Göteborg: German speaking customer service agent wanted

Hitta ansökningsinfo om jobbet German speaking customer service agent wanted i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-20 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Do you have previous experience in customer service and speak German fluently? Are you a person who works carefully and who is driven by supporting your colleagues and customers in the best way possible? Do you also speak Polish? Then you can be the one we are looking for to our customer in Gothenburg!

You will belong to the Customer Support department and work with customers and suppliers based in Germany. In your role, you will primarily work on:

• Receive and handle incoming orders
• Have internal contact with other parts of the business to ensure correct and efficient delivery to customers
• Responsible for handling and delivery of invoices
• Manage general customer issues and assist with product information

The job is suitable for those who enjoy working administratively, and in contact with people at an international, established company.

Personprofil
We are looking for people who have experience with similar services in the past. To succeed in your role as a customer service employee, we see that you recognize yourself on the following points:

• You speak German fluently and have a high level of writing skills.
• Knowledge of ERP systems
• Comfortable users of the Office package, especially Excel
• Good communication skills in English

We see that you are a person who is driven and self-directed and dares to take your own initiative. You work structured and carefully and take responsibility for your daily tasks. You are a service-oriented person who strives to work proactively and effectively in everything you do. If you speak Polish that is a plus!

We value your qualities highly and would be glad that you have a background in sports or association life. Tell us what activity you have exercised, how it has shaped you as a person, and how you think it will affect you in the role. Furthermore, we are looking for you who stand behind PerformIQ’s values and value equal age and gender distribution as well as ethnic and cultural diversity.

Övrigt
Start: By agreement
Scope: Full time
Working hours: Office hours
Location: Gothenburg

The mission is part of our consulting activity, which means that you will be employed by PerformIQ with a great opportunity for further employment directly with our customer. Send your application by pressing “Ansök”. If you have any questions, you are welcome to contact recruitment manager Anna Lindberg at anna.lindberg@performiq.se.

Welcome with your application!


Om PerformIQ
PerformIQ is an authorized staffing and recruitment company with a unique profile. We offer staff with a background in the sport and association life combined with training and work experience. Through sport, our consultants have developed performance-enhancing qualities and thus created the right tools to succeed better in work. This is PerformIQ! For more information, visit www.performiq.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Snakker du norsk? Vi söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Sep 3
Vill du arbeta med kundservice i en fartfylldoch teamfokuserad miljö? Nusöker vi dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team hos Teleperformance i Göteborg!
Om Allente Allente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är deras mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge support till kunderna via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera teknisk felsökning, att informera om våra tilläggstjänster samt att erbjuda lösningar som passar kundens behov. Du kommer också att arbeta med merförsäljning baserat på aktuella kampanjer.
Då du främst kommer att hantera norska kunder, är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Om du har en god förståelse för norska språket, kommer Allente ge dig verktygen att ytterligare utveckla dina språkkunskaper.
Vad vi erbjuder
Stora möjligheter till intern utveckling
En arbetsplats med medarbetarna i fokus, som fått utmärkelsen Great Place To Work
Engagerande personalaktiviteter, events och tävlingar
Förmåner såsom friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Bonusmöjligheter utöver din lön enligt kollektivavtal

Vi söker dig som
Är minst 18 år
Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande
Är målinriktad, ansvarstagande och trivs med att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Denna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Norsktalande kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Sep 3
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team!
Om Allente Allente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är vårt mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter. Vi är stolta över vår tekniska innovation och kundnöjdhet.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att vägleda kunderna via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter inkluderar teknisk felsökning, att informera om tilläggstjänster samtatt erbjuda lösningar som passar kundens behov. Du kommer också att arbeta med merförsäljning baserat på aktuella kampanjer.
Då du främst kommer att hantera norska kunder, är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Om du har en god förståelse för norska språket, kommer vi att ge dig verktygen att ytterligare utveckla dina språkkunskaper, vilket kommer att stärka din förmåga att ge bästa möjliga service.
Vad vi erbjuder
Stora möjligheter till intern karriärutveckling
Engagerande personalaktiviteter, events och tävlingar
Förmåner såsom friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Bonusmöjligheter utöver din lön enligt kollektivavtal

