Göteborg: Teamledare Brand Activation - Väst

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teamledare Brand Activation - Väst i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-15 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Retail24 är verksamma i samtliga nordiska länder och har specialiserat sig på tjänster mot detalj- och dagligvaruhandeln. Bland våra kunder finner ni flera av de största leverantörerna inom handeln.
Vi på Retail24 söker nu en Teamledare Brand Activation som är redo för en spännande utmaning!

Som teamledare på Retail24 ingår du i ett team som täcker hela Sverige, Vi jobbar med merchandising, butiksplock, demo och sälj. Vi ser gärna att du har jobbat i detaljhandeln/retail och vet vikten av att rätt person jobbar på rätt plats och gör rätt saker. I rollen ingår ett ansvar för ett tilldelat distrikt där du ser till att de uppdrag som kommer in bemannas och följs upp. I jobbet ingår därför också en hel del rekrytering och coachning.

Då våra kunder ställer höga krav på struktur och kvalitet både i genomförande och rapportering så ingår en hel del administration både före och efter uppdragen. I jobbet kommer du jobba 20% i butik och 80% administrativt på kontoret.

Arbetsuppgifter:
- Bemanna butiker i ditt distrikt enligt planerad besöksplan.
- Rekrytera in personal som är lämplig där behov uppstår.
- Ansvar för administrativt arbete innan och efter samtliga uppdrag.
- Följa fasta rapporteringsrutiner.
- Coacha och följa upp personalen ute på fältet
- Jobba med våra uppdrag själv i butik ca 1 dag i veckan

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som har höga förväntningar både på dig själv och på ditt jobb. En social person som inte är rädd för att skapa nya kontakter och jobba i ett team. Du är entusiastisk och tycker att det är kul att gå till jobbet. Stora delar av jobbtiden planerar du själv och det är därför viktigt att vara både strukturerad och självgående. För att passa i denna tjänst är det också A & O att vara målinriktad, strukturerad och ansvarstagande.

Kvalifikationer:
- Erfarenhet från event/demo/dagligvaruhandeln/detaljhandeln är en merit.
- Jobbat med bemanning och rekrytering i någon form är en fördel.
- Strukturerad och noggrann.
- Behärskar svenska i tal och skrift.
- Datakunnig. (Officepaketet)
- B körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Det här erbjuder vi dig:
Möjligheten att jobba i ett företag med stor tillväxt där saker och ting händer. Ett kul jobb med många möjligheter att utvecklas. En trevlig organisation med en social arbetsmiljö med möjligheten att få jobba i ett team. Hos oss får du möjligheten att utveckla ditt nätverk och dig själv.

Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss i Augusti eller tidigare.

Ansökningarna sker löpande, tveka inte sök nu!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Butiksmedarbetare till etablering av butik - Kortedala

Läs mer Jul 1
Lexman är ett ledande företag inom butiks ombyggnation, med en stark närvaro i hela Sverige. Vi är stolta över vårt engagemang för kvalitet och effektivitet i alla våra projekt. Just nu utökar vi vårt team för en spännande uppdrag – att bygga om en livsmedelsbutiki Mölndal till en ny och inbjudande shoppingmiljö.
Arbetsbeskrivning: Vi söker nu fler engagerade medarbetare till vårt ombyggnationsteam som kommer att arbeta med ombyggnationen av butiken. Som en del av teamet kommer du att spela en avgörande roll i att skapa en attraktiv och funktionell butiksmiljö, genom att bland annat arbeta med varupåfyllning, mallning och andra relaterade uppgifter.
Projektet startar V31 och avslutas V41.
Din Profil:
Du har tidigare erfarenhet av arbete inom dagligvaruhandeln och är bekväm med arbete i butiksmiljö.
Erfarenhet av varupåfyllning, mallning enligt planogramoch liknande arbetsuppgifter i butik.
Du är en teamspelare som också kan arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Du är bosatt i Göteborg eller närområdet.

