
På det personliga planet är du kommunikativ, bra på att lyssna och samarbeta. Du inspireras av att ta eget ansvar, få saker gjorda och är orädd för att fatta beslut. Vi värdesätter att du har en kundfokuserad inställning kompletterad med ett tekniskt kunnande för att kunna hitta möjligheter och lösningar med hjälp av framtidens teknik.
Detta är ett konsultuppdrag via Randstad Digital och du förväntas arbeta från kontoret i Sisjön, Göteborg.
Sista ansökningsdatum 2024-07-04. Vid frågor, vänligen kontakta josefin.adolfsson@randstad.se. Vi tar inte emot CVn via mail utan uppskattar att du skickar in din ansökan via annonsen. Vi välkomnar alla ansökningar och strävar efter mångfald.

Ansvarsområden
Underhåll av infrastruktur
Uppgradering av befintliga applikationer och system
Implementering av nya system och applikationer
Teknisk rådgivning internt i form av 3rd line support
Omvärldsbevakning inom ditt utpekade teknikområde
Delta i teknikprojekt
Delta i vårt säkerhetsarbete
Delta i IT migreringar
Delta i arbetet med att förbättra våra processer (ITIL)
Du arbetar också med administration, konfigurering, monitorering, och underhåll av nätverksenheter, inklusive routrar, switchar och brandväggar.
Du kommer att vara stor del av kommande nätverksprojekt.


Kvalifikationer
Minst +5 års arbetslivserfarenhet kopplat till rollen som nätverkstekniker eller driftstekniker och fler av de områden som är relevanta för tjänsten.
Mycket goda kunskaper i nätverksprotokoll, routing och LAN/WAN-teknik.
Erfarenhet av att arbeta i en global miljö och goda kunskaper om att delta i förändringsarbeten.
Tidigare erfarenhet av Windows server och nätverk är ett krav.
Tidigare erfarenhet av att arbeta med Linux Openshift, powershell, paketering av applikationer i MECM arbetssätt är meriterande.
Flytande i svenska, både i tal och skrift.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Nätverkstekniker

Läs mer Maj 22
Vi söker nu efter flera skickliganätverkstekniker med bred erfarenhet inom nätverksområdet. Hos vår kundkommer ditt arbete att vara avgörande för att säkerställa krav på säkerhet samt funktion i pågående projekt och förvaltningar.
Vi erbjuder dig
Trygga anställningsvillkor och en fast månadslön
Goda utvecklingsmöjligheter som konsult och en långsiktig plan hos Nexer
En familjär atmosfär och teambuildingaktiviteter med dina Nexer-kollegor – senast var vi på en Åreresa tillsammans!

I rollen som nätverkstekniker hos en av våra kunderkommer duarbeta med drift, utveckling och uppgraderingar av nätverkssystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta säkerställande av krav på säkerhet och funktion i vår kunds pågående projekt samt förvaltningar.
Vi ser gärna att du
Har en bred nätverkskompetens sedan tidigare inom bl.a. CISCO ISE, LAN baserat på Cisco samt checkpoint/Fortigate
Har god kunskap om supporterande element kring nätverksmiljöer avseende av system för övervakning, managering, scripting samt automatisering av deployment av switchar/routing
Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift

För att trivas i rollen som konsult hos oss tror vi att du har god analytisk förmåga, tar initiativ och är ihärdig när det gäller felsökning och problemlösning. Vi tror även att du har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta både individuellt och i grupp, eftersom du som konsult kan komma att arbeta i olika sammanhang.
Mer om Nexer InfrastructureNexer Infrastructure (vi hette då Sigma IT Tech) startade sin verksamhet 2018 och är specialister på en sak – talanger inom drift, support och IT-infrastruktur. Vi hjälper företag att växa och att framtidssäkra sin kompetens med hjälp av flexibla konsulttjänster. Bland våra kunder finns många välkända aktörer som är marknadsledande inom sina respektive branscher.
Som IT- konsult hos oss blir du väl omhändertagen och vi är måna om att du ska trivas. Vi lägger stor vikt vid att upprätthålla den goda stämningen i vår grupp, bland annat genom gemensamma aktiviteter som föreläsningar, after works och gemensamma lunchträffar. Blir du konsult hos oss lyssnar vi till dig, dina behov och i vilken riktning du vill utvecklas.AnsökanDå urval sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att läsa den!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

IFS APPLICATIONS SPECIALIST

Applikationskonsult
Läs mer Jun 15
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
About HydraSpecma