Vi söker dig som
Är minst 18 år
Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande
Är målinriktad, ansvarstagande och trivs med att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Denna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Sep 3
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 08 – 20.15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

Jobba för PostNord som erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. PostNord har en spännande resa framför sig och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans samt visa att de levererar service i världsklass. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!
Obs. Detta är en tillsvidareanställning, vi erbjuder ej möjlighet till tidsbestämt arbete såsom sommarjobb.

Ansök nu

Snakker du norsk? Arbeta som kundtjänstmedarbetare i Göteborg

Läs mer Aug 29
Vill du arbeta med kundservice i en fartfylldoch teamfokuserad miljö? Nusöker vi dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team hos Teleperformance i Göteborg!
Om Allente Allente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är deras mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge support till kunderna via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera teknisk felsökning, att informera om våra tilläggstjänster samt att erbjuda lösningar som passar kundens behov. Du kommer också att arbeta med merförsäljning baserat på aktuella kampanjer.
Då du främst kommer att hantera norska kunder, är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Om du har en god förståelse för norska språket, kommer Allente ge dig verktygen att ytterligare utveckla dina språkkunskaper.
Vad vi erbjuder
Stora möjligheter till intern utveckling
En arbetsplats med medarbetarna i fokus, som fått utmärkelsen Great Place To Work
Engagerande personalaktiviteter, events och tävlingar
Förmåner såsom friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Bonusmöjligheter utöver din lön enligt kollektivavtal

Vi söker dig som
Är minst 18 år
Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande
Är målinriktad, ansvarstagande och trivs med att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Denna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare med norska språkkunskaper till Allente i Göteborg

Läs mer Aug 28
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har en naturlig talang för problemlösning. Kom och bli en del av Allentes team!
Om Allente Allente är en ledande nordisk TV-distributör som levererar högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget har sina rötter i en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, och med över 20 års erfarenhet i branschen är vårt mål att erbjuda en förstklassig tittarupplevelse till över en miljon abonnenter. Vi är stolta över vår tekniska innovation och kundnöjdhet.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att ge support till våra kunder via telefon, e-post och chatt. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera teknisk felsökning, att informera om våra tilläggstjänster och att erbjuda lösningar som passar kundens behov. Du kommer också att arbeta med merförsäljning baserat på aktuella kampanjer.
Då du främst kommer att hantera norska kunder, är det mycket meriterande om du kan tala och skriva på norska. Om du har en god förståelse för norska språket, kommer vi att ge dig verktygen att ytterligare utveckla dina språkkunskaper, vilket kommer att stärka din förmåga att ge bästa möjliga service.
Vad vi erbjuder
Stora möjligheter till intern utveckling
Engagerande personalaktiviteter, events och tävlingar
Förmåner såsom friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Bonusmöjligheter utöver din lön enligt kollektivavtal

Vi söker dig som
Är minst 18 år
Flytande i svenska och har god förståelse för norska i både tal och skrift; norska språkkunskaper är mycket meriterande
Är målinriktad, ansvarstagande och trivs med att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Denna tjänst är en tillsvidareanställning, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Observera att tjänsten inte är aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.

Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Performiq AB .

Projektledare till Envac Sweden

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Aug 15
Logga



Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du projektledare inom bygg eller liknande bransch och vill komma till ett marknadsledande företag med spännande teknik och modernt miljötänk? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Företagspresentation
Vi är stolta uppfinnare av sopsugen och ett av de mest innovativa företagen inom den globala industrin för automatiserad insamling av avfall. Vi leder utvecklingen av framtidens återvinning och resurssmart avfallshantering. Vår vision är att skapa smartare städer, förbättra livskvalitén idag och lämna en grönare planet för kommande generationer.