Vi Erbjuder:
En projektanställning under veckorna med möjlighet till vidare samarbeten på andra projekt.
En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att bidra till en synlig förändring.
Marknadsmässig lön och goda arbetsvillkor.
Välbetald anställning med kollektivavtal.

Ansökan: Är du den vi söker? Skicka din ansökan idag. Vi har enbart möjlighet att ta emot din ansökan via vår hemsida jobb.lexman.se
Välkommen med din ansökan till Lexman och bli en del av vårt team som skapar framtidens butiksmiljöer!

Ansök nu

Demopersonal till Göteborgsområdet

Läs mer Jun 25
Om tjänsten
I din roll som demopersonal kommer du att åka runt och arbeta i livsmedelsbutiker i Göteborgsområdet,där du marknadsför vår kunds produkt genom provsmakning. Din uppgift är att skapa en nyfikenhet och ett intresse hos våra kunders välkända varumärken och produkter. Du tar gärna första steget till kundkontakt och gillar att interagera med kunder. För dig kommer försäljning naturligt och du är duktig på att förmedla budskap.
Din profil
Som person har du god servicekänsla och ett konstnärligt öga för hur produkterna bör exponeras för att på bästa sätt bidra till ökad försäljning. För att trivas i rollen krävs det att du är självgående och inte rädd för att ta egna initiativ. Du är flexibel och trivs därför med varierande arbetsplatser med ett högt arbetstempo. Denna tjänst passar dig om är student, pensionär eller är egenföretagare.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad ut i fingertopparna och vill vara våra kunders ansikte utåt
Har god kommunikationsförmåga och kan presentera information tydligt
Du har en hög social förmåga, är utåtriktad och tycker om att prata med människor
Kan arbeta med kort varsel

Vi ser gärna att du tidigare har arbetat i en liknande roll, alternativt erfarenhet av arbete i butik. Meriterande om du har ett intresse för mat.

Anställningsform

Arbetstiderna är förlagda under dagtid, måndag till söndag, med arbetspasspå 4-8 timmar.Tjänsten är en behovsanställning,vilket ställer höga krav på din flexibilitet. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent; och arbeta för våra kunder.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
I denna annons tar vi emot spontanansökningar för kommande uppdrag som dessa. Vi kommer att återkoppla löpande till dig som är aktuell när vi fått in uppdrag som kan matcha dig och din situation.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare till OKQ8 Göteborg Sommarvädersg, behovsanställning

Läs mer Jun 11
Är du en serviceinriktad lagspelare?

I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att hyra ut en bil, servera mat, eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass.

Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 Göteborg Sommarvädersg.
Vi söker

Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet.

Vi erbjuder

OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Hos oss finns möjligheter till utveckling, det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären.

Som Butikssäljare arbetar du i skift. Denna tjänst är en behovsanställning. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 05:30 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00.

Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag!

Då det är avgörande för oss att du, precis som vi, brinner för service, kommer du efter ansökan få tillsänt ett servicestest som är anpassat för tjänsten, som vi önskar att du genomför som en del i vår rekryteringsprocess.

OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.

Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa!

Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Här kan du ta del av vad vi erbjuder som arbetsgivare, både för att attrahera och behålla medarbetare.

- Varierande arbete som gör skillnad - Varje dag på din station bjuder på omväxlande arbetsuppgifter och erfarenheter. Du är inte bara proffs på service och en problemlösare, du förbereder och serverar mat och hjälper till med enklare bilvård vilket ger dig en bredd av kompetenser. Under arbetsdagarna varvas högt tempo med lugnare stunder.
- Spännande möten med människor - Stationsmedarbetare är ett socialt yrke där du träffar nya människor varje dag. Och genom vänlig service och professionell attityd gör du stor skillnad för våra kunders upplevelse av OKQ8.
- Team som skapar framgång - Tillsammans med dina kollegor är du en del av det kompetenta team som möter våra kunder varje dag. Med hög arbetsmoral som innebär att vara proaktiv, hugga i där det behövs och göra det lilla extra skapar ni gemensamt stationens framgång – och har roligt under tiden. Hos oss är det inte ovanligt att medarbetare blir vänner för livet.
- Utveckling och karriär - När vi anställer medarbetare investerar vi även i dig som person. Din bakgrund är inte det viktigaste – däremot din inställning och vilja att göra ett bra arbete. För dig som vill ta ytterligare ett steg i karriären erbjuder vi fina möjligheter, de flesta av våra stationschefer började som stationsmedarbetare. Genom arbetets alla utmaningar utvecklas du inte bara i ditt arbete – utan även som människa.