HydraSpecma has more than 100 years of experience within hydraulics. We are the leading Power and Motion Partner in the Nordics and with our global presence we supply complete Hydraulic/Power & Motion systems and components for industries and customers worldwide. We join our customers’ journey and support their development in hydraulics, fluid conveyance and electrification. We are represented in Sweden as well as Denmark, Norway, Finland, Poland, Great Britain, USA, Brazil, China and India. Our SE Group headquarter is located in Gothenburg, and our owners are the listed Schouw & Co A/S. We are now about 1500 dedicated employees worldwide and we believe that Results Are Created By People and that our expertise and know-how is why we are the best Power & Motion Partner. Read more about the company on www.hydraspecma.com and join HydraSpecma today!

 
Why join us?

At HydraSpecma you will work in a dynamic environment. We have an exciting journey in front of us and you will be able to influence and contribute. In this position you will be able to work independent, make decisions and take initiatives. Also, you will end up in an engaged team and we have fun at work!

 
Main responsibilities

We are seeking an IFS Application Specialist to join our team in Gothenburg. Together with two other colleagues in the team, you will support our 450 IFS users. We run IFS 10 on plants in six countries around the world.

Your primary tasks will be:

1st line support to users on IFS

Assist with end-user training and train-the-trainer training.

Administrate IFS user setup and licenses.

Assign relevant roles to users based on input from business managers.

Support modifications, re-configurations and basic data alterations.

Assist in documentation of business processes.

Project team member in implementation and upgrade projects


 
Who we are looking for

We are looking for someone with knowledge about IFS, but also a person who can participate in dialogue with the business understanding supply chain and production.

Skills:

Documented IFS application knowledge (3-5 years)

Documented understanding of business processes

Analytical and problem-solving skills

Good communication and coordination skills.

Good technical skills.

Good understanding for supply-chain, production and finance.

Experience with EDI would be an advantage.

Experience with Novacura Flow would be an advantage.

You need to be fluent in Swedish and English


 
We look forward to your application!

Is this your next challenge? Welcome to apply with a CV and cover letter using the ad at www.recruitpartner.se as soon as possible, but at the latest 2024-08-25. If you have any questions, please feel free to contact our recruiter Martina Nordberg on +46 736 24 77 24 or martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Account Manager - Brizo

Account manager
Läs mer Jun 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en passionerad, resultatdriven säljare med en stark förmåga att bygga relationer?

Om företaget

Brizo är en framstående aktör inom tredjepartslogistik som specialiserar sig på att erbjuda banbrytande leveranslösningar. Företaget skiljer sig ut med sina premiumtjänster, som innefattar 100% utsläppsfria leveranser – både samma dag och inom en timme. Med ett starkt engagemang för miljömässig hållbarhet strävar Brizo efter att inte bara optimera utan också revolutionera leveransprocesserna.

Detta är initialt ett konsultuppdrag hos Asta Agency men med tydliga intentioner från Brizo att övergå till en fast anställning. Detta arrangemang ger både dig och Brizo en utmärkt chans att utvärdera ert samarbete och lära känna varandra.

Om tjänsten

Som Account Manager hos Brizo kommer du underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder samt skapa nya kundkontakter som öppnar upp för nya affärsmöjligheter.

Dina arbetsuppgifter:

Underhålla och vidareutveckla relationer med befintliga kunder

Identifiera och skapa nya kundkontakter och affärsmöjligheter

Genomföra kundmöten och förhandlingar

Arbeta nära kundtjänst och logistikteamet för att säkerställa en fin kundupplevelse

Aktivt bidra till teamets försäljningsmål och strategiska initiativ



Kvalifikationer och egenskaper


Har dokumenterad erfarenhet inom försäljning och kundrelationer, gärna inom logistik eller relaterade branscher som e-handel



Är en skicklig kommunikatör i både svenska och engelska, med förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift



Kan arbeta självständigt med hög motivation, samtidigt som du trivs i ett team där samarbete står i centrum



Är målinriktad och drivs av att ständigt sträva efter att nå och överträffa uppsatta försäljningsmål




Övrig information


Start: Omgående

Plats: Stockholm eller Göteborg

Omfattning: 100%

Lön: Enligt överenskommelse


Urval sker löpande så ansök redan idag!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till jimmy@astaagency.se.

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 15
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu

Teamledare Brand Activation - Väst

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jun 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Ansök nu