Envacs smarta sopsugssystem bidrar till väsentligt färre sopbilar, minskade utsläpp och en tystare gatumiljö. På så sätt blir städerna grönare, renare och mer hållbara.

I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Mjölby och är cirka 130 anställda.

Rollbeskrivning
Som projektledare har du en ledarroll med fullt ansvar och mandat att leda och driva projekt inom projektbeställningens ramar, med syfte att nå projektets uppsatta mål.

Du ansvarar för planering, budget och tidplan för dina projekt och leder uppdragen genom de olika faserna från start till mål.

Rollen innefattar bland annat:
• Projektering
• Byggmöten
• Materialbeställning
• Dialog med UE: s
• Driftsättning / besiktning

I arbetet har du stöd från kompetenta kollegor i den egna organisationen med bland annat andra projektledare, designavdelning och automationsingenjörer.


Personprofil
Vi söker dig som idag är Projektledare inom byggbranschen eller en liknande bransch där du driver projekt från start till mål. Du har vana vid att ha flera projekt igång samtidigt i olika faser.

Kompetenser:
• Budgetansvar
• Läsa ritningar
• Entreprenadjuridik i form av AB04, ABT06, BAS-U och BAS-P
• ÄTA hantering
• B-körkort

Personliga egenskaper:
• Stark vilja att lära sig, utvecklas och förbättra
• Lösningsorienterad
• Strukturerad och noggrann
• Självständig
• Nyfiken
• Drivande och inte rädd för ansvar

Tillsammans med ett team av engagerade och ambitiösa kollegor kommer du att arbeta med en tjänst som är högt efterfrågad på marknaden. Vi har många spännande projekt framför oss, både med kunder inom privat och offentlig sektor.


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid och tillsvidare (med start provanställning a 6 mån)
Arbetstid: Kontorstider, flextid
Arbetsplats: Kämpegatan 8, Göteborg

I den här rekryteringen samarbetar Envac Sweden med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Franschisetagare/Underleverantör till Rusta & Matcha 2

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Aug 8
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en engagerad handledare och entreprenör? PerformIQ är redo att samarbeta med dig för att göra skillnad!

Vi söker partners för att stödja oss i att leverera tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är speciellt intresserade av personer som är villiga att arbeta där PerformIQ ännu inte är etablerade.
Besök vår webbplats för att se vart vi finns idag.
Du får möjlighet att utvecklas och nå hög kompetens inom tjänsten och bli en del av ett omfattande nätverk över hela landet. Du kommer även att få stöd inom administration och ekonomi. I rollen ansvarar du för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stor frihet.

Vi söker dig som är:
• Målinriktad
• Strukturerad
• Kommunikativ
• Driven

Personprofil
Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med kontakter inom både arbetsgivare och utbildningssektorn.
Erfarenhet av ledande roller eller att driva eget företag är meriterande, men personlig lämplighet, relevant erfarenhet och goda referenser är avgörande.
Det är viktigt att du uppfyller Arbetsförmedlingens krav för handledning och matchning inom Rusta och Matcha 2-tjänsten:

Alternativ 1
• Utbildning: Universitetsutbildning motsvarande minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet).
• Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års heltidsarbete. Deltidsarbete kan räknas om det ackumulerade arbetet motsvarar heltid under två (2) år.

Alternativ 2
• Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med godkänt resultat.
• Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års heltidsarbete inom exempelvis arbetsledning, rekrytering, karriärvägledning eller liknande områden. Deltidsarbete kan räknas om det ackumulerade arbetet motsvarar heltid under tre (3) år.