Ansök nu

Butiksmedarbetare till vår bemanningspool i Göteborg med omnejd

Läs mer Jun 5
Om tjänsten:
MRC Bemanning söker butiksmedarbetare till vår bemanningspool inom dagligvaruhandeln. Som en del av vårt team får du chansen att arbeta hos flera av våra kunder i Göteborg. Vi har behov av personal till olika roller som kassapersonal, varuplock, delikatess personal samt med erfarenhet av förbutik och post.
Personliga egenskaper:
Vi värdesätter flexibilitet och förmågan att anpassa dig till varierande arbetsmiljöer och arbetstider. Eftersom du kommer att arbeta hos olika kunder, är det viktigt att du kan arbeta under butikens öppettider. Vi söker dig som är serviceinriktad och engagerad i att ge kunderna en positiv och professionell upplevelse.
Kvalifikationer:
För att lyckas i denna roll ser vi att du är noggrann, flexibel och har goda kommunikationsfärdigheter. Tidigare erfarenhet av butiksarbete inom dagligvaruhandeln är önskvärt, och erfarenhet inom följande områden är meriterande:
Delikatess
Förbutik med spel & post
Kassapersonal
Varuplock

Om oss:
MRC Bemanning är ett väletablerat bemanningsföretag inom livsmedelsbranschen, grundat i Stockholm i januari 2000. Vi verkar inom alla områden inom dagligvaruhandeln och är kända för vår snabbhet och noggrannhet. Vi anpassar oss efter våra kunders behov och är flexibla. Vårt mål är att vara det mest attraktiva bemanningsföretaget på marknaden. Vi är auktoriserade genom Almega och följer Handels kollektivavtal. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig som en värdefull medlem i vårt team!
Ansökan:
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via e-post: gunilla@mrcbemanning.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Ansök genom länken nedan. Eftersom urvalet sker löpande, ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Medarbetare sökes till vårt ombyggnationsteam

Läs mer Maj 2
Om tjänsten
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedel- till grossistbutiker så det ena projektet är aldrig det andra likt.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av ombyggnation av befintlig butiksinredning ochinnebär även omdirigering och exponering av butikens sortiment efter planogram.
Du ingår vanligtvis i ett team om 2-6 personer och gemensamt på plats hjälper ni vår kund att uppfylla deras önskemål men även mindre enskilda uppdrag förekommer. Därför är det viktigt att kunna vara handlingskraftig och självgående, samtidigt som du är en lagspelare.
Våra kunder finns i hela landet men från vårt Göteborgskontor arbetar vi främst mot hela Värmland, Västra Götaland och Småland. Anställningsformen vi erbjuder är en projektanställning vilket innebär att vi periodvis inte kommer kunna erbjuda dig arbete, är du flexibel och är öppen för arbete på andra orter ökar möjligheterna till fler projekt.Denna tjänst passar därför utmärkt att kombinera för dig som exempelvis driver eget företag,har en annan typ av flexibel anställning alternativt för dig som gått i pension eller är student, oavsett uppskattar du lite fart och fläkt med jämna mellanrum!
Personliga egenskaper
Du trivs bra med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ samtidigt som du trivs att arbeta iett team. Du arbetar som mest effektivt då arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna.
Du är flexibel vad gäller arbetsuppgifter då butiksombyggnationer även kan vara en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. Du bör ha god butikskännedom och därför ser vi gärna att du har en bakgrund från dagligvaruhandeln eller att du tidigare arbetat med andra typer av ombyggnationer, du är även van attarbeta efter planogram.
Arbetet är fysiskt krävande vilket kräver att du har en god fysik, samt kan arbeta såväl som i grupp som självständigt. Arbete på annan ort med övernattningar förekommer och bör inte vara ett hinder för dig.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