Ansök nu!
Skicka in ditt CV och personliga brev. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, kontakta Dimitrios Polianidis på dimitrios.polianidis@performiq.se

Ansök nu

Sourcing Inköpare till Momentum

Inköpare
Läs mer Jun 20
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Momentum letar nu efter nästa stjärna till sitt inköpsteam! Här trivs du som brinner för ett tätt samarbete med leverantörer, är lösningsfokuserad och har lätt för siffror. Vill du också komma till en stabil och trygg arbetsplats med familjär atmosfär, då kan tjänsten som inköpare vara rätt tjänst för dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

I rollen som inköpare hos Momentum kommer du ha ett heltäckande ansvar för det operativa inköpsarbetet. Du kommer att vara en viktig kugge i processen att alltid ha rätt produkt hemma i rätt tid. Din arbetsdag är både dynamisk och varierad.
Din arbetsdag består av kontakt med leverantörer, löpande beställningar, bevakning av order och inköpsanalyser. Som operativ inköpare kommer du ha kontakt med leverantörer både i Sverige och utomlands.

Som Sourcing inköpare hos Momentum kommer dina arbetsuppgifter innebära:

• Hantera beställningar, uppföljningar samt leverantörs- och kundkontakt
• Hantera offerter
• Sköta orderhandläggning och bekräftelser
• Identifiera nya och utveckla befintliga leverantörer
• Planera, följa upp och utvärdera nyckeltal samt rapporter

Momentum kännetecknas av att vara en stabil och trygg organisation som sätter individen och den personliga utvecklingen i fokus. Som inköpare på Momentums sourcingavdelning får du komma till ett team med hög kunskapsnivå och familjär stämning.

PERSONPROFIL

Vi tror att du som söker denna tjänst är handlingskraftig och trivs med ett högt arbetstempo. Du är en entreprenör med egen drivkraft, initiativförmåga och trivs med att ligga nära affären. Det viktigaste för oss är att du är tekniskt kunnig och har ett intresse för Momentums produkter. Du har erfarenhet av industri och/eller industrikomponenter samt ett starkt tekniskt intresse.

Du vill få möjligheten att komma till en tjänst där du får nytta av din noggranna och strukturerade sida. Erfarenhet av inköp är meriterande men inte nödvändig, då vi värderar din tekniska kompetens och erfarenhet inom industrin högre. Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt. Du har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning.

Vi tror att du är van att arbeta med många kontaktytor och trivs med att skapa långsiktiga relationer. Du har god datavana och behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

ÖVRIGT

Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Göteborg

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,1 miljarder SEK och har 310 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: inköp, inköpare, operativt inköp, operativ inköpare, sourcing, sourcing manager, teknik, verkstad, industri.

Ansök nu

Tysktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 20
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och talar flytande tyska? Är du en person som arbetar noggrant och som drivs av att stötta dina kollegor och kunder på bästa sätt? Talar du även polska så är detta en fullträff!

Du kommer att tillhöra Customer Support-avdelningen och arbeta mot kunder och leverantörer baserade i Tyskland. I rollen kommer du primärt att arbeta med att:

• Ta emot och hantera inkommande orders
• Ha kontakt internt med andra delar av verksamheten för att säkerställa rätt och effektiv leverans mot kunder
• Ansvara för hantering och leverans av fakturor
• Hantera generella kundärenden och bistå med produktinformation

Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta administrativt i kontakt med människor på ett internationellt, etablerat företag.

Personprofil

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare. För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du känner igen dig på följande punkter:

• Du talar flytande tyska och har likaså en hög nivå på din skriftliga förmåga
• Kompetens inom ERP-system
• Bekväm användare av Office-paketet, särskilt Excel
• God kommunikativ förmåga på engelska

Vi ser att du som söker är en person som är driven och självgående och vågar ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och noggrant och tar ansvar för de uppgifter som är på ditt bord. Du är vidare en serviceinriktad person som strävar efter att jobba proaktivt och effektivt i allt du gör. Om du talar polska så är detta meriterande för tjänsten.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ: s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Efter överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation



Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Regionsäljare till Bioteria!

Account manager
Läs mer Jul 12
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig!

Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering.

I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i region Göteborg.

I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard.

Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer.

Personprofil
Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare.

Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav.

Övrigt
Ort: Göteborg.
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

Ansök nu