Arbetstider

Arbetstiderna är framförallt förlagda under dagtid, måndag till fredag med reservation för kundspecifika önskemål. Sysselsättningsgrad varierar beroende på projekt men kommer vara mellan 75 %-100 % under visstid. Resor och övernattningar på annan ort kan förekomma vilket ställer höga krav på din flexibilitet.
Lön enligt kollektivavtal med rätt till reseersättning vid uppdrag på annan ort.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
I denna annons tar vi emot spontanansökningar för kommande uppdrag som dessa. Vi kommer att återkoppla löpande till dig som är aktuell när vi fått in uppdrag som kan matcha dig och din situation.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Rådgivare till Intrum

Inkassohandläggare
Läs mer Jul 3
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon, mail och chatt. Genom ett högt engagemang levererar vi gemensamt på företagets kundlöften och driver vår affär mot högre inkassering. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som vi håller en hög kvalitet i vår leverans till kund och slutkund.

Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal.

Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag på varierande tider mellan 8-18.30 med möjlighet till arbete på distans 2 dagar/vecka. Startdatum för utbildningen är 16/9.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och vill arbeta med rådgivning och att hjälpa människor. Har du tidigare erfarenhet från inkasso är det meriterande. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Rådgivare till Intrum

Inkassohandläggare
Läs mer Jul 18
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon, mail och chatt. Genom ett högt engagemang levererar vi gemensamt på företagets kundlöften och driver vår affär mot högre inkassering. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som vi håller en hög kvalitet i vår leverans till kund och slutkund.

Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal.

Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team.

Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag på varierande tider mellan 8-18.30 med möjlighet till arbete på distans 2 dagar/vecka. Startdatum för utbildningen är 16/9.

Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och vill arbeta med rådgivning och att hjälpa människor. Har du tidigare erfarenhet från inkasso är det meriterande. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.

Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jul 19
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jul 4
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu

Fotbollsledare för barn 2-6 år - Göteborg HT24

Idrottsinstruktör/Idrottstränare
Läs mer Jun 24
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du fotboll?
Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid?
Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul!

På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll.

Vi söker dig som:

Älskar att arbeta med barn

Vara glädjefull, lekfull och engagerad

Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter

Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning)


Som person är du trygg och säker i dig själv!

Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varje?Fotbollskulspass.

I din roll som ledare hos oss leder och ansvarar du för verksamheten?Fotbollskul?i något av våra Göteborgsområden. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olika?övningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Einar Sports?idrottspedagoger.

Alla träningspass bygger på ett färdigt koncept där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa.

Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept.

Som?fotbollsledare hos oss får du möjlighet att utveckla dina ledarskapskunskaper samtidigt som du har ett av världens roligaste extrajobb.

Vad väntar du på? Ansök direkt!

Anställningsvillkor

Timanställning

Arbetet pågår under hösten 2024 med start vecka 35

Under läsåret har vi totalt 4 kurser. Två på våren som är 8 respektive 6 veckor och två kurser på hösten som också är 8 respektive 6 veckor.

Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.

ca 1-3 h/veckan.


Mer info får du via eventuell videointervju.

Som Ledare är du ansvarig för alla dina barngrupper. I det ansvaret ingår förutom att se till att passen håller god kvalité dessutom ansvar för material, nyckel till hallen, närvarolistor och det är även du som sköter kontakten med din arbetsledare på huvudkontoret.

I grupper med 2-4 år deltar även förälder på passen.
VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL EINAR SPORTS LEDARTEAM!


  Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Ansök